Версия за печат

00056-2014-0001

BG-Харманли: 12 - Архитектурни и инженерни услуги; услуги по градоустройствено планиране и паркова архитектура, инженерно ориентирани научни и технически консултантски услуги; технически изпитвания и анализи

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Харманли, Пл. "Възраждане" №1, За: Лидия Николова, GSM 0893464556, Р. България 6450, Харманли, Тел.: 0373 83098, E-mail: ppes@harmanli.bg, Факс: 0373 83098

Място/места за контакт: Лидия Николова

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.harmanli.bg.

Адрес на профила на купувача: www.harmanli.bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

“Строителен надзор по време на изпълнение на строително - монтажни работи по Договор №26/321/01224/14.12.2012 г., „Захранващ водопровод село Орешец – село Върбово, община Харманли”, финансиран по Мярка 321 от ПРСР 2007-2013 г.”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 12
Място на изпълнение: Землища на населените места Орешец и Върбово, община Харманли.
Код NUTS: BG422
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

В резултат на процедурата ще бъде избран лицензиран консултант за упражняване на надзор по време на строителството на обект: „Захранващ водопровод село Орешец – село Върбово, община Харманли”, в съответствие с изискванията на ЗОП, поднормативните документи и Наредба № 25/29.07.2008 г. на МЗХ, включващ: • Законосъобразно започване на строежа; • Упражняване на непрекъснат строителен надзор и технически контрол върху изпълнението на строителните и монтажни работи, в съответствие с нормативната уредба на Република България и на ДФ „З” – РА; • Контрол върху съответствието на влаганите материали и продукти съгласно изискванията на Наредбата за съществените изисквания и оценяване на съответствието на строителните продукти (ДВ, бр. 93/2000 г.); • Обсъждане с изпълнителите на проектирането и СМР възникналите проблеми във връзка със строителния процес и информиране на Възложителя и ДНСК за всяко нарушение на строителните нормативни разпоредби; • Защита на личността и имуществото на трети лица от щети, вследствие от изпълнението на строителните и монтажните работи по обекта; • Координация на взаимоотношенията между участниците в инвестиционния процес – проектанти, изпълнители, представители на местната администрация, представители на одитиращи и контролни органи; • Прилагане и спазване на Наредба № 3/31.07.2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството; • Поддържане на срок за обявяване на дефекти и постигане на нормативни и проектни показатели; • Упражняване на непосредствен и ефективен контрол върху осигуряването на здравословни и безопасни условия на труд на обекта (съгласно изискванията на чл. 5 от Наредба 2 от 22 март 2004 г. за минималните изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при извършване на строителни и монтажни работи); • Опазване на околната среда по време на изпълнението на СМР на обекта; • Правилно и навременно организиране на изпитанията на обекта; • Изготвяне на окончателен доклад при завършване изпълнението на договорените работи по чл. 168, ал. 6 от ЗУТ за представяне на Възложителя и съдействие при организиране на Държавна приемателна комисия за издаване на разрешение за ползване на обектите; • Съставяне на технически паспорт на строежа съгласно изискванията на Наредба № 5 от 2006 г. за техническите паспорти на строежите.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

71521000

Описание:

Строителен надзор по време на строителството

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Избраният лицензиран консултант ще осъществява “Строителен надзор по време на изпълнение на строително - монтажни работи по Договор №26/321/01224/14.12.2012 г., „Захранващ водопровод село Орешец – село Върбово, община Харманли”, финансиран по Мярка 321 от ПРСР 2007-2013 г.”, включващ: • Упражняване на строителен надзор по време на строителството по смисъла на чл. 168 ЗУТ и подзаконовите нормативни актове (вкл. и контрол на строителните продукти, влагани в обекта, както и на извършените СМР); • Координация на строителния процес до въвеждане на обекта в експлоатация; • Изготвяне на техническия паспорт на обекта, съгласно наредба № 5/28.12.2006 г.; • Упражняване на строителен надзор по време на отстраняване на проявени скрити дефекти през гаранционните срокове; • Съставяне на окончателен доклад за въвеждане на обекта в експлоатация.

