01073-2014-0001
Технически редакции | ||
08.01.2014 15:32 ч. : | 08/01/2014 15:18 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
08.01.2014 15:32 ч. : | 08/01/2014 15:18 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-Мъглиж: Покупка
Доставки
Община Мъглиж, пл. "Трети март" №32, За: Зорница Петрова, Република България 6180, Мъглиж, Тел.: 04321 3301, E-mail: ob_maglizh@mail.bg, Факс: 04321 2255
Място/места за контакт: гр. Мъглиж, пл. "Трети март" №32, Община МъглижИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган: http://www.maglizh.bg.
Адрес на профила на купувача: http://maglizh.bg/page/obshtestveni-porachki-64-1.html.
Електронен достъп до информация: http://maglizh.bg/page/obshtestveni-porachki-64-1.html.
Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Регионален или местен орган
Обществени услуги
НЕ
„Доставка на хранителни продукти за детските и социалните заведения и обществена трапезария намиращи се на територията на Община Мъглиж по обособени позиции": • Обособена позоция № 1 – Мляко и млечни продукти; • Обособена позиция № 2 – Месо и месни продукти; • Обособена позиция № 3 – Риба, рибни продукти и други морски храни; • Обособена позиция № 4 - Яйца и яйчни продукти; • Обособена позиция № 5 - Масла и мазнини; • Обособена позиция № 6 - Зърнени храни и храни на зърнена основа; • Обособена позиция № 7 - Картофи и кореноплодни; • Обособена позиция № 8 - Варива; • Обособена позиция № 9 - зеленчуци - сурови, сготвени, консервирани, замразени, изсушени, ферментирали, зеленчукови сокове; • Обособена позиция № 10 – плодове - пресни, замразени, изсушени, консервирани, под формата на нектари и плодови сокове, конфитюри, мармалади, желета и компоти; • Обособена позиция № 11 – Захар, захарни и шоколадови, мед; • Обособена позиция № 12 - Подправки -пресни и изсушени; • Обособена позиция № 13 - Други храни; • Обособена позиция №14 - Месни и месно-растителни консерви."
Обявлението обхваща обществена поръчка
Предметът на поръчката обхваща дейности по доставка на стоки, осъществявани чрез покупка – хранителни продукти по групи храни, представляващи самостоятелно обособени позиции: • Обособена позоция № 1 – Мляко и млечни продукти; • Обособена позиция № 2 – Месо и месни продукти; • Обособена позиция № 3 – Риба, рибни продукти и други морски храни; • Обособена позиция № 4 - Яйца и яйчни продукти; • Обособена позиция № 5 - Масла и мазнини; • Обособена позиция № 6 - Зърнени храни и храни на зърнена основа; • Обособена позиция № 7 - Картофи и кореноплодни; • Обособена позиция № 8 - Варива; • Обособена позиция № 9 - зеленчуци - сурови, сготвени, консервирани, замразени, изсушени, ферментирали, зеленчукови сокове; • Обособена позиция № 10 – плодове - пресни, замразени, изсушени, консервирани, под формата на нектари и плодови сокове, конфитюри, мармалади, желета и компоти; • Обособена позиция № 11 – Захар, захарни и шоколадови, мед; • Обособена позиция № 12 - Подправки -пресни и изсушени; • Обособена позиция № 13 - Други храни; • Обособена позиция №14 - Месни и месно-растителни консерви."
