Версия за печат

00661-2014-0001

BG-Белене: 12 - Архитектурни и инженерни услуги; услуги по градоустройствено планиране и паркова архитектура, инженерно ориентирани научни и технически консултантски услуги; технически изпитвания и анализи

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Белене, ул."България" №35, За: Калоян Прокопиев- зам.-кмет на община Белене; Цветомир Цветанов - главен експерт "Икономическо развитие и обществени поръчки", Република България 5930, Белене, Тел.: 0658 31031; 0658 31036; 0658 34672, E-mail: obshtinabl@abv.bg, obshtinabl@gmail.com, Факс: 0658 31062

Място/места за контакт: Калоян Прокопиев- зам.-кмет на община Белене, инж. Христина Иванова-Мънева

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://obshtina.belene.net/_index.php.

Адрес на профила на купувача: http://obshtina.belene.net/pp.htm.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Изпълнение на строителен надзор по проект на община Белене „Подобряване на енергийната ефиктивност в обществени сгради в гр. Белене и намаляване на вредните емисии, генерирани от обществени сгради на територията на общината“, финансиран по Първа ос на Национална схема за зелени инвестиции”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 12
Място на изпълнение: Община Белене, гр. Белене
Код NUTS: BG314
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

„Изпълнение на строителен надзор по проект на община Белене „Подобряване на енергийната ефиктивност в обществени сгради в гр. Белене и намаляване на вредните емисии, генерирани от обществени сгради на територията на общината“, финансиран по Първа ос на Национална схема за зелени инвестиции” предвижда осигуряването на експертна помощ за Община Белене, в частност на екипа за изпълнение на проекта относно нормалното и законосъобразно изпълнение на строителните работи по проекта на общината, финансиран по Първа ос на Национална схема за зелени инвестиции. 1. Консултантът (строителният надзор) се задължава да представлява възложителя пред всички държавни и общински органи, съгласно § 2 от Допълнителните разпоредби на Наредба № 2 от 31.07.2003 г. за въвеждане в експлоатация на строежите в Република България и минимални гаранционни срокове за изпълнени строителни и монтажни работи, съоръжения и строителни обекти 2.Консултантът (строителният надзор) се задължава да упражнява контрол в строителството в следния обхват в съответствие с чл. 168 от ЗУТ: -Законосъобразно започване на строежа; -Пълнота и правилно съставяне на актовете и протоколите по време на строителството; - спиране на строежи, които се изпълняват при условията на чл. 224, ал. 1 и чл. 225, ал. 2 от ЗУТ и в нарушение на изискванията начл. 169, ал. 1 - 3 от ЗУТ; - Осъществяване на контрол относно спазване на изискванията за здравословни и безопасни условия на труд в строителството; -Недопускане увреждане на трети лица и имоти вследствие на строителството; 3.Консултантът (строителният надзор) се задължава, при констатирано правилно и законосъобразно изготвяне на актовете и протоколите по време на строителството, да ги подписва своевременно; 4.Консултантът (строителният надзор) се задължава да представлява Възложителя и да защитава неговите интереси пред строителя, с който Възложителят има подписан договор за изпълнение на строително-монтажните работи за обекта предмет на този договор; 5.Консултантът (строителният надзор) се задължава да вписва всички свои решения и указания в заповедната книга на строежа; 6.След приключване на строително-монтажните работи лицето, упражняващо строителен надзор, изготвя окончателен доклад до Възложителя. 7.При нарушаване на техническите правила и нормативи лицето, упражняващо строителен надзор, е длъжно да уведоми Регионалната дирекция за национален строителен контрол в 3-дневен срок от установяване на нарушението. 8. След завършване на строежа, да състави технически паспорт на строежа съгласно Чл. 176а. от ЗУТ и свързаните членове. Настоящата обществена поръчка обхваща изпълнение на строителен надзор за следните обособени позиции: 1) Обособена позиция № 1: Строителен надзор за обект „Внедряване на мерки за енергийна ефективност в МБАЛ Белене – гр. Белене” 2) Обособена позиция № 2: Строителен надзор за обект „Внедряване на мерки за енергийна ефективност в Медицински център "Бел Медик" – гр. Белене“ 3) Обособена позиция № 3: Строителен надзор за обект „Внедряване на мерки за енергийна ефективност в НЧ „Христо Ботев-1892” – гр. Белене“

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

71520000

Описание:

