Версия за печат

01019-2014-0002

BG-Неделино: 12 - Архитектурни и инженерни услуги; услуги по градоустройствено планиране и паркова архитектура, инженерно ориентирани научни и технически консултантски услуги; технически изпитвания и анализи

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Неделино, ул. "Александър Стамболийски" №104, За: Стоян Беширов, Евгений Велков, Република България 4990, Неделино, Тел.: 03072 8801, E-mail: oba_nedelino@abv.bg, Факс: 03072 8850

Място/места за контакт: ул. "Александър Стамболийски" №104

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.nedelino.bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

ОСЪЩЕСТВЯВАНЕ НА СТРОИТЕЛЕН НАДЗОР ПРИ РЕАЛИЗИРАНЕ НА ИНВЕСТИЦИИТЕ ПО ПРОЕКТИ НА ОБЩИНА НЕДЕЛИНО ПО МЯРКА 313 „НАСЪРЧАВАНЕ НА ТУРИСТИЧЕСКИТЕ ДЕЙНОСТИ”, ПО ПРСР 2007-2013 ПО ДВАНАДЕСЕТ ОБОСОБЕНИ ПОЗИЦИИ

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 12
Място на изпълнение: Община Неделино
Код NUTS: BG424
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Поръчката е за услуга за осъществяване на строителен надзор при реализиране на инвестициите по проекти на община Неделино по мярка 313 „Насърчаване на туристическите дейности”, по ПРСР 2007-2013 по дванадесет обособени позиции. Извършването на консултантската услуга включва услуги в пълен обем във връзка с качествено и законосъобразно изпълнение на СМР и включва дейности по: Упражняване на строителен надзор по време на строителството по смисъла на чл. 168 от ЗУТ и подзаконовите нормативни актове (вкл. и контрол на Строителните продукти, влагани в Строежа, както и на извършените СМР); Координация на строителния процес до въвеждане на Строежа в експлоатация; Изготвяне на техническия паспорт на Строежа, съгласно Наредба № 5/28.12.2006 г;Управление на изпълнението на СМР; Упражняване на строителен надзор по време на отстраняване на проявени скрити дефекти през гаранционните срокове; Съставяне на окончателен доклад за въвеждане на строежа в експлоатация; Изпълняване на всички останали задължения на Консултанта, предвидени в договора за обществена поръчка и законовите разпоредби.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

71520000, 71521000

Описание:

Строителен надзор
Строителен надзор по време на строителството

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За всички обособени позиции
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Общата стойност за изпълнение на дейностите по настоящата е определена в български лева без данък върху добавената стойност (ДДС) в размер до 68 984,00 лв. (шестдесет и осем хиляди деветстотин осемдесет и четири лева) като включва стойностите за изпълнение по обособени позиции, както следва: ОП № 1 „Осъществяване на строителен надзор при реализиране на инвестицията по проект 21/313/00073 „Изграждане на туристическа пътека вр. „Света Неделя” и създаване на интегриран туристически продукт ” прогнозна стойност – 9 000,00 лева (девет хиляди лева) без ДДС; ОП № 2 „Осъществяване на строителен надзор при реализиране на инвестицията по проект проект 21/313/ 00071 „Създаване на туристическа инфраструктура –екопътека към Защитена местност „Пещера Годумова Дупка” и реализиране на интегриран туристически продукт” прогнозна стойност – 9 706,00 лева (девет хиляди седемстотин и шест лева) без ДДС; ОП № 3 „Осъществяване на независим строителен надзор при реализиране на инвестицията по проект проект 21/ 313/ 00068 „Туристическа пътека Римски път – Омарев дол” прогнозна стойност – 4 648,00 лева (четири хиляди шестстотин четиридесет и осем лева) без ДДС; ОП №4 „Осъществяване на строителен надзор при реализиране на инвестицията по проект проект 21/313/00072 „Туристическа пътека мест. Зиково Бърце- мест. Габъра” прогнозна стойност – 4 760,00 лева (четири хиляди седемстотин и шестдесет лева) без ДДС; ОП № 5 „Осъществяване на строителен надзор при реализиране на инвестицията по проект 21/313/00153 „Изграждане на туристическа пътека село Крайна училище-местност „Потаци” и създаване на интегриран туристически продукт” прогнозна стойност – 4 290,00 лева (четири хиляди двеста и деветдесет лева) без ДДС; ОП № 6 „Осъществяване на строителен надзор при реализиране на инвестицията по проект 21/313/00157 „Изграждане на туристическа пътека местност „ Гъркавце”- мест. „Гребенар” и съзадаване на интегриран туристически продукт” прогнозна стойност – 4 450,00 лева (четири хиляди четиристотин и петдесет лева) без ДДС; ОП № 7 „Осъществяване на строителен надзор при реализиране на инвестицията по проект 21/313/00158 „Изграждане на туристическа пътека село Крайна - местност „Габровото” и съдаване на интегриран туристически продукт” прогнозна стойност – 5 000,00 лева (пет хиляди лева) без ДДС; ОП № 8 „Осъществяване на строителен надзор при реализиране на инвестицията по проект 21/313/00159 „Изграждане на туристическа пътека Неделино - местност „Фенере” и съдаване на интегриран туристически продукт” прогнозна стойност – 5 000,00 лева (пет хиляди лева) без ДДС; ОП № 9 „Осъществяване на строителен надзор при реализиране на инвестицията по проект 21/313/00161 „Изграждане на туристическа пътека село Крайна - местност „Екмеджовица” и съдаване на интегриран туристически продукт” прогнозна стойност – 3 130,00 лева (три хиляди сто и тридесет лева) без ДДС; ОП № 10 „Осъществяване на строителен надзор при реализиране на инвестицията по проект 21/313/00165 „Изграждане на туристическа пътека мест. „Чуката”-местност „Мераджови колиби” и съдаване на интегриран туристически продукт” прогнозна стойност – 7 000,00 лева (седем хиляди лева) без ДДС; ОП № 11 „Осъществяване на строителен надзор при реализиране на инвестицията по проект 21/313/00175 „Изграждане на туристическа пътека мест. „Зиково Бърце – мест. „Крушките” и създаване на интегриран туристически продукт” прогнозна стойност – 7 000,00 лева (седем хиляди лева) без ДДС; ОП № 12 „Осъществяване на строителен надзор при реализиране на инвестицията по проект 21/313/00183 „Изграждане на туристическа пътека мест. „Гребенар” Неделино – Омареви колиби” и съдаване на интегриран туристически продукт” прогнозна стойност – 5 000,00 лева (пет хиляди лева) без ДДС.

