Версия за печат

00140-2014-0002

BG-Ихтиман: 27 - Други услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Ихтиман, ул. "Цар Освободител" 123, За: инж.Тони Кацаров, Република България 2050, Ихтиман, Тел.: 0724 82381, E-mail: obshtina_ixtiman@mail.bg, Факс: 0724 82550

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: ihtiman-obshtina.com.

Адрес на профила на купувача: ihtiman-obshtina.com.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие:

Община Ихтиман, ул. "Цар Освободител" 123, За: инж.Тони Кацаров, Република България 2050, Ихтиман, Тел.: 0724 82381

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: ihtiman-obshtina.com.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Първоначално залесяване на неземеделски земи в Община Ихтиман – общо 605,7 дка в землищата на с. Веринско“.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 27
Място на изпълнение: Дейностите предмет на обществената поръчка ще се извършват на територията на община Ихтиман – землището на с.Веринско.
Код NUTS: BG412
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Предмет на настоящата обществена поръчка е „Първоначално залесяване на неземеделски земи в Община Ихтиман – общо 605.7 дка в землищата на с. Веринско“. Обществената поръчка се възлага в изпълнение на Договор 13/223/00277 за реализиране на проект финансиран по мярка 223 “Първоначално залесяване на неземеделски земи” от Програмата за развитие на селските райони за периода 2007 - 2013 г., Договор 13/223/00277. Предметът на поръчката включва осъществяване на следните дейности: залесяване с широколистни при наклон по-голям от 10° на имоти с кадастрални номера №200013 – землището на с.Веринско; имот № 200025 – землището на с.Веринско; Дейността предвижда: Почистване и подготовка на дейността за залесяване -ръчно премахване на дървесна и храстова растителност и нежелан подраст; Почвоподготовка - механизирана направа на пояси - ширина 1,0 м и маркиране на площта за залесяване; Залесяване – разтоварване на фиданки, съхраняване на фиданки, маркиране на посадните места и извършване на дейности по фактическото залесяване. Пълният обхват на дейностите, предмет на обществената поръчка са посочени в Техническото задание.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

77231600

Описание:

Услуги по залесяване

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Съгласно техническо задание

Прогнозна стойност без ДДС
336824 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Завършване

15.08.2015 г. 


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие в обществената поръчка е в размер на 3300 лв. (три хиляди и триста лева). Гаранцията за участие може да се внесе по банков път или може да се представи под формата на банкова гаранция. Участниците в процедурата избират сами формата на гаранцията за участие. Банковата гаранция за участие следва да бъде издадена по Образец №13 или в друга форма, съдържаща същите или по-добри условия за Възложителя. Когато участникът избере гаранцията за участие да бъде банкова гаранция, тогава тя трябва да бъде безусловна и неотменима банкова гаранция със срок на валидност 180 дни, считано от датата определена като краен срок за получаване на офертите. Когато участникът избере да внесе гаранцията за участие по банков път, това следва да стане по по банкова сметка на Община Ихтиман - гр. Ихтиман в Банка: "ЦКБ" АД, IBAN: BG98CECB97903347378500, BIC: CECBBGF като в нареждането за плащане задължително следва да бъде записано: “Гаранция за участие в открита процедура за „Първоначално залесяване на неземеделски земи в Община Ихтиман “ или в касата на Община Ихтиман – гр. Ихтиман, ул. "Цар Освободител" №123. Участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка, ако не представи заверено копие на платежно нареждане за платена гаранция за участие или учредена банкова гаранция в оригинал. Участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка, ако в представената банкова гаранция не е изрично посочено, че тя е безусловна и неотменима, че е в полза на Община Ихтиман, че е със срок на валидност 180 дни, считано от датата определена като краен срок за получаване на офертите, и че е за настоящата обществена поръчка като задължително следва да бъде записано: “Гаранция за участие в открита процедура за „Първоначално залесяване на неземеделски земи в Община Ихтиман “ . Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, всеки от членовете в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията.Гаранцията за изпълнение на договора за обществена поръчка е в размер на 3 % от стойността на договора за обществена поръчка без ДДС - банкова гаранция или платежен документ за преведена парична сума по банкова сметка на Възожителя.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Обществената поръчка се финансира по одобрен проект по мярка 223 “Първоначално залесяване на неземеделски земи” от Програмата за развитие на селските райони за периода 2007 - 2013 г., Договор № 13/223/00277. Редът и условията за плащане на възнаграждението на изпълнителя на обществената поръчка са определени в проекта на договор за възлагане на обществената поръчка. Фактурата за извършване на плащане да се изготви на български език, в съответствие със Закона за счетоводството. В описателната й част задължително следва да се изпише следния текст: „Разходът е по проект “Първоначално залесяване на неземеделски земи”, финансиран по мярка 223 “Първоначално залесяване на неземеделски земи” от Програмата за развитие на селските райони за периода 2007 - 2013 г., Договор № 13/223/00277.

