Версия за печат

02711-2014-0005

BG-Шумен: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

"Североизточно държавно предприятие" ДП Шумен ТП "ДГС Шумен", ул."Любен Каравелов" № 28А, За: Ивайло Тодоров, Р. България 9700, Шумен, Тел.: 054 800464, E-mail: dgs.shumen@dpshumen.bg, Факс: 054 800464

Място/места за контакт: ТП "ДГС Шумен"

Интернет адрес/и:

Адрес на профила на купувача: www.dpshumen.bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Публичноправна организация

Основна дейност на възложителя

Друг: горско и ловно стопанство

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Доставка, чрез закупуване на строителни материали за нуждите на ТП „ДГС Шумен” през 2014 год.”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: посочено от ТП „ДГС Шумен” в заявката за закупуване, в границите на обхвата на дейност на поделението при средно разстоятие 25 км. от седалището и адреса на управленвие на ТП „ДГС Шумен”.
Код NUTS: BG333
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Доставка, чрез закупуване строителни материали по прогнозни количества през 2014год. с включено товарене, доставка и разтоварване.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

44100000, 44110000

Описание:

Строителни материали и свързани с тях изделия
Строителни материали

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Съгласно прогнозните количества в Приложение N1а

ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Завършване

31.12.2014 г. 


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие съгласно чл.59, ал.2 и чл.60 от ЗОП – парична сума или банкова гаранция по избор на кандидата в размер на 1% (един процент) от прогнозната стойност на услугата. Гаранцията за участие, във формата на парична сума, трябва да е постъпила по банковата сметка на възложителя към момента на изтичане на крайния срок за подаване на офертите за участие. Гаранция за изпълнение съгласно чл.59, ал.3 и чл.60 от ЗОП – парична сума или банкова гаранция по избор на кандидата в размер на 1% (един процента) от стойността на поръчката, вносима, респ. представена след като кандидатът бъде определен за изпълнител на поръчката. Гаранцията във формата на парична сума се внася по банков път по сметка на възложителя. Банкова сметка на ТП ДГС”Шумен” гр.Шумен: IBAN: BG 40 UBBS 800 210 514 34 530, BIC код: UBBS BG SF, при Банка ОББ АД, клон Шумен, офис Шумен Банковата гаранция – оригинал на безусловна, неделима и неотменяема банкова гаранция, издаден от българска или чуждестранна банка със срок на валидност: » за гаранцията за участие - с 30 (тридесет) дни по-дълъг от срока на валидност на офертата; » за гаранцията за изпълнение – с 45 (четиридесет и пет) дни по-дълъг от срока на договора. Възложителят има право да задържи гаранцията за участие, когато кандидат в процедурата за възлагане на обществената поръчка: А/ оттегли офертата си след изтичане на срока за подаване на офертите; Б/ обжалва решението на възложителя за определяне на изпълнител - до решаване на спора; В/ е определен за изпълнител, но не изпълни задължението си да сключи договор за обществена поръчка в срок; Г/ в други случаи, посочени в ЗОП. Гаранциите за участие се освобождават на: 1.отстранените участници в срок 5 работни дни след изтичането на срока за обжалване на решението на възложителя за определяне на изпълнител; 2. класираните на първо и второ място участници - след сключване на договора за обществена поръчка, а на останалите класирани участници - в срок 5 работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за определяне на изпълнител. 3. При прекратяване на процедурата за възлагане на обществена поръчка гаранциите на всички участници се освобождават в срок 5 работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за прекратяване. Възложителят освобождава гаранциите по т. 1, 2 и 3 без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. Гаранцията за изпълнение се представя при подписване на договора от участника, определен за изпълнител на поръчката Условията и сроковете за задържане, респ. освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за възлагане на обществената поръчка (ОП).

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Съгласно определените от Възложителя условия.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Кандидат за изпълнител на обществена поръчка може да бъде всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице, както и техни обединения. В случай, че за изпълнител бъде избран участник – обединение на физически и/или юридически лица, преди подписването на договора, обединението – участник в процедурата следва да се регистрира като самостоятелно юридическо лице, което се счита обвързано с офертата, подадена от обединението. Копие от документа за единен идентификационен код съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър , а когато е физическо лице – копие от документ за самоличност; чуждестранните лица представят еквивалентен документ на удостоверението за актуално състояние, издаден от съдебен или административен орган на държавата, в която са установени, в официален превод. Когато участникът е обединение на физически и/или юридически лица, което обединение не е самостоятелно юридическо лице, се представя документ за учредяване на обединението; Декларации за липса на обстоятелствата по чл.47, ал.1, ал.2 и ал.5 от ЗОП – Приложения с №№ 7, 8 и 9 към документацията; Документ за закупена документация за участие – копие, заверено от участника с надпис „Вярно с оригинала”, подпис и печат; Кратко описание на дейността на участника и предлаганите строителни материали – изготвя се от участника в свободен текст; Документ за внесена гаранция за участие – копие, заверено от участника с надпис „Вярно с оригинала”, подпис и печат – когато е избрана гаранция за участие във формата на парична сума, респ. оригинал на банкова гаранция за участие;
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Доказателства за икономическото и финансовото състояние по чл.50 от ЗОП. а/ Годишен баланс за 2010, 2011 и 2012 г. б/ Отчет за приходите и разходите на участника за 2010, 2011 и 2012г. Участникът следва да има оборот от общата си дейност общо за предходните три години минимум 6000 /шест хиляди/ лева.
Минимални изисквания: Съгласно посочените в документацията
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Съгласно посочените в документацията
Минимални изисквания: Съгласно посочените в документацията
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Обща крайна цена за доставка на прогнозното количество строителни матрериали, лв. без ДДС ; тежест: 50
Показател: Гаранция за качеството на предлаганите продукти по Приложение №1а, чрез представяне на сертификати, удостоверения или др.документи; тежест: 15
Показател: Обща гаранционен срок на предлаганите строителни материали по Приложение №1а; тежест: 15
Показател: Срок за доставка на строителните материали; тежест: 10
Показател: Процент на търговската отстъпка (%) на строителните материали извън Приложение №1а, които кандидата поддържа на склад или може да достави при необходимост; тежест: 10

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
14.02.2014 г.  Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена: 20 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията за участие се получава от деловодството на ТП, всеки работен ден от 09.00 до 16.00 часа в периода от 09.01.2014 г. до 14.02.2014 г. включително, срещу представяне на документ за внесена такса в размер на 20.00 (двадесет) лева без ДДС или 24.00 (двадесет и четири) лв. с ДДС, представляваща стойността на документацията за участие. Заплащането се извършва по банков път, по сметка на възложителя: IBAN: BG 40 UBBS 800 210 514 34 530, BIC код: UBBS BG SF, при Банка ОББ АД, клон Шумен, офис Шумен. При постъпило писмено поискване от заинтересованото лице възложителят изпраща документацията за участие, за сметка на лицето, отправило искането

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
24.02.2014 г.  Час: 12:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

120

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 25.02.2014 г.  Час: 13:00
Място

заседателна зала в адм. сграда на ТП "ДГС Шумен", гр. Шумен, ул. "Любен Каравелов" №28А

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

представляващите на кандидатите или техни надлежно упълномощени представители



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

съгласно чл.120 от ЗОП

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша №18, Р. България 9700, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

09.01.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