Версия за печат

00520-2014-0001

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Лесотехнически университет - София, бул." Климент Охридски" № 10, За: доц. Радослав Милчев, Република България 1756, София, Тел.: 0887 365806, E-mail: rmiltchev@abv.bg, Факс: 02 8622830

Място/места за контакт: Лесотехнически университет

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Публичноправна организация

Основна дейност на възложителя

Образование

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Инсталиране, конфигуриране и доставка на безсрочен лиценз за интегрирана информационна система, осигуряваща механизми за усъвършенстване управлението на ЛТУ

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: гр. София
Код NUTS: BG411
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Настоящата обществена поръчка се осъществява с финансиране от Европейския социален фонд (ЕСФ) по схема BG051PO001-3.1.08 „Усъвършенстване на системите за управление във Висшите училища” по Оперативна програма "Развитие на човешките ресурси”. Изпълнителят следва да извърши дейности по: 1. Обособена позиция 1 - Анализ и изготвяне на предложение за подобряване на основните и спомагателните работни процеси 2. Обособена позиция 2 - Закупуване на ДНА - лицензи за специализиран софтуер /система за Закупуване на ДНА - лицензи за специализиран софтуер /система за управление / 3. Обособена позиция 3 - Синхронизиране и автоматизиране на съществуващите информационни системи и внедряване на единни критерии в системите за управление в университета 4. Обособена позиция 4 - Обучение на академичния състав и служителите за работа с информационната система

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

48000000

Описание:

Софтуерни пакети и информационни системи

ІІ.1.8) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

1. Обособена позиция 1 - Анализ и изготвяне на предложение за подобряване на основните и спомагателните работни процеси 2. Обособена позиция 2 - Закупуване на ДНА - лицензи за специализиран софтуер /система за Закупуване на ДНА - лицензи за специализиран софтуер /система за управление / 3. Обособена позиция 3 - Синхронизиране и автоматизиране на съществуващите информационни системи и внедряване на единни критерии в системите за управление в университета 4. Обособена позиция 4 - Обучение на академичния състав и служителите за работа с информационната система

Прогнозна стойност без ДДС
250000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

7


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие е в размер на 2000 (две хиляди) лева, образувана като сбор от позиции както следва: за обособена позиция № 1 - Анализ и изготвяне на предложение за подобряване на основните и спомагателни работни процеси - 474 лева; за обособена позиция 2- Закупуване на ДНА-лицензи за специализиран софтуер -172 лева;за обособена позиция 3 - Синхронизиране и автоматизиране на съществуващите информационни системи и внедряване на единни критерии в системите за управление в унверситета -1273 лева и за обособена позиция 4 - Обучение на академичния състав и служителите за работа с информационната система - 81 лева. Когато кандидат участва само по определена позиция той внася съответната сума. Гаранцията за участие следва да бъде със срока на валидност на офертите. Гаранцията за участие, когато е парична сума се внася по сметка на възложителя: БНБ, Централно управление, IBAN BG64 BNBG 9661 3300 Гаранцията за участие може да се внесе по банков път или може да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът избира сам формата на гаранцията за участие. Когато участникът избере гаранцията за участие да бъде банкова гаранция, тогава тя трябва да съдържа условията, които са посочени в приложения образец и да бъде безусловна и неотменима банкова гаранция със срок на валидност 90 (деветдесет) дни включително от крайния срок за подаване на офертата. Когато участникът избере да внесе гаранцията за участие по банков път това следва да стане по следната сметка: Банка: БНБ, Банков код (BIC): BNBGBGSD, Банкова сметка (IBAN): BG 64 BNBG 9661 3300 1035 01. Задържането и освобождаването на гаранцията за участие става по условията и реда на чл. 61 и чл. 62 от ЗОП. В нареждането за плащане, както и в предложената банкова гаранция задължително следва да бъде записано "Гаранция за участие в процедура с предмет:"Инсталиране , конфигуриране и доставка на безсрочен лиценз за интегрирана информационна система според изготвена осигуряваща механизми за усъвършенстване на управлението на ЛТУ" за обособена позиция (тук се изписва названието на обособената позиция). Гаранцията за изпълнение е в размер на 3 % от стойн

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

По схема BG051PO001-3.1.08 " Усъвършенстване на системите за управление на Висшите училища" по Оперативна програма " Развитие на човешките ресурси"