Прогнозна стойност без ДДС
68984 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

6


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1. Гаранц. се представят в една от следните форми: а) депозит на парична сума по сметка на община Неделино; б) банкова гаранция в полза на община Неделино. Участн. сам избира формата на гаранц. за участие. Когато участн. в процедурата е обедин., което не е юридич. лице, всеки от участн. в обедин. може да бъде наредител по банковата гаранция, съотв. вносител на сумата по гаранц. Когато участн. избере гаранц.за участие да бъде парична сума същата следва да бъде внесена по сметка на община Неделино в Банка: "Интернешънъл Асет Банк-АД", клон офис Неделино банкови реквизити: Банков код (BIC): IABGBGSF Банкова сметка (IBAN): BG30IABG74913301090103 Ако участн. избере да представи гаранц. за участие под формата на «парична сума», платена по банков път, докум, удостов. платената гаранция, следва да бъде заверен от съответ. банка и да се представи в оригинал. Ако участн. е превел парите по електронен път, той следва да завери съответ. докум. с неговия подпис и печат. Размера на гаранц. за участие в настоящ. общест. поръчка определен в абсолютна сума е 689,84 лв. При представ. на гаранц. в платеж. нареждане или в банков. гаранц. изрично се посочва процедурата, за която се представя гаранц. Участн. ще бъде отстранен от участие в процедур. за възлагане на настоящ.обществ. поръчка, ако: • не представи платеж. нареждане или банкова гаранция; • ако в представ. банкова гаранция не е изрично посочено, че тя е безусловна и неотменима, че е в полза на Възлож., че е със срок на валидност не по-малко от 30 дни след изтичане срока на валидн.на офертата на участн., и че е за настоящ. обществ. поръчка Банков. разходи по откриването на гаранц. са за сметка на участн. Разход. по евентуалн. им усвояване - за сметка на възлож.. Участн. трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужв.на гаранц. така, че размерът й да не бъде по-малък от определ. в настоящ. поръчка. Задърж. и освобож. на гаранц.за участие става при услов. и реда на чл. 61 и чл. 62 от ЗОП. 2. Гаранц. за изпълн. е в размер на 2 % от стойността на договора за изпълн. на обществ. поръчка за съотв. обособ. позиция. Задълж. за представяне на гаранц. за изпълн. възниква само за участн. определен за изпълн. на обществ. поръчка. Когато участн. в процед. е обедин., което не е юридич. лице, всеки от участн. в обедин.може да бъде наредител по банков. гаранция, съотв. вносител на сумата по гаранц. Участн., определен за изпълн. на обществ. поръчка, представя банков. гаранц. или платеж. докум. за внесената по банков път гаранц.за изпълн.на договора за съотв. обособ. позиция при неговото сключване. Гаранц. за изпълн. под формата на парична сума трябва да бъде внесена по следната сметка на община Неделино в Банка: "Интернешънъл Асет Банк-АД", клон офис Неделино банков.и реквизити: Банков код (BIC): IABGBGSF Банкова сметка (IBAN): BG30IABG74913301090103 Ако участн., определен за изпълнител, избере да представи гаранц.за изпълн. под формата на «парична сума», платена по банков път, докум, удостов.платената гаранц. следва да бъде заверен от съотв. банка и да се представи в оригинал. В случай че участн. е превел парите по електронен път, той следва да завери съотв. докум. с подпис и печат. Когато участн. избере гаранц. за добро изпълн. да бъде банк. гаранц, тогава в нея трябва да бъде изрично записано, че тя е безусловна и неотменима, че е в полза на Възлож. и че е със срок на валидн. най – малко 120 дни от изтичане срока на изпълн. на договора. При представ. на гаранц. в платеж. нарежд. или в банков. гаранц. изрично се посочва процедурата, за която се представя гаранц. за изпълн. на договора Гаранц. за добро изпълн. на договора за обществ. поръчка се освобож. съгласно услов. на договора. Когато участн.в процед. е обедин. от правни субекти, което не е юрид. лице, в докум. за внесена гаранц. или банков. гаранц. следва да е отразено, че тя се внася от обедин. и ползва всички участн. в обедин., а не само идентиф.на единия.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

1.Финансирането на обществената поръчка ще се осигури въз основа на: ДОГОВОР № 21/313/00158/19.11.2012 г, ДОГОВОР № 21/313/00161/19.11.2012 г., ДОГОВОР № 21/313/00153/19.11.2012 г., ДОГОВОР № 21/313/00159/19.11.2012 г, ДОГОВОР № 21/313/00183/19.11.2012 г, ДОГОВОР № 21/313/00068/06.07.2012 г, ДОГОВОР № 21/313/00157/19.11.2012 г, ДОГОВОР № 21/313/00071/16.07.2012 г, ДОГОВОР № 21/313/00165/19.11.2012 г, ДОГОВОР № 21/313/00175/19.11.2012 г, ДОГОВОР № 21/313/00072/16.07.2012 г. и ДОГОВОР № 21/313/00073/16.07.2012 г. ЗА ОТПУСКАНЕ НА ФИНАНСОВА ПОМОЩ ПО МЯРКА 313 „НАСЪРЧАВАНЕ НА ТУРИСТИЧЕСКИТЕ ДЕЙНОСТИ” ОТ ПРОГРАМАТА ЗА РАЗВИТИЕ НА СЕЛСКИТЕ РАЙОНИ ЗА ПЕРИОДА 2007 – 2013Г. (ПРСР) ПОДКРЕПЕНА ОТ ЕВРОПЕЙСКИЯ ЗЕМЕДЕЛСКИ ФОНД ЗА РАЗВИТИЕ НА СЕЛСКИТЕ РАЙОНИ (ЕЗФРСР). 2.Схема на плащане Плащанията ще се извършват съгласно предложената оферта и договорените условия, като се допуска за всяка обособена позиция: 2.1.Авансово плащане в размер до 50 % (петдесет процента) от цената по договора след представяне на оригинална фактура от Изпълнителя, на стойност равна на стойността на аванса, в срок до 30/тридесет/ дни от сключване на договора. 2.2.Окончателното плащане на останалата сума след приспадане на авансовота плащане се извършва в 30 (тридесет)-дневен след представяне на оригинална фактура от Изпълнителя и подписване на двустранен приемо-предавателен протокол за представяне на Удостоверение за въвеждане в експлоатацияна обекта и документацията на строежа, вкл. на всички подобекти, на Възложителя. От окончателното плащане се приспадат суми за начислени неустойки, в случай че има такива.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Възложителят, с оглед предоставената му правна възможност в чл.25, ал. 3, т. 2 от ЗОП, не поставя и няма изискване за създаване на юридическо лице, в случай, че избраният за изпълнител участник е обединение от физически и/или юридически лица.

