Версия за печат

00094-2014-0001

BG-Благоевград: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

"СПЕЦИАЛИЗИРАНА БОЛНИЦА ЗА АКТИВНО ЛЕЧЕНИЕ ПО ОНКОЛОГИЯ "СВЕТИ МИНА"" ЕООД, улица "Васил Левски" 62, За: Нина Симеонова Марчева, Р България 2700, Благоевград, Тел.: 073 880681, E-mail: sbalo_blgrad@abv.bg

Място/места за контакт: Нина Симеонова Марчева

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.sbalo-svetimina.com.

Адрес на профила на купувача: www.sbalo-svetimina.com.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Публичноправна организация

Основна дейност на възложителя

Здравеопазване

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Закупуване на лични предпазни средства и специално работно облекло за персонала на „СБАЛО „Свети Мина“ ЕООД в изпълнение на Договор за безвъзмездна финансова помощ № ESF-2303-08-01002 от 18 юни 2013 г по Схема за безвъзмездна финансова помощ: Бюджетна линия: BG 051PO001-2.3.03 „Безопасен труд”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: сградата на лечебното заведение
Код NUTS: BG413
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Предмет на настоящата обществена поръчка е „Закупуване на лични предпазни средства и специално работно облекло за персонала на „СБАЛО „Свети Мина“ ЕООД“. Доставката по настоящата поръчка ще се финансира при спазване на изискванията на Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси”, Приоритетна ос 2: „Повишаване на производителността и адаптивността на заетите, Схема за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ: BG 051PO001-2.3.03 „Безопасен труд”, Бюджетна линия: BG 051PO001-2.3.03. Бюджетна линия: BG 051PO001-2.3.03 „Безопасен труд”

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

33140000, 33199000, 38527200, 33735100, 35113490, 35113420

Описание:

Медицински консумативи
Работно облекло за медицински персонал
Дозиметри
Предпазни очила
Защитни работни престилки
Облекло за ядрена и радиационна защита

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

№ по ред Наименование на материала Единица мярка Количество 1 Престилки / комплекти бр. 119 2 Елечета бр. 119 3 Шапки еднократни бр. 20 000 4 Ръкавици еднократни чифт 60 000 5 Защитни облекла за разтваряне на цитостатици за ОМО - еднократни бр. 2 000 6 Операционни очила с лупи за ХО бр. 2 7 Операционно облекло за ХО бр. 92 8 Защитни престилки - оловни бр. 3 9 Оловна яка бр. 1 10 Индивидуални дозиметри бр. 10

Прогнозна стойност без ДДС
97404 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

2


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1.Гаранция за участие - Участникът следва да представи с офертата и документ за внесена гаранция за участие в размер на 900,00 (Девестотин) лева. Гаранцията за участие трябва да бъде представена по желание на участника в една от следните форми: • гаранция за участие под формата на парична сума, платима по следната банкова сметка на „СБАЛО „Свети Мина“ ЕООД:„Общинска банка” АД , клон Благоевград, BIC: SOMBBGSF, IBAN: BG54SOMB91301013959203 • оригинал на банкова гаранция за участие, издадена в полза на Възложителя, валидна най-малко 30 -тридесет дни след изтичане срока за валидност на офертите. Гаранциите за участие се задържат и освобождават от Възложителя по реда на чл. 61 и чл. 62 от ЗОП. 2.Гаранции за изпълнение - Участникът, определен за изпълнител на обществената поръчка, е длъжен преди подписването на договора да представи гаранция за изпълнение на договора в размер на 1 -един % от стойността на договора без ДДС. Гаранцията за изпълнение на договора трябва да бъде представена по желание на участника в една от следните форми: • гаранция за изпълнение на договора под формата на парична сума, платима по следната банкова сметка на „СБАЛО „Свети Мина“ ЕООД:„Общинска банка” АД , клон Благоевград, BIC: SOMBBGSF, IBAN: BG54SOMB91301013959203 • оригинал на банкова гаранция за изпълнение на договора, издадена в полза на Възложителя, валидна до 30 дни след извършване на последното плащане по договора. Гаранцията за изпълнението на договора се задържа и освобождава в съответствие с условията на проекто-договора. Разходите по откриването на гаранцията за участие и гаранцията за изпълнение на договора са за сметка на участника, съответно на определения изпълнител. Участникът/Изпълнителят трябва да предвиди и заплати необходимите такси по откриване и обслужване на двете гаранции така, че размерът на гаранцията да не бъде по-малък от определения в настоящата документация за участие. Възложителят освобождава гаранциите за участие и за изпълнение на договора без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