Строителен надзор

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Настоящата обществена поръчка обхваща изпълнение на строителен надзор за следните обособени позиции: 1) Обособена позиция № 1: Строителен надзор за обект „Внедряване на мерки за енергийна ефективност в МБАЛ Белене – гр. Белене” Сградата на МБАЛ Белене e 100% общинска собственост. Сградата е панелна и e въведена в експлоатация 1987г. Застроената площ на сградата е 1628 m2, разгънатата застроена площ е 3254 m2. Отопляемата площ е 3254 m2, отопляем обем е 8786 m3. Сградата е 4 етажна и сутерен, в който се разположено котелното помещение. Частично е сменена дограмата на прозорците в болничните стаи. Сградата няма топлоизолация. Има 2 котела на нафта, който е горял преди години, състоянието му е критично и не се ползва. Няма никаква документация или информация за котела и годината на пускането му в експлоатация. Отоплението в сградата се осъществява с духалки, климатици, конвектори и радиатори и е изцяло на ток. Радиаторите са чугунени. Тръбната мрежа е във видимо добро състояние. Сградата е строеж първа група съгласно чл. 5, ал. 1 от ПРВВЦПРС и четвърта категория съгласно чл. 137, ал. 1 от ЗУТ и чл. 5, ал. 6, т. 1.4.1 от ПРВВЦПРС. 2) Обособена позиция № 2: Строителен надзор за обект „Внедряване на мерки за енергийна ефективност в Медицински център "Бел Медик" – гр. Белене“ Сградата на Медицински център "Бел Медик" e 100% общинска собственост. Сградата е пакетоповдигаща и e въведена в експлоатация 1987г. Застроената площ на сградата е 768 m2, разгънатата застроена площ е 3831,55 m2. Отопляемата площ е 3065 m2, отопляем обем е 8582,67 m3. Няма топлоизолация на сградата. Частично е сменена дограмата на прозорците. Състоянието на сградата е плачевно. Сградата е на 4 етажа, има сутерен, в който се намира котелното помещение. Има 3 котела - много стари. Единият котел е на дърва и въглища (зидан), а другите два са на нафта. Преди година са пускали котела на дърва и въглища. Котлите на нафта не работят. Отоплението е изцяло на ток – духалки, радиатори и климатици. Радиаторите са чугунени. Тръбната мрежа е във видимо добро състояние. Сградата е строеж първа група съгласно чл. 5, ал. 1 от ПРВВЦПРС и четвърта категория съгласно чл. 137, ал. 1 от ЗУТ и чл. 5, ал. 6, т. 1.4.1 от ПРВВЦПРС. 3) Обособена позиция № 3: Строителен надзор за обект „Внедряване на мерки за енергийна ефективност в НЧ „Христо Ботев-1892” – гр. Белене“ Сградата на НЧ „Христо Ботев-1892” е масивна сграда, въведена в експлоатация 1964г. Застроената площ на сградата е 1100 m2, разгънатата застроена площ е 2056 m2. Читалището е на 2 етажа и сутерен, в който се намира котелно помещение и котел на нафта. Видимо в добро състояние, но не го пускат. Котела е пуснат през 1989 г. Отоплението е на ток – климатици, когато не могат да отоплят се пускат и духалки. Част от радиаторите в съблекалните и гримьорните са демонтирани. Радиаторите са чугунени. В сутерена има и заведение, което се отоплява с стенни климатици. Има и киносалон, който има по няколко прожекции в годината. Частично е сменена дограмата на прозорците. Сградата е строеж първа група съгласно чл. 5, ал. 1 от ПРВВЦПРС и трета категория съгласно чл. 137, ал. 1 от ЗУТ и чл. 5, ал. 6, т. 1.3.1 от ПРВВЦПРС.

Прогнозна стойност без ДДС
17839.17 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

5


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1. Всяка оферта трябва да бъде представена заедно с гаранция за участие в размер на: Об. позиция № 1: Стр. надзор за обект „Внедряване на мерки за енергийна ефективност в МБАЛ Белене – гр. Белене”: 50.00 лева; Об. позиция № 2: Стр. надзор за обект „Внедряване на мерки за енергийна ефективност в Медицински център "Бел Медик" – гр.: 50.00 лева; Об. позиция № 3: Строителен надзор за обект „Внедряване на мерки за енергийна ефективност в НЧ „Христо Ботев-1892” – гр. Белене“ 30.00 лева. 2.Участникът избира сам формата на гаранцията за участие, съответно за изпълнение, както следва: а) Парична сума – внася се по следната банкова сметка на Община Белене: IBAN: BG61 STSA 9300 3359 454700; BIC STSA BGSF, Банка: „ДСК” ЕАД – клон Белене. В нареждането за плащане задължително следва да бъде записано наименованието на поръчката. б) Банкова гаранция - неотменима банкова гаранция в полза на Община Белене Важно! Когато участникът избере гаранцията за участие да бъде банкова гаранция, в нея трябва изрично да е записано че: е безусловна и неотменима; е в полза на Възложителя; е със срок на валидност – не по-малко от 30 календарни дни след изтичане срока на валидност на офертата; е за настоящата обществена поръчка. 3. Гаранцията за участие следва да бъде на български език или в превод, в случай, че е издадена от чуждестранна банка. * Документът, удостоверяващ платената гаранция за участие в парична сума следва да бъде заверен с подпис и печат от съответната банка. В случай, че участникът е превел парите по електронен път (електронно банкиране), следва да завери съответния документ със своя подпис и печат. 4. Участникът, определен за изпълнител, представя гаранция за изпълнение в размер на 3 % от стойността без ДДС, на договора за обществената поръчка. 5. Участникът сам избира формата на гаранцията за изпълнение - парична сума – внася се по сметката на Община Белене посочена по-горе сметка или банкова гаранция. Важно! Когато участникът избере гаранцията за изпълнение да бъде банкова гаранция, в нея трябва изрично да е записано че: е безусловна и неотменима; е в полза на Възложителя; е със срок на валидност – най-малко 30 (тридесет) дни след датата на последния гаранционен срок за изпълнените СМР; има възможност за нейното усвояване на части. 6. Банковите разходи по откриването на гаранциите са за сметка на изпълнителя. Разходите по евентуалното им усвояване са за сметка на възложителя. Изпълнителят трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранциите така, че размера на гаранцията да не бъде по-малък от определения в настоящата документация. 7. Възложителят освобождава гаранциите без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. 8. Възложителят има право да задържи гаранцията за участие, когато участникът в процедура за възлагане на обществена поръчка: а) оттегли офертата си след изтичането на срока за получаване на офертите; б) обжалва решението на възложителя за определяне на изпълнител - до решаване на спора; в) е определен за изпълнител, но не изпълни задължението си да сключи договор за обществената поръчка. В случаите по т. а) и в), когато участникът е представил банкова гаранция, възложителят има право да пристъпи към упражняване на правата по нея. 9. Възложителят освобождава гаранциите за участие: на отстранените участници в срок от 5 работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението на възложителя за определяне на изпълнител; на класираните на първо и второ място участници – след сключване на договора за обществена поръчка, а на останалите класирани участници – в срок от 5 работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението на възложителя за определяне на изпълнител. - при прекратяване на процедурата за възлагане на обществена поръчка гаранциите на всички участници се освобождават в срок от 5 работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за прекратяване.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Плащането за строителния надзор – извършват се три междинни плащания, всяко от които в размер на 30% от възнаграждението по цената за упражняване на строителен надзор. Междинните плащания се извършват по схема, като първо, второ и трето междинно плащане, представляващи по 30% от възнаграждението, се извършва в 45 дневен срок от приемането и издаването на Акт за междинно плащане по договора за строителство, удостоверяващ достигането на 33%, 66% и 90% от стойността на строителните работи.Окончателното плащане в размер на останалите 10% се извършва в срок до 45 дни от издаване на акта за окончателно плащане по договора за строителство, след въвеждане на строежа в експлоатация и след изготвяне на окончателния доклад по чл.168, ал.6 от ЗУТ и технически паспорт на строежа.