ІІІ.1.4) Други особени условия

На основание чл. 64, ал. 3 от ЗОП, Решението за откриване и Обявлението за обществена поръчка са изпратени от Възложителя по електронен път за публикуване до АОП в регистъра на обществените поръчки, Възложителят предоставя пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата на адрес: www.nedelino.bg, "Профил на купувача", поради което срокът за получаване на оферти е намален с 12 /дванадесет/ дни.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: СЪДЪРЖ. НА ПЛИК № 1: 1.Списък на докум., съдърж.се в офертата, подписан от участника; 2. Оферта по образец; Когато участн. в процедурата е обединение, офертата се представя за обедин. като цяло, като се попълва и подписва от лицето, което е упълном. от членовете на обедин. да го представлява, съгласно споразум. за създаване на обедин. или от упълном. лице. 3.Докум. за закупена докум.за участие в настоящата процедура; 4.Докум. за внесена гаранция за участие; 5.Администр. сведения за участника; При участие на обеди. в процедурата, образецът се попълва за обедин. като цяло (не и за отделните членове в него) и се подписва от лицето, което е упълномощено от членовете на обединението, съгласно споразумението да го представлява или от упълномощено лице. 6.Копие от докум. за регистрация или ЕИК съгласно чл. 23 от ЗТР, когато участн. е юридич. лице или едноличен търговец; копие от докум. за самолич., когато участн. е физич. лице; Когато не е представен ЕИК, участн. – юридич.лица или еднолични търговци, прилагат към своите оферти и удостов.за актуално състояние, което да е актуално към датата на подаване на офертата (т.е. да е издадено до 3 месеца преди датата на подаване на офертата). Чужд. юридич. лица прилагат еквив. докум. на съдебен или админ. орган от държавата, в която са установени. Ако участн. е обедин., докум. се представят от всяко физич. или юридич.лице, включено в обедин. 7.Деклар. за запознаване с условията в докумен. и приемане им; 8.Деклар. по чл. 47, ал. 1, т.1 без букв. «е» от ЗОП; 9.Деклар. по чл. 47, ал. 1, т.2 и т.3 от ЗОП; 10.Деклар. по чл. 47, ал. 2, т. 2 и т. 2а от ЗОП; Следва да се има предвид, че само лишаване от упражн. на търговска дейност съгласно законод. на държавата, в която е извършено нарушението, вкл. за нарушения, свързани с износа на продукти в областта на отбраната и сигурността са пречка в участието на настоящата процедура. 11.Деклар. по чл. 47, ал. 2, т. 1 и т. 3 от ЗОП; 12.Деклар. по чл. 47, ал. 2, т. 4 и т. 5 от ЗОП; 13. Деклар. по чл. 47, ал. 5, т. 1 от ЗОП; 14.Деклар. по чл. 47, ал. 5, т. 2 от ЗОП; 15.Деклар. по чл. 56, ал. 1, т. 11 от ЗОП; Органите, от които участн. могат да получат необход. информ. за задължен., свързани със закрила на заетостта и условията на труд, които са в сила в Р България, където трябва да се извършат услугите са Агенция по заетостта и ИА „Главна инспекция по труда“. 16. Деклар. за участието/неучастието на подизпълн; 17. Деклар. за съгласие от подизпълн. (когато е приложимо) - с прилож. докум. от подизпълн. съгласно чл.56 ал.1 т.1, 3, 4, 5 и 10 от ЗОП; 18. Нотар. заверено споразум. за създаване на обединение / консорциум (когато е приложимо); 19. Списък на лицата в консорц./обедин. (когато е приложимо); 20. Деклар. от член на обедин./консорц.(когато е приложимо); 21.Доказ. за иконом. и финан. състояние на участн. и технич. възмож. и/или квалиф. са посоч. съотв.в раздел ІІІ.2.2. и раздел.2.3. от обявлението. 22.Деклар. за липса на обстоятел. по чл. 166, ал. 3 от ЗУТ – свободен текст; 23.Деклар. свободен текст от участн., че е запознат, респ. незапознат с инвестиц. проект и строител.площадка и услов. на строител. на място; 24.Докум., удостов. регистр. на участн. по ЗДДС /при налична такава/ или еквивалентен; 25.Нотар. заверено пълном. на лицето, което е упълном. да представлява участн.в настоящ.процедура; 26. Деклар. за приемане на услов. в проекта на договор по чл. 56, ал. 1, т. 12 от ЗОП; Когато участн.е обедин., което не е юридич. лице деклар. се представя от всяко физич. или юридич. лице, вкл. в обединието. 27.Деклар. за липсата на обстоятел. по чл. 106, ал. 1, чл. 107, ал. 1 и чл. 109, ал. 2, буква „а” от Регламент (ЕС, ЕВРАТОМ) № 966/2012 на Европейския парламент и на Съвета от 25 октомври 2012 г. относно финансов. правила, прилож. за общия бюджет на Съюза; Забележка: Възложителят приема еквив. сертиф., издадени от органи, установени в др. държави членки, както и др. доказат. за еквив. мерки за осигуряв. на качество.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Заверено копие от ГФО – баланс и отчет за приходите и разходите, за всяка една от последните три приключили финансови години. Изискването за представяне на годишни финансови отчети – баланс и отчет за приходите и разходите, не важи за участници, представили ЕИК и за които данните са достъпни в Търговския регистър. Ако участникът е физическо лице - официален документ, удостоверяващ дохода му и/или всеки документ, който Възложителя счита за подходящ, включително и годишна данъчна декларация за всяка една от последните 3 години, заверени от участника с „вярно с оригинала” и подпис на участника на всяка страница. 2. Декларация, съдържаща за общия оборот от строителен надзор през последните три години, по чл. 50, ал. 1 от ЗОП; Забележка: При подготовката на офертите си, Участниците трябва да съобразят следното: в списъка съдържащ общия оборот от строителен надзор следва да бъдат посочени и вписани само оборот от осъществен строителен надзор, сбора от стойностите на които, без ДДС, да покрива изискуемата минимална стойност по настоящите указания 3. Заверено от участника копие от валидна застрахователна полица «Застраховка за професионална отговорност» по чл. 171, ал. 1 от ЗУТ, отговаряща на поставените изисквания от Възложителя Забележка: Когато по обективни причини Участникът не може да представи исканите от възложителя документи за доказване на икономическото и финансовото състояние той може да докаже икономическото и финансовото си състояние с всеки друг документ, който Възложителят приеме за подходящ. При констатиране от страна на Участника, че не може да докаже икономическото и финансовото си състояние с изброените документи, той следва да отправи запитване до Възложителя, в което да посочи документите, с които разполага. Забележка: При участие на обединение, което не е юридическо лице документите се представят съгласно изискванията на чл.56, ал.3, т.2 от ЗОП.