Прогнозна стойност без ДДС
8000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в дни

450


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1. Всяка оферта трябва да бъде представена заедно с гаранция за участие в размер на 80,00 лв., като участникът избира сам формата на гаранцията за участие, както следва: а) Парична сума, платима по банковата сметка на Община Харманли: Банка: КОРПОРАТИВНА ТЪРГОВСКА БАНКА АД IBAN: BG18KORP92203333673501 BIC: KORPBGSF Адрес на клона: 6450 гр. Харманли, пл. ”Възраждане”№7. В нареждането за плащане задължително следва да бъде записано наименованието на поръчката. Документът, удостоверяващ платената гаранция за участие в парична сума по банков път следва да бъде заверен с подпис и печат от съответната банка. В случай, че участникът е превел парите по електронен път (електронно банкиране), следва да завери съответния документ с неговия подпис и печат. б) Банкова гаранция - с изричео запис, че е безусловна и неотменима; в полза на Възложителя; със срок на валидност – не по-малко от 150 календарни дни, считано от крайния срок за подаване на оферти; е за настоящата обществена поръчка. Гаранцията за участие се освобождава по чл.62 от ЗОП. 2. Участникът, определен за изпълнител представя гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 3 % (три на сто) от стойността на поръчката. Участникът сам избира формата на гаранция за изпълнение: а)парична сума, платима по банковата сметка на Община Харманли: Банка: КОРПОРАТИВНА ТЪРГОВСКА БАНКА АД IBAN: BG18KORP92203333673501 BIC: KORPBGSF Адрес на клона: 6450 гр.Харманли, пл.”Възраждане”№7 б)банкова гаранция - с изричен запис, че е безусловна и неотменима; в полза на Възложителя; има възможност за нейното усвояване на части. Документът, удостоверяващ платената гаранция за изпълнение в парична сума по банков път следва да бъде заверен с подпис и печат от съответната банка. В случай, че участникът е превел парите по електронен път (електронно банкиране), следва да завери съответния документ с неговия подпис и печат. Банковата гаранция за изпълнение следва да бъде на български език или в официален превод, в случай, че е издадена от чуждестранна банка. 2.1. Гаранцията за изпълнение на договора служи, като обезпечение за Възложителя и като обезщетение за вредите от неизпълнението му, като Възложителят може да иска обезщетение и за по-големи вреди. 2.2. Възложителят задържа гаранцията за изпълнение на договора, ако в процеса на неговото изпълнение възникне спор между страните, който е внесен за решаване от компетентен съд до решаването на спора, както и когато в условията на упражняване на контрол ДФ „Земеделие” се установят нередности по изпълнението на проекта до тяхното отстраняване. 2.3. Възложителят има право да усвои изцяло или част от Гаранцията за изпълнение на договора при неточно изпълнение на задължения по Договора от страна на Изпълнителя, в това число при едностранно прекратяване на Договора от Възложителя, поради виновно неизпълнение на задължения на Изпълнителя по Договора. 2.4. Ако гаранцията за изпълнение на договора е под формата на банкова гаранция то срокът й на валидност е 180 (сто осемдесет) календарни дни след въвеждане на обекта в експлоатация, а ако е под формата на парична сума (депозит) Възложителят се задължава да възстанови на Изпълнителя сумата след изтичане на 180 (сто осемдесет) календарни дни след въвеждане на обекта в експлоатация. 2.5. В случай на отказ за изплащане на финансовата помощ от страна на ДФ „Земеделие” поради неизпълнение на задължения на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ по настоящия договор, гаранцията се задържа напълно, като Възложителя Си запазва правото да търси нанесените вреди от Изпълнителя до пълния размер на отказаното плащане по общия ред. 2.6. Възложителят освобождава гаранцията за изпълнение на договора, без да дължи лихви в 10 дневен срок от изтичане на срока по т. 2.4.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Финансирането на поръчката е обезпечено по мярка 321 “Основни услуги за населението и икономиката в селските райони” от ПРСР за периода 2007-2013 година - Договор № 26/321/01224, като плащането на цената по настоящия договор се извършва на части, както следва: 1. Авансово плащане в размер на 30% от договорната цена – в срок до 10 (десет) календарни дни от подписване на анекс към договора за финансиране от страна на ДФ "Земеделие" - Разплащателна агенция по одобрена процедура за възлагане на обществена поръчка и подписан Протокол за откриване на строителна площадка (акт образец № 2а) и представяне на фактура за авансово плащане, издадена от Изпълнителя съгласно ЗСч. и изискванията на Възложителя; оригинална, безусловна и неотменима банкова гаранция от страна на Изпълнителя в размер на 110% от стойността на авансовото плащане за строителния надзор с ДДС. 2. Окончателно плащане в размер на разликата между стойността на действително извършените и приети от Възложителя услуги по строителен надзор и получената сума от авансовото плащане, при следните условия: - Въвеждане на строежа: Захранващ водопровод село Орешец – село Върбово, община Харманли” в експлоатация (по Протокол обр. 16 за установяване годността за ползване на строежа и издаване на разрешение за ползване от ДНСК); - Подадена заявка за окончателно плащане от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ по реда на Наредба № 25 за условията и реда за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по мярка "Основни услуги за населението и икономиката в селските райони" от 29.07.2008 г. и заявка за безлихвен заем от централния бюджет по реда на ПМС № 59 от 11.03.2011 г. и ПМС№ 40 от 12.03.2005 г. Към заявката за окончателно плащане, като част от приложимите документи се представя проформа фактура от Изпълнителя, удостоверения за открити сметки по чл. 5, т. 1 и 6 от ПМС № 59 от 11 март 2011 г. и инициирано бюджетно платежно нареждане чрез платежните процедури на системата за електронни бюджетни разплащания. - Извършена окончателна проверка на изпълнените дейности от ДФ "Земеделие" – РА и одобрение на подадената заявка за окончателно плащане и заявка за безлихвен заем от централния бюджет по реда на ПМС № 59 от 11.03.2011 г. и ПМС№ 40 от 12.03.2005 г. - Срок за окончателно плащане - до 30 (тридесет) календарни дни при представена оригинална фактура за окончателно плащане, издадена от Изпълнителя съгласно Закона за счетоводството и изискванията на Възложителя, и съответстваща на дължимата сума след получаване на уведомителното писмо от ДФ „Земеделие” за верифициране на разходите за окончателно плащане по проекта и получаване на финансови средства, за което Изпълнителят ще бъде уведомен от Възложителя.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Възложителят няма изискване за създаване на юридическо лице. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, към офертата се представя и оригинал или нотариално заверено копие на документа, с който е създадено обединението. С този документ следва по безусловен начин да се удостовери, че участниците в обединението поемат солидарна отговорност за участието в обществената поръчка и за периода на изпълнение на договора.