ІІІ.1.4) Други особени условия

1. В процедура за възлагане на общ. поръчка може да участва всеки участник, който отговаря на предварително обявените условия. 2. Съгласно чл. 47, ал. 1 от ЗОП от участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка се отстранява участник , който е: 2.1. осъден с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран, за: а) престъпление против финансовата, данъчната или осигурителната система, включително изпиране на пари, по чл. 253 - 260 от Наказателния кодекс; б) подкуп по чл. 301 - 307 от Наказателния кодекс; в) участие в организирана престъпна група по чл. 321 и 321а от Наказателния кодекс; г) престъпление против собствеността по чл. 194 - 217 от Наказателния кодекс; д) престъпление против стопанството по чл. 219 - 252 от Наказателния кодекс; 2.2. обявен в несъстоятелност; 2.3. в производство по ликвидация или се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове. 3.Съгласно чл. 47, ал. 2 от ЗОП Възложителят отстранява от участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка участник: 3.1. който е в открито производство по несъстоятелност, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от Търговския закон, а в случай че участникът е чуждестранно лице - се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или участникът е преустановил дейността си; 3.2. който има задължения по смисъла на чл. 162, ал. 2, т. 1 от Данъчно-осигурителния процесуален кодекс към държавата и към община, установени с влязъл в сила акт на компетентен орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията, или има задължения за данъци или вноски за социалното осигуряване съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен; 3.3. който има наложено административно наказание за наемане на работа на незаконно пребиваващи чужденци през последните до 5 години; 3.4. който е осъден с влязла в сила присъда за престъпление по чл. 313 от Наказателния кодекс във връзка с провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки; 4. Изискванията на чл.47, ал. 1, т. 1 и чл.47, ал. 2, т. 2 и 5 от ЗОП, когато е посочено от възложителя в обявлението, се прилагат, както следва: 4.1. при събирателно дружество - за лицата по чл. 84, ал. 1 и чл. 89, ал. 1 от Търговския закон; 4.2. при командитно дружество - за лицата по чл. 105 от Търговския закон, без ограничено отговорните съдружници; 4.3. при дружество с ограничена отговорност - за лицата по чл. 141, ал. 2 от Търговския закон, а при еднолично дружество с ограничена отговорност - за лицата по чл. 147, ал. 1 от Търговския закон; 4.4. при акционерно дружество - за овластените лица по чл. 235, ал. 2 от Търговския закон, а при липса на овластяване - за лицата по чл. 235, ал. 1 от Търговския закон; 4.5. при командитно дружество с акции - за лицата по чл. 244, ал. 4 от Търговския закон; 4.6. при едноличен търговец – за физическото лице - търговец; 4.7. във всички останали случаи, включително за чуждестранните лица - за лицата, които представляват кандидата или участника. 4.8. в случаите по т.1-7 - и за прокуристите, когато има такива; когато чуждестранно лице има повече от един прокурист, декларацията се подава само от прокуриста, в чиято представителна власт е включена територията на Република България. 5.Не могат да участват в процедура за възлагане на обществена поръчка участници: 5.1. при които лицата по чл.47, ал. 4 от ЗОП са свързани лица с възложителя или със служители на ръководна длъжност в неговата организация; 5.2. които са сключили договор с лице по чл. 21 или 22 от Закона за предотвратяване и установяване на конфликт на интереси. 6. Не може да участва в настоящата процедура за възлагане на обществена поръчка чуждестранно физическо или юридическо лице, за което в държавата, в която е установено, e налице някое от обстоятелствата по чл.47, ал.1 и 2 от ЗОП.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Всяка оферта трябва да съдържа: Плик № 1 с надпис „Документи за подбор”, в който се поставят следните документи: 1. Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника (по образец); 2. Административни сведения (по образец); 3. Заверено от участника копие от документа за регистрация или единен идентификационен код съгасно чл. 23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец; копие от документа за самоличност, когато участникът е физическо лице. Когато не е представен ЕИК съгласно чл.23 от Закона за търговския регистър, участниците – юридически лица или еднолични търговци, прилагат към офертата и удостоверение за актуално състояние, издадено не по-рано от 3 месеца преди крайния срок за подаване на оферти – заверено от участника копие. Чуждестранните юридически лица прилагат еквивалентен документ на съдебен или административен орган от държавата, в която са установени. 4. Споразумение/договор за създаване на обединение или анекса към него за участие в обществената поръчка - когато участникът е неперсонифицирано обединение на физически и/или юридически лица (оригинал или нотариално заверено копие). Когато обединението е регистрирано в регистър Булстат се представя копие на документа за регистрация на обединението. 5. Декларация по чл. 56, ал.1, т.2 от ЗОП от членовете на обединението - (по Образец); 6. Документ за регистрация по ЗДДС (ако участника е регистриран по ЗДДС, или декларация, че участникът не е данъчно задължено лице по ДДС) – представя се заверено копие на картончето или оригинал на декларацията, подписана от законния представител на участника. Документът се представя от участника/всяко лице, включено в обединението. 7. Нотариално заверено пълномощно на лицето, подписващо офертата (оригинал) - когато офертата (или някой документ от нея) не е подписана от представляващия участника, съгласно актуалната му регистрация. 8.