Минимални изисквания: 1.Участникът следва да има минимален документално доказан оборот от строителен надзор за последните три години в зависимост от датата, на която кандидатът или участникът е учреден или е започнал дейността си, в размер равен или по-голям от 206 952,00 лв. (двеста и шест хиляди и деветстотин петдесет и два лева) без ДДС. Забележка: Наличието на изискуемия оборот следва да е виден от представената от Участника информация за общия оборот, представените от него отчети за приходите и разходите за съответните години и от списъка с изпълнени договори. Забележка: При участие на обединение изисквания се прилагат съгласно разпоредбата на чл.25, ал.8 от ЗОП.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Заверено копие на Лиценз за упражняване на строителен надзор за строежите по отделните категории на чл. 137, ал. 1 от ЗУТ, съгласно чл. 167 за дейностите по чл. 166, ал. 1, т.1 от ЗУТ, издаден от МРРБ придружен от списък на правоспособните лица към Лиценза или съотв. еквив. докум.съгласно национ. законод. на чуждестр. лица. (Чужд. участници представят документ, удостов.правото да извършват такава дейност, издаден от компетентен орган на държава - членка на ЕС, или на др. държава - страна по Споразумението за ЕИП (чл. 166, ал. 7 от ЗУТ). В случай, че участн.е чуждестранно лице и не попада в приложното поле на предходния абзац, същият представя валиден еквив. документ, доказващ наличието на разрешение за упражняване на строителен надзор, издаден от комп. орган съгласно националния му закон. 2. Списък на основните договори за строителен надзор, изпълнени през последните 3 години, считано от крайния срок за подаване на офертите (в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си); Забележка: При подготовката на офертите си, участниците трябва да съобразят следното: в списъка с изпълнени договори следва да бъдат посочени и вписани само основните договори за осъществен строителен надзор, в който да е видно че участника е изпълнил поне 1 /един/ основен договор за надзор за строителство или реконструкция на път или пътна инфарструктура (през последните 3 /три/ години и поне 1 /един/ основен договор за надзор за строителство или реконструкция на обект съдържащ верикална планировка (през последните 3 /три/ години) 2.1. Препоръки/ Референции за добро изпълнение на договорите. Забележка: Към всеки, посочен в списъка договор следва да има приложена референция/препоръка за добро изпълнение, съдържаща всички задължителни реквизити, съобразно чл. 51, ал. 1, т. 1 от ЗОП 3. Деклар.за предложения технически състав за изпълнение на поръчката; 3.1. Професионални автобиографии и документи, удостоверяващи образованието, професионалната квалификация и опит на предлаганите от участника ключови експерти Забележка: Автобиографията се попълва от всеки ключов експерт, ангажиран в изпълнението на настоящата обществена поръчка съгласно изисканите ключови позиции от Възложителя за надзорен екип. Към автобиографиите се прилагат документи (заверени копия), удостоверяващи по категоричен и недвусмислен начин наличието на поставените минимални изисквания към експертите, свързани с образованието, квалификацията и опита им. Представените автобиографии следва да бъдат подписани собственоръчно от ключовите експерти. Представят се копия от трудови/граждански договори. Образова. и професион. опит се доказват чрез дипломи и сертиф. за придобити квалиф., опит и стажа по специалността се доказват с копия от трудови и/или осигур. книжки; 3.2. Деклар. свободен текст от всеки един от експертите, част от екипа на участника, за ангажираност в изпълн. на поръчката; 3.3. Копия от трудови/граждански договори на предложените ключови експерти за изпълнение на поръчката; 4.Участникът следва да има следните сертификати: 4.1.Сертификат ISO 9001:2008 Сертификат за управление на качеството за строителен надзор или еквивалентен – нотариално заверено копие; 4.2.Сертификат BS OHSAS 18001:2007 Системи за управление на здравето и безопасността при работа или еквивалентен за участника, за строителен надзор – нотариално заверено копие; 4.3.Сертификат ISO 14001:2005/EMAS/ Системи за управление на околната среда за строителен надзор или еквивалентен за участника – нотариално заверено копие; 5.Удостоверение, че участникът е редовен член на БААИК. Забележка: При участие на обединение, което не е юридическо лице документите се представят съгласно изискванията на чл.56, ал.3, т.2 от ЗОП.
Минимални изисквания: 1. Участникът да притежава Лиценз за упражняване на строителен надзор за строежите по отделните категории на чл. 137, ал. 1 от Закона за устройство на територията съгласно чл. 167 за дейностите по чл. 166, ал. 1, т.1 от ЗУТ, издаден от Министерство на Регионалното развитие и благоустройството придружен от списък на правоспособните лица към Лиценза или съответно еквивалентни документи съгласно националното законодателство на чуждестранните лица. (Чуждестранните участници представят документ, удостоверяващ правото да извършват такава дейност, издаден от компетентен орган на държава - членка на Европейския съюз, или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство (чл. 166, ал. 7 от ЗУТ)-заверено копие; 2. Участникът да има изпълнени през последните три години най-малко един договор: 2.1. За строителен надзор за строителство или реконструкция на път или пътна инфарструктура; 2.2. За строителен надзор за строителство или реконструкция на обект, съдържащ верикална планировка; Представят се Референции (препоръки) за добро изпълнение строителните обекти 3.Участникът да разполага със следния екип за изпълнение на поръчката: 3.1.Ръководител на екипа-3бр. -Магистър - Строителен Инженер, специалност ПГС, ХТС или ВиК или аналогична на исканата, макар и формулирана като наименование по друг начин, стаж по специалността 7 години. 3.2.Заместник Ръководител на екипа-3бр.- Магистър - Строителен Инженер, специалност ПГС, ХТС или ВиК,или аналогична на исканата, макар и формулирана като наименование по друг начин стаж по специалността 5 години. 3.3.Архитект-1бр.- Магистър- или аналогична на исканата, макар и формулирана като наименование по друг начин стаж по специалността 5 години. 3.4.Инженер пътно строителство-1бр.- Магистър-строителен инженер, специалност Пътно или транспортно строителство или аналогична на исканата, макар и формулирана като наименование по друг начин, стаж по специалността 3 години. 3.5. Инженер Геодезист-2бр.- Магистър или аналогична на исканата, макар и формулирана като наименование по друг начин, стаж по специалността 3 години. 3.6. Технически контрол по част „Конструктивна”-1бр. – Магистър - строителен Инженер, специалност ПГС или аналогична на исканата, макар и формулирана като наименование по друг начин, стаж по специалността 5 години. Представят се копия от трудови/граждански договори. Образованието и професионалния опит се доказват чрез дипломи и сертификати за придобити квалификации, опит и стажа по специалността се доказват с копия от трудови и/или осигурителни книжки Забележка: Членовете на екипа да са от лицензионият списък на участника. 4.Участникът следва да има валидни сертификати: 4.1.Сертификат ISO 9001:2008 Сертификат за управление на качеството за строителен надзор или еквивалентен – нотариално заверено копие. 4.2.Сертификат BS OHSAS 18001:2007 Системи за управление на здравето и безопасността при работа или еквивалентен за участника, за строителен надзор – нотариално заверено копие. 4.3.Сертификат ISO 14001:2005/EMAS/ Системи за управление на околната среда за строителен надзор или еквивалентен за участника – нотариално заверено копие. Забележка: Възложителят приема еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки, както и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството – нотариално заверено копие. 5. Участникът трябва да е редовен член на БААИК. Минималните изисквания за технически възможности, посочени по-горе, се отнасят общо за всички обособени позиции, а не за всяка поотделно. Забележка: При участие на обединение изисквания се прилагат съгласно разпоредбата на чл.25, ал.8 от ЗОП.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

