Версия за печат

03615-2014-0001

BG-София: Проектиране и изпълнение

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Строителство

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 202099976

"СОФИЯ ТЕХ ПАРК" АД, р-н "Изгрев", ул. "Тинтява" №86, За: Елица Панайотова, България 1113, София, Тел.: 0889 900615, E-mail: i.golemanov@sofiatech.bg, Факс: 02 4472898

Място/места за контакт: гр.София, р-н "Изгрев", ул. "Тинтява" №86;

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.sofiatech.bg.

Адрес на профила на купувача: www.sofiatech.bg.

Електронен достъп до информация: www.sofiatech.bg.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган

Публичноправна организация

I.3) Основна дейност

Друг: Изграждане, управление и развитие на научно-технологични паркове и друга про-иновативна инфраструктура (инкубатори, центрове за технологичен трансфер и др. инициативи), инвестиции в изграждане на публична инфраструктура (държавна или общинска), управление и поддръжка на изградената инфраструктура, както и на научно-изследователските, производствени, административни и други обслужващи сгради в рамките на научно-технологичните паркове с цел създаване на благоприятна бизнес среда за развитие на икономически дейности, свързани с разработване и/или въвеждане на иновации, оказване на експертна и логистична подкрепа на потенциални инвеститори във връзка с изготвяне на програми и стратегии за инвестиране в разработването или въвеждането на иновационни технологии и продукти, съдействие на кандидатите при участие във всякакъв вид публични или частни програми за целево финасиране на проекти за изграждане на научно-изследователски, производствени и офис сгради, както и за финансиране на изследователска и развойна дейност за нуждите на разработване или въвеждане на иновации, представителство и посредничество при подбора и реализирането на иновационни проекти с цел подобряване на иновативния потенциал на българските предприятия и поделенията на чужди предприятия в България, както и всякаква друга производствена и търговска дейност, за която няма изрична законова забрана.

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

ИНЖЕНЕРИНГ (ПРОЕКТИРАНЕ И ИЗГРАЖДАНЕ) НА ОБЕКТ „ЛАБОРАТОРИИ И ОФИСИ“, РЕАЛИЗИРАЩ СЕ ПО ПРОЕКТ "НАУЧНО-ТЕХНОЛОГИЧЕН ПАРК", КОЙТО СЕ ИЗПЪЛНЯВА ПО ОП „РАЗВИТИЕ НА КОНКУРЕНТОСПОСОБНОСТТА НА БЪЛГАРСКАТА ИКОНОМИКА” 2007-2013, ПРИОРИТЕТНА ОС 1: „РАЗВИТИЕ НА ИКОНОМИКА, БАЗИРАНА НА ЗНАНИЕТО И ИНОВАЦИОННИТЕ ДЕЙНОСТИ”, СЪГЛАСНО ДОГОВОР С ИДЕНТИФИКАЦИОНЕН НОМЕР BG161PO003-1.2.05-0001-С0001

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Строителство
Проектиране и изпълнение 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
гр.София, р-н "Младост, м-т "Къро";
Код NUTS: BG411
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Предметът на обществената поръчка включва инженеринг (проектиране и изграждане) на обект „Лаборатории и офиси“, реализиращ се по проект "Научно-технологичен парк", който се изпълнява по ОП „Развитие на конкурентоспособността на българската икономика” 2007-2013, приоритетна ос 1: „Развитие на икономика, базирана на знанието и иновационните дейности”, съгласно договор с идентификационен номер BG161PO003-1.2.05-0001-С0001. Предмет на проектиране и строителство е изграждането на сграда с лаборатории и офиси в Научно-технологичен парк София. В сградата ще пребивават до 500 човека. Лабораториите са важна част от Научно-технологичен парк София и целят използване и доразвиване на съществуващия потенциал за фундаментални и приложни изследвания на българските университети и Академията на науките, като същевременно отчитат нуждите на българската промишленост. Изследователският профил на тези лаборатории адресира проблеми на храненето, общественото здраве и качеството на живот и стратегически сфери за постигане на икономически растеж като фармация, висококачествени храни, съхраняване на енергията и нейната конверсия, електроника, катализа, козметика. Сградата се състои от осем групи лаборатории, офисни площи и споделени пространства като кафетерия, и вътрешна градина / атриум. Чрез обемно-пространственото решение на сградата ще се стимулират общуването между разнородните специалисти и обменът на идеи сред тях. Комбинацията от офисни площи и площи за научни изследвания предоставя възможност на компаниите и техните развойни звена да бъдат в непосредствена близост до специалистите, които разработват продукти за тях. Площадката, върху която е разп. сградата „Лаборатории и офиси“, се намира в УПИ I - 9452, 94553, 9455,9456, 5017, 5020, 5021, 5022,5023, 5024 „за Научно-технологичен парк София“ (НТП), кв.10 на м-т „НПЗ Изток м-ст Къро“, р-н Младост - част от бившите казарми до 4-ти км. на бул. „Цариградско шосе“ в София.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

