Версия за печат

00151-2014-0001

BG-Троян: 12 - Архитектурни и инженерни услуги; услуги по градоустройствено планиране и паркова архитектура, инженерно ориентирани научни и технически консултантски услуги; технически изпитвания и анализи

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Троян, пл."Възраждане" №1, За: инж. Николай Хитров, Република България 5600, Троян, Тел.: 0670 68015, E-mail: mayor@troyan.bg, Факс: 0670 68060

Място/места за контакт: Община Троян

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.troyan.bg/dokumentatziya-kategorii/viewcategory/78-profil-na-kupuvacha.html.

Адрес на профила на купувача: http://www.troyan.bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Друг: местно самоуправление

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

ИЗРАБОТВАНЕ НА ПРОЕКТ ЗА ОБЩ УСТРОЙСТВЕН ПЛАН НА ОБЩИНА ТРОЯН

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 12
Място на изпълнение: Община Троян
Код NUTS: BG315
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Предмет на настоящата обществена поръчка е изработване на проект за Общ устройствен план на Община Троян (ОУПОТ), включващ Екологична оценка (ЕО) и Оценка за съвместимост (ОС).Главната цел на Общия устройствен план на общината е да създаде териториална планова основа за нейното дългосрочно устойчиво устройствено развитие в съответствие с приетите стратегически документи за регионално развитие и със специфичните за Община Троян природни, културно-исторически, туристически и други ресурси. Предвид анализа на състоянието на ресурсите и на отделните функционални системи и изведените проблеми следва заключението, че бъдещото управление на устройствените процеси на територията ще бъде ефективно и целесъобразно само ако се основава на устройствен план, обхващащ цялата територия на общината и на създадени въз основа на него цялостни подробни устройствени планове за урбанизираните територии. Общият устройствен план на Община Троян следва да бъде изработен при спазване на одобрено с решение № 307/28.03.2013г. на Общински съвет – Троян “Техническо задание за изработване на Общ устройствен план на Община Троян, заедно с аналитична част и опорен план. Техническото задание за разработване на Общ устройствен план на община Троян има за цел да формулира основните изисквания към ОУПОТ, както и кръга от проблеми, които предстоят за решаване с методите на устройственото планиране през следващите години. С Техническото задание се представят и основните, най-общи насоки за бъдещото развитие на града и общината, водещи до създаване на комплексно устроена и хармонична жизнена среда. Общият устройствен план на Община Троян трябва да отговаря на следните общи изисквания: • Доразвиване на положителните идеи и тенденции, заложени в предходни устройствени проекти и пла¬нове и други проучвания за те¬ри¬торията на общината. • Пълноценно отчитане външните връзки на общи¬на¬та като стимулатор за развитие. Решаване на инфраструктурни и теренни проблеми в съответствие с целесъобразността им не само на общинско, но и на междуобщинско ниво. • Формиране на комплекс от устройствени мерки, це¬ля¬¬щи създаване на условия за прео¬доля¬ва¬не на съществени диспропорции между отделни части на общин¬ската територия. • Свеждане до минимум отнемането на ценни земеделски земи и земи от горския фонд за нуждите на урбанизацията и друго строително усвояване. • Създаване на устройствени възможности за използване на природния и културно-историческия ресурси за развитие на отдиха и туризма, при съблюдаване режимите за опазването им. • Създаване условия за развитието на социалната и техническата инфраструктури . • По отношение на икономическото развитие на общината при изработването на плана се съблюдават постановките на стратегическите документи по ЗРР, отнасящи се за общинската територия. За стимулиране на публично-частното партньорство в дейностите, осигуряващи социално-икономическото развитие, да се осигурят възможности за целесъобразна реализация на поземления фонд – общинска собственост, съобразна с обществения интерес и при спазване на общите и специфични изисквания и ограничения по отношение земеползването. • Предвид несъвместимостта на оценките за потребността от урбанизация, произтичаща от естествените демографски процеси, и реалното инвестиционно търсене на терени за обитаване и за стопански дейности, да се разработи и приложи адекватен подход при планиране на земеползването, респективно оразмеряване на системите на техническата и социалната инфраструктура, като се съблюдават и изискванията за устойчивост.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

71410000, 79400000

Описание:

Услуги по териториално и градоустройствено планиране и развитие
Консултантски услуги по управление и стопанска дейност и свързаните с тях услуги

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Изпълнението на поръчката следва да се осъщестява съгласно предоставеното от възложителя “Техническо задание за изработване на Общ устройствен план на Община Троян”, неразделна част от документацията за участие, в съответствие с изискванията на действащото европейско и национално законодателство, както и с дадените становища на компетентните органи, а именно: Становище изх. № 2825/03.06.2013г. на Регионална инспекция по околната среда и водите (РИОСВ) – Плевен, Становище изх. № 0800 – 150/07.06.2013 г. на Националния институт за недвижимо културно наследство и “Техническо предложение за изпълнение на поръчката”, предоставено от изпълнителя в неговата оферта.