ДА

Нормативни разпоредби

Съгласно Закона за устройство на територията и Закона за здравословни и безопасни условия на труд.

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговарен за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Срок за изработване на окончателен доклад за строежа – П1; тежест: 10
Показател: Срок за съставяне на технически паспорт за строежа - П2; тежест: 10
Показател: Техническо предложение – П3; 3.1.Предлаган подход, план за работа и организация, описани в техническото предложение-50; 3.2. Стратегия за контрол върху технологичната последователност на строителните процеси, описани в техническото предложение-50 ; тежест: 30
Показател: Ценово предложение – П4 ; тежест: 50

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
31.01.2014 г.  Час: 17:00
Платими документи

ДА

Цена: 12 BGN
Условия и начин на плащане

Цената на документацията е 12/дванадесет/ с вкл. ДДС. Документацията за участие може да бъде получена в деловодството на Община Неделино с административен адрес: област Смолян, община Неделино, град Неделино, ул. „ Александър Стамболийски” № 104 всеки работен ден от 8.00 до 17:00 часа. Крайният срок за получаване на документацията е най-късно до часа и датата, посочени в обявлението за обществената поръчка. Документация за участие се предоставя след представяне на платежен документ, удостоверяващ, че същата е заплатена в деловодството на Община Неделино, или банкова сметка на Община Неделино BG 10 IABG 74918401090600, „Интернешънъл Асет Банк” АД -офис Неделино, код/параграф за плащане 447000.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
07.02.2014 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

120

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 10.02.2014 г.  Час: 08:30
Място

Гр. Неделино, ул."Александър Стамболийски" 104 в Заседателната зала на общинска администрация, ет.2.

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел. Представители на участника се допускат след удостоверяване на самоличност и представяне на съответното пълномощно.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

Община Неделино е бенифициент по проект, по силата на сключени договори: Договор № 21/313/00158/19.11.2012 г, Договор № 21/313/00161/19.11.2012 г., Договор № 21/313/00153/19.11.2012 г., Договор № 21/313/00159/19.11.2012 г, Договор № 21/313/00183/19.11.2012 г, Договор № 21/313/00068/06.07.2012 г, Договор № 21/313/00157/19.11.2012 г, Договор № 21/313/00071/16.07.2012 г, Договор № 21/313/00165/19.11.2012 г, Договор № 21/313/00175/19.11.2012 г, Договор № 21/313/00072/16.07.2012 г. и Договор № 21/313/00073/16.07.2012 г. За отпускане на финансова помощ по мярка 313 „Насърчаване на туристическите дейности” от Програмата за развитие на селските райони за периода 2007 – 2013г. (ПРСР) подкрепена от Европейския земеделски фонд за развитие на селските райони (ЕЗФРСР).

VI.3) Допълнителна информация

Продължава от раздел ІІІ.2.1) от настоящото обявление: СЪДЪРЖАНИЕ НА ПЛИК № 2: 1. В плик №2 следва да бъде представено Техническото предложение, за съответната обособена позиция изготвено по образците приложени към документацията, при съблюдаване на одобрените инвестиционни проекти, техническата спецификация, изискванията към офертата и условията за изпълнение на поръчката, за съответната обособена позиция включващо: 2. Срок за изпълнение на дейностите; 3. Парафиран от участника (БЕЗ ПОПЪЛНЕНИ ЦЕНИ) проект на договор за възлагане на обществена поръчка съгласно образците приложени към документацията. Плик №2 се представя за всяка от обособените позициите поотделно, като върху плика се изписва и позицията, за която се отнася. СЪДЪРЖАНИЕ НА ПЛИК № 3: 1. Ценовата оферта се подготвя от участника на хартиен носител по образците приложени към документацията. Плик №3 се представя за всяка от обособените позициите поотделно, като върху плика се изписва и позицията, за която се отнася. Допълнителна информация: Изисквания по чл. 47, ал, 2 от ЗОП – наличието на посочените обстоятелства са основания за отстраняване на участник, съгласно чл.47, ал.3 от ЗОП, а именно: а) който е в открито производство по несъстоятелност, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от Търговския закон, а в случай че кандидатът или участникът е чуждестранно лице - се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или кандидатът или участникът е преустановил дейността си; б) който е лишен от правото да упражнява търговска дейност съгласно законодателството на държавата, в която е извършено нарушението, включително за нарушения, свързани с износа на продукти в областта на отбраната и сигурността; в) който е виновен за неизпълнение на задължения по договор за обществена поръчка, включително по отношение на сигурността на информацията и сигурността на доставките в поръчки по чл. 3, ал. 2, доказано от възложителя с влязло в сила съдебно решение; г) който има задължения по смисъла на чл. 162, ал. 2, т. 1 от Данъчно-осигурителния процесуален кодекс към държавата и към община Неделино и общината където е регистриран участникът, установени с влязъл в сила акт на компетентен орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията, или има задължения за данъци или вноски за социалното осигуряване съгласно законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен; д) който има наложено административно наказание за наемане на работа на незаконно пребиваващи чужденци през последните до 5 години; е) който е осъден с влязла в сила присъда за престъпление по чл. 313 от Наказателния кодекс във връзка с провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки;

