02711-2014-0001
Технически редакции | ||
07.01.2014 13:33 ч. : | промяна преди публикуване | |
затвори |
Технически редакции | ||
07.01.2014 13:33 ч. : | 07/01/2014 12:05 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
07.01.2014 13:33 ч. : | 07/01/2014 12:05 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-гр. Тервел:
РЕШЕНИЕ
чл. 3, ал. 1 от ЗОП
Б) за промяна
І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
чл. 7, т. 1-4 на ЗОП (класически)
ТП "ДЪРЖАВНО ЛОВНО СТОПАНСТВО ТЕРВЕЛ" към ДП" СЕВЕРОИЗТОЧНО ДЪРЖАВНО ПРЕДПРИЯТИЕ" Шумен, обл. Добрич, общ. Тервел, гр. Тервел, ул. Св.Св. Кирил и Методий № 10, За: инж. Димчо Стефанов - зам. Директор, Република България 9450, гр. Тервел, Тел.: 05751 2271, E-mail: dgs.tervel@dpshumen.bg, Факс: 05751 2024
Място/места за контакт: ТП "ДЪРЖАВНО ЛОВНО СТОПАНСТВО ТЕРВЕЛ" към ДП" СЕВЕРОИЗТОЧНО ДЪРЖАВНО ПРЕДПРИЯТИЕ" ШуменИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://dpshumen.bg/.
Адрес на профила на купувача: http://dpshumen.bg/.
Публичноправна организация
Друг: ловно и горско стопанство
Б) ЗА ПРОМЯНА
извършване на промяна/техническа редакция
ІI: ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
„ Доставка чрез покупка на стабилизиран минерален азотен тор за нуждите на ТП „ ДЛС Тервел при „ СИДП” ДП гр. Шумен ”
1.Доставка чрез покупка на стабилизиран минерален азотен тор ( амониева селитра) за нуждите на ТП „ ДЛС Тервел” - нетоксичен твърд продукт, съдържащ моноамониев фосфат и монокалциев фосфат - с общо съдържание на азот (N) - 31-33.5% - съдържание на Р205 - макс. 4,0%, - съдържание на влага - макс. 1.0%, - гранули от 1 до 4 мм - макс. 94.0%, - гранули от 4 до 6 мм - макс. 1.0%, - гранули под 1 мм - макс. 5.0% 2. Количество- 25( двадесет и пет) тона 3. Изисквания при доставка на продукта - опакован във вентилни касетъчни торби от полиетилен, полипропилен или промазана полипропиленова тъкан с маса - нето 50 кг. 4. Срок за изпълнение на поръчката – - срок за доставка - не повече от 5 календарни дни след сключване на договора. -краен срок на договора – 30.04.2014г.
24410000
Описание:
Открита процедура
ІII: АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
02711-2014-0001
решение и обявление за поръчка
577814
03.01.2014 г.
ІV: ПРАВНО ОСНОВАНИЕ
V: ИНФОРМАЦИЯ ЗА КОРИГИРАНЕ ИЛИ ДОБАВЯНЕ
Промяна в първоначалната информация, подадена от възлагащия орган
В оригиналното обявление
В решението за откриване
V.1) Мотиви за избор на процедура
Процедурата се организира с оглед подсигуряване на 19т. стабилизиран минерален азотен тор ( амониева селитра) за осъществяване стопанската дейност на ТП " ДЛС Балчик" при "СИДП" ДП гр. Шумен” . Възложителят е упълномощен да проведе процедура по реда на ЗОП със Заповед № 288/02.12.2013г. на Директора на ДП " СИДП" гр. Шумен.
Процедурата се организира с оглед подсигуряване на 25т. стабилизиран минерален азотен тор ( амониева селитра) за осъществяване стопанската дейност на ТП " ДЛС Тервел" при "СИДП" ДП гр. Шумен” . Възложителят е упълномощен да проведе процедура по реда на ЗОП със Заповед № 288/02.12.2013г. на Директора на ДП " СИДП" гр. Шумен.
VIII. Друга информация
Настоящата поръчка се възлага съобразно реда посочен в чл.64, ал.3 от ЗОП- документацията е публично достъпна по партидата на Възложителя 02711 в сайта на АОП и в сайта на СИДП " ДП гр. Шумен - с адрес http://dpshumen.bg/ - раздел " профил на купувача". Комуникацията между Възложителя и участниците в настоящата процедура е в писмен вид по електронен път при условията и по реда на Закона за електронния документ и електронния подпис. Решенията и протоколите на Възложителя, за които той е длъжен да уведоми участниците, се връчват по електронен път при условията и по реда на Закона за електронния документ и електронния подпис. Обменът на информация между Възложителя и участника се извършва по интернет- за Възложителя на следната електронна поща: : dlsbalchik@gmail.com или на следния интернет адрес: http://www.dpshumen.bg/, а за заинтересованите лица по електронна поща, която са посочила в депозираната от тях оферта. Потвърждаване на получаването на електронно изявление не е необходимо, за да се смята, че е получено от адресата. Писмата и уведомленията трябва да бъдат адресирани до посочените лица за контакти. За Възложителя: съгласно обявлението.
Настоящата поръчка се възлага съобразно реда посочен в чл.64, ал.3 от ЗОП- документацията е публично достъпна по партидата на Възложителя 02711 в сайта на АОП и в сайта на СИДП " ДП гр. Шумен - с адрес http://dpshumen.bg/ - раздел " профил на купувача". Комуникацията между Възложителя и участниците в настоящата процедура е в писмен вид по електронен път при условията и по реда на Закона за електронния документ и електронния подпис. Решенията и протоколите на Възложителя, за които той е длъжен да уведоми участниците, се връчват по електронен път при условията и по реда на Закона за електронния документ и електронния подпис. Обменът на информация между Възложителя и участника се извършва по интернет- за Възложителя на следната електронна поща: : terveldds@abv.bg или на следния интернет адрес: http://www.dpshumen.bg/, а за заинтересованите лица по електронна поща, която са посочила в депозираната от тях оферта. Потвърждаване на получаването на електронно изявление не е необходимо, за да се смята, че е получено от адресата. Писмата и уведомленията трябва да бъдат адресирани до посочените лица за контакти. За Възложителя: съгласно обявлението.
VI.3) Допълнителна информация
Настоящата поръчка се възлага съобразно реда посочен в чл.64, ал.3 от ЗОП- документацията е публично достъпна по партидата на Възложителя 02711 в сайта на АОП и в сайта на СИДП " ДП гр. Шумен - с адрес http://dpshumen.bg/ - раздел " профил на купувача". Комуникацията между Възложителя и участниците в настоящата процедура е в писмен вид по електронен път при условията и по реда на Закона за електронния документ и електронния подпис. Решенията и протоколите на Възложителя, за които той е длъжен да уведоми участниците, се връчват по електронен път при условията и по реда на Закона за електронния документ и електронния подпис. Обменът на информация между Възложителя и участника се извършва по интернет- за Възложителя на следната електронна поща: : dlsbalchik@gmail.com или на следния интернет адрес: http://www.dpshumen.bg/, а за заинтересованите лица по електронна поща, която са посочила в депозираната от тях оферта. Потвърждаване на получаването на електронно изявление не е необходимо, за да се смята, че е получено от адресата. Писмата и уведомленията трябва да бъдат адресирани до посочените лица за контакти. За Възложителя: съгласно обявлението.
Настоящата поръчка се възлага съобразно реда посочен в чл.64, ал.3 от ЗОП- документацията е публично достъпна по партидата на Възложителя 02711 в сайта на АОП и в сайта на СИДП " ДП гр. Шумен - с адрес http://dpshumen.bg/ - раздел " профил на купувача". Комуникацията между Възложителя и участниците в настоящата процедура е в писмен вид по електронен път при условията и по реда на Закона за електронния документ и електронния подпис. Решенията и протоколите на Възложителя, за които той е длъжен да уведоми участниците, се връчват по електронен път при условията и по реда на Закона за електронния документ и електронния подпис. Обменът на информация между Възложителя и участника се извършва по интернет- за Възложителя на следната електронна поща: : : terveldds@abv.bg или на следния интернет адрес: http://www.dpshumen.bg/, а за заинтересованите лица по електронна поща, която са посочила в депозираната от тях оферта. Потвърждаване на получаването на електронно изявление не е необходимо, за да се смята, че е получено от адресата. Писмата и уведомленията трябва да бъдат адресирани до посочените лица за контакти. За Възложителя: съгласно обявлението.
VI: ОБЖАЛВАНЕ
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
VII: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
VIII: ДАТА НА ИЗПРАЩАНЕ НА НАСТОЯЩЕТО РЕШЕНИЕ
07.01.2014 г.
Възложител