ІІІ.1.4) Други особени условия

Административни изисквания и основания за отстраняване на участници: 1. От участие в процедурата се отстранява участник, за който е налице което и да е от обстоятелства по чл. 47, ал. 1, т. 1, б. “а”, “б “, “в”, “г” и “д”, т. 2 и т. 3; чл. 47, ал. 2, т. 1, т. 3, т. 4 и т.5; чл. 47, ал. 5 от ЗОП. Когато в съответната чужда държава издадените документи не включват всички случаи по чл. 47, ал. 1, т. 1, б. “а”, “б “, “в”, “г” и “д”и чл. 47, ал. 2, т. 1 и т. 3 от ЗОП участникът представя клетвена декларация, ако такава декларация има правно значение според закона на държавата, в която е установен. Когато клетвената декларация няма правно значение според съответния национален закон, участникът представя официално заявление, направено пред съдебен или административен орган, нотариус или компетентен професионален или търговски орган в държавата, в която той е установен. 2. Не могат да участват в процедурата за възлагане на обществена поръчка участници, за които са налице обстоятелствата по чл. 47, ал. 5 от ЗОП. При подаване на офертата участникът удостоверява липсата на обстоятелствата по т. 1 и т.2 с декларации по образец, съгласно Образци № 6, № 7 и № 8. 3.1. По отношение на участника да не са налице обстоятелствата предвидени в чл. 106, параграф 1, буква (б), (в), (е) от Регламент (ЕО, Евратом) № 966/2012 на Европейския парламент и на Съвета от 25 октомври 2012 г. относно финансовите правила, приложими за общия бюджет на Съюза. 3.2. По отношение на участника да не са налице обстоятелствата предвидени в чл. 107, параграф 1, буква (б) от Регламент (ЕО, Евратом) № 966/2012 на Европейския парламент и на Съвета от 25 октомври 2012 г. относно финансовите правила, приложими за общия бюджет на Съюза. 3.3. По отношение на участника да не е наложено наказание съгласно чл. 109, параграф 2 буква (а) от Регламент (ЕО, Евратом) № 966/2012 на Европейския парламент и на Съвета от 25 октомври 2012 г. относно финансовите правила, приложими за общия бюджет на Съюза. При подаване на офертата обстоятелствата по т. 1.2.3 се удостоверява с декларация (Образец № 9), като лицата, които следва да декларират съответното обстоятелство, са изрично посочени в закона и в образеца. 4. Офертата не е изготвена на български език и приложените документи не отговарят на изискванията на чл. 56 от ЗОП; 5. Участникът не отговаря на изискванията за икономическо и финансово състояние, технически възможности и квалификация, както и при условие, че не докаже, че ще има на свое разположение ресурсите на друго физическо или юридическо лице, чиито ресурси възнамерява да използва; 6. Не е представена гаранция за участие и/или представената гаранция за участие не е на името на участника. Когато участникът е обединение, гаранцията може да се представи от обединението или от участник в него, в съответствие с договора за обединение; 7. Представената оферта не отговаря на изискванията на чл. 57, ал. 2 от ЗОП; 8. Не е представен нотариално заверен документ за създаване на обединение/ сдружение, когато се участва в процедурата под такава форма; 9. Предложение в офертата, което подлежи на оценяване е с 20 на сто по-благоприятно от средната стойност на съответните предложения в останалите оферти, освен ако участникът не докаже, че предложението е формирано обективно, съгласно изискванията на чл. 70 от ЗОП; 10. Предложеният срок за изпълнение е по-голям от 15 (петнадесет) месеца, който срок е максимален за изпълнението на обществената поръчка. 11. Ако участник или някое от лицата, задължени да представят декларации, декларира в тях или посочи в други документи неверни данни и обстоятелства и това бъде установено от комисията за разглеждане, оценяване и класиране на офертите в хода на провеждане на процедурата по избор на изпълнител, този участник се отстранява от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка на основание чл. 69, ал. 1, т. 5 от ЗОП.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Представената оферта да съответства напълно на изискванията и указанията от документацията за участие при спазване на разпоредбите на ЗОП и да съдържа:1.Оферта;2.Списък на документите, съдържащи се в офертата;3.Административни данни на участника;4.Копие от документ за регистрация (ако е приложимо) или ЕИК - за българско юридическо лице и ЕТ; документ за регистрация на чуждестранно лице съобразно националното му законодателство, а за физическо лице – копие от документ за самоличност;5.