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Изискуеми документи и информация: Плик № 1, вкл. Списък на документите, съдър.се в офертата и: 1. Док.за регистрация на уч-ка или ЕИК съгл.чл. 23 от ЗТР, когато уч-ът е юрид.лице или еднол.търговец. Чужд. юрид.лица прил.еквив.документ на съд.или админ. орган от държавата, в която са устан.;2. Нотар. завер.пълномощно на лицето, упълном.да представ.уч-ка в проц-та,когато уч-ът не се предст.от лицата, които имат право на това, съгл.докум.му за търг.регистр.;3.Споразумение за създаване на обединение за участие в общест.поръчка,ако уч-ът е обединение, което не е юрид.;4.Документ, подписан от лицата в обединението, в който задълж.е посочен представляващият, когато уч-ът е обед-е и лицето не е посоч.в спораз-то за създ.на обединение.;5.Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т.1 и и ал.2, т.2 и т.5 от ЗОП - по обр.;6.Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т.2 и т.3, ал.2, т.1, т.3 и т.4, ал. 5, т. 2 от ЗОП (по обр.). От представените декларации трябва да е видно, че за Уч-кът не е налице никое от обстоятелствата, посочени в т.1,т.2, т.3,т.4 и т.5 на ал.2 на чл. 47 от ЗОП; 7. Декл.за отсъст.на обст-та по чл.47, ал.5,т.1 от ЗОП (по обр.);8.Доказ. за финан.и иконом.състояние по чл. 50 от ЗОП съгласно т.ІІІ.2.2., по-долу;9. Документ за гаранция за участие;10.Декл.за приемане на условията в проекта на договор;11. Квитанция за платена документация; Плик №2 вкл.:1. Техническо предложение (по обр.); Плик № 3,вкл.: 1. Ценова оферта(по обр.); От участие се отстранява уч-к, който:не е предст. някой от необх.документи, изискани от Възл-ля съгл.чл. 56 от ЗОП или когато не е представил допъл. изискан документ с протокола по чл. 68, ал. 7 от ЗОП; за когото са налице обстоят-ва по чл. 47, ал. 1 и 5 от ЗОП и посоч.по-горе обстоят. по чл. 47, ал. 2 от ЗОП; който е представил оферта, която не отгов. на предвар.обявените условия на възлож-ля; който е представил оферта, която не отговаря на изискванията на чл. 57, ал. 2 от ЗОП; който е поставил в офертата си условия и изисквания, които не отгов. на обявените в докум-та или е представил повече от една оферта, или е представил оферта с варианти и др. посочени в докум-та за уч-е.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Изискуеми документи и информация: заверено от участника копие от годишен баланс и отчет за приходите и разходите за предходните две финансови години (2011 и 2012г.), представени пред данъчните власти и изготвени съгласно изискванията на Закона за счетоводството в зависимост от датата, на която участникът е учреден и е започнал дейността си; за едноличните търговци – копие от данъчната декларация за 2011 и 2012г.
Минимални изисквания: 1. Участникът трябва да е приключил на печалба финансовите си отчети за 2011, 2012 г. В случаите, когато участникът е обединение или консорциум, изискването се отнася за всички участници в обединението или консорциума, както и за подизпълнителите, ако се използват такива. 2. Декларация за общ оборот за 2011, 2012г.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Декларация, съдържаща списък на най-малко 3 договори с предмет, подобен на обществената поръчка, изпълнени от участника, включително стойностите, датите и обектите, заедно с препоръки за добро изпълнение; - Участникът може да представи и други документи, доказващи техническите и професионалните му възможности;
Минимални изисквания: участникът може да представи и други документи, доказващи техническите и професионалните му възможности;
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Показатели, посочени в документацията, спецификациите, в поканата за представяне на оферти или за участие в договаряне или в описателния документ
Показател: Показатели, посочени в документацията, спецификациите, в поканата за представяне на оферти или за участие в договаряне или в описателния документ. Показател: Техническа оценка на предложението (Тп); тежест:60 %. Показател: Финансова оценка на предложението (Фп); тежест 40 %; тежест: Общата оценка на предложението по обобщената позиция се изчислява по следната фармула: КО =(60 х Тп + 40хФп)/100

IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации свързани със същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП

Номер на обявлението в РОП/ДВ 556874 от 23.08.2013 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
28.01.2014 г.  Час: 16:30
Платими документи