15100000, 15200000, 15300000, 15400000, 15500000, 15600000, 15800000
Описание:
ДА
НЕ
Прогнозната стойност на поръчката е 474 733,08лв. /четиристотин седемдесет и четири хиляди седемстотин тридесет и три лева и 8 стотинки/ без ДДС. Прогнозните стойности по всяка една от обособените позиции, явяващи се и максимални цени за офериране от участника са както следва: • Обособена позоция № 1 – Мляко и млечни продукти - 73 281,08лв без ДДС • Обособена позиция № 2 – Месо и месни продукти - 112 714,00лв без ДДС • Обособена позиция № 3 – Риба, рибни продукти и други морски храни - 21 739,17лв без ДДС • Обособена позиция № 4 - Яйца и яйчни продукти - 12 016,67лв без ДДС • Обособена позиция № 5 - Масла и мазнини - 25 187,00лв без ДДС • Обособена позиция № 6 - Зърнени храни и храни на зърнена основа - 48 373,82лв без ДДС • Обособена позиция № 7 - Картофи и кореноплодни - 17 538,26лв без ДДС • Обособена позиция № 8 - Варива - 12 856,67лв без ДДС • Обособена позиция № 9 - зеленчуци - сурови, сготвени, консервирани, замразени, изсушени, ферментирали, зеленчукови сокове - 66 082,25лв без ДДС • Обособена позиция № 10 – плодове - пресни, замразени, изсушени, консервирани, под формата на нектари и плодови сокове, конфитюри, мармалади, желета и компоти - 35 912,92лв без ДДС • Обособена позиция № 11 – Захар, захарни и шоколадови, мед - 32 471,83лв без ДДС • Обособена позиция № 12 - Подправки -пресни и изсушени - 2 588,26лв без ДДС • Обособена позиция № 13 - Други храни - 11 291,25лв без ДДС • Обособена позиция №14 - Месни и месно-растителни консерви - 2 679,90лв без ДДС Ценовото предложение на участниците не може да надхвърля горепосочените прогнозни стойности, явяващи се максимални стойности за офериране, на обществената поръчка като цяло и/или на някоя от обособените позиции. Оферти, надвишаващи прогнозната стойност на обществената поръчка като цяло и/или на прогнозната стойност за някоя от конкретните обособени позиции няма да бъдат допуснати до оценка на офертата по обособената позиция.
ДА
Възложителят си запазва правото да се възползва от предвидената в Раздел ХV от Проекта на договора "опция за продължителност на договора" за срок не по-дълъг от 6 /шест/ месеца след изтичане на срока на сключения договор с избрания за изпълнител участник. Прогнозната стойност на допълнително заявените за доставка хранителни продукти, при "опция за продължителност на договора", се определя като съотношение на горепосочената прогнозна стойност на съответната поръчка и предвидения период на продължаване на договора, като същата е в размер на 79 122,18 лв. /седемдесет и девет хиляди сто двадесет и два лева и осемнадесет стотинки/ без ДДС, която се явява и максималната стойност за съответния период на продлъжаване на договора. Общата стойност по всяка отделна/и Обособена/и позиция/ии, за която участникът, избран за изпълнител, е сключил договор се определя съобразно неговото Ценово предожение и посочените в него единични цени за съответните хранителни продукти от съответната Обособена позиция. Предложените единични цени на хранителните продукти по групи храни подлежат на промяна на база на бюлетин на "САПИ" ООД, гр. София. Странта по договора, която иска да се позове на бюлетина за промяна на цените следва да го представи, актуален към момента на промяната. Предвидените в Техничесата спецификация прогнозни количества на хранителните продукти за всяка отделна Обособена позиция се отнасят и са в сила до изтичане на срока ца изпълнение на договора по настоящата поръчка, който е 36 /тридесет и шест/ месеца. Възложителят си запазва правото да се възползва от предвидената в Раздел XV от Проекта на договор "опция за продължителност на договора" за срок не по-дълъг от 6 /шест/ месеца след изтичане на срока на сключения договор с избрания за изпълнител участник. Прогнозните количества за доставка на хранителните продукти от групата на съответната Обособена позиция при задействане на "опция за продължителност на договора", се определя от Възложителя чрез изпращане на Заявка до Изпълнителя, по реда и условията на Раздел XV от Проекта на договора.
