Версия за печат

00127-2014-0001

BG-Дългопол: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Дългопол, ул. "Георги Димитров" № 105, За: инж. Веселин Върбанов, РБългария 9250, Дългопол, Тел.: 0517 22185, E-mail: eu_pr@dalgopol.org, Факс: 0517 22135

Място/места за контакт: Община Дългопол

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.dalgopol.org..

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„ ДОСТАВКА НА МАТЕРИАЛИ И СТОПАНСКИ ИНВЕНТАР ПО ПРОЕКТ „ЗАЕДНО КЪМ ЗНАНИЕ” ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ 1: „ ДОСТАВКА НА МАТЕРИАЛИ ПО ПРОЕКТ „ЗАЕДНО КЪМ ЗНАНИЕ” ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ 2: ДОСТАВКА СТОПАНСКИ ИНВЕНТАР ПО ПРОЕКТ „ЗАЕДНО КЪМ ЗНАНИЕ”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: гр. Дългопол
Код NUTS: BG331
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Предмета на поръчката включва доставка на материали и стопански инвентар необходими за нуждите по проект "Заедно към знание"

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

37000000

Описание:

Музикални инструменти, спортни артикули, игри, играчки, занаятчийски изделия, предмети на изкуството и принадлежности

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

За Обособена позиция 1 • 195 комплекта учебни помагала за децата от етнически малцинства и децата – участници в проекта: 90 комплекта за ЦДГ“Детелина“ /предвидени са и помагала за децата от с.Величково, които предстои да бъдат интегрирани/, 25 комплекта за ЦДГ“Пролет“, 38 комплекта за ЦДГ „Първи юни“, 42 комплекта за ЦДГ „Щастливо детство“; • играчки, пособия, стимулни материали за: 6 групи деца от ЦДГ“Детелина“, 2 групи от ЦДГ“Пролет, 3 групи от ЦДГ „Първи юни“ , 4 групи от ЦДГ „Щастливо детство“ – общо за 15 групи от детските градини – партньори по проекта; • 13 модулни центъра за сюжетни и ролеви игри, творчество и учене в 13 групи деца / в ЦДГ „Детелина” – 4 бр. , ЦДГ „Пролет” – 2 бр. , ЦДГ „Първи юни” – 3 бр. и ЦДГ „Щастливо детство“ – 4 бр./: o детски игрови модул „кухня“ o детски игрови модул „къщичка с оградка“ o детски игрови модул „лекарски кабинет“ При структурирани и спонтанни детски игри в модулните центрове, влизайки в социална роля чрез игра, у всяко дете и в групата като цяло ще се стимулират процесите на натрупване на компетентности и познания и на придобиване на нови социални умения; o Мини ботаническа градина – посадъчен материал, семена, цветя, сандъчета, саксии, стайни кашпи, лопатки, лейки, смес-обогатител за почва; o Детски енциклопедии от поредица „Моята първа енциклопедия”; o Дидактични помагала - стенни учебни картини, табла, тематични магнити, макети; o Канцеларски материали /блокчета за рисуване, картони, гланцова хартия, лепила, ножици, декорации/ o Мултимедийни продукти, научно-популярни филмчета, детски филмчета; o Керамика за декорация; o 60 статива за рисуване o 60 палитри o 60 чашки за рисуване o 60 ножици o 300 бр. блокове за рисуване o 300 бр. лепило o 150 бр. четки за рисуване o 60 бр. престилки за рисуване /с ръкав/ o 90 бр. блокчета с гланцова хартия o 30 пакета цветни листа /меки/ o 15 пакета цветни лист /твърди/ o 150 листа картон o 60 дъски за пластилин o 120 комплекта пластилин o 120 комплекта за моделиране с моделин и формички o 60 комплекта моливи o 30 броя безвредни боички за рисуване с ръце o 36 броя бои с брокат и 3D ефект o 15 комплекта за оригами o елементи за декорация o 3 бр. детска секция за съхранение на материалите; o 30 комплекта теста за моделиране; o 60 бр.дървено детско станче; o 30 комплекта мъниста за гривни и гердани; o топки баскетболни – 40 бр. o топки футболни – 40 бр. o топки за игра – 80 бр. o игра рингчета – 4 бр. o дартс с топки – 4 бр. o балансиращ таралеж – 8 бр. o гимнастически тунел – 20 елемента /сглобяем, по 5 модула на градина/ - 20бр. o костюми за драматизация – 119 o 12 комплекта магнитни букви o 80 комплекта учебни помагала-тетрадки o 8 бр. пъзел килимче „Българската азбука“ o детска художествена литература – 120 бр. книжки o материали за изработване на декори /платове, лепило, картони, декорации/ o сцена за куклен театър – 4 бр. o петрушки – 80 бр. o 8 бр. музикално килимче „Азбука“ o 8 бр. магнитни комплекти цветни геометрични фигури; o 4 бр. „Интерактивен буквар“ o настолни образователни игри За обособена позиция 2• Музикална уредба – 8 бр. o Камера – 4 бр. o Лаптоп – 4 бр. o баскетболни табла – 8 бр. o футболни врати – 8 бр. o велосипеди – 20 бр.

