Версия за печат

00830-2014-0001

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Доставки

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 000689182

“Първа специализирана акушеро-гинекологична болница за активно лечение Света София” EАД, “Михалаки Ташев” № 2, За: Николай Георгиев, България 1330, София, Тел.: 02 4470245, E-mail: sagbal.svetasofia@mail.bg, Факс: 02 4470245

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.1agb.com.

Адрес на профила на купувача: www.1agb.com.

Електронен достъп до информация: www.1agb.com.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган

Публичноправна организация

I.3) Основна дейност

Здравеопазване

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

Доставка на лабораторни реактиви и консумативи.

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
болнична аптека
Код NUTS: BG411
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Периодично повтарящи се доставки на лабораторни реактиви и консумативи за период от 12 месеца.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

33696500, 33698100, 33694000

Описание:

Лабораторни реактиви
Микробиологични култури
Диагностични реактиви

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

ДА

Оферти могат да бъдат подадавани:
За една или повече обособени позиции
II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Четири самостоятелни обособени позиции с оглед на предназначението им, включващи номенклатури, обозначени със собствен пореден номер и подробно описани по вид, мерна единица и съответното за нея количество, като оферти могат да се подават за всяка отделна обособена позиция и за всяка номенклатура с изключение на групите с изискване за комплексна доставка.

II.2.2) Информация относно опциите
Опции

ДА

Крайният срок на договора за доставка по изключение може да се продължи до приключване на следваща процедура за възлагане на обществена поръчка въз основа на едностранно писмено уведомление от страна на възложителя, но за не повече от 2 (два)месеца и при спазване на общата договорена стойност.

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в месеци

12

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие за обществената поръчка е в размер на общо 3500 (три хиляди и петстотин) лева , разпределена по обособени позиции съгласно документацията за участие. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 1 % от стойността на договора за обществена поръчка. Гаранциите се представят в една от следните форми: Банкова гаранция - оригинална, безусловна и неотменяема банкова гаранция, издадена в полза на „Първа САГБАЛ Света София " ЕАД и валидна за срок, определен в документацията за участие или парична сума преведена по банкова сметка в “Общинска банка” АД клон „Люлин " IBAN: BG07SOMB91301019532602 BIC SOMBBGSF или внесена в брой в касата на дружеството. Задържане и освобождаване на гаранциите за участие в процедурата по реда на чл. 61 и чл. 62 от ЗОП. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение са уредени в договора за възлагане на обществената поръчка.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Плащането на доставките се осигурява със собствени средства на възложителя. Плащанията се извършват по банков път, в лева, по сметка на Изпълнителя, отложено плащане със срок до 60 (шестдесет) календарни дни и след представяне на необходимите документи за извършване на плащането.

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

Да се създаде юридическо лице съгласно Търговския закон към момента на подписване на договора за възлагане на обществена поръчка.

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

НЕ

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Удостоверение, издадено от Агенция по вписванията или единен идентификационен код съгласно чл.23 от Закона за търговския регистър за българско юридическо лице; Копие от документ за самоличност, заверено от участника в случай, че същият е физическо лице; За чуждестранно юридическо или физическо лице се представя документ за регистрация или документ за самоличност, съобразно националното му законодателство, като документът се представя в официален превод; Ако участникът е обединение, което не е юридическо лице, следва да представи оригинал или нотариално заверено копие от документа за създаването му; Документ за закупена документация за участие; Документ за гаранция за участие; Декларации за отсъствието на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1 и ал. 2 и ал. 5 от ЗОП; Сертификат за внедрена система за управление на качеството EN ISO 9001:2008 или еквивалентен за производителя - в заверено копие, придружено с превод на български език (когато документа е на чужд език) и за участника в процедурата - заверено копие на оригинала; Документи, удостоверяващи представителната власт на лицето, от което изхожда предложението, в случай че това не е законния представител на участника; Документи, удостоверяващи изпълнение на изискванията на възложителя, подробно описани в документацията за участие; Списък на представените документите, подписан и подпечатан от участника. Участниците, за които са налице обстоятелства по чл. 47, ал. 1, 2 и 5 от ЗОП, както и при наличие на хипотезите на чл. 69 от ЗОП ще бъдат отстранени. Участниците са длъжни да изпълнят всички изисквания, отразени в документацията за участие.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Информация за общия оборот и за оборота на доставките, които са обект на поръчката за предходните три години в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

Участниците да имат реализиран оборот от доставки по предмета на поръчката.

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

Декларация - списък на основните договори за доставка по предмета на поръчката, изпълнени през предходните три години или от датата на учредяването включително стойности, дати и получатели, придружен с препоръки за добро изпълнение от лечебни заведения за болнична помощ, които са били снабдявани с лабораторни реактиви от участника за посочения период; Представените препоръки задължително да са еднакви с предмета на настоящата обществена поръчка и да са издадени от лечебни заведения за болнична помощ; Документи, удостоверяващи правото на участника да извършва търговия на едро с медицински изделия, издаден съгласно ЗМИ.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

Участниците да имат установени търговски отношения с лечебни заведения за болнична помощ.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: предлагана цена ; тежест: 60
Показател: качество и надеждност; тежест: 40
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за предварителна информация

Номер на обявлението в ОВ на ЕС: 2013/S 030 - 046866 от 12.02.2013 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
24.01.2014 г.  Час: 15:00
Платими документи

ДА

Цена: 12 BGN
Условия и начин на плащане

В брой в касата на дружеството или по банков път по посочената по-горе сметка на Възложителя. Цената е с включен ДДС.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
03.02.2014 г.  Час: 12:00
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Всеки от официалните езици на ЕС

 

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

150

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 04.02.2014 г.  Час: 10:00
Място

рапортната зала на болницата

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Участниците в процедурата или техни упълномощени представители с изрично пълномощно, както и представители на средствата за масова информация и на юридически лица с нестопанска цел

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
Това представлява периодично пвтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Настоящото обявлението е изпратено по електронна поща с използване на електронен подпис. Документацията за участие в настоящата процедура е предоставена на заинтересованите лица в цялост на Интернет адреса на възложителя, посочен по-горе. На основание чл. 69а, ал.3 от ЗОП, датата, часа и мястото на отваряне и оповестяване на ценовите оферти, ще бъде обявена на интернет страницата на възложителя, най - късно в деня предхождащ този на отваряне на ценовите оферти.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

чл.120 ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

09.01.2014 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция “Лабораторни реактиви и консумативи за Клинична лаборатория”
1) Кратко описание

Съгласно техническа спецификация Приложение № 1а, по номенклатури, обозначени със собствен пореден номер и подробно описани с оглед на предназначението им и наличните лабораторни апарати (в приложимите случаи).

2) Общ терминологичен речник (CPV)

33696500

Описание:

Лабораторни реактиви

3) Количество или обем

Съгласно техническата спецификация.

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
195000 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 12
5) Допълнителна информация относно обособените позиции

За част от групите по техническата спецификация се изисква комплексна доставка с оглед посочения апарат.




Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция Лабораторни реактиви и консумативи за Микробиологична лаборатория.
1) Кратко описание

Съгласно техническа спецификация Приложение № 1b, по номенклатури, обозначени със собствен пореден номер и подробно описани с оглед на предназначението им и наличните лабораторни апарати (в приложимите случаи).

2) Общ терминологичен речник (CPV)

33698100

Описание:

Микробиологични култури

3) Количество или обем

Съгласно техническата спецификация.

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
45000 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 12



Обособена позиция № 3 / Заглавие на обособената позиция “Лабораторни реактиви и консумативи за Патохистологична лаборатория.
1) Кратко описание

Съгласно техническа спецификация Приложение № 1с, по номенклатури, обозначени със собствен пореден номер и подробно описани с оглед на предназначението им .

2) Общ терминологичен речник (CPV)

33696500

Описание:

Лабораторни реактиви

3) Количество или обем

Съгласно техническата спецификация.

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
55000 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 12



Обособена позиция № 4 / Заглавие на обособената позиция Лабораторни среди и консумативи за Асистирана репродукция
1) Кратко описание

Съгласно техническа спецификация Приложение № 1d, по номенклатури, обозначени със собствен пореден номер и подробно описани с оглед на предназначението им.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

33696500

Описание:

Лабораторни реактиви

3) Количество или обем

Съгласно техническата спецификация.

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
90000 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 12