Версия за печат

00418-2014-0001

BG-гр. Дупница: 13 - Рекламни услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Дупница, пл. Свобода 1, За: Красимир Георгиев - зам. кмет"РМППФ", Република България 2600, гр. Дупница, Тел.: 0701 59211, E-mail: admin_dupnitsa@dupnitsa.bg, Факс: 0701 59257

Място/места за контакт: 0701/592 40

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.dupnitsa.bg.

Адрес на профила на купувача: www.dupnitsa.bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Промотиране и реклама за провеждането на иновативно културно събитие”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 13
Място на изпълнение: гр. Дупница
Код NUTS: BG415
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Услугата, предмет на възлагане в настоящата поръчка, е част от дейностите, предвидени за изпълнение по проект „Подготовка и провеждане на иновативно културно събитие в община Дупница „Фестивал на театралното и филмово изкуство – Невена Коканова”, схема за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG161PO001/1.1-10/2010, която се осъществява с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Регионално развитие“ 2007-2013 г., съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие. Обект на настоящата обществена поръчка е „предоставянето на услуги” по смисъла на чл. 3, ал. 1, т. 2 от ЗОП. Предмет на възлагане на настоящата поръчка е „Промотиране и реклама за провеждането на иновативно културно събитие”. Избраният изпълнител ще се ангажира с разработването на следните продукти по отношение промотирането и рекламата за провеждането на иновативното културно събитие чрез изпълнението на следните конкретни дейности: Изготвяне и разпространение на реклама в радио за провеждане на кастинг (2 радиостанции за 1 месец по 2 пъти дневно) – количесто 240 бр. Изготвяне и разпространение на реклама в телевизия за провеждане на кастинг (3 телевизии за 1 месец) – количество 180 бр. Изработване на афиши за разпространение в общината и чрез партньора – количество 5000 бр. Изготвяне и разпространение на реклама в радио за провеждане на фестивала (2 радиа по 1 спот в рамките на 1 месец) – количество 120 бр. Изготвяне и разпространение на реклама в радио за провеждане фестивала (общо 10 медии с по 8 съобщения) – количество 80 бр. Изработване на афиши (плакати) за обявяване сред местната общественост – количество 10 000 бр. Изработване на транспаранти за обявяване сред местната общественост – количество 10 бр. Изработване на интернет сайт – количество 1 бр. Покани за чуждестранни посолства и представители на международни фестивали – количество 200 бр. 1. Обществено осведомяване за провеждането на кастинг за оригинални собствени идеи (концепции) за създаване на театрална постановка /късометражен филм. Провеждането на кастинга за избор на идея (сценарий) за изготвяне на културен продукт (театрална постановка/късометражен филм) ще бъде публично оповестено чрез медийна реклама 1 месец преди започване на кастинга чрез следните канали на национално ниво: • Радио – предвижда се да бъде направена реклама в поне една национална и една регионална радиостанции в рамките на 1 месец с по два радио рекламни клипа дневно. Дейността ще се изпълнява двукратно. Разпределението ще бъде по равно през първата и втората календарна година; • Телевизия - предвижда се да бъде направена реклама в минимум 3 телевизии в рамките на 1 месец. Дейността ще се изпълнява двукратно. Разпределението ще бъде по равно през първата и втората календарна година; • За обществено осведомяване на местно ниво ще бъде изготвени общо 5000 бр. афиши (плакати), които ще бъдат разпространени на територията на общината и чрез партньорската организация за привличане на аматьори от страна на НАТФИЗ и други заинтересувани страни. В случая изпълнителят на обществената поръчка ще трябва да комуникира с партньора местата за разпространение на афишите, както и подходящи медии, чрез които да се разпространи информация за кастинга. Дейността ще се изпълнява двукратно. Разпределението ще бъде по равно през първата и втората календарна година • В рамките на тази дейност ще бъде изготвен и интернет сайт на фестивала (двуезичен на български и английски езици), който също ще се използва като канал за осведомяване на заинтересуваните страни и чрез който потенциални кандидати ще могат да подадат заявки за участие в кастинга.Дейността ще се изпълнява еднократко, в рамките на първата година. 2. Обществено осведомяване, промотиране и реклама на провеждането на фестивала продължава в раздел VI.3.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

79341000

Описание:

Рекламни услуги

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Изготвяне и разпространение на реклама в радио за провеждане на кастинг (2 радиостанции за 1 месец по 2 пъти дневно) – количесто 240 бр. Изготвяне и разпространение на реклама в телевизия за провеждане на кастинг (3 телевизии за 1 месец) – количество 180 бр. Изработване на афиши за разпространение в общината и чрез партньора – количество 5000 бр. Изготвяне и разпространение на реклама в радио за провеждане на фестивала (2 радиа по 1 спот в рамките на 1 месец) – количество 120 бр. Изготвяне и разпространение на реклама в радио за провеждане фестивала (общо 10 медии с по 8 съобщения) – количество 80 бр. Изработване на афиши (плакати) за обявяване сред местната общественост – количество 10 000 бр. Изработване на транспаранти за обявяване сред местната общественост – количество 10 бр. Изработване на интернет сайт – количество 1 бр. Покани за чуждестранни посолства и представители на международни фестивали – количество 200 бр. Прогнозната стойност на възлаганата обществена поръчка за промотиране и реклама за провеждането на иновативно културно събитие, която е и разполагаемият финансов ресурс на възложителя за нейното изпълнение, е до 61 300,00 (шестдесет и една хиляди и триста) лв. без вкл. ДДС или 73 560,00 (седемдесет и три хиляди петстотин и шестдесет) лв. с вкл. ДДС. В случай, че участник предложи цена, която надвишава максималния финансов ресурс на възложителя за изпълнение предмета на възлаганата обществена поръчка, посочен като прогнозна стойност, то същият ще бъде предложен за отстраняване.

Прогнозна стойност без ДДС
61300 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

17


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие е в размер на 613 (шестстотин и тринадесет) лева. Гаранциите се представят в една от следните форми: а) депозит на парична сума по сметка на Възложителя; б) банкова гаранция в полза на Възложителя. Участникът сам избира формата на гаранцията за участие. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, всеки от участниците в обединението може да бъде наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. При избор на гаранция за участие - парична сума, то тя следва да се внесе по банков път по следната сметка: Банка: „Корпоративна Търговска Банка“ АД- Клон Дупница; BIC: KORPBGSF IBAN: BG50KORP92203312967402 Ако участникът избере да представи гаранцията за участие под формата на «парична сума», платена по банков път, документът, удостоверяващ платената гаранция, следва да бъде заверен с подпис и печат от съответната банка и да се представи в оригинал. Ако участникът е превел парите по електронен път (електронно банкиране), той следва да завери съответния документ с неговия подпис и печат. В гаранцията за участие следва да бъде посочен предмета на поръчката, за който участникът кандидатства. В случай, че участникът представя банкова гаранция, то същата трябва да бъде открита в съответствие с условията по приложения в документацията образец на банкова гаранция. Гаранцията трябва да бъде неотменима и безусловна, с възможност да се усвои изцяло или на части. Същата следва да съдържа задължение на банката-гарант да извърши безотказно и безусловно плащане при първо писмено искане на възложителя, подписано от кмета на Община Дупница или упълномощено от него длъжностно лице. Валидността на гаранцията за участие следва да бъде не по-малко от 30 календарни дни след изтичане на срока на валидност на офертата. Задържането и освобождаването на гаранцията за участие става при условията и по реда на чл. 61 и чл. 62 от ЗОП. Гаранция за изпълнение Задължение за представяне на гаранция за изпълнение възниква само за участника, определен за изпълнител на обществената поръчка. Гаранцията за изпълнение има обезпечителна и обезщетителна функция: от една страна, цели да стимулира изпълнителя към точно и качествено изпълнение на задълженията му по договора за обществена поръчка, а от друга страна - да послужи като обезщетение при недобросъвестно поведение от негова страна. Гаранцията за изпълнение е в размер на 3 % от (три на сто) от стойността на договора за изпълнение на обществената поръчка. Гаранцията за изпълнение може да се внесе по банков път или може да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът сам избира формата на гаранцията за изпълнение Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, всеки от участниците в обединението може да бъде наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. Участникът, определен за изпълнител на обществената поръчка, представя банковата гаранция или платежния документ за внесената по банков път гаранция за изпълнение на договора при неговото сключване. Гаранцията за изпълнение под формата на парична сума трябва да бъде внесена по следната сметка на възложителя: Банка: „Корпоративна Търговска Банка“ АД- Клон Дупница; BIC: KORPBGSF IBAN: BG50KORP92203312967402 Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение, се уреждат с договора за възлагане на обществената поръчка между възложителя и изпълнителя.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Цената за изпълнение на услугата се заплаща по банков път по посочена от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ банкова сметка, както следва: 1. авансово плащане в размер на 40 % от цената по договора или сума в размер на .......... лв., платима в срок до 30 (тридесет) дни след подписване на договора срещу представен оригинал на фактура за стойността на дължимото авансово плащане; 2. следващи плащания – 100 % от стойността за изпълнение на дейността, съгласно чл. 3, ал. 1 от договора, намалена с процента на платения аванс, платима в срок до 30 (тридесет) дни след изпълнение на съответната дейност, удостоверено с двустранен приемо-предавателен протокол, придружен от оригинал на фактура за стойността на дължимото междинно плащане

