Версия за печат

00797-2014-0001

BG-Бургас: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Доставки

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 000056814

Община Бургас, гр.Бургас, ул."Александровска" №26, За: Калина Тошева- Ганева; Яна Маркова, Република България 8000, Бургас, Тел.: 056 907288; 056 841729, E-mail: k.ganeva@burgas.bg, Факс: 056 860912

Място/места за контакт: отдел "ООПК"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: http://www.burgas.bg/.

Адрес на профила на купувача: http://www.burgas.bg/bg/notice/index/62.

Електронен достъп до информация: http://www.burgas.bg/bg/notice/index/62.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

„Доставка на хранителни продукти и напитки за нуждите на лекарна и ресторант „100 години назад“, находящи се на територията на остров „Света Анастасия“, Община Бургас по обособени позиции” както следва: Позиция №1 „Доставка на хранителни продукти за лекарна и ресторант „100 години назад“. Позиция №2 „Доставка на напитки – алкохолни, безалкохолни и подкрепителни напитки за лекарна и ресторант „100 години назад“.

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
гр.Бургас
Код NUTS: BG341
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

„Доставка на хранителни продукти и напитки за нуждите на лекарна и ресторант „100 години назад“, находящи се на територията на остров „Света Анастасия“, Община Бургас по обособени позиции: Позиция №1 „Доставка на хранителни продукти за лекарна и ресторант „100 години назад“. Позиция №2 „Доставка на напитки – алкохолни, безалкохолни и подкрепителни напитки за лекарна и ресторант „100 години назад“.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

15000000, 15910000, 15980000

Описание:

Хранителни продукти, напитки, тютюн и свързани с него продукти
Дестилирани алкохолни напитки
Минерални води и безалкохолни напитки

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

ДА

Оферти могат да бъдат подадавани:
За една или повече обособени позиции
II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Посочените видове хранителни продукти и напитки – алкохолни, безалкохолни и подкрепителни напитки по позиция № 1 и позиция № 2 са за периода на обществената поръчка и са съобразени със заложените в бюджета на Общинско Предприятие „Туризъм“ средства. Възложителят си запазва правото и да не заяви целия асортимент, а според конкретните (специфични) нужди на лекарна и ресторант „100 години назад“, находящи се на остров „Света Анастасия“.

Стойност, без да се включва ДДС
383333.33 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в месеци

24

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие със срок на валидност на офертата или оригинал на документ за внесена гаранция за участие, в размер на: За обособена позиця 1: 1 660, 00 /хиляда шестстотин и шестдесет лева и 00 стот./ лева;За обособена позиция 2: 2 160, 00 /две хиляди сто и шестдесет лева и 00 стот./лева, по следната банкова сметка: № BG 89 SOMB 91303323996501, BIC – SOMBBGSF, в ТБ "Общинска банка" АД, клон Бургас. Гаранция за изпълнение: гаранцията за изпълнение е в размер на 2% от прогнозната стойност за всяка обособена позиция без вкл. ДДС.Когато участникът избере гаранцията за изпълнение да бъде банкова гаранция, тогава в нея трябва да бъде изрично записано, че тя е безусловна и неотменима, че е в полза на Възложителя и че е със срок на валидност – най-малко срока за изпълнение на договора, ако липсват основания за задържането на гаранцията. При представяне на гаранция, в платежното нареждане или в банковата гаранция изрично се посочва договора, за който се представя гаранцията.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Срок и начин на плащане – изпълнителят представя фактура до пето число на следващия месец за извършените доставки през предходния месец. Разплащането се извършва в лева по банков път от 30 (тридесет) календарни дни от датата на представяне на фактурата от бюджета на Общинско Предприятие „Туризъм“ – второстепенен разпоредител с бюджетни кредити.