Пълномощно на лицето подписващо офертата – представя се, когато офертата (или някой документ от нея) не е подписана от управляващия и представляващ участника съгласно актуалната му регистрация, а от изрично упълномощен негов представител;6.Регистрация по БУЛСТАТ – ако е приложимо;Забележка: В случай че обединението на физически и/или юридически лица е регистрирано в Регистър БУЛСТАТ, удостоверението задължително се представя вофертата. 7. Удостоверение за регистрация по ЗДДС (ако е налична такава);Забележка: достатъчно е да представи само картончето 8.Декларация за ползване на подизпълнител; 9.Декларация за съгласие за участие като подизпълнител;10.Документ за внесена парична гаранция за участие (при представена банкова гаранция за участие;11.Декларация за приемане на условията в проекта на договор;12.Декларация/и за липса на обстоятелства по чл. 47, ал. 1, т. 1, б. „а”, „б”, „в”, „г” и „д”, чл. 47, ал. 2 т. 5 от ЗОП; 13.Декларация/и за липса на обстоятелства по чл. 47, ал. 1, т. 2 и т. 3, ал. 2, т. 1, т. 3 и т. 4 от ЗОП;14.Декларация/и за липса на обстоятелства по чл. 47, ал. 5 от ЗОП;15.Декларация/и за липса на обстоятелствата по чл. 106, § 1, буква (б), (в), (е), чл. 107, § 1, буква (б) и чл. 109, § 2 буква (а) от Регламент (ЕС, Евратом) № 966/2012 на Европейския парламент и на Съвета от 25 октомври 2012г. относно финансовите правила, приложими за общия бюджет на Съюза и за отмяна на регламент (ЕО, Евратом) № 1605/2002 на Съвета;16.Декларация за автономност на офертата; 17. Документ (договор, споразумение), подписан от лицата в обединението (ако е приложимо).Забележка: изискванията са посочени в т. 1.1.1. към раздел III от документацията. 17. Предложение за изпълнение на поръчката;18. Предлагана цена.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Декларация за общия оборот и за оборота от услугите, сходни с предмета на настоящата поръчка за последните три години в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си; 2.Заверени копия от съставните части на годишните финансови отчети за последните 3 приключили финансови (2010, 2011, 2012) години, в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си и когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която участникът е установен: а) заверено копие на балансите за посочените години; б) заверено копие на отчетите за приходите и разходите за посочените години. 3. Копие на валидна застраховка за професионална отговорност на лицето/лицата/, което ще упражнява строителен надзор за вреди, причинени на други участници в строителството и/или на трети лица, вследствие на неправомерни действия или бездействия при или по повод изпълнение на задълженията им
Минимални изисквания: 1. Участникът трябва да има общ оборот не по-малко от 16 000,00 (шестнадесет хиляди) лева без ДДС и оборот от услуги, сходни с предмета на настоящата поръчка общо за предходните три приключили финансови години (2010 г., 2011 г. и 2012 г.), в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си в размер равен или по-голям от 8 000,00 лв. (осем хиляди лева) без ДДС. В случай, че участникът е обединение, изискването се отнася за обединението като цяло. Под „услуги, сходни с предмета на настоящата поръчка” следва да се разбира: услуги като консултант - строителен надзор в съответствие с посочените в ЗУТ функции или аналогични такива в областта на строителството и/или рехабилитацията на ВиК (водопроводни и/или канализационни) мрежи. 2. В процедурата могат да участват лица, които имат валидна застраховка за професионална отговорност на лицето/лицата/, което ще упражнява строителен надзор за вреди, причинени на други участници в строителството и/или на трети лица, вследствие на неправомерни действия или бездействия при или по повод изпълнение на задълженията им. Професионалната дейност от застрахователната полица трябва да покрива категорията на строежа, обект на поръчката – първа категория по чл. 137, ал. 1, т. 1, буква „б” ат ЗУТ, като за участник, установен/регистриран в Република България, застраховката за професионална отговорност следва да бъде съгласно чл. 171, ал. 1 от ЗУТ, а за чуждестранен участник - съгласно законодателството на държавата, където е установен/регистриран участникът.