Версия за печат

02718-2014-0020

BG-с. Михалково: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Доставки

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 2016195800313

Теритотиално Поделение Държавно горско стопанство /ТП ДГС/ - Михалково към Държавно предприятие - Южноцентрално държавно предприятие /ДПЮЦДП/ - Смолян, с. Михалково, За: Атанас Карагьозов - юрисконсулт, Република България 4820, с. Михалково, Тел.: 030472 316, E-mail: dgsmihalkovo@ucdp-smolian.com, Факс: 030472 314

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: http://dgsmihalkovo.ucdp-smolian.com; http://ucdp-smolian.com.

Електронен достъп до информация: http://dgsmihalkovo.ucdp-smolian.com; http://ucdp-smolian.com.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган

Публичноправна организация

I.3) Основна дейност

Друг: управление на горски територии - държавна собственост

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

“Доставка на канцеларски материали и офис консумативи за нуждите на ТП ”ДГС – Михалково” ЮЦДП-гр.Смолян”

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
административната сграда на ТП "ДГС - Михалково"
Код NUTS: BG424
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Предметът на обществената поръчка е “Доставка на канцеларски материали и офис консумативи за нуждите на ТП ”ДГС – Михалково” ЮЦДП-гр.Смолян”. Избраният изпълнител ще извършва доставки на канцеларски материали и офис консумативи за нуждите на ТП ”ДГС – Михалково”.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

30192000, 30197642

Описание:

Принадлежности за офиса
Фотокопирна хартия и ксерографска хартия

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Съгласно описаните видове прогнозни количества канцеларски материали и офис консумативи в документацията за участие в процедурата по избор на изпълнител.

Стойност, без да се включва ДДС
12000 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в месеци

24

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Размерът на гаранциите за участие в процедурата е 120 лева. Гаранцията за участие е парична сума или банкова гаранция по избор на кандидата. Гаранциите за участие се внася по сметка: ЮЦДП ТП ”ДГС – Михалково” IBAN: BG48 KORP 9220 1052 6811 01, BIC: KORP BGSF, „Корпоративна търговска банка” АД – гр. Смолян.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Възложителят заплаща на изпълнителя действително извършените доставки в срок до 3 работни дни след приемане на същите и издаване на фактура от изпълнителя.

ІІІ.1.4) Други особени условия
ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Всяка оферта трябва да съдържа следните документи и попълнение образи: 1. Оферта за участие по образец (Приложение № 3); 2. Копие от документа за регистрация или единен идентификационен код съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец, копие от документа за самоличност, когато участникът е физическо лице; 3. Копие от документ за внесена гаранция за участие; 4. Копие от платежно нареждане/фактура за закупена документация за участие; 5. Декларация за липса на обстоятелствата по чл.47, ал.1, т.1 и ал.5, т.1 от ЗОП (Приложение № 5); 2.6. Декларация за липса на обстоятелствата по чл.47, ал.1, т.2 и 3 и ал.5, т.2 от ЗОП (Приложение № 6) 2.7. Декларация – съгласие на подизпълнителя/ите по чл.55, ал.5 от ЗОП по образец (Приложение № 7) – попълва се и се подава от подизпълнителите, ако се предвижда участието на такива. 2.8. Техническо предложение за изпълнение на поръчката по образец (Приложение № 8); 2.9. Срок за изпълнение на поръчката по образец (Приложение № 9); 2.10. Предлагана цена (Ценово предложение) по образец (Приложение № 10); 2.11. Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 12 от ЗОП по образец (Приложение № 12); 2.12. Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 11 от ЗОП по образец (Приложение № 13).

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

не

Изисквано минимално/ни ниво/а:

не

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

не

Изисквано минимално/ни ниво/а:

не

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за предварителна информация

Номер на обявлението в ОВ на ЕС: 2013/S 044 - 070382 от 27.02.2013 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
24.01.2014 г.  Час: 16:30
Платими документи

ДА

Цена: 10 BGN
Условия и начин на плащане

Цената на документацията за участие е 10 (десет) лева без включен ДДС. Документацията може да бъде заплатена в счетоводството на ТП ”ДГС – Михалково” или по банкова сметка: ЮЦДП ТП ”ДГС – Михалково” IBAN: BG48 KORP 9220 1052 6811 01, BIC: KORP BGSF, „Корпоративна търговска банка” АД – гр. Смолян. Документация може да бъде предоставена и по електронен път на посочена електронна поща от заинтересованото лице, стига да е заплатена посочената по-горе цена. Всички заинтересовани лица могат да се запознаят с документацията на електронните страници на възложителя: http://dgsmihalkovo.ucdp-smolian.com и http://ucdp-smolian.com.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
03.02.2014 г.  Час: 16:30
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
 

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 04.02.2014 г.  Час: 14:00
Място

административната сграда на ТП "ДГС - Михалково", с. Михалково, общ. Девин, обл. Смолян

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
Това представлява периодично пвтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

по реда на чл. 120 и сл. от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

09.01.2014 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