Декларации за липсата на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, ал. 2 и ал. 5 от ЗОП - (по Образец) 9. Декларация за запознаване с мястото на изпълнение и условията на процедурата (по Образец); 10. Документ за внесена гаранция за участие в размер съгласно обявлението за обществена поръчка; 11. Доказателства за икономическото и финансовото състояние по чл. 50 от ЗОП и , посочени от възложителя в обявлението за обществена поръчка; Доказателства за техническите възможности и/или квалификация по чл.51 от ЗОП, посочени от възложителя в обявлението за обществена поръчка. 12. Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 8 от ЗОП (оригинал) за използване/неизползване на подизпълнители (по образец); 13. Декларация за съгласие за участие като подизпълнител, когато е приложимо /по образец/. 14. Декларация по чл.56, ал.1, т.12 от ЗОП за приемане на условията в проекта на договор за обществената поръчка (по образец). 15. Декларация за електронна кореспонденция (по образец). Плик № 2 с надпис „Предложение за изпълнение на поръчката”, в който се поставят следните документи: 16. Техническото предложение за изпълнение на поръяката (по образец); Плик № 3 с надпис „Предлагана цена”, който съдържа ценовото предложение на участника (съгл. Образец) Когато участник подава оферта за повече от една обособена позиция, пликове № 1, 2 и 3 се представят за всяка от позициите. Във всеки плик участниците прилагат и електронен носител със сканирано съдържание на съответния плик, вкл. и с оригиналните електронни файлове - .doc, и т.н.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Валидна застраховка по чл.171 от ЗУТ, отговарящa на групата и категорията на предмета на настоящата поръчка - професионална отговорност по смисъла на чл.171 от ЗУТ, за консултант, извършващ независим строителен надзор за строителство. 2. Когато по обективни участникът не може да представи исканите от възложителя документи, той може да докаже икономическото и финансовото си състояние с всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ.
Минимални изисквания: 1. Минималната застрахователна сума на застраховката по чл.171 от ЗУТ трябва да покрива минималната застрахователна сума отговаряща на групата и категорията на обекта на обществената поръчка, определена съгласно чл. 5 от Наредба за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството. Застрахователните полици да съответстват на предмета на поръчката. За участник, установен / регистриран в Република България, застраховката за професионална отговорност следва да бъде съгласно чл.171, ал.1 от Закона за устройство на територията (ЗУТ). За участник, установен/ регистриран извън Република България, застраховката за професионална отговорност следва да бъде еквивалента на тази по чл.171, ал.1 от ЗУТ, но направена съгласно законодателството на държавата, където е установен / регистриран участника. В случай на участие на обединение/консорциум, който не е регистриран като самостоятелно юридическо лице, както и в случаите, когато се ползва подизпълнител, застраховката се представя за всеки един от членовете на обединението/консорциума, както и за подизпълнителите, които ще изпълняват дейности свързани със строителния надзор. Застрахователната полица по чл. 171 ЗУТ следва да е валидна не по-малко от предложения от участника срок на валидност на офертата.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1.Списък на основните договори за услуги, сходни с предмета на поръчката, изпълнени през последните три години, считано от датата, определена като краен срок за подаване на офертите, включително стойностите, датите и получателите, придружен от препоръки за добро изпълнение към договори, посочени в справката. Препоръките следва да съдържат стойност на договора, срок на изпълнение, предмет на договора, кратко описание на извършените дейности, име на клиента, потвърждение от клиента, дали работата на изпълнителя е била извършена качествено и в срок. 2. Списък на екипа за изпълнение на поръчката (попълва се Образец), придружен със следните документи за доказване на професионалната квалификация и опит на експертите: Автобиография (по Образец); Декларация за разположение на ключовите експерти (по Образец); Заверени копия от дипломи за завършено образование; удостоверения, сертификати и други еквивалентни документи за допълнителна квалификация или специализация; Заверени копия на документи, удостоверяващи професионален опит на експерта. 3.Заверено копие от Лиценз за извършване на дейностите, съгласно Наредбата за условията и реда за издаване на лицензи на консултанти за оценка на съответствието на инвестиционните проекти и/или упражняване на строителен надзор, или Удостоверение, издадено от Началника на ДНСК съгласно чл. 166, ал. 2 от ЗУТ, придружен от списъка по чл.167, ал.2, т.3 от ЗУТ. Когато участникът е чуждестранно лице, се представя копие от документ, удостоверяващ регистрацията му в някой от професионалните или търговски регистри на държавата, в която е установен, или да представи декларация или удостоверение за наличието на такава регистрация от компетентните органи съгласно националния му закон.
Минимални изисквания: 1. През последните 3 (три) години (до датата определена за краен срок за подаване на офертите) участникът следва да е изпълнил договор/и, сходни с предмета и обема на настоящата поръчка. Под договор/и сходни с предмета на настоящата поръчка следва да се разбира договор/и за упражняване на независим строителен надзор за строителство. Под „сходни с обема на поръчката" следва да се разбират договор/-и на обща стойност равна или по-голяма от 3 000.00 лева без ДДС, независимо за коя от позициите се участва, включително и ако се подава оферта за участие и по трите обособени позиции. 2. Участникьт да притежава Лиценз съгласно Наредбата за условията и реда за издаване на лицензи на консултанти за оценка на съответствието на инвестиционните проекти и/или упражняване на строителен надзор или Удостоверение за извършване на дейности, предмет на обществената поръчка съгласно чл. 166, ал. 2 от ЗУТ, с мин. срок на валидност на документа- валидността на офертата.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