Прогнозна стойност без ДДС
85189.92 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в дни

30


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие за Обособена позиция 1 е в размер на700 лв. (седемстотин лева), за Обособена позиция 2 е в размер на 120 лв. (сто и двадесет лева) . Гаранцията за участие може да бъде внесена като парична сума или под формата на банкова гаранция. Вида и формата на гаранцията се избира от участника. Ако гаранцията за участие в процедурата се представя под формата на парична сума, следва да бъде платена по следната банкова сметка на Община Дългопол: Банка: ЦЕНТРАЛНА КООПЕРАТИВНА БАНКА АД, Представителство гр. Дългопол”, Банков код (BIC): CECBBGSF, Банкова сметка (IBAN): BG05CECB97903377536601. Задържането, усвояването и освобождаването на гаранцията за участие става при условията и реда на чл. 61 и чл. 62 от ЗОП. Гаранцията за изпълнение е в размер на 3 % от стойността на договора. Представя се при сключването му под формата на парична сума (вносима по горепосочената банкова сметка) или като безусловна и неотменима банкова гаранция за добро изпълнение в полза на Възложителя. Условията, при които гаранцията за изпълнение се задържа или освобождава се уреждат с договора за възлагане на обществената поръчка. Срок на валидност на гаранциите: при банкова гаранция за участие- не по-малко от 180 календарни дни след датата, определена в Обявлението за обществена поръчка като краен срок за подаване на офертите.; при банкова гаранция за изпълнение – не по-малко от 36 /тридесет и шест/ месеца, считано от сключване на договора. Възложителят освобождава гаранциите без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. Ако се представя банкова гаранция, същата трябва да бъде открита в съответствие с условията по приложените в документацията образци на банкова гаранция за участие и банкова гаранция за изпълнение на договора. Когато Участникът или избрания изпълнител е Обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

1. Авансово плащане в размер на 50 % от цената по чл. 2, ал. 1 в размер на ........................... /цифром и словом/ лева без ДДС в срок до 30 дни след: а) получаване от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ на възлагателно писмо на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ и б) оригинална фактура. 2. Окончателно плащане в размер на разликата между стойността на всички реално извършени и приети доставки и сумите по авансовото плащане - в срок до 30 дни след извършване на доставката и представяне на: а) подписан окончателен приемо-предавателен протокол за приемане на доставката; б) оригинална фактура от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ за съответната стойност.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Възложителят, с оглед предоставената му правна възможност в чл.25, ал.3, т.2 от ЗОП не поставя и няма изискване за създаване на юридическо лице, в случай, че избраният за Изпълнител участник е обединение от физически и/или юридически лица.