6
ДА
1
36
Гаранцията за участие в процедурата е в размер за всяка обособена позиция както следва и не надвишава 1% от прогнозната й стойност: •Обособена позоция № 1 – 730,00лв /седемстотин и тридесет лева/;•Обособена позиция № 2 – 1 100,00лв /хиляда и сто лева/;•Обособена позиция № 3 – 215,00лв /двеста и петнадесет лева/;•Обособена позиция № 4 - 120,00лв /сто и двадесет лева/;• Обособена позиция № 5 - 250,00лв /двеста и петдесет лева/;•Обособена позиция № 6 - 480,00лв /четиристотин и осемдесет лева/ ;•Обособена позиция № 7 - Картофи и кореноплодни - 175,00лв /сто седемдесет и пет лева/;•Обособена позиция № 8 - 125,00лв /сто двадесет и пет лева/;• Обособена позиция № 9 - 660,00лв /шестотин и шестдесет лева/;• Обособена позиция № 10 – 350,00лв /триста и петдесет лева/;•Обособена позиция № 11 – 320,00лв /триста и двадесет лева/;• Обособена позиция № 12 - 25,00лв /двадесет и пет лева/;•Обособена позиция № 13 - 110,00лв /сто и десет лева/;•Обособена позиция №14 - 25,00лв /двадесет и пет лева/. Ако участник подава оферта за всички обособени позиции следва да представи гаранция за участие в размер на 4 685,00лв /четири хиляди шестотин осемдесет и пет лева/.Гаранцията за участие може да се внесе по банков път или може да се представи под формата на банкова гаранция.Участникът избира сам формата на гаранцията за участие.Когато участникът избере гаранцията за участие да бъде банкова гаранция, тогава това трябва да бъде безусловна и неотменима банкова гаранция със срок на валидност 120 дни от крайната дата за представяне на офертите.Когато участникът избере да внесе гаранцията за участие по банков път това следва да стане по следната сметка на Община Мъглиж:СМЕТКА:................Банка: ……………………. IBAN: …………….. BIС:……………………..В нареждането за плащане, както и в предложената банкова гаранция, задължително следва да бъде записано "Гаранция за участие в обществена поръчка с предмет: „Доставка на хранителни продукти за детските и социалните заведения и обществена трапезария намиращи се на територията на Община Мъглиж по обособени позиции", обособена позиция №.......Забележка: Ако участник подава оферта за повече от една обособена позиция, то за всяка самостоятелна позиция се представя отделен документ за гаранция за участие. Ако участник участва за всички обособени позиции, може да представи един документ за гаранция за участие, в който да се описва, че се участва за всички обособени позиции на поръчката.При представяне на гаранцията в платежният документ или в банковата гаранция изрично се посочва процедурата и обособената позиция/ии за която се представя гаранцията.Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, всеки от членовете/съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. Условия и размер на гаранцията за изпълнение на договора и условия и начин на плащането й - Гаранцията за изпълнение на договорите е в размер на 3% (три процента) от цената на конкретния договор.Същата може да се внесе по банков път или да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът избира сам формата на гаранцията за изпълнение.Участникът, определен за изпълнител на обществената поръчка, представя банковата гаранция или платежния документ за внесената по банков път гаранция за изпълнение на договора при неговото сключване.При представяне на гаранцията в платежният документ или в банковата гаранция изрично се посочва договора, за който се представя гаранцията. Когато участникът или избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от членовете/съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. Когато участникът избере гаранцията за изпълнение да бъде банкова гаранция, тогава в нея трябва да бъде изрично записано, че тя е безусловна и неотменима, че е в полза на Община Мъглиж и че е със срок на валидност най-малко три месеца след приключване на изпълнението на договора.
Заплащането на доставените хранителни продукти ще става на база реално извършени доставки. Възложителят ще заплаща за осъществена периодична доставка на хранителни продукти по банков път, по банкова сметка на Изпълнителя, в срок до 10 (десет) работни дни след датата на предоставяне на факура. Издаването на фактурата ще става месечно и ще се извършва до 5 (пет) работни дни след края на съответния месец.
Възложителят не поставя такова изискване.
НЕ