Прогнозна стойност без ДДС
120833 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

16


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие в процедурата е в размер на 1000,00 (хиляда) лева. Гаранцията за участие може да се внесе по банков път или да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът избира сам формата на гаранцията за участие в процедурата. Когато участникът избере да представи гаранцията за участие в процедурата под формата на банкова гаранция, то тази гаранция трябва да бъде безусловна и неотменима със срок на валидност 180 дни от датата на представяне на офертата (Образец №21). Когато участникът избере да внесе гаранцията за участие по банков път това следва да стане по следната сметка на община Троян: IBAN BG72SOMB91303332096501 BIC SOMBBGSF при Общинска банка , финансов център Троян При представяне на гаранцията за участие в платежното нареждане или в банковата гаранция изрично трябва да се посочи процедурата, за която се представя гаранцията. Участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка, ако не представи платежно нареждане за платена гаранция за участие или учредена банкова гаранция в оригинал. Участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка, ако в представената банкова гаранция не е изрично посочено едно от следните условия, а именно че е: - в полза на Община Троян; - безусловна и неотменима; - със срок на валидност 180 дни от датата на представяне на офертата; - за настоящата обществена поръчка. Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. Гаранцията за изпълнение на договора за обществена поръчка е в размер на 3% (три процента) от стойността на договора за възлагане на обществената поръчка. Гаранцията за изпълнение може да се внесе по банков път или да се представи под формата на банкова гаранция (Образец № 22). Участникът избира сам формата на гаранцията за изпълнение. Участникът, определен за изпълнител на обществената поръчка, представя банковата гаранция в оригинал или платежния документ за внесената по банков път гаранция за изпълнение на договора при неговото сключване. Когато участникът избере гаранцията за изпълнение да бъде банкова гаранция, тогава тя трябва да бъде безусловна и неотменима, в полза на Община Троян, и със срок до 31.12.2015 г. Гаранцията за изпълнение се освобождава в 20 дневен срок след одобряване на проекта от Общински съвет. При представяне на гаранция в платежното нареждане или в банковата гаранция изрично се посочва предмета на договора, чието изпълнение се обезпечава с тази гаранция. Когато избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Схемата на плащане на поръчката е следната: 1.Авансово плащане Авансовото плащане към Изпълнителя е в размер до 30% (тридесет процента) от стойността на договора и се осъществява в 20 (двадесет) дневен срок от датата на предаване на Ескиз на ОУПОТ от изпълнителя на възложителя, с подписването на двустранен приемателно-предавателен протокол по реда на чл. 9 от проекта на договора и представенa от Изпълнителя фактура за авансово плащане. Авансовото плащане се погасява от окончателното плащане към Изпълнителя. 2.Междинно плащане Междинно плащане към Изпълнителя е в размер до 40% (четиридесет процента) от стойността на договора и се заплаща на изпълнителя във фаза предварителен проект на ОУПОТ (вкл. ЕО и ОС), в 10 (десет) дневен срок от датата на предаване на предварителния проект от изпълнителя на възложителя, с подписването на двустранен приемателно-предавателен протокол, по реда на чл.9 от проекта на договор и представенa от Изпълнителя фактура за междинно плащане. Сумата от изплатения аванс и междинните плащания не може да надвишава 70% (седемдесет процента) от стойността на Договора. 3.Окончателно плащане Окончателното плащане, в размер на/над 30% (тридесет процента) от стойността на договора се заплаща на изпълнителя, в 10 - дневен срок след приемане на окончателния проект на ОУПОТ от Общински съвет и представенa от Изпълнителя фактура за окончателно плащане.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Изискуеми документи и информация: I. Плик №1 "Документи за подбор" 1)Оферта за участие-Образец №1-подава се от участника;2)Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника–Образец №2; 3)Регистрационни документи на участника-подава се от участника, всеки член в обединението и подизпълнителя; документ за регистрация или единен идентификационен код (ЕИК),съгласно чл.23 от Закона за търговския регистър. Когато не е представен ЕИК, съгласно чл.23 от ЗТР, участниците – юридически лица или еднолични търговци, прилагат към своите оферти за участие и удостоверение за актуално състояние; Документ за регистрация на чуждестранно лице, съобразно националното му законодателство или еквивалентен документ, издаден от държавата, в която е установено, като документът бъде преведен на български език в официален превод по смисъла на §1, т.16а от ЗОП (за юридическо лице, което не е регистрирано в България); Заверено от участинка копие от документ за самоличност, ако участникът е физическо лице. Когато участникът е чуждестранно физическо лице, документа за самоличност следва да се представи в официален превод. 