ІІІ.1.4) Други особени условия
ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Офертата се представя в запечатан непрозрачен плик,съдържащ три отделни запечатани, непрозрачни и надписани плика за всяка обособена позиция, както следва:ПЛИК №1"Документи за подбор", ПЛИК № 2 с надпис "Предложение за изпълнение на поръчката", ПЛИК №3"Предлагана цена". В плик №1 се поставят следните документи:1.Оферта;2.Списък на документите, съдържащи се в офертата;2. Документи, удостоверяващи правосубектност- Копие от документа за регистрация или ЕИК, съгл.чл. 23 от ЗТР, когато участникът е ЮЛ или ЕТ; копие от документа за самоличност когато участникът е ФЛ.Когато не е представен ЕИК съгласно чл.23 от ЗТР, участниците - ЮЛ или ЕТ прилагат към своите оферти удостоверение за актуално състояние. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, документът се представя за всяко ФЛ или ЮЛ, вкл. в обединението, както и за обединението като цяло.Чуждестранните ЮЛ представят съответен еквивалентен документ на документа за регистрация или ЕИК съгл. чл. 23 от ЗТР, издаден от съдебен или административен орган в държавата, в която са установени.Документът се представя и в официален превод на български език.Чуждестранните лица могат да представят декларация, в случай, че в държавата, в която са установени, не се предвижда издаването на такъв документ.Чуждестранните ФЛ представят документ за самоличност в официален превод.-Документ за регистрация по БУЛСТАТ (когато е приложимо), като в случаите, в които участник е чуждестранно лице се представя съответния документ съгласно националното законодателство,ако съществува такъв.Неперсонифицираните дружества следва да представят копие на документ за регистрация съгласно чл. 3, ал. 1, т. 6 от ЗРБ, както и копие на договора за учредяването си.3.Документ за регистрация по Закона за данък върху добавената стойност, ако има такава.3.При участници обединения - документ (оригинал) подписан от лицата в обединението, в който задължително се посочва представляващия.4.Пълномощно на лицето, подписващо офертата–когато офертата (или някой документ от нея) не е подписана от управляващия и представляващ участника съгласно регистрацията му, а от изрично упълномощен негов представител. Декларациите по точки 5 не могат да бъдат подписвани от пълномощник;5.Декларации по чл. 47, ал. 1 ал.5 и ал.2 от ЗОП;Представят и от ФЛ и ЮЛ, участващи в състава на обединения, и от подизпълнителите на участника.Когато деклараторът е чуждестранен гражданин, декларацията се представя и в превод.Когато участник в процедурата е обединение, което не е ЮЛ, документът се представя за всяко ФЛ или ЮЛ, включено в обединението.9.Оригинал на документ за банкова гаранция;6.Списък на подизпълнителите,ако се предвиждат такива.Всеки от подизпълнителите трябва писмено да декларира своето съгласие за участие в изпълнението на поръчката, както и да удостовери тези обстоятелства със следните документи, които се прилагат към офертата на участника: - декларация за съгласие за участие като подизпълнител-представляващия и управляващ подизпълнителя попълва и подписва декларация, че е съгласен да участва като подизпълнител (съгласно чл. 56, ал.1, т. 8 от ЗОП);-копие от документа за регистрация или ЕИК съгласно чл. 23 от ЗТР - при условията на т.2. по-горе;декларации по чл. 47, ал. 1, 2 и 5 от ЗОП;доказателства за икономическото и финансовото състояние, техническите възможности и/или квалификация, съобразно вида и дела на участието си.7.Доказателства за изпълнението на икономически и финансови изисквания; 8.Доказателства за технически възможности;9.Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 12 за приемане условията в проекта на договора 10.Административни сведения. Непредставянето на някои от гореизброените документи води до отстраняване на участника от участие в процедурата при условията на чл. 68, ал. 8, 9 и 10.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

обособена позиция 1:1. За доказване на това изискване участниците да представят Декларация, която съдържа информация за оборота от доставки на стоки, предмет на поръчката за последните 3 години (2011, 2012 и 2013 г), в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си. Обособена позиция 2:1.За доказване на това изискване участниците да представят Декларация, която съдържа информация за оборота от доставки на стоки, предмет на поръчката за последните 3 години (2011, 2012 и 2013 г), в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си. Непредставянето на някои от гореизброените документи води до отстраняване на участника от участие в процедурата при условията на чл. 68, ал. 8, 9 и 10.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