ІІІ.1.4) Други особени условия

Възложителят отстранява от участие в процедура за възлагане на обществена поръчка кандидат или участник, който е: 1. осъден с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран, за: а) престъпление против финансовата, данъчната или осигурителната система, включително изпиране на пари, по чл. 253 - 260 от Наказателния кодекс; б) подкуп по чл. 301 - 307 от Наказателния кодекс; в) участие в организирана престъпна група по чл. 321 и 321а от Наказателния кодекс; г) престъпление против собствеността по чл. 194 - 217 от Наказателния кодекс; д) престъпление против стопанството по чл. 219 - 252 от Наказателния кодекс; е) престъпление по чл. 108а от Наказателния кодекс - при възлагане на поръчки по чл. 3, ал. 2. 2. обявен в несъстоятелност; 3. в производство по ликвидация или се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове. Възложителят ще отстрани от участие в процедурата всеки участник, при който е налице някое от следните обстоятелства по чл.47, ал. 2 от ЗОП, а именно: 1. участник, който е в открито производство по несъстоятелност, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от Търговския закон, а в случай че участникът е чуждестранно лице - се намира в подобна процедура съгласно националните му закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или участникът е преустановил дейността си; 2. участник, който е лишен от правото да упражнява професия или дейност, свързана с извършване на доставка или продажба на стоки, съгласно законодателството на държавата, в която е извършено нарушението; 3. участник, който има задължения по смисъла на чл. 162, ал. 2, т. 1 от Данъчно-осигурителния процесуален кодекс към държавата и към община, установени с влязъл в сила акт на компетентен орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията, или има задължения за данъци или вноски за социалното осигуряване съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен; 4. участник, който има наложено административно наказание за наемане на работа на незаконно пребиваващи чужденци през последните до 5 години. 5. участник, който е осъден е с влязла в сила присъда за престъпление по чл. 313 от Наказателния кодекс във връзка с провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки;