Офертата и приложенията към нея се изготвят по представените в документацията образци.Пликът с офертата съдържа три отделни запечатани непрозрачни плика, надписани, както следва: Плик № 1 - “Документи за подбор” съдържа: 1) Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника;2) Писмо към офертата – Образец №1;3) Административни сведения - Образец №2;4) Декларация, че участникът е запознат с всички обстоятелства от значение за поръчката – Образец №3;5) Декларация, че участникът ще спазва всички условия, необходими за изпълнение на поръчката – Образец №4;6) Регистрационни документи на участника:•Документ за регистрация или посочване на ЕИК, съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е ЮЛ или ЕТ– копие, заверено с подпис и печат на лицето определено по регистрация да представлява дружеството (за ЮЛ, което е регистрирано в България)•удостоверение за актуално състояние (за ЮЛ), издадено от съответния административен орган по регистрация на участника (Агенция по вписванията за ЮЛ, регистрирано в България) – представя се само в случаите, че участника не е представил ЕИК. Документът следва да бъде издаден не по-късно от 3 /три/ месеца преди датата на представяне на офертата ;•документ за регистрация на чуждестранното лице, съобразно националното му законодателство, като документът бъде преведен на български език и в официален превод (за юридическо лице, което не е регистрирано в България); •документа за самоличност (копие) за участник - физическо лице;•Документ за данъчна регистрация (копие) и БУЛСТАТ /ЕИК (копие) и регистрация по ЗДДС, ако е регистриран (копие);7)Документ за внесена гаранция за участие - оригинала на вносната бележка или оригинал на банковата гаранция за участие;8)Декларация за липсата на обстоятелствата по за липса на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1 , б "а", "б", "в", "г", "д", ал.2, т.5 и ал. 5, т. 1 от ЗОП - Образец № 5;9) Декларация за липсата на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 2 и т.3, ал. 2, т. 1, т.2а, т. 3 и ал.5, т.2 ЗОП ЗОП - Образец № 5а;10) Декларация за участието или неучастието на подизпълнители - Образец № 6;11) Декларация за съгласие за участие като подизпълнител - попълва се Образец №7;12) Декларация от членовете на обединението/консорциума - Образец №8; 13) Декларация за приемане на условията в проекта на договор - Образец № 9;14) Пълномощно на лицето, упълномощено да представлява участника в процедурата (тогава, когато участникът не се представлява от лицата, които имат право на това, съгласно документите му за регистрация);15) При участник обединение, което не е юридическо лице - Договор за създаване на обеднението, в който е предвидено разпределението на дейностите на членовете на обединението по изпълнение на поръчката и е посочен представляващият обединението. Освен изброените, в плик №1 се поставят и Документите съгласно поле III..2.2) и III. 2.3) от настоящото обявление. Плик №2 съдържа: 1. Попълнен Образец №14, в зависимост от това за коя/кои обособена/и позиция/ии подава оферта участникът.2. Попълнена Таблица от Образец №14-1 - таблица на продуктите с посочване на вида на продуктите, търговското им наименование,описание, производител, вид стандарт за продукта ТД или БДС, в зависимост от обособенатапозиция. 3. Работна програма - включваща предлаган подход и стратегия за изпълнение на поръчката, както обяснение на потенциалните предпоставки /допускания/и рискове, които могат да възникнат и да окажат влияние върху изпълнението на договора, съгласно изискванията на техническата спецификация. Плик №3 съдържа:1. Попълнен образец - „Ценова оферта" - Образец №15, в зависимост от обособената позиция. 2.Таблица от Образец 15-1 с попълнени единични цени за предвидените за доставка хранителни продукти, подписана и подпечатана-оригинал, в зависимост от обособената позиция. Когато участникът участва за повече от една обособена позиция Плик №2 и Плик №3, се представят толкова пъти, за колкото обособени позиции участникът участва.
1.Информация за оборота от изпълнение на доставки и/или търговия, сходни с предмета на съответната обособена позиция, за която участва, изпълнени през последните три приключени финансови години(2011, 2012, 2013г.), в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си. – Образец №10; Под „сходни" с предмета на настоящата поръчка (за обособената позиция) се разбират доставки и/или търговия в търговски помеенния на храни от "Групата храна" на съответната обособена позиция. По смисъла на параграф 1, т. 12 от ДР на Закона за храните „Групи храни" са храни, обединени на базата на техния произход и състав. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, документите за доказване на изискванията за икономическо и финансово състояние се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор. Когато участник в процедурата е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, в случай, че документите за доказване на икономическото и финансово състояние, които са на чужд език се представят и в превод. Когато участникът предвижда участието на подизпълнители при изпълнение на поръчката, документите за доказване на икономическото и финансовото състояние се прилагат и за подизпълнителите.