ДА

Нормативни разпоредби

-Чл. 166 от Закона за устройство на територията; -Наредба № РД-02-20-25 от 03.12.2012 г. за условията и реда за издаване на удостоверение за вписване в регистъра на консултантите за оценяване на съответствието на инвестиционните проекти и/или упражняване на строителен надзор /Наредба № РД-02-20-25/2012г./ издадена съгласно разпоредбата на чл.166 ал.2 от ЗУТ ( http://lex.bg/bg/laws/ldoc/2135827827 )

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговарен за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена

IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации свързани със същата поръчка

ДА

или Обявление на профила на купувача

Номер на обявлението в РОП/ДВ 561566 от 25.09.2013 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
07.02.2014 г.  Час: 17:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
17.02.2014 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 18.02.2014 г.  Час: 10:00
Място

Зала 26 на Административната сграда на Община Белене, гр. Белене, ул. „България” № 35

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

На основание чл.64, ал.3 от ЗОП, с цел намаляване на сроковете по чл.64,ал.1 от ЗОП е предоставен пълен достъп по електронен път на цялата документация за участие в процедурата, като същата е публикувана и може да бъде намерена и изтеглена свободно на Интернет-адрес както следва: http://obshtina.belene.net/pp.htm , профил на купувача, от датата на публикуване на обявлението за обществената поръчка в електронен вид, и срокът за подаване на оферти е намален на 40 календарни дни. При писмено поискване от заинтересовано лице, отправено по факса или електронна поща на Възложителя, посочени в настоящото обявление, електронния носител с документацията се изпраща за сметка на лицето, отправило искането. Документацията за участие може да се получава и на електронен носител в сградата на Община Белене, на адрес: Община Белене – гр. Белене, ул. „България” № 35,стая №22., от 08ч до 17ч всеки работен ден, до 10 (десет) календарни дни преди изтичането на срока за подаване на офертите (чл.28 ал.6 от ЗОП), като ще бъде свалена от Интернет-адреса в профила на купувача, където е качена, след изтичане на регламентирания срок за получаването . Възложителят изпраща разяснения по чл.29 и следв от ЗОП, във връзка с документацията, обявлението или изпълнението на обществената поръчка, в 4-дневен срок от постъпването на искането. Разяснението се прилага към документацията, като се качва на сайта на Възложителя- Интернет-адрес: http://obshtina.belene.net/pp.htm в раздел - Профил на купувача, където е качена и самата документация.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9356113, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120, ал. 5, т. 1 и ал. 6 от ЗОП

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Община Белене, Калоян Прокопиев- зам.-кмет на Община Белене; Цветомир Цветанов - главен експерт "Икономическо развитие и обществени поръчки", ул. "България" № 35, Република България 5930, Белене, Тел.: 0658 31031; 0658 34672, E-mail: obshtinabl@abv.bg, obshtinabl@gmail.com, Факс: 0658 31062

Интернет адрес/и:

URL: http://obshtina.belene.net/pp.htm.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

08.01.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция Строителен надзор за обект „Внедряване на мерки за енергийна ефективност в МБАЛ Белене – гр. Белене”
1) Кратко описание

Сградата на МБАЛ Белене e 100% общинска собственост. Сградата е панелна и e въведена в експлоатация 1987г. Застроената площ на сградата е 1628 m2, разгънатата застроена площ е 3254 m2. Отопляемата площ е 3254 m2, отопляем обем е 8786 m3. Сградата е 4 етажна и сутерен, в който се разположено котелното помещение. Частично е сменена дограмата на прозорците в болничните стаи. Сградата няма топлоизолация. Има 2 котела на нафта, който е горял преди години, състоянието му е критично и не се ползва. Няма никаква документация или информация за котела и годината на пускането му в експлоатация. Отоплението в сградата се осъществява с духалки, климатици, конвектори и радиатори и е изцяло на ток. Радиаторите са чугунени. Тръбната мрежа е във видимо добро състояние. 1. Консултантът (строителният надзор) се задължава да представлява възложителя пред всички държавни и общински органи, съгласно § 2 от Допълнителните разпоредби на Наредба № 2 от 31.07.2003 г. за въвеждане в експлоатация на строежите в Република България и минимални гаранционни срокове за изпълнени строителни и монтажни работи, съоръжения и строителни обекти 2. Консултантът (строителният надзор) се задължава да упражнява контрол в строителството в следния обхват в съответствие с чл. 168 от ЗУТ: - Законосъобразно започване на строежа; - Пълнота и правилно съставяне на актовете и протоколите по време на строителството; - спиране на строежи, които се изпълняват при условията на чл. 224, ал. 1 и чл. 225, ал. 2 и в нарушение на изискванията начл. 169, ал. 1 - 3 - Осъществяване на контрол относно спазване на изискванията за здравословни и безопасни условия на труд в строителството; - Недопускане увреждане на трети лица и имоти вследствие на строителството; 3. Консултантът (строителният надзор) се задължава, при констатирано правилно и законосъобразно изготвяне на актовете и протоколите по време на строителството, да ги подписва своевременно; 4. Консултантът (строителният надзор) се задължава да представлява Възложителя и да защитава неговите интереси пред строителя, с който Възложителят има подписан договор за изпълнение на строително-монтажните работи за обекта предмет на този договор; 5. Консултантът (строителният надзор) се задължава да вписва всички свои решения и указания в заповедната книга на строежа; 6. След приключване на строително-монтажните работи лицето, упражняващо строителен надзор, изготвя окончателен доклад до Възложителя. 7. При нарушаване на техническите правила и нормативи лицето, упражняващо строителен надзор, е длъжно да уведоми Регионалната дирекция за национален строителен контрол в 3-дневен срок от установяване на нарушението. 8. След завършване на строежа, да състави технически паспорт на строежа съгласно Чл. 176а. от ЗУТ и свързаните членове.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