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: За участие в процедурата се изисква Участникът да представи следните документи:ПЛИК№1 „Документи за подбор“,вкл.: 1.Списък на документите,съдържащи се в офертата,подписан от у-ка;2.Оферта (по обр.),съдържаща изявление за участие в процедурата и за изп. на поръчката при усл. на док-ята за участие;3.Адм.сведения;4.Декл.,че участникът е запознат с всички обстоятелства и усл. от значение за поръчката;5.Докум. за регистрация или ЕИК,съгл. чл. 23 от Закона за търговския регистър-когато у-кът е юр.лице или ЕТ,регистриран в РБ.У-ние за актуално състояние,изд. от компетентен орган,когато не е представен ЕИК,съгл. чл.23 от ЗТР.У-нията за актуално състояние следва да са изд. не по-рано от 3 месеца,считано от крайния срок за подаване на оферти за участие.Чуждестранните юр.лица или обединения на чуждестранни лица представят документ за регистрация,изд. от комп. орган в страната,в която са установени и съотв.документ за актуално състояние или еквивалент,изд. от съдебен или адм. орган в държавата,в която са установени.Документа за регистрация се представя в офиц. превод.Физ.лица представят копие от докум.за самоличност,като при участие на чужд. физ.лице,документа се представя в официален превод;6.Док-ва за иконом. и финансово състояние,съобр. разд.III.2.2. по-долу;7.Док-ва за техн. възможности и квалификация на участника, съобр.изискв. на разд.III.2.3. по-долу;8.Декл. за отсъствие на обстоятелства по чл. 47,ал.1,т.1, б.„а”–„д” от ЗОП;чл.47,ал.2,т.2 и т.5 и ал.5,т.1 от ЗОП; чл.47,ал.1,т.2 и т.3 , ал.2,т.1,3 и т.4 и ал.5,т.2 от ЗОП; Декларациите се подписват в съответствие с чл.47, ал.4 и ал.6 от ЗОП; Обстоятелствата по чл.47,ал.2 от ЗОП, наличието на които води до отстраняване на Участник в процедурата са посочени в разд.ІII.1.4. по-горе.9.Декл. по чл.56, ал.1,т.8 от ЗОП за използване/неизползване на подизпълнител; 10.Декл. за съгласие за участие като подизпълнител; 11.Документ за внесена гаранция за участие;12.Декл. от членовете на обединението по смисъла на чл.56,ал.1,т.2 и за обст. по чл.55,ал.5 и ал.6 от ЗОП;13.Изрично,нотариално заверено пълномощно на лицето,което е упълномощено да представлява у-ка в настоящата процедура(когато у-ка не се представлява от лицата,които имат право на това, съгл. документа му за съдебна регистрация/споразумение);14.Споразумение за създаване на обединение за участие в настоящата обществена поръчка;15.Декл.за приемане на усл. в проекта на договор по чл.56,ал.1,т.12 от ЗОП;16.Документ за закупена док-ция. за участие;При участие на подизпълнител,всеки от тях представя документите по т.т.5,6,7,8 и 10;ПЛИК№ 2 „Предложение за изпълнение на поръчката“,включващо:Техническо предложение,изготвено по образец.;ПЛИК №3 с надпис "Предлагана цена", включващо:Ценова оферта (по обр.),ведно с Приложение към него.Представените образци в документацията за участие и условията, описани в тях са задължителни за участниците, с изключение на образците на банкови гаранции,които са задължителни само по отношение на условията, описани в тях.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1.Заверени от участника копия на баланса и отчета за приходите и разходите за всяка от предх.три години (2010 г., 2011 г. и 2012 г.), в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си - за юрид. лица и ЕТ или декларация (свободен текст в оригинал), че горните документи са обявени в Търговския регистър при Агенция по вписванията (когато участникът е търговец по см. на чл.1 от Търговския закон, регистриран в България); Когато участникът е чуждестранно лице горепосочените документи се представят, когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която същият е установен. Ако участникът е физ. лице, той следва да представи офиц.документ, удостоверяващ дохода му и/или всеки документ, който Възложителя счита за подходящ, вкл. и годишна данъчна декларация за всяка една от последните 3 години (2010 г., 2011 г. и 2012г.), зав.от участника с „вярно с оригинала” и подпис на участника на всяка стр. 2. Информация за общия оборот от дейността на участника и оборота от доставка на стоки за последните 3 приключили финансови години (2010 г., 2011 г. и 2012г.), в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си; Когато по обективни причини Участникът не може да представи исканите от възложителя документи, той може да докаже икономическото и финансовото си състояние с всеки друг документ, който Възложителят приеме за подходящ. Когато Участникът в процедурата е Обединение, което не е юридическо лице документите по т. 1 и т.2 се представят само за тези членове на Обединението, чрез които то, като участник в процедурата доказва съответствието си с критериите за подбор, посочени от Възложителя. Когато Участникът предвижда участие на подизпълнители, документите се представят за всеки от посочените подизпълнители.
Минимални изисквания: Участникът трябва да има: 1.Реализиран общ оборот от дейността за последните три приключили финансови год. (2010 г.,2011 г.,2012 г.), в зависимост от датата, на която участникът е учр. или е започнал дейността си в размер не по-малко от 140 000лв. (сто и четиридесе хиляди лева), без вкл. ДДС за Обособена позиция 1 или 36 0000 (тридесет и шест хиляди лева), без вкл. ДДС за Обособена позиция 2; 2. Реализиран оборот от доставка на стоки за последните три приключили финансови год. (2010 г.,2011 г.,2012 г.), в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си в размер не по-малко от75 000 лв. (седемдесет и пет хиляди лева), без вкл.ДДС за Обособена позиция 1 или не по-малко от 13 000 (тринадесет хиляди лева), без вкл. ДДС за обособена позиция 2; При участие на обединение, което не е юридическо лице, изискванията за оборот се прилагат за обединението като цяло. При посочване на участие с използване на подизпълнител, изискванията се отнасят и за всеки един от подизпълнителите, съобразно вида и процентното му участие в изпълнението на конкретните дейности от обекта на поръчката.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1.Списък с основните изпълнени договори, доказващи опит на участника в изпълнението на договори за доставка на техника, сходна с обекта на поръчката, през последните 3г.,считано от крайния срок за подаване на офертите в зависимост от датата,на която е учреден или е започнал дейността. Към всеки, посочен в списъка по т.1 договор следва да има приложена референция/препоръка за добро изпълнение. 2. Проспекти, каталози/брошури, снимки на предлаганите артикули (без същите да съдържат цени), включващи пълно описание на техните основни технически данни и характеристики. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юрид. лице документите по т.1 се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор, разписани в дясната колона, а документите по т. 2 се представят от тези членове на обединението, които според направеното разпределение на дейностите в договора за обединение ще бъдат ангажирани с доставката. Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, документите по т.1 и т. 2 се представят за всеки от тях.
Минимални изисквания: 1.Участникът трябва да има изпълнени през предходните 3 (три) години, считано от крайния срок за подаване на офертите (в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си) договор/и за доставка на техника, сходна с предмета на поръчката, чиято стойност сумарно да покрива изискуемата минимална стойност за специализиран оборот по т.2 на раздел ІІІ.2.2.,дясна колона за мин.изисквания за икономическо и финансово състояние. 2. Предлаганата техника трябва да съответства на заложените технически параметри, съгласно техническите спецификации на възложителя. При участие на обединение,което не е юридическо лице, изискванията по т.1 се прилагат за обединението като цяло,а изискването по т. 2 следва да бъде доказано от този/тези член/ове на обединението, който според направеното разпределение на дейностите в договора за обединение ще бъде ангажиран с доставката. При участие на подизпълнител, минималните изисквания важат за тях, съобразно вида и дела на тяхното участие.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Предлагана цена; тежест: 50
Показател: Технически показатели; тежест: 50

