Версия за печат

00814-2014-0001

BG-Враца: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Доставки

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 000193115

Община Враца, ул. Стефанаки Савов 6, За: Латинка Симова, България 3000, Враца, Тел.: 092 627412, E-mail: rozalinageorgieva@b-trust.org, Факс: 092 627085

Място/места за контакт: дирекция АПД

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.vratza.bg.

Адрес на профила на купувача: www.vratza.bg.

Електронен достъп до информация: www.vratza.bg.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

Доставка на две туристически атракционни влакчета по проект BG161PO001/3.1-03/2010/013 „Развитие на устойчив туризъм в Община Враца, “Леденика – туризъм без сезони”

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
гр. Враца
Код NUTS: BG313
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Минималните изисквания за техническите характеристики на локомотивите са: Двигател VM 3000 C.C. Diesel, притежаващ Европейски стандарт за емисии - минимум EURO 4, с 81 HP.Шаси: Шасито да е носеща структура, горещо поцинкована фасонирана стомана. Окачването да бъде на ресьори със ”shock absorber” за предната и задната ос. Спирачки: Спирачна система - хидравлична с дискове. За задната ос спирачките да са снабдени с автоматичен коректор за спиране. Ръчна спирачка: действа върху задните гуми на локомотива и върху всичките 4 спирачки на пътническият вагон. Върху локомотива да има инсталиран и хидравличен /пневматичен конвертор за контрол на спирачките на вагона. Спирачките да са ратифицирани според нормативите за сигурност на Р България. Трансмисия: Скростна кутия механична със 5 скорости + задна; Тракция на 2 движещи колела-задни. Хидравличен волан. Максимална скорост 25 км/ч. Каросерия: от подсилено, висококачественно, фибростъкло, лаково оцветено и декорирано. Дебелината му да е 5мм., което позволява максимална устойчивост на всяка кондиция на пътя. Вътрешно обтягане със стоманени тръби с вариращо сечение с дебелина от 3мм., монтирани по дължината на вътрешният профил на каросерията с цел да подсили здравината. Рамката да е фиксирана за механиката, чрез супорти от противовибрационен и обезшумяващ материал. Локомотива да има колела 16” с гуми 175/75. Кабината да е снабдена със 1бр. седалка за централно управление, осветление и светещ буркан на покрива. Размер: Дължина 3625 mm. Ширина 1760 mm. Височина 2515 mm. Минималните изисквания за техническите характеристики на вагоните са: Шаси: От фасонирана подсилена и поцинкована стомана, съставена от стоманени греди с размер 120х60, с дебелина 4 мм. Шасито служи за здрава база върху която са монтирани останалите компоненти на вагона: странични панели, врати, седалки и покрив със заоблени ръбове. Подът да е от бадемовидна алуминиева ламарина. Всички елементи да са от висококачественно, фибростъкло, лаково оцветено и декорирано, с дебелина 5мм. Вагонът да е подсилен от вътрешна рама за по-голяма устойчивост и абсорбиране на вибрациите. Завиваща система да позволява на всичките вагони точно да следват трасето на локомотива и да улеснят управлението. Диаметър на завиване 9м. Спирачки: Висококачествената спирачна система съставена от 4 спирачки на барабан. Спирачките да са ратифицирани според нормативите на Р България. Да има 4-ри пневматични ресьора. Колелата да са 14” . Вагонът да е снабден със светлина и бутон за сигнализиране за аварийно спиране. Вагонът да е снабден с прозрачни подвижни пана от PVC прозрачно фолио за предпазване от вятър и дъжд Капацитет за 1 вагон: До 20 лица. Размер: Дължина - 4000 mm; Ширина - 1800 mm; Височина - 2210 mm Участниците могат да предложат и вагони с еквивалентни характеристики, както и да предвидят възможност за слизане, качване и превоз на възрастни и деца, с нарушени двигателни възможности и придвижващи се с инвалидни колички. Боядисване: отговарящ на изискванията за информираност и публичност на Оперативна програма „Регионално развитие” 2007-2013. Участниците трябва да представят минимум три варианта за боядисване на локомотива и вагоните

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

34622400, 34611000

Описание:

Пътнически вагони
Локомотиви

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

локомотив - 2 бр. и вагони - 4 бр.

Стойност, без да се включва ДДС
520000 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в месеци

2

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Участниците следва да представят с офертата си и документ (в оригинал) за внесена или учредена гаранция за участие в откритата процедура за сума в размер на 5 000,00 ( пет хиляди) лева. Гаранцията за участие в процедурата трябва да бъде представена в една от следните форми: парична сума или банкова гаранция. Участникът избира сам формата на гаранцията за участие. Паричната сума следва да бъде внесена предварително в касата на „Център за административно обслужване” при Община Враца или по следната банкова сметка на Община Враца: IBAN: BG36STSA93003300146537; BIC: STSABGSF при Банка ДСК ЕАД, Финансов център гр. Враца. Банковата гаранция за участие следва да е безусловна и неотменима, да е издадена в полза на възложителя за конкретната поръчка и да е със срок на валидност - не по-кратък от срока на валидност на офертата. Банковата гаранция се представя по Приложение № 7 от документацията или по образец, утвърден от съответната банка, ако тази гаранция за участие съдържа условията, посочени в образеца. Участникът, определен за изпълнител на обществената поръчка, е длъжен преди подписването на договора да представи гаранция за изпълнение на договора в размер на 3 (три) % от стойността на обществената поръчка без ДДС. Гаранцията за изпълнение трябва да бъде представена в една от следните форми: парична сума или банкова гаранция. Определеният за изпълнител избира сам формата на гаранцията за изпълнение. Паричната сума следва да бъде внесена предварително в касата на „Център за административно обслужване” при Община Враца или по следната банкова сметка на Община Враца: IBAN: BG36STSA93003300146537; BIC: STSABGSF при Банка ДСК ЕАД, Финансов център гр. Враца. Банковата гаранция за участие следва да е безусловна и неотменима, да е издадена в полза на възложителя за конкретния договор. Срок на валидност минимум 150 кал.дни. Гаранцията се освобождава съгласно условията на договора: 90% от нея в срок от 10 (десет) работни дни след изпълнение задълженията на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ и подписване на констативен протокол за приемане на влакчетата, останалите 10 % се освобождават в срок от 10 (десет) работни дни след изтичане на гаранционния срок. Участниците могат да представят и банкова гаранция по образец на обслужващата ги банка, стига тя да съдържа условията, посочени от възложителя. Гаранцията за изпълнението на договора се задържа и освобождава в съответствие с договорните условия.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Заплащането на доставките, предмет на настоящата обществена поръчка ще се извършва съгласно условията на договора - авансово и окончателно, както следва: •Авансово плащане: в 10 (десет) дневен срок от датата на подписване на договора, ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ превежда на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ авансово 30 (тридесет) % от приетата от Възложителя цена на договора, в размер на ............... ( словом ) лева, по банков път по сметката на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, срещу представена оригинална данъчна фактура. •Окончателно плащане: в 10 (десет) дневен срок след извършване на доставката, ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ превежда на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ останалата сума по договора по банков път по сметката на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, срещу представени: 1.Констативен протокол за действително извършена доставка, подписан от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ и ИЗПЪЛНИТЕЛЯ и СТРОЙТЕЛНИЯ НАДЗОР на обекта; 2. Сертификат Евро 4 или еквивалент. 3. Сертификат удостоверяващ, че влакчето е средство за транспорт на хора по обособени маршрути. 4. Техническа документация. 5. Документи за гаранционен срок и условия на гаранционната поддръжка; 6. Оригинална данъчна фактура с приспаднат аванс. Всички плащания се извършват в: ЛЕВА(BGN)

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

Когато определеният изпълнител е неперсонифицирано обединение на физически и/или юридически лица, преди подписване на договора за възлагане на изпълнението, трябва да се представи удостоверение за регистрация от Регистър БУЛСТАТ и за данъчна регистрация. Ако обединението се състои от чуждестранни физически и/или юридически лица, те представят еквивалентен документ за регистрация от държавата, в която са установени.

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

НЕ

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Офертата се състои от три части - три отделни запечатани непрозрачни и надписани плика, както следва:ПЛИК № 1 с надпис: „ДОКУМЕНТИ ЗА ПОДБОР”, в който се поставят документите, изисквани от възложителя съгласно чл. 56, ал. 1, т. 1 - 6, 8, 12 и 14 от ЗОП, отнасящи се до критериите за подбор на участниците;ПЛИК № 2 с надпис „ПРЕДЛОЖЕНИЕ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА”, в който се поставят документите по чл. 56, ал. 1, т. 7 и 9 от ЗОП, свързани с изпълнението на поръчката, съобразно избрания от възложителя критерий и посочените в документацията изисквания; ПЛИК № 3 с надпис „ПРЕДЛАГАНА ЦЕНА”, който съдържа ценовото предложение на участника.Върху всички пликове в офертата следва да се отбележи наименованието на участника.Съдържание на ПЛИК № 1 „ДОКУМЕНТИ ЗА ПОДБОР”:1.Списък на всички документи, съдържащи се в офертата, подписан от участника;2.Оферта – попълнена и подписана по приложения към настоящата документация образец;3.Документ за регистрация (заверено от участника копие) или ЕИК съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец или актуално състояние; копие от документа за самоличност, когато участникът е физическо лице;Ако участникът е обединение, тези документи се представят за всяко едно от юридическите лица, влизащи в него. Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице следва да се приложи нотариално заверен учредителен акт на обединението. Физическите лица включени в състава на обединения, представят документ за самоличност. Преди сключване на договор с такъв участник същия предоставя Удостоверение за вписване в регистър БУЛСТАТ, банкова сметка и данъчна регистрация.Когато участникът в процедурата е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения се прилага еквивалентен документ на съдебен или административен орган от държавата, в която са установени, представен в официален превод на български език.4. Документ, удостоверяващ представянето на гаранция за участие в откритата процедура – оригинал; 5.Доказателства за икономическото и финансово състояние, съгласно III.2.2.;6. Доказателства за техническите възможности и квалификация:съгласно III.3.2;7. Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1 без б.”e”и ал. 2, т. 5 и ал.5, т. 1 от ЗОП (оригинал) – попълва се и се подписва по приложения към настоящата документация ;8. Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 2 и 3 и ал. 2, т. 1 и 3 и ал. 5, т. 2 от ЗОП (оригинал) – попълва се и се подписва по приложения към настоящата документация. При наличие на обстоятелства по чл.47, ал.2, т.1,3 и 5 участниците ще бъдат отстранени от участие;9. Когато предвижда участието на подизпълнители при изпълнението на обществената поръчка участникът трябва да посочи подизпълнителите, вида на работите, които ще извършват и дела на тяхното участие. За целта посоченият подизпълнител следва да попълни и подпише приложената към настоящата документация декларация за съгласие за участие като подизпълнител ;10. Декларация за приемане на условията в проекта на договор – попълва се и се подписва по приложения към настоящата документация

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

1.Декларация с информация за оборота от доставки с предмет подобен на предмета на поръчката за последните три години ( 2011 – 2013 г.) в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си

Изисквано минимално/ни ниво/а:

Участниците трябва да имат оборот от доставки на туристически атракционни влакчета за последните три години (2011-2013 г.), в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си в размер на 500 000 лева.

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

1. копие от валиден сертификат ISO 9001:2008 за система за управление на качеството (заверено от Участника копие) или еквивалент; 2. Декларация със списък на основните договори с предмет доставка на туристически атракционни влакчета с технически параметри еквивалентни на заложените в настоящата обществената поръчка за последните 3 (три) години, считано до крайния срок за подаване на офертата, придружен с референции/препоръки отговарящи на изискванията на чл. 51, ал.1, т.1 от ЗОП от предишни възложители.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1. Участниците да притежават сертификат по стандарт ISO 9001:2008 за система за управление на качеството с обхват „търговия, доставка на атракционни туристически влакчета“. Възложителят ще приеме еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки, както и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството. 2. Участниците да са изпълнили поне един договор за доставка на туристическо атракционно влакче с технически параметри еквивалентни на заложените в настоящата обществената поръчка за последните 3 (три) години, считано до крайния срок за подаване на офертата. Възложителят ще отстранява от участие в откритата процедура всеки Участник, който не отговаря на минималните изисквания, посочени в тази Документация за участие.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: А: Финансов показател / предлагана цена/; тежест: 60
Показател: Б: Технически показател; тежест: 40
Показател: Б.1.Срок за изпълнение на поръчката; тежест: 6
Показател: Б.2. Гаранционен срок; тежест: 4
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.1) Референтен номер на досието, определен от възлагащия орган/възложителя

05-2014-001

ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
07.02.2014 г.  Час: 16:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
17.02.2014 г.  Час: 16:00
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
 

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 17.02.2014 г.  Час: 16:30
Място

заседателна зала на Община Враца, ет.2

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
Това представлява периодично пвтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

ДА

финансира по Оперативна програма Регионално развитие 2007-2013”, Приоритетна ос 3: „Устойчиво развитие на туризма”, Oперация 3.1: „Подобряване на туристическите атракции и свързаната с тях инфраструктура”, Схема за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ: BG161PO001/3.1-03/2010 „Подкрепа за развитието на природни, културни и исторически атракции”

VI.3) Допълнителна информация

Сроковете в раздел IV3.3., IV3.4. и IV3.8. са определени съгласно чл.64, ал.1 и 3 от ЗОП. Пълен достъп до настоящата документация е предоставен на официалната интернет страница на Община Враца - www.vratza.bg, раздел „Профил на купувача”.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

чл.120, ал.5, т.1 и ал. 6 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

08.01.2014 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