1. Участнкът трябва да е реализирал оборот от осъществяване на доставки и/или трърговия в търговски помещения на хранителни продукти, сходни на съответната обособена позиция от поръчката, за която участва, общо за последните три приключили финансови години /2011г., 2012г., 2013г./, считано от датата на която участникът е учреден или започнал дейността си, в размер на не по-малко от: •Обособена позоция № 1 – Мляко и млечни продукти - 145 000,00лв /сто четирдесет и пет хиляди лева/ •Обособена позиция № 2 – Месо и месни продукти - 225 000,00лв /двеста двадесет и пет хиляди лева/ •Обособена позиция № 3 – Риба, рибни продукти и други морски храни - 43 00,00лв /четирдесет и три хиляди лева/ •Обособена позиция № 4 - Яйца и яйчни продукти - 24 000,00лв /двадесет и четири хиляди лева/ •Обособена позиция № 5 - Масла и мазнини - 50 000,00лв /петдесет хиляди лева/ •Обособена позиция № 6 - Зърнени храни и храни на зърнена основа - 95 000,00лв /деветдесет и пет хиляди лева/ •Обособена позиция № 7 - Картофи и кореноплодни - 35 000,00лв /тридесет и пет хиляди лева/ •Обособена позиция № 8 - Варива - 25 000,00лв /двадесет и пет хиляди лева/ •Обособена позиция № 9 - зеленчуци - сурови, сготвени, консервирани, замразени, изсушени, ферментирали, зеленчукови сокове - 130 000,00лв /сто и тридесет хиляди лева/ •Обособена позиция № 10 – плодове - пресни, замразени, изсушени, консервирани, под формата на нектари и плодови сокове, конфитюри, мармалади, желета и компоти - 70 000,00лв /седемдесет хиляди лева/ •Обособена позиция № 11 – Захар, захарни и шоколадови, мед - 64 000,00лв /шестдесет и четири хиляди лева/ •Обособена позиция № 12 - Подправки -пресни и изсушени - 5 000,00лв /пет хиляди лева/ •Обособена позиция № 13 - Други храни - 22 000,00 /двадесет и две хиляди лева/ •Обособена позиция №14 - Месни и месно-растителни консерви - 5 000,00лв /пет хиляди лева/ Под „сходни" с предмета на настоящата поръчка (за обособената позиция) се разбират доставки и/или търговия в търговски помещения на храни от "Групата храна" на съответната обособена позиция. По смисъла на параграф 1, т. 12 от ДР на Закона за храните „Групи храни" са храни, обединени на базата на техния произход и състав. Забележка: При участие на обединение, което не е юридическо лице, изискванията за икономическо и финансово състояние се прилагат към обединението участник, а не към всяко от лицата, включени в него, с изключение на съответна регистрация, представяне на сертификат или друго условие, необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно изискванията на нормативен или административен акт и съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединение, съгласно чл. 25, ал. 8 от ЗОП, като документите, с които се доказва съответствието с поставените минимални изисквания се представят само от участника в обединението, чрез когото обединението доказва съответствието си с критериите за подбор, съгласно чл. 56, ал. 3, т. 2 от ЗОП. В случай, че участникът предвижда участие на подизпълнител/и, минималните изисквания за икономическо и финансово състояние се отнасят за подизпълнителите, съобразно вида и дела на тяхното участие в изпълнение на поръчката, в съответствие с нормата на чл. 56, ал. 2 от ЗОП, а документи, доказващи съответствието с поставените критерии за подбор се представят за всички подизпълнители. На основание чл. 69 от ЗОП, участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка, ако не отговаря на минималните изисквания за икономическо и финансово състояние за съответната обособена позиция, за която е подал оферта, след провеждане на процеура по чл.68, ал.8 и ал.9 от ЗОП.
1. Справка - Списък на изпълнените от участника договори за доставка с предмет сходен на предмета на Обособена позиция №...... на поръчката през последните 3 (три) години, считано до датата, на подаване на настоящата оферта - Образец №11; 2. Референции/препоръки за изпълнението на доставки, с предмет сходен на предмета на обособената позиция на поръчката, за която участва участникът, през последните три години. Всеки договор, посочен в Справката – списък трябва да бъде придружен от препоръка за добро изпълнение, издадена от възложителите. Не се допуска представянето на препоръки за договори, които не са посочени в справката- списък. 3. Списък на транспортните средства, с които участника разполага за изпълнение на поръчката, които са регистрирани в ОДБХ, придружен със удостоверения за регистрация на транспортните средства за превоз на хранителни продукти от животински или неживотински произход, издадено от ОДБХ /заверени копия/. - Образец № 12; 4. Списък за наличните собствени или наети обекти за търговия с храни, придружен от заверени от участника копия на удостоверения за регистрация на хранителен обект, издадени от ОДБХ, съгласно чл.12 от Закона за храните –Образец № 13; 5. Сертификат за внедрена система за управление на безопасността на храните НАССР или еквивалентен сертификат с област на приложение, обхващаща предмета на поръчката /заверено копие/. В случай, че участникът участва като обединение или консорциум, който не е юридическо лице документите за доказване на минималните изисквания за технически възможности се представят само от лицата, от които ще се доказва критерия за подбор, а изикванията ще се прилагат спрямо обединението като цяло, с изключение на Сертификат за внедрена система за управление на безопасността на храните НАССР или еквивалентен сертификат с област на приложение, обхващаща предмета на поръчката, като същия се прилага се изисква от всяко от лицата, включени в обединението/консорциума, които ще извършват търговия с хранителни продукти. Когато участникът предвижда участието на подизпълнители при изпълнение на поръчката, документите за доказване на техническите възможности се прилагат и за подизпълнителите, с изключение на Сертификат за внедрена система за управление на безопасността на храните НАССР или еквивалентен сертификат с област на приложение, обхващаща предмета на поръчката, като същия се изисква от всяко от лицата, включени в обединението/консорциума, които ще извършват търговия с хранителни продукти. Когато участник в процедурата е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, същите представят еквивалентни докумененти на тези изисквани от Възложителя, издадени от компетентен орган от страната, в която са установени. В случай, че участник в процедурата е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения и документите за доказване на минималните изисквания за технически възможности са на чужд език, то те следва да се представят и в превод.
