00418-2014-0001
Технически редакции | ||
09.01.2014 13:50 ч. : | 09/01/2014 13:43 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
09.01.2014 13:50 ч. : | 09/01/2014 13:43 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-гр. Дупница: 13 - Рекламни услуги
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
Услуги
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
Община Дупница, пл. Свобода 1, За: Красимир Георгиев - зам. кмет"РМППФ", Република България 2600, гр. Дупница, Тел.: 0701 59211, E-mail: admin_dupnitsa@dupnitsa.bg, Факс: 0701 59257
Място/места за контакт: 0701/592 40Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.dupnitsa.bg.
Адрес на профила на купувача: www.dupnitsa.bg.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Регионален или местен орган
Обществени услуги
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
„Промотиране и реклама за провеждането на иновативно културно събитие”
Възлагане на обществена поръчка
Услугата, предмет на възлагане в настоящата поръчка, е част от дейностите, предвидени за изпълнение по проект „Подготовка и провеждане на иновативно културно събитие в община Дупница „Фестивал на театралното и филмово изкуство – Невена Коканова”, схема за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG161PO001/1.1-10/2010, която се осъществява с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Регионално развитие“ 2007-2013 г., съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие. Обект на настоящата обществена поръчка е „предоставянето на услуги” по смисъла на чл. 3, ал. 1, т. 2 от ЗОП. Предмет на възлагане на настоящата поръчка е „Промотиране и реклама за провеждането на иновативно културно събитие”. Избраният изпълнител ще се ангажира с разработването на следните продукти по отношение промотирането и рекламата за провеждането на иновативното културно събитие чрез изпълнението на следните конкретни дейности: Изготвяне и разпространение на реклама в радио за провеждане на кастинг (2 радиостанции за 1 месец по 2 пъти дневно) – количесто 240 бр. Изготвяне и разпространение на реклама в телевизия за провеждане на кастинг (3 телевизии за 1 месец) – количество 180 бр. Изработване на афиши за разпространение в общината и чрез партньора – количество 5000 бр. Изготвяне и разпространение на реклама в радио за провеждане на фестивала (2 радиа по 1 спот в рамките на 1 месец) – количество 120 бр. Изготвяне и разпространение на реклама в радио за провеждане фестивала (общо 10 медии с по 8 съобщения) – количество 80 бр. Изработване на афиши (плакати) за обявяване сред местната общественост – количество 10 000 бр. Изработване на транспаранти за обявяване сред местната общественост – количество 10 бр. Изработване на интернет сайт – количество 1 бр. Покани за чуждестранни посолства и представители на международни фестивали – количество 200 бр. 1. Обществено осведомяване за провеждането на кастинг за оригинални собствени идеи (концепции) за създаване на театрална постановка /късометражен филм. Провеждането на кастинга за избор на идея (сценарий) за изготвяне на културен продукт (театрална постановка/късометражен филм) ще бъде публично оповестено чрез медийна реклама 1 месец преди започване на кастинга чрез следните канали на национално ниво: • Радио – предвижда се да бъде направена реклама в поне една национална и една регионална радиостанции в рамките на 1 месец с по два радио рекламни клипа дневно. Дейността ще се изпълнява двукратно. Разпределението ще бъде по равно през първата и втората календарна година; • Телевизия - предвижда се да бъде направена реклама в минимум 3 телевизии в рамките на 1 месец. Дейността ще се изпълнява двукратно. Разпределението ще бъде по равно през първата и втората календарна година; • За обществено осведомяване на местно ниво ще бъде изготвени общо 5000 бр. афиши (плакати), които ще бъдат разпространени на територията на общината и чрез партньорската организация за привличане на аматьори от страна на НАТФИЗ и други заинтересувани страни. В случая изпълнителят на обществената поръчка ще трябва да комуникира с партньора местата за разпространение на афишите, както и подходящи медии, чрез които да се разпространи информация за кастинга. Дейността ще се изпълнява двукратно. Разпределението ще бъде по равно през първата и втората календарна година • В рамките на тази дейност ще бъде изготвен и интернет сайт на фестивала (двуезичен на български и английски езици), който също ще се използва като канал за осведомяване на заинтересуваните страни и чрез който потенциални кандидати ще могат да подадат заявки за участие в кастинга.Дейността ще се изпълнява еднократко, в рамките на първата година. 2. Обществено осведомяване, промотиране и реклама на провеждането на фестивала продължава в раздел VI.3.
