Версия за печат

00772-2014-0001

BG-София: 27 - Други услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Изпълнителна агенция по горите, бул. "Христо Ботев" № 55, ет.5, За: инж. Николай Василев, Република България 1040, София, Тел.: 0875 314361, E-mail: n_vasilev@iag.bg, Факс: 02 9813736

Място/места за контакт: инж. Николай Василев

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.iag.bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна дейност на възложителя

Друг: горско стопанство

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

"Разработване, обсъждане и приемане на Стратегически план за развитие на горския сектор 2014-2023 г.", в изпълнение на проект (договор № 11-13-8/03.09.2012 г.) "Стратегическото планиране в българските гори - гарант за ефективно управление и устойчиво развитие" по Приоритетна ос I "Добро управление", под-приоритет 1.3. "Ефективна координация и партньорство при разработване и провеждане на политики" на Оперативна програма "Административен капацитет", съфинансирана от Европейския социален фонд.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 27
Място на изпълнение: Република България
Код NUTS: BG
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Изпълнение на дейност № 4 “Разработване, обсъждане и приемане на Стратегически план за развитие на горския сектор 2014-2023 г.” е разработено в изпълнение на проект "Стратегическото планиране в българските гори - гарант за ефективно управление и устойчиво развитие" по Приоритетна ос I "Добро управление", под-приоритет 1.3. "Ефективна координация и партньорство при разработване и провеждане на политики" на Оперативна програма "Административен капацитет", съфинансирана от Европейския социален фонд.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

79410000, 79952000

Описание:

Консултантски услуги по управление и стопанска дейност
Услуги, свързани с организирането на събития

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Изготвен и одобрен Стратегически план за развитие на горския сектор за периода 2014 – 2023 г. Проведено широко обществено обсъждане на проекта на Стратегически план по време на шест регионални кръгли маси и представянето му в одобрен вариант на всички заинтересовани страни по време на национална кръгла маса.

Прогнозна стойност без ДДС
129083 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