Обособена позиция 1:1.Участниците да са реализирали оборот от доставки на стоки предмет на поръчката в размер не по-малък от 166 000 лв. без вкл. ДДС общо за последните 3 години (2011, 2012 и 2013г.), в зависимост от датата, на която участникът е учреден или започнал дейността си. Обособена позиция 2:1.Участниците да са реализирали оборот от доставки на стоки предмет на поръчката в размер не по-малък от 216 000 лв. без вкл. ДДС общо за последните 3 години (2011, 2012 и 2013г.), в зависимост от датата, на която участникът е учреден или започнал дейността си. При участие на обединение, което не е юридическо лице, изискването за оборот се отнася общо за обединението. При кандидатстване на участник с подизпълнители, изискванията към подизпълнителите се прилагат съгласно вида и дела на тяхното участие.

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

Обособена позиция 1:За доказване на това изискване се представя Декларация, съдържаща списък на основните договори с предмет, аналогичен на предмета на обособена позиция 1 и кратко описание. В списъка да се посочат стойностите, датите на сключване на договора и получателите на услугите. За всеки един от посочените в Декларацията договори да се представят препоръки, с посочени лица за контакти, телефон и адрес, от които възложителя може да получи допълнителна информация. 2.За доказване на това изискване се представят четливи, заверени копия на съответните сертификати или еквивалентни, придружени с декларации, че ще поддържат сертификацията през целия период на изпълнение на настоящата обществена поръчка. 3.Участникът следва да представи четливи и заверени копия на валидни Удостоверения за регистрация на обект за производство и/или търговия на едро с храни, обхващащ всички групи храни, за които участникът участва, съгласно разпоредбите на Закона за храните. 4.За доказване на изискването се представят четливи, заверени копия на валидни санитарни разрешителни за упражняване на съответната дейност, съгласно изискванията на БАБХ - „Удостоверение за регистрация” на обект /в който съхранението на храни от животински произход е при контролирана температура, на името на участника. 5.Участникът следва да представи Декларация с всички транспортни средства, които са на разположение на участника за срока на договора. Към декларацията да се приложат четливи, заверени копия на регистрационни талони, удостоверяващи собствеността и общата товароносимост на специализираните превозни средства. Товарните автомобили трябва да имат издадено „Удостоверение за регистрация” на транспортното средство от БАБХ за превоз на хранителни продукти от животински или неживотински произход. обособена позиция 2: 1.За доказване на това изискване се представя Декларация съдържаща списък на основните договори с предмет, аналогичен на предмета на обособена позиция 2 и кратко описание. В списъка да се посочат стойностите, датите на сключване на договора и получателите на услугите. За всеки един от посочените в Декларацията договори да се представят препоръки, с посочени лица за контакти, телефон и адрес, от които възложителя може да получи допълнителна информация. 2.Участникът следва да представи четливи и заверени копия на валидни Удостоверения за регистрация на обект за производство и/или търговия на едро с храни, обхващащ всички групи храни, за които участникът участва, съгласно разпоредбите на Закона за храните. 3. За доказване на изискването се представят четливи, заверени копия на валидни санитарни разрешителни за упражняване на съответната дейност, съгласно изискванията на БАБХ - „Удостоверение за регистрация” на обект на името на участника. 4.Участникът следва да представи Декларация с всички транспортни средства, които са на разположение на участника за срока на договора. Към декларацията да се приложат четливи, заверени копия на регистрационни талони, удостоверяващи собствеността и общата товароносимост на специализираните превозни средства. Товарните автомобили трябва да имат издадено „Удостоверение за регистрация” на транспортното средство от БАБХ за превоз на хранителни продукти от животински или неживотински произход. Непредставянето на някои от гореизброените документи води до отстраняване на участника от участие в процедурата при условията на чл. 68, ал.8, 9 и 10.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