ІІІ.1.4) Други особени условия

Не се допуска до участие кандидат, който е в открито производство по несъстоятелност или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от Търговския закон, а в случай че участникът е чуждестранно лице – се намира в подобна процедура съгласно националните му закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или участникът е преустановил дейността си; който има задължения по смисъла на чл. 162, ал. 2, т. 1 от Данъчно - осигурителния процесуален кодекс към държавата и към община, установени с влязъл в сила акт на компетентен орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията, или има задължения за данъци, или вноски за социалното осигуряване, съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен;

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: В процедурата за възлагане на обществената поръчка могат да участват като подават оферти всяко българско и/или чуждестранно физическо или юридическо лице, както и техни обединения, които отговарят на изискванията посочени в Закона за обществените поръчки /ЗОП/ и на изискванията на Възложителя, посочени в настоящата документация за участие. В случай, че участникът участва като обединение/консорциум, което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице, участниците в обединението/консорциума следва да сключат договор/споразумение, подписан от лицата в обединението. Договорът/споразумението между лицата, участващи в обединението, към момента на подаване на офертата, следва да е нотариално заверен и да отговаря на изискванията, заложени в документацията. Участниците представят: Плик 1 - Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника; Писмо към офертата; Административни сведения; Декларация за запознаване с условията на обществената поръчка; Декларация за приемане на условията в проекта на договор; Регистрационни документи на участника: Представя се копие на документ за регистрация или Единен идентификационен код /ЕИК/, съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец (Копието на документа да се завери с подпис и печат на лицето определено по регистрация да представлява дружеството, за лица регистрирани в България); Копие на документ за регистрация на чуждестранно лице, съобразно националното му законодателство или еквивалентен документ на съдебен или административен орган, издаден от държавата, в която е установено, като документът бъде преведен на български език в официален превод по смисъла на § 1, т. 16 от ЗОП (за юридическо лице, което не е регистрирано в България); Удостоверение за актуално състояние (за юридически лица или еднолични търговци) –представя се само в случаите, че участника не е представил ЕИК съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър. Чуждестранните юридически лица прилагат еквивалентен документ на съдебен или административен орган от държавата, в която са установени. Документът следва да бъде издаден не по-късно от 3 /три/ месеца преди датата на представяне на офертата; Копие от документ за самоличност, когато участникът е физическо лице; Ако участникът е обединение което не е юридическо лице – Споразумение за създаване на обединение за участие в настоящата обществена поръчка; Декларация от членовете на обединението/консорциума, ако е приложима; Документ за закупена документация; Документ за внесена гаранция за участие; Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал.1, т.1, букви „а”-„д” и чл.47, ал.5, т.1 от ЗОП, Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал.1, т.2 и 3, чл.47, ал.2, т.1 и 3 и чл.47, ал.5, т.2 от ЗОП, Доказателства за икономическото и финансовото състояние на участника; Доказателства за технически възможности и квалификация на участника; Нотариално заверено пълномощно на лицето, което е упълномощено да представлява участника в настоящата процедура (Представя се, когато участникът не се представлява от лицата, които имат право на това, съгласно документите за регистрация); Декларация за участието или неучастието на подизпълнители; Декларация за съгласие за участие като подизпълнител; Заверено от участника копие на удостоверение за регистрация от Изпълнителната агенция по горите, съгласно чл.241 от Закона за горите. Когато участникът е чуждестранно лице, се представя копие от еквивалентен документ, удостоверяващ правото да извършва такава дейност, издаден от компетентен орган на държавата, в която е установен; Декларация за отговорностите на членовете на обединението/ консорциума – попълва се Образец № 12 -ако е приложимо; Подписан и подпечатен проект на договор; Плик № 2 „Техническо предложение за изпълнение на поръчката”; Плик№3 – Ценова оферта
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: За доказване на икономическото и финансовото си състояние участниците следва да представят следните документи: а) Заверени от участника копия на баланс, отчет за приходите и разходите и приложенията към отчета, като съставни части на годишния финансов отчет за последните 3 (три) приключили финансови години (2011, 2012 и 2013 г.) оформени съгласно Закона за счетоводството, в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която участникът е установен; б) Справка-декларация с информация за оборота общо за последните 3 (три) приключили финансови години (2011, 2012 и 2013) в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си - попълва се Образец №8 в) Удостоверение за регистрация по ЗДДС, когато участникът е регистриран, а за чуждестранните участници еквивалентен документ.
