Версия за печат

00044-2014-0001

BG-Плевен: 23 - Детективски и охранителни услуги, с изключение на услугите с бронирани автомобили

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Агенция "Пътна инфраструктура", Областно пътно управление - Плевен, ул."Ген л-т Атанас Стефанов" №24, За: инж. Ивайло Денчев, България 5800, Плевен, Тел.: 064 823949, E-mail: opu_pleven@abv.bg, Факс: 064 830139

Място/места за контакт: инж. Ивайло Денчев

Интернет адрес/и:

Адрес на профила на купувача: www.api.bg/index.php/bg/obshestveni-porachki.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:

Агенция "Пътна инфраструктура" - София, Областно пътно управление - Плевен, ул."Ген. л-т Атанас Стефанов" №24, За: деловодство, България 5800, Плевен, Тел.: 064 823449, E-mail: opu_pleven@abv.bg, Факс: 064 830139

Място/места за контакт: деловодство

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна дейност на възложителя

Друг: Проектиране, ремонт и поддържане на републиканските пътища

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Извършване на невъоръжена охрана и охрана със СОТ на обекти държавна собственост стопанисвани от А "ПИ" - ОПУ Плевен

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 23
Място на изпълнение: Обекти на Възложителя на територията на Област Плевен
Код NUTS: BG31
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Извършване на денонощна невъоръжена охрана на Административната сграда на ОПУ - Плевен и на РПС - Плевен и опазване на имуществото на обектите.Охрана със сигнално-охранителна техника /СОТ/, която е собственост на Възложителя за 15 обекта, както и доставка и монтаж на СОТ и съответно охрана на още 7 обекта, съгласно документацията, по обособени позиции както следва: Позиция №1: - Невъоръжена охрана на Административна сграда на ОПУ – Плевен и РПС – Плевен. /Охрана със СОТ на : стаи №101 и №105 в Административна сграда на ОПУ – Плевен/ - Охрана със СОТ на : ОП „Милин кладенец”, ОП „Ореховица”, ОП “Люляк” - Доставка, монтаж и охрана със СОТ на стая №207, находяща се на ет.2 от Административната сграда на ОПУ–Плевен, Кантон “Кайлъка” находящ се в НП „Кайлъка” , Централен склад находящ се в землището на с. Ясен, ОП "Гривица", Трафопост в ОП "Люляк" и Лаборатория, находяща се в югоизточната част на Административната сграда на ОПУ - Плевен. Позиция №2: - Охрана със СОТ на ОП „Червен бряг”, ОП „Искър”, ОП „Кнежа” и РПС – Телиш. Позиция №3: - Охрана със СОТ на РПС – Левски, РПС – Гулянци, ОП „Българене”, ОП „Черквица”, ОП „Пордим” и ОП „Муселиево” - Доставка, монтаж и охрана със СОТ на Кантон “Лебеда” Доставката и монтажът на СОТ следва да се извърши в срок до две седмици от сключване на договора за изпълнение на обществената поръчка.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

79713000

Описание:

Охранителни услуги

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

22 обекта за охрана със СОТ и 2 обекта за физическа невъоръжена охрана, доставка и монтаж на СОТ в 7 обекта /от общо 22 обекта за охрана със СОТ/.

Прогнозна стойност без ДДС
51500 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

12


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Размерът на гаранцията за участие в процедурата се определя в зависимост от броя на обособените позиции, за които се кандидатства. За всички обособени позиции - 620 лв.; за Позиция №1 - 500 лв.; за Позиция №2 - 40 лв.; за Позиция №3 - 80 лв. Ако се кандидатства за няколко позиции, гаранцията за участие е в размер на сбора от гаранциите по отделните позиции. Гаранцията може да бъде банкова или парична, внесена в касата на ОПУ - Плевен или по банкова сметка: Банка "ОББ" АД - клон Плевен, BIC:BG52UBBS80023300132934, IBAN: UBBS BGSF. Гаранцията за изпълнение на обществената поръчка /банкова или парична/ е в размер на 3% от стойността на поръчката, без ДДС, съгласно договора за изпълнение. Условията и сроковете за освобождаване или задържане на гаранцията се уточняват в договора.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Заплащането на извършените услуги е по банков път, в български лева, с включен ДДС. На плащане подлежат единствено посочените в договора за изпълнение суми. Плащането се извършва в срок до 30 дни след получаване на данъчна фактура и подписване на съответните приемо-предавателни документи. Цените посочени в договора за изпълнение не подлежат на промяна, освен в случаите по чл.43 от ЗОП.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

