Версия за печат

00516-2014-0002

BG-София: 24 - Образователни услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 831545394

Изпълнителна агенция "Главна инспекция по труда", бул. "Княз Александър Дондуков" №3, За: Николай Тюркеджиев - началник на отдел "СУУС", Република България 1000, София, Тел.: 02 8101757, E-mail: nikolait@gli.government.bg, Факс: 02 8101757

Място/места за контакт: дирекция "ФСД", отдел "СУУС"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.gli.government.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.gli.government.bg/page.php?c=110.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган

Друг: Изпълнителна агенция

I.3) Основна дейност

Социална закрила

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

„Организиране и провеждане на обучения по Компонент 1 на проект BG051PO001-6.1.06 „Повишаване ефективността на контролната дейност на Изпълнителна агенция „Главна инспекция по труда”.

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 24 (24 - Образователни услуги)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
Република България
Код NUTS: BG
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Обществената поръчка включва дейности по организиране, логистично осигуряване и провеждане на обученията, планирани в рамките на Компонент 1 на проект BG051PO001- 6.1.06 „Повишаване ефективността на контролната дейност на Изпълнителна агенция „Главна инспекция по труда”, в т.ч. осигуряване на хотелско настанявяне и регистрация на участниците, осигуряване на кафе-паузи, обяди и вечери за участниците в обученията, осигуряване на учебни зали, подготовка и техническо оборудване на залите, осигуряване и разпределение на консумативи и материали, осигуряване на подходящи лектори (когато е приложимо) и провеждане на обученията. Предметът на обществената поръчка включва следните 3 обособени позиции: ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ №1: Организиране и провеждане на обучение на обучаващи по СУККД (40 лица) в рамките на проект BG051PO001- 6.1.06 „Повишаване ефективността на контролната дейност на Изпълнителна агенция „Главна инспекция по труда”; ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ №2: Организиране и провеждане на обучение на минимум 400 служители във връзка с внедряване на СУККД, надграждащо обучение на обучаващи по СУККД (40 лица) и обучение на служители за вътрешни одитори по СУККД (42 лица) в рамките на проект BG051PO001- 6.1.06 „Повишаване ефективността на контролната дейност на Изпълнителна агенция „Главна инспекция по труда”; ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ №3: Организиране и провеждане на последващо обучение на минимум 400 служители след сертифициране на СУККД в рамките на проект BG051PO001- 6.1.06 „Повишаване ефективността на контролната дейност на Изпълнителна агенция „Главна инспекция по труда”. Подробно описание на изискванията към изпълнението на поръчката се съдържа в техническата спецификация към документацията за участие в процедурата.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

80500000, 80511000, 80570000

Описание:

Услуги по обучение
Услуги по обучение на персонала
Услуги по обучение за повишаване квалификацията на персонала

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

ДА

Оферти могат да бъдат подадавани:
За една или повече обособени позиции
II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Обществената поръчка включва организиране, логистично осигуряване и провеждане на следните обучения: - петдневно обучение на обучаващи (40 лица); - тридневно обучение във връзка с внедряване на СУККД (минимум 400 служители), тридневно надграждащо обучение на 40 обучаващи по СУККД и двудневно обучение на 42 служители за вътрешни одитори по СУККД; - двудневно последващо обучение след сертифициране на СУККД на минимум 400 служители.

Стойност, без да се включва ДДС
246400 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Завършване

30.09.2014 г. 

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Всеки участник внася гаранция за участие в процедурата, както следва: По ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ №1 - 190,00 лв. (словом: сто и деветдесет лева и нула ст.); По ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ №2 - 1750,00 лв. (словом: хиляда седемстотин и петдесет лева и нула ст.); По ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ №3 - 500,00 лв. (словом: петстотин лева и нула ст.). Формата на гаранцията- парична сума или банкова гаранция, се определя от участника. Ако участникът избере да внесе гаранцията за участие в процедурата под формата на парична сума, тя се превежда по банковата сметка на Изпълнителна агенция “Главна инспекция по труда”: “УНИКРЕДИТ БУЛБАНК” IBAN: BG 76 UNCR 96603319827610 Банков код BIC: UNCRBGSF В случай, че участникът определи да предостави гаранцията за участие в процедурата под формата на банкова гаранция, то същата следва да бъде със срок на валидност не по-малко от 90 (девтдесет) дни след изтичане срока на валидност на офертата. Оригиналът на документа за предоставена гаранция за участие (платежно нареждане или банкова гаранция) се представя в Плик №1 от офертата на участника. При подписване на договора определеният за изпълнител участник трябва да представи документ за внесена гаранция за изпълнение на договора в размер на 3% (три процента) от предложената от него цена или да представи оригинал на безусловна, неотменяема банкова гаранция за изпълнение на договора в полза на Възложителя за сума, равняваща се на 3% (три процента) от предложената цена и с валидност 90 (деветдесет) календарни дни след изтичане на срока на изпълнение на договора. Гаранцията се освобождава до 30 (тридесет) календарни дни след окончателното приключване на изпълнението на договора. Задържането и освобождаването на гаранциите става по реда на чл.61- 63 от ЗОП.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Финансирането ще бъде осигурено по проект BG051PO001- 6.1.06 „Повишаване ефективността на контролната дейност на Изпълнителна агенция „Главна инспекция по труда”, финансиран по Оперативна програма "Развитие на човешките ресурси" и осъществяван с финансовата подкрепа на Европейския социален фонд и Ребулика България. Плащанията ще се извършват след завършване на всяко отделно обучение и приемането му от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ без възражения, в срок до 30 (тридесет) дни от датата на подаване на искането за плащане, придружено с двустранно подписан приемо-предавателен протокол за съответното събитие и издадена от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ оригинална фактура за дължимата сума. Плащанията ще се извършат по банков път с платежно нареждане по посочена от Изпълнителя сметка. ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ заплаща на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ действително изпълнените и приети услуги за всяко конкретно обучение по единични цени за реален брой участници.

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

В случай, че участникът участва като обединение или консорциум, което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице, тогава участниците в обединението (или консорциума) сключват споразумение. Споразумението трябва да съдържа клаузи, които гарантират, че всички членове на обединението/консорциума са отговорни, заедно и поотделно, по закон за изпълнението на договора и че всички от членовете на обединението/консорциума са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора. Участниците в обединението/консорциума трябва да определят едно лице, което да представлява обединението/консорциума за целите на поръчката. Не се допускат промени в състава на обединението след изтичането на срока за подаването на офертата. До изтичането на срока за подаване на оферти, всеки участник в процедурата може да промени, допълни или оттегли офертата си. Когато не е приложено споразумение за създаването на обединение/консорциум, или в приложеното споразумение липсват клаузи, гарантиращи изпълнението на горепосочените условия или състава на обединението се е променил след подаването на офертата – участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка. Когато определеният изпълнител е неперсонифицирано обединение на физически и/ или юридически лица, договорът за обществена поръчка се сключва след представяне на заверено копие от удостоверение за регистрация по БУЛСТАТ и заверено копие от удостоверение за данъчна регистрация на създаденото обединение. В случаите, когато обединението се състои от чуждестранни физически и/ или юридически лица, те следва да представят еквивалентен документ за регистрация, издаден от съдебен или административен орган на държавата, в която те са установени. Когато участникът в процедурата е обединение/ консорциум от фирми “Административните сведения” от документацията за участника се попълва от обединението/ консорциума, като се сочи адресът за кореспонденция на обединението/ консорциума, за лице за контакти се сочи лицето представляващо обединението/ консорциума). При участници обединения се представя документ за образуване на обединението- оригинал или нотариално заверено копие, подписан от лицата в обединението, в който задължително се посочва представляващият го.

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

ДА

Описание на особените условия

Ако участникът е чуждестранно физическо или юридическо лице, представените документи, удостоверяващи липсата на обстоятелствата по чл.47, ал.1, т.1, б.а-д, т.2 и т.3 от ЗОП и на посочените обстоятелства по чл.47, ал.2 от ЗОП, трябва да отговарят на изискванията на чл.48 от ЗОП. Участник, за когото е налице някое от обстоятелствата чл. 47, ал. 1, т. 1, б. „а” до б. „д”, ал.2, т. 5 от ЗОП, чл. 47, ал. 1, т. 2 и 3, ал. 2, т. 1, 3 и 4, ал. 5, т.2 от ЗОП и чл. 47, ал. 5 от ЗОП се отстранява от участие в процедурата.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

І. Общи изисквания 1.1. Участник в процедурата може да бъде всяко физическо/ юридическо лице или тяхно обединение, което отговаря на условията, посочени от Възложителя, както и на всички изисквания, произтичащи от Закона за обществените поръчки, свързаните с него подзаконови нормативни актове и релевантното към поръчката законодателство. 1.2. Участник, за когото е налице някое от обстоятелствата по чл.47,ал.1,т.1, б.а-д, т.2 и т.3, ал.2, т.1, 3, 4 и 5 и ал.5 от ЗОП, се отстранява от участие в процедурата. 1.3. Участниците са длъжни да съблюдават сроковете и документацията за участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка. Невъзможността да се представи цялата информация или представянето на оферта, неотговаряща на обявените от Възложителя условия, при всички случаи е риск за съответния участник и може да доведе до неговото отстраняване. ІІ. Всеки участник следва да представи следните документи и информация: 2.1. Оферта - по образец (Приложение №1); 2.2. Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника (Приложение №2); 2.3. Административни сведения - по образец (Приложение №3); 2.4. Заверено копие на документ за самоличност на участника, ако е физическо лице, респ. заверено копие на документ за регистрация или единен идентификационен код /ЕИК/, ако е юридическо лице или едноличен търговец; Когато участникът не представи ЕИК съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, освен копие от документа за регистрация, прилага и документ за актуално състояние, издаден не по-рано от 3 (три) месеца от посочената в обявлението дата на отваряне на офертите (за участник- чуждестранно лице, или участник- българско ЮЛ, което не е търговец). 2.5. Документ за предоставена гаранция за участие в процедурата (платежно нареждане или банкова гаранция)- оригинал; 2.6. Декларации за отсъствие на обстоятелствата по чл.47,ал.1,т.1, б.а-д, т.2 и т.3, ал.2, т.1, 3, 4 и 5 и ал.5 от ЗОП, подписани саморъчно от лицето, което следва да подаде съответната декларация (Приложения №6-8); 2.7. Декларация за запознаване с условията на поръчката – по образец (Приложение №9); 2.8. Декларация за неразгласяване на информацията – по образец (Приложение №10); 2.9. Доказателства за икономическото и финансовото състояние на участника (съгласно т.ІІІ.2.2 от обявлението); 2.10. Доказателства за техническите възможности и квалификацията на участника (съгласно т.ІІІ.2.3 от обявлението); 2.11. Декларация за използване/ неизползване на подизпълнител/-и/ – по образец с посочена информация относно вида на работите извършвани от подизпълнителите, както и дела на тяхното участие (Приложение №15); 2.12. Списък на подизпълнителите, които ще участват при изпълнението на поръчката, ако участникът предвижда подизпълнител/-и/; 2.13. Декларация за съгласие за участие като подизпълнител – по образец (Приложение №16). Попълва се, подписва се и се подпечатва от представляващия подизпълнителя по приложения към документацията образец (ако участникът предвижда участие на подизпълнител/-и/); 2.14. Документите по чл.56, ал.1, т.1, 4, 5 и 6 от ЗОП за всеки подизпълнител, като изискванията се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие (ако участникът предвижда подизпълнител/-и/); 2.15. Документ за регистрация по ЗДДС (при наличие на такава); 2.16. Декларация за приемане на клаузите на проекта на договор за обществена поръчка – по образец (Приложение №17); 2.17. Оригинал или нотариално заверено копие на пълномощно (ако участникът се представлява от пълномощник). Изброените документи по т.2.1- т.2.17 се поставят в Плик №1. При участие на обединение, което не е ЮЛ, документите се представят съгласно чл.56, ал.3 от ЗОП. 2.18. Декларация или удостоверение от участника за наличието на валидна регистрация като туроператор по реда на Закона за туризма. 2.19. Техническа оферта (по образец) / поставя се в Плик №2/; 2.20. Ценова оферта (по образец) / поставя се в плик № 3 „Предлагана цена”/.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

1. Информация за оборота от аналогични поръчки, съответстващи на предмета на обществената поръчка, за последните три години или в зависимост от датата, на която кандидатът или участникът е учреден или е започнал дейността си - попълва се справка по образец (Приложение №11).

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1. Общо за последните три години участникът следва да има реализиран оборот от дейност, сходна с предмета на поръчката, възлизащ на не по-малко от двойния размер на максималната прогнозна стойност на поръчката по съответната обособена позиция, за която той участва с оферта. Когато участникът е обединение на физически и/ или юридически лица, изискването за минималния реализиран оборот от услуги, аналогични на предмета на поръчката, се прилага за обединението като цяло.

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

1. Справка-декларация по образец (Приложение №12), съдържаща списък на изпълнените от участника договори за услуги с предмет, сходен на този на обществената поръчка, през последните три години (считано до крайния срок за получаване на оферти) с посочване на дати на сключване, контрагенти, стойност и срок на приключване, придружени от препоръки/референции за добро изпълнение. От референциите/препоръките недвусмислено трябва да става ясно, че договорът е с предмет организиране и провеждане на конкретно събитие и че е изпълнен професионално и в съответствие с нормативните изисквания, както и да са посочени, телефон и адрес, от които възложителя може да получи допълнителна информация. Договори в процес на изпълнение няма да бъдат признавани. 2. Списък на експертите, ангажирани с осъществяването на услугата (Приложение №13), придружен с изготвени по образец автобиографии (Приложение №20) и декларации на ключовите експерти (Приложение №14), както и с доказателства, които удостоверяват професионалната квалификация и опит на посочените в списъка лица (копие на трудова/ служебна/ осигурителна книжка, препоръки, копие на трудови и/ или облигационни договори /със заличена конфиденциална информация/ и др.). 3. Декларация или удостоверение от участника за наличието на валидна регистрация като туроператор по реда на Закона за туризма (ако участникът е чуждестранно лице следва да се представи еквивалентен документ, съгласно националното законодателство на държавата, в която е установен). 4. Кратка анотация /представяне/ на дейността на участника в областта на услугите – предмет на поръчката;

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1. Участникът следва да има опит при изпълнението на услуги, аналогични на предмета на поръчката (подготовка, организиране и провеждане на обучения, семинари или други публични събития), като общо за предходния тригодишен период (считано от крайната дата за получаване на оферти) трябва да е осъществил: 1.1 за ОП № 1 - организацията и провеждането на минимум 1 /едно/ обучение, семинар или друго публично събитие с не по-малко от 20 участника; 1.2. за ОП № 2 – организацията и провеждането на минимум 3 /три/ обучения, семинари или други публични събития, всяко от които с не по-малко от 20 участника; 1.3. за ОП № 3 – организацията и провеждането на минимум 3 (три) обучения, семинари или други публични събития, всяко от които с не по-малко от 20 участника; 2. Участникът следва да разполага с достатъчен брой експерти с подходяща квалификация и опит за успешното изпълнение на задачата в рамките на определения срок, като основният екип следва да включва минимум следните ключови експерти, притежаващи следните минимални изисквания: За ОП 1: Ключов експерт 1 – ръководител: висше образование; участие в организирането и провеждането на най-малко 4 (четири) обучения, семинари, конференции, работни срещи или други публични събития с не по-малко от 20 участници всяко. Ключов експерт 2 – лектор: висше образование; участие в 3 (три) обучения за възрастни или натрупан хорариум от минимум 30 уч. часа при провеждане на обучения за възрастни; Ключов експерт 3 – лектор: висше образование; участие в 3 (три) обучения за възрастни или натрупан хорариум от минимум 30 уч. часа при провеждане на обучения за възрастни. Ключов експерт 4 – координатор: висше образование; минимум 1 (една) година опит в организирането и провеждането на обучения, семинари, конференции, работни срещи или други публични събития. За ОП 2: Ключов експерт 1 – ръководител: висше образование; участие в организирането и провеждането на най-малко 4 (четири) обучения, семинари, конференции, работни срещи или други публични събития с не по-малко от 20 участници всяко. Ключов експерт 2 – лектор: висше образование; участие в 3 (три) обучения в сферата на управление на качеството или натрупан хорариум от минимум 30 уч. часа при провеждането на обучения в сферата на управление на качеството. Ключов експерт 3 – лектор: висше образование; участие в 3 (три) обучения в сферата на управление на качеството или натрупан хорариум от минимум 30 уч. часа при провеждането на обучения в сферата на управление на качеството. Ключов експерт 4 – лектор: висше образование; участие в 3 (три) обучения в сферата на управление на качеството или натрупан хорариум от минимум 30 уч. часа при провеждането на обучения в сферата на управление на качеството. Ключов експерт 5 – координатор: висше образование; минимум 1 (една) година опит в организирането и провеждането на обучения, семинари, конференции, работни срещи или други публични събития. За ОП 3: Ключов експерт 1 – ръководител: висше образование; минимум 2 (две) години опит в организирането и провеждането на обучения, семинари, конференции, работни срещи или други публични събития. Ключов експерт 2 – координатор: висше образование; минимум 1 (една) година опит в организирането и провеждането на обучения, семинари, конференции, работни срещи или други публични събития. 3. Участникът трябва да е регистриран като туроператор или туристически агент. Ако участникът е обединение, което не е ЮЛ, се приема, че изискванията са изпълнени, когато поне един от участниците в обединението отговаря на тези изисквания, като участникът, който отговаря на условията следва да извърши логистичната дейност по настаняване на участниците.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата
Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

ДА

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: Техническа оценка, формирана въз основа на следните подпоказатели: Обосновка на участника (с относителна тежест при формиране на техническата оценка на предложението 15%); Изпълнение на дейностите по организация (с относителна тежест при формиране на техническата оценка на предложението 30%); Учебна програма и материали (с относителна тежест при формиране на техническата оценка на предложението 30%); Управление на процесите и вътрешен контрол (с относителна тежест при формиране на техническата оценка на предложението 25%).; тежест: 40
Показател: Финансова оценка; тежест: 60
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за предварителна информация

Номер на обявлението в ОВ на ЕС: 2013/S 229 - 397909 от 26.11.2013 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
10.02.2014 г.  Час: 17:30
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
20.02.2014 г.  Час: 17:30
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
Български

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

120

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 21.02.2014 г.  Час: 13:00
Място

Административна сграда на Изпълнителна агенция "Главна инспекция по труда" на адрес: гр. София, бул. "Княз Александър Дондуков" №3, Заседателна зала /ст. 107/.

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

При отварянето на офертите могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
Това представлява периодично пвтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

ДА

Поръчката е свързана с реализирането на проект BG051PO001- 6.1.06 „Повишаване ефективността на контролната дейност на Изпълнителна агенция „Главна инспекция по труда”, финансиран по Оперативна програма "Развитие на човешките ресурси".

VI.3) Допълнителна информация

Настоящото обявление се изпраща по електронен път, а от датата на публикуването му в електронен вид до 10 дни преди изтичането на срока за получаване на офертите се предоставя пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата на интернет страницата на ИА ГИТ (на адрес: http://gli.government.bg/page.php?c=110). До 10 дни преди изтичането на срока за получаване на офертите документацията за участие може да се получава на хартиен носител в Деловодството на Изпълнителна агенция "Главна инспекция по труда" на адрес: гр. София, бул. "Княз Александър Дондуков" №3, ст. 113, всеки работен ден от 9:00 ч. до 17:30 ч.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Сроковете за обжалване са посочени в чл.120, ал. 5, т. 1 и ал. 6 от ЗОП, като жалба срещу решението за откриване на процедурата и/ или решението за промяна може да се подава в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл.27а, ал.3 от ЗОП. Ако датите на публикуване на обявленията в Регистъра на обществените поръчки и в "Официален вестник" на Европейския съюз са различни, срокът за обжалване тече от по-късната дата (чл.120, ал.10 от ЗОП).

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

07.01.2014 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция Организиране и провеждане на обучение на обучаващи по СУККД (40 лица) в рамките на проект BG051PO001- 6.1.06 „Повишаване ефективността на контролната дейност на Изпълнителна агенция „Главна инспекция по труда”
1) Кратко описание

Обществената поръчка включва дейности по организиране, логистично осигуряване и провеждане на петдневно обучение на обучаващи по СУККД (40 лица) по методи и техники за обучение на възрастни. Участниците в обучението са разделении на две групи (с по 20 участника всяка), а мястото на провеждане на обучението е гр. Велико Търново за едната група и съотв. гр. Пловдив за другата група. Подробно описание на изискванията във връзка с организирането и провеждането на обучението се съдържа в Раздел ІV. ТЕХНИЧЕСКА СПЕЦИФИКАЦИЯ (ЗАДАНИЕ) на документацията за участие в процедурата.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

79952000

Описание:

Услуги, свързани с организирането на събития

3) Количество или обем

Петдневно обучение (хорариум 30 уч. часа) за 40 лица.

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
19000 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 2



Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция Организиране и провеждане на обучение на минимум 400 служители във връзка с внедряване на СУККД, надграждащо обучение на обучаващи по СУККД (40 лица) и обучение на служители за вътрешни одитори по СУККД (42 лица) в рамките на проект BG051PO001- 6.1.06 „Повишаване ефективността на контролната дейност на Изпълнителна агенция „Главна инспекция по труда”
1) Кратко описание

Обществената поръчка включва дейности по организиране, логистично осигуряване и провеждане на обучение на минимум 400 служители във връзка с внедряване на СУККД, надграждащо обучение на обучаващи по СУККД (40 лица) и обучение на служители за вътрешни одитори по СУККД (42 лица) в рамките на проект BG051PO001- 6.1.06 „Повишаване ефективността на контролната дейност на Изпълнителна агенция „Главна инспекция по труда”. Подробно описание на изискванията във връзка с организирането и провеждането на посочените обучения се съдържа в Раздел ІV. ТЕХНИЧЕСКА СПЕЦИФИКАЦИЯ (ЗАДАНИЕ) на документацията за участие в процедурата.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

79952000

Описание:

Услуги, свързани с организирането на събития

3) Количество или обем

Тридневни обучения (хорариум 16 уч. часа) на минимум 400 служители във връзка с внедряване на СУККД, тридневно надграждащо обучение (хорариум 16 уч. часа) на обучаващи по СУККД (40 лица) и двудневно обучение (хорариум 10 уч. часа) на служители за вътрешни одитори по СУККД (42 лица).

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
177400 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 6



Обособена позиция № 3 / Заглавие на обособената позиция Организиране и провеждане на последващо обучение на минимум 400 служители след сертифициране на СУККД в рамките на проект BG051PO001- 6.1.06 „Повишаване ефективността на контролната дейност на Изпълнителна агенция „Главна инспекция по труда”
1) Кратко описание

Обществената поръчка включва дейности, свързани с организирането, логистичното осигуряване и провеждане на двудневно последващо обучение на минимум 400 служители след сертифициране на СУККД в рамките на проект BG051PO001- 6.1.06 „Повишаване ефективността на контролната дейност на Изпълнителна агенция „Главна инспекция по труда”. Подробно описание на изискванията във връзка с организирането и провеждането на обучението се съдържа в Раздел ІV. ТЕХНИЧЕСКА СПЕЦИФИКАЦИЯ (ЗАДАНИЕ) на документацията за участие в процедурата.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

79952000

Описание:

Услуги, свързани с организирането на събития

3) Количество или обем

Двудневно обучение (хорариум 10 уч. часа) на минимум 400 лица.

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
50000 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 8