02718-2014-0019
Технически редакции | ||
08.01.2014 15:14 ч. : | 08/01/2014 15:01 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
08.01.2014 15:14 ч. : | 08/01/2014 15:01 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-Пловдив: Извършване, независимо с какви средства, на строителство, отговарящо на изискванията, указани от възлагащите органи
Строителство
Териториално поделение "Държавно горско стопанство - Пловдив" към Държавно предприятие "Южноцентрално държавно предприятие" - Смолян, бул. "Шести Септември" № 93, За: Цветана Бързинска-юрисконсулт, Република България 4002, Пловдив, Тел.: 032 643470, E-mail: dgsplovdiv@ucdp-smolian.com, Факс: 032 644106
Място/места за контакт: Териториално поделение "Държавно горско стопанство - Пловдив"Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган: http://dgsplovdiv.ucdp-smolian.com/ http://ucdp-smolian.com/.
Адрес на профила на купувача: http://dgsplovdiv.ucdp-smolian.com/ http://ucdp-smolian.com/.
Електронен достъп до информация: http://dgsplovdiv.ucdp-smolian.com/ http://ucdp-smolian.com/.
Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Публичноправна организация
Друг: Стопанисване на горите - управление, възпроизводство, ползване и опазване на горите
НЕ
“Поддръжка, текущ ремонт и снегопочистване на съществуващи горски пътища, както и строителство на временни горски пътища, осигуряващи достъп до обектите, включени за ползване през 2013 - 2014 г., на територията на ТП “ДГС – Пловдив” по обособени позиции”
Обявлението обхваща обществена поръчка
Предмет на откритата процедура е “Поддръжка, текущ ремонт и снегопочистване на съществуващи горски пътища, както и строителство на временни горски пътища, осигуряващи достъп до обектите, включени за ползване през 2013 - 2014 г., на територията на ТП “ДГС – Пловдив” по обособени позиции”, съгласно Решение № І - 3/08.01.2014г. на Директора на ТП “ДГС – Пловдив” за откриване на процедура за възлагане на обществена поръчка. Описание и обем на поръчката: Обособена позиция № 1: „Поддръжка и текущ ремонт на съществуващи горски пътища, както и строителство на временни горски пътища, осигуряващи достъп до обектите, включени за ползване през 2013 – 2014г. на територията на ТП „ДГС – Пловдив”. Обособена позиция № 2: „Снегопочистване на съществуващи горски пътища, осигуряващи достъп до обектите, включени за ползване през 2013 – 2014г. на територията на ТП „ДГС – Пловдив”. Възложителят не се задължава да усвои целия обем от дейности, посочени в КСС, неразделна част от документацията за участие /Приложение 3-А/. Възлагането на дейностите от предмета на настоящата обществена поръчка ще се извършва с отделни заявки и при възникнала необходимост. Стойността на поръчката по обособени позиции е прогнозна и възложителят не се задължава да я усвои напълно. Възложителят ще заявява периодично възникналите потребности от извършване на дейностите, предмет на обществената поръчка. Възложителят няма задължение за цялостно усвояване на посочените видове и количества дейности, както и може да заявява дейности със сходен характер, извън посочената в документацията за участие номенклатура /приложение 3-А/ по предмета на обществената поръчка в рамките на общата стойност по сключените договори. При извършване на дейностите от предмета на настоящата обществена поръчка следва да се спазват изискванията на Наредба № 39/10.04.2006г. за строителство в горите и земите от горския фонд /Издадена от Министерството на регионалното развитие и благоустройството, Министерството на земеделието и горите и Министерството на околната среда и водите, Обн. ДВ. бр.38/09.05.2006г./, както и действащото законодателство на Република България. За обособена позиция №1 изпълнителят е длъжен да започне изпълнение на заявените дейности в срок от 48 (четиридесет и осем) часа, считано от получаване писмената заявка на Възложителя. За обособена позиция №2 изпълнителят е длъжен да започне изпълнение на заявените дейности в срок от 24 (двадесет и четири) часа, считано от получаване писмената заявка на Възложителя. В заявката за извършване на конкретната дейност, която ще бъде изпращана от възложителя до изпълнителя, ще бъде определян срок, съобразно заявените дейности по вид и количество и технологично необходимото време за изпълнението им. Срок на изпълнение на поръчката: договорите за поддръжка, текущ ремонт и снегопочистване на съществуващи горски пътища, както и строителство на временни горски пътища, осигуряващи достъп до обектите, включени за ползване през 2013 – 2014г. на територията на ТП „ДГС – Пловдив” по обособени позиции се сключват за срок от 12 /дванадесет/ календарни месеца, считано от датата на подписване на договора.