71520000

Описание:

Строителен надзор

3) Количество или обем

Сградата на МБАЛ Белене e 100% общинска собственост. Сградата е панелна и e въведена в експлоатация 1987г. Застроената площ на сградата е 1628 m2, разгънатата застроена площ е 3254 m2. Отопляемата площ е 3254 m2, отопляем обем е 8786 m3. Сградата е 4 етажна и сутерен, в който се разположено котелното помещение. Частично е сменена дограмата на прозорците в болничните стаи. Сградата няма топлоизолация. Има 2 котела на нафта, който е горял преди години, състоянието му е критично и не се ползва. Няма никаква документация или информация за котела и годината на пускането му в експлоатация. Отоплението в сградата се осъществява с духалки, климатици, конвектори и радиатори и е изцяло на ток. Радиаторите са чугунени. Тръбната мрежа е във видимо добро състояние. Изпълнение на всички работи по част „Архитектура” В част „Архитектура” е предвидено: • Изолация на външни стени – Предвижда се външна топлоизолация на стените. Топлоизолацията да се направи външна с топлоизолационен материал EPS с дебелина 6 см и 0,030 W/mK. За изолиране колоните, обръщане около прозорците, и добиване на завършен архитектурен вид на сградата, е необходимо да се предвидят още 220м2 изолация EPS. • Подмяна на дограма – Предвижда се подмяна на съществуващата стара дограма на сградата с PVC двоен стъклопакет с коефициент на топлопреминаване U=1,7 W/m2K и обща площ 173 м2. • Топлинно изолиране на покрив – Топлинно изолиране на 585 m2 покрив с топлоизолационен материал геолан – изолационно руло с дебелина 6 см и 0,037 W/mK и 348m2 покрив с материал EPS с дебелина 10 см и 0,030 W/mK. Предвидено е и предварително почистване на подпокривното пространство. Изпълнение на всички работи по част „Електро” В част Електро е предвидено: • доставка и монтаж на метално табло; • доставка и монтаж на автоматични прекъсвачи; • доставка и монтаж на катоден отводител; • доставка и монтаж на метална скара; • доставка и монтаж на кабели; • доставка и монтаж на антигронови скоби; • доставка и монтаж на осветителни тела; • доставка и монтаж на влагозащитени ключове и контакти; • доставка и монтаж на бойлерно табло • доставка и монтаж на разклонителна кутия В проекта са описани точния брой и тип елементи за подмяна с необходимите технически характеристики. Изпълнение на всички работи по част ОВК Котелната централа е изградена в приземен етаж на сградата в предвидено за целта помещение. Монтиран е един котел използващ като първичен енергоносител нафта. Котелът и горелката към него са стари, амортизиани и в изключително лошо състояние, не са в експлоатация от години. Циркулационните помпи са амортизирани и не работят. Състоянието на тръбопроводите и колекторите в котелната централа е лошо, с повредена изолация. Отоплителната инсталация, в това число и отоплителните тела са стари чугунени радиатори, но в сравнително добро състояние. Няма монтирани обезвъздушители и термовентили. Разпределителната тръбна мрежа е монтирана открито по коридори и помещения. Съществуващите радиаторни вентили са стари, не са раздвижени и не може да се регулира топлинния поток. В цялата сграда топла вода за битови нужди се получава от електрически бойлери. Има отделен електрически бойлер, покриващ нуждите на кухненския бокс. В част ОВ е предвидено: Предвижда се доставка и подмяна на котела и тръбната разводка в котелното помещение. Котелът трябва да бъде напълно автоматизиран и да се смени енергийния носител с пелети. Трябва да бъдат сменени старите радиатори с алуминиеви или чугунени и необходимата към тях арматура и консумативи. Трябва да се изгради двувалентна система БГВ, използваща ВЕИ (слънчеви колектори) и котела.

Прогнозна стойност, без ДДС
6666.67 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
5) Допълнителна информация

Офертите не могат да надвишават посочената в обявлението прогнозна стойност на обособената позиция!


Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция Строителен надзор за обект „Внедряване на мерки за енергийна ефективност в Медицински център "Бел Медик" – гр. Белене“
1) Кратко описание

Сградата на Медицински център "Бел Медик" e 100% общинска собственост. Сградата е пакетоповдигаща и e въведена в експлоатация 1987г. Застроената площ на сградата е 768 m2, разгънатата застроена площ е 3831,55 m2. Отопляемата площ е 3065 m2, отопляем обем е 8582,67 m3. Няма топлоизолация на сградата. Частично е сменена дограмата на прозорците. Състоянието на сградата е плачевно. Сградата е на 4 етажа, има сутерен, в който се намира котелното помещение. Има 3 котела - много стари. Единият котел е на дърва и въглища (зидан), а другите два са на нафта. Преди година са пускали котела на дърва и въглища. Котлите на нафта не работят. Отоплението е изцяло на ток – духалки, радиатори и климатици. Радиаторите са чугунени. Тръбната мрежа е във видимо добро състояние. 1. Консултантът (строителният надзор) се задължава да представлява възложителя пред всички държавни и общински органи, съгласно § 2 от Допълнителните разпоредби на Наредба № 2 от 31.07.2003 г. за въвеждане в експлоатация на строежите в Република България и минимални гаранционни срокове за изпълнени строителни и монтажни работи, съоръжения и строителни обекти 2. Консултантът (строителният надзор) се задължава да упражнява контрол в строителството в следния обхват в съответствие с чл. 168 от ЗУТ: - Законосъобразно започване на строежа; - Пълнота и правилно съставяне на актовете и протоколите по време на строителството; - спиране на строежи, които се изпълняват при условията на чл. 224, ал. 1 и чл. 225, ал. 2 и в нарушение на изискванията начл. 169, ал. 1 - 3 - Осъществяване на контрол относно спазване на изискванията за здравословни и безопасни условия на труд в строителството; - Недопускане увреждане на трети лица и имоти вследствие на строителството; 3. Консултантът (строителният надзор) се задължава, при констатирано правилно и законосъобразно изготвяне на актовете и протоколите по време на строителството, да ги подписва своевременно; 4. Консултантът (строителният надзор) се задължава да представлява Възложителя и да защитава неговите интереси пред строителя, с който Възложителят има подписан договор за изпълнение на строително-монтажните работи за обекта предмет на този договор; 5. Консултантът (строителният надзор) се задължава да вписва всички свои решения и указания в заповедната книга на строежа; 6. След приключване на строително-монтажните работи лицето, упражняващо строителен надзор, изготвя окончателен доклад до Възложителя. 7. При нарушаване на техническите правила и нормативи лицето, упражняващо строителен надзор, е длъжно да уведоми Регионалната дирекция за национален строителен контрол в 3-дневен срок от установяване на нарушението. 8. След завършване на строежа, да състави технически паспорт на строежа съгласно Чл. 176а. от ЗУТ и свързаните членове.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

71520000

Описание:

Строителен надзор

3) Количество или обем

Сградата на Медицински център "Бел Медик" e 100% общинска собственост. Сградата е пакетоповдигаща и e въведена в експлоатация 1987г. Застроената площ на сградата е 768 m2, разгънатата застроена площ е 3831,55 m2. Отопляемата площ е 3065 m2, отопляем обем е 8582,67 m3. Няма топлоизолация на сградата. Частично е сменена дограмата на прозорците. Състоянието на сградата е плачевно. Сградата е на 4 етажа, има сутерен, в който се намира котелното помещение. Има 3 котела - много стари. Единият котел е на дърва и въглища (зидан), а другите два са на нафта. Преди година са пускали котела на дърва и въглища. Котлите на нафта не работят. Отоплението е изцяло на ток – духалки, радиатори и климатици. Радиаторите са чугунени. Тръбната мрежа е във видимо добро състояние. Изпълнение на всички работи по част „Архитектура” В част „Архитектура” е предвидено: • Топлинно изолиране на външни стени – Предвижда се външна топлоизолация на стените (ТИП 1, ТИП 2). Топлоизолацията да се направи външна с топлоизолационен материал EPS с дебелина 7 см (за ТИП 1) и EPS с дебелина 8 см (за ТИП 2) 0,030 W/mK. За изолиране колоните, обръщане около прозорците, и добиване на завършен архитектурен вид на сградата, е необходимо да се предвидят още 362м2 изолация EPS. • Подмяна на дограма – Предвижда се подмяна на съществуващата стара дограма на сградата с PVC двоен стъклопакет с коефициент на топлопреминаване U=1,7 W/m2K и обща площ 280 м2. • Топлинно изолиране на покрив – Топлинно изолиране на 612 m2 покрив с топлоизолационен материал геолан – изолационно руло с дебелина 10 см и 0,037 W/mK. Предвидено е и предварително почистване на подпокривното пространство. Изпълнение на всички работи по част „Електро” В част Електро е предвидено: • Подмяна на апаратура в ГРТ – доставка и монтаж на автоматични прекъсвачи и катоден отводител; • Демонтаж на ПЕО, ОВП, ПЕП, ВЛДК, сухи разделки на кабели и свързване на проводници към съоръжения; • Доставка и монтаж на метално табло, автоматични прекъсвачи, превключватели, електрическа инсталация в котелно, включваща кабели, антигронови скоби, осветителни тела, влагозащитени ключове и контакти и разклонителна кутия. Изпълнение на всички работи по част ОВК Котелната централа е изградена в приземен етаж на сградата в предвидено за целта помещение. Монтирани са общо три котела – два, използващи като първичен енергоносител нафта и един котел на твърдо гориво. Нафтовите котли и горелките към тях са стари и амортизиани, не са в експлоатация от години. Циркулационните помпи са амортизирани и не работят. Състоянието на тръбопроводите и колекторите в котелната централа е лошо, с повредена изолация. Отоплителната инсталация, в това число и отоплителните тела, които са чугунени радиатори са стари и в лошо състояние, от времето на построяване на сградата. На места има видими следи от течове и ръжда. Няма монтирани обезвъздушители и термовентили. Отоплителната инсталация е двутръбна. В сградата има изградена система за БГВ, захранвана от котелна инсталация, която не е работеща. Топла вода се получава от електрически бойлери за нуждите на манипулационните помещения, физиотерапия и кухненски бокс и проточни бойлери, монтирани над мивките, в повечето лекарски кабинети. В част ОВ е предвидено: Предвижда се доставка и подмяна на котела и тръбната разводка в котелното помещение. Котелът трябва да бъде напълно автоматизиран и да се смени енергийния носител с пелети. Трябва да бъдат сменени старите радиатори с нови, окомплектовани с необходимата арматура.