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Възложителят, с оглед предоставената му правна възможност в чл. 25, ал. 3, т. 2 от ЗОП, не поставя и няма изискване за създаване на юридическо лице, в случай, че избраният за Изпълнител участник е обединение от физически и/или юридически лица. В случай, че участникът участва като обединение/или консорциум/, което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице, тогава участниците в обединението /или консорциума/ подписват документ - споразумение или договор, който следва да бъде с нотариална заверка на подписите. Документът трябва да бъде представен от Участника в оригинал или нотариално заверено копие. Документът трябва да съдържа клаузи, които гарантират, че: Всички членове на обединението/ консорциума са отговорни заедно и поотделно за изпълнението на договора; Представляващият обединението/ консорциума е упълномощен да задължава, да получава указания за и от името на всеки член на обединението/ консорциума. Допуска се повече от едно лице да представляват обединението заедно и поотделно; Представляващият обединението/ консорциума е упълномощен да представи офертата от името и за сметка на обединението и да сключи договор с възложителя; Срокът на обединението е най-малко за времето, за което поръчката ще бъде изпълнена; Всички членове на обединението/ консорциума са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора; Разпределение на дейностите, предмет на възлаганата обществена поръчка, между участниците в обединението и ресурсите, с които ще участва всеки един от участниците в обединението. Не се допускат промени в състава на обединението след подаването на офертата. Когато не е приложен документ (споразумение или договор) за създаването на обединение/ консорциум или в приложеният такъв липсват клаузи, гарантиращи изпълнението на горепосочените условия, или съставът на обединението се е променил след подаването на офертата, участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице: 1. документите по чл. 56, ал. 1, т. 1 и 6 от ЗОП се представят за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението; 2. документите по чл. 56, ал. 1, т. 4 и 5 от ЗОП се представят само за участниците в обединението, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор по чл. 25, ал. 2, т. 6 от ЗОП съобразно правилото на чл. 25, ал. 8 от ЗОП; 3. декларацията по чл. 56, ал. 1, т. 11 от ЗОП се представя само за участниците в обединението, които ще изпълняват дейности, свързани с услугата, предмет на поръчката.