1. Участникът следва е изпълнил минимум 1 (един) договор за доставки с предмет, сходен на предмета на обособената позиция от поръчката, за която участва, през последните три години, считано до датата на подаване на оферта за участие в настоящата процедура, придружен с Референция/Препоръка за добро изпълнение на същия. Под „сходни" с предмета на настоящата поръчка (за обособената позиция) се разбират договори за доставки на храни от "Групата храна" на съответната обособена позиция. По смисъла на параграф 1, т. 12 от ДР на Закона за храните „Групи храни" са храни, обединени на базата на техния произход и състав. 2. Участникът следва да разполага с минимум 2 (два) броя транспортни средства, регистрирани в ОДБХ, собствени или наети, независимоот това за колко обособени позиции подава оферта 3. Участникът трябва да разполага минимум с 1 брой собствен или нает обект за търговия с храни, независимо дали същият подава оферта за участие само по една от обособените позиции или по повече от една обособена позиция. 4.Участникът следва да има въведена система за управление на безопасността на храните - НАССР или еквивалент, независимо дали същият подава оферта за участие само по една от обособените позиции или по повече от една обособена позиция. Забележка: В случай, че участникът участва като обединение/консорциум, което не е юридическо лице минималните изисквания за технически възможности се прилагат за обединението като цяло, а не към всяко от лицата включени в него, с изключение на минималното изискване за въведена система за управление на безопасността на храните - НАССР или еквивалент, като същото изискване се прилага към всяко от лицата, включени в обединението/консорциума, които ще извършват търговия с хранителни продукти. В случай, че участникът предвижда участие на подизпълнител/и, минималните изисквания за технически възможности се отнасят за подизпълнителите, съобразно вида и дела на тяхното участие в изпълнение на поръчката, в съответствие с нормата на чл. 56, ал. 2 от ЗОП. В случай, че подизпълнител ще осъществява търговия с хранителни продукти, минималното техническко изискване за въведена система за управление на безопасността на храните - НАССР или еквивалент се отнася и до подизпълнителя. На основание чл. 69 от ЗОП, участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка, ако не отговаря на минималните изисквания за технически възможности за съответната обособена позиция, за която е подал оферта, след провеждане на процедура по чл.68, ал.8 и ал.9 от ЗОП
Открита
НЕ
НЕ
НЕ
Официален/ни език/езици на ЕС:
BG
120
гр. Мъглиж, пл. "Трети март"32, заседателна зала на Община Мъглиж
Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел.
НЕ
НЕ
На основание чл.64, ал.3 от ЗОП, с цел намаляване на сроковете по чл.64,ал.1 от ЗОП е предоставен пълен достъп по електронен път на цялата документация за участие в процедурата и същата е публикувана и може да бъде намерена на интернет адрес както следва: www.maglizh.com., профил на купувача.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
Интернет адрес: http://www.cpc.bg.
Срокът за подаване на жалби е съгласно чл. 120, ал. 5, т.1 и ал.6 от ЗОП.
08.01.2014 г.
Доставка на мляко и млечни продукти за нуждите на детските и социалните заведения и обществена тряпезария наОбщина Мъглиж.
15500000
Описание:
Прогнозните количества по обособената позицияса съгласно техническа спецификация в документацията, а общата стойност на обособената позиция е 73 281,08лв без ДДС
Доставка на месо и месни продукти за нуждите на детските и социалните заведения и на обществена трапезария на територията на Община Мъглиж.
