Версия за печат

00353-2014-0002

BG-Козлодуй: 27 - Други услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА ОТ ВЪЗЛОЖИТЕЛ ПО ЧЛ. 7, Т. 5 ИЛИ 6 ОТ ЗОП

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

"АЕЦ Козлодуй" ЕАД, 3321, гр. Козлодуй, За: Александър Ангелов, България 3321, Козлодуй, Тел.: 0973 73773, E-mail: APAngelov@npp.bg, Факс: 0973 76007

Място/места за контакт: Отдел "Обществени поръчки", У-ние "Търговско"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.kznpp.org.

Адрес на профила на купувача: http://www.kznpp.org/index.php?lang=bg&p=actuality&p1=communally_orders.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Основна/и дейност/и на възложителя, свързана/и с:

Електрическа енергия

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

“Анализи с комбинация от екстремни метеорологични явления на строителните конструкции на територията на АЕЦ Козлодуй”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 27
(относно категории услуги 1—27, моля, вижте приложения ХVІІА и ХVІІБ към Директива 2004/17/ЕО)
Място на изпълнение: "АЕЦ Козлодуй" ЕАД
Код NUTS: BG313
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за:

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

“Анализи с комбинация от екстремни метеорологични явления на строителните конструкции на територията на АЕЦ Козлодуй” В изпълнение “Работна програма за повишаване на оперативната готовност на “АЕЦ Козлодуй” ЕАД за действие при екстремни условия” ДОД.АД.РП.1007, т. ЕЕ-2-1 е необходимо да се изготви изследване на тема: “Анализи с комбинация от екстремни метеорологични явления на строителните конструкции на територията на АЕЦ “Козлодуй”. Освен за целите на “Работна програма за повишаване на оперативната готовност на “АЕЦ Козлодуй” ЕАД за действие при екстремни условия”, тези анализи се явяват и неотменна част от предстоящите дейности по ППБ на 5 и 6 бл., Фактор на безопасността № 1: Проект на централата, която според Лицензионните изисквания трябва да приключи до средата на 2016г.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

71320000

Описание:

Инженерни услуги по проектиране и конструиране

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Анализи с комбинация от екстремни метеорологични явления на строителните конструкции на територията на АЕЦ Козлодуй съгласно Техническо задание № ХТС-139-1/10.09.2013

Прогнозна стойност без ДДС
200000 BGN
ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в месеци

8


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за изпълнение на договора - до 3 % от стойността на договора.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ заплаща цената за изпълнение на поръчката поетапно, чрез банков превод в рамките на 30 календарни дни след представяне на разработките за съответния етап от изпълнението на договора, съгласно т.2.3 от проекто-договора, срещу представена оригинална фактура за стойността на съответния етап и протокол от Технически съвет на Възложителя за приемане без забележки.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1. Списък на документите, съдържащи се в заявлението; 2. Документ за регистрация на кандидата или единен идентификационен код, съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър. 3. Доказателства за икономически и финансови възмоности по чл. 50 от ЗОП, посочени от възложителя в обявлението за обществена поръчка; 4. Доказателства за техническите възможности и/или квалификация по чл.51 от ЗОП, посочени от възложителя в обявлението за обществена поръчка; 5. Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл.47, ал.1, т.1 и ал.5, т.1 от ЗОП; 6. Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл.47, ал.1, т.2, т.3 и ал.5, т.2 от ЗОП; 7. Декларация за използване или неизползване на подизпълнители при изпълнението на поръчката; 8. Декларация от подизпълнителя за съгласие да участва като такъв при изпълнението на обществената поръчка; 9. Декларация за приемане на условията на проекта на договор; 10. Декларация за подаване на оферта; 11. Информационен лист. Възложителят отстранява от участие участници, за които са налице обстоятелствата по чл.47, ал.1 и ал. 5 от ЗОП.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности

Минимални изисквания: Кандидатите трябва да имат оборот от изпълнени поръчки с подобен предмет (анализи и проектиране на строителни конструкции в атомни централи) през последните три години и да имат валидна застраховка професионална отговорност по чл. 171 от ЗУТ за проектиране. Изискуеми документи: 1.Информация за общия оборот и за оборота на услугите с подобен предмет (анализи на строителни конструкции), за последните три години в зависимост от датата, на която кандидатът е учреден или е започнал дейността си. 2. Застраховка професионална отговорност по чл. 171 от ЗУТ за проектиране.

ІІІ.2.3) Технически възможности

Минимални изисквания: Кандидатите трябва : 1. Да имат изпълнени поръчки за анализи на строителни конструкции през последните 3 години и да притежават референции за тях; 2. Да притежават необходимия кадрови потенциал за изпълнение на поръчката; 3. Лицата, които ще изпълняват обекта на поръчката трябва да имат удостоверения за пълна проектантска правоспособност по части Архитектурна и Строително-конструктивна; 4. Да са сертифицирани от акредитирани институции или агенции за управление на качеството за съответствието на системата за управление на качеството на кандидата с ISO 9001 за дейностите, покриващи предмета на обществената поръчка (анализи на строителни конструкции). 5. Да разполагат с програмни продукти за пресмятания и анализи които да са верифицирани и валидирани. 5.1 Да притежават документи, доказващи закупуването и/или правото на ползване на съответните програмни продукти. Изискуеми документи: 1. Списък на договорите , изпълнени през последните 3 години , придружен от препоръки за добро изпълнение; 2.Списък на техническите лица, които ще изпълняват предмета на поръчката с данни за професионалната им квалификация и трудов стаж. От квалификационните документи да е видно с какви програмни продукти са обучени и могат да работят специалистите, включени в екипа на кандидата; 3. Удостоверения за пълна проектантска правоспособност по части Архитектурна и Строително-конструктивна на специалистите, които ще изпълняват поръчката 4. Сертификати, издадени от акредитирани институции или агенции за управление на качеството, удостоверяващи съответствието на системата за управление на качеството на участника с ISO 9001, за дейностите (анализи на строителни конструкции), покриващи предмета на обществената поръчка. 5. Доказателства, че използваните програмни продукти за пресмятания и анализи са верифицирани и валидирани и това да бъде доказано с документи както и описание на приложимостта на тези програмни продукти и модели, ограничение при използването им и доказана приложимостта им за изпълнение на конкретната задача. 5.1 Документи, доказващи закупуването и/или правото на ползване на съответните програмни продукти.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговорен за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Договаряне

Има вече избрани кандидати: 0

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, даден от възложителя

БД АЕЦ Търговия ОП 26438

ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
03.02.2014 г.  Час: 16:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
10.02.2014 г.  Час: 16:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
IV.3.7) Условия за отваряне на офертите
Дата: 11.02.2014 г.  Час: 09:30
Място

"АЕЦ Козлодуй" ЕАД

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Лица с представителни функции, съгласно регистрацията на участника или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масова информация и на юридически лица с нестопанска цел имат право да присъстват при отваряне на офертите.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120 от ЗОП

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

АЕЦ Козлодуй ЕАД, Управление "Търговско", отдел "Обществени поръчки", гр. Козлодуй, Република България 3321, гр. Козлодуй, Тел.: 0973 73230, E-mail: kkkamenova@npp.bg, Факс: 0973 76007

Интернет адрес/и:

URL: www.kznpp.org.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

09.01.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