45233140, 45233141, 45233142
Описание:
НЕ
ДА
НЕ
Обособена позиция № 1: „Поддръжка и текущ ремонт на съществуващи горски пътища, както и строителство на временни горски пътища, осигуряващи достъп до обектите, включени за ползване през 2013 – 2014г. на територията на ТП „ДГС – Пловдив”. Обособена позиция № 2: „Снегопочистване на съществуващи горски пътища, осигуряващи достъп до обектите, включени за ползване през 2013 – 2014г. на територията на ТП „ДГС – Пловдив”. Прогнозната стойност на обществената поръчка, без възложителят да се ангажира с нейното пълно усвояване, по обособени позиции е както следва: За Обособена позиция № 1 – 16 476.00 /шестнадесет хиляди, четиристотин седемдесет и шест лева/ лв. без ДДС. За Обособена позиция № 2 – 7 520.00 /седем хиляди, петстотин и двадесет лева/ лв. без ДДС. Пълно описание и обем на поръчката се съдържа в Приложение № 3, неразделна част от настоящата документация. Възложителят не се задължава да извърши поддръжка, текущ ремонт и снегопочистване на всички описани съществуващи горски пътища, както и строителство на временни горски пътища, и да извърши всички ремонтни и други дейности, посочени в КСС /приложение 3-А/. Възлагането на дейностите от предмета на настоящата обществена поръчка ще се извършва с отделни заявки и при възникнала необходимост. Стойността на поръчката по обособени позиции е прогнозна и възложителят не се задължава да я усвои напълно. Възложителят ще заявява периодично възникналите потребности от извършване на дейностите, предмет на обществената поръчка. Възложителят няма задължение за цялостно усвояване на посочените видове и количества дейности, както и може да заявява дейности със сходен характер, извън настоящата номенклатура /приложение 3-А/ по предмета на обществената поръчка.
НЕ
НЕ
12
1. Гаранцията за участие съгласно чл. 59, ал. 2 и чл. 60 от ЗОП е парична сума, внесена по сметка на ТП “ДГС – Пловдив”: IBAN: BG87DEMI92401000113224, BIC KOД: DEMIBGSF, „Търговска банка Д” АД или банкова гаранция в същите размери – оригинал, издаден от българска или чуждестранна банка със срок на валидност равен на срока на валидност на офертите. Размерът на гаранцията за участие е, както следва: За обособена позиция № 1 – 164.76 лв. (сто шестдесет и четири лева и седемдесет и шест стотинки); За обособена позиция № 2 – 75.20 лв. (седемдесет и пет лева и двадесет стотинки); Възложителят има право да задържи гаранцията за участие, когато участник в процедурата за възлагане на обществената поръчка: а) оттегли заявлението си след изтичането на срока за получаване на заявления или оттегли офертата си след изтичането на срока за получаване на офертите; б) оспори решението на възложителя – до решаване на спора; в) е определен за изпълнител, но не изпълни задължението си да сключи договор за обществена поръчка в срок, както и в други случаи, посочени в ЗОП. Гаранциите за участие на участниците се освобождават от възложителя, както следва: 1. На отстранените участници – в срок до 5 работни дни след изтичането на срока за обжалване на решението на възложителя за определяне на изпълнител. 2. На класираните на първо и второ място участници – след сключване на договора за обществена поръчка, а на останалите класирани участници – в срок до 5 работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за определяне на изпълнител. 