02711-2014-0005
Технически редакции | ||
09.01.2014 13:52 ч. : | 09/01/2014 13:34 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
09.01.2014 13:52 ч. : | 09/01/2014 13:34 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-Шумен: Покупка
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
Доставки
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
"Североизточно държавно предприятие" ДП Шумен ТП "ДГС Шумен", ул."Любен Каравелов" № 28А, За: Ивайло Тодоров, Р. България 9700, Шумен, Тел.: 054 800464, E-mail: dgs.shumen@dpshumen.bg, Факс: 054 800464
Място/места за контакт: ТП "ДГС Шумен"Интернет адрес/и:
Адрес на профила на купувача: www.dpshumen.bg.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Публичноправна организация
Друг: горско и ловно стопанство
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
„Доставка, чрез закупуване на строителни материали за нуждите на ТП „ДГС Шумен” през 2014 год.”
Възлагане на обществена поръчка
Доставка, чрез закупуване строителни материали по прогнозни количества през 2014год. с включено товарене, доставка и разтоварване.
44100000, 44110000
Описание:
НЕ
НЕ
НЕ
Съгласно прогнозните количества в Приложение N1а
НЕ
31.12.2014 г.
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
Гаранцията за участие съгласно чл.59, ал.2 и чл.60 от ЗОП – парична сума или банкова гаранция по избор на кандидата в размер на 1% (един процент) от прогнозната стойност на услугата. Гаранцията за участие, във формата на парична сума, трябва да е постъпила по банковата сметка на възложителя към момента на изтичане на крайния срок за подаване на офертите за участие. Гаранция за изпълнение съгласно чл.59, ал.3 и чл.60 от ЗОП – парична сума или банкова гаранция по избор на кандидата в размер на 1% (един процента) от стойността на поръчката, вносима, респ. представена след като кандидатът бъде определен за изпълнител на поръчката. Гаранцията във формата на парична сума се внася по банков път по сметка на възложителя. Банкова сметка на ТП ДГС”Шумен” гр.Шумен: IBAN: BG 40 UBBS 800 210 514 34 530, BIC код: UBBS BG SF, при Банка ОББ АД, клон Шумен, офис Шумен Банковата гаранция – оригинал на безусловна, неделима и неотменяема банкова гаранция, издаден от българска или чуждестранна банка със срок на валидност: » за гаранцията за участие - с 30 (тридесет) дни по-дълъг от срока на валидност на офертата; » за гаранцията за изпълнение – с 45 (четиридесет и пет) дни по-дълъг от срока на договора. Възложителят има право да задържи гаранцията за участие, когато кандидат в процедурата за възлагане на обществената поръчка: А/ оттегли офертата си след изтичане на срока за подаване на офертите; Б/ обжалва решението на възложителя за определяне на изпълнител - до решаване на спора; В/ е определен за изпълнител, но не изпълни задължението си да сключи договор за обществена поръчка в срок; Г/ в други случаи, посочени в ЗОП. Гаранциите за участие се освобождават на: 1.отстранените участници в срок 5 работни дни след изтичането на срока за обжалване на решението на възложителя за определяне на изпълнител; 2. класираните на първо и второ място участници - след сключване на договора за обществена поръчка, а на останалите класирани участници - в срок 5 работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за определяне на изпълнител. 3. При прекратяване на процедурата за възлагане на обществена поръчка гаранциите на всички участници се освобождават в срок 5 работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за прекратяване. Възложителят освобождава гаранциите по т. 1, 2 и 3 без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. Гаранцията за изпълнение се представя при подписване на договора от участника, определен за изпълнител на поръчката Условията и сроковете за задържане, респ. освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за възлагане на обществената поръчка (ОП).
Съгласно определените от Възложителя условия.
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
ДА
Документацията за участие се получава от деловодството на ТП, всеки работен ден от 09.00 до 16.00 часа в периода от 09.01.2014 г. до 14.02.2014 г. включително, срещу представяне на документ за внесена такса в размер на 20.00 (двадесет) лева без ДДС или 24.00 (двадесет и четири) лв. с ДДС, представляваща стойността на документацията за участие. Заплащането се извършва по банков път, по сметка на възложителя: IBAN: BG 40 UBBS 800 210 514 34 530, BIC код: UBBS BG SF, при Банка ОББ АД, клон Шумен, офис Шумен. При постъпило писмено поискване от заинтересованото лице възложителят изпраща документацията за участие, за сметка на лицето, отправило искането
Български
120
заседателна зала в адм. сграда на ТП "ДГС Шумен", гр. Шумен, ул. "Любен Каравелов" №28А
представляващите на кандидатите или техни надлежно упълномощени представители
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
НЕ
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
съгласно чл.120 от ЗОП
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша №18, Р. България 9700, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
09.01.2014 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