79341000
Описание:
НЕ
НЕ
НЕ
Изготвяне и разпространение на реклама в радио за провеждане на кастинг (2 радиостанции за 1 месец по 2 пъти дневно) – количесто 240 бр. Изготвяне и разпространение на реклама в телевизия за провеждане на кастинг (3 телевизии за 1 месец) – количество 180 бр. Изработване на афиши за разпространение в общината и чрез партньора – количество 5000 бр. Изготвяне и разпространение на реклама в радио за провеждане на фестивала (2 радиа по 1 спот в рамките на 1 месец) – количество 120 бр. Изготвяне и разпространение на реклама в радио за провеждане фестивала (общо 10 медии с по 8 съобщения) – количество 80 бр. Изработване на афиши (плакати) за обявяване сред местната общественост – количество 10 000 бр. Изработване на транспаранти за обявяване сред местната общественост – количество 10 бр. Изработване на интернет сайт – количество 1 бр. Покани за чуждестранни посолства и представители на международни фестивали – количество 200 бр. Прогнозната стойност на възлаганата обществена поръчка за промотиране и реклама за провеждането на иновативно културно събитие, която е и разполагаемият финансов ресурс на възложителя за нейното изпълнение, е до 61 300,00 (шестдесет и една хиляди и триста) лв. без вкл. ДДС или 73 560,00 (седемдесет и три хиляди петстотин и шестдесет) лв. с вкл. ДДС. В случай, че участник предложи цена, която надвишава максималния финансов ресурс на възложителя за изпълнение предмета на възлаганата обществена поръчка, посочен като прогнозна стойност, то същият ще бъде предложен за отстраняване.
НЕ
17
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
Гаранцията за участие е в размер на 613 (шестстотин и тринадесет) лева. Гаранциите се представят в една от следните форми: а) депозит на парична сума по сметка на Възложителя; б) банкова гаранция в полза на Възложителя. Участникът сам избира формата на гаранцията за участие. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, всеки от участниците в обединението може да бъде наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. При избор на гаранция за участие - парична сума, то тя следва да се внесе по банков път по следната сметка: Банка: „Корпоративна Търговска Банка“ АД- Клон Дупница; BIC: KORPBGSF IBAN: BG50KORP92203312967402 Ако участникът избере да представи гаранцията за участие под формата на «парична сума», платена по банков път, документът, удостоверяващ платената гаранция, следва да бъде заверен с подпис и печат от съответната банка и да се представи в оригинал. Ако участникът е превел парите по електронен път (електронно банкиране), той следва да завери съответния документ с неговия подпис и печат. В гаранцията за участие следва да бъде посочен предмета на поръчката, за който участникът кандидатства. В случай, че участникът представя банкова гаранция, то същата трябва да бъде открита в съответствие с условията по приложения в документацията образец на банкова гаранция. Гаранцията трябва да бъде неотменима и безусловна, с възможност да се усвои изцяло или на части. Същата следва да съдържа задължение на банката-гарант да извърши безотказно и безусловно плащане при първо писмено искане на възложителя, подписано от кмета на Община Дупница или упълномощено от него длъжностно лице. Валидността на гаранцията за участие следва да бъде не по-малко от 30 календарни дни след изтичане на срока на валидност на офертата. Задържането и освобождаването на гаранцията за участие става при условията и по реда на чл. 61 и чл. 62 от ЗОП. Гаранция за изпълнение Задължение за представяне на гаранция за изпълнение възниква само за участника, определен за изпълнител на обществената поръчка. Гаранцията за изпълнение има обезпечителна и обезщетителна функция: от една страна, цели да стимулира изпълнителя към точно и качествено изпълнение на задълженията му по договора за обществена поръчка, а от друга страна - да послужи като обезщетение при недобросъвестно поведение от негова страна. Гаранцията за изпълнение е в размер на 3 % от (три на сто) от стойността на договора за изпълнение на обществената поръчка. Гаранцията за изпълнение може да се внесе по банков път или може да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът сам избира формата на гаранцията за изпълнение Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, всеки от участниците в обединението може да бъде наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. Участникът, определен за изпълнител на обществената поръчка, представя банковата гаранция или платежния документ за внесената по банков път гаранция за изпълнение на договора при неговото сключване. Гаранцията за изпълнение под формата на парична сума трябва да бъде внесена по следната сметка на възложителя: Банка: „Корпоративна Търговска Банка“ АД- Клон Дупница; BIC: KORPBGSF IBAN: BG50KORP92203312967402 Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение, се уреждат с договора за възлагане на обществената поръчка между възложителя и изпълнителя.