4


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Всяко предложение /оферта/ трябва да бъде представено заедно с гаранция за участие /парична сума или банкова гаранция/ на стойност – 1 290 /хиляда двеста и деветдесет/ лв. Паричната гаранция се внася по сметка IBAN: BG51 BNBG9661 3300175903, BIC: BNBGBGSD, БНБ. Валидността на банковата гаранция /в случай, че се представи такава/ следва да е със срок, надвишаващ срока на валидност на офертата с 30 /тридесет/ дни. Участник, който не е представил гаранция за участие на съответната стойност и със съответния срок се отстранява на основание на чл. 69, ал. 1, т. 1 във връзка с чл. 56, ал. 1 , т. 3 от Закона за обществените поръчки (ЗОП). Възложителят има право да усвои гаранцията за участие независимо от нейната форма, когато кандидат или участник: а) оттегли заявлението си след изтичането на срока за получаване на заявления или оттегли офертата си след изтичането на срока за получаване на офертите; б) е определен за изпълнител, но не изпълни задължението си да сключи договор за обществената поръчка. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 3 % от стойността на договора и се представя в една от следните форми: Парична сума внесена по сметката на Изпълнителна агенция по горите: IBAN: BG51 BNBG9661 3300175903, BIC: BNBGBGSD, БНБ. Банкова гаранция в полза на Изпълнителна агенция по горите, която задължава банката неотменяемо и безусловно, независимо от валидността и действието на договора – предмет на гаранцията, да извършва плащания до размера на гаранцията при получаване на надлежно подписано и подпечатано искане за плащане от страна на Възложителя, деклариращо неизпълнение от страна на изпълнителя на задължения съгласно договора. Срокът на банковата гаранция следва да превишава срока на действие на договора с 2 месеца.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Заплащането на работата по договора ще се извърши както следва: 1.В 10 дневен срок след подписване на договора за изпълнение на заданието, избрания Изпълнител ще получи авансово плащане в размер на 20 % от договореното възнаграждение. 2.При представяне на първи вариант на проект на Стратегическия план за развитие на горския сектор 2014-2023 г., и приемането му от Експертен съвет на ИАГ, избрания Изпълнител ще получи плащане в размер на 30 % от договореното възнаграждение. 3.При представяне на окончателния вариант на Стратегическия план за развитие на горския сектор 2014-2023 г., след приемането му от Експертен съвет на ИАГ и представянето му чрез Изпълнителния директор на ИАГ на Министъра на земеделието и храните за одобрение, избрания Изпълнител ще получи плащане в размер на 30 % от договореното възнаграждение. 4.Окончателните 20 % от договореното възнаграждение ще се изплатят след провеждането на Националната кръгла маса за представяне на приетия на Експертен съвет Стратегически план за развитие на горския сектор 2014-2023 г. и след представяне и приемане на Окончателен доклад за извършените дейности.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1. Списък на документите, съдържащи се в офертата - приложение № 1 2. Административни сведения за участника – приложение № 2; 3. Техническо задание – приложение № 3; 4. Техническа оферта – приложение № 4; 5. Ценова оферта – приложение № 5; 6. Договор – приложение № 6; 7. Декларация по чл.47, ал. 1 от ЗОП – приложение № 7; 8. Декларация по чл.47, ал. 2 от ЗОП – приложение № 8; 9. Декларация по чл.47, ал. 5 от ЗОП – приложение № 9; 10. Декларация за приемане съдържанието на проекта на договор – приложение № 10; 11. Декларация за участие на подизпълнители - приложение № 11; 12. Декларация за запознаване с условията на обществената поръчка - приложение № 12; 13. Декларация за експертите, които ще отговарят за изпълнението на поръчката - приложение № 13; 14. Декларация за съгласие на експертите - Приложение № 15; 15. Декларация за съставяне на Консултативен съвет - Приложение № 16. 16. Копие от документа за регистрация и от удостоверение за актуално състояние или единен идентификационен код, съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец, а когато е физическо лице - копие от документ за самоличност. Чуждестранните юридически лица прилагат еквивалентен документ на съдебен или административен орган от държавата, издаден от съдебен или административен орган на държавата, в която са установени, в официален превод. Когато участникът е обединение на физически и/или юридически лица, което обединение не е самостоятелно юридическо лице, документите се представят за всяко от лицата - участници в обединението, като допълнително се представя и документът за учредяване, от който следва да е видно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите по поръчката и представляващия го. 17. Документ за закупена документация в размер на 5 /пет/ лева без ДДС, внесени по сметка на Изпълнителна агенция по горите.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Възложителят не предвижда определени изисквания за икономическите и финансови възможности на участниците.
Минимални изисквания: Не е приложимо.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Подписани професионални автобиографии на лицата, привлечени в Екипа на консултанта, отговорен за изпълнение на дейността и разработване на новия Стратегически план. 2. Декларация, съдържаща списък на основните договори за услуги, която да съдържа и кратко описание на участието на кандидата и/или на наетите членове на Екипа за изпълнение на задачата - /приложение № 13/, със сходен предмет, а именно свързан разработването на стратегически документи, придружен с копие на минимум един договор за разработен и одобрен подобен документ от кандидата (юридическо лице, гражданско сдружение или друга форма допустима в съответствие с изискванията на ЗОП) и/или от наетите членове на Екипа за изпълнение на задачата, с референция за неговото успешно изпълнение (минимум една). 3. Декларация - приложение № 14 /Поименен списък на екипа/ от минимум 5 (петима) експерти (наети за изпълнение на дейността и/или служители на кандидата) – ръководител на екипа с управленски опит и повече от 7 (седем) години лесовъдска практика и 4 – ма експерти, трима от които с повече от 7 години опит в управлението и/или планирането в горския сектор и експерт по логистика и организация на обществени обсъждания. Списъкът следва да е придружен с автобиографии (по т.1) и с референции, доказващи професионалния им опит. Членовете следва да представят и подписани собственоръчно декларации, представени като образец в документацията на процедурата. 4. Участникът може да представи и други документи, доказващи техническите и професионални възможности.
Минимални изисквания: Минимум един договор за разработен и одобрен документ,свързан разработването на стратегически документи, от кандидата (юридическо лице, гражданско сдружение или друга форма допустима в съответствие с изискванията на ЗОП) и/или от наетите членове на Екипа за изпълнение на задачата, с референция за неговото успешно изпълнение. Минимум петима експерти (наети за изпълнение на дейността и/или служители на кандидата) – ръководител на екипа с управленски опит и повече от 7 години лесовъдска практика и четирима експерти, трима от които с повече от 7 години опит в управлението и/или планирането в горския сектор и експерт по логистика и организация на обществени обсъждания. Екипът за изпълнение на поръчката не следва да включва представители на Изпълнителна агенция по горите, нейните регионални структури и специализирани териториални звена.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговарен за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Техническа оценка - ТО (период за изпълнение-ПИ; задълбоченост на методологията - ЗМ за изпълнение на договора за разработване на задачата); тежест: 50
Показател: Финансова оценка - ФО (предложена цена от участника); тежест: 50

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
21.02.2014 г.  Час: 12:00
Платими документи

ДА

Цена: 5 BGN
Условия и начин на плащане

По банков път: Изпълнителна агенция по горите: BG17 BNBG 9661 3100 1759 01; BIC BNBGBGSD, БНБ Цената е без включен ДДС.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
04.03.2014 г.  Час: 16:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 05.03.2014 г.  Час: 10:00
Място

гр. София, бул. Христо Ботев № 55, ет. 5 - Изпълнителна агенция по горите, заседателна зала

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Законните представители на кандидатите, участващи в процедурата, или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масова информация и юридически лица с нестопанска цел.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

В изпълнение на проект „Стратегическото планиране в българските гори – гарант за ефективно управление и устойчиво развитие“ по Приоритетна ос I „Добро управление”, под-приоритет 1.3. „Ефективна координация и партньорство при разработване и провеждане на политики” на Оперативна програма „Административен капацитет“,(договор № 11-13-8/03.09.2012 г.), съфинансирана от Европейския социален фонд.

VI.3) Допълнителна информация

Пълен достъп до документацията за участие в процедурата може да се получи на електронната страница на ИАГ - www.iag.bg/ Обществени поръчки.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120, ал. 5, т. 1 и ал. 6 от ЗОП на обжалване подлежи решението за откриване на процедурата и одобрената с него документация за участие. Обжалването се извършва пред Комисията за защита на конкуренцията относно тяхната законосъобразност, включително за наличие на дискриминационни, икономически, финансови, технически или квалификационни изисквания в обявлението, документацията или във всеки друг документ, свързан с процедурата. Жалба може да се подава в 10 дневен срок от изтичане на срока по чл. 27а, ал. 3 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

08.01.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