Версия за печат

02851-2014-0003

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Дирекция "Управление на собствеността и социални дейности", ул. "Княз Борис I" № 124, За: Антоанета Вълкова, РБългария 1000, София, Тел.: 02 9823113, Факс: 02 9813010

Място/места за контакт: ДУССД-МВР

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.mvr.bg.

Адрес на профила на купувача: www.targove.mvr.bg/DMTOSO/ZOP/default.htm.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:

Дирекция "Управление на собствеността и социални дейности" - МВР, ул. "Княз Борис I" № 124, За: Живка Даскалова, РБългария 1000, София, Тел.: 02 9822274, Факс: 02 9813010

Място/места за контакт: Д УССД-МВР

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна дейност на възложителя

Обществен ред и сигурност

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Доставка на обемна хартия, формат 60х84 см. за производствените потребности на полиграфическа база - МВР

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: гр. София, кв. "Захарна фабрика", ул. "Кукуш" №1, склад на Полиграфическа база -МВР
Код NUTS: BG411
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Доставка на обемна хартия, формат 60х84 см. за производствените потребности на полиграфическа база - МВР

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

30197630

Описание:

Хартия за печатане

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Доставка на обемна хартия, формат 60х84 см. за производствените потребности на полиграфическа база - МВР - 50 тона.

Прогнозна стойност без ДДС
75000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

12


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие в процедурата - 750 лв.; Гаранция за изпълнение: 3% от стойността на договора без ДДС. Гаранциите се представят в една от следните форми: парична сума или банкова гаранция. Когато гаранцията за участие/изпълнение се представя във вид на парична сума, то тя се внася по IBAN BG 60 UNCR 9660 3320 3610 10, BIC код UNCRBGSF, Уникредит Булбанк АД, клон "Батенберг", на името на Дирекция "Управление на собствеността и социални дейности" - МВР. Всички банкови разходи свързани с обслужването на превода на гаранциите, включително при тяхното възстановяване са за сметка на участника/изпълнителя. Когато гаранцията за участие в процедурата е банкова, то тя е безусловна, неотменяема, като се представя оригиналът й и същата е със срок на валидност - срока на валидност на офертата. Когато гаранцията за изпълнение на договора е под формата на банкова гаранция, то тя е безусловна, неотменяема, представена преди подписването на договора, покриваща 100 % стойността на гаранцията за изпълнението му, със срок на валидност - срока за изпълнение на поръчката, плюс 30 календарни дни. Участникът посочва банкова сметка, банков код и банка за връщане на внесената гаранция за участие в процедурата. Участникът/Изпълнителят сам избира формата на гаранцията. Когато участникът/изпълнителят е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. Възложителят има право да задържи гаранцията за участие до решаване на спора, когато участникът в процедура за възлагане на обществена поръчка обжалва решението за определяне на изпълнител. Възложителят има право да усвои гаранцията за участие, независимо от нейната форма, когато участник: 1. оттегли офертата си след изтичане на срока за получаване на оферти; 2. е определен за изпълнител, но не изпълни задължението си да сключи договор за обществена поръчка. Условията и сроковете за задържане и освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат подробно в договора за възлагане на обществена поръчка.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

1. Условия при образуване на предлаганата цена - предложените цени да са в лева без включен ДДС за 1 (един) тон, с точност до втория знак след десетичната запетая, обща стойност без включен ДДС за цялото количество и обща стойност с включен ДДС за цялото количество, франко мястото за изпълнение на поръчката и съобразно приложения образец на ценова оферта. 2. Условия и начин на плащане - банков превод по посочена от Изпълнителя сметка до 30 (тридесет) календарни дни след извършена доставка срещу представена оригинална фактура и двустранно подписан приемателно-предавателен протокол.