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Жалба може да подава всяко заинтересовано лице по реда и условията на чл. 120, ал .5, т.1 и ал.6 от ЗОП. На обжалване подлежи всяко решение на възложителите по процедура за възлагане на обществена поръчка.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

09.01.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция „Осъществяване на строителен надзор при реализиране на инвестицията по проект 21/313/00073 „Изграждане на туристическа пътека вр. „Света Неделя” и създаване на интегриран туристически продукт ”
1) Кратко описание

Поръчката е за услуга за „Осъществяване на строителен надзор при реализиране на инвестицията по проект 21/313/00073 „Изграждане на туристическа пътека вр. „Света Неделя” и създаване на интегриран туристически продукт ” и включва дейности по: Упражняване на строителен надзор по време на строителството по смисъла на чл. 168 от ЗУТ и подзаконовите нормативни актове (вкл. и контрол на Строителните продукти, влагани в Строежа, както и на извършените СМР); Координация на строителния процес до въвеждане на Строежа в експлоатация; Изготвяне на техническия паспорт на Строежа, съгласно Наредба № 5/28.12.2006 г; Управление на изпълнението на СМР; Упражняване на строителен надзор по време на отстраняване на проявени скрити дефекти през гаранционните срокове; Съставяне на окончателен доклад за въвеждане на строежа в експлоатация; Изпълняване на всички останали задължения на Консултанта, предвидени в договора за обществена поръчка и законовите разпоредби.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

71520000, 71521000

Описание:

Строителен надзор
Строителен надзор по време на строителството

3) Количество или обем

Прогнозната стойност за изпълнение на дейностите по настоящата обособена позиция е 9 000,00 лева (девет хиляди лева) без ДДС.

Прогнозна стойност, без ДДС
9000 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 6

Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция „Осъществяване на строителен надзор при реализиране на инвестицията по проект проект 21/313/ 00071 „Създаване на туристическа инфраструктура –екопътека към Защитена местност „Пещера Годумова Дупка” и реализиране на интегриран туристически продукт”
1) Кратко описание

Поръчката е за услуга за „Осъществяване на строителен надзор при реализиране на инвестицията по проект проект 21/313/ 00071 „Създаване на туристическа инфраструктура –екопътека към Защитена местност „Пещера Годумова Дупка” и реализиране на интегриран туристически продукт” и включва дейности по: Упражняване на строителен надзор по време на строителството по смисъла на чл. 168 от ЗУТ и подзаконовите нормативни актове (вкл. и контрол на Строителните продукти, влагани в Строежа, както и на извършените СМР); Координация на строителния процес до въвеждане на Строежа в експлоатация; Изготвяне на техническия паспорт на Строежа, съгласно Наредба № 5/28.12.2006 г; Управление на изпълнението на СМР; Упражняване на строителен надзор по време на отстраняване на проявени скрити дефекти през гаранционните срокове; Съставяне на окончателен доклад за въвеждане на строежа в експлоатация; Изпълняване на всички останали задължения на Консултанта, предвидени в договора за обществена поръчка и законовите разпоредби.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

71520000, 71521000

Описание:

Строителен надзор
Строителен надзор по време на строителството

3) Количество или обем

Прогнозната стойност за изпълнение на дейностите по настоящата обособена позиция е 9 706,00 лева (девет хиляди седемстотин и шест лева) без ДДС.

Прогнозна стойност, без ДДС
9706 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 6

Обособена позиция № 3 / Заглавие на обособената позиция „Осъществяване на независим строителен надзор при реализиране на инвестицията по проект проект 21/ 313/ 00068 „Туристическа пътека Римски път – Омарев дол”
1) Кратко описание

Поръчката е за услуга за „Осъществяване на независим строителен надзор при реализиране на инвестицията по проект проект 21/ 313/ 00068 „Туристическа пътека Римски път – Омарев дол” и включва дейности по: Упражняване на строителен надзор по време на строителството по смисъла на чл. 168 от ЗУТ и подзаконовите нормативни актове (вкл. и контрол на Строителните продукти, влагани в Строежа, както и на извършените СМР); Координация на строителния процес до въвеждане на Строежа в експлоатация; Изготвяне на техническия паспорт на Строежа, съгласно Наредба № 5/28.12.2006 г; Управление на изпълнението на СМР; Упражняване на строителен надзор по време на отстраняване на проявени скрити дефекти през гаранционните срокове; Съставяне на окончателен доклад за въвеждане на строежа в експлоатация; Изпълняване на всички останали задължения на Консултанта, предвидени в договора за обществена поръчка и законовите разпоредби.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

71520000, 71521000

Описание:

Строителен надзор
Строителен надзор по време на строителството

3) Количество или обем

Прогнозната стойност за изпълнение на дейностите по настоящата обособена позиция е 4 648,00 лева (четири хиляди шестстотин четиридесет и осем лева) без ДДС.

Прогнозна стойност, без ДДС
4648 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 6

Обособена позиция № 4 / Заглавие на обособената позиция „Осъществяване на строителен надзор при реализиране на инвестицията по проект проект 21/313/00072 „Туристическа пътека мест. Зиково Бърце- мест. Габъра”
1) Кратко описание

Поръчката е за услуга за „Осъществяване на строителен надзор при реализиране на инвестицията по проект проект 21/313/00072 „Туристическа пътека мест. Зиково Бърце- мест. Габъра” и включва дейности по: Упражняване на строителен надзор по време на строителството по смисъла на чл. 168 от ЗУТ и подзаконовите нормативни актове (вкл. и контрол на Строителните продукти, влагани в Строежа, както и на извършените СМР); Координация на строителния процес до въвеждане на Строежа в експлоатация; Изготвяне на техническия паспорт на Строежа, съгласно Наредба № 5/28.12.2006 г; Управление на изпълнението на СМР; Упражняване на строителен надзор по време на отстраняване на проявени скрити дефекти през гаранционните срокове; Съставяне на окончателен доклад за въвеждане на строежа в експлоатация; Изпълняване на всички останали задължения на Консултанта, предвидени в договора за обществена поръчка и законовите разпоредби.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

71520000, 71521000

Описание:

Строителен надзор
Строителен надзор по време на строителството

3) Количество или обем

Прогнозната стойност за изпълнение на дейностите по настоящата обособена позиция е 4 760,00 лева (четири хиляди седемстотин и шестдесет лева) без ДДС.

