Версия за печат

00087-2014-0001

BG-София: 13 - Рекламни услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 000696327

Столична община, ул. "Московска" №33, За: Станислава Цветкова, България 1000, София, Тел.: 02 9377530, E-mail: s.tsvetkova@sofia.bg, Факс: 02 9377561

Място/места за контакт: Дирекция "Обществени поръчки и концесии", ул. "Париж" № 3

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.sofia.bg.

Адрес на профила на купувача: www.sofia.bg.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:

Национален идентификационен No (ЕИК): 000696327

Столична община, ул. "Московска" №33, За: Фронт офис, Република България 1000, София, Тел.: 02 9377505, Факс: 02 9807315

Място/места за контакт: Фронт офис

I.2) Вид на възлагащия орган

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

„Предоставяне на услуги по информираност, публичност и визуализация на проект „Създаване на регионален туристически продукт в общините Столична, Ихтиман и Своге” по договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ, сключен между МРРБ и Столична община в Схема за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ: BG161PO001/3.2-03/2012 „Подкрепа за развитие на регионалния туристически продукт и маркетинг на дестинациите" Бюджетна линия: BG161PO001/3.2-03/2012, Приоритетна ос 3: „Устойчиво развитие на туризма", Операция 3.2: „Развитие на регионалния туристически продукт и маркетинг на дестинациите".

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 13 (13 - Рекламни услуги)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
гр. София
Код NUTS: BG411
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

В рамките на настоящата обществена поръчка трябва да бъде осигурена информираност и публичност на проекта и изработени следните материали: 3 бр. постоянни информационни табели, 100 броя постери; 1 бр. банер, разпространени 300 бр. Информационни пакета; проведени 2 бр. информационни събития, публикувани 2 бр. прес-съобщения в местни и национални медии.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

22000000, 44423450, 22120000, 22852000, 30192121

Описание:

Печатни материали и свързани с тях продукти
Указателни табелки
Публикации
Папки за сортиране
Химикалки

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

3 бр. постоянни информационни табели, 100 броя постери; 1 бр. банер, разпространени 300 бр. Информационни пакета; проведени 2 бр. информационни събития, публикувани 2 бр. прес-съобщения в местни и национални медии.

Стойност, без да се включва ДДС
3723 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в месеци

22

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Възложителят изисква предоставяне на гаранция за участие в размер на 37.00 лева (тридесет и седем лева), и гаранция за изпълнение на договора в размер 3 % (три на сто) от стойността на поръчката без ДДС. Гаранциите се представят в една от следните форми: а) депозит на парична сума по сметка на Възложителя; б) банкова гаранция в полза на Възложителя (Образец № 15 и Образец № 16). в) когато гаранцията за участие/изпълнение е парична сума, същата се внася по следната банкова сметка на Столична община, дирекция „Финанси“: BIC: SOMBBGSF IBAN: BG72 SOMB 9130 3333008301 Банка: Общинска банка, клон Врабча, ул. „Врабча” № 6. Участникът избира сам формата на гаранцията за участие/изпълнение. Гаранциите за участие и изпълнение се представят в оригинал. При предоставяне на гаранция чрез депозит на парична сума по сметка на Възложителя, в платежното нареждане следва да се посочи предмета на обществената поръчка. Срокът на валидност на банковата гаранцията за участие следва да бъде еднакъв със срока на валидност на офертата на участника. В случай на представяне на банкова гаранция от участник – неперсонифицирано обединение на физически и/или юридически лица, банковата гаранция може да е издадена и на името на един от членовете на обединението, при условие че изрично е посочено, че се отнася за участие в настоящата процедура за възлагане на обществената поръчка на обединението като цяло. Ако участникът представя банкова гаранция, то същата трябва да бъде открита в съответствие за участие в процедурата, респ. за изпълнение на поръчката. Гаранцията трябва да бъде неотменима и безусловна, с възможност да се усвои изцяло или на части. Същата следва да съдържа задължение на банката-гарант да извърши безотказно и безусловно плащане при първо писмено искане на Възложителя. Възложителят задържа гаранцията при условията на чл. 61, ал. 1 от ЗОП. Възложителят усвоява гаранцията при условията на чл. 61, ал. 2 от ЗОП. Възложителят освобождава гаранциите за участие по реда на чл. 62 от ЗОП. При прекратяване на процедурата за възлагане на обществената поръчка гаранциите на всички участници се освобождават в срок 5 работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за прекратяване. Гаранцията за изпълнение на договора се представя от изпълнителя преди сключване на договора. Валидността на банковата гаранция за изпълнение следва да е със срок на валидност 30 (тридесет) календарни дни след датата на изтичане на срока на изпълнение на договора. Гаранцията за изпълнение на договора се освобождава до 30 (тридесет) календарни дни от датата на получаване на договореното с последния по време приемателно-предавателен протокол, освен, ако Възложителят е усвоил същата преди приключване на договора, по причина на неизпълнение от страна на изпълнителя на някое от задълженията му.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ превежда на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ аванс в размер на до 20 % от цената на договора в срок до 30 /тридесет/ дни след подписване на договора. Плащането на възнаграждението се извършва по банков път по банкова сметка, посочена от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ. ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ заплаща на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ оставащите 80 % от цената на договора в срок от 30 /тридесет/ календарни дни след приемане на извършената работа с приемо-предавателен протокол.

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

Възложителят няма и не поставя изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е неперсонифицирано обединение на физически и/или юридически лица.

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

НЕ

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Участник в настоящата открита процедура, може да бъде всяко българско и/или чуждестранно физическо или юридическо лице, както и техни обединения. Участниците в процедурата се представляват от управителя/управителите си или от упълномощени с нотариално заверено пълномощно лица. В процедурата за възлагане на обществената поръчка може да участва всеки участник, който отговаря на предварително обявените условия. В случай, че участникът е обединение на юридически и/или физически лица, което не е юридическо лице (неперсонифицирано обединение), критериите за подбор се прилагат към обединението като цяло, а не към всяко от лицата, включени в него, с изключение на съответна регистрация, представяне на сертификат или друго условие, необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно изискванията на нормативен или административен акт и съобразно разпределението на участието на лицата при изпъление на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението. В случай, че участникът е неперсонифицирано обединение (не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице) към датата на подаване на офертата, членовете на обединението трябва да сключат договор/споразумение за учредяване на обединението. Като минимум договорът/споразумението задължително трябва да съдържа клаузи, които да гарантират, че: - всички членове на обединението са отговорни солидарно при изпълнението на Договора за възлагане на обществена поръчка, сключен в резултат на проведената процедура; - всички членове на обединението са длъжни да останат в състава на обединението за целия период на изпълнение на Договора за възлагане на обществена поръчка, сключен в резултат на проведената процедура; - не се допускат никакви промени в състава на обединението след подаването на офертата; - В договора/споразумението за създаване на обединение трябва да бъде ясно определено и посочено разпределението на дейностите между членовете при изпълнението на обществената поръчка. Лицето, определено да представлява обединението/консорциума трябва да бъде посочено в учредителния или в друг документ, подписан от всички съдружници в обединението/консорциума. Когато участникът е неперсонифицирано обединение на юридически и/или физически лица към офертата се представя акта за създаването му в оригинал или в нотариално заверен препис (като в случаите, в които документът е съставен на чужд език се представя и в превод на български език, съгласно изискванията на чл. 56, ал. 4 на ЗОП). Възложителят няма и не поставя изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е неперсонифицирано обединение на физически и/или юридически лица. Когато участникът предвижда участието на подизпълнители при изпълнението на поръчката, изискванията по чл. 47, ал. 1 и 5 от ЗОП се прилагат и за подизпълнителите. Лице, което е дало съгласие и фигурира като член на обединение или подизпълнител в предложението на друг участник, не може да представя самостоятелно оферта. В процедурата за възлагане на обществената поръчка едно физическо или юридическо лице може да участва само в едно обединение.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

1. Съответствието с поставеното минимално изискване се доказва с представянето декларация, съдържаща информация за реализиран оборот от предоставяне на услуги, които са предмет на договора (изработване на информационни и/или рекламни материали и организиране на информационни събития), в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1. Участникът трябва да има реализиран оборот от предоставяне на услугите, които са предмет на договора (изработване на информационни и/или рекламни материали и организиране на информационни събития) за последните три години (2010, 2011 и 2012 г.) не по-малко от 5 500 (пет хиляди и петстотин) лева.

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

1. Списък на основните договори за сходни услуги, изпълнени през последните 3 години, считано до датата, на която е представена офертата на участника, с посочени дата на сключване и изпълнение, възложител, стойност, дял, предмет и описание на основните дейности. Списъкът се изготвя съгласно Образец № 10 и се представя в оригинал. Към списъка участникът прилага минимум 3 (три) референции за добро изпълнение на посочените в списъка договори (заверени копия). 2. Справка-декларация с екипа експерти, които ще участват при изпълнението на поръчката (Образец №13) (оригинал). -Подробни автобиографии на екипа експерти, които ще участват в изпълнението на поръчката. При попълване на автобиографиите е необходимо спазването на приложения към документацията образец като минимално съдържание (Образец № 14) (оригинал); -Заверени копия на документи, доказващи образователно – квалификационната степен и опита на ръководителя и експерта (копие от диплома, копие от трудови/служебни книжки, длъжностни характеристики, препоръки за експерта от работодател и/или от ползвателя на услугата и др.). - Ако лицето не е в трудово правоотношение с участника, към офертата следва да се представи декларация (в свободен текст)за съгласие на лицето за участие и разположение в изпълнението на поръчката;

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1. През последните три години, считано до датата, определена като краен срок за представяне на офертите, участникът трябва да има изпълнени най-малко три договора за предоставяне на услуги, които са предмет на поръчката (изработване на информационни и/или рекламни материали и организиране на информационни събития). Когато участникът е обединение, изискването се отнася общо за участниците в обединението. Информацията за договорите в случай на участие на обединение, което не е юридическо лице, се представя само от онези членове на обединението, с които обединението доказва съответствието си със заложените критерии за подбор, съгласно чл. 56, ал. 3, т.2 от ЗОП. 2.Всеки участник трябва да разполага с екип от експерти, които притежават необходимото образование и опит за изпълнение на всички дейности, включени в обхвата на обществената поръчка и ще са на разположение за целия период на нейното изпълнение. Екипът на участника трябва да включва най-малко следните експерти: Минимални изисквания / критерии за подбор: 2.1.Ръководител на екипа: -образователна степен – магистър, или бакалавър, със специалност: икономика и/или право,и/или публична администрация, и/или журналистика или еквивалентна; -минимум три годишен стаж в сферата на организирането на събития; 2.2. Експерт предпечатна подготовка: -професионален опит - минимум 2 години опит в областта на предпечатната подготовка; Всички предложени експерти трябва да бъдат на разположение за изпълнение предмета на възлаганата обществена поръчка; да работят в съответствие с предложението на участника за качественото изработване на предмета на поръчката; съдържащи се в настоящата документация; да не разпространяват по никакъв повод и под никакъв предлог данните, свързани с поръчката, станали им известни във връзка с участието в обществената поръчка.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата
Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

ДА

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за предварителна информация

Номер на обявлението в ОВ на ЕС: 2013/S 015 - 021208 от 22.01.2013 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
21.01.2014 г.  Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена: 6 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията за участие с подробни данни и изисквания необходими за подготовката на предложенията се получава всеки работен ден на ул."Париж" №3 ст.№1, след издаване на фактура на ул. "Париж" 3 ет. 2, ст.204 и заплащането й в касата на ул."Париж" № 3. ет. 2 ст. 201. Касата е с приемно време от понеделник до петък от 10.00 ч. до 12.00 ч. и 14.00 ч. до 16.00 ч., а последния ден от месеца от 10.00 ч. до 12.00. ч.При поискване от заинтересовано лице, придружено от платежен документа за стойността на документацията, Възложителят ще я изпрати по куриер за сметка на лицето, отправило искането. Цената на документацията се превежда по банкова сметка на Столична община: IBAN BG81 SOMB 9130 31 33008301 BIC SOMBBGSF, Общинска банка, клон "Врабча", ул. "Врабча" 6. От датата на публикуване в електрония регистър на АОП ще бъде предоставен достъп до документацията за участие в процедурата в профила на купувача на адрес www.sofia.bg

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
31.01.2014 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
 

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 03.02.2014 г.  Час: 11:00
Място

ул. "Париж" № 3

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на ЮЛНЦ.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
Това представлява периодично пвтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

ДА

Проект „Създаване на регионален туристически продукт в общините Столична, Ихтиман и Своге”, който се осъществява с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Регионално развитие” 2007-2013 г., съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие.

VI.3) Допълнителна информация

на основание чл. 64, ал. 3 от ЗОП, възложителят ще изпрати обявлението по електронен път и от датата на публикуване на обявлението по електронен път ще предостави пълен достъп до документацията за участие и обявлението на интернет адрес www.sofia.bg , Раздел "Профил на купувача", на който може да бъде намерена.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120, ал. 5, т. 1 и ал. 6 отЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

07.01.2014 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