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
28.01.2014 г.  Час: 17:00
Платими документи

ДА

Цена: 5 BGN
Условия и начин на плащане

Документация за участие се предоставя след представяне на платежен документ, удостоверяващ, че същата е заплатена на касата в Община Дългопол или по банкова сметка в: Банка: ЦЕНТРАЛНА КООПЕРАТИВНА БАНКА АД, Представителство гр. Дългопол, Банков код (BIC): CECBBGSF , Банкова сметка (IBAN): BG45CECB97908477536600, ВИД плащане: 447000

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
05.02.2014 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 06.02.2014 г.  Час: 11:00
Място

Сграда № 1 на общинска администрация Дългопол, ул. „Георги Димитров” № 105

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Право да присъстват при отварянето на офертите и проверката на съответствието им със списъка по чл. 56 от ЗОП, както и при отварянето на плика с предлаганата цена, имат участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

Проекта се осъществява с финасовата подкрепа на Оперативна програма "Развитие на човешките ресурси" 2007-2013 г., схема за безвъзмездна финансова помощ BG051PO001-4.1.05 "Образователна интеграция на децата и учениците от етническите малцинства" , подкрепена от Европейския социален фонд, съгласно договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ № BG051PO001-4.1.05- 0238/ 24.09.2013 г.

VI.3) Допълнителна информация

Участник в поръчката може да използва ресурсите на други физически или юридически лица при изпълнение на поръчката, при условие,че представи документи,доказващи, че има на свое разположение тези ресурси, съгласно чл. 51а от ЗОП.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120, ал. 5, т. 1 и ал. 6 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

08.01.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция Доставка на материали по проект "Заедно към знание"
1) Кратко описание

Поръчката включва доставка на материали необходими за извършването на Дейност 2 Подобряване на предметно-пространствената и образователна среда в ЦДГ”Детелина” – гр.Дългопол, ЦДГ“Пролет“ – с.Цонево, ЦДГ „Първи юни“ – с.Партизани и ЦДГ „Щастливо детство“ – с.Медовец и Дейност 3 Създаване и функциониране на центрове по интереси в ЦДГ”Детелина” – гр.Дългопол, ЦДГ“Пролет“ – с.Цонево, ЦДГ „Първи юни“ – с.Партизани и ЦДГ „Щастливо детство“ – с.Медовец.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

22000000, 37000000

Описание:

Печатни материали и свързани с тях продукти
Музикални инструменти, спортни артикули, игри, играчки, занаятчийски изделия, предмети на изкуството и принадлежности