71320000, 71220000, 45211350

Описание:

Инженерни услуги по проектиране и конструиране
Архитектурно проектиране
Строителни и монтажни работи по общо изграждане на многофункционални сгради

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Параметри на застрояване ЗП - 4257.70 m РЗП: - 13101.68 m РЗП+Сутерен: - 13860.90 m Дейности: А. Разработване на инвест. проект в сл. последователност: Фаза „Техническа“ и фаза „Работна“ - проекти по всички специалности, в обхват и съдържание, съгл. Наредба 4 от 21 май 2001 г. за обхвата и съдържанието на инвест. проекти Б. Съгласуване на изготвените техн. проекти с всички специализирани и контр. органи, експл. дружества и общ. администрация. В. Строит. на обекта. Г. Авт. надзор по време на строителството. Д. Изг. на екзекутивна документация, съгл. чл. 175 ЗУТ. Изисквания към обекта: Архитектура Проектът предвижда изгр. на сграда със смесена функция, съдържаща научно-изсл. лаборатории и офис пространства. Обемно-простр. композиция на сградата е съставена от 2 Г-образни тела с разл. височина, заключващи помежду си открит вътр. двор. Високото тяло е с 4 надз. етажа и частичен сутерен. Крилата му заграждат вътр. двор от югоз. и североз. посока. Ниското тяло е на 2 надз. етажа без сутерен и загражда вътр. двор от югоизт. и североизт. посока. Двете тела са свърз. помежду си чрез едноет. топла връзка на приз. етаж, която обхожда вътр. двор от 3 страни. Гл. вход за пешех. достъп се намира в западния ъгъл на сградата, обърнат към парка, около който в генплана се предвижда да се изградят останалите сгради на НТП. Сградата е разделена на 5 осн. блока поср. деформационни фуги, като блокове 1,2 и 3 са във високото тяло, а блокове 4 и 5 са в ниското. Блокове 1, 4 и 5 са заети изцяло с научно-изсл. лаборатории. Блокове 2 и 3 са предимно с офис площи и конф. зали, с изкл. на 2 лаборатории, които се намират в блок 3. Конструкции Конструктивната схема на сградата да е скелетно – гредова с носещи вертикални елементи – стоманобетонни шайби, колони и греди, поемащи хоризонталните въздействия и вертикалните натоварвания. Конструктивно сградата да се раздели на блокове, отделени с дилатационни фуги. Да се изготви проект по част „Конструктивна“ за допълващо застрояване, където се разполагат машини и съоръжения. ОВиК Енергоносителят на сградата ще бъде ел. енергия и абонатна станция захранена с гореща вода от ТЕЦ. Климатизацията на сградата става чрез система на дир. изпарение с режим на едновр. работа на охлаждане и отопление – тип VRF/VRV с рекуперация на топлина. Захр. на топлите и студените секции на вент. камери става чрез водна 4-тръбна система, при която топлата вода се осигурява от ТЕЦ, а студената от термопомпени водоохл. агрегати. На покрива на сградата е разположен студов център, където се помещават разпр. колектори за топлите и студените секции, затворени разш. съдове, циркул. помпи с електронно регулиране за всеки клон, пластинчати топлообменни апарати за разделяне на етиленгликоловия кръг, резервоар за етилен гликол и буферни съдове. ВиК Сградна водопр. мрежа Захранването на сградaтa с вода за битово-питейни и противопож. нужди ще стане от новопроектиран площадков водопровод, поср. отклонение от ПЕВП тръби с диаметър ф75мм. Предвижда се отпадъчните битово-фекални и дъждовни води от сградата да се заустят в новопроект. площадкови канал. мрежи, съответно за битови и дъждовни води. Вътр. канал. мрежа за битово-фекалните води се състои от верт. част, обираща водите от приборите и хориз.част която ще ги отведе директно в новопроект. площадковата канал. мрежа. В резултат на специф. процеси и дейности които ще се практикуват в различните лаборатории, в отпадъчните води ще постъпят разл. хим. примеси и замърсители. Поради това отвеждането на отпадъчните води от тях ще стане посредством самост. канализация от киселиноустойчиви PVC тръби. Преди заустването им в приемната битова канализация, те ще преминат през съоръжение за пречистване и неутрализация на хим. примеси. Електроинсталации В сградата се проектират 4 бр. нови вградени трансформатори и разпр. уредба СрН. Да се проектират и изградят сл. инсталации: Силова инсталация 0,4 кV Осветителната инсталация

Стойност, без да се включва ДДС
11500000 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Завършване

30.09.2015 г. 

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Условия и размер на гаранцията за участие: Всеки участник в процедурата, трябва да представи към офертата си документ за гаранция за участие в процедурата под формата на банкова гаранция по Образец №12 от Документацията за участие в процедурата (или да съдържа условията за усвояване в приложения образец) със срок на валидност тридесет дни след срока на валидност на офертата на участника или парична сума в полза на „София Тех Парк“ АД в размер на сумата 115000 лв. Условия и размер на гаранцията за изпълнение на договора: Участникът, определен за изпълнител, представя гаранция за изпълнение в размер на 3 % от стойност на поръчката без ДДС. Гаранцията за изпълнение на договора е със срок на валидност не по-малък от 30 дни след изтичане на срока за изпълнение на договора. Участникът сам избира формата на гаранцията за изпълнение - парична сума – или банкова гаранция. Банковата гаранция за изпълнение следва да бъде по образец, съгласно Образец № 13 или да съдържа условията за усвояване в приложения образец. Банковата сметка на Възложителя е: IBAN BG98CECB979010D5331103, ТБ ЦКБ АД, BIC CECBBGSF Възложителят освобождава гаранциите при условията на ЗОП, без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. Авансовите плащания по договора за изпълнение се обезпечават преди извършването им с предоставяне в полза на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ на безусловна и неотменима банкова гаранция в размера на авансовото плащане с включен ДДС със срок на валидност тридесет дни след крайния срок за изпълнение на договора.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Цената за изпълнение на поръчката следва да включа всички преки и непреки разходи, които участникът ще извърши за изпълнението на поръчката. Плащанията се извършва по банков път, съгласно условията на договора, а именно: - 10 % (десет процента) от стойността на договора ще бъдат изплатени авансово, в срок от 10 работни дни след представяне на проформа фактура. Авансовото плащане се обезпечава преди извършването му с предоставяне в полза на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ на безусловна и неотменима банкова гаранция в размера на авансовото плащане с включен ДДС със срок на валидност тридесет дни след крайния срок за изпълнение на договора. - 30 % (тридесет процента) от размера на възнаграждението ще бъдат изплатени при допълване на разрешението за строеж със съгласувана и одобрена от всички специализирани и контролни органи, експлоатационни дружества и общинската администрация проектна документация по всички части във фаза „Техническа“, в срок от 10 работни дни след представяне на проформа фактура. Това междинно плащане се обезпечава преди извършването му с предоставяне в полза на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ на безусловна и неотменима банкова гаранция в размера на плащането с включен ДДС със срок на валидност тридесет дни след крайния срок за изпълнение на договора. - 30 % (тридесет процента) от стойността на възнаграждението по договора при получаване на Акт 14 на обекта; - 20 % (двадесет процента) от стойността на възнаграждението по договора при подписване на Акт 15 на обекта; - 10 % (десет процента) от стойността на възнаграждението по договора при получаване Разрешение за ползване на обекта. Плащанията (с изключение на авансовите) се извършват в срок от десет работни дни от връчването на Възложителя на данъчна фактура, издадена въз основа на документите, удостоверяващи възникване на задължението. Дейността се финансира по договор договор с № BG161PO003-1.2.05-0001-С0001, проект "Научно-технологичен парк", който се осъществява с финансовата подкрепа ОП „Конкурентоспособност”, съфинансиран от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие.

ІІІ.1.4) Други особени условия
ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

В процедурата за възлагане на обществена поръчка може да участва всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице, както и техни обединения, което отговаря на условията, посочени в Закона за обществени поръчки (ЗОП) и обявените изисквания от Възложителя в обявлението и документацията за участие. Участникът следва да притежава и да представи удостоверение за Централния професионален регистър на строителя, съгласно Закона за камарата на строителите за изпълнение на строежи в групи съгласно издаденото разрешение за строеж на обекта, включен в обхвата на настоящата процедура, съответно строежи от първа група, трета категория, която да му позволи извършването на строителните работи, предмет на настоящата поръчка, а за чуждестранно лице - представя се еквивалентен документ, допускащ съгласно законодателството на държавата, в която лицето е установено и осъществява дейността си извършване на строителните работи обект на настоящата обществена поръчка или да представи декларация или удостоверение за наличието на такава регистрация от компетентните органи съгласно националния му закон, придружен с превод на български език.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Изискуеми документи: 1. Годишен финансов отчет за всяка от последните 3 години (2011, 2012 и 2013г.), в зависимост от датата на която участникът е учреден или започнал дейността си, когато публикуването му се изисква от законодателството на държавата, в която участникът е установен. Когато в офертата се посочва ЕИК и изискуемите документи са достъпни чрез Търговския регистър, по партидата на търговеца, участникът може да се позове на съответните вписвания без да представя документите към офертата. Когато по обективни причини участникът не може да представи посочените документи, той може да докаже икономическото и финансовото си състояние с други документи, заверени от оторизиран одитор, които недвусмислено доказват, че участникът отговаря на минималните изисквания за икономическо и финансово състояние: междинни отчети, декларация за общ и специфичен оборот, счетоводни извлечения, и др. документи, които недвусмислено доказват, че участникът отговаря на съответните изисквания за икономическо и финансово състояние. 2. Декларация за оборот от дейностите, които са сходни с предмета на поръчката за последните 3 години (2011, 2012 и 2013г.) в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си с посочване на оборота за всяка година поотделно.За доказването на заявените обстоятелства участникът следва да представи счетоводна справка по дейности. 3.Застрахователна полица по чл.171 от ЗУТ за професионална отговорност или еквивалентен документ за със застрахователно покритие лимит не по-ниско от 2 000 000 лв (два милиона лева) за едно събитие и в агрегат. Възложителят ще приеме и документ, изходящ от застроховател, за поемане на безусловен ангажимент от страна на застрахователя, че при избор на участника за изпълнител на настоящата поръчка и сключване на договор за възлагане, застрахователят се задължава да осигури застрахователно покритие на професионалната отговорност на участника не по-ниско от 2 000 000 лв (два милиона лева) за едно събитие и в агрегат. 4.Застрахователна полица или еквивалентен документ за сключена валидна застраховка „Трудова злополука“ на персонала, ангажиран с изпълнението на поръчката, за който е приложима задължителната застраховка „Трудова злополука“, придружена със списък на лицата, включени в застраховката, със застрахователно покритие не по-малко от 100 000 лв (сто хиляди лева) за един застрахован. Възложителят ще приеме и документ, изходящ от застроховател, за поемане на безусловен ангажимент от страна на застрахователя, че при избор на участника за изпълнител на настоящата поръчка и сключване на договор за възлагане, застрахователят се задължава да осигури застрахователно покритие на риска трудова злополука за персонала на участника със застрахователно покритие не по-малко от 100 000 лв (сто хиляди лева) за един застрахован.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

Участникът следва да има: 1. Oборот от осъществяваната от него дейност общо за предходните 3 (три) финансови години (2011 г., 2012 г. и 2013г.), в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, в размер не по-малък от 34 000 000 лв. (тридесет и четири милиона милиона лева), без вкл. ДДС. 2. Оборот от изпълнение на договори с предмет, сходен с предмета на поръчката, общо за предходните 3 (три) финансови години (2011 г., 2012 г. и 2013 г.), в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, в размер на не по-малко от 23 000 000 лв (двадесет и три милиона лева) без вкл.ДДС. *** Под “договори с предмет, сходен с предмета на поръчката” се разбира: Договори за инженеринг, за проектиране и за строителство на сгради за обществено обслужване с електро, ВиК и ОВиК инсталации. В случаите когато оборотът по тази точка се формира като съвкупен оборот от изпълнени договори за инженеринг, за проектиране и за строителство или като съвкупен оборот от изпълнени договори за проектиране и за строителство, делът на оборота от договорите за проектиране следва да е в рамките от 5% до 10% от общия оборот от договорите за проектиране и за строителство, чрез които се доказва съответствието с изискванията по тази точка. 3. Застраховка за професионална отговорност на строителя със застрахователно покритие не по-ниско от 2 000 000 лв (два милион лева) за едно събитие и в агрегат. 4. Участникът следва да поддържа застраховка „Трудова злополука“ на персонала, ангажиран с изпълнението на поръчката, за който е приложима задължителната застраховка „Трудова злополука“, със застрахователно покритие не по-малко от 100 000 лв (сто хиляди лева) за един застрахован. Когато участник е обединение, което не е юридическо лице, горепосочените минимални изисквания се прилагат за обединението съобразно изискванията на чл.25, ал.8 от ЗОП. Когато участник предвижда участие на подизпълнители, горепосочените минимални изисквания се прилагат към тях съобразно вида и дела на участието на съответния подизпълнителя.

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

1. Декларация за изпълнени договори, съдържащ информация за договори за инженеринг и/или строителство, изпълнени през последните пет години и договори за проектиране, изпълнени през последните три години, считано до датата на подаване на офертата, в която се посочва и стойността им в лева, дати и срокове на изпълнение и клиентите.Договорите, посочени в декларацията, които участникът е изпълнявал като част от обединение, което не е юридическо лице, в декларацията следва да се посочи какъв процент е било неговото участие и съответно какви дейности е изпълнявал. 2. Към списъка по предходната точка задължително се прилагат заверени от участника копия на препоръки за добро изпълнение на договорите, посочени в списъка, издадени от клиентите. Препоръките, трябва да са издадени за всеки изпълнен договор, посочен в списъка по т. 1. Препоръки за изпълнени договори, непосочени в списъка по т. 1., както и договори, за които не са представени препоръки за добро изпълнение, няма да бъдат разглеждани в процедурата. 3. Списък на експертите от екипа, посочен от участника, отговорни за изпълнението на поръчката, включващ всички експерти, съдържащ информация за изискуемия опит, образование и професионална квалификация на лицата. 4. Професионални автобиографии на всеки от експертите, които доказват изисквания опит и квалификации. 5. Декларации, с които всеки от експертите декларира ангажираност за изпълнението на поръчката за целия период на изпълнение на договора. 6. Документи, доказващи изискуемото образование, опит и квалификация на експертите от екипа - дипломи, сертификати, удостоверение за пълна проектанска правоспособност от Камарата на архитектите в България или Камарата на инжeнерите в инвестиционното проектиране или еквиваленти документи, копия от трудова /осигурителна книжка/ или други документи, доказващи по безспорен начин фактите от професионалната автобиография. Когато са представени документите, които са на чужд език, те се представят и в превод на български. 7. Сертификати за въведени международни стандарти ISO 9001:2008, ISO 14001:2004, BS OHSAS 18001:2007 или еквиваленти сертификати. Възложителят приема еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки, както и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството или за опазване на околната среда. 8. Списък на техническото оборудване, техника и механизация, на разположение на участника за изпълнение на поръчката. Към списъка се представят документи, от които да е видно, че техниката е на разположение на участника за изпълнение на поръчката, като: документи за собственост; извлечение от инвентарна книга; договори за лизинг; договори за наем и декларация от наемодателя, че ще предостави наетата техника за целия срок на договора; регистрационни талони, други документи по преценка на участника. В случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице, изискванията по-горе трябва да бъдат изпълнени в съответствие с чл. 25, ал. 8 от ЗОП. При участие на подизпълнители изискването се прилага съобразно вида и дела на участието им. За подизпълнителите се прилага чл. 56, ал. 2 от ЗОП, а за обединения, които не са юридически лица чл. 56, ал.3 от ЗОП.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1. Участникът следва да има изп. поне 1 договор за инженеринг или строит. на обект, сх. с обекта на ОП на стойност поне 11 000 000 лв. без ДДС. Алтернативно - да има изп. поне 1 договор за строит. на обект, сх. с обекта на ОП, на стойност поне 10 450 000 лв. без ДДС и поне 1 договор за проект. на обект, сх. с обекта на ОП, на стойност поне 550 000 лв без ДДС. Договорите за инженеринг и строителство да са изп. през посл. 5 г. преди датата на подаване на офертата, а договорите за проектиране - през посл. 3 г. преди датата на подаване на офертата. Под обект, сходен с обекта на поръчката, се разбира инженеринг, проектиране и строителство на сгради за обществено обслужване с електро, ВиК и ОВиК инсталации. 2. Да прит. внедрена система за управл. на качеството, опазване на ок. среда и безоп. условия на труд, съгл. междун. стандарти ISO 9001:2008, ISO 14001:2004, BS OHSAS 18001:2007 или еквив. сертификати, изд. от органи, установени в др. държави членки, както и др. доказателства за еквив. мерки за осиг. на качеството или за опазв. на ок. среда и безоп. условия на труд с обхват, отг. на предмета на ОП. Когато участникът е обединение, което не е ЮЛ, сертификатите се представят съобр. изискв. на чл.25, ал.8 ЗОП. 3. Участникът трябва да разполага с квалиф. и опитен инж.-техн. екип за изп. на ОП, както следва: 3.1. Инж.-техн. екип за управл. на проекта: • Р-л обект - висше образование, ст. „магистър” или еквивалентна, квалификация стр. инженер, отг. на изискв. на чл.163а ЗУТ или за чужд. лица – еквивалентно, съгл. Законодат. на държавата, в която са установени; опит в обл. на строит. на обекти, сх. с предмета на ОП – мин. 10 г. и участие като р-л при изп. на поне 1 сходен обект. • Техн. р-л – ст. „магистър” или еквив., квалификация строит. инженер, специалност „строит. на сгради и съоръжения“ или еквив. специалност, отг. на изискв. на чл.163а ЗУТ или за чужд. лица – еквив., съгл. законодат. на държавата, в к. са установени, с опит в обл. на строителството - мин. 5 г. участие като техн. р-л при изп. на минимум 1 сходен обект. • Специалист по част «Конструктивна» - ст. „магистър”, квалиф. електроинженер, отг. на изискв. на чл.163а ЗУТ или за чужд. лица – еквив., съгл. законодат. на държавата, в к. са установени, с опит по специалността – мин. 5 г. и участие като специалист по част «силнотокови» при изп. на 1 обект, сх. с предмета на ОП. • Специалист по част «Електро» - ст. „магистър”, квалиф. електроинженер, отг. на изискв. на чл.163а ЗУТ или за чужд. лица – еквив., съгл. законодат. на държавата, в к. са установени, с опит по специалността – мин. 5 г. и участие като специалист по част «Електро» при изп. на • на поне един обект, сходен с обекта на настоящата обществена поръчка. • Специалист по част «ОВИК» - ст. „магистър” или еквив., квалиф. строит. инженер по топлотехника или еквив., с опит в обл. на строит. на обекти, сх. с предмета на ОП – мин. 5 г. и участие като специалист при изп. на 1 обект, сх. с предмета на ОП. • Специалист по част «ВиК» - ст. „магистър” или еквив., квалиф. строит. инженер по част ВиК или еквив., с опит в обл. на строит. на обекти, сх. с предмета на ОП – мин. 5 г. и участие като специалист по част ВиК при изп. на сх. обекти – мин. 1 бр. • Специалист – Технолог Инженер технолог – спец. технология на машиностр. и уредостр. с опит в изискв. за изгр., обзав. и оборудване на хим. (биофарм., биол.) лаборатории или / и • Инженер технолог, химик с познания в изискв. за лаб. оборудване и обзавеждане • Специалист – контрол на качеството - строит. инженер, прит. Удостоверение за преминато обучение за к-л върху качеството на изп. на строителството и за к-л на съответствието на стр. продукти със съществ. изискв. за безоп. или еквив. документ, с проф. стаж поне 5 г. • Специалист – КБЗ - поне 3 г. проф. стаж на длъжност КБЗ, ТБОУТ или др. аналогична, съгл. изискв. на ЗЗБУТ и Наредба №2/2004г. на МРРБ • Гл. проектант – строит. инженер, спец. „Строит. на сгради и съоръжения"

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: П1 СРОК ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ; тежест: 10
Показател: П2 ТЕХНИЧЕСКО ПРЕДЛОЖЕНИЕ; тежест: 40
Показател: Подпоказател П2.1 "Технологична последователност на процесите и дейностите"; тежест: 28
Показател: Подпоказател П2.2 "Мерки за намаляване на затрудненията за ползвателите на съседни обекти/имоти и при използването на публичните инженерни мрежи около обекта" ; тежест: 6
Показател: Подпоказател П2.3 "Управление на риска"; тежест: 6
Показател: П3 ЦЕНОВО ПРЕДЛОЖЕНИЕ; тежест: 50
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
07.02.2014 г.  Час: 17:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
17.02.2014 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
 

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

120

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 18.02.2014 г.  Час: 10:30
Място

гр.София, ул. "Тинтява" №86, ет.3

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

ДА

ОП „РАЗВИТИЕ НА КОНКУРЕНТОСПОСОБНОСТТА НА БЪЛГАРСКАТА ИКОНОМИКА” 2007-2013, ПРИОРИТЕТНА ОС 1: „РАЗВИТИЕ НА ИКОНОМИКА, БАЗИРАНА НА ЗНАНИЕТО И ИНОВАЦИОННИТЕ ДЕЙНОСТИ”, СЪГЛАСНО ДОГОВОР С ИДЕНТИФИКАЦИОНЕН НОМЕР BG161PO003-1.2.05-0001-С0001.

VI.3) Допълнителна информация

В допълнение към Раздел ІІ.2.1) Осв. инсталация ще осигури работно, дежурно и евак. осветление. Слаботокови инсталации: С-ма за сградна автоматизация BMS, Пожароизв. инсталация Структ. окабеляване Контрол на достъпа Видеонаблюдение Мрежа WI-FI Защита от атм. и комут. пренапрежения Защита от индир. допир Защита от атм. комут. пренапрежения. Заземителна и мълниезащитна инсталации. В допълнение на Раздел ІІІ.2.3) Дясна колона: или Архитект със ст. „магистър”, или еквив.; с мин. 10 г. проф. опит в проектирането; 3.2. Проект. екип: • Архитект • Инж. конструктор; • Ел-инженер; • ВиК инженер; • Експерт Пож. безопасност; • Технолог - Инженер технолог – спец. технол. на машиностр. и уредостр. с опит в изискв. за изграждане, обзавеждане и оборудване на хим. (биофарм., биол.) лаборатории или / и • Инж. технолог, химик с познания в изискв. за лаб. оборудване и обзавеждане • Инж. технолог с квалиф. за проектиране на заведения за общ. Хранене. • Геодезист; • Ландш. архитект • Пътен инженер • Инженер геолог или хидрогеолог Експертите от проект. екип следва да имат зав. висше образование с квалиф. ст. магистър или еквив. по съотв. специалност и поне 10 г. проф. опит по съотв. специалност и пълна проект. правоспособност по съотв. част. 4. Участникът следва да разполага с техн. оборудване, техника и механизация, необх. за изпълнение на ОП, вкл. най-малко: вер. багер с обем на кофата мин. 1м3 – 2 бр. кол. багер с обем на кофата мин. 1м3 – 1 бр. вер./кол. багер за тесен изкоп с шир. на кофата 30-40 см – 1 бр. багер чук – 1 бр. челни мини товарачи – 2 бр. автокран мин. 10 т. – 1 бр. с дълж. на стрелата 25м. тов. автомобил тип самосвал – 3-осен или 4-осен – 10 бр. водоноски – 1 бр. бетоновоз – 1 бр. бетонпомпа – 1 бр. автовишка – 2 бр. челен товарач – 2 бр. кулокран до 5 т. – 1 бр. хаспел – 2 бр. *** Участник в ОП може да използва ресурсите на други ФЛ и/или ЮЛ при изп. на поръчката, при условие че представи документи, доказващи, че има на свое разп. тези ресурси. Това условие се прилага и когато участник в процедурата е обединение от ФЛ и/или ЮЛ и участникът се позовава на ресурсите на членуващите в обединението ФЛ и/или ЮЛ. *** В случай, че участникът участва като обединение, което не е ЮЛ, изброените мин. изисквания за техн. възможности следва да бъдат изпълнени в съотв. с чл.25, ал.8 от ЗОП. В доп. на Раздел ІІ.3) Срокът за изпълнение на ОП не може да бъде по-кратък от 430 календарни дни и не трябва да трябва да надвишава 540 календарни дни от датата на влизане в сила на договора за възлагане на изпълнението. Възложителят предоставя пълен безплатен електронен достъп до документацията на участие в поръчката в раздел "Търгове" на електронната страница на Възложителя в интернет: www.sofiatech.bg

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Жалби срещу решението за откриване на процедурата могат да се подават при условията и в сроковете по чл. 120, ал. 5, т. 1 и ал. 6 от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

07.01.2014 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