Минимални изисквания: Участникът следва да е реализирал общ оборот сумарно за последните 3 (три) приключили финансови години (2011, 2012 и 2013) в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си в размер не по-малък от 140 000,00 лв. (сто и четиридесет хиляди) лв. без ДДС.В случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице, минималните изисквания трябва да бъдат изпълнени от обединението като цяло. Минималните изисквания се прилагат по отношение на подизпълнителите, съобразно вида и дела на участиетието им.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: За доказване на техническите си възможности участниците представят следните документи: а) Списък-декларация на основните договори, сходни с предмета на поръчката, изпълнени през последните 3 (три) години, или в зависимост от датата на учредяване или започване на дейността, считано до датата, определена като краен срок за подаване на оферти, включващ обект, предмет, стойности, дати на сключване и период на изпълнение и възложителите - Образец №9. - Референции (препоръки) за добро изпълнение на договора/ите/, посочен/и/ в списъка – заверени от участника копия. б) Списък с предложените експерти ангажиран в изпълнението на поръчката - (Образец №9А). Към списъка се прилагат Автобиографии на експертите (Приложение към Образец №9А), декларации за наличност и ангажираност (Приложение към Образец №9А), документи, удостоверяващи квалификациите им: заверено копие на Удостоверението по чл.235 от ЗГ, копия от трудова и/или служебна и/или осигурителна книжка и/или трудови/ граждански договори, дипломи, удостоверения, сертификати, референции от настоящи или предишни работодатели, възложители и други подходящи документи или еквивалентни документи по преценка на участника, доказващи по безспорен начин минималните изискания, на които трябва да отговарят експертите. в) Справка - декларация за техническото оборудване и механизация (Образец №9Б), с което разполага участника, придружена със съответните документи, доказващи, че участникът разполага с необходимото оборудване - копие от извлечение от инвентарната книга или друг документ, удостоверяващ собственост върху активите и/или договор за наем, лизинг и други еквивалентни за период, покриващ срока на изпълнение на поръчката. При положение, че МПС и верижната техника са собственост на участника, следва да се представи и талон за регистрация на същите. г) Заверено от участника копие на удостоверение за регистрация от Изпълнителната агенция по горите, съгласно чл.241 от ЗГ;
Минимални изисквания: Участникът в настоящата процедура трябва да има изпълнен минимум един договор , сходен с предмета на поръчката общо през последните 3 (три) години, или в зависимост от датата на учредяване или започване на дейността, считано до датата, определена като краен срок за подаване на офертите, и минимум 1 (една) референция/препоръка за добро изпълнение на договорите от съответните възложители. „Под услуги „сходни с предмета на поръчката” следва да се разбират услуги, свързани с почистване и подготовка на площи за залесяване, почвоподготовка, залесяване, доставка и засаждане на растителност, презалесяване, поддържане на растителност /отглеждане/, попълване на горски култури. б) Участникът в настоящата процедура трябва да има нает на граждански или трудов договор, минимум 1 (един) експерт за реализиране на дейностите по обществената поръчка, който : - да е вписан в публичен регистър в Изпълнителната агенция по горите, съгласно чл. 233 ал. 1 т. 1 от Закона за горите и притежава удостоверение за регистрация ; - притежава диплома за висше образование по специалността "Горско стопанство", "Озеленяване", "Ландшафтна архитектура" или "Екология и опазване на околната среда" или еквивалент с образователно-квалификационна степен "бакалавър" или "магистър", или - притежава диплома за завършено средно образование по специалността "Горско и ловно стопанство" или "Горско стопанство и дърводобив" и с придобита квалификация "техник-лесовъд" или еквивалент, или - диплома за завършено средно образование и свидетелство за професионална квалификация с придобита 3-та степен на професионална квалификация по професията "техник-лесовъд" или еквивалент; в) Участникът трябва да притежава удостоверение за регистрация от Изпълнителната агенция по горите, съгласно чл.241 от ЗГ; Ако участникът в процедурата е обединение (консорциум/дружество по ЗЗД) е достатъчно един от съдружниците да притежава такова удостоверение за регистрация от Изпълнителната агенция по горите, съгласно чл.241 от ЗГ, като членовете на обединение или подизпълнителите представят удостоверение за регистрация от Изпълнителната агенция по горите, съгласно чл.241 от ЗГ само в случай, че са ангажирани с изпълнението на дейности, за които е необходимо удостоверението по чл.241 от ЗГ г) Участникът (сумарно обединението) трябва да разполага с техническо оборудване и механизация (собствено или наето, когато е наето да се представи заверено копие от договор за наем, а ако е собствено – заверено копие от талон за регистрация или фактура за закупуване, като тези документи се изискват само за МПС и верижна техника), необходими за изпълнение на поръчката, минимум: - 1 бр. трактор; - 1 бр. плуг; - 1 бр. моторен свредел; - 1 бр. високопроходим автомобил; - 1 бр. бензинов моторен верижен трион; - 15 бр. садилни мечове; - 1 бр. храсторез.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