3. При прекратяване на процедурата за възлагане на обществена поръчка гаранциите на всички участници се освобождават в срок до 5 работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за прекратяване. Възложителят освобождава гаранциите /за участие и изпълнение/ без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. 2. Гаранция за изпълнение съгласно чл. 59, ал. 3 и чл. 60 от ЗОП е парична сума или банкова гаранция по избор на участника в размер на 3 (три) % от стойността на договора, вносима, респ. представена след като участникът бъде определен за изпълнител на поръчката. Гаранцията за изпълнение във формата на парична сума се внася по банков път по сметка на ТП ”ДГС – Пловдив”: IBAN: BG87DEMI92401000113224, BIC KOД: DEMIBGSF, „Търговска банка Д” АД, а банковата гаранция в същите размери – оригинал, издаден от българска или чуждестранна банка със срок на валидност – с 30 (тридесет) дни по-дълъг от срока на договора. Гаранцията за изпълнение се представя при подписване на договора от участника, определен за изпълнител на поръчката. Условията и сроковете за задържане, респ. освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за възлагане на обществената поръчка (ОП).
Окончателното разплащане с Изпълнителя ще се извършва на база стойността на действително извършените строителни/възстановително – ремонтни и поддържащи механизирани и ръчни работи, установени с двустранно подписан предавателно - приемателен протокол и фактура, подписана от представители на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ и ИЗПЪЛНИТЕЛЯ. Плащанията ще се извършват в 30 /тридесет/ дневен срок от представяне на надлежно оформена подробна фактура от Изпълнителя в български лева, по посочена от него банкова сметка.
Ако участникът е обединение той представя акт за учредяване на обединението – оригинал или нотариално заверено копие, подписан от лицата в обединението, в който задължително се посочва представляващият и разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите по поръчката. Ако в акта за учредяване на обединението не е определено лице, което ще представлява обединението, всички членове на обединението трябва да упълномощят с нотариално заверено пълномощно едно лице, което да ги представлява при участието им в процедурата за избор на изпълнител на обществената поръчка. Като минимум актът за учредяване на обединението задължително трябва да съдържа клаузи, гарантиращи следното: • всички членове на обединението са отговорни, заедно и поотделно за подготовката на офертата по обществената поръчка и за изпълнението на бъдещия договор по нея: • представляващия обединението да е упълномощен от останалите членове да задължава, да получава указания за и от името на всеки член на обединението: • цялостното изпълнение на бъдещия договор, включително и разплащанията по него да са в солидарна отговорност на всички членове на обединението: • всички членове на обединението са задължени да останат заедно в обединението за целия период на изпълнение на бъдещия договор по настоящата обществена поръчка. След подаването на офертата не се допускат никакви промени в състава на обединението. Актът за създаването на обединение задължително се прилага към офертата на участника. Участник в настоящата обществена поръчка, който е обединение, ще бъде отстранен от нея, ако: към офертата му не е приложен акт за създаването на обединение или в приложеното споразумение липсват клаузи, уреждащи всички изисквания, посочени по-горе или съставът на обединението се е променил след подаването на офертата. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице представя документите съобразно чл.56, ал. 3 от ЗОП.