Обособена позиция 1:Участниците трябва да са изпълнили за последните 3 години, считано от датата определена като краен срок за подаване на офертите или в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, най – малко 2 договора, аналогични с предмета на обособена позиция 1, а именно дейности, свързани с доставки на стоки, предмет на поръчката. 2.Участниците да притежават валидни сертификати за:внедрена Система за управление безопасността на храните по стандарт ISO 22 000:2005 или еквивалентен, с обхват на регистрация на дейностите и област на приложение, предмета на поръчката - продажба, доставка и търговия на едро с хранителни продукти или внедрена Система за управление на качеството по стандарт ISO 9001:2008 или еквивалентен, с обхват на регистрация на дейностите и област на приложение, предмета на поръчката - продажба, доставка и търговия на едро с хранителни продукти. 3.Участникът трябва да притежава Удостоверение за регистрация на обект по чл.12 от Закона за храните от БАБХ за извършване на съответните дейности, предмет на обществената поръчка, както и обектът да отговаря на изискванията на законодателството и разпоредбите на БАБХ, относно специфичните хигиенни правила за храните. 4. Участниците да разполагат със собствени или наети складови помещения с хладилни съоръжения или хладилни помещения, поддържащи постоянна/контролирана температура, необходима за разделно съхранение на хранителните продукти. 5. Участникът трябва да има собствен или нает транспорт за целия срок на договора, удостоверен с разрешително за превоз на хранителни продукти. обособена позиция 2:1. Участниците трябва да са изпълнили за последните 3 години, считано от датата, определена като краен срок за подаване на офертите или в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, най – малко 2 договора, аналогични с предмета на обособена позиция 2, а именно дейности, свързани с доставки на алкохолни, безалкохолни и подкрепителни напитки. 2. Участникът трябва да притежава Удостоверение за регистрация на обект по чл.12 от Закона за храните от БАБХ за извършване на съответните дейности, предмет на обществената поръчка, както и обектът да отговаря на изискванията на законодателството и разпоредбите на БАБХ, относно специфичните хигиенни правила за храните. 3. Участниците да разполагат със собствени или наети складови помещения. 4. Участникът трябва да има собствен или нает транспорт за целия срок на договора, удостоверен с разрешително за превоз на хранителни продукти. При участие на обединение, което не е юридическо лице, изискването за оборот се отнася общо за обединението. При кандидатстване на участник с подизпълнители, изискванията към подизпълнителите се прилагат съгласно вида и дела на тяхното участие

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
10.02.2014 г.  Час: 17:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
20.02.2014 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Всеки от официалните езици на ЕС

 

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

120

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 21.02.2014 г.  Час: 09:30
Място

сградата на Община Бургас, ул."Александровска" №26 Заседателна зала

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

При отваряне на офертите имат право да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел. Не се изисква пълномощното да е с нотариална заверка.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120, ал. 5, т. 1 и 4 и ал. 6 ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

08.01.2014 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция №1 „Доставка на хранителни продукти за лекарна и ресторант „100 години назад“.
1) Кратко описание

„Доставка на хранителни продукти за лекарна и ресторант „100 години назад“.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

15000000

Описание:

Хранителни продукти, напитки, тютюн и свързани с него продукти

3) Количество или обем

Посочените видове хранителни продукти са за периода на обществената поръчка и са съобразени със заложените в бюджета на Общинско Предприятие „Туризъм“ средства. Възложителят си запазва правото и да не заяви целия асортимент, а според конкретните (специфични) нужди на лекарна и ресторант „100 години назад“, находящи се на остров „Света Анастасия“.

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
166666.66 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 24



Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция №2 „Доставка на напитки – алкохолни, безалкохолни и подкрепителни напитки за лекарна и ресторант „100 години назад“.
1) Кратко описание

„Доставка на напитки – алкохолни, безалкохолни и подкрепителни напитки за лекарна и ресторант „100 години назад“

2) Общ терминологичен речник (CPV)

15910000, 15980000

Описание:

Дестилирани алкохолни напитки
Минерални води и безалкохолни напитки

3) Количество или обем

Посочените видове безалкохолни и подкрепителни напитки са за периода на обществената поръчка и са съобразени със заложените в бюджета на Общинско Предприятие „Туризъм“ средства. Възложителят си запазва правото и да не заяви целия асортимент, а според конкретните (специфични) нужди на лекарна и ресторант „100 години назад“, находящи се на остров „Света Анастасия“.

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
216666.67 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 24