Версия за печат

02755-2014-0001

BG-София: 04 - Превоз на поща по суша и по въздух

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Национална експертна лекарска комисия, бул. "Иван Евстатиев Гешов" №15, За: Елена Ганева, България 1074, София, Тел.: 02 8053942, E-mail: nelksofia@gmail.com, Факс: 02 8053942

Място/места за контакт: д-р Кънчо Райчев

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.nelk.bg.

Адрес на профила на купувача: www.nelk.bg/ buyerprofile.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна дейност на възложителя

Здравеопазване

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

«Предоставяне на универсални и неуниверсални пощенски услуги за нуждите на Национална експертна лекарска комисия»

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 4
Място на изпълнение: България
Код NUTS: BG
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Предоставяне на универсални и неуниверсални пощенски услуги за нуждите на Национална експертна лекарска комисия на територията на цялата страна

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

64110000, 64112000, 64113000

Описание:

Услуги на националната поща
Пощенски услуги, свързани с писма
Пощенски услуги, свързани с колетни пратки

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Прогнозните количества за две години за страната са както следва: • Вътрешни кореспондентски пратки без предимство – 106 656 бр. - препоръчани – 106 600 бр. - с известие за доставка – 96 000 бр. • Вътрешни пощенски колети, когато населеното място на подаване е различно от това на доставката – 205 бр. - С известие за доставяне – 205 бр. • Вътрешни пощенски колети, когато населеното място на подаването и доставката е едно и също – 6 бр. - С известие за доставяне – 6 бр. Възложителят не се задължава с посочените прогнозни количества.

Прогнозна стойност без ДДС
200000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

24


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие в процедурата, съгласно чл. 59, ал.2 е в размер на 1500лв. ( хиляда и петстотин лева). Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. Гаранцията може да бъде представена в една от следните форми: а) парична сума, платима по следната банкова сметка на НЕЛК: Уни Кредит Булбанк БАНКОВ КОД BIC: UNCRBGSF БАНКОВА СМЕТКА IBAN: BG 08 UNCR 9660 3120 7143 15 Като основание за внасяне на сумата, в платежния документ да е посочен номера на решението за откриване на процедурата за която се внася гаранцията. б) безусловна и неотменима банкова гаранция за участие в оригинал, издадена в полза на Възложителя, съгласно образец (Приложение № 2), представен към настоящата документация и валидна най-малко 30 (тридесет) дни след изтичане срока на валидност на офертите. Образецът е примерен и в случай, че съответната банка ползва собствени образци е важно те да са съобразени с изискванията на ЗОП и на Възложителя. Гаранцията за участие в процедурата се задържа и освобождава от възложителя при условията на чл. 61 и чл. 62 от ЗОП. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 3% (три процента) от стойността на договора без ДДС.Гаранцията може да бъде представена в една от следните форми: а) парична сума, платима по следната банкова сметка на НЕЛК: Уни Кредит Булбанк БАНКОВ КОД BIC: UNCRBGSF БАНКОВА СМЕТКА IBAN: BG 08 UNCR 9660 3120 7143 15 В платежния документ, като основание за внасяне на сумата, да е посочен номера на решението за определяне на изпълнител на поръчката. б) оригинал на банкова гаранция за изпълнение на договор, издадена в полза на Възложителя, съгласно образец (Приложение № 2.1), представен към настоящата документация и валидна най-малко 30 (тридесет) дни след прекратяване на договора. Гаранцията за изпълнението на договора се задържа и освобождава от възложителя в съответствие с условията на договора. Образецът е примерен и в случай, че съответната банка ползва собствени образци е важно те да са съобразени с изискванията на ЗОП и на Възложителя.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Начин на финансиране- национален бюджет. Начин на плащане – по банков път, с платежно нареждане в български лева. Плащането се осъществява по банкова сметка на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ.ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ издава фактура (хартиена или електронна, съгласно Закона за електронния документ и електронния подпис) за всички предоставени пощенски услуги през съответния месец, която до 7-мо число на месеца, следващ отчетния изпраща в Национална експертна лекарска комисия, придружена от месечната обобщена количествено-стойностна справка. ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ заплаща сумата от издадена фактура в срок до 10 работни дни от нейното получаване. Всички разходи, за транспортиране, товарене и разтоварване на пратките от и на адреса на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ, свързани с изпълнението на предмета на договора са за сметка на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1. В проц. за възлаг. на общ. поръчка може да участва вс., който отговаря на изискв. на Възложителя, пос. в док-цията за участие и за когото не са налице обст. по чл. 47, ал. 1, ал. 2, т. 1, т. 3, т.4 и т. 5 и ал. 5 от ЗОП.Участн. попълват дек-ции по образци на Възл., които предст. в офертата си (Пр.№ 3 и Пр.№ 4). Когато участник в процедурата е обединение, което не е ЮЛ, док-те по тази точка се предс. за всяко ФЛ и ЮЛ, вкл. в обединението. Когато участн. в проц.е чужд.ФЛ или ЮЛ или техни обединения, докум. по тази точка, които са на чужд език, се предст. и в превод. 2. Във вр. с изискв.на Възл.по чл. 56, ал. 1, т. 11 от ЗОП, се указва на участн., че инф. за задълж., свързани с данъци и осигуровки, опазв. на околн. среда, закрила на заетостта и усл. на труд, които са в сила в страната или в д-вата, където трябва да се предост. усл. които са приложими към предостав. услуги, може да бъде получена от:НАП, МОСВ, МТСП,ГИТ, на интернет адреси:http://www.nap.bg ;http://www.moew.government.bg;http://git.mlsp.government.bg, (Пр.№ 7). Когато участн.в процед.е чужд. ФЛ или ЮЛ или техни обединения, офертата се подава на бълг. език, док. по чл. 56, ал. 1, т. 1 от ЗОП се предст. в офиц. превод, а докум.по чл. 56, ал. 1, т. 4, 5, 6 и 11 от ЗОП на чужд език, се предст. и в превод. Съгл.§1, т. 16а от ДРна ЗОП „официален превод” е превод, извършен от преводач, който има скл. договор с МВнР за изв.на официални преводи. 3. Участн. да има индивид. лицензия за изв. на универс. пощ. услуга на цялата територия на РБ или индивид. лицензия за изв.на услуги, вкл.в обхвата на универс. пощ. услуга (съобр.посоч. изискв.от Възл. в Техн. специф.), издадени от КРС и да бъде вписан в «Публ. рег. на опер., лицензир. за изв. на услугите по чл. 39 от ЗПУ”, воден от КРС следва да се представи: а) зав. копие от индивид. лицензия и б) зав.копие от съотв. док., удостов. вписването 4. Списък на док., съдържащи се в оферт., подп. от лице представляващо участника (в ориг.); 5. Копие от докум. за регистр. или ЕИК съгл. чл. 23 от ЗТР, когато участн. е ЮЛ или ЕТ, а когато участн. е ФЛ – копие от док.за самоличност.Когато участн. в процед. е обединение, което не е ЮЛ, докум. по т. точка се представят за всяко ФЛ или ЮЛ, вкл. в обединението.Когато участн.в процед. е чужд. ФЛ или ЮЛ или техни обединения, оферт. се подава на бълг. език като докум. по т. точка се предст. в офиц. превод. 6. Пълном. на лицето, подп. офертата (ориг.) – предст. се, когато оферт. (или някой докум. от нея) не е подписана от представл. участника съгл. акт.му регистрация, а от изрично упълном. негов представител. Пълном. следва да съд. вс. данни на лицата (упълномощен и упълномощаващ), както и изр. изявление, че упълн. лице има право да подп. офертата и да представлява участника в процед. Декл.по чл. 47 от ЗОП, част от настоящата док-ция не могат да бъдат подп. от пълном., същите се предст. единствено в ориг. 7. Когато участн. е обединение – докум., подп. от лицата в обединението, в който задълж. се посочва представляващият (Пр.№ 1). 8. Докум. за гаранция за участие – ориг. на банк. гаранция или завер. копие от платежн. нареждане, когато гаранц. е парична сума (Пр.№ 2). Пр.2.1. представл.образец на „Банкова гаранция за изпълнение на договор“, който се попълва от избраният за изпълнител. 9. Адм. сведения за участн.(Пр.9) 10.Декл. по обр.за подизпълн., когато участн. предв. такива, както и видът на работите, които ще изв. и дела на тяхн. участие (Пр.№ 5). Декл. се под. само в случ., когато участн. предвижда участие на подизпълн.В тези случ. подизпълн. предст. докум. по т. 1, 5,9 се представят за всеки от тях, а изискв. към тях се прилагат съобр. вида и дела на тяхн.участие. 11.Декл. по образец за приемане на усл. в проекта на договора (Пр.№ 8). 12.Договор за създ.на обединение (когато е приложимо).
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Заверена справка за оборота от услугите, сходни с предмета на поръчката, за последните три години – 2011 г., 2012 г. и 2013 г., в зависимост от датата, на която участникът е учреден или започнал дейността си (Приложение №13). Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, документите по тази точка се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор по чл. 25, ал. 2, т. 6 от ЗОП – минимални изисквания за икономическото и финансовото състояние. Когато участникът в процедурата е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, документите по тази точка, които са на чужд език, се представят и в превод.
Минимални изисквания: Във връзка с минималното изискване на Възложителя, участниците в настоящата процедура да са реализирали оборот от услуги, сходни с предмета на поръчката, общо за последните 3 приключени финансови години (2011 г., 2012 г. и 2013 г.) в зависимост от датата, на която кандидатът или участникът е учреден или е започнал дейността си в размер на – 2,5 (два и половина) пъти от прогнозната стойност на поръчката.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1.Да се предст. списък на осн. договори, сходни с предм.на поръчката, вкл.стойностите, дати и получателите (Пр.№ 6). Към списъка се прилаг. завер.от участника копия на препоръки от възлож. на посоч. дог-ри. Препор. трябва да съд. като мин. данни за възложителя по договора, период на изпълн., стойност, опис. на предм. на дог-ра, телефон и лица за контакт. 2.Да се представи заверено от участника копие на сертификата за управление на качеството ISO 9001:2008, или еквивалент. 3.Да се представи списък с адресите на клоновете и/или офиси
Минимални изисквания: 1.Минималното изискване на Възложителя - през последните 3 години (2011 г., 2012 г. и 2013 г.) участникът да е изпълнил минимум два договора, сходни с предмета на поръчката 2.минималното изискване на Възложителя-участникът да има внедрена и сертифицирана система за управление на качеството ISO 9001:2008 или еквивалент, с обхват на сертификация, отговарящ на предмета на поръчката 3.Минималното изискване на Възложителя участникът да разполага с клонове и/или офиси във всички областни градове на територията на РБ
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговарен за изпълнението на услугата

НЕ



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
10.02.2014 г.  Час: 16:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
17.02.2014 г.  Час: 16:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

120

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 18.02.2014 г.  Час: 10:00
Място

гр. София, бул. "Иван Евстатиев Гешов" №15,ет.1, ст.11

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участници в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

08.01.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