ІІІ.1.4) Други особени условия

Когато участникът в процедурата предвижда участие на подизпълнители, документите по чл. 56, ал. 1, т. 1, т. 4, т. 5, т. 6 и т. 11 от ЗОП се представят за всеки от тях, а изискванията към тях се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: В процедурата за възлагане на обществената поръчка могат да участват български или чуждестранни физически или юридически лица, включително техни обединения, които отговарят на изискванията, регламентирани от Закона за обществени поръчки и обявените от Възложителя изисквания в настоящата документация и обявлението за обществената поръчка. Едно и също физическо или юридическо лице участник в процедурата може да участва само в едно обединение. Лице, което участва в обединение или е дало съгласието си и фигурира като подизпълнител в офертата на друг участник, не може да представя самостоятелно оферта. Не може да участва във възлагането на обществената поръчка лице, при което са налице обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1, б. "а" до "д", т. 2 и 3 и ал. 5, както и някое от следните обстоятелства по чл. 47, ал. 2 от ЗОП: 1. който е в открито производство по несъстоятелност, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от Търговския закон, а в случай че кандидатът или участникът е чуждестранно лице – се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или кандидатът или участникът е преустановил дейността си; 2. който е виновен за неизпълнение на задължения по договор за обществена поръчка, доказано от възложителя с влязло в сила съдебно решение; 3. който има задължения по смисъла на чл. 162, ал. 2, т. 1 от Данъчно-осигурителния процесуален кодекс към държавата и към община, установени с влязъл в сила акт на компетентен орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията, или има задължения за данъци или вноски за социалното осигуряване съгласно законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен; 4. който е осъден с влязла в сила присъда за престъпление по чл. 313 от Наказателния кодекс във връзка с провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки. Възложителят ще отстрани от участие в процедурата всеки участник, при който е налице някое от следните обстоятелства: 1. не е представен някой от необходимите документи по чл. 56 от Закона за обществените поръчки; 2. за когото са налице обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1, б. "а" до "д", т. 2 и 3 и ал. 5, както и описаните в настоящия раздел обстоятелства по чл. 47, ал. 2 от ЗОП; 3. който е представил оферта, която не отговарят на предварително обявените условия на Възложителя; 4. който е представил оферта, която не отговаря на изискванията на чл. 57, ал. 2 от Закона за обществените поръчки; 5. за когото по реда на чл. 68, ал. 11 от ЗОП е установено, че е представил невярна информация за доказване на съответствието му с обявените от възложителя критерии за подбор. Всяка оферта трябва да съдържа три отделни запечатани, непрозрачни и надписани плика, поставени в един общ запечатан, непрозрачен и надписан плик, както следва: Плик №1 с надпис: „Документи за подбор” - 1. Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника; 2. Оферта, съгласно чл. 28, ал. 1, т. 8 от ЗОП; 3. Копие на документ за регистрация или единен идентификационен код, съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец; копие от документа за самоличност, когато участникът е физическо лице. Документът за регистрация не се изисква, ако участникът е регистриран или пререгистриран след 01.01.2008 г. по реда на ЗТР. В този случай е достатъчно да се попълни и приложи декларация за регистрация по ЗТР, попълнена по образец съгласно Образец № 2 към документацията. Когато участникът в процедура е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, документът за регистрация трябва да е издаден от компетентния орган в страната, в която участникът е установен, и да се представи в официален превод на български език; продължава в раздел VI. 3.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Декларация, съдържаща оборот от предоставянето на услуги, които са предмет на поръчката (изработване на информационни и/или рекламни материали и организиране на информационни събития), за последните три (2010, 2011 и 2012 г.) години, в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си. Забележка: 1. При участие в процедурата на участник, който е физическо или юридическо лице – същите представят описания в настоящия раздел по т. 1 документ. 2. При участие на обединение, което не е юридическо лице, изискването за икономическо и финансово състояние се прилагат към обединението участник, а не към всяко от лицата, включени в него, с изключение на съответна регистрация, представяне на сертификат или друго условие, необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно изискванията на нормативен или административен акт и съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединение, съгласно чл. 25, ал. 8 от ЗОП, като документът, с който се доказва съответстивето с поставените минимални изисквания се представя само от участника в обединението, чрез когото обединението доказва съответствието си с критерия за подбор, съгласно чл. 56, ал. 3, т. 2 от ЗОП. 3. При посочване на участие с ползване на подизпълнители, изискването за икономическо и финансово състояние се отнася за подизпълнителите, съобразно вида и дела на тяхното участие, в съответсвие с нормата на чл. 56, ал. 2 от ЗОП, а документът, доказващ съответствието с поставения критерий за подбор се представят за всички подизпълнители.