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Документи, с които участникът доказва техническите възможности и/или квалификация (чл. 51 от ЗОП), посочени от възложителя в обявлението за обществена поръчка, а именно: 1.Декларация, съдържаща списък на основните договори за услуги, сходни с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните три години; 2.Препоръки за добро изпълнение на договорите;3.Декларация за спазване на изискванията за закрила на заетостта, включително минимална цена на труда и условията на труд; 4.Копие на валиден лиценз за упражняване на строителен надзор съгласно чл. 166,ал.2 от ЗУТ и Наредбата за условията и реда за издаване на лицензи на консултанти за оценяване съответствието на инвестиционните проекти и/или упражняване на строителен надзор или еквивалентен документ. 5.Декларация, съдържаща Списък от правоспособните физически лица, включени в екипа, който ще отговаря за изпълнението на поръчката; 6.Документи удостоверяващи, че ключовите експерти отговарят на посочените от Възложителя изисквания по отношение на техния опит и квалификация чрез представяне на: - документи за образование и придобита специфична професионална квалификация; - референция / удостоверение или друг документ, доказващ участието и съответната позиция в екип за упражняване на строителен надзор на подобни обекти; - копие от валидно за 2013 г. удостоверение за пълна проектантска правоспособност, издадено от КИИП; - копие от трудова книжка, или граждански договори, или препоръки от работодатели, както и всички други документи доказващи наличния опит и квалификация. - копие от удостоверение за завършен квалификационен курс за Координатор по безопасност и здраве на поне един от ключовите експерти. 7.Професионални автобиографии на експертите;8. Декларация по Закона за защита на личните данни на ключовите експерти;9.Декларация за непрекъснато разположение на ключовите експерти на обекта по време на целия строителен надзор;
Минимални изисквания: 1. Участникът да е изпълнил минимум един договор, сходен с предмета на настоящата поръчка на стойност равна или по-голяма от 8 000,00 (осем хиляди) лева през последните 3 години, считано от датата, определена като краен срок за подаване на офертите и в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си. 2. Участникът да притежава валиден лиценз за упражняване на строителен надзор, съгласно чл.166, ал.2 от ЗУТ и Наредбата за условията и реда за издаване на лицензи на консултанти за оценяване съответствието на инвестиционните проекти и/или упражняване на строителен надзор (приета с ПМС № 247 от 31.10.2003 г., обн., ДВ, бр. 99 от 11.11.2003 г., в сила от 1.01.2004 г./ или да представи копие от документ, удостоверяващ правото да извършва такава дейност, издаден от компетентен орган на държава - членка на Европейския съюз, или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство съгласно чл.166, ал.7 от ЗУТ. 3. Минималните изисквания към ръководния персонал на участника, включващи стаж по специалността, образование и специфичен опит в изпълнението на подобни обекти: Ръководител по надзора на СМР на обекта – 1 брой - с диплома за завършено висше образование, степен „магистър”, квалификация строителен инженер, специалност ВиК или еквивалентна специалност.; - минимум 6 години професионален опит областта на строителството, проектирането и консултантската (надзорната) дейност; - да има опит като консултант - строителния надзор на минимум един инвестиционен инфраструктурен обект, сходен с предмета на поръчката. Координатор по надзора на СМР на обекта – 1 брой - с диплома за завършено висше образование, степен „магистър”, квалификация строителен инженер, специалност ВиК или еквивалентна специалност.; - минимум 4 години професионален опит областта на строителството, проектирането и консултантската (надзорната) дейност; - да има опит като консултант - строителнен надзор на минимум един инвестиционен инфраструктурен обект, сходен с предмета на поръчката. Специалист – 1 брой - с диплома за завършено висше образование, степен „магистър”, квалификация строителен инженер, специалност геодезия или еквивалентна специалност.; - минимум 4 години професионален опит областта на строителството, проектирането и консултантската (надзорната) дейност; - да има опит като консултант - строителен надзор на минимум един инвестиционен инфраструктурен обект, сходен с предмета на поръчката.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

