Версия за печат

00087-2014-0002

BG-София: 27 - Други услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Столична община, ул. "Московска" № 33, За: Камелия Костова, Р. България 1000, София, Тел.: 02 9217212, E-mail: lhbor@abv.bg, Факс: 02 8284883

Място/места за контакт: гр. София, район "Красна поляна", ул. "Освобождение" №25, П.K.1330

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.sofia.bg.

Адрес на профила на купувача: www.sofia.bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Открита процедура за възлагане на обществена поръчка с предмет: „Организиране и провеждане на обучения на служители от администрацията на Столична община - Район "Красна поляна" по проект "Повишаване капацитета на общинските служители в район "Красна поляна" за по-добро управление и подобряване административното обслужване", финансиран по Оперативна програма “Административен капацитет”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд"

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 27
Място на изпълнение: Гр. София
Код NUTS: BG411
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Дейности за избор на изпълнител за организиране и провеждане на обучения на служители от администрацията на Столична община - Район "Красна поляна" по проект "Повишаване капацитета на общинските служители в район "Красна поляна" за по-добро управление и подобряване административното обслужване", финансиран по Оперативна програма “Административен капацитет”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд".

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

80510000

Описание:

Услуги по специализирано обучение

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Дейностите по предмета на поръчката са подробно описани в документацията за участие.

Прогнозна стойност без ДДС
37849.96 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Завършване

31.07.2014 г. 


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1. Гаранцията за участие е в размер на 350 лева. Представя се в една от следните форми: 1. депозиране на парична сума в касата на район "Красна поляна"; 2. депозит по следната банкова сметка на Възложителя Район "Красна поляна"-СО: IBAN BG81SOMB91303319112501, BIC: SOMBBGSF, Обслужваща банка: „Общинска банка” АД, или 3. безусловна и неотменима банкова гаранция, издадена в полза на Възложителя. 2. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 3 % от общата цена по договора без ДДС, (съгласно образеца – Приложение № 10 от документацията или в друга форма, съдържаща същите или по-добри условия за Възложителя, в случай на представяне на банкова гаранция) или парична сума по следната банкова сметка на Възложителя Район "Красна поляна"-СО: IBAN BG81SOMB91303319112501, BIC: SOMBBGSF, Обслужваща банка: „Общинска банка” АД

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Дейностите по „Организиране и провеждане на обучения на служители от администрацията на Столична община - Район "Красна поляна" по проект "Повишаване капацитета на общинските служители в район "Красна поляна" за по-добро управление и подобряване административното обслужване", съгласно Договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ с рег. № А12-22-5/30.10.2013 по приоритетна ос II "Управление на човешките ресурси", подпроритет 2.2. "Компетентна и ефективна държавна администрация, бюджетна линия BG051PO002/12/2.2.-07 са финансирани по Оперативна програма “Административен капацитет”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд" .

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Участниците следва да представят: 1. Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника, съгласно Приложение №1 от документацията. 2. Административни сведения за участника съгласно Приложение № 2 от документацията. 3. Заверено копие на документ за регистрация или документ/декларация, съдържаща Единен идентификационен код (ЕИК), съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър (ЗТР), когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец; копие от документа за самоличност, когато участникът е физическо лице. Когато участникът в процедурата е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, документът се представя и в официален превод на български език. Участникът прилага удостоверение за актуално състояние, само в случай, че не е представил ЕИК. Ако е посочен ЕИК, участникът има право да се позове на чл. 23, ал. 4 от Закона за търговския регистър и да не представя доказателства за обстоятелства, вписани в търговския регистър, както и да не представя актове, обявени в търговския регистър, с изключение на всички други обстоятелства невписани в Търговския регистър. В тези случаи в списъка на документите се посочва „не се прилага, съгласно чл. 23, ал. 4 от ЗТР”. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, документа по тази точка се представя за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението. В този случай към офертата се представя и оригинал или нотариално заверено копие на документа, с който е създадено обединението. С този документ следва по безусловен начин да се удостовери, че участниците в обединението поемат солидарна отговорност за участието си в обществената поръчка и за периода на изпълнение на договора. Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, документ по тази точка се представя за всеки от тях. 4. Когато участникът е обединение, се представя документ, подписан от лицата в обединението, в който задължително се посочва представляващият. 5. Документ за гаранция за участие. Когато гаранцията е под формата на банкова гаранция, същата е по образеца съгласно Приложение № 9 от документацията. 6. Декларации за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, 2 и 5 от ЗОП съгласно Приложения № № 5,6 и 7 и Декларация за липсата на обстоятелствата по чл. 52 от Регламент 1605/2002 и за спазване принципа на безпристрастност и независимост при управление на оперативните програми, съфинансирани от Структурните и Кохезионния фондове на ЕС – съгласно Приложение №8 от документацията. 7. Списък на подизпълнителите, които ще участват при изпълнението на поръчката - Приложение № 11 от документацията; 8. Декларация от всеки от подизпълнителите относно съгласие за участието му в изпълнението на поръчката съгласно Приложение № 12 от документацията. 9. Декларация за приемане на условията в проекта на договор съгласно Приложение № 13 от документацията. 10. Образец на Декларация по чл.56 ал.1 т.11 от ЗОП съгласно Приложение №17 от документацията.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Копия от годишните отчети за приходите и разходите за последните 3 (три) години, подписани и подпечатани от участника на всяка страница – за юридическите лица. За физическите лица – копия от годишните данъчни декларации, заверени от НАП. На основание чл.23 ал.4 от Закона за търговския регистър ако е посочен ЕИК, не е необходимо доказването на обстоятелства, вписани в търговския регистър, и представянето на актове, обявени в търговския регистър. 2. Информация за оборота от услуги, сходни с предмета на обществената поръчка, за последните 3 (три) години (2011г., 2012 г. и 2013 г.) в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си – съгласно Приложение № 3 от документацията.
Минимални изисквания: Участниците следва да имат реализиран оборот за последните 3 (три) години (2011, 2012 и 2013г.) на стойност не по-малко от 100 000,00 (словом: сто хиляди) лева без ДДС от изпълнени услуги, сходни с предмета на обществената поръчка. Под услуги, сходни с предмета на обществената поръчка следва да се разбират услуги, свързани с организиране и провеждане на обучения, семинари, курсове и други подобни форми на обучение.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Списък (съгласно образеца – Приложение №4.1. от документацията) на основните договори за услуги, сходни с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните 3 (три) години, считано до крайния срок за подаване на офертите. 2. Референции (препоръки) за добро изпълнение, издадени от възложителите по съответните договори. 3. Списък на екип от ключови експерти – съгласано Приложение № 4.2. от документацията; 4. Автобиографии на ключовите експерти, Декларации за разположение на експерт, копия на дипломи за завършено образование, удостоверения, трудови /граждански договори и приложени доказателства за квалификация и професионален опит, длъжностни характеристики, препоръки и референции, издадени на предложените експерти (от други работодатели, ако имат такива).
Минимални изисквания: Участниците следва да са изпълнили през последните 3 (три) години, считано до крайния срок за подаване на офертите минимум три договора с предмет, сходен с предмета на поръчката (услуги, свързани с организиране и провеждане на обучения, семинари, курсове и други подобни форми на обучение).
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговарен за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Цена за изпълнение; тежест: 70
Показател: Срок за организиране на обученията; тежест: 20
Показател: Предложения в настаняване на хотели; тежест: 10

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
07.02.2014 г.  Час: 17:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
17.02.2014 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 18.02.2014 г.  Час: 10:00
Място

Гр. София, район "Красна поляна", ул. "Освобождение" №25, ет. 2, ст. 206

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Участниците или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масова информация.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

Проект "Повишаване капацитета на общинските служители в район "Красна поляна" за по-добро управление и подобряване административното обслужване", съгласно Договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ с рег. № А12-22-5/30.10.2013 по приоритетна ос II "Управление на човешките ресурси", подпроритет 2.2. "Компетентна и ефективна държавна администрация, бюджетна линия BG051PO002/12/2.2.-07, финансиран по Оперативна програма “Административен капацитет”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд" .

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Жалба може да подава всяко заинтересовано лице в 10 дневен срок, съгласно чл. 120 от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

07.01.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