4)Споразумение за създаване на обединение за участие в обществената поръчка (когато участникът е обединение, което не е юридическо лице)- подава се от участника;5)Заверено пълномощно на лицето, упълномощено да представлява участника в процедурата, когато участникът не се представлява от лицата, които имат право на това, съгласно документите му за търговска регистрация;6)Документ за внесена гаранция за участие – оригинал на вносната бележка (платежно нареждане) или оригинал на банковата гаранция за участие;7)Декларации за липсата на обстоятелства по чл.47, ал.1, т.1, б."а", б."б", б."в", б."г",б."д", т.2 и т.3, ал.2, т.1, т.2а, предл.1, т.3, т.4 и т.5, ал.5, т.1 и т.2 от ЗОП–Образец №3, Образец №4 и Образец №5 - подават се от участника, всеки член в обединението и подизпълнителя;8)За доказване на икономическите и финансовите и техническите възможности офертата следва да съдържа документите посочени в полета III.2.2) и III.2.3);9)Декларация за участието на подизпълнители, като се посочва видът на работите и делът на тяхното участие–Образец №14;10)Декларация от подизпълнител, че е съгласен да участва в процедурата като такъв–Образец №15; Забележка: Декларацията се попълва от всеки подизпълнител по отделно;11)Декларация, че участникът приема условията на проекта на договор–Образец №16; 12)Декларация Образец №17 по чл.56, ал.1, т.11 от ЗОП – подава се от участника, а в случай на участие на подизпълнител и/или обединение, съгласно изискванията на чл.56, ал.2 и 3 от ЗОП Участниците могат да получат необходимата информация за задълженията, свързани с данъци и осигуровки, опазване на околната среда, закрила на заетостта и условията на труд, които са в сила в Република България и относими към предмета на поръчката, както следва: -Относно задълженията, свързани с данъци и осигуровки: Национална агенция по приходите: Информационен телефон на НАП - 0700 18 700; интернет адрес: www.nap.bg -Относно задълженията, опазване на околната среда: Министерство на околната среда и водите Информационен център на МОСВ: работи за посетители всеки работен ден от 14 до 17 ч. 1000 София, ул. "У. Гладстон" № 67 Телефон: 02/ 940 6331 Интернет адрес: http://www3.moew.government.bg/ -Относно задълженията, закрила на заетостта и условията на труд: Министерство на труда и социалната политика: Интернет адрес: http://www.mlsp.government.bg София 1051, ул. Триадица №2 Телефон: 02/ 8119 443 13)Декларация Образец №18 по чл. 83, ал. 4 от Закона за опазване на околната среда– подава се от всички експерти, предложени в екипа на участника, включително и от ръководителя на екипа.II. Плик №2 - “Предложение за изпълнение на поръчката”- Образец №19. III. Плик №3 - “Предлагана цена” -„Ценово предложение” - Образец №20.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Декларация - справка за оборота от извършените услуги, сходни с предмета на поръчката, общо за последните три години – 2010 г., 2011 г. и 2012 г. или от датата на учредяване-Образец №6; Забележка: В случай, че по обективни причини (новорегистрирани участници) участникът не може да представи посочените справки по отношение на оборота от извършени услуги, сходни с предмета на поръчката за последните три години, той следва да представи доказателства за размера на изискуемите обороти от датата на регистрацията си до последната приключена финансова година - 2012г.
Минимални изисквания: Участниците следва да са реализирали оборот за последните три години (2010 г., 2011 г. и 2012 г.), в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, сумарно не по-малък от 250 000,00 (двеста и петдесет хиляди) лева от дейности, сходни с предмета на поръчката. Услуги сходни с предмета на поръчката са дейности по изработване на концепция и / или схема за пространствено развитие и / или общ устройствен план и / или цялостен ПУП - ПРЗ (план за регулация и застрояване на населено място, териториални проучвания и анализи, свързани с устройственото планиране). В случай, че участникът участва като обединение, това изисквание се прилага за обединението като цяло. В случай, че участникът предвижда участие на подизпълнители това изисквание се прилага съобразно вида и дела на тяхното участие.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Декларация – справка, съдържаща списък с изпълнен/и договор/и за осъществяване на дейности по изработване на концепция и / или схема за пространствено развитие и / или общ устройствен план и / или цялостен ПУП - ПРЗ (план за регулация и застрояване на населено място, териториални проучвания и анализи, свързани с устройственото планиране), общо за последните три години (считано до датата на подаване на офертата)-Образец №7. Декларацията следва да включва наименоване на договора/ите, стойност, дата на изпълнение и получател и да бъде придружена с препоръка/и за добро изпълнение на договор/и от списъка. Препоръките трябва да посочват обхвата и обема на работа, стойността, датата на започване и приключване на работата по него и мястото на изпълнение, както и дали то е изпълнено професионално и в съответствие с нормативните изисквания. Ако в препоръката не се съдържа цялата информация, поискана от Възложителя, участниците представят копия от приемо-предавателни протоколи и/или актове за завършване на работата. 