1.Гаранция за участие - Гаранцията за участие трябва да бъде представена по желание на участника в една от следните форми: • гаранция за участие под формата на парична сума, платима по следната банкова сметка на „СБАЛО „Свети Мина“ ЕООД:„Общинска банка” АД , клон Благоевград, BIC: SOMBBGSF, IBAN: BG54SOMB91301013959203 • оригинал на банкова гаранция за участие, издадена в полза на Възложителя, валидна най-малко 30 -тридесет дни след изтичане срока за валидност на офертите. Гаранциите за участие се задържат и освобождават от Възложителя по реда на чл. 61 и чл. 62 от ЗОП. 2.Гаранции за изпълнение - Гаранцията за изпълнение на договора трябва да бъде представена по желание на участника в една от следните форми: • гаранция за изпълнение на договора под формата на парична сума, платима по следната банкова сметка на „СБАЛО „Свети Мина“ ЕООД:„Общинска банка” АД , клон Благоевград, BIC: SOMBBGSF, IBAN: BG54SOMB91301013959203 • оригинал на банкова гаранция за изпълнение на договора, издадена в полза на Възложителя, валидна до 30 дни след извършване на последното плащане по договора. Гаранцията за изпълнението на договора се задържа и освобождава в съответствие с условията на проекто-договора. Разходите по откриването на гаранцията за участие и гаранцията за изпълнение на договора са за сметка на участника, съответно на определения изпълнител. Участникът/Изпълнителят трябва да предвиди и заплати необходимите такси по откриване и обслужване на двете гаранции така, че размерът на гаранцията да не бъде по-малък от определения в настоящата документация за участие. Възложителят освобождава гаранциите за участие и за изпълнение на договора без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. 2.Гаранцията за изпълнение на договора трябва да бъде представена по желание на участника в една от следните форми: • гаранция за изпълнение на договора под формата на парична сума, платима по следната банкова сметка на „СБАЛО „Свети Мина“ ЕООД:„Общинска банка” АД , клон Благоевград, BIC: SOMBBGSF, IBAN: BG54SOMB91301013959203 • оригинал на банкова гаранция за изпълнение на договора, издадена в полза на Възложителя, валидна до 30 дни след извършване на последното плащане по договора. Гаранцията за изпълнението на договора се задържа и освобождава в съответствие с условията на проекто-договора. Разходите по откриването на гаранцията за участие и гаранцията за изпълнение на договора са за сметка на участника, съответно на определения изпълнител. Участникът/Изпълнителят трябва да предвиди и заплати необходимите такси по откриване и обслужване на двете гаранции така, че размерът на гаранцията да не бъде по-малък от определения в настоящата документация за участие. Възложителят освобождава гаранциите за участие и за изпълнение на договора без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Когато участникът е обединение (консорциум), участниците в обединението трябва да сключат договор/споразумение за участие в настоящата процедура. В този договор/споразумение съдружниците са длъжни да определят всеки съдружник в обединението с какви средства ще участва в обединението и какви дейности ще извършва при изпълнение на обществената поръчка. Участниците в обединението следва да посочат какъв ще бъде техният дял при извършваните доставки и какъв вид артикули ще доставят от техническата спецификация. Договорът/споразумението трябва да съдържа клаузи, които гарантират, че: • съставът на обединението (консорциум) няма да се променя след подаването на офертата и всички членове на обединението са задължени да останат в него до окончателното изпълнение на поръчката; • обединението (консорциум) е създадено със срок до окончателното изпълнение на обществената поръчка; • обединението (консорциум) е упълномощило водещ член, който има право да задължава, да получава указания за и от името на всеки член на обединението, и отговоря за оперативното управление при изпълнение на обществената поръчка; • всички членове на обединението са отговорни заедно и поотделно за качественото изпълнение на поръчката до края на гаранционния срок съгласно подписания договор за изпълнение на настоящата обществена поръчка, независимо от срока, за който е създадено обединението. • всеки член от обединението ще вземе участие при изпълнението на обществената поръчка като изпълни определени видовете дейности от техническата спецификация. Участниците в обединението трябва да определят и посочат в договора или в отделно пълномощно лице/а, което ще представлява/а обединението при изпълнението на обществената поръчка.