Прогнозна стойност, без ДДС
4760 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 6

Обособена позиция № 5 / Заглавие на обособената позиция „Осъществяване на строителен надзор при реализиране на инвестицията по проект 21/313/00153 „Изграждане на туристическа пътека село Крайна училище-местност „Потаци” и създаване на интегриран туристически продукт”
1) Кратко описание

Поръчката е за услуга за „Осъществяване на строителен надзор при реализиране на инвестицията по проект 21/313/00153 „Изграждане на туристическа пътека село Крайна училище-местност „Потаци” и създаване на интегриран туристически продукт” и включва дейности по: Упражняване на строителен надзор по време на строителството по смисъла на чл. 168 от ЗУТ и подзаконовите нормативни актове (вкл. и контрол на Строителните продукти, влагани в Строежа, както и на извършените СМР); Координация на строителния процес до въвеждане на Строежа в експлоатация; Изготвяне на техническия паспорт на Строежа, съгласно Наредба № 5/28.12.2006 г; Управление на изпълнението на СМР; Упражняване на строителен надзор по време на отстраняване на проявени скрити дефекти през гаранционните срокове; Съставяне на окончателен доклад за въвеждане на строежа в експлоатация; Изпълняване на всички останали задължения на Консултанта, предвидени в договора за обществена поръчка и законовите разпоредби.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

71520000, 71521000

Описание:

Строителен надзор
Строителен надзор по време на строителството

3) Количество или обем

Прогнозната стойност за изпълнение на дейностите по настоящата обособена позиция е 4 290,00 лева (четири хиляди двеста и деветдесет лева) без ДДС.

Прогнозна стойност, без ДДС
4290 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 6

Обособена позиция № 6 / Заглавие на обособената позиция „Осъществяване на строителен надзор при реализиране на инвестицията по проект 21/313/00157 „Изграждане на туристическа пътека местност „Гъркавце”- мест. „Гребенар” и създаване на интегриран туристически продукт”
1) Кратко описание

Поръчката е за услуга за „Осъществяване на строителен надзор при реализиране на инвестицията по проект 21/313/00157 „Изграждане на туристическа пътека местност „Гъркавце”- мест. „Гребенар” и създаване на интегриран туристически продукт” и включва дейности по: Упражняване на строителен надзор по време на строителството по смисъла на чл. 168 от ЗУТ и подзаконовите нормативни актове (вкл. и контрол на Строителните продукти, влагани в Строежа, както и на извършените СМР); Координация на строителния процес до въвеждане на Строежа в експлоатация; Изготвяне на техническия паспорт на Строежа, съгласно Наредба № 5/28.12.2006 г; Управление на изпълнението на СМР; Упражняване на строителен надзор по време на отстраняване на проявени скрити дефекти през гаранционните срокове; Съставяне на окончателен доклад за въвеждане на строежа в експлоатация; Изпълняване на всички останали задължения на Консултанта, предвидени в договора за обществена поръчка и законовите разпоредби.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

71520000, 71521000

Описание:

Строителен надзор
Строителен надзор по време на строителството

3) Количество или обем

Прогнозната стойност за изпълнение на дейностите по настоящата обособена позиция е 4 450,00 лева (четири хиляди четиристотин и петдесет лева) без ДДС.

Прогнозна стойност, без ДДС
4450 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 6

Обособена позиция № 7 / Заглавие на обособената позиция „Осъществяване на строителен надзор при реализиране на инвестицията по проект 21/313/00158 „Изграждане на туристическа пътека село Крайна - местност „Габровото” и създаване на интегриран туристически продукт”
1) Кратко описание

Поръчката е за услуга за „Осъществяване на строителен надзор при реализиране на инвестицията по проект 21/313/00158 „Изграждане на туристическа пътека село Крайна - местност „Габровото” и създаване на интегриран туристически продукт” и включва дейности по: Упражняване на строителен надзор по време на строителството по смисъла на чл. 168 от ЗУТ и подзаконовите нормативни актове (вкл. и контрол на Строителните продукти, влагани в Строежа, както и на извършените СМР); Координация на строителния процес до въвеждане на Строежа в експлоатация; Изготвяне на техническия паспорт на Строежа, съгласно Наредба № 5/28.12.2006 г; Управление на изпълнението на СМР; Упражняване на строителен надзор по време на отстраняване на проявени скрити дефекти през гаранционните срокове; Съставяне на окончателен доклад за въвеждане на строежа в експлоатация; Изпълняване на всички останали задължения на Консултанта, предвидени в договора за обществена поръчка и законовите разпоредби.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

71520000, 71521000

Описание:

Строителен надзор
Строителен надзор по време на строителството

3) Количество или обем

Прогнозната стойност за изпълнение на дейностите по настоящата обособена позиция е 5 000,00 лева (пет хиляди лева) без ДДС.

Прогнозна стойност, без ДДС
5000 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 6

Обособена позиция № 8 / Заглавие на обособената позиция „Осъществяване на строителен надзор при реализиране на инвестицията по проект 21/313/00159 „Изграждане на туристическа пътека Неделино - местност „Фенере” и създаване на интегриран туристически продукт”
1) Кратко описание

Поръчката е за услуга за „Осъществяване на строителен надзор при реализиране на инвестицията по проект 21/313/00159 „Изграждане на туристическа пътека Неделино - местност „Фенере” и създаване на интегриран туристически продукт” и включва дейности по: Упражняване на строителен надзор по време на строителството по смисъла на чл. 168 от ЗУТ и подзаконовите нормативни актове (вкл. и контрол на Строителните продукти, влагани в Строежа, както и на извършените СМР); Координация на строителния процес до въвеждане на Строежа в експлоатация; Изготвяне на техническия паспорт на Строежа, съгласно Наредба № 5/28.12.2006 г; Управление на изпълнението на СМР; Упражняване на строителен надзор по време на отстраняване на проявени скрити дефекти през гаранционните срокове; Съставяне на окончателен доклад за въвеждане на строежа в експлоатация; Изпълняване на всички останали задължения на Консултанта, предвидени в договора за обществена поръчка и законовите разпоредби.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

71520000, 71521000

Описание:

Строителен надзор
Строителен надзор по време на строителството

3) Количество или обем

Прогнозната стойност за изпълнение на дейностите по настоящата обособена позиция е 5 000,00 лева (пет хиляди лева) без ДДС.