Минимални изисквания: 1. Участниците трябва да са реализирали оборот от предоставянето на услуги, които са предмета на поръчката (изработване на информационни и/или рекламни материали и организиране на информационни събития), общо за предходните три (2010, 2011 и 2012 г.) години в размер на не по-малко от 91 900 (деветдесет и една хиляди и деветстотин) лева. Забележка: При участие на обединение, което не е юридическо лице, изискванията за икономическо и финансово състояние се прилагат към обединението участник, а не към всяко от лицата, включени в него, с изключение на съответна регистрация, представяне на сертификат или друго условие, необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно изискванията на нормативен или административен акт и съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединение, съгласно чл. 25, ал. 8 от ЗОП. При посочване на участие с ползване на подизпълнители, изискването за икономическо и финансово състояние се отнася за подизпълнителите, съобразно вида и дела на тяхното участие, в съответсвие с нормата на чл. 56, ал. 2 от ЗОП.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Декларация, съдържаща списък на изпълнените от участника договори през последните три години, считано от датата на подаване на офертата, за услуги, които са предмет на поръчката (изработване на информационни и/или рекламни материали и организиране на информационни събития). Всеки договор, посочен в декларацията трябва да бъде придружен от препоръка за добро изпълнение. Не се допуска представянето на препоръки за договори, които не са посочени в декларацията; 2. Декларация, съдържаща списък на лицата, които участникът ще осигури за изпълнение на поръчката. Декларацията следва да бъде придружена от: Професионални автобиографии на предвидените за изпълнение на поръчката лица, изготвени по образец, Документи, удостоверяващи професионалната квалификация и професионален опит (заверени копия от удостоверения, сертификати, трудови /служебни /осигурителни книжки, договори, референции от работодатели/възложители и други подходящи документи); Декларации за ангажираност от експертите, предвидени за изпълнението на поръчката. Забележка: При участие на обединение, което не е юридическо лице, описаните в настоящия раздел документи се представят само от участникат в обединението, чрез когото обединението доказва съответствието си с критериите за подбор, съгласно чл. 56, ал. 3, т. 2 от ЗОП. При посочване на участие с ползване на подизпълнители, описаните в настоящия раздел документи се представят за всички подизпълнители, съгласно чл. 56, ал. 2 от ЗОП.
Минимални изисквания: 1. Участникът, да има изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване на офертата, най-малко два договора за предоставяне на услуги, които са предмет на поръчката (изработване на информационни и/или рекламни материали и организиране на информационни събития). Поставеното изискване се отнася до всяка една от престациите, а именно: най-малко два договора за предоставянето на услуги по изработването на информационни и/или рекламни материали и най-малко два договора за предоставянето на услуги по организиране на информационни събития; 2. Участникът трябва да осигури следните експерти за изпълнение на поръчката: 2.1.Ръководител на екипа: • образователна степен – магистър или бакалавър, със специалност: икономика, право, публична администрация, журналистика, връзки с обществеността, реклама и PR или еквивалентна на тях; • професионален опит - минимум три годишен опит в сферата на организирането на промоции и рекламни кампании; 2.2. Експерт предпечатна подготовка: • професионален опит - минимум 2 години опит в областта на предпечатната подготовка. Забележка: При участие на обединение, което не е юридическо лице, изискванията за технически възможности и/или квалификация се прилагат към обединението участник, а не към всяко от лицата, включени в него, с изключение на съответна регистрация, представяне на сертификат или друго условие, необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно изискванията на нормативен или административен акт и съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединение, съгласно чл. 25, ал. 8 от ЗОП. При посочване на участие с ползване на подизпълнители, изискването за технически възможности и/или квалификация се отнася за подизпълнителите, съобразно вида и дела на тяхното участие, в съответсвие с нормата на чл. 56, ал. 2 от ЗОП.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговарен за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Технически показател с относителна тежест 70 % и 100 точки, разпределени както следва: 1. Обосновка - 30 т. и 2. Стратегия - 70 т.; тежест: 70
Показател: Ценови показател ; тежест: 30