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: В обявената процедура може да участва всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице, както и техни обединения, което отговаря на изискванията, предвидени в Закона за обществените поръчки (ЗОП), Закона за предотвратяване и установяване на конфликт на интереси (ЗПУКИ) и в другите нормативни актове, приложими към предмета на обществената поръчка, както и на изискванията на Възложителя, посочени в настоящата документацията за участие.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Участникът трябва да представи информация за общия оборот и за оборота на стоките, предмет на поръчката, за последните три години в зависимост от датата, на която кандидатът или участникът е учреден или е започнал дейността си.
Минимални изисквания: Минимални изисквания: За последните три финансови години (2010, 2011 и 2012) Участникът трябва да има реализиран общ оборот не по-малко от 270 000.00 (Двеста и седемдесет хиляди) лева.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Всеки участник задължително трябва да отговаря на следните изисквания: • да представи оферта за всички 10 артикули от Техническата спецификация (Приложение № 10). Участникът не може да подава оферта само за част от артикулите. • да има нужния опит за реализиране на поръчки с предмет на дейност сходен с този на настоящата процедура. Опитът се доказва с представянето на не по-малко от три броя референции за последните три години. Тези референции може да са в оригинал или заверено от участника копие, с изходящ номер и да съдържат информация за вида и количеството на доставената стока, нейната договорна стойност и за степента на удовлетвореност от тяхното качество. • да представи копие на валидни протоколи за изпитание на работните медицински и защитни облекла, които са издадени от съответните оторизирани изпитателни лаборатории. Тези протоколи следва да бъдат заверени с подпис, печат и текста „Вярно с оригинала“. • да представи сертификат ISO 9001-2008 или еквивалент.
Минимални изисквания: Всеки участник задължително трябва да отговаря на следните изисквания: • да представи оферта за всички 10 артикули от Техническата спецификация (Приложение № 10). Участникът не може да подава оферта само за част от артикулите. • да има нужния опит за реализиране на поръчки с предмет на дейност сходен с този на настоящата процедура. Опитът се доказва с представянето на не по-малко от три броя референции за последните три години. Тези референции може да са в оригинал или заверено от участника копие, с изходящ номер и да съдържат информация за вида и количеството на доставената стока, нейната договорна стойност и за степента на удовлетвореност от тяхното качество. • да представи копие на валидни протоколи за изпитание на работните медицински и защитни облекла, които са издадени от съответните оторизирани изпитателни лаборатории. Тези протоколи следва да бъдат заверени с подпис, печат и текста „Вярно с оригинала“. • да представи сертификат ISO 9001-2008 или еквивалент.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: техническа оценка ; тежест: 70
Показател: финансова оценка ; тежест: 30

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
07.02.2014 г.  Час: 16:30
Платими документи

ДА

Цена: 7 BGN
Условия и начин на плащане

Плащането трябва да бъде извършено по сметка на „СБАЛО „Свети Мина“ ЕООД – Банка: „Общинска банка” АД, клон Благоевград, BIC: SOMBBGSF, IBAN: BG54SOMB91301013959203 като в платежното нареждане се посочва номерът на решението на поръчката

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
18.02.2014 г.  Час: 16:30
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 19.02.2014 г.  Час: 10:30
Място

В кабинет 211 в сградата на лечебното заведение

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси”, съфинансирана от Европейския социален фонд на Европейския съюз Приоритетна ос 2: „Повишаване на производителността и адаптивността на заетите“ Схема за безвъзмездна финансова помощ: Бюджетна линия: BG 051PO001-2.3.03 „Безопасен труд”

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120, ал. 5, т. 1 и ал. 6 от ЗОП

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул "Витоша" 18, Р България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

09.01.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