Прогнозна стойност, без ДДС
5000 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 6

Обособена позиция № 9 / Заглавие на обособената позиция „Осъществяване на строителен надзор при реализиране на инвестицията по проект 21/313/00161 „Изграждане на туристическа пътека село Крайна - местност „Екмеджовица” и създаване на интегриран туристически продукт”
1) Кратко описание

Поръчката е за услуга за „Осъществяване на строителен надзор при реализиране на инвестицията по проект 21/313/00161 „Изграждане на туристическа пътека село Крайна - местност „Екмеджовица” и създаване на интегриран туристически продукт” и включва дейности по: Упражняване на строителен надзор по време на строителството по смисъла на чл. 168 от ЗУТ и подзаконовите нормативни актове (вкл. и контрол на Строителните продукти, влагани в Строежа, както и на извършените СМР); Координация на строителния процес до въвеждане на Строежа в експлоатация; Изготвяне на техническия паспорт на Строежа, съгласно Наредба № 5/28.12.2006 г; Управление на изпълнението на СМР; Упражняване на строителен надзор по време на отстраняване на проявени скрити дефекти през гаранционните срокове; Съставяне на окончателен доклад за въвеждане на строежа в експлоатация; Изпълняване на всички останали задължения на Консултанта, предвидени в договора за обществена поръчка и законовите разпоредби.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

71520000, 71521000

Описание:

Строителен надзор
Строителен надзор по време на строителството

3) Количество или обем

Прогнозната стойност за изпълнение на дейностите по настоящата обособена позиция е 3 130,00 лева (три хиляди сто и тридесет лева) без ДДС.

Прогнозна стойност, без ДДС
3130 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 6

Обособена позиция № 10 / Заглавие на обособената позиция „Осъществяване на строителен надзор при реализиране на инвестицията по проект 21/313/00165 „Изграждане на туристическа пътека мест. „Чуката”-местност „Мераджови колиби” и създаване на интегриран туристически продукт”
1) Кратко описание

Поръчката е за услуга за „Осъществяване на строителен надзор при реализиране на инвестицията по проект 21/313/00165 „Изграждане на туристическа пътека мест. „Чуката”-местност „Мераджови колиби” и създаване на интегриран туристически продукт” и включва дейности по: Упражняване на строителен надзор по време на строителството по смисъла на чл. 168 от ЗУТ и подзаконовите нормативни актове (вкл. и контрол на Строителните продукти, влагани в Строежа, както и на извършените СМР); Координация на строителния процес до въвеждане на Строежа в експлоатация; Изготвяне на техническия паспорт на Строежа, съгласно Наредба № 5/28.12.2006 г; Управление на изпълнението на СМР; Упражняване на строителен надзор по време на отстраняване на проявени скрити дефекти през гаранционните срокове; Съставяне на окончателен доклад за въвеждане на строежа в експлоатация; Изпълняване на всички останали задължения на Консултанта, предвидени в договора за обществена поръчка и законовите разпоредби.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

71520000, 71521000

Описание:

Строителен надзор
Строителен надзор по време на строителството

3) Количество или обем

Прогнозната стойност за изпълнение на дейностите по настоящата обособена позиция е 7 000,00 лева (седем хиляди лева) без ДДС.

Прогнозна стойност, без ДДС
7000 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 6

Обособена позиция № 11 / Заглавие на обособената позиция „Осъществяване на строителен надзор при реализиране на инвестицията по проект 21/313/00175 „Изграждане на туристическа пътека мест. „Зиково Бърце – мест. „Крушките” и създаване на интегриран туристически продукт”
1) Кратко описание

Поръчката е за услуга за „Осъществяване на строителен надзор при реализиране на инвестицията по проект 21/313/00175 „Изграждане на туристическа пътека мест. „Зиково Бърце – мест. „Крушките” и създаване на интегриран туристически продукт” и включва дейности по: Упражняване на строителен надзор по време на строителството по смисъла на чл. 168 от ЗУТ и подзаконовите нормативни актове (вкл. и контрол на Строителните продукти, влагани в Строежа, както и на извършените СМР); Координация на строителния процес до въвеждане на Строежа в експлоатация; Изготвяне на техническия паспорт на Строежа, съгласно Наредба № 5/28.12.2006 г; Управление на изпълнението на СМР; Упражняване на строителен надзор по време на отстраняване на проявени скрити дефекти през гаранционните срокове; Съставяне на окончателен доклад за въвеждане на строежа в експлоатация; Изпълняване на всички останали задължения на Консултанта, предвидени в договора за обществена поръчка и законовите разпоредби.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

71520000, 71521000

Описание:

Строителен надзор
Строителен надзор по време на строителството

3) Количество или обем

Прогнозната стойност за изпълнение на дейностите по настоящата обособена позиция е 7 000,00 лева (седем хиляди лева) без ДДС.

Прогнозна стойност, без ДДС
7000 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 6

Обособена позиция № 12 / Заглавие на обособената позиция „Осъществяване на строителен надзор при реализиране на инвестицията по проект 21/313/00183 „Изграждане на туристическа пътека мест. „Гребенар” Неделино – Омареви колиби” и създаване на интегриран туристически продукт”
1) Кратко описание

Поръчката е за услуга за „Осъществяване на строителен надзор при реализиране на инвестицията по проект 21/313/00183 „Изграждане на туристическа пътека мест. „Гребенар” Неделино – Омареви колиби” и създаване на интегриран туристически продукт” и включва дейности по: Упражняване на строителен надзор по време на строителството по смисъла на чл. 168 от ЗУТ и подзаконовите нормативни актове (вкл. и контрол на Строителните продукти, влагани в Строежа, както и на извършените СМР); Координация на строителния процес до въвеждане на Строежа в експлоатация; Изготвяне на техническия паспорт на Строежа, съгласно Наредба № 5/28.12.2006 г; Управление на изпълнението на СМР; Упражняване на строителен надзор по време на отстраняване на проявени скрити дефекти през гаранционните срокове; Съставяне на окончателен доклад за въвеждане на строежа в експлоатация; Изпълняване на всички останали задължения на Консултанта, предвидени в договора за обществена поръчка и законовите разпоредби.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

71520000, 71521000

Описание:

Строителен надзор
Строителен надзор по време на строителството

3) Количество или обем

Прогнозната стойност за изпълнение на дейностите по настоящата обособена позиция е 5 000,00 лева (пет хиляди лева) без ДДС.

Прогнозна стойност, без ДДС
5000 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 6