Версия за печат

04147-2014-0001

BG-София:

РЕШЕНИЕ

Номер: 14 от 07.01.2014 г. 

чл. 3, ал. 1 от ЗОП

Б) за промяна


І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП (класически)

I.1) Наименование и адрес

Институт по информационни и комуникационни технологии при БАН, ул. "акад. Георги Бончев" бл. 25А, За: доц. Тодор Гюров, Р. България 1113, София, Тел.: 02 9796639, E-mail: gurov@bas.bg, Факс: 02 8707273

Място/места за контакт: ул. "акад. Георги Бончев" бл. 25А

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.iict.bas.bg.

Адрес на профила на купувача: www.iict.bas.bg.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Публичноправна организация

Основна дейност на възложителя

Друг: Научна и научно-изследователска дейност


Б) ЗА ПРОМЯНА

Информацията е за целите на

извършване на промяна/техническа редакция


ІI: ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

II.1) Обект на поръчката
Доставки
II.2) Наименование на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

„ДОСТАВКА, ИНСТАЛИРАНЕ И ПОДДРЪЖКА на изчислителни ускорители и мрежово оборудване за научно-приложни изследвания (УМОНИ)“

II.3) Кратко описание на поръчката

Предмет на настоящата обществена поръчка е „Доставка, инсталиране и поддръжка на изчислителни ускорители и мрежово оборудване за научно-приложни изследвания“. В предмета на поръчката е включена доставката, инсталацията и поддръжката на оборудването в изчислителния център на ИИКТ-БАН. Цената за тези дейности се включва в офертата. Изисква се предоставяне на пълен комплект документация за работа с доставения и инсталиран хардуер и софтуер. Крайният резултат трябва да бъде система, осигуряваща голяма изчислителна мощност с минимален разход на електроенергия, която да бъде напълно интегрирана в съществуващия високопроизводителен клъстер в ИИКТ-БАН. • Системата се състои от: • сървър за изчисления с използване на ускорители, базирани на множество интегрирани ядра, който да позволява разработка с използване на MPI, OpenMP и комбинация между тях; • Модули за GPGPU изчисления, съвместими със съществуващия сървър за такива цели; • FDR Infiniband комутатор за свързване на съществуващите два сървъра и новите ресурси (обект на тази обществена поръчка) с връзка с ниска латентност и висока пропусквателна способност; • кабели и други необходими елементи. Предмет на обществената поръчка са следните дейности: • Доставка на компонентите за системата. • Монтиране, инсталиране и конфигуриране на всички хардуерни и софтуерни компоненти на системата, включително и свързването му със съществуващите изчислителни ресурси и ресурси за съхранение на данни, като се спазват добрите практики при тази дейност. • Пускане в експлоатация и тестване на функционалността на всички модули и компоненти в оборудването. • Извършване на гаранционно обслужване на всички модули в системата. • Следгаранционно обслужване на всички модули в системата според изискванията на Възложителя, описани в настоящата поръчка.

II.4) Общ терминологичен речник (CPV)

30200000

Описание:

Компютърно оборудване и принадлежности

ІI.5) Вид на процедурата

Открита процедура


ІII: АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Процедурата е открита с решение
номер: 6 от 03.01.2014 г. 
III.3) Справка за обявления, подадени по електронен път

Упълномощен потребител на РОП / чрез услугата "Електронен подател"

Година и номер на документа:
2014-577845
III.4) Документ, за който се отнася тази публикация
III.4.2)
Уникален номер на поръчката в Регистъра на обществените поръчки: 4147-2014-1
III.4.3) Вид на документа в Регистъра на обществените поръчки

обявление за поръчка

III.4.4) Номер на документа (ID на документа) в Регистъра на обществените поръчки

577845

III.5) Дата на изпращане на оригиналното обявление

03.01.2014 г. 


ІV: ПРАВНО ОСНОВАНИЕ

Чл. 27а, ал. 3 от ЗОП

V: ИНФОРМАЦИЯ ЗА КОРИГИРАНЕ ИЛИ ДОБАВЯНЕ

V.1) Причина за корекциите/допълненията:

Промяна в първоначалната информация, подадена от възлагащия орган

V.2) Коригирани/допълнени оригинално обявление и/или документация за участие:

В оригиналното обявление

V.5) Текст за коригиране в оригиналното обявление:
Номер и наименование на полето, съдържанието на което трябва да се промени:

III. 1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката III.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Вместо:

1. Гаранцията за участие е в размер на 2% /два процента/ от стойността на поръчката /без включен ДДС (данък върху добавената стойност)/. Кандидатите сами избират начина на предоставяне на гаранцията под формата на парична сума платима по банковата сметка на Възложителя ИИКТ-БАН в БНБ: гр. София 1000, пл. “Княз Александър І” № 1. Получател: БАН-ЦУ по сметка: IBAN: BG81BNBG 9661 3300 1321 01, BIC-BNBGBGSD - оригинал. В нареждането за плащане задължително следва да бъде записано „Гаранция за участие по поръчка …..........(номер)”, като се посочва идентификационния номер на поръчката от обявлението, а когато не е посочен такъв в обявлението, се посочва номера на Решението за откриване на процедурата или под формата на банкова гаранция съгласно образеца посочен в документацията за участие. Чуждестранните кандидати могат да представят гаранцията в евро или щатски долари с равностоен размер, изчислен по официалния курс „Евро за Лев” или „Щатски долар за лев”, определен от Българската народна банка за деня на откриване на гаранцията. 2. Гаранцията за изпълнение на договора за възлагане на обществената поръчка в размер на 2% от стойността на договора. Изпълнителят сам избира формата на гаранцията - парична сума внесена по сметка на Възлжителя - ИИКТ-БАН в БНБ, гр. София 1000, пл. “Княз Александър І” № 1. Получател: БАН-ЦУ по сметка: IBAN: BG81BNBG 9661 3300 1321 01, BIC-BNBGBGSD или под формата на банкова гаранция. При внасяне на съответната гаранция от Изпълнителя по сметка на Възложителя, в платежното нареждане изрично се посочва видът на гаранцията и процедурата, за която се отнася. В оригинала за банкова гаранция, който се предоставя на Възложителя изрично се посочва срока, вида на гаранцията и процедурата, за която се отнася. При сключване на договора, изпълнителят представя и гаранция за гаранционно обслужване в размер на 2% от стойността на договора. Гаранцията за гаранционно обслужване се представя заедно с гаранцията за изпълнение на договора.

Да се чете:

1. Гаранцията за участие е в размер на 1% /един процент/ от стойността на поръчката /без включен ДДС (данък върху добавената стойност)/. Кандидатите сами избират начина на предоставяне на гаранцията под формата на парична сума платима по банковата сметка на Възложителя ИИКТ-БАН в БНБ: гр. София 1000, пл. “Княз Александър І” № 1. Получател: БАН-ЦУ по сметка: IBAN: BG81BNBG 9661 3300 1321 01, BIC-BNBGBGSD - оригинал. В нареждането за плащане задължително следва да бъде записано „Гаранция за участие по поръчка …..........(номер)”, като се посочва идентификационния номер на поръчката от обявлението, а когато не е посочен такъв в обявлението, се посочва номера на Решението за откриване на процедурата или под формата на банкова гаранция съгласно образеца посочен в документацията за участие. Чуждестранните кандидати могат да представят гаранцията в евро или щатски долари с равностоен размер, изчислен по официалния курс „Евро за Лев” или „Щатски долар за лев”, определен от Българската народна банка за деня на откриване на гаранцията. 2. Гаранцията за изпълнение на договора за възлагане на обществената поръчка в размер на 2% от стойността на договора. Изпълнителят сам избира формата на гаранцията - парична сума внесена по сметка на Възлжителя - ИИКТ-БАН в БНБ, гр. София 1000, пл. “Княз Александър І” № 1. Получател: БАН-ЦУ по сметка: IBAN: BG81BNBG 9661 3300 1321 01, BIC-BNBGBGSD или под формата на банкова гаранция. При внасяне на съответната гаранция от Изпълнителя по сметка на Възложителя, в платежното нареждане изрично се посочва видът на гаранцията и процедурата, за която се отнася. В оригинала за банкова гаранция, който се предоставя на Възложителя изрично се посочва срока, вида на гаранцията и процедурата, за която се отнася. При сключване на договора, изпълнителят представя и гаранция за гаранционно обслужване в размер на 2% от стойността на договора. Гаранцията за гаранционно обслужване се представя заедно с гаранцията за изпълнение на договора.

V.6) Дати, които трябва да бъдат коригирани в оригиналното обявление:

VI: ОБЖАЛВАНЕ

VI.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша 18, Р България 1000, София, Тел.: 02 9887040, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.2) Срок за подаване на жалби: съгласно чл.120 от ЗОП

VII: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ


VIII: ДАТА НА ИЗПРАЩАНЕ НА НАСТОЯЩЕТО РЕШЕНИЕ

07.01.2014 г. 


Възложител

Трите имена: проф. дмн Светозар Димитров Маргенов
Длъжност: Директор