ДА

Нормативни разпоредби

съгласно Закона за горите /Участникът трябва да притежава удостоверение за регистрация от Изпълнителната агенция по горите, съгласно чл.241 от ЗГ. Участникът трябва да има наето минимум 1 (едно) техническо лице, регистрирано за упражняване на лесовъдска практика и издаване на съпровождащите съответните дейности документи за дейност „планиране и организация на дейностите по залесяване”, притежаващо удостоверение за вписване в регистъра на ИАГ, съгласно чл. 235 ал. 1 т. 1 от Закона за горите. За чуждестранните лица еквивалентен документ съгласно законодателството на държавата, където са установени./

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговарен за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Техническо предложение за изпълнение на поръчката ; тежест: 60
Показател: Предлагана цена; тежест: 40

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
21.02.2014 г.  Час: 17:00
Платими документи

ДА

Цена: 6 BGN
Условия и начин на плащане

Джкументацията може да бъде заплатена в брой на касата на общината или да бъде платена по банковата сметка на община Ихтиман - Банка: "ЦКБ" АД, IBAN: BG14CECB97908447378500, BIC: CECBBGF

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
04.03.2014 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 05.03.2014 г.  Час: 10:00
Място

Административната сграда на Община Ихтиман

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масова информация и на юридически лица с нестопанска цел



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

проект финансиран по мярка 223 “Първоначално залесяване на неземеделски земи” от Програмата за развитие на селските райони за периода 2007 - 2013 г., Договор № 13/223/00277.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгладно чл.120 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

09.01.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