Версия за печат

00159-2014-0001

BG-Добрич: Изграждане

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Добричка, ул."Независимост" №20, За: инж.Румяна Тодорова Михайлова, България 9300, Добрич, Тел.: 058 600889, E-mail: obshtina@dobrichka.bg, Факс: 058 600180

Място/места за контакт: Община Добричка, ул."Независимост" № 20

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.dobrichka.bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Строителство на довеждаща инфраструктура (път, външно кабелно трасе и бариера с видеонаблюдение и захранващ кабел) на Регионално депо за твърди битови отпадъци с.Стожер.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изграждане 
Място на изпълнение: Землищата на с.Стожер и с.Драганово, община Добричка
Код NUTS: BG332
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Регионалното депо за твърди битови отпадъци с. Стожер е част от регионална система за управление на отпадъците в регион Добрич. Поръчката включва изграждане по Договорните условия на FIDIC за строителство на строителни и инженерни обекти, проектирани от Възложителя (Червена книга)” на път за достъп, външно кабелно трасе за ел. захранване на Регионално депо за твърди битови отпадъци (ТБО) с.Стожер и бариера с видеонаблюдение и захранващ кабел, в т.ч. - изпълнение на строително-монтажни работи, включително доставка на суровини и материали, механизация, работна сила и всякакви услуги и дейности, необходими за изпълнение на строителството в съответствие с техническите спецификации, работния проект на обекта и количествената сметка; - дейности по въвеждане на обектите в експлоатация; - отговорност през периода на съобщаване на дефекти - отстраняване на дефекти.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45000000, 45233120, 45315100

Описание:

Строителни и монтажни работи
Строителни и монтажни работи на пътища
Строителни и монтажни работи на електротехнически инсталации

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

За осигуряване нормална експлоатация на бъдещото Регионално депо за твърди битови отпадъци (ТБО) е планирано изграждане на довеждаща инфраструктура. Към депото ще бъде изграден път за достъп с дължина 5 928,56 м, външно кабелно трасе БКТП-МКРУ с дължина 3 111 м и бариера с видеонаблюдение и захранващ кабел за бариерата с дължина 780 м. Пътят за достъп до Регионално депо „Стожер” е разделен на следните четири подобекта: 1. Част: Кръстовище на път II -29 при км. 32+050 с път до регионално депо „Стожер” 2. Част: Първи участък от т. 6 (км. 0+24,45) до т .90 (км. 1+361,19); 3. Част: Втори участък от т. 90 (км. 1+361,19) до т. 119 (км.1+900) -рехабилитация на пътна мрежа; 4. Част: Трети участък от т. 119 (км. 1+900) до т. 340 (км. 5+928,56). Габаритът на пътя е следния: -пътно платно състоящо се от две ленти с ширина по 3.00 м, ограничени с бетонови водещи ивици 25/10/100; -банкети вляво и вдясно с ширина по 1.00 м от трошен камък; -откоси и облицовани окопи с ширина по 0.40 м дъно за предпазване на пътя от повърхностни води. В последната част от Трети участък от км 4+600 до км 5+928,56 с дължина от 1328,56 м., габаритът на пътя е 3,50 м. с банкети вляво и вдясно с ширина по 1,25 м от трошен камък. Участъкът е ограничен от двете страни с бариери, тъй като по него се предвижда движението да е само в едната или другата посока. Външното кабелно трасе БКТП-МКРУ свързва ВЕЛ „Драганово” 20 kV с трафопоста на площадката на депото. Проектът включва полагане на кабел с дължина 3 111 м подземно и заземителна инсталация. Предвижда се изграждането на две пропускателни бариери с видеонаблюдение за контрол на достъпа до депото и кабелно захранване на бариерите в последната част от Трети участък на пътя.

Прогнозна стойност без ДДС
5620217.77 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Завършване

30.06.2015 г. 