15100000
Описание:
Прогнозните количества по обосбената позиция са съгласно техническа спецификация към документацията, а общата прогнозна стойност на обособената позиция е 112 714,00лв без ДДС
Доставка на риба, рибни продукти и други морски храни за нуждите на детските и социалните заведения и на обществена трапезария на територията на Община Мъглиж.
15200000
Описание:
Прогнозните количества по обосбената позиция са съгласно техническа спецификация към документацията, а общата прогнозна стойност на обособената позиция е 21 739,17лв без ДДС
Доставка на яйца и яйчни продукти за нуждите на детските и социалните заведения и на обществена трапезария на територията на Община Мъглиж.
15800000
Описание:
Прогнозните количества по обосбената позиция са съгласно техническа спецификация към документацията, а общата прогнозна стойност на обособената позиция е 12 016,67лв без ДДС
Доставка на масла и мзнинни за нуждите на детските и социалните заведения и на обществена трапезария на територията на Община Мъглиж.
15410000
Описание:
Прогнозните количества по обосбената позиция са съгласно техническа спецификация към документацията, а общата прогнозна стойност на обособената позиция е 25 187,00лв без ДДС
Доставка на зърнени храни и храни на зърнена основа за нуждите на детските и социалните заведения и на обществена трапезария на територията на Община Мъглиж.
15810000, 15600000
Описание:
Прогнозните количества по обосбената позиция са съгласно техническа спецификация към документацията, а общата прогнозна стойност на обособената позиция е 48 373,82лв без ДДС
Доставка на картофии кореноплодни за нуждите на детските и социалните заведения и на обществена трапезария на територията на Община Мъглиж.
15310000
Описание:
Прогнозните количества по обосбената позиция са съгласно техническа спецификация към документацията, а общата прогнозна стойност на обособената позиция е 17 538,26лв без ДДС
Доставка наварива за нуждите на детските и социалните заведения и на обществена трапезария на територията на Община Мъглиж.
15600000
Описание:
Прогнозните количества по обосбената позиция са съгласно техническа спецификация към документацията, а общата прогнозна стойност на обособената позиция е 12 856,67лв без ДДС
Доставка на зеленчуци - сурови, сготвени, консервирани, замразени, изсушени, ферментирали, зеленчукови сокове за нуждите на детските и социалните заведения и на обществена трапезария на територията на Община Мъглиж.
15300000
Описание:
Прогнозните количества по обосбената позиция са съгласно техническа спецификация към документацията, а общата прогнозна стойност на обособената позиция е 66 082,25лв без ДДС
Доставка на плодове - пресни, замразени, изсушени, консервирани, под формата на нектари и плодови сокове, конфитюри, мармалади, желета и компоти за нуждите на детските и социалните заведения и на обществена трапезария на територията на Община Мъглиж.
15300000
Описание:
Прогнозните количества по обосбената позиция са съгласно техническа спецификация към документацията, а общата прогнозна стойност на обособената позиция е 35 912,92лв без ДДС
Доставка на захар, захарни и шоколадови, мед за нуждите на детските и социалните заведения и на обществена трапезария на територията на Община Мъглиж.
15820000, 15830000, 15840000
Описание:
Прогнозните количества по обосбената позиция са съгласно техническа спецификация към документацията, а общата прогнозна стойност на обособената позиция е 32 471,83лв без ДДС
Доставка на подправки -пресни и изсушени за нуждите на детските и социалните заведения и на обществена трапезария на територията на Община Мъглиж.
15872200
Описание:
Прогнозните количества по обосбената позиция са съгласно техническа спецификация към документацията, а общата прогнозна стойност на обособената позиция е 2 588,26лв без ДДС
Доставка на други хранителни продукти, които не са включени в останалие позиции за нуждите на детските и социалните заведения и на обществена трапезария на територията на Община Мъглиж.
15800000
Описание:
Прогнозните количества по обосбената позиция са съгласно техническа спецификация към документацията, а общата прогнозна стойност на обособената позиция е 11 291,25лв без ДДС
Доставка на месни и месно-растителни консерви за нуждите на детските и социалните заведения и на обществена трапезария на територията на Община Мъглиж.
15131000
Описание:
Прогнозните количества по обосбената позиция са съгласно техническа спецификация към документацията, а общата прогнозна стойност на обособената позиция е 2 679,90лв без ДДС