НЕ
Офертата се изготвя по образец (Приложение №4) и се поставя в ПЛИК №1 – оригинал, изготвен и подпечатан от участника, подписан от представляващия участника и трябва да съдържа следните документи: А.Документи, които участниците следва да поставят в отделен запечатан непрозрачен ПЛИК №1,обозначен с надпис “ДОКУМЕНТИ ЗА ПОДБОР”:4.1.Документ за закупена документация за участие–копие;4.2.Документ за внесена гаранция за участие–копие;4.3.Копие от документа за регистрация или ЕИК, съгласно чл.23 от Закона за търговския регистър-когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец.Когато участникът е чуждестранно юридическо лице или обединение представя копие от документ за съдебна регистрация,съобразно националното му законодателство–представя се в официален превод на български език.Когато участникът в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, документите по т. 4.3 и т. 4.5 следва да се представят от всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението.4.4. При участници обединения – акт за учредяване на обединението – оригинал или нотариално заверено копие, подписан от лицата в обединението, в който задължително се посочва представляващият и разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите по поръчката.4.5.Копие от документ за самоличност–когато участникът е физическо лице;4.6.Декларация за липса на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1 и ал. 2, т. 5 от ЗОП (Приложение №5);4.7. Декларация за липса на обстоятелствата по чл.47,ал.1,т.2 и т.3 и ал.2,т.1 и т.3 от ЗОП(Приложение №6);4.8.Декларация за липса на обстоятелствата по чл.47, ал.5 от ЗОП (Приложение №7);4.9.Декларация относно използването на подизпълнители(Приложение №8) и Декларация по чл.55,ал.5 от ЗОП за съгласие на подизпълнителя(Приложение №12).Подизпълнителите трябва да отговарят на всички изисквания, на които отговаря и основният участник.При използване на подизпълнители се посочва дела на тяхното участие, както и вида на работите,които ще извършват.4.10.Доказателства за технически възможности-описани в ІІІ.2.3. от настоящото обявление.4.11.Доказателства за финансовото, икономическото състояние и техническите възможности на участниците –описани в ІІІ.2.2. от настоящото обявление.В случай, че участникът е обединение, което не е ЮЛ, изискването за финансовото, икономическото състояние и техническите възможности, се отнася общо за лицата, включени в обединението, като документите се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор по чл.25,ал. 2,т.6 от ЗОП.При участие на подизпълнители изискването се прилага съгласно чл.56,ал.2 от ЗОП, съобразно вида и дела на тяхното участие.4.12.Декларация, че участникът е запознат с всички обстоятелства, свързани с обществената поръчка и е съгласен с условията на проектодоговора(Приложение№9);4.13.Декларация по чл.56,ал.1,т.11 от ЗОП(Приложение №10).4.14. Други документи за доказване на техническите възможности по преценка на участника;При участие на подизпълнители участникът представя и :подписани от подизпълнителите декларации по чл. 47, ал. 1, ал. 2 и ал. 5 от ЗОП (Приложения № 5, 6 и 7 );декларация за съгласие на подизпълнителя по чл.55,ал.5 от ЗОП, подписана от подизпълнителя–(Приложение №12); декларация по чл. 56, ал. 1, т. 11 от ЗОП от подизпълнителя(Приложение №10); Документите по т.А.4.3, т. А.4.6, А.4.7, А.4.8, А.4.9, А.4.10, А.4.11, А.4.13 от настоящата документация се представят за всеки от подизпълнителите, а изискванията към тях се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие. Б. ПЛИК №2 “ПРЕДЛОЖЕНИЕ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА” съдържа следните документи:1. Декларация, относно срока за валидност на предложението (Приложение №13);2.Декларация, за срока за изпълнение на цялата обществена поръчка (Приложение №14); 3.Техническо предложение(Приложение №16).В. ПЛИК №3 “ПРЕДЛАГАНА ЦЕНА” съдържа следните документи:1.Ценово предложение (Приложение №15-1 и Приложение №15-2) и Администратративни сведения за участника.
Заверено копие от годишен финансов отчет на кандидата за последните три приключили финансови години /2010, 2011 и 2012 г./, съгласно чл. 50 от ЗОП, в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, оформени съгласно Закона за счетоводството и приложимите нормативни актове, или Декларация /свободен текст/, че е публикуван в Търговския регистър към Агенцията по вписванията. За участници – чуждестранни юридически лица – се представят еквивалентни документи, изготвени съгласно приложимото законодателство на страната където са установени, придружени с превод на български език В случай, че по обективни причини участникът не може да представи исканите от възложителя документи, той може да докаже икономическото и финансовото си състояние с всеки друг документ, съгласно законодателството на държавата, в която е установен.
В процедурата могат да участват лица, които са реализирали общо за последните три години /2010, 2011 и 2012 г./ или в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, общ оборот в размер на: За Обособена позиция № 1 – 16 476.00 /шестнадесет хиляди, четиристотин седемдесет и шест лева/ лв. без ДДС. За Обособена позиция № 2 – 7 520.00 /седем хиляди, петстотин и двадесет лева/ лв. без ДДС. В случай, че участникът е обединение, което не е ЮЛ, изискването за оборот се отнася общо за оборота на лицата, включени в обединението, като документите се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор по чл. 25, ал. 2, т. 6 от ЗОП. При участие на подизпълнители изискването се прилага съгласно чл. 56, ал. 2 от ЗОП, съобразно вида и дела на тяхното участие.
1. Доказателства, че участникът разполага с необходима техника за изпълнение на поръчката: - Първични счетоводни документи или заверено извлечение от счетоводните книги на сметка 204 за ДМА при собствена техника, договори за покупко-продажба или друг документ, доказващ, че техниката е собствена; - Заверени копия от договори за наем; - За механизираната техника се представят копия от свидетелствата за регистрация на техниката по Закона за регистрация и контрол на земеделската и горската техника /ЗРКЗГТ/ и чл. 2 от Наредба № 7 от 23.03.2010 г. за реда и условията за регистрация на земеделската техника, горската техника и машини за земни работи, издадена от МЗХ и валидни талони за преминат технически преглед. 2.Доказателства, че разполага с необходимите работници за изпълнение на поръчката: – Списък на лицата, които ще участват в изпълнение на поръчката, съгласно чл.51, ал.1, т.4 от ЗОП, подписан и подпечатан от участника. – Посочените от участника лица в списъка съгласно чл.51, ал.1, т.4 от ЗОП, задължително представят саморъчно подписана декларация за това, че по време на изпълнение на договора ще са на разположение да поемат работата изключително по тази поръчка за времетраенето й, както изискват отговорностите им - Приложение № 17. – Документ за правоспособност на лицата, които ще извършват операциите с механизираната техника, включително свидетелство за управление на МПС /СУМПС/ за съответната категория.
1. Минимални изисквания за необходима техника, както следва: - багер – 1 /един/ брой – само за обособена позиция №1; - верижен булдозер с мин. мощност 170 к. с. – 2 /два/ броя – само за обособена позиция №1; - товарен автомобил – самосвал – 1 /един/ брой – само за обособена позиция №1; - верижен булдозер с мин. мощност 130 к. с. – 1 брой – само за обособена позиция №2; 2. Минимални изисквания за необходимите работници, както следва: - машинист/водач на багер – 1 /един/ брой – само за обособена позиция №1; - машинист/водач на верижен булдозер – 2 /два/ броя – само за обособена позиция №1; - машинист/водач на товарен автомобил – самосвал – 1/един/ брой – само за обособена позиция №1; - пътни работници /общи работници/ - 3 /три/ броя – само за обособена позиция №1; - машинист/водач на верижен булдозер – 1 /един/ брой – само за обособена позиция №2; В случай, че участникът е обединение, което не е ЮЛ, изискването за технически възможности се отнася общо за лицата, включени в обединението, като документите се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор по чл. 25, ал. 2, т. 6 от ЗОП. При участие на подизпълнители изискването се прилага съгласно чл. 56, ал. 2 от ЗОП, съобразно вида и дела на тяхното участие.
Открита
НЕ
НЕ
ДА
Документацията за участие се предоставя на заинтересованите лица всеки работен ден от 9:00 до 12:00 часа и от 13:00 до 16:00 часа от деловодството на ТП “ДГС – Пловдив” до 07.02.2014 г., включително срещу заплащане или предоставяне на платежен документ за внесени невъзстановими 5,00 лв. (пет лева) без ДДС. Съгласно Чл. 28, ал. 4 Закона за обществените поръчки, при писмено поискване от заинтересованото лице, придружено с платежен документ за стойността на документацията, същата ще бъде изпратена за сметка на лицето, отправило искането на посочен от него адрес. Документацията може да бъде заплатена по банков път по сметка на ТП ”ДГС – Пловдив”: банка РАЙФАЙЗЕНБАНК, гр. Пловдив, RZBBBGSF, сметка № BG72RZBB91551086417012.
Официален/ни език/езици на ЕС:
BG
120
Комисията разглежда офертите в административната сграда на ТП ”ДГС – Пловдив”, гр. Пловдив, бул. Шести септември №93
Отварянето на офертите е публично. Кандидатите могат да присъстват при отваряне на офертите лично или чрез упълномощен представител, както и представители на средствата за масова информация и на юридически лица с нестопанска цел. Представителят на кандидат в процедурата трябва да удостовери представителната си власт с нотариално заверено пълномощно (оригинал).
НЕ
НЕ
Когато участник в настоящата обществена поръчка предвижда използването на подизпълнител/и, възлагането на подизпьлнител/и е допустимо само, ако участникът приеме, че отговаря за действията и/или бездействията на всеки от подизпълнител/ите като за свои действия и/или бездействия и отговаря на изискванията, поставени от възложителя. Когато участникът предвижда участие на подизпълнители при изпълнение на поръчката, следва да се съобрази с разпоредбата на чл. 47 ал. 8 от ЗОП. Подизпълнителите трябва да отговарят на всички изисквания, на които отговаря и основният кандидат. При използване на подизпълнители се посочва дела на тяхното участие, както и вида на работите, които ще извършват. При участие на подизпълнители кандидатът представя и : • подписани от подизпълнителите декларации по чл. 47, ал. 1, ал. 2 и ал. 5 от ЗОП - оригинал, по приложен образец в документацията (Приложения № 5, 6 и 7 ); • декларация по чл. 55, ал. 5 от ЗОП, подписана от подизпълнителя – оригинал, по приложен образец в документацията (Приложение №12); • документите по т.А.4.3, т. А.4.6, А.4.7, А.4.8, А.4.11, А.4.13 от документацията за участие, за всеки от подизпълнителите.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
Интернет адрес: http://www.cpc.bg.
Съгласно чл. 120 от ЗОП
08.01.2014 г.
„Поддръжка и текущ ремонт на съществуващи горски пътища, както и строителство на временни горски пътища, осигуряващи достъп до обектите, включени за ползване през 2013 – 2014г. на територията на ТП „ДГС – Пловдив”.
45233141, 45233142
Описание:
„Поддръжка и текущ ремонт на съществуващи горски пътища, както и строителство на временни горски пътища, осигуряващи достъп до обектите, включени за ползване през 2013 – 2014г. на територията на ТП „ДГС – Пловдив”. Пълно описание и обем на поръчката се съдържа в Приложение № 3 и Приложение № 3 А/количествено-стойностна сметка/, неразделна част от настоящата документация.
„Снегопочистване на съществуващи горски пътища, осигуряващи достъп до обектите, включени за ползване през 2013 – 2014г. на територията на ТП „ДГС – Пловдив”. Пълно описание и обем на поръчката се съдържа в Приложение № 3 и № 3 А /количествено-стойностна сметка/, неразделна част от документацията за участие.
45233141
Описание:
„Снегопочистване на съществуващи горски пътища, осигуряващи достъп до обектите, включени за ползване през 2013 – 2014г. на територията на ТП „ДГС – Пловдив”. Пълно описание и обем на поръчката се съдържа в Приложение № 3 и № 3 А /количествено-стойностна сметка/, неразделна част от документацията за участие.