Версия за печат

00533-2014-0001

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА ОТ ВЪЗЛОЖИТЕЛ ПО ЧЛ. 7, Т. 5 ИЛИ 6 ОТ ЗОП

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

"Летище София" ЕАД, бул. "Христофор Колумб" № 1, За: Мюмюн Исмаил; Владимир Жеков, Република България 1540, София, Тел.: 02 9372573; 02 9372143, E-mail: m.ismail@sofia-airport.bg;, Факс: 02 9372010

Място/места за контакт: Отдел "ОП", Дирекция "ОППО" ; Отдел "УАБ ", Дирекция "ЛОП", "Летище София" ЕАД

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.sofia-airport.bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие:

"Летище София" ЕАД, бул. "Христофор Колумб" № 1, За: Радослава Алексиева; Десислава Димитрова;, Република България 1540, София, Тел.: 02 9372055; 02 9372079, E-mail: public@sofia-airport.bg, Факс: 02 9372010

Място/места за контакт: отдел "Деловодство"

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: www.sofia-airport.bg.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:

"Летище София" ЕАД, бул. "Христофор Колумб" № 1, За: Радослава Алексиева; Десислава Димитрова, Република България 1540, София, Тел.: 02 9372055; 02 9372079, E-mail: public@sofia-airport.bg, Факс: 02 9372010

Място/места за контакт: отдел "Деловодство"

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: www.sofia-airport.bg.

I.2) Основна/и дейност/и на възложителя, свързана/и с:

летищни дейности

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

"Доставка на пожарогасителни средства за местостоянките за самолети на перона на летище Сфия”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: Летище София ЕАД - 1540, Бул."Христофор Колумб" №1
Код NUTS: BG411
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за:

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Поръчката касае доставка на пожарогасителни средства за местостоянките за самолети на перона на летище София, съгласно техническата спецификация на Възложителя – Приложение № 2.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

35100000

Описание:

Оборудване за авариини ситуации и осигуряване на безопасност

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Настоящата обществена поръчка касае доставка на следните пожарогасителни средства: - прахов пожарогасител 12 кг – 60 бр. - пожарогасител с въглероден диоксид 5 кг – 60 бр. - противопожарни одеяла, тежък тип – 60 бр. - ръчна касета/количка за съхранение и пренасяне на пожарогасители и одеяло – 60 бр. - возим пожарогасител с въглероден диоксид 30 кг – 60 бр. Пожарогасителните средства следва да отговарят на изискванията на действащите нормативни документи и стандарти в Република България. Видовете пожарогасителни средства, както и функционалните изисквания към тях и характеристики са описани в Техническата спецификация на Възложителя – Приложение № 2.

ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в месеци

12


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

І. Всяка оферта трябва да бъде представена заедно с гаранция за участие в процедурата в размер на 700 (седемстотин) лева, съгласно обявлението за обществената поръчка. Размерът на гаранцията за участие е определен в обявлението за обществената поръчка. Възложителят има право да задържи гаранцията за участие в процедурата при условията на чл. 61 от ЗОП. Възложителят освобождава гаранциите за участие при условията на чл. 62 от ЗОП. ІІ. Гаранция за изпълнение на договора и обезпечаване на задълженията в гаранционния срок. 1. Участникът, определен за изпълнител на поръчката, представя гаранция за изпълнение на договора и обезпечаване на задълженията в гаранционния срок (под формата на паричен депозит или банкова гаранция) по приложен към настоящата покана образец – Приложение № 9. Размерът на гаранцията за изпълнение и обезпечаване на задълженията по гаранционния срок е 3 % (три на сто) от общата цена без ДДС и се представя преди подписването на договора. Гаранцията за изпълнение и обезпечаване на задължениета в гаранционния срок трябва да е безусловна и неотменима и да се поддържа в пълния и размер до изтичане на нейната валидност. Условията и сроковете за задържане и/или освобождавани на гаранцията за добро изпълнение и обезпечаване на задълженията в гаранционния срок се уреждат в договора за възлагане – Приложение № 13. ІІІ. Гаранциите могат да бъдат под формата на парична сума или банкова гаранция. При парична гаранция сумата се внася по сметка на „Летище София” ЕАД в лева в Банка ОББ BIC: UBBSBGSF IBAN BG80UBBS84231010972911. Ако участникът представя Банкови гаранции, то условията по същите трябва да отговарят на тези по приложените в документацията образци – Образец на банкова гаранция за изпълнение и обезпечаване на задълженията в гаранционния срок - Приложение № 9 и Образец на банкова гаранция за участие – Приложение № 14.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

1. Поръчката е със обществено финансиране - ГВА. 2. Плащането се извършва съгласно приложения в документацията за участие проект на договор - Приложение № 13.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1. Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от представляващия участника (оригинал), по приложения към настоящата документацията образец (Приложение № 5). 2. Юридически статус – изискуеми документи: 2.1 Копие от документа за регистрация или единен идентификационен код, съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец; копие от документа за самоличност, когато участникът е физическо лице. Когато участникът в процедурата е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, офертата се подава на български език, документът по чл. 56, ал. 1, т. 1 от (ЗОП) се представя в официален превод, а документите по ал. 1, т. 4, 5, 6 и 11 от (ЗОП), които са на чужд език, се представят и в превод. 2.2 При участници обединения – документ, подписан от лицата в обединението, в който задължително се посочва представляващият и от който да е видно разпределението на дейностите спрямо участниците включени в обединението. 2.3 Нотариално заверено пълномощно на лицето подписващо офертата (оригинал) – представя се, когато офертата (или някой документ от нея) не е подписана от управляващия и представляващ участника съгласно актуалната му регистрация, а от изрично упълномощен негов представител. Пълномощното следва да съдържа всички данни на лицата (упълномощен и упълномощител), както и изрично изявление, че упълномощеното лице има право да подпише офертата и да представлява участника в процедурата. 2.4 Декларация по чл. 47, ал. 1, т. 1, ал. 2, т. 2 и 5 и ал. 5, т. 1 от ЗОП (оригинал) – попълва се и се подписва по приложения образец към настоящата документацията (Приложение № 6); 2.5 Декларация по чл. 47, ал. 1, т. 2 и 3, ал. 2, т. 1, 2а, 3 и 4 и ал. 5, т. 2 от ЗОП (оригинал) – попълва се и се подписва по приложения образец към настоящата документацията (Приложение № 7); Забележка: Участниците са длъжни в процеса на провеждане на процедурата да уведомяват Възложителя за всички настъпили промени в обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, 2 и 5 от ЗОП в 7-дневен срок от настъпването им. Отстранява се от процедурата участник за когото са налице обстоятелствата по чл. 47, ал. 2 от ЗОП. 3. Декларация за запознаване с условията на поръчката и приемане на условията в проекта на договор – (Приложение № 8). 4. Образец на декларация за валидност на офертата (оригинал) - (Приложение № 12). 5. Документ за закупена документация за участие (копие) в размер на: 6 (шест) лева с ДДС. 6. Образец на декларация за участие на подизпълнители (Приложение № 10). 7.Образец на декларация за съгласие за участие като подизпълнител (Приложение №11). 8. Декларация, че участникът ще осигури за своя сметка транспорта по доставката. 9. Доказателства, че участникът има право да осъществява гаранционен сервиз – лиценз, сертификат, оторизационно писмо, договор или друг документ, доказващ предоставяне на права за осъществяване на гаранционен сервиз, дадено му от производителя, официалния вносител на пожарогасителните средства. Ако документите, издадени на участника са подписани от официален вносител, следва да бъдат приложени доказателства за делегиране на права за гаранционен сервиз от производителя на официалния вносител). Горепосочените документи се прилагат към ПЛИК № 1 с надпис ,,ДОКУМЕНТИ ЗА ПОДБОР” и се описват в списъка на документите съдържащи се в офертата. • ПЛИК № 2: с надпис ,,ПРЕДЛОЖЕНИЕ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА”, в който се поставят документите, свързани с изпълнението на поръчката, съгласно чл. 57, ал. 2, т. 2 от ЗОП. Плик № 2 съдържа: - Образец на техническа оферта - Приложение № 3 • ПЛИК № 3: с надпис ,,ПРЕДЛАГАНА ЦЕНА” , който съдържа: Образец на предлагана цена за изпълнение на поръчката (в оригинал), подготвя се по образеца за ,,Предлагана цена” – Приложение № 4 към документацията за участие. Предлаганата цена - Приложение № 4 задължително се поставя в ПЛИК № 3 с надпис ,,ПРЕДЛАГАНА ЦЕНА”
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности

Копия от счетоводен баланс и отчет за приходите и разходите за предходната финансова година (2012 г.), заверени с подпис и печат на участника и от регистриран одитор, ако подлежат на независим финансов одит по реда на чл. 38 от Закона за счетоводството.

ІІІ.2.3) Технически възможности

Технически възможности и/или квалификация - изисквани документи по чл. 51 от ЗОП. Участниците представят доказателства за технически възможности за участие в процедурата, както следва: 1. по отношение на позиция № 1 от Техническата спецификация – прахов пожарогасител 12 кг: - сертификати, декларации и/или други еквивалентни документи, от които да е видно, че пожарогасителят отговаря на стандарти БДС ЕN3 ,,Пожарогасители носими” и БДС ISO11602 ,,Защита срещу пожар, Носими и возими пожарогасители” или еквивалентни. Прахът следва да отговаря на стандарт БДС ЕN615 ,,Защита срещу пожар, Пожарогасителни вещества, Изисквания за прахове” или еквивалентен стандарт на посочения. Наличие на CE маркировка. 2. по отношение на позиция № 2 от Техническата спецификация – пожарогасител с въглероден диоксид 5 кг: - сертификати, декларации и/или други еквивалентни документи, от които да е видно, че пожарогасителят отговаря на стандарти БДС ЕN3 ,,Пожарогасители носими” и БДС ISO11602 ,,Защита срещу пожар, Носими и возими пожарогасители” или еквивалентни. Въглеродният диоксид следва да отговаря на стандарт БДС ЕN 25923 ,,Защита срещу пожар, Пожарогасителни вещества, Въглероден двуокис” или еквивалентен стандарт на посочения. Наличие на CE маркировка. 3. по отношение на позиция № 3 от Техническата спецификация – противопожарни одеяла тежък тип: - сертификати, декларации и/или други еквивалентни документи, от които да е видно, че противопожарните одеяла отговарят на стандарт БДС ЕN1869 ,,Противопожарни одеяла” или еквивалентен стандарт на посочения. 4. по отношение на позиция № 4 от Техническата спецификация – возим пожарогасител с въглероден диоксид 30 кг: - сертификати, декларации и/или други еквивалентни документи, от които да е видно, че пожарогасителят отговаря на стандарти БДС ЕN1866 „Пожарогасители возими” и БДС ISO11602 „Защита срещу пожар, Носими и возими пожарогасители” или еквивалентни. Въглеродният диоксид следва да отговаря на стандарт БДС ЕN 25923 „Защита срещу пожар, Пожарогасителни вещества, Въглероден двуокис” или еквивалентен стандарт на посочения. Наличие на СЕ Маркировка. 5. Списък на основните изпълнени договори за извършени доставки, сходни с предмета на поръчката (доставка на пожарогасителни средства на обществени сгради, държавни учреждения, гари, банки, летища, болници и др.) с посочване на стойности, дати и получатели, за последните 3 години до крайния срок за подаване на оферти. Списъкът да е придружен от препоръки за добро изпълнение на тези договори, като препоръките задължително да съдържат информация за дата и стойност на извършените доставки. Минимални изисквания: Списъкът следва да съдържа поне 1 изпълнен през последните 3 години до крайния срок за подаване на оферти договор за доставка на пожарогасителни средства, придружен с препоръка за добро изпълнение. В случаите, в които участникът е обединение, което не е юридическо лице, изискването за изпълнени договори се отнася за обединението като цяло.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговорен за изпълнението на услугата

НЕ



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
10.02.2014 г.  Час: 17:00
Платими документи

ДА

Цена
6 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията за участие се заплаща в касата на "Летище София" ЕАД , гр. София, бул. "Христофор Колумб" №1, Терминал - 1, Заминаващи пътници, административен етаж 2, стая №19, всеки работен ден от 08:30 до 16:00 часа и се получава срещу документ за внесена сума в размер на 6 (шест) лева с включен ДДС в деловодството, стая № 25 всеки работен ден от 08:30 до 17:00 до изтичане на срока, посочен в обявлението. Документацията за участие може да се закупува до 7 (седем) дни преди изтичане на срока за получаване на офертите (посочен в ІV.3.4) по-долу.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
17.02.2014 г.  Час: 17:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

100

IV.3.7) Условия за отваряне на офертите
Дата: 18.02.2014 г.  Час: 11:00
Място

Заседателната зала на "Летище София" ЕАД, София, Аерогара София

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, което се доказва с нотариално заверено пълномощно, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Посочените 14 броя приложения, Условията за участие и Обявлението са неразделни части от Решението за откриване на процедурата за възлагане на обществената поръчка.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120 от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

08.01.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