не

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Декларации за липса на всички обстоятелства по чл.47 ал.1, т.1, б. "а" - "д", т.2 и т.3, ал.2, т.1, 3, 4 и 5 и ал.5, т.1 и т.2 от ЗОП; Удостоверение за ЕИК съгласно чл.23 от Закон за търговския регистър, издадено от Агенция по вписванията. Документ за закупена документация. Документ за внесена гаранция за участие. Декларация за съгласие с условията на проектодоговора от документацията за участие. Административни сведения за участника. Данни за подизпълнители или декларация за липса на такива. Наличието на някое обстоятелство по чл.47 ал.1, т.1, б. "а" - "д", т.2 и т.3, ал.2, т.1, 3, 4 и 5 и ал.5, т.1 и т.2 от ЗОП води до отстраняване от участие в процедурата. Да притежава лиценз за упражняване на охранителна дейност; да е упражнявал такава дейност; да разполага с организационни, технически и кадрови ресурси за изпълнение на поръчката - да разполага с оперативен дежурен център и система за контрол на реагирането с автопатрули с покритие 24 часа. Да притежава валиден лиценз за радиочестота на територията на обекта - според позицията за която кандидатства. Да притежава Сертификат за система за управление на качеството съгласно ISO 9001:2008.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Заверено копие на балансите и отчетите за приходи и разходи за предходните три години /2010, 2011, 2012г./, ако участникът подлежи на задължителен независим финансов одит или декларация, че не подлежи на такъв; 2. Справка-декларация за стойността на обема извършени охранителни услуги за 2010г., 2011г. и 2012г. 3. Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, документите по т.1,2,3 се представят за всеки от тях, а изискванията към тях се прилагат съобразно вида и дела на участието им. 4. Когато по обективни причини участникът не може да представи изисканите от възложителя документи по т.1,2,3, той може да докаже икономическото си и финансово състояние с всеки друг документ, който възложителя приеме за подходящ.
Минимални изисквания: Оборотът от услуги в областта на охраната, сходни с предмета на обществената поръчка сумарно за последните 3 години /2010, 2011 и 2012г./ да не е по-малко от 200 000 лв., без ДДС.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Списък на договорите за извършени охранителни услуги за 2010г., 2011г. и 2012г., вкл. обект, възложител, стойност, дата на сключване и период на изпълнение на договора. 2. Референции за добро изпълнение от възложители по договори с предмет извършване на охранителни услуги, сключени през предходните 2010г.; 2011г.; 2012г. 3. Списък на оборудването за изпълнение на обществената поръчка, вкл. наименование на оборудването, технически характеристики и основание за ползване. 4. Списък на екипа за изпълнение на услугата, вкл. име, презиме, фамилия, длъжност, вид на правоотношението на лицата от екипа с участника в процедурата. 2.Справка-декларация за прфесионална квалификация и стаж в охранителната дейност на ръководните служители, ръководителите на охраняващи звена и изпълняващите охранителна дейност; 3. Документи, удостоверяващи образованието, професионалната квалификация и професионален опит на лицата; трудово-биографична справка. 4.План за организация на охраната на обекта; 5. Лиценз за упражняване на охранителна дейност; 6. Лиценз за радиочестота на СОТ на територията на охраняваните обекти; 7. Справка-декларация за наличие на оперативен дежурен център и система за контрол на автопатрулите; 8.Сертификат за система за управление на качеството съгласно ISO 9001:2008
Минимални изисквания: 1. Да бъдат представени минимум 3 референции за добро изпълнение. 2. Ръководните служители на участника да притежават минимум 5 години стаж в охранителната дейност. 3. Да е изпълнил поне 2 /два/ договора с предмет, сходен с премета на поръчката през последните три години /2010, 2011 и 2012г./ 4. Екипът за изпълнение на поръчката следва да притежава необходимата квалификация, в съответствие с изискванията на ЗЧОД. Да разполага с технически лица, осигуряващи ръководство при изпълнение на услугата, с необходимата квалификация и професионален опит. Минимален състав на екипа за изпълнение на поръчката - 10 броя служители с не по-малко от 2 /две/ години професионален опит в охранителната дейност. 5. Да притежава Лиценз за упражняване на охранителна дейност, съгл. чл.4 от ЗЧОД. 6. Да притежава валиден Лиценз за радиочестота на СОТ на територията на обектите. 7. Да притежава Сертификат за система за управление на качеството. 8. Да има възможност да осигури техническо оборудване за изпълнение на обществената поръчка
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

ДА

Нормативни разпоредби

Закон за частната охранителна дейност

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговарен за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: предложена цена за Позиция №1; тежест: 60
Показател: план за организация на охраната по Позиция №1; тежест: 30
Показател: време на реакция за Позиция №1; тежест: 10
Показател: предложена цена за Позиции №2 и №3; тежест: 70
Показател: време на реакция за Позиции №2 и №3; тежест: 30

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
10.02.2014 г.  Час: 17:00
Платими документи

ДА

Цена: 10 BGN
Условия и начин на плащане

Всеки работен ден, след публикуване на обявлението в електронната страница на АОП, от 9.00ч. до 12.00ч. и от 13.00ч. до 17.00ч., в деловодството на ОПУ - Плевен /ет.2, ст.204/, ул."Ген. л-т Атанас Стефанов" №24, след заплащане в касата на ОПУ - Плевен на цената на документацията. Ако има желаещи да получат документацията по пощата за тяхна сметка, същите трябва да изпратят заявка по факс или поща на Възложителя.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
20.02.2014 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 21.02.2014 г.  Час: 10:00
Място

салона на ОПУ - Плевен, гр.Плевен, ул."Ген л-т Атанас Стефанов" №24

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Лицата по чл.68, ал.3 от ЗОП - представители на всички кандидати или упълномощени от тях лица.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9356113, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120 от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

08.01.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция Невъоръжена охрана на Административна сграда на ОПУ - Плевен и на РПС - Плевен; охрана със СОТ на обекти: Административна сграда, ОП "Милин кладенец", ОП "Ореховица", Кантон "Люляк"; Доставка, монтаж и охрана със СОТ на ст.№207, ет.2 от Административна сграда, Кантон "Кайлъка", Централен склад в с.Ясен, ОП "Гривица", Трафопост в ОП "Люляк" и Лаборатория на ОПУ - Плевен.
1) Кратко описание

Невъоръжена денонощна охрана на Административна сграда на ОПУ - Плевен от трима охранители и на РПС - Плевен, от четирима охранители; охрана със СОТ на обекти: Административна сграда, ОП "Милин кладенец", ОП "Ореховица", Кантон "Люляк"; Доставка, монтаж и охрана със СОТ на ст.№207, находяща се на ет.2 от Административна сграда, Централен склад, с.Ясен, Кантон "Кайлъка", ОП "Гривица", Трафопост в ОП "Люляк" и Лаборатория, намираща се в югоизточната част на Административната сграда на ОПУ - Плевен. Извършване на наблюдение, инспектиране на охраняваните обекти и реакция при кризисни ситуации, с цел опазване имуществото на възложителя.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

79713000

Описание:

Охранителни услуги

3) Количество или обем

2 обекта за физическа невъоръжена охрана и 10 обекта за охрана със СОТ, от които доставка и монтаж на СОТ в 6 обекта

Прогнозна стойност, без ДДС
48000 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 12

Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция Охрана със СОТ на Опорни пунктове "Червен бряг", Искър", "Кнежа" и РПС "Телиш"
1) Кратко описание

Извършване на охрана чрез сигнално-охранителна техника, собственост на възложителя. Наблюдение,инспектиране на охранявания обект и реакция при кризисни ситуации, с цел опазване на имуществото на възложителя.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

79713000

Описание:

Охранителни услуги

3) Количество или обем

4 бр. обекти за охрана със СОТ

Прогнозна стойност, без ДДС
1100 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 12

Обособена позиция № 3 / Заглавие на обособената позиция Охрана със СОТ на РПС Левски и РПС Гулянци, Опорни пунктове "Българене", "Черквица" и "Пордим"; Доставка, монтаж и охрана със СОТ на Кантон "Лебеда".
1) Кратко описание

Извършване на охрана със сигнално-охранителна техника, собственост на възложителя на 6 обекта; Доставка, монтаж и охрана със СОТ на Кантон "Лебеда". Извършване на наблюдение, инспекции и реакция при кризисни ситуации, с цел опазване на имуществото на възложителя в посочените обекти.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

79713000

Описание:

Охранителни услуги

3) Количество или обем

общо 7 обекта за охрана със СОТ, на един от които доставка и монтаж на СОТ.

Прогнозна стойност, без ДДС
2400 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 12