00814-2014-0001
Технически редакции | ||
08.01.2014 14:54 ч. : | 08/01/2014 14:32 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
08.01.2014 14:54 ч. : | 08/01/2014 14:32 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-Враца: Покупка
Доставки
Община Враца, ул. Стефанаки Савов 6, За: Латинка Симова, България 3000, Враца, Тел.: 092 627412, E-mail: rozalinageorgieva@b-trust.org, Факс: 092 627085
Място/места за контакт: дирекция АПДИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган: www.vratza.bg.
Адрес на профила на купувача: www.vratza.bg.
Електронен достъп до информация: www.vratza.bg.
Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Регионален или местен орган
Обществени услуги
НЕ
Доставка на две туристически атракционни влакчета по проект BG161PO001/3.1-03/2010/013 „Развитие на устойчив туризъм в Община Враца, “Леденика – туризъм без сезони”
Обявлението обхваща обществена поръчка
Минималните изисквания за техническите характеристики на локомотивите са: Двигател VM 3000 C.C. Diesel, притежаващ Европейски стандарт за емисии - минимум EURO 4, с 81 HP.Шаси: Шасито да е носеща структура, горещо поцинкована фасонирана стомана. Окачването да бъде на ресьори със ”shock absorber” за предната и задната ос. Спирачки: Спирачна система - хидравлична с дискове. За задната ос спирачките да са снабдени с автоматичен коректор за спиране. Ръчна спирачка: действа върху задните гуми на локомотива и върху всичките 4 спирачки на пътническият вагон. Върху локомотива да има инсталиран и хидравличен /пневматичен конвертор за контрол на спирачките на вагона. Спирачките да са ратифицирани според нормативите за сигурност на Р България. Трансмисия: Скростна кутия механична със 5 скорости + задна; Тракция на 2 движещи колела-задни. Хидравличен волан. Максимална скорост 25 км/ч. Каросерия: от подсилено, висококачественно, фибростъкло, лаково оцветено и декорирано. Дебелината му да е 5мм., което позволява максимална устойчивост на всяка кондиция на пътя. Вътрешно обтягане със стоманени тръби с вариращо сечение с дебелина от 3мм., монтирани по дължината на вътрешният профил на каросерията с цел да подсили здравината. Рамката да е фиксирана за механиката, чрез супорти от противовибрационен и обезшумяващ материал. Локомотива да има колела 16” с гуми 175/75. Кабината да е снабдена със 1бр. седалка за централно управление, осветление и светещ буркан на покрива. Размер: Дължина 3625 mm. Ширина 1760 mm. Височина 2515 mm. Минималните изисквания за техническите характеристики на вагоните са: Шаси: От фасонирана подсилена и поцинкована стомана, съставена от стоманени греди с размер 120х60, с дебелина 4 мм. Шасито служи за здрава база върху която са монтирани останалите компоненти на вагона: странични панели, врати, седалки и покрив със заоблени ръбове. Подът да е от бадемовидна алуминиева ламарина. Всички елементи да са от висококачественно, фибростъкло, лаково оцветено и декорирано, с дебелина 5мм. Вагонът да е подсилен от вътрешна рама за по-голяма устойчивост и абсорбиране на вибрациите. Завиваща система да позволява на всичките вагони точно да следват трасето на локомотива и да улеснят управлението. Диаметър на завиване 9м. Спирачки: Висококачествената спирачна система съставена от 4 спирачки на барабан. Спирачките да са ратифицирани според нормативите на Р България. Да има 4-ри пневматични ресьора. Колелата да са 14” . Вагонът да е снабден със светлина и бутон за сигнализиране за аварийно спиране. Вагонът да е снабден с прозрачни подвижни пана от PVC прозрачно фолио за предпазване от вятър и дъжд Капацитет за 1 вагон: До 20 лица. Размер: Дължина - 4000 mm; Ширина - 1800 mm; Височина - 2210 mm Участниците могат да предложат и вагони с еквивалентни характеристики, както и да предвидят възможност за слизане, качване и превоз на възрастни и деца, с нарушени двигателни възможности и придвижващи се с инвалидни колички. Боядисване: отговарящ на изискванията за информираност и публичност на Оперативна програма „Регионално развитие” 2007-2013. Участниците трябва да представят минимум три варианта за боядисване на локомотива и вагоните
34622400, 34611000
Описание:
НЕ
НЕ
НЕ
локомотив - 2 бр. и вагони - 4 бр.
НЕ
НЕ
2
Участниците следва да представят с офертата си и документ (в оригинал) за внесена или учредена гаранция за участие в откритата процедура за сума в размер на 5 000,00 ( пет хиляди) лева. Гаранцията за участие в процедурата трябва да бъде представена в една от следните форми: парична сума или банкова гаранция. Участникът избира сам формата на гаранцията за участие. Паричната сума следва да бъде внесена предварително в касата на „Център за административно обслужване” при Община Враца или по следната банкова сметка на Община Враца: IBAN: BG36STSA93003300146537; BIC: STSABGSF при Банка ДСК ЕАД, Финансов център гр. Враца. Банковата гаранция за участие следва да е безусловна и неотменима, да е издадена в полза на възложителя за конкретната поръчка и да е със срок на валидност - не по-кратък от срока на валидност на офертата. Банковата гаранция се представя по Приложение № 7 от документацията или по образец, утвърден от съответната банка, ако тази гаранция за участие съдържа условията, посочени в образеца. Участникът, определен за изпълнител на обществената поръчка, е длъжен преди подписването на договора да представи гаранция за изпълнение на договора в размер на 3 (три) % от стойността на обществената поръчка без ДДС. Гаранцията за изпълнение трябва да бъде представена в една от следните форми: парична сума или банкова гаранция. Определеният за изпълнител избира сам формата на гаранцията за изпълнение. Паричната сума следва да бъде внесена предварително в касата на „Център за административно обслужване” при Община Враца или по следната банкова сметка на Община Враца: IBAN: BG36STSA93003300146537; BIC: STSABGSF при Банка ДСК ЕАД, Финансов център гр. Враца. Банковата гаранция за участие следва да е безусловна и неотменима, да е издадена в полза на възложителя за конкретния договор. Срок на валидност минимум 150 кал.дни. Гаранцията се освобождава съгласно условията на договора: 90% от нея в срок от 10 (десет) работни дни след изпълнение задълженията на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ и подписване на констативен протокол за приемане на влакчетата, останалите 10 % се освобождават в срок от 10 (десет) работни дни след изтичане на гаранционния срок. Участниците могат да представят и банкова гаранция по образец на обслужващата ги банка, стига тя да съдържа условията, посочени от възложителя. Гаранцията за изпълнението на договора се задържа и освобождава в съответствие с договорните условия.
Заплащането на доставките, предмет на настоящата обществена поръчка ще се извършва съгласно условията на договора - авансово и окончателно, както следва: •Авансово плащане: в 10 (десет) дневен срок от датата на подписване на договора, ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ превежда на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ авансово 30 (тридесет) % от приетата от Възложителя цена на договора, в размер на ............... ( словом ) лева, по банков път по сметката на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, срещу представена оригинална данъчна фактура. •Окончателно плащане: в 10 (десет) дневен срок след извършване на доставката, ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ превежда на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ останалата сума по договора по банков път по сметката на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, срещу представени: 1.Констативен протокол за действително извършена доставка, подписан от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ и ИЗПЪЛНИТЕЛЯ и СТРОЙТЕЛНИЯ НАДЗОР на обекта; 2. Сертификат Евро 4 или еквивалент. 3. Сертификат удостоверяващ, че влакчето е средство за транспорт на хора по обособени маршрути. 4. Техническа документация. 5. Документи за гаранционен срок и условия на гаранционната поддръжка; 6. Оригинална данъчна фактура с приспаднат аванс. Всички плащания се извършват в: ЛЕВА(BGN)
Когато определеният изпълнител е неперсонифицирано обединение на физически и/или юридически лица, преди подписване на договора за възлагане на изпълнението, трябва да се представи удостоверение за регистрация от Регистър БУЛСТАТ и за данъчна регистрация. Ако обединението се състои от чуждестранни физически и/или юридически лица, те представят еквивалентен документ за регистрация от държавата, в която са установени.
НЕ
Офертата се състои от три части - три отделни запечатани непрозрачни и надписани плика, както следва:ПЛИК № 1 с надпис: „ДОКУМЕНТИ ЗА ПОДБОР”, в който се поставят документите, изисквани от възложителя съгласно чл. 56, ал. 1, т. 1 - 6, 8, 12 и 14 от ЗОП, отнасящи се до критериите за подбор на участниците;ПЛИК № 2 с надпис „ПРЕДЛОЖЕНИЕ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА”, в който се поставят документите по чл. 56, ал. 1, т. 7 и 9 от ЗОП, свързани с изпълнението на поръчката, съобразно избрания от възложителя критерий и посочените в документацията изисквания; ПЛИК № 3 с надпис „ПРЕДЛАГАНА ЦЕНА”, който съдържа ценовото предложение на участника.Върху всички пликове в офертата следва да се отбележи наименованието на участника.Съдържание на ПЛИК № 1 „ДОКУМЕНТИ ЗА ПОДБОР”:1.Списък на всички документи, съдържащи се в офертата, подписан от участника;2.Оферта – попълнена и подписана по приложения към настоящата документация образец;3.Документ за регистрация (заверено от участника копие) или ЕИК съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец или актуално състояние; копие от документа за самоличност, когато участникът е физическо лице;Ако участникът е обединение, тези документи се представят за всяко едно от юридическите лица, влизащи в него. Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице следва да се приложи нотариално заверен учредителен акт на обединението. Физическите лица включени в състава на обединения, представят документ за самоличност. Преди сключване на договор с такъв участник същия предоставя Удостоверение за вписване в регистър БУЛСТАТ, банкова сметка и данъчна регистрация.Когато участникът в процедурата е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения се прилага еквивалентен документ на съдебен или административен орган от държавата, в която са установени, представен в официален превод на български език.4. Документ, удостоверяващ представянето на гаранция за участие в откритата процедура – оригинал; 5.Доказателства за икономическото и финансово състояние, съгласно III.2.2.;6. Доказателства за техническите възможности и квалификация:съгласно III.3.2;7. Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1 без б.”e”и ал. 2, т. 5 и ал.5, т. 1 от ЗОП (оригинал) – попълва се и се подписва по приложения към настоящата документация ;8. Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 2 и 3 и ал. 2, т. 1 и 3 и ал. 5, т. 2 от ЗОП (оригинал) – попълва се и се подписва по приложения към настоящата документация. При наличие на обстоятелства по чл.47, ал.2, т.1,3 и 5 участниците ще бъдат отстранени от участие;9. Когато предвижда участието на подизпълнители при изпълнението на обществената поръчка участникът трябва да посочи подизпълнителите, вида на работите, които ще извършват и дела на тяхното участие. За целта посоченият подизпълнител следва да попълни и подпише приложената към настоящата документация декларация за съгласие за участие като подизпълнител ;10. Декларация за приемане на условията в проекта на договор – попълва се и се подписва по приложения към настоящата документация
1.Декларация с информация за оборота от доставки с предмет подобен на предмета на поръчката за последните три години ( 2011 – 2013 г.) в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си
Участниците трябва да имат оборот от доставки на туристически атракционни влакчета за последните три години (2011-2013 г.), в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си в размер на 500 000 лева.
1. копие от валиден сертификат ISO 9001:2008 за система за управление на качеството (заверено от Участника копие) или еквивалент; 2. Декларация със списък на основните договори с предмет доставка на туристически атракционни влакчета с технически параметри еквивалентни на заложените в настоящата обществената поръчка за последните 3 (три) години, считано до крайния срок за подаване на офертата, придружен с референции/препоръки отговарящи на изискванията на чл. 51, ал.1, т.1 от ЗОП от предишни възложители.
1. Участниците да притежават сертификат по стандарт ISO 9001:2008 за система за управление на качеството с обхват „търговия, доставка на атракционни туристически влакчета“. Възложителят ще приеме еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки, както и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството. 2. Участниците да са изпълнили поне един договор за доставка на туристическо атракционно влакче с технически параметри еквивалентни на заложените в настоящата обществената поръчка за последните 3 (три) години, считано до крайния срок за подаване на офертата. Възложителят ще отстранява от участие в откритата процедура всеки Участник, който не отговаря на минималните изисквания, посочени в тази Документация за участие.
Открита
НЕ
05-2014-001
НЕ
НЕ
Официален/ни език/езици на ЕС:
BG
90
заседателна зала на Община Враца, ет.2
Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел
НЕ
ДА
финансира по Оперативна програма Регионално развитие 2007-2013”, Приоритетна ос 3: „Устойчиво развитие на туризма”, Oперация 3.1: „Подобряване на туристическите атракции и свързаната с тях инфраструктура”, Схема за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ: BG161PO001/3.1-03/2010 „Подкрепа за развитието на природни, културни и исторически атракции”
Сроковете в раздел IV3.3., IV3.4. и IV3.8. са определени съгласно чл.64, ал.1 и 3 от ЗОП. Пълен достъп до настоящата документация е предоставен на официалната интернет страница на Община Враца - www.vratza.bg, раздел „Профил на купувача”.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
Интернет адрес: http://www.cpc.bg.
чл.120, ал.5, т.1 и ал. 6 от ЗОП
08.01.2014 г.