Версия за печат

01667-2014-0001

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

"Специализирана болница за активно лечение на хематологични заболявания" ЕАД, ул. "Пловдивско поле" №6, За: Калин Костов, Република България 1756, София, Тел.: 0879 544761, E-mail: sbalhz@abv.bg, Факс: 02 9701107

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.nsbalhz.bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Публичноправна организация

Основна дейност на възложителя

Здравеопазване

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Доставка на канцеларски материали и консумативи за принтери

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: град София, ул. "Пловдивско поле" №6
Код NUTS: BG411
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Доставка на канцеларски материали и консумативи за принтери за нуждите на "СБАЛХЗ" ЕАД съгласно Техническа спецификация

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

30192000, 30125100

Описание:

Принадлежности за офиса
Касети с тонер

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Съгласно техническата спецификация

Прогнозна стойност без ДДС
134451.56 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

12


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие по обособени позиции както следва: За обособена позиция №1: 1200 (хиляда и двеста) За обособена позиция №2: в размер на 80 (осемдесет) лева. Внасят се по банковата сметка на възложителя, посочена в документацията за участие или се учредява банкова гаранция. Гаранция за добро изпълнение в размер на 3% от стойността на договора. Гаранцията за участие се внася по банковата сметка на възложителя, посочена в документацията за участие или се учредява банкова гаранция. В случай, че се учредява банкова гаранция, тя трябва да е със срок на валидност най-малко за срока на валидност на офертите. Участници, които подават оферта за двете обособени позиции, трябва да внесат / учредят гаранция за сума, равна на сбора на сумите на гаранциите за всяка една обособена позиция.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

От собствени средства на "СБАЛХЗ" ЕАД. Плащането е отложено до 60 дни след приемане на стоките и получаване на данъчна фактура от Възложителя.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Няма

ІІІ.1.4) Други особени условия

Поръчката е разделена на две обособени позиции - Обособена позиция №1: консумативи за принтери - позиции от 1 до 75 включително по Техническата спецификация и Обособена позиция №2: канцеларски материали - позиции от 76 до 161 включително от Техническата спецификация. Участниците, които подават оферти за една обособена позиция, трябва да предложат оферта за всички артикули, включени в съответната обособена позиция.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Участниците трябва да представят следните документи: №1 Списък с представените документи №2 Удостоверение за актуално състояние или заверено извлечение от електронната страница на Търговския регистър; №3 Декларация за липса на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, ал. 2 и ал. 5 от ЗОП; №4 Декларация за използване на подизпълнители по чл.56, ал.1, т.8 от ЗОП; №5 Попълнен и подписан проект на договор, придружен от декларация по чл.56 ал.1 т.12 от ЗОП; №6 Доказателствата за икономически и финансови възможности, посочени в това обявление; №7 Доказателствата за технически възможности, посочени в това обявление; №8 Документ за закупена документация за участие; №9 Документ за внесена гаранция за участие; Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, документите се представят съобразно изискванията на чл.26 ал.8 от ЗОП. Когато участникът в процедурата е чуждестранно физическо или юридическо лице или тяхно обединение, офертата се подава на български език, документ № 2 се представя в легализиран превод, а документите, които са на чужд език, се представят и в превод на български език. При наличие на обстоятелствата по чл.47 ал.2 т.1-5 включително, участникът ще бъде отстраняван. Документите се поставят в Плик №1 и Плик №2 съобразно изискванията, посочени в Указанията за подготовка на офертата. При наличие на съмнение и/или неяснота по повод на представени документи и/или декларирани обстоятелства, Възложителят има право да изиска допълнителни разяснения и/или доказателства от участника по реда на чл.68 ал.11 от ЗОП.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: №1. Информация за общия оборот и за оборота на стоките, които са обект на поръчката, за последните три години, в зависимост от датата, на която уча стникът е учреден или е започнал дейността си.
Минимални изисквания: №1. Участникът трябва да има оборот от стоки, сходни с предмета на поръчката в размер на минимум: 250 000 (двеста и петдесет хиляди) лева без ДДС за обособена позиция №1 и 20 000 (двадесет хиляди) лева без ДДС за обособена позиция №2 за последните три счетоводно приключени години (2010, 2011 и 2012)
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: №1. Декларация от участника, че разполага със собствена или наета складова база и транспортни средства да извършва доставките, придружена от описание на складовата база и транспортните средства. №2. Каталози на производителите, проспекти и други документи доказващи съответствието на предлаганите стоки с техническите изисквания. Каталозите не трябва да съдържат цени. Изискването се отнася и за двете обособени позиции. №3. Мостри на всички предлагани артикули - за обособена позиция №2.
Минимални изисквания: №1. Участникът да разполага с необходимата материална база да извършва доставките. №2. Предлаганите стоки да съответстват на изискванията на Възложителя съгласно техническата спецификация. Участниците могат да предлагат и еквивалентни консумативи. Еквивалентен е този консуматив, който притежава еквивалентна функционалност и работни характеристики с предлагания от производителя и е изцяло съвместим с наличната ресурсна обезпеченост на производителя.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Най-ниска цена; тежест: 70
Показател: Качество; тежест: 30

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
03.02.2014 г.  Час: 15:00
Платими документи

ДА

Цена: 12 BGN
Условия и начин на плащане

Цената на документацията за участие е в размер на 12 (дванадесет) лева с включен ДДС. Документацията може да бъде получена всеки работен ден от 8:00 до 15:00 часа при представяне на платежен документ.Цялата документация може да бъде намерена на електронен адрес: www.nsbalhz.bg секция "обществени поръчки".

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
10.02.2014 г.  Час: 15:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 11.02.2014 г.  Час: 09:00
Място

СБАЛХЗ, град София, ул. "Пловдивско поле" 6, заседателната зала на 5-тия етаж

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Законните представители на участниците и техни упълномощени представители с изрични писмени пълномощни, както и представители на средствата за масова информация и на юридически лица с нестопанска цел. Поканите за отваряне на ценови оферти ще бъдат оповестени на сайта на възложителя.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

09.01.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция Консумативи за принтери
1) Кратко описание

Доставка на консумативи за принтери съгласно техническа спецификация

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

30125100

Описание:

Касети с тонер

3) Количество или обем

Съгласно техническа спецификация

Прогнозна стойност, без ДДС
126384.33 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 12
5) Допълнителна информация

Обособената позиция е комплексна. Участниците са длъжни да представят оферти за всички позиции от №1 до 75 включително. Гаранцията за участие за обособената позиция е в размер на 1200 (хиляда и двеста) лева


Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция Канцеларски материали
1) Кратко описание

Доставка на канцеларски материали съгласно Техническа спецификация

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

31111000

Описание:

Адаптери

3) Количество или обем

Съгласно техническа спецификация

Прогнозна стойност, без ДДС
8067.23 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 12
5) Допълнителна информация

Обособената позиция е комплексна. Участниците са длъжни да представят оферти за всички позиции от №76 до 161 включително. Гаранцията за участие за обособената позиция е в размер на 80 (осемдесет) лева