Цената за изпълнение на услугата се заплаща по банков път по посочена от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ банкова сметка, както следва: 1. авансово плащане в размер на 40 % от цената по договора или сума в размер на .......... лв., платима в срок до 30 (тридесет) дни след подписване на договора срещу представен оригинал на фактура за стойността на дължимото авансово плащане; 2. следващи плащания – 100 % от стойността за изпълнение на дейността, съгласно чл. 3, ал. 1 от договора, намалена с процента на платения аванс, платима в срок до 30 (тридесет) дни след изпълнение на съответната дейност, удостоверено с двустранен приемо-предавателен протокол, придружен от оригинал на фактура за стойността на дължимото междинно плащане
Възложителят, с оглед предоставената му правна възможност в чл. 25, ал. 3, т. 2 от ЗОП, не поставя и няма изискване за създаване на юридическо лице, в случай, че избраният за Изпълнител участник е обединение от физически и/или юридически лица. В случай, че участникът участва като обединение/или консорциум/, което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице, тогава участниците в обединението /или консорциума/ подписват документ - споразумение или договор, който следва да бъде с нотариална заверка на подписите. Документът трябва да бъде представен от Участника в оригинал или нотариално заверено копие. Документът трябва да съдържа клаузи, които гарантират, че: Всички членове на обединението/ консорциума са отговорни заедно и поотделно за изпълнението на договора; Представляващият обединението/ консорциума е упълномощен да задължава, да получава указания за и от името на всеки член на обединението/ консорциума. Допуска се повече от едно лице да представляват обединението заедно и поотделно; Представляващият обединението/ консорциума е упълномощен да представи офертата от името и за сметка на обединението и да сключи договор с възложителя; Срокът на обединението е най-малко за времето, за което поръчката ще бъде изпълнена; Всички членове на обединението/ консорциума са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора; Разпределение на дейностите, предмет на възлаганата обществена поръчка, между участниците в обединението и ресурсите, с които ще участва всеки един от участниците в обединението. Не се допускат промени в състава на обединението след подаването на офертата. Когато не е приложен документ (споразумение или договор) за създаването на обединение/ консорциум или в приложеният такъв липсват клаузи, гарантиращи изпълнението на горепосочените условия, или съставът на обединението се е променил след подаването на офертата, участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице: 1. документите по чл. 56, ал. 1, т. 1 и 6 от ЗОП се представят за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението; 2. документите по чл. 56, ал. 1, т. 4 и 5 от ЗОП се представят само за участниците в обединението, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор по чл. 25, ал. 2, т. 6 от ЗОП съобразно правилото на чл. 25, ал. 8 от ЗОП; 3. декларацията по чл. 56, ал. 1, т. 11 от ЗОП се представя само за участниците в обединението, които ще изпълняват дейности, свързани с услугата, предмет на поръчката.
Когато участникът в процедурата предвижда участие на подизпълнители, документите по чл. 56, ал. 1, т. 1, т. 4, т. 5, т. 6 и т. 11 от ЗОП се представят за всеки от тях, а изискванията към тях се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие.
НЕ
ДА
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
ДА
Документацията за участие може да бъде получена в деловодството на Община Дупница - на адрес: гр. Дупница - 2600, пл. Свобода 1, всеки работен ден от 09:00 до 17:00 часа до дена и часа посочени в обявлението за обществена поръчка. Лицата имат право да разгледат документацията преди да я закупят. Предварителният преглед на документацията се извършва в сградата на Община Дупница - на адрес: гр. Дупница - 2600, пл. Свобода 1, всеки работен ден от 09:00 до 17:00 часа. Документация за участие се предоставя след представяне на платежен документ, удостоверяващ, че същата е заплатена по бюджетна сметка на Община Дупница: IBAN: ................, BIC: .................... в Банка „......................” АД или на касата в Община Дупница. Във връзка с упражняване на правото по чл. 64, ал. 3 от ЗОП, от датата на публикуването на обявлението се предоставя пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата на следния интернет адрес на Община Дупница (посочен и в обявлението за откриване на процедурата): www.dupnitsa.bg.
Български
90
В сградата на Община Дупница - гр. Дупница - 2600, пл. "Свобода" № 1.
Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, чиито оферти са приети и регистрирани, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел. Представител на участник се допуска след представяне на документ за самоличност и съответно изрично пълномощно (извън случаите на законно представителство по силата на документите за регистрация). Присъстващите представители се подписват в изготвен от комисията списък, удостоверяващ тяхното присъствие, приложен към протокола на комисията. Комисията ще обяви писмено до участниците датата, часа и мястото на отваряне и оповестяване на ценовите оферти, както и ще оповести тази информация на Интернет адреси: www.dupnitsa.bg. При отварянето на плика с предлаганата цена имат право да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на юридически лица с нестопанска цел и средствата за масова информация.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
Настоящата обществена поръчка се възлагана в изпълнение на договор № BG161PO001/1.1-10/2010/041 за безвъзмездна финансова помощ в рамките на проект „ Подготовка и провеждане на иновативно културно събитие в община Дупница „Фестивал на театралното и филмово изкуство – Невена Коканова” по схема за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG161PO001/1.1-10/2010 „Подкрепа за създаване и промотиране на иновативни културни събития“, която се осъществява с финансовата подкрепа на Оперативна програма «Регионално развитие» 2007-2013 г., съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие.
I. Продължение от раздел II.1.5. Кратко описание на поръчката: В рамките на дейността ще бъде реализирано осведомяването на публиката за провеждането на фестивала 1 месец преди започване на фестивала за промотиране на фестивала ще бъдат както следва: • Радио – предвижда се да бъде направена реклама в минимум една национална и една регионална радиостанции в рамките на 1 месец по минимум един радио рекламен клип дневно. Дейността ще се изпълнява двукратно. Разпределението ще бъде по равно през първата и втората календарна година; • Реклама в електронни и печатни медии за провеждане на фестивала на национално ниво – 10 издания по 8 съобщения. Дейността ще се изпълнява двукратно. Разпределението ще бъде по равно през първата и втората календарна година; • Изработване на афиши (плакати) за обявяване сред местната общественост – общо 10 000 бр. за двете събития. Дейността ще се изпълнява двукратно. Разпределението ще бъде по равно през първата и втората календарна година; • Изработване на транспаранти за обявяване сред местната общественост, които ще бъдат поставени на широко достъпни обществени места в Дупница – общо 10 бр (за двете събития). Дейността ще се изпълнява двукратно. Разпределението ще бъде по равно през първата и втората календарна година; • Изпращане на покани до представители на чуждестранни посолства и представители на други фестивали на национални и местно ниво- общо 200 бр. за двете събития. Освен това информацията ще бъде разпространена и чрез включването на събитието в различни фестивали на национално ниво, но с международен характер (София филм фест, Международен филмов фестивал Любовта е лудост Вана, др.). Дейността ще се изпълнява двукратно. Разпределението ще бъде по равно през първата и втората календарна година. II. Продължение от раздел III.2.1.: 4. Нотариално заверено пълномощно на лицето, упълномощено да представлява участника в процедурата (когато участникът не се представлява от лицата, които имат право на това, съгласно документите му за регистрация); 5. Документ - договор или споразумение, подписан от лицата, включени в обединението, когато участник в процедурата е обединени/консорциум, което не е юридическо лице. Лицето, определено да представлява обединението/консорциума може да бъде посочено в учредителния документ или в друг документ, подписан от съдружниците; 6. деклар. за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, ал. 2 и ал. 5 от ЗОП; 7. доказ. за иконом. и финанс. състояние и за техн. възможности и квалификация; 8. Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 8 от ЗОП; 9. Декларация за съгласие за участие като подизпълнител; 10. Документ за внесена гаранция за участие; 11. Декларация за приемане на условията в проекта на договора; 12. Деклар. по чл. 56, ал. 1, т. 11 от ЗОП; Съдържание на плик № 2 с надпис „Предложение за изпълнение на поръчката” - Техническо предложение, съгласно чл. 56, ал. 1, т. 7 от ЗОП; 2. Срок за изпълнение на поръчката, съгласно чл. 56, ал. 1, т. 9 от ЗОП; Съдържание на плик № 3 с надпис „Предлагана цена” - ценово предложение, съгласно чл. 56, ал. 1, т. 10 от ЗОП. III. Срокът по чл. 64, ал. 1 от ЗОП за получаване на оферти за обществени поръчки, възлагани по реда на чл. 14, ал. 3 от ЗОП от 40 дни на основанията предвидени в чл. 64, ал. 3 от ЗОП се намалява на 28 дни. От датата на публикуване на обявлението в електронен вид, възложителят осигярава пълен достъп до документацията на интернет адрес: www.dupnitsa.bg.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Съгласно чл. 120, ал. 5, т. 1 и ал. 6 от ЗОП.
09.01.2014 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