3) Количество или обем

• 195 комплекта учебни помагала за децата от етнически малцинства и децата – участници в проекта: 90 комплекта за ЦДГ“Детелина“ /предвидени са и помагала за децата от с.Величково, които предстои да бъдат интегрирани/, 25 комплекта за ЦДГ“Пролет“, 38 комплекта за ЦДГ „Първи юни“, 42 комплекта за ЦДГ „Щастливо детство“; • играчки, пособия, стимулни материали за: 6 групи деца от ЦДГ“Детелина“, 2 групи от ЦДГ“Пролет, 3 групи от ЦДГ „Първи юни“ , 4 групи от ЦДГ „Щастливо детство“ – общо за 15 групи от детските градини – партньори по проекта; • 13 модулни центъра за сюжетни и ролеви игри, творчество и учене в 13 групи деца / в ЦДГ „Детелина” – 4 бр. , ЦДГ „Пролет” – 2 бр. , ЦДГ „Първи юни” – 3 бр. и ЦДГ „Щастливо детство“ – 4 бр./: o детски игрови модул „кухня“ o детски игрови модул „къщичка с оградка“ o детски игрови модул „лекарски кабинет“ При структурирани и спонтанни детски игри в модулните центрове, влизайки в социална роля чрез игра, у всяко дете и в групата като цяло ще се стимулират процесите на натрупване на компетентности и познания и на придобиване на нови социални умения; o Мини ботаническа градина – посадъчен материал, семена, цветя, сандъчета, саксии, стайни кашпи, лопатки, лейки, смес-обогатител за почва; o Детски енциклопедии от поредица „Моята първа енциклопедия”; o Дидактични помагала - стенни учебни картини, табла, тематични магнити, макети; o Канцеларски материали /блокчета за рисуване, картони, гланцова хартия, лепила, ножици, декорации/ o Мултимедийни продукти, научно-популярни филмчета, детски филмчета; o Керамика за декорация; o 60 статива за рисуване o 60 палитри o 60 чашки за рисуване o 60 ножици o 300 бр. блокове за рисуване o 300 бр. лепило o 150 бр. четки за рисуване o 60 бр. престилки за рисуване /с ръкав/ o 90 бр. блокчета с гланцова хартия o 30 пакета цветни листа /меки/ o 15 пакета цветни лист /твърди/ o 150 листа картон o 60 дъски за пластилин o 120 комплекта пластилин o 120 комплекта за моделиране с моделин и формички o 60 комплекта моливи o 30 броя безвредни боички за рисуване с ръце o 36 броя бои с брокат и 3D ефект o 15 комплекта за оригами o елементи за декорация o 3 бр. детска секция за съхранение на материалите; o 30 комплекта теста за моделиране; o 60 бр.дървено детско станче; o 30 комплекта мъниста за гривни и гердани; o топки баскетболни – 40 бр. o топки футболни – 40 бр. o топки за игра – 80 бр. o игра рингчета – 4 бр. o дартс с топки – 4 бр. o балансиращ таралеж – 8 бр. o гимнастически тунел – 20 елемента /сглобяем, по 5 модула на градина/ - 20бр. o костюми за драматизация – 119 o 12 комплекта магнитни букви o 80 комплекта учебни помагала-тетрадки o 8 бр. пъзел килимче „Българската азбука“ o детска художествена литература – 120 бр. книжки o материали за изработване на декори /платове, лепило, картони, декорации/ o сцена за куклен театър – 4 бр. o петрушки – 80 бр. o 8 бр. музикално килимче „Азбука“ o 8 бр. магнитни комплекти цветни геометрични фигури; o 4 бр. „Интерактивен буквар“ o настолни образователни игри

Прогнозна стойност, без ДДС
73065.92 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение

Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция Доставка на стопански инвентар за проект "Заедно към знание"
1) Кратко описание

Предмета на поръчката включва доставка на стопански инвентар необходим за изпълнението на дейностите по проекта, в частност Дейност 3 Създаване и функциониране на центрове по интереси в ЦДГ”Детелина” – гр.Дългопол, ЦДГ“Пролет“ – с.Цонево, ЦДГ „Първи юни“ – с.Партизани и ЦДГ „Щастливо детство“ – с.Медовец

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

30233180, 32333000, 34430000

Описание:

Записващи устройства с флашпамет
Устройства за видеозапис или видеовъзпроизвеждане
Велосипеди

3) Количество или обем

• Музикална уредба – 8 бр. o Камера – 4 бр. o Лаптоп – 4 бр. o баскетболни табла – 8 бр. o футболни врати – 8 бр. o велосипеди – 20 бр.

Прогнозна стойност, без ДДС
12124 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение