00520-2014-0001
Технически редакции | ||
08.01.2014 13:36 ч. : | 08/01/2014 12:26 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
08.01.2014 13:36 ч. : | 08/01/2014 12:26 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-София: Покупка
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
Доставки
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
Лесотехнически университет - София, бул." Климент Охридски" № 10, За: доц. Радослав Милчев, Република България 1756, София, Тел.: 0887 365806, E-mail: rmiltchev@abv.bg, Факс: 02 8622830
Място/места за контакт: Лесотехнически университетАдреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Публичноправна организация
Образование
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
Инсталиране, конфигуриране и доставка на безсрочен лиценз за интегрирана информационна система, осигуряваща механизми за усъвършенстване управлението на ЛТУ
Възлагане на обществена поръчка
Настоящата обществена поръчка се осъществява с финансиране от Европейския социален фонд (ЕСФ) по схема BG051PO001-3.1.08 „Усъвършенстване на системите за управление във Висшите училища” по Оперативна програма "Развитие на човешките ресурси”. Изпълнителят следва да извърши дейности по: 1. Обособена позиция 1 - Анализ и изготвяне на предложение за подобряване на основните и спомагателните работни процеси 2. Обособена позиция 2 - Закупуване на ДНА - лицензи за специализиран софтуер /система за Закупуване на ДНА - лицензи за специализиран софтуер /система за управление / 3. Обособена позиция 3 - Синхронизиране и автоматизиране на съществуващите информационни системи и внедряване на единни критерии в системите за управление в университета 4. Обособена позиция 4 - Обучение на академичния състав и служителите за работа с информационната система
48000000
Описание:
ДА
НЕ
1. Обособена позиция 1 - Анализ и изготвяне на предложение за подобряване на основните и спомагателните работни процеси 2. Обособена позиция 2 - Закупуване на ДНА - лицензи за специализиран софтуер /система за Закупуване на ДНА - лицензи за специализиран софтуер /система за управление / 3. Обособена позиция 3 - Синхронизиране и автоматизиране на съществуващите информационни системи и внедряване на единни критерии в системите за управление в университета 4. Обособена позиция 4 - Обучение на академичния състав и служителите за работа с информационната система
НЕ
7
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
Гаранцията за участие е в размер на 2000 (две хиляди) лева, образувана като сбор от позиции както следва: за обособена позиция № 1 - Анализ и изготвяне на предложение за подобряване на основните и спомагателни работни процеси - 474 лева; за обособена позиция 2- Закупуване на ДНА-лицензи за специализиран софтуер -172 лева;за обособена позиция 3 - Синхронизиране и автоматизиране на съществуващите информационни системи и внедряване на единни критерии в системите за управление в унверситета -1273 лева и за обособена позиция 4 - Обучение на академичния състав и служителите за работа с информационната система - 81 лева. Когато кандидат участва само по определена позиция той внася съответната сума. Гаранцията за участие следва да бъде със срока на валидност на офертите. Гаранцията за участие, когато е парична сума се внася по сметка на възложителя: БНБ, Централно управление, IBAN BG64 BNBG 9661 3300 Гаранцията за участие може да се внесе по банков път или може да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът избира сам формата на гаранцията за участие. Когато участникът избере гаранцията за участие да бъде банкова гаранция, тогава тя трябва да съдържа условията, които са посочени в приложения образец и да бъде безусловна и неотменима банкова гаранция със срок на валидност 90 (деветдесет) дни включително от крайния срок за подаване на офертата. Когато участникът избере да внесе гаранцията за участие по банков път това следва да стане по следната сметка: Банка: БНБ, Банков код (BIC): BNBGBGSD, Банкова сметка (IBAN): BG 64 BNBG 9661 3300 1035 01. Задържането и освобождаването на гаранцията за участие става по условията и реда на чл. 61 и чл. 62 от ЗОП. В нареждането за плащане, както и в предложената банкова гаранция задължително следва да бъде записано "Гаранция за участие в процедура с предмет:"Инсталиране , конфигуриране и доставка на безсрочен лиценз за интегрирана информационна система според изготвена осигуряваща механизми за усъвършенстване на управлението на ЛТУ" за обособена позиция (тук се изписва названието на обособената позиция). Гаранцията за изпълнение е в размер на 3 % от стойн
По схема BG051PO001-3.1.08 " Усъвършенстване на системите за управление на Висшите училища" по Оперативна програма " Развитие на човешките ресурси"
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
ДА
Предварително обявление за ОП
ДА
Цената на документацията за участие e 10 лв. , като може да бъде внесена в брой при закупуване на каса на адрес гр. София, бул. Климент Охридски № 10, сграда А, партер, каса, всеки работен ден от 9,00 до 12,00 и от 13,00 до 16,30 часа, или по банков път по следната сметка:IBAN: BG73 BNBG 9661 3100 1035 01, BIC: BNBGBGSD, при Банка: БНБ . В нареждането за плащане задължително следва да бъде посочена процедурата.
Български
90
Лесотехнически университет
Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масова информация и на юридически лица с нестопанска цел.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
BG051PO001-3.1.08 "Усъвършенстване на системите за управление във висшите училища"
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Жалба може да се подава от лицата, определени съгласно ал. 7 на чл. 120 от ЗОП. Жалбата срещу действия или бездействия на възложителя, с които се възпрепядства достъпът или участието на лица в процедурата се подава в 10- дневен срок от уведомяването за съответното действие, а ако лицето не е уведомено - от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие. Жалбата може да се подава в десетдневен срок, определен съгласно ал. 5 на чл. 120 от ЗОП. Съгласно чл. 121 от ЗОП жалбата се подава едновременно до Комисията за защита на конкуренцията и до Възложителя, чието решение, действие или бездействие се обжалва. При обжалване на решение, действие или бездействие на възложителя в процедурата са приложими разпоредбите на част ІV, гл. ХІ „Обжалване“ от ЗОП.
08.01.2014 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ
Изготвяне на цялостен и задълбочен анализ на работните процеси протичащи в университета. Анализът трябва да включва подробно описание на настоящите работни процеси, идентифициране на области, които имат нужда от подобрение и изготвяне на предложение за нови процедури, имащи за цел подобряване автоматизация и оптимизиция на процесите.
48000000
Описание:
Разработване на основни етапи и график на внедряване на системата
Специализираният софтуер за управление на ресурсите трябва да бъде напълно интегриран и всички модули и функционалности към момента на поръчката да бъдат собственост и да са разработвани от един и същи производител като трябва да са налични съответните връзки между модулите, без да е необходимо те да бъдат допълнително програмирани, за да се гарантира съвместимостта на различните модули и функционалности при нови версии и обновления.
48000000, 48200000
Описание:
Специализиран софтуер
Максимална продължителност на изпълнение на дейността - 1 месец, започва да тече след изпълнение на ОП 1.
Изпълнителят следва да извърши техническа интеграция на системата с всички съществуващи информационни системи в университета - счетоводна програма, платформа за електронно обучение и др.
48000000
Описание:
Интеграция на информационната система
Максимална продължителност на изпълнение на дейността- 3 месеца, започващи да текат след изпълнение на ОП 2.
Изпълнителят има задължението да извърши обучение на 30 служители на Възложителя за работа с инсталирания софтуер. Следва да бъдат обучени един администратор на специализирания софтуер за управление на ресурсите и 29 служители за работа със софтуера.
48000000
Описание:
Обучение
Максималната продължителност за изпълнение на дейността- 45 дни, започващи да текат след изпълнението на ОП 3.