Прогнозна стойност, без ДДС
6250 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
5) Допълнителна информация

Офертите не могат да надвишават посочената в обявлението прогнозна стойност на обособената позиция!


Обособена позиция № 3 / Заглавие на обособената позиция Строителен надзор за обект „Внедряване на мерки за енергийна ефективност в НЧ „Христо Ботев-1892” – гр. Белене“
1) Кратко описание

Сградата на НЧ „Христо Ботев-1892” е масивна сграда, въведена в експлоатация 1964г. Застроената площ на сградата е 1100 m2, разгънатата застроена площ е 2056 m2. Читалището е на 2 етажа и сутерен, в който се намира котелно помещение и котел на нафта. Видимо в добро състояние, но не го пускат. Котела е пуснат през 1989 г. Отоплението е на ток – климатици, когато не могат да отоплят се пускат и духалки. Част от радиаторите в съблекалните и гримьорните са демонтирани. Радиаторите са чугунени. В сутерена има и заведение, което се отоплява с стенни климатици. Има и киносалон, който има по няколко прожекции в годината. Частично е сменена дограмата на прозорците. 1. Консултантът (строителният надзор) се задължава да представлява възложителя пред всички държавни и общински органи, съгласно § 2 от Допълнителните разпоредби на Наредба № 2 от 31.07.2003 г. за въвеждане в експлоатация на строежите в Република България и минимални гаранционни срокове за изпълнени строителни и монтажни работи, съоръжения и строителни обекти 2. Консултантът (строителният надзор) се задължава да упражнява контрол в строителството в следния обхват в съответствие с чл. 168 от ЗУТ: - Законосъобразно започване на строежа; - Пълнота и правилно съставяне на актовете и протоколите по време на строителството; - спиране на строежи, които се изпълняват при условията на чл. 224, ал. 1 и чл. 225, ал. 2 и в нарушение на изискванията начл. 169, ал. 1 - 3 - Осъществяване на контрол относно спазване на изискванията за здравословни и безопасни условия на труд в строителството; - Недопускане увреждане на трети лица и имоти вследствие на строителството; 3. Консултантът (строителният надзор) се задължава, при констатирано правилно и законосъобразно изготвяне на актовете и протоколите по време на строителството, да ги подписва своевременно; 4. Консултантът (строителният надзор) се задължава да представлява Възложителя и да защитава неговите интереси пред строителя, с който Възложителят има подписан договор за изпълнение на строително-монтажните работи за обекта предмет на този договор; 5. Консултантът (строителният надзор) се задължава да вписва всички свои решения и указания в заповедната книга на строежа; 6. След приключване на строително-монтажните работи лицето, упражняващо строителен надзор, изготвя окончателен доклад до Възложителя. 7. При нарушаване на техническите правила и нормативи лицето, упражняващо строителен надзор, е длъжно да уведоми Регионалната дирекция за национален строителен контрол в 3-дневен срок от установяване на нарушението. 8. След завършване на строежа, да състави технически паспорт на строежа съгласно Чл. 176а. от ЗУТ и свързаните членове.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

71520000

Описание:

Строителен надзор

3) Количество или обем

Сградата на НЧ „Христо Ботев-1892” е масивна сграда, въведена в експлоатация 1964г. Застроената площ на сградата е 1100 m2, разгънатата застроена площ е 2056 m2. Читалището е на 2 етажа и сутерен, в който се намира котелно помещение и котел на нафта. Видимо в добро състояние, но не го пускат. Котела е пуснат през 1989 г. Отоплението е на ток – климатици, когато не могат да отоплят се пускат и духалки. Част от радиаторите в съблекалните и гримьорните са демонтирани. Радиаторите са чугунени. В сутерена има и заведение, което се отоплява с стенни климатици. Има и киносалон, който има по няколко прожекции в годината. Частично е сменена дограмата на прозорците. Изпълнение на всички работи по част „Архитектура” В част „Архитектура” е предвидено: • Топлинно изолиране на външни стени – Предвижда се външна топлоизолация на стените. Топлоизолацията да се направи външна с топлоизолационен материал EPS с дебелина 7 см и 0,030 W/mK фасади - 1685 m2. За изолиране колоните, обръщане около прозорците, и добиване на завършен архитектурен вид на сградата, е необходимо да се предвидят още 532м2 изолация EPS. • Подмяна на дограма – Предвижда се подмяна на съществуващата стара дограма на сградата с PVC двоен стъклопакет с коефициент на топлопреминаване U=1,7 W/m2K и обща площ 167,94 м2. • Топлинно изолиране на покрив – Топлинно изолиране на 1022 m2 покрив с топлоизолационен материал геолан – изолационно руло с дебелина 10 см и 0,037 W/mK. Предвидено е и предварително почистване на подпокривното пространство.

Прогнозна стойност, без ДДС
4922.5 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
5) Допълнителна информация

Офертите не могат да надвишават посочената в обявлението прогнозна стойност на обособената позиция!