ДА

Нормативни разпоредби

Участникът трябва да притежава лиценз за извършване на оценяване на съответствието на инвестиционните проекти и лиценз за упражняване на строителен надзор, съгласно чл. 166, ал. 1, т. 1 от ЗУТ и Наредбата за условията и реда за издаване на лицензи на консултанти за оценяване на съответствието на инвестиционните проекти и/или упражняване на строителен надзор или съответните документи, съгласното националното законодателство на чуждестранните лица или еквивалентни на посочените.

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговарен за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
31.01.2014 г.  Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена: 10.54 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията за участие в настоящата обществена поръчка може да се закупува всеки работен ден от 08.00 – 12.00 ч. и от 13.00 – 16.00 ч. на следния адрес: Информационен център на Община Харманли, ул.”П.Каравелов” № 4. Лицата имат право да разгледат документацията на място, преди да я закупят. Документацията за участие се предоставя след представяне на платежен документ При закупуване на документацията лицата предоставят административни данни - наименование на фирмата, телефон, факс, e mail, необходими за изпращане на отговори в случай на постъпили въпроси. Цената на документацията за участие може да се внесе на касата на община Харманли на адрес: Информационен център на Община Харманли, ул.”П.Каравелов” № 4 или по банков път на следната сметка: Банка: КОРПОРАТИВНА ТЪРГОВСКА БАНКА АД, IBAN: BG77KORP92208439458044, BIC: KORPBGSF, код за вид плащане 447000, адрес на клона: 6450 гр.Харманли, пл.”Възраждане”№7. При поискване от заинтересовано лице възложителят е длъжен да изпрати документацията за негова сметка, на посочен от него адрес, след заплащането й. Документацията за участие в електронен вид може да бъде изтеглена от сайта на община Харманли www.harmanli.bg, секция "Профил на купувача".

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
07.02.2014 г.  Час: 16:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

150

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 10.02.2014 г.  Час: 14:00
Място

Конферентна зала, ет.4, Община Харманли

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Представители на участниците, съгласно съдебно удостоверение за актуално състояние, или такива, изрично упълномощени с нотариално заверено пълномощно; - Представители на юридически лица с нестопанска цел; - Представители на средствата за масова информация. (чл. 68, ал. 4 и чл. 69а, ал. 3 ЗОП).



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

Проектът се осъществява по мярка 321 “Основни услуги за населението и икономиката в селските райони” от ПРСР за периода 2007-2013 година - Договор № 26/321/01224 от 14.12.2012 г.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Сроковете за подаване на жалби - по чл. 120 от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

09.01.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