2. Декларация-списък с екип за изпълнение, включващ ключовите експерти, които ще отговарят и участват в изпълнението на предмета на обществената поръчка-Образец №8; Декларации за разположение от ключовите експерти; Документи, удостоверяващи квалификация, професионален опит и необходимата правоспособност за изпълнение на съответната дейност от ключовите експерти, в т.ч.: автобиография-Образец №9; диплом/и; удостоверения за професионално обучение; сертификати за придобита професионална квалификация; други, които участниците считат за приложими. декларации за разположение на ключовите експерти за изпълнение на поръчката-Образец №12. Всяко лице, чиито копия от дипломи,трудова/осигурителна книжка или други документи, съдържащи лични данни, са приложени към офертата подписва Декларация Образец №10. Чуждестранните лица представят и Декларация Образец №11, за това че се задължават да поемат на свой риск осигуряването на изискващите се по българското законодателство визи, разрешения за пребиваване и разрешения за работа на работниците и служители, които ще участват в изпълнението на обществената поръчка и са граждани на държава, с която Р България има установен визов режим. 3. Декларация за техническо оборудване с приложени документи, удостоверяващи, че участникът разполага лицензиран софтуер, в т.ч. за Географски информационни системи (ГИС) за периода на изпълнение на поръчката- Образец №13.
Минимални изисквания: 1. Участниците в настоящата процедура следва да са изпълнили успешно договор/и за предоставяне на услуги, идентични или сходни с предмета на поръчката - дейности по изработване на концепция и / или схема за пространствено развитие и / или общ устройствен план и / или цялостен ПУП - ПРЗ (план за регулация и застрояване на населено място, териториални проучвания и анализи, свързани с устройственото планиране, общо за последните три години, считано до крайната дата за подаване на оферти, в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си. В случай, че участникът ползва подизпълнител/и, то този подизпълнител също трябва да представи Списък с изпълнени договор/и с предмет, дейността която ще изпълняват. Когато участникът е обединение, изискването е за обединението като цяло. 2.Участникът в настоящата процедура за обществена поръчка трябва да разполага с екип за изпълнение на поръчката, включващ следните ключови експерти: • Експерт 1 - Ръководител екип – висше образование, с образователно-квалификационна степен "магистър", специалност "Архитектура" или "Урбанизъм" или еквивалентна, с пълна проектантска правоспособност, с минимум 7 години професионален опит по специалността и минимум 5 години опит в областта на устройственото планиране; • Експерт 2 - висше образование, с образователно-квалификационна степен "магистър", специалност "Архитектура" или "Урбанизъм" или еквивалентна, с пълна проектантска правоспособност, с минимум 5 години професионален опит в областта на устройственото планиране и опазването на културното наследство, вписан в публичния регистър по чл. 165 от ЗКН; • Експерт 3 – висше образование с образователно-квалификационна степен "магистър", специалност „Екология” или еквивалентна, с професионален опит по специалността не по-малко от 5 години. *Посоченият експерт следва да има опит в изготвянето на анализи за състоянието, проблемите и перспективите по отношение на: опазване на води, въздух, почви и защита от шум, повишаване качествата на градската среда, управление на зелени системи, енергийна ефективност и възобновяеми източници, предотвратяване и отстраняване на екологични щети, управление на отпадъците, ЕО, ОВОС; • Експерт 4 - висше образование-образователна степен-магистър, специалност „Икономика”, „Икономо-география” или еквивалентна, с минимум 5 годишен професионален опит по специалността; • Експерт 5 – висше образование, с образователно-квалификационна степен "магистър", инженер със специалност „Транспортно строителство” или еквивалентно, с пълна проектантска правоспособност, с минимум 5 годишен професионален опит в планирането и проектирането на транспортно-комуникационни системи; • Експерт 6 - висше образование, с образователно-квалификационна степен "магистър", инженер със специалност „Водоснабдяване и канализация” или еквивалентна, с пълна проектантска правоспособност, с минимум 5 години професионален опит по специалността; • Експерт 7 - висше образование, с образователно-квалификационна степен "магистър", инженер със специалност „Електроинженерство” или еквивалентна, с пълна проектантска правоспособност, с минимум 5 години професионален опит по специалността; • Експерт 8 - висше образование, с образователно-квалификационна степен "магистър", инженер със специалност „Геодезия”, или екивалентна, с пълна проектантска правоспособност, с минимум 5 години професионален опит по специалността; ? Продължава в раздел VI.3.Допълнителна информация
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговарен за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: ТП1- Подход и методология за изпълнение на поръчката; тежест: 40
Показател: ТП2 - Предложен от участника времеви график за изпълнение на поръчката; тежест: 20
Показател: ТП3 - Предложена от участника организация и разпределение на задачите; тежест: 10
Показател: ЦП - Цена за изпълнение на поръчката; тежест: 30

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
29.01.2014 г.  Час: 17:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
05.02.2014 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 06.02.2014 г.  Час: 14:00
Място

Заседателната зала на Общинска администрация - Троян, гр. Троян, пл. „Възраждане” №1, ет.3

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

На отварянето на офертите могат да присъстват участниците в процедурата или упълномощени от тях лица, както и На отварянето на офертите могат да присъстват участниците в процедурата или упълномощени от тях лица, както и представители на средствата за масова информация и на юридически лица с нестопанска цел.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Продължава от раздел III.2.3) Технически възможности: • Експерт 9 – експерт по оценка за съвместимост - висше образование с образователно-квалификационна степен "магистър" в някоя от специалностите в професионално направление „биологически науки”, с минимум 5 години професионален опит по специалността; *Посоченият експерт следва да извършва или да имат опит в научна дейност (чак пък научна!) остава и/или експертна дейност, включително изработване на експертизи, писмени консултации или екологични анализи и други в областта на опазване на местообитанията и видовете, включени в приложения № 1 и 2 към ЗБР; • Експерт 10 - висше образование с образователно-квалификационна степен "магистър", специалност "Ландшафтен архитект " или еквивалентна, с пълна проектантска правоспособност, с минимум 5 години професионален опит по специалността; • Експерт 11 – висше образование с образователно-квалификационна степен "магистър", специалност "Архитектура" или "Геодезия", с пълна проектантска правоспособност с минимум 5 години професионален опит по специалността, опит в областта на ГИС; Участникът може да предложи участие и на други допълнителни експерти, извън посочените като задължителни съгласно изискванията на възложителя и настоящата документация за участие. *Забележка: Не се допуска едно от посочените от участника лица да съвместява две или повече експертни позиции в предложения екип за изпълнение на поръчката. Участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка, ако не отговаря на някое от посочените изисквания в тази точка. 3. Участникът в настоящата процедура за обществена поръчка трябва да разполага с лицензиран софтуер, в т.ч. за Географски информационни системи (ГИС) за периода на изпълнение на поръчката. Възложителят е предоставил достъп по електронен път до техническото задание и документацията за участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка на интернет адрес: http://www.troyan.bg.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

На обжалване пред Комисията за защита на конкуренцията подлежи всяко решение на Възложителя на процедурата за възлагане на обществена поръчка, относно неговата законосъобразност, включително за наличие на дискриминационни икономически, финансови, технически или квалификационни изисквания в обявлението, документацията или всеки други документ, свързан с процедурата. Жалба може да се подава в 10-дневен срок от: 1. изтичането на срока по чл.27а, ал.3 от ЗОП - срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за промяна; 2. публикуването на решението за откриване на процедура по чл.76, ал.3 или чл.86, ал.3 от ЗОП или на договаряне без обявление; 3. получаване на решението по чл.79, ал.12, чл.83г, ал.11, чл.83ж, ал.1, чл.88, ал.11, чл.93ж, ал.4, чл.106, ал.4 и чл.119м, ал.2 от ЗОП; 4. получаване на решението за избор на изпълнител или за прекратяване на процедурата; 5. публикуване на обявлението за доброволна прозрачност в Регистъра на обществените поръчки или в "Официален вестник" на Европейския съюз Срокът за обжалване на решението за откриване на процедурата и/или решението за промяна тече от получаването на документацията, ако са изпълнени едновременно следните условия 1. жалбата е срещу изисквания, които не са посочени в обявлението; 2. документацията не е публикувана едновременно с обявлението; 3. документацията получена след срока по чл.27а, ал.3 от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

08.01.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