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие е в размер на 56 202,00 лв. (петдесет и шест хиляди двеста и два лева). Гаранцията за участие се представя в една от следните форми: а) депозит на парична сума по сметка на Възложителя; б) банкова гаранция в полза на Възложителя с условията на Образец N13. Участникът избира сам формата на гаранцията за участие. Когато Участникът избере гаранцията за участие да бъде банкова, тя следва да е с валидност мин. 180 (сто и осемдесет) календарни дни, считано от крайния срок за получаване на офертите. Когато Участникът избере да внесе гаранцията за участие под формата на парична сума, същото следва да се извърши по банков път, по следната сметка: IBAN: BG 87 SOMB 91303310020001 BIC: SOMBBGSF „Общинска банка”АД, клон Добрич За задържането,усвояването и освобождаването на гаранцията за участие в процедурата се прилагат условията на чл.61 и 62 от ЗОП. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 3 (три) % от стойността на договора с вкл. провизорни суми, в една от следните форми: депозит на парична сума по сметка на Възложителя или неотменима банкова гаранция в полза на Възложителя. Когато участникът избере да внесе гаранция за изпълнение под формата на неотменима банкова гаранция, тя следва да е със срок на валидност до крайния срок за изпълнение на договора - 30.06.2015г. Определеният Изпълнител избира сам формата на гаранцията за изпълнение. Гаранция за авансово плащане - гаранцията за авансово плащане е в размер на 5% от цената на обекта по КСС на Изпълнителя, съгласно Договор за обществена поръчка(договорно споразумение), без предвидените Провизорни суми.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Финансирането ще се осъществява по проект № DIR- 5112122-13-81 " Изграждане на регионална система за управление на отпадъците в регион Добрич", финансиран по Оперативна програма"Околна среда 2007 - 2013 г." Заплащане: 1.Авансово плащане – 5 % от цената на Обекта по КСС на Изпълнителя съгласно Договор за обществена поръчка (Дог. споразумение), без предвидените Провизорни суми. Брой и график на плащанията за Авансово плащане - Едно плащане срещу представяне на Гаранция за авансово плащане. Размер на удръжките за възстановяване на авансовото плащане - 20 % от сертифицираната от Инженера сума за съответното междинно плащане, призната за строителните работи, без да се вземат предвид авансовото плащане и удръжките и изплащанията на задържани суми. 2.Междинни плащания – в размер на 90 % от цената на Обекта, от които пропорционално се приспада авансовото плащане. Минималният размер на междинните плащания е 10% от Приетата Договорна Стойност.Процент на Задържаните Пари - 10 % от сертифицираната от Инженера сума за съответното междинно плащане, призната за строителните работи.Лимит на Задържаните Пари - 10 % от Приетата Договорна Стойност. 3.Окончателно плащане - Изплащане на задържани суми – 10%, които са платими до крайния срок на договора 30.6.2015г. Един Акт за Междинно плащане няма да бъде задържан по каквато и да е причина, въпреки че: а/ ако който и да е доставен предмет или изпълнена работа от Изпълнителя не е в съответствие с Договора, разходите за поправка или подмяна може да бъдат удържани докато поправката или подмяната са извършени; и/или б/ ако Изпълнителят не е съумял или не съумява да изпълнява която и да е работа или задължение в съответствие с Договора и е бил известен за това от Инженера, като стойността на тази работа или това задължение може да бъде задържана докато работата или задължението бъдат изпълнени. Инженерът може във всеки акт за плащане да внесе всякаква поправка или всякакво изменение, които е трябвало основателно да бъдат внесени във всеки предходен Акт за Плащане. Актът за Плащане няма да се счита, че означава приемане, одобрение, съгласие или задоволство от страна на Инженера. Възложителят трябва да заплати на Изпълнителя сумата, заверена във всеки Акт за Междинно Плащане, в рамките на 28 дни след като Инженерът получи Отчета и придружителните документи. Възложителят има право във всеки одобрен от Инженера Акт за Плащане да внесе поправки или изменения в съответствие с правилата за допустимост на разходите по Оперативна програма „Околна среда 2007-2013”.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Не се изисква създаване на юридическо лице.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Плик 1:Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника, Оферта (Образец 1) ; Нотариално заверено пълномощно на лицето, подписващо офертата (оригинал) когато офертата (или някой документ от нея) не е подписана от управляващия и представляващ Участника съгласно актуалната му регистрация, а от изрично упълномощен негов представител; Документи за правосубектност на Участника съгл.чл.56,ал.1,т.1 от ЗОП. Когато не е представен ЕИК съгласно чл. 23 от ЗTР, участниците - юридически лица или еднолични търговци, прилагат към своите оферти и удостоверения за актуално състояние,Декларации по чл. 47,ал. 1, т. 1(а,б,в,г,д), ал.2, т.2 и 5 и ал.5, т.1 и чл.47, ал.1, т.2 и 3, ал.2, т.1, т.2а, т.3 и 4 и ал.5, т.2 от ЗОП; Декларация, че участникът е запознат с всички обстоятелства от значение за поръчката; Декларация, че участникът приема условията на проекта на договор за изпълнение на обществената поръчка; Участникът следва да има актуална и потвърдена за 2013 г. регистрация в Центр. професионален регистър на строителя за обекти „първа категория” съгласно чл.137, ал.1, т.1, буква „а”) и обекти "втора категория",буква „б”) от ЗУТ или еквивалентен или сходен регистър на държавата, в която е установен или да представи декларация или удостоверение за наличието на такава регистрация от компетентните органи съгласно националния му закон. Регистрацията трябва да позволява на строителя да извърши предвидените дейности за изграждане на път и довеждащ електропровод СрН. Доказателства за икономическото и финансовото състояние -описани в раздел III.2.2; Доказателства за технически възможности и/или квалификация -описани в раздел III.2.3; Списък на подизпълнителите съгл.чл.56,ал.1,т.8 от ЗОП, които ще участват при изпълнението на поръчката, ако се предвиждат такива с посочване на вида и дела на дейностите, които те ще изпълняват; Документ за гаранция за участие: депозит на парична сума по сметка на Възложителя или банкова гаранция в полза на Възложителя с условията на Образец N13; Споразумение/Договор за обединение с нотариална заверка на подписите (ако Участникът е обединение) – в оригинал или в нотариално заверено копие; Документ за закупена документация за участие в процедурата, при закупуване на такава; Декларация по чл.56, ал.1, т.11 от ЗОП ; ПЛИК № 2 „ПРЕДЛОЖЕНИЕ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА“, съдържащ Техническо предложение, гаранционен срок и срок за изпълнение на поръчката съгл.чл.56,ал.1,т.7 и т.9 и чл.57,ал.2,т.2 ЗОП; ПЛИК № 3 „ПРЕДЛАГАНА ЦЕНА“. Възложителят отстранява от участие лице, за което са налице обст. по чл. 47, ал.2 от ЗОП, а именно: 1. в открито производство по несъстоятелност, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от Търговския закон, а в случай че участникът е чуждестранно лице - се намира в подобна процедура съгласно националните му закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или участникът е преустановил дейността си; 2. лишен от правото да упражнява строителна професия или дейност съгласно законодателството на държавата, в която е извършено нарушението; 3. е виновен за неизпълнение на задължения по договор за обществена поръчка, доказано от възложителя с влязло в сила съдебно решение; 4. има задължения по смисъла на чл. 162, ал. 2, т. 1 от Данъчно-осигурителния процесуален кодекс към държавата и към община, установени с влязъл в сила акт на компетентен орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията, или има задължения за данъци или вноски за социалното осигуряване съгласно законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен; 5. има наложено административно наказание за наемане на работа на незаконно пребиваващи чужденци през последните до 5 години; 6. е осъден с влязла в сила присъда за престъпление по чл. 313 от Наказателния кодекс във връзка с провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: а) Заверено копие на застрахователна полица за сключена задължителна застраховка за професионална отговорност на участника по чл. 171 ал.1;чл.171а или чл.173 от ЗУТ, чуждестраните участници могат да представят еквивалентен документ съгласно законодателството на държавата, в която са установени; б) Заверено копие на Отчет за приходите и разходите за последните 3 (три) счетоводно приключени години или декларация свободен текст, че същите са обявени в Търговския регистър при Агенция по вписванията за ЮЛ и ЕТ, чуждестранните участници представят еквивалентни документи, когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която участникът е установен; в) Декларация-справка за общия оборот и оборота от дейности, сходни с предмета на настоящата поръчка за последните три години (2011,2012 и 2013) в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си (Образец № 6); г) Извлечение от банкова сметка за налични парични средства към датата на подаване на офертата или гарантирана неотменима кредитна линия, отпусната от банка (удостоверение или договор за кредит) или друга приемлива форма на разполагаеми средства.Датата на документа от банката за обезпечаване на средствата да е не по-рано от петдесет и два дни от датата на подаване на офертата.Когато по обективни причини участникът не може да представи исканите от възложителя документи, той може да докаже икономическото и финансовото си състояние с всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ. Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, документите се прилагат само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор. Когато участникът предвижда участието на подизпълнители документите се представят за всеки от тях.
Минимални изисквания: а) Участникът следва да има валидна застраховка за Професионална отговорност по чл. 171, ал. 1;чл.171а или чл.173 от ЗУТ за строителя, с лимит на отговорност, съответстващ на строежи първа категория – минимум 400 000 /четиристотин хиляди/ лв. При участие на обединения, които не са юридически лица изискването за представяне на застраховка за Професионална отговорност по чл. 171, ал. 1; чл.171 а или чл.173 от ЗУТ за строителя, се отнася за всяко участващо в обединението лице, което ще изпълнява строителни дейности. б) Общият оборот през последните 3 (три) години, а именно: 2011, 2012 и 2013 г., в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, да не е по-малко от 15 000 000 лв.( петнадесет милиона лева) без ДДС,като за 2013 г.участникът може да представи само справка за общият оборот,ако към момента на подаване на офертата не е изготвен годишен финансов отчет за 2013 г. в) 5 000 000 лв. без ДДС от общия оборот за последните 3 (три) години, а именно: 2011, 2012 и 2013 г., в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, да е от изпълнение на договори, сходни с предмета на поръчката. *Под сходни с предмета на поръчката договори следва да се разбират договори за строителство за изграждане / реконструкция/ рехабилитация на пътища. г) Участникът трябва да разполага със средства в размер на 500 000 (петстотин хиляди) лева или еквивалентно под формата на пари в брой или гарантирани от неотменима кредитна линия, отпусната от банка или друга приемлива форма на разполагаеми средства. В случай, че участникът участва като обединение /консорциум, изброените по-горе изисквания ще се прилагат за обединението (консорциум и др.) като цяло, с изключение на условията за регистрация, вписване в регистри и др. индивидуални условия, чрез които се осигурява пригодност на отделните лица, за които е заявено, че ще извършват определени дейности в поръчката. При посочване на участие с ползване на подизпълнител изискванията за икономически и финансови възможности се прилагат за подизпълнителя съобразно вида и дела на участието му, съгласно чл.56, ал.2 от ЗОП.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: а) Списък на договорите, сходни с предмета на поръчката, изпълнени през последните 5 години – считани до крайният срок за представяне на офертите. Списъкът следва да е задължително придружен с препоръки за добро изпълнение на посочените договори;констативни протоколи за завършеност на строежите - протоколи 15 и 16 или сертификат за приемане или за изпълнение. б) Декларация за средния годишен брой на работниците и служителите и за броя на ръководните служители на участника за последните три години. в) Списък на ключовите експерти за изпълнение на поръчката. - Автобиография на ключов експерт. Автобиографията се попълва за всеки ключов експерт, ангажиран в изпълнението на настоящата обществена поръчка съгласно изисканите ключови експерти от Възложителя. Тъй като автобиографията сама по себе си няма доказателствена стойност, към автобиографиите се прилагат документи (копия), удостоверяващи по категоричен и недвусмислен начин наличието на поставените минимални нива по отношение на изискването към експертите, свързани с образованието, квалификацията и опита на експертите. Представените автобиографии следва да бъдат подписани собственоръчно от ключовите експерти и парафирани от подписващия офертата, като подписът следва да е идентичен на подписа, положен от експерта върху Декларация за разположение на ключов експерт. - Декларация за разположение на ключов експерт (Образец 10). Декларацията се представя за всеки един ключов експерт, ангажиран в изпълнението на настоящата обществена поръчка, съгласно изисканите ключови експерти от Възложителя. Представените декларации следва да бъдат подписани собственоръчно от ключовите експерти и парафирани от подписващия офертата. г) сертификат ISO 9001:2008 за система за управление на качеството в строителството или еквивалент, както и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството на строителството съгласно чл. 53 (4) от ЗОП; При участие на обединения, които не са юридически лица изискването за представяне на сертификат ISO 9001:2008 за система за управление на качеството в строителството или еквивалент, както и др. доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството на строителството, се отнася за всяко участващо в обединението лице, което ще изпълни строителни дейности. Когато участникът предвижда участието на подизпълнители документите се представят за всеки от тях, съгл. чл.56 ал.2 от ЗОП
Минимални изисквания: 1. Участникът следва да е изпълнил през последните 5 години, считано от крайния срок за подаване на офертите: 1) Един дог. за строителство на най-малко 1 обект, представляващ изграждане / реконструкция/ рехабилитация на пътища - първа категория (или съотносими към тях за чуждестранните участници) 2. Средният годишен брой на наетите от участника работници и служители през последните години 2011, 2012 и 2013 год. трябва да бъде минимум 50 души. 3. Средният годишен брой на ръководните служители през последните години 2011, 2012 и 2013 год. трябва да бъде минимум 3 души. 4. Участникът трябва да разполага за изпълнение на поръчката с инженерно-технически персонал по смисъла на чл.163 от ЗУТ, който включва: 4.1. Ръководител екип и същевременно рък-л на строителния обект - Квал.: висше образование (ВО), специалност - инженер «Пътно строителство» или еквивалент на тази специалност. Професионален опит (ПО): мин.10 г. стаж по специалността; мин.5 г. управленски опит при строителството на инфрастр.обекти; опит като Ръководител екип или Ръководител/Пом.-ръководител строителен обект на мин.1 сходен обект за строителство на нов/реконструкция на съществуващ път - първа или втора категория и мин. 1 обект изпълнен с дог. условия на ФИДИК или еквивалентни, като последните две изисквания могат да бъдат удовлетворени и в 1 обект; 4.2. Пом. р-л на строителния обект-Квал.: висше образование; специалност - електро-инженер; професионален опит: минимум 6 г. стаж по специалността; мин.3г. управленски опит при строителството на инфр. обекти; опит като Рък-л или Пом.-р-л строителен обект на минимум 1 обект, представляващ подземно кабелно трасе СрН. 4.3.Инженер по качеството и съответствие на материалите, Квалификация: висше образувание - строителен инженер или инженер-геолог или инженер - химик, Проф.опит: мин.5г. опит в строителна лаборатория, свързана с изпитвания при строителство на пътища; участие в екип на подобна длъжност на поне 1 инфрастр. обект. 4.4. Инженер – геодезия и вертикална планировка Квалиф.: висше образов.,инженерна специалност - геодезия или еквивалент; Проф. опит: мин. 6 г. стаж по специалността; участие в екип на подобна длъжност за изпълнението на СМР на мин.1 площен и мин. 1 линеен инфраструктурен обект. 4.5.Служител, отговарящ за контрол по спазване на здравосл.и безопасни условия на труд със стаж не по-малко от 3 г. на сходна позиция. 4.6.Експерт „Пътно строителство” Квалиф.: Висше образов.:" Транспортно строителство" – пътен инженер или еквивал. на тази специалност, Проф. опит: мин.6 г. стаж по специалността; опит като ръководител на изпълнението на СМР на пътен обект или като участник в екипа за изпълнение или контрол на СМР на инфрастр.обект на длъжност „пътен инженер” или проектант I или IIкат. път. 4.7.Експерт по Част „Конструктивна” Квалиф.: Висше образов.- строителен инженер специалност- ССС (ПГС) или еквивал. на тази специалност; Проф.опит: мин. 6 г. стаж по специалността, от които мин.3 г. опит в изпълнението на СМР на инфрастр. обекти поне един от които е земно-насипни опорни защитни съоръжения или подпорни стени, или мостови съоръжения; 4.8.Експерт – Геолог, Квалиф.: Висше образов.; специалност – „Хидрогеология и инженерна геология” или „Инженерна геология” или еквивалент на тази специалност.Проф.опит: мин.5 г. стаж по специалността, от които мин.3г. опит в проучване и изготвяне на геоложки и инженерногеоложки доклади. * Чуждестранните лица представят документи за придобита аналогична специалност в друга държава, в съответствие с изискванията на чл.163 а,ал.3 от ЗУТ.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Обща стойност на СМР; тежест: 70
Показател: Срок за изпълнение; тежест: 20
Показател: Гаранционен срок за СМР; тежест: 10

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
11.02.2014 г.  Час: 17:00
Платими документи

ДА

Цена: 30 BGN
Условия и начин на плащане

Цената на документацията за участие е в размер на 30.00 лв. (тридесет лева) с ДДС, която сума може да бъде внесена в касата на "Център за услуги и информация" при Община Добричка или да се преведе по следната банкова сметка на Община Добричка: IBAN: BG22SOMB91308410020144 BIC SOMBBGSF Общинска банка АД, клон Добрич. Код за плащане 447000

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
18.02.2014 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

120

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 19.02.2014 г.  Час: 14:00
Място

гр.Добрич,общ.Добричка, ул."Независимост" № 20, зала 108

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, представители на средствата за масово осведомяване и на юридическите лица с нестопанска цел, съгласно чл.68, ал.3 от ЗОП.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

Проектът се финансира от ЕФРР на ЕС и от държавният бюджет на Република България чрез Оперативна програма Околна среда 2007 - 2013 год.

VI.3) Допълнителна информация

Пълен достъп до документацията за участие е осигурен на интернет страницата на Възложителя - http://www.dobrichka.bg. При противоречие в записите на отделните документи от документацията валидни са записите в документа с по - висок приоритет, като приоритетите на документите са в следната последователност: 1.Решение за откриване на процедурата; 2.Обявление за обществена поръчка; 3.Техническа спецификация; 4.Указание за участие; 5.Методика за определяне на комплексната оценка на оферта; 6.Проект на договор за изпълнение на поръчката; 7.Образците за участие в процедурата. Документът с най-висок приоритет е посочен на първо място.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Жалба може да се подава пред КЗК в 10-дневен срок от изтичане на срока по чл.27а, ал.3 от ЗОП - срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за промяна; Срокът за обжалване на решението по чл. 120, ал.5, т.1 от ЗОП тече от получаването на документацията, ако са изпълнени едновременно следните условия: 1.жалбата е срещу изисквания, които не са посочени в обявлението; 2.документацията не е публикувана едновременно с обявлението; 3.документацията е получена след срока по чл. 27а, ал.3 от ЗОП. Жалбата се подава в 10 - дневен срок от уведомлението за съответното действие, а ако лицето не е уведомено - от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

09.01.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