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
30.01.2014 г.  Час: 17:00
Платими документи

ДА

Цена: 15 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията за участие може да бъде получена в деловодството на Община Дупница - на адрес: гр. Дупница - 2600, пл. Свобода 1, всеки работен ден от 09:00 до 17:00 часа до дена и часа посочени в обявлението за обществена поръчка. Лицата имат право да разгледат документацията преди да я закупят. Предварителният преглед на документацията се извършва в сградата на Община Дупница - на адрес: гр. Дупница - 2600, пл. Свобода 1, всеки работен ден от 09:00 до 17:00 часа. Документация за участие се предоставя след представяне на платежен документ, удостоверяващ, че същата е заплатена по бюджетна сметка на Община Дупница: IBAN: ................, BIC: .................... в Банка „......................” АД или на касата в Община Дупница. Във връзка с упражняване на правото по чл. 64, ал. 3 от ЗОП, от датата на публикуването на обявлението се предоставя пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата на следния интернет адрес на Община Дупница (посочен и в обявлението за откриване на процедурата): www.dupnitsa.bg.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
06.02.2014 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 07.02.2014 г.  Час: 13:00
Място

В сградата на Община Дупница - гр. Дупница - 2600, пл. "Свобода" № 1.

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, чиито оферти са приети и регистрирани, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел. Представител на участник се допуска след представяне на документ за самоличност и съответно изрично пълномощно (извън случаите на законно представителство по силата на документите за регистрация). Присъстващите представители се подписват в изготвен от комисията списък, удостоверяващ тяхното присъствие, приложен към протокола на комисията. Комисията ще обяви писмено до участниците датата, часа и мястото на отваряне и оповестяване на ценовите оферти, както и ще оповести тази информация на Интернет адреси: www.dupnitsa.bg. При отварянето на плика с предлаганата цена имат право да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на юридически лица с нестопанска цел и средствата за масова информация.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

Настоящата обществена поръчка се възлагана в изпълнение на договор № BG161PO001/1.1-10/2010/041 за безвъзмездна финансова помощ в рамките на проект „ Подготовка и провеждане на иновативно културно събитие в община Дупница „Фестивал на театралното и филмово изкуство – Невена Коканова” по схема за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG161PO001/1.1-10/2010 „Подкрепа за създаване и промотиране на иновативни културни събития“, която се осъществява с финансовата подкрепа на Оперативна програма «Регионално развитие» 2007-2013 г., съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие.

VI.3) Допълнителна информация

I. Продължение от раздел II.1.5. Кратко описание на поръчката: В рамките на дейността ще бъде реализирано осведомяването на публиката за провеждането на фестивала 1 месец преди започване на фестивала за промотиране на фестивала ще бъдат както следва: • Радио – предвижда се да бъде направена реклама в минимум една национална и една регионална радиостанции в рамките на 1 месец по минимум един радио рекламен клип дневно. Дейността ще се изпълнява двукратно. Разпределението ще бъде по равно през първата и втората календарна година; • Реклама в електронни и печатни медии за провеждане на фестивала на национално ниво – 10 издания по 8 съобщения. Дейността ще се изпълнява двукратно. Разпределението ще бъде по равно през първата и втората календарна година; • Изработване на афиши (плакати) за обявяване сред местната общественост – общо 10 000 бр. за двете събития. Дейността ще се изпълнява двукратно. Разпределението ще бъде по равно през първата и втората календарна година; • Изработване на транспаранти за обявяване сред местната общественост, които ще бъдат поставени на широко достъпни обществени места в Дупница – общо 10 бр (за двете събития). Дейността ще се изпълнява двукратно. Разпределението ще бъде по равно през първата и втората календарна година; • Изпращане на покани до представители на чуждестранни посолства и представители на други фестивали на национални и местно ниво- общо 200 бр. за двете събития. Освен това информацията ще бъде разпространена и чрез включването на събитието в различни фестивали на национално ниво, но с международен характер (София филм фест, Международен филмов фестивал Любовта е лудост Вана, др.). Дейността ще се изпълнява двукратно. Разпределението ще бъде по равно през първата и втората календарна година. II. Продължение от раздел III.2.1.: 4. Нотариално заверено пълномощно на лицето, упълномощено да представлява участника в процедурата (когато участникът не се представлява от лицата, които имат право на това, съгласно документите му за регистрация); 5. Документ - договор или споразумение, подписан от лицата, включени в обединението, когато участник в процедурата е обединени/консорциум, което не е юридическо лице. Лицето, определено да представлява обединението/консорциума може да бъде посочено в учредителния документ или в друг документ, подписан от съдружниците; 6. деклар. за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, ал. 2 и ал. 5 от ЗОП; 7. доказ. за иконом. и финанс. състояние и за техн. възможности и квалификация; 8. Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 8 от ЗОП; 9. Декларация за съгласие за участие като подизпълнител; 10. Документ за внесена гаранция за участие; 11. Декларация за приемане на условията в проекта на договора; 12. Деклар. по чл. 56, ал. 1, т. 11 от ЗОП; Съдържание на плик № 2 с надпис „Предложение за изпълнение на поръчката” - Техническо предложение, съгласно чл. 56, ал. 1, т. 7 от ЗОП; 2. Срок за изпълнение на поръчката, съгласно чл. 56, ал. 1, т. 9 от ЗОП; Съдържание на плик № 3 с надпис „Предлагана цена” - ценово предложение, съгласно чл. 56, ал. 1, т. 10 от ЗОП. III. Срокът по чл. 64, ал. 1 от ЗОП за получаване на оферти за обществени поръчки, възлагани по реда на чл. 14, ал. 3 от ЗОП от 40 дни на основанията предвидени в чл. 64, ал. 3 от ЗОП се намалява на 28 дни. От датата на публикуване на обявлението в електронен вид, възложителят осигярава пълен достъп до документацията на интернет адрес: www.dupnitsa.bg.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120, ал. 5, т. 1 и ал. 6 от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

09.01.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