ДА

Цена: 10 BGN
Условия и начин на плащане

Цената на документацията за участие e 10 лв. , като може да бъде внесена в брой при закупуване на каса на адрес гр. София, бул. Климент Охридски № 10, сграда А, партер, каса, всеки работен ден от 9,00 до 12,00 и от 13,00 до 16,30 часа, или по банков път по следната сметка:IBAN: BG73 BNBG 9661 3100 1035 01, BIC: BNBGBGSD, при Банка: БНБ . В нареждането за плащане задължително следва да бъде посочена процедурата.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
05.02.2014 г.  Час: 16:30
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 07.02.2014 г.  Час: 15:00
Място

Лесотехнически университет

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масова информация и на юридически лица с нестопанска цел.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

BG051PO001-3.1.08 "Усъвършенстване на системите за управление във висшите училища"

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Жалба може да се подава от лицата, определени съгласно ал. 7 на чл. 120 от ЗОП. Жалбата срещу действия или бездействия на възложителя, с които се възпрепядства достъпът или участието на лица в процедурата се подава в 10- дневен срок от уведомяването за съответното действие, а ако лицето не е уведомено - от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие. Жалбата може да се подава в десетдневен срок, определен съгласно ал. 5 на чл. 120 от ЗОП. Съгласно чл. 121 от ЗОП жалбата се подава едновременно до Комисията за защита на конкуренцията и до Възложителя, чието решение, действие или бездействие се обжалва. При обжалване на решение, действие или бездействие на възложителя в процедурата са приложими разпоредбите на част ІV, гл. ХІ „Обжалване“ от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

08.01.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция Анализ и изготвяне на предложение за подобряване на основните и спомагателните работни процеси
1) Кратко описание

Изготвяне на цялостен и задълбочен анализ на работните процеси протичащи в университета. Анализът трябва да включва подробно описание на настоящите работни процеси, идентифициране на области, които имат нужда от подобрение и изготвяне на предложение за нови процедури, имащи за цел подобряване автоматизация и оптимизиция на процесите.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

48000000

Описание:

Софтуерни пакети и информационни системи

3) Количество или обем

Разработване на основни етапи и график на внедряване на системата

Прогнозна стойност, без ДДС
59229 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок в дни 30

Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция Обособена позиция № 2 /Закупуване на ДНА -лицензи за специализиран софтуер /система за закупуване на ДНА- лицензи за специализиран софтуер/система за управление/
1) Кратко описание

Специализираният софтуер за управление на ресурсите трябва да бъде напълно интегриран и всички модули и функционалности към момента на поръчката да бъдат собственост и да са разработвани от един и същи производител като трябва да са налични съответните връзки между модулите, без да е необходимо те да бъдат допълнително програмирани, за да се гарантира съвместимостта на различните модули и функционалности при нови версии и обновления.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

48000000, 48200000

Описание:

Софтуерни пакети и информационни системи
Софтуерни пакети за работа в мрежи интернет и интранет

3) Количество или обем

Специализиран софтуер

Прогнозна стойност, без ДДС
21454 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 1
5) Допълнителна информация

Максимална продължителност на изпълнение на дейността - 1 месец, започва да тече след изпълнение на ОП 1.


Обособена позиция № 3 / Заглавие на обособената позиция Обособена позиция № 3 /Синхронизиране и автоматизиране на съществуващите информационни системи и внедряване на единни критериив системите за управление в университета.
1) Кратко описание

Изпълнителят следва да извърши техническа интеграция на системата с всички съществуващи информационни системи в университета - счетоводна програма, платформа за електронно обучение и др.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

48000000

Описание:

Софтуерни пакети и информационни системи

3) Количество или обем

Интеграция на информационната система

Прогнозна стойност, без ДДС
159173 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 3
5) Допълнителна информация

Максимална продължителност на изпълнение на дейността- 3 месеца, започващи да текат след изпълнение на ОП 2.


Обособена позиция № 4 / Заглавие на обособената позиция Обособена позиция № 4: /Обучение на академичния състав и служители за работа с информационната система
1) Кратко описание

Изпълнителят има задължението да извърши обучение на 30 служители на Възложителя за работа с инсталирания софтуер. Следва да бъдат обучени един администратор на специализирания софтуер за управление на ресурсите и 29 служители за работа със софтуера.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

48000000

Описание:

Софтуерни пакети и информационни системи

3) Количество или обем

Обучение

Прогнозна стойност, без ДДС
10144 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок в дни 45
5) Допълнителна информация

Максималната продължителност за изпълнение на дейността- 45 дни, започващи да текат след изпълнението на ОП 3.