Версия за печат

01050-2014-0001

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Доставки

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 130169256

Министерство на икономиката и енергетиката, ул. "Шести септември", № 21, За: Диляна Микова, Република България 1052, София, Тел.: 02 9329235, E-mail: d.mikova@mee.government.bg, Факс: 02 9329299

Място/места за контакт: ГД Европейски фондове за конкурентоспособност

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: http://www.opcompetitiveness.bg/.

Адрес на профила на купувача: http://www.mi.government.bg.

Електронен достъп до информация: http://www.mi.government.bg;http://www.opcompetitiveness.bg/http://eufunds.bg/.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.3) Основна дейност

Икономическа и финансова дейност

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

„Периодична доставка на канцеларски материали, копирна хартия и консумативи за разпечатваща и копирна техника за нуждите на Управляващия орган на Оперативна програма «Развитие на конкурентоспособността на българската икономика» 2007 – 2013»

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
София
Код NUTS: BG411
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Изпълнителят по настоящата обществена поръчка ще има за задача да доставя периодично, в зависимост от подадените заявки от Възложителя, канцеларски материали и консумативи за копирна техника необходими за нормалната работа на служителите, ангажирани с изпълнението на дейностите по ОП“Развитие на конкурентоспособността на българската икономика“ 2007-2013 г. Доставките ще се изпълняват на територията на гр. София, на адреса на Възложителя, а имено; Гр.София, ул. „6-ти септември“ 21. Всички доставени материали следва да са първо качество, да отговарят на всички нормативни изисквания за качество и безопасност при употреба. Да притежават Сертификати за качество и/или сертификати за произход на стоките, издадени от акредитирани институции или агенции за управление на качеството. Плащането на заявените количества канцеларски материали, копирна хартия и консумативи за копирна и разпечатваща техника, се извършва по банков път по сметка на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ след извършване на доставката, приемането от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ без забележки с двустранно подписан приемо-предавателен протокол и представяне на фактура, в която задължително се посочва проекта, по който ще се извършат разходите. Финансирането на обществената поръчка е по проект № BG161PO003-5.0.01-0003 „Ефективно управление на Оперативна програма „Развитие на конкурентоспособността на българската икономика” 2007-2013”, реализиран в рамките на Приоритетна ос 5 „Техническа помощ” на ОП „Конкурентоспособност”.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

30125100, 30192000

Описание:

Касети с тонер
Принадлежности за офиса

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Предмет на настоящата поръчка е: периодична доставка на канцеларски материали, копирна хартия и консумативи за разпечатваща и копирна техника съгласно приложени номенклатурни листове. Доставките се извършват в сградата на Възложителя в гр. София, ул. Шести септември, № 21, след заявка на количество артикули в съответствие с приложената Номенклатура и Техническо предложение не по-късно от 5 (пет) работни дни от получаването на заявката на посочен от Изпълнителя електронен адрес и/или факс. Количествата на консумативите за разпечатваща и копирна техника, и канцеларските материали са подробно разписани в техническата спецификация, неразделна част от документацията за възлагане на обществената поръчка, както следва: - Периодична доставка за 39 позиции - консумативите за разпечатваща и копирна техника за нуждите на ГД „Европейски фондове за конкурентоспособност“ - Периодична доставка за 84 позиции канцеларски материали за нуждите на ГД „Европейски фондове за конкурентоспособност“

Стойност, без да се включва ДДС
300000 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Завършване

30.12.2015 г. 

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

За да бъдат допуснати до разглеждане и оценяване на офертата по настоящата процедура, участниците следва да представят гаранция за участие, в размер: 3 000 (три хиляди лева). Сумата представлява 1% (един процент) от прогнозната стойност на обществената поръчка. Гаранцията за участие може да бъде парична сума или да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът избира сам формата на гаранцията за участие. Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. Когато участникът избере гаранцията за участие да бъде банкова гаранция, се представя безусловна и неотменима банкова гаранция, със срок на валидност не по-малко от 15 дни след изтичане срока на валидност на офертите. Срокът може да се удължава по обосновано искане на възложителя. Когато участникът избере гаранцията да бъде представена под формата на парична сума, същата следва се внесе по сметката Възложителя в Централно управление на БНБ, пл. ”Княз Александър Първи” № 1, IBAN - BG17 BNBG 9661 3300 1026 01, BIC кода на БНБ за плащания в лева е BNBGBGSD.Гаранцията за участие трябва да бъде представена в офертата в оригинал. При представяне на гаранция под формата на парична сума в платежното нареждане задължително се посочва вида на внесената гаранция (т.е. дали е гаранция за участие или гаранция за изпълнение) и наименованието на процедурата. При представяне на банкова гаранция за участие, същата следва да е издадена от банка в полза на възложителя в оригинал, в която изрично се посочват основанията за нейното задържане и усвояване по чл. 61 от ЗОП. Банковата гаранция следва да бъде попълнена на български език или в превод, в случай че е издадена от чуждестранна банка. При представяне на банкова гаранция в нея задължително се посочва вида на внесената гаранция (т.е. дали е гаранция за участие или гаранция за изпълнение) и наименованието на процедурата. Валидността на банковата гаранция за изпълнение е в рамките на 90 календарни дни след изтичане срока на договора. Гаранцията за изпълнение следва да се представи до момента на подписване на договора за обществена поръчка и е в размер на 3 % от стойността на договора. Банковите разходи по откриването на гаранциите за участие/ изпълнение са за сметка на участника/ изпълнителя. Разходите по евентуалното им усвояване - за сметка на Възложителя. Участникът/ изпълнителят трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранциите така, че размерът на получената на възложителя гаранцията да не бъде по-малък от определения в настоящата процедура/договор. Възложителят освобождава гаранциите, без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него.Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за възлагане на обществена поръчка. Възложителят има право да задържи гаранцията за участие до решаване на спора, когато участникът в процедурата за възлагане на обществена поръчка обжалва решението, с което се определя изпълнител.Възложителят има право да усвои гаранцията за участие независимо от нейната форма, когато участник: • оттегли офертата си след изтичането на срока за получаване на офертите; • е определен за изпълнител, но не изпълни задължението си да сключи договор за обществената поръчка.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Редът и условията за плащане на възнаграждението на изпълнителя/лите на обществената поръчка са определени в договора за възлагане на обществената поръчка, Плащането на заявените количества канцеларски материали, копирна хартия и консумативи за копирна и разпечатваща техника, се извършва по банков път по сметка на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ в срок от 15 /петнадесет/ работни дни след извършване на доставката, приемането от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ без забележки с двустранно подписан приемо-предавателен протокол и представяне на фактура, в която задължително се посочва проекта, по който ще се извършат разходите. Средствата за договореното възнаграждение ще бъдат осигурени от бюджета на проект: № BG161PO003-5.0.01-0003 „Ефективно управление на Оперативна програма „Развитие на конкурентоспособността на българската икономика” 2007-2013”, реализиран в рамките на Приоритетна ос 5 „Техническа помощ” на ОП „Конкурентоспособност”.

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

ДА

Описание на особените условия

При изпълнението на договора за обществена поръчка трябва да се спазват стриктно изискванията за информация и публичност, предвидени в чл. 8 и чл. 9 от Регламент (ЕО) № 1828/2006 на Комисията от 08.12.2006 г. за определяне на правила за прилагането на Регламент (ЕО) № 1083/2006 на Съвета за определянето на общи разпоредби за Европейския фонд за регионално развитие, Европейския социален фонд и Кохезионния фонд и на Регламент (ЕO) № 1080/2006 на Европейския парламент и на Съвета относно Европейския фонд за регионално развитие. В процеса на изпълнението на дейностите по договора следва да бъде съблюдавано изискването за обозначаване, че договорът се изпълнява по Оперативна програма „Развитие на конкурентоспособността на българската икономика” 2007 – 2013, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие. Във всички обяви, публикации, документи, както и при всички публични прояви, свързани с изпълнението на договора, изпълнителят е длъжен да спазва стриктно горепосочените изисквания, като за тази цел се използват: • флагът на Европейския съюз - ЕС в съответствие с графичните стандарти, установени в приложение І към Регламент (ЕО) №1828/2006 на Комисията, както и позоваване на Европейския съюз; • позоваване на съответния фонд – Европейски фонд за регионално развитие; • изявлението, избрано от УО на ОП „Развитие на конкурентоспособността на българската икономика” – „Инвестираме във Вашето бъдеще“; • логото и слогана на „Национална стратегическа референтна рамка 2007-2013” – НСРР;интернет адреса на Единния информационен портал за обща информация за управлението на Структурнитефондове и Кохезионния фонд на ЕС в Република България:http://www.eufunds.bg; • логото и името на Оперативна програма „Развитие на конкурентоспособността на българската икономика” 2007-2013; • интернет адреса на сайта на оперативна програма „Развитие на конкурентоспособността на българската икономика” 2007-2013” - www.opcompetitiveness.bg/; • изречението: „Проект № BG161PO003-5.0.01-0003 „Ефективно управление на Оперативна програма „Развитие на конкурентоспособността на българската икономика” 2007-2013” е финансиран по Приоритетна ос 5 „Техническа помощ“ на Оперативна програма „Развитие на конкурентоспособността на българската икономика” 2007 – 2013”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие”; • за всички документи, разработени в изпълнение на дейностите, обект на обществената поръчка, се добавя текста: „Документът е създаден с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Развитие на конкурентоспособността на българската икономика” 2007 – 2013, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие. Цялата отговорност за съдържанието на документа се носи от ..........(посочва се наименованието на Изпълнителя)......../ УО на ОП „Конкурентоспособност” в качеството си на бенефициент по проект № BG161PO003-5.0.01-0003 „Ефективно управление на Оперативна програма „Развитие на конкурентоспособността на българската икономика” 2007-2013” – приоритетна ос 5 „Техническа помощ” и при никакви обстоятелства не може да се приема, че този документ отразява официалното становище на Европейския съюз и Договарящия орган.”. За информацията, разпространявана по електронен път (напр. уеб сайтове, електронни съобщения и т.н.) или за аудио-визуални материали, горепосочените изисквания се прилагат аналогично.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Участник в настоящата открита процедура може да бъде всяко българско и/или чуждестранно физическо или юридическо лице, както и техни обединения. В процедурата за възлагане на обществената поръчка може да участва участник, който отговаря на изискванията, регламентирани в ЗОП и обявените изисквания от възложителя в обявлението и документацията. Възложителят отстранява от участие в процедурата участник, който е: 1. осъден с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран, за: а) престъпление против финансовата, данъчната или осигурителната система, включително изпиране на пари, по чл. 253-260 от Наказателния кодекс; б) подкуп по чл. 301-307 от Наказателния кодекс; в) участие в организирана престъпна група по чл. 321 и 321а от Наказателния кодекс; г) престъпление против собствеността по чл. 194-217 от Наказателния кодекс; д) престъпление против стопанството по чл. 219-252 от Наказателния кодекс; 2. обявен в несъстоятелност; 3. в производство по ликвидация или се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове; 4. в открито производство по несъстоятелност, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от Търговския закон, а в случай че участникът е чуждестранно лице - се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или участникът е преустановил дейността си; 5. лишен от правото да упражнява определена професия или дейност в областта на доставка на офис консумативи и канцеларски материали или други еквивалентни, съгласно законодателството на държавата, в която е извършено нарушението. 6. който е виновен за неизпълнение на задължения по договор за обществена поръчка, доказано от възложителя с влязло в сила съдебно решение. 7. има задължения по смисъла на чл. 162, ал. 2, т. 1 от Данъчно-осигурителния процесуален кодекс към държавата и към община, установени с влязъл в сила акт на компетентен орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията, или има задължения за данъци или вноски за социалното осигуряване съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен; 8. който има наложено административно наказание за наемане на работа на незаконно пребиваващи чужденци през последните до 5 години; 9. който е осъден с влязла в сила присъда за престъпление по чл. 313 от Наказателния кодекс във връзка с провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки. Не могат да участват в процедурата за възлагане на обществена поръчка участници: 1. при които лицата по чл. 47, ал. 4 от ЗОП са свързани лица с възложителя или със служители на ръководна длъжност в неговата организация; 2. които са сключили договор с лице по чл. 21 или 22 от Закона за предотвратяване и установяване на конфликт на интереси. На основание чл. 48, ал. 1 от ЗОП когато в процедурата участва чуждестранно физическо или юридическо лице, то трябва да отговаря на изискванията по чл. 47, ал. 1 и ал. 2 от ЗОП в държавата, в която е установено.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

1. Заверени копия от баланса и отчета за приходите и разходите на участника за предходните три финансово приключили години - 2010, 2011 и 2012 г. в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която участникът е установен (чл. 50, ал. 1, т. 2 от ЗОП). Изискванията за представяне на баланса и отчета за приходите и разходите за 2010 г., 2011 г. и 2012 г. не важи за участници, представили ЕИК, в случай, че посочените документи са оповестени в Търговския регистър. Проверката в Търговския регистър ще се извърши по служебен път съгласно чл. 23, ал. 4 от Закона за Търговския регистър. За физическите лица - копия от годишните данъчни декларации. 2.Подписана и подпечатана от участника Справка-декларация, с информация за общия оборот и за оборота от доставки, сходни с предмета на поръчката за последните три финансово приключили години (2010 г., 2011 г. и 2012 г.) в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си (чл. 50, ал. 1, т. 3 от ЗОП) - оригинал.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1.Участникът следва да има общ оборот общо за последните три финансово приключили години (2010 г., 2011 г. и 2012 г.) в зависимост от датата, на която е учреден, или е започнал дейността си, не по-малко от 500 000 лв. без ДДС. 2.Специфичен оборот: участника следва да е реализирал оборот от сходни с предмета на поръчката доставки в размер не по-малко от прогнозната стойност на настоящата обществена поръчка – 300 000 (триста хиляди лева), без ДДС. В случай, че участникът е обединение на физически и/или юридически лица, което не е юридическо лице, изискването се отнася за обединението като цяло, а не към всяко от лицата, включени в него, с изключение на съответна регистрация, представяне на сертификат или друго условие, необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно изискванията на нормативен или административен акт и съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението. Оборот, сходен с предмета на поръчката се приема оборот от доставки на офис консумативи и канцеларски материали

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

1.Списък на основните договори за услуги, сходни с предмета на поръчката, изпълнени през последните три години, считано до датата, определена като краен срок за получаване на оферти, включително стойностите, датите и получателите. В случай, че договорът е изпълняван от обединение, в което участника в настоящата процедура е бил партньор, то в списъка следва да се посочи вида на работите и дела на участието му в обединението и стойността на съответно изпълнените дейности. Списъкът трябва да бъде придружен с препоръки от възложителите за добро изпълнение на договорите за доставки, сходни с предмета на поръчката, включващи информация относно - предмета на договора; - стойността на договора; - период на изпълнение на договора; - дали същия е изпълнен в срок и в съответствие с нормативните изисквания. 2.Документ, доказващ че участникът е оторизиран да продава съответната марка консумативи (тонери) от производителите или официалните представители за региона. 3. Сертификат за внедрена система за управление на качеството ISO 9001:2008 4. Доказателства за собствена и/или наета складова база, МПС, персонал, маршрути, договори с доставчици и други по преценка на участника.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1.Участникът следва да докаже, че през последните три години към датата, определена като краен срок за подаване на оферти, самостоятелно или съвместно е изпълнил минимум 3 или повече договори, сходни с предмета на поръчката на обща стойност не по-малка от стойността на настоящата обществена поръчка – 300 000 (триста хиляди) лева без ДДС. За сходни с предмета на поръчката се приемат договори за доставка на офис консумативи и канцеларски материали. 2.Участникът трябва да докаже, че е оторизиран да продава съответната марка консумативи (тонери). В случай, че участникът е обединение на физически и/или юридически лица, което не е юридическо лице, посочените по-горе изисквания се отнася за обединението като цяло 3. Учатникът трябва да притежава Сертификат за внедрена система за управление на качеството ISO 9001:2008 или еквивалентни, издадени от акредитирани институции или агенции за управление на качеството или еквивалентни на тях или еквивалентни мерки за осигуряване управление на качеството. 4. участникът следва да докаже, че разполага с необходимите технически средства за осигуряване на своевременна доставка на заявените офисконсумативи – собствено или наето МПС, изработена/налична логистика за извършване на предвидените доставки. В случай че участникът използва ресурсите на други физически или юридически лица, за изпълнение на поръчката, той следва да докаже, че ще има на разположение тези ресурси

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
08.02.2014 г.  Час: 17:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
18.02.2014 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
Български език

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

60

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 21.02.2014 г.  Час: 14:00
Място

София, ул. "6-ти септември", № 21

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел ( чл. 68, ал. 3 от ЗОП).

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
Това представлява периодично пвтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

ДА

Финансирането на обществената поръчка ще бъде осигурено от Оперативна програма „Развитие на конкурентоспособността на българската икономика 2007 - 2013”, приоритетна ос 5 „Техническа помощ” (Проект № BG161РО003-5.0.01-0003 „Ефективно управление на Оперативна програма „Развитие на конкурентоспособността на българската икономика” 2007-2013”), съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейски фонд за регионално развитие.

VI.3) Допълнителна информация

Пълен достъп до документацията за участие може да се получи на електронната страница на Оперативна програма "Развитие на конкурентоспособността на българската икономика 2007-2013" - обществени поръчки - http://www.opcompetitiveness.bg; в профил на купувача на интернет страницата на МИЕ:http://www.mi.government.bg/bg и на Единния информационен портал: http://eufunds.bg/ При постъпване на въпроси по документацията от заинтересованите лица, отговорите на същите ще бъдат публикувани на на сайта на опративната програма, посочен по-горе. Обявлението за поръчката се изпраща с електонен подпис, поради което и на основание чл. 64 от ЗОП срокът за получаване на оферти се намалява от 52 на 40 дни.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Обжалването на решението за откриване на процедурата/решението за промяна се извършва в сроковете и при условията, посочени в чл. 120, ал. 5, т. 1 и ал. 6 от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

09.01.2014 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