ІІІ.1.4) Други особени условия

Срокът на договора е 12 (дванадесет) месеца от датата на сключването му. Срок за доставка на стоките - до 20 (двадесет) работни дни от получаване от Изпълнителя на писмена заявка от Възложителя. Договорът ще бъде сключен само след осигуряване на финансовите средства за изпълнението му.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: При спазване разпоредбите на чл. 56, ал.1 и чл.57, ал.2 от ЗОП да се представят: 1. Документ за регистрация на участника /оригинал или заверено копие/ или единен идентификационен код съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец, или копие на документ за самоличност /заверен с подпис и текст вярно с оригинала/, когато е физическо лице. Когато участникът в процедурата е чуждестранно физическо или юридическо лице, представя еквивалентен документ издаден от съдебен или административен орган в страната, в която участникът е установен и се представя в официален превод на български език. 2. Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, прилага към офертата си нотариално заверено копие от дружествения договор, в който задължително се посочва представляващият; Участникът посочва и чрез кой от участниците в обединението доказва съответствието с критериите за подбор по чл.25, ал.2, т.6 от ЗОП, поставени от възложителя в документацията за участие в процедурата във връзка с чл.56, ал.3, т.2 от ЗОП (за икономическо и финансово състояние и технически възможности). 3.Декларация за удостоверяване на липсата на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 2 и 3, ал. 2, т. 1, 2а, 3 и 4 и ал. 5, т. 2 от ЗОП; Възложителят отсранява от по- нататъшно участие в процедурата участник, за който са налице обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 2 и 3, ал. 2, т. 1, 2а, 3 и 4 и ал. 5, т. 2 от ЗОП. 4. Декларация за удостоверяване на липсата на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1, ал. 2, т. 5 и ал. 5, т. 1 от ЗОП; Възложителят отсранява от по- нататъшно участие в процедурата участник, за който са налице обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1, ал. 2, т. 5 и ал. 5, т. 1 от ЗОП. 5. Декларация за използване/неизползване на подизпълнители и списък с имената на подизпълнителите, ако участникът предвижда такива, както и вида на работите, които ще извършват, и дела на тяхното участие. В случаи на участие на подизпълнител, документите и данните по чл.56, ал.1, т. 1, 4, 5 и 6 от ЗОП, следва да бъдат представени и за всеки един от подизпълнителите, а изискванията към тях се прилагат съобразно дела и вида на тяхното участие. Да се представи и декларация от подизпълнителя за съгласие за участие като подизпълнител на съответния участник; 6.Документ за внесена гаранция за участие с печат на банката наредила превода, ако гаранцията е във вид на парична сума; 7. Доказателства за икономическото и финансовото състояние и технически възможности, посочени в обявлението за обществената поръчка; 8. Техническо предложение; 9. Срок за изпълнение на поръчката; 10. Предлагана цена; 11. Декларация за приемане условията в проекта на договор; 12. Декларация за приемане мястото на изпълнение на поръчката; 13. Декларация за приемане условията и начина на плащане; 14. Срок на валидност на офертата; 15. Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника; *Официален превод е превод, извършен от преводач, който има сключен договор с Министерството на външните работи за извършване на официални преводи.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Участникът да представи: 1.1. Заверени "Вярно с оригинала", подпис и печат копия от баланса и отчета за приходите и разходите за последните 3 /три/ финансови години (2010,2011 и 2012 г.), в зависимост от датата на която е учреден или е започнал дейността си.
Минимални изисквания: Участникът следва да има минимален, документално доказан оборот от дейността, за последните 3 /три/ финансови години (2010, 2011 и 2012г.) в размер на - 75000 лева без включен ДДС.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Участникът да представи: 1.Сертификат на производителя на система за управление на качеството ISO 9001 или еквивалент. 2. Валиден протокол от акредитирана лаборатория, доказващ съответствието със зададените технически параметри, съгласно техническата спецификация на стоките, който протокол да е с дата на издаване не повече от един месец преди датата на предоставянето му в офертата; Документ (сертификат) удостоверяващ акредитацията на лабораторията. 3. Образци - десет (10) листа с формат А4. Образците се представят заедно с предварително попълнена от участника разписка в два екземпляра, която е приложена към документацията за участие в процедурата.
Минимални изисквания: 1. Участникът да предостави образци на стоките, чиято автентичност трябва да бъде доказана с протокол от акредитирана лаборатория, доказващ съответствието със зададените технически параметри. 2. Производителят на стоките да е сертифициран по система за управление на качеството ISO 9001 или еквивалент.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
10.02.2014 г.  Час: 16:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
20.02.2014 г.  Час: 16:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 21.02.2014 г.  Час: 10:00
Място

Д УССД - МВР - гр. София, ул. "Княз Борис І" N-124.

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масова информация и на юридически лица с нестопанска цел. В случай, че присъстват упълномощени представители на участниците, те следва да представят пълномощно /оригинал или копие, заверено "вярно с оригинала" от участника/, даващо им възможност да присъстват на действията на комисията по чл. 68, ал.3 и чл. 69а, ал.3 от ЗОП. Датата, часът и мястото на отваряне на ценовите оферти ще бъдат посочени в профила на купувача и на видно място в Д УССД - МВР - гр. София, ул. "Княз Борис І" N-124.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

1. Документацията за участие в процедурата не се закупува, а се публикува на профила на купувача. 2. Писмени искания за разяснение по документацията се подават съгласно чл. 29, ал.1 от ЗОП на български език. 3. Възложителят публикува разясненията в законоустановения срок от постъпване на искането на профила на купувача, на сайта на МВР.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Жалба може да се подава в 10-дневен срок от изтичане на срока по чл.27а, ал.3 от ЗОП или в 10-дневен срок от получаването на документацията, ако са изпълнени едновременно условията по чл.120, ал.6 от ЗОП.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Сектор "Правно - нормативно обслужване" Д УССД-МВР, ул. "Княз Борис І" N-124., РБългария 1000, София, Тел.: 02 9824924, Факс: 02 9813010

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

08.01.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