Версия за печат

02711-2014-0001

BG-гр. Тервел:

РЕШЕНИЕ

Номер: РД-11-01-1 от 07.01.2014 г. 

чл. 3, ал. 1 от ЗОП

Б) за промяна


І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП (класически)

I.1) Наименование и адрес

ТП "ДЪРЖАВНО ЛОВНО СТОПАНСТВО ТЕРВЕЛ" към ДП" СЕВЕРОИЗТОЧНО ДЪРЖАВНО ПРЕДПРИЯТИЕ" Шумен, обл. Добрич, общ. Тервел, гр. Тервел, ул. Св.Св. Кирил и Методий № 10, За: инж. Димчо Стефанов - зам. Директор, Република България 9450, гр. Тервел, Тел.: 05751 2271, E-mail: dgs.tervel@dpshumen.bg, Факс: 05751 2024

Място/места за контакт: ТП "ДЪРЖАВНО ЛОВНО СТОПАНСТВО ТЕРВЕЛ" към ДП" СЕВЕРОИЗТОЧНО ДЪРЖАВНО ПРЕДПРИЯТИЕ" Шумен

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://dpshumen.bg/.

Адрес на профила на купувача: http://dpshumen.bg/.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Публичноправна организация

Основна дейност на възложителя

Друг: ловно и горско стопанство


Б) ЗА ПРОМЯНА

Информацията е за целите на

извършване на промяна/техническа редакция


ІI: ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

II.1) Обект на поръчката
Доставки
II.2) Наименование на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

„ Доставка чрез покупка на стабилизиран минерален азотен тор за нуждите на ТП „ ДЛС Тервел при „ СИДП” ДП гр. Шумен ”

II.3) Кратко описание на поръчката

1.Доставка чрез покупка на стабилизиран минерален азотен тор ( амониева селитра) за нуждите на ТП „ ДЛС Тервел” - нетоксичен твърд продукт, съдържащ моноамониев фосфат и монокалциев фосфат - с общо съдържание на азот (N) - 31-33.5% - съдържание на Р205 - макс. 4,0%, - съдържание на влага - макс. 1.0%, - гранули от 1 до 4 мм - макс. 94.0%, - гранули от 4 до 6 мм - макс. 1.0%, - гранули под 1 мм - макс. 5.0% 2. Количество- 25( двадесет и пет) тона 3. Изисквания при доставка на продукта - опакован във вентилни касетъчни торби от полиетилен, полипропилен или промазана полипропиленова тъкан с маса - нето 50 кг. 4. Срок за изпълнение на поръчката – - срок за доставка - не повече от 5 календарни дни след сключване на договора. -краен срок на договора – 30.04.2014г.

II.4) Общ терминологичен речник (CPV)

24410000

Описание:

Азотни торове

ІI.5) Вид на процедурата

Открита процедура


ІII: АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Процедурата е открита с решение
номер: РД-11-01 от 03.01.2014 г. 
III.2) Референтен номер на досието, издаден от възлагащия орган/възложителя

02711-2014-0001

Година и номер на документа:
 - 
III.4) Документ, за който се отнася тази публикация
III.4.2)
Уникален номер на поръчката в Регистъра на обществените поръчки: 2711-2014-1
III.4.3) Вид на документа в Регистъра на обществените поръчки

решение и обявление за поръчка

III.4.4) Номер на документа (ID на документа) в Регистъра на обществените поръчки

577814

III.5) Дата на изпращане на оригиналното обявление

03.01.2014 г. 


ІV: ПРАВНО ОСНОВАНИЕ

Чл. 27а, ал. 3 от ЗОП

V: ИНФОРМАЦИЯ ЗА КОРИГИРАНЕ ИЛИ ДОБАВЯНЕ

V.1) Причина за корекциите/допълненията:

Промяна в първоначалната информация, подадена от възлагащия орган

V.2) Коригирани/допълнени оригинално обявление и/или документация за участие:

В оригиналното обявление

V.3) Други корекции/допълнения:

В решението за откриване

V.4) Текст за коригиране в решението за откриване:
Номер и наименование на полето, съдържанието на което трябва да се промени:

V.1) Мотиви за избор на процедура

Вместо:

Процедурата се организира с оглед подсигуряване на 19т. стабилизиран минерален азотен тор ( амониева селитра) за осъществяване стопанската дейност на ТП " ДЛС Балчик" при "СИДП" ДП гр. Шумен” . Възложителят е упълномощен да проведе процедура по реда на ЗОП със Заповед № 288/02.12.2013г. на Директора на ДП " СИДП" гр. Шумен.

Да се чете:

Процедурата се организира с оглед подсигуряване на 25т. стабилизиран минерален азотен тор ( амониева селитра) за осъществяване стопанската дейност на ТП " ДЛС Тервел" при "СИДП" ДП гр. Шумен” . Възложителят е упълномощен да проведе процедура по реда на ЗОП със Заповед № 288/02.12.2013г. на Директора на ДП " СИДП" гр. Шумен.

Номер и наименование на полето, съдържанието на което трябва да се промени:

VIII. Друга информация

Вместо:

Настоящата поръчка се възлага съобразно реда посочен в чл.64, ал.3 от ЗОП- документацията е публично достъпна по партидата на Възложителя 02711 в сайта на АОП и в сайта на СИДП " ДП гр. Шумен - с адрес http://dpshumen.bg/ - раздел " профил на купувача". Комуникацията между Възложителя и участниците в настоящата процедура е в писмен вид по електронен път при условията и по реда на Закона за електронния документ и електронния подпис. Решенията и протоколите на Възложителя, за които той е длъжен да уведоми участниците, се връчват по електронен път при условията и по реда на Закона за електронния документ и електронния подпис. Обменът на информация между Възложителя и участника се извършва по интернет- за Възложителя на следната електронна поща: : dlsbalchik@gmail.com или на следния интернет адрес: http://www.dpshumen.bg/, а за заинтересованите лица по електронна поща, която са посочила в депозираната от тях оферта. Потвърждаване на получаването на електронно изявление не е необходимо, за да се смята, че е получено от адресата. Писмата и уведомленията трябва да бъдат адресирани до посочените лица за контакти. За Възложителя: съгласно обявлението.

Да се чете:

Настоящата поръчка се възлага съобразно реда посочен в чл.64, ал.3 от ЗОП- документацията е публично достъпна по партидата на Възложителя 02711 в сайта на АОП и в сайта на СИДП " ДП гр. Шумен - с адрес http://dpshumen.bg/ - раздел " профил на купувача". Комуникацията между Възложителя и участниците в настоящата процедура е в писмен вид по електронен път при условията и по реда на Закона за електронния документ и електронния подпис. Решенията и протоколите на Възложителя, за които той е длъжