Версия за печат

00580-2014-0001

BG-Самоков: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Доставки

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 000776491

Община Самоков, ул."Македония" №34, За: инж. Евелина Перфанова, Република България 2000, Самоков, Тел.: 0722 66729, E-mail: samokov@samokov.bg, Факс: 0722 60050

Място/места за контакт: ул. Македония №34

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.samokov.bg.

Адрес на профила на купувача: www.samokov.bg.

Електронен достъп до информация: www.samokov.bg.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

„Доставка и монтаж на противопожарна кула в землището на с. Райово, община Самоков“.

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
землище на село Райово, община Самоков
Код NUTS: BG412
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Целта на проекта е да се изгради противопожарна видеонаблюдателна кула в землището на с. Райово, общ. Самоков, поземлен имот 239006, местност „Шулиман” в землището на с.Райово, община Самоков и отдалечен контролен център на територията на сградата на община Самоков, гр. Самоков. Основната част на проекта е изграждане на стоманорешетъчен стълб, с монтирана апаратура за навременно информиране за горски пожари в района, обхващан от видеокамерите. Доставка на оборудване за контролен център с описана в проекта апаратура за контрол и наблюдение на териториите в обхвата на камерите. На територията на строителната площадка е предвидено да се изгради противопожарна кула за видеонаблюдение. Кулата / съоръжението / се състои от фундамент и връхна конструкция – метална кула. Категория строеж: Изграждането на противопожарната кула е III КАТЕГОРИЯ, съгласно категория на видовете строежи на ЗУТ. Разрешение за строеж №.161/29.10.2012 г.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

35100000

Описание:

Оборудване за авариини ситуации и осигуряване на безопасност

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

В рамките на настоящата обществена поръчка следва да бъде извършена доставка и монтаж на интегрирана система за видеонаблюдение и строителство на пожароизвестителна кула в с. Райово, съгласно техническата спецификация заложена в документацията за участие.

Стойност, без да се включва ДДС
416547.1 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Завършване

15.09.2014 г. 

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1. Гаранциите се представят в една от следните форми: а) парична сума, внесена по банкова сметка на Община Самоков - гр. Самоков в Банка: "ЦКБ" АД, IBAN: BG BG54 CECB9790 3362 1198 00, BIC:CECBBGSF б) банкова гаранция за участие - (Приложение № 19). 1.1 Гаранцията за участие в процедурата е в размер на 4165 (Четири хилядисто шестдесет и пет) лева. 1.2. Гаранцията за изпълнение на договора за обществена поръчка е в размер на 3% (три) на сто от общата цена по договора за обществената поръчка без ДДС. Валидността на гаранцията за изпълнение, в случай че е представена банкова гаранция, е със срок 30 (тридесет) дни след датата на изтичане на срока на договора. Гаранцията за изпълнение на договора се представя от участника, определен за изпълнител на поръчката при подписване на договора. Ако участникът избере банкова гаранция за изпълнение на договора тя трябва да е изготвена по образеца в настоящата документация - (Приложение № 20) или по образец на банковата институция. 1.3. Участникът или определеният изпълнител избира сам формата на гаранцията за участие, съответно за изпълнение. Ако участникът избере да предостави банкова гаранция, то тя трябва да бъде безусловна, неотменима и изискуема при първо писмено поискване, в което възложителят заяви, че изпълнителят не е изпълнил задължение по договора за възлагане на обществената поръчка.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Плащането се извършва на части както следва: Авансово плащане еднократно в размер на 50 % (петдесет процента) от стойността на договора за обществена поръчка въз основа на издадена фактура и окончателното плащане не може да е по-малко от 50 % от договорената стойност и се извършва в 7 (седем) дневен срок след издаване на Разрешение за ползване на обекта и издаване на фактура.

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

НЕ

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

3. ПЛИК С ДОКУМЕНТИ ЗА ПОДБОР - ПЛИК 1 съдържа: 3.1. Оферта за участие в процедурата (Приложение № 1) - изготвена в пълно съответствие с образеца от настоящата документация, към която се прилагат: а) списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника-поставя се в началото на документите в Плик №1. б) заверено копие на документ за регистрация или документ/декларация, съдържаща Единен идентификационен код (ЕИК), съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър (ЗТР), когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец; копие от документа за самоличност, когато участникът е физическо лице. Когато участникът в процедурата е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, документът се представя и в официален превод на български език. Ако участникът е обединение, документите се представят от всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението. Участникът прилага удостоверение за актуално състояние, само в случай че не е представил ЕИК. в) административни сведения за участника - попълва се приложеният към настоящата документация образец-(Прилож. № 4); д) декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1, букви а, б, в, г,д,и ал. 2 и т. 5 от ЗОП - попълва се и се подписва приложеният към настоящата документация образец (Приложение № 5). е) декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 2 и т. 3, ал. 2, т. 1, т. 2а в частта си „Който е виновен за неизпълнение на задължения по договор за обществена поръчка”, т. 3 и т. 4 и ал. 5 т. 2 от ЗОП - попълва се и се подписва приложената към настоящата документация декларация - образец (Приложение № 6). ж) декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 5, т. 1 от ЗОП - попълва се и се подписва приложеният към настоящата документация образец (Приложение №7). з) декларация по чл. 56, ал. 1, т. 8 от ЗОП съдържаща списък с имената на подизпълнителите, които ще участват при изпълнението на поръчката, ако се предвиждат такива, и дела на тяхното участие. Попълва се, подписва се и се подпечатва приложената към настоящата документация декларация - образец (Приложение № 17). Всеки от подизпълнителите трябва да отговаря на изискванията посочени по-горе съобразно вида и дела на тяхното участие, както и да удостовери тези обстоятелства, като представи документите указани в Документацията за участие. и) декларация от всеки от подизпълнителите относно съгласие за участието му в изпълнението на поръчката съгласно (Приложение № 18); й) документ за гаранция за участие. Гаранцията се представя в оригинал, в една от следните форми: - депозит на парична сума по банкова сметка на Възложителя Община Самоков; - или безусловна и неотменима банкова гаранция, издадена в полза на Възложителя. Когато гаранцията е под формата на банкова гаранция, същата е по образеца съгласно (Приложение № 19) или по образец на банковата институция. к) декларация за запознаване със строителната площадка (Приложение № 16). л) нотариално заверено пълномощно на лицата, подписали предложението, в случай, че нямат представителни функции; м) копие на фактура за закупена документация за участие; н) при участници обединения - когато участникът в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, към офертата се представя и оригинал или нотариално заверено копие на документа, с който е създадено обединението; о) декларация по чл. 56, ал.1, т. 12 от ЗОП за приемане клаузите на проекта на договора (Приложение № 20); п) декларация по чл. 56, ал. 1, т. 11 от ЗОП – подава се от участника и от подизпълнителя (информация за изискванията за закрила на заетостта, включително минимална цена на труда и условията на труд може да се получи от Изпълнителна агенция „Главна инспекция по труда“ и нейните териториални поделения) - (Приложение № 21).

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

г) доказателства за икономическото и финансовото състояние на участника: Обстоятелството /за реализиран оборот/ се декларира със Справка по член 50 ал.1 т.3 от ЗОП и се удостоверява със заверени от участника копия на следните съставни части на годишните финансови отчети за последните 3 (три) приключили финансови години /2010,2011 и 2012/, в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, оформени съгласно Закона за счетоводството и приложимите нормативни актове, а именно: заверено копие на балансите за последните 3 (три) приключили финансови години /2010,2011 и 2012/; заверено копие на отчетите за приходите и разходите за последните 3 (три) приключили финансови години /2010,2011 и 2012/, или представяне на ЕИК (в случате, когато същите са надлежно публикувани в Търговския регистър към Агенция по вписванията), като за участници чуждестранни юридически лица се представят еквивалентни документи, изготвени съгласно приложимото законодателство на страната, където са установени.В случай, че към момента на подаване на офертата участникът няма изготвени горецитираните съставни части на годишните финансови отчети за 2012 г., то същият представя справка общо за приходите си подписана от представляващия участника и главния счетоводител. Когато по обективни причини участникът не може да представи исканите от възложителя документи, той може да докаже икономическото и финансовото си състояние с всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

- Участникът следва да има реализиран оборот от доставка и строителство през последните три години (2010 г., 2011 г., 2012 г.) в зависимост от датата, на която кандидатът или участникът е учреден или е започнал дейността си в размер минимум 832 000,00 лева (осемстотин тридесет и две хиляди лева) без ДДС. *под реализиран оборот от доставки следва да се разбира доставка на апаратура за навременно информиране за горски пожари в район обхващан от видеокамери. *под реализиран оборот от строителство следва да се разбира изграждане на метално съоръжение, състоящо се от фундамент и връхна конструкция.

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

1.2.1.Участникът следва да е изпълнил през последните 3 (три) години, считано от датата определена като крайна за получаване на офертите поне един договор, сходен с предмета на настоящата поръчка - (по образец – Приложение № 11). Обстоятелството по т.1.2.2. се декларира със Справка декларация за екипа по образец (Приложение № 12), придружени от професионални биографии на експертите по образец - Приложение № 12.1, копия от дипломи, сертификати, удостоверения или други документи, удостоверяващи необходимата квалификация и документи доказващи общия и специфичен опит. Всяко лице, чиито копия от дипломи, трудова/осигурителна книжка или други документи, съдържащи лични данни, са приложени към офертата подписва декларация за съгласие за предоставяне на лични данни- (по образец Приложение - № 12.2.), както и декларация за разположение за изпълнение на поръчката по образец – Приложение № 13. Декларация справка (по образец – Приложение № 14) за броя на работниците и служителите, които ще участват в изпълнението на обществената поръчка. 1.2.3. Да притежава сертификат за внедрена система за управление на качеството по стандарт ISO 9001:2008 съгласно изискванията на чл.53, ал.4 от ЗОП, издаден от независимо лице, което отговаря на изискването на чл. 53, ал. 3 от ЗОП. 1.2.4.Лице, което ще бъде пряко ангажирано в изпълнението на строителните работи, следва да има регистрация в Централния професионален регистър на строителя, съгласно Закона за камарата на строителите за изпълнение на строежи от съответната група и категория.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1.2.2. Участникът трябва да разполага с инженерно-технически персонал за осигуряване на техническото ръководство при изпълнение на услугата, отговарящи на изискванията на Възложителя, а именно: 1.2.2.1 Инженерен състав: - инженер - с общ професионален опит - минимум 5 години - координатор по безопасност и здраве с общ професионален опит с общ професионален опит - минимум 2 години - технически ръководител с общ професионален опит - минимум 3 години - магистър инж. по автоматика и телемеханика с общ професионален опит - минимум 3 години - инженер компютърни системи с общ професионален опит - минимум 3 години - инженер радиотехника с общ професионален опит - минимум 3 години 1.2.2.2. Екип за строителство и монтаж на метални кули: - технически мениджър- квалифициран инженер с опит в ръководството на монтажната дейност на металните кули, с общ професионален опит - минимум 3 години ръководител екип-квалифициран инженер с общ професионален опит - минимум 3 години помощник ръководител – строителен техник със ср.специално образование и/или висше образование, с общ професионален опит - минимум 3 години петима монтажници с професионално образование в областта на строителсвото. 1.2.2.3. Екип за монтаж на технологичното оборудване и ПНР: - технически мениджър- квалифициран инженер с опит в ръководството на монтажната дейност на подобни системи, с общ професионален опит - минимум 3 години. -Монтажен екип състоящ се от минимум 7 /седем/ човека включващи: ръководител екип-квалифициран инженер с общ професионален опит - минимум 3 години помощник ръководител – инженер или техник със ср.специално образование в областта на слаботоковата техника или автоматизация с общ професионален опит - минимум 3 години; петима монтажници със ср.специално образование в областта на електротехниката, слаботоковата техника или автоматизация.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: Цена за изпълнение; тежест: 50
Показател: Технологично описание; тежест: 30
Показател: Управление на риска; тежест: 10
Показател: Опазване на околната среда ; тежест: 10
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
09.02.2014 г.  Час: 17:00
Платими документи

ДА

Цена: 15 BGN
Условия и начин на плащане

Всеки работен ден до посочената по-горе дата от 8,30 до 17,00 часа в Деловодството, ет.1 в административната сграда на Общината срещу представен документ за платена цена на документацията. При посещение на място лицата имат право да разглеждат документацията за ОП, преди да я закупят. Документацията може да бъде получена от заинтересованите лица по пощата (с куриер) за тяхна сметка след представяне на писмо-искане за това с посочен точен адрес и копие на документа за платена цена на документацията. Цената на документацията се плаща в деловоството на общината - ет.І в адм.сграда на Община Самоков или по банков път на следната сметка: Банка – „ЦКБ" АД, Самоков, IBAN – BG BG40 CECB 9790 8462 1198 01, BIС - CECBBGSF.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
19.02.2014 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
 

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 20.02.2014 г.  Час: 10:00
Място

Заседателната зала на Община Самоков - първи етаж.

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, които се легитимират с документ за самоличност и нотариално заверено пълномощно, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
Това представлява периодично пвтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

ДА

Средствата за изпълнение на доставката се осигуряват от Програма за развитие на селските райони 2007-2013г.по мярка 226 "Възстановяване на горският потенциал въвеждане на превантивни дейности"

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

съгласно чл.120 ал.5 т.1 и ал.6 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

09.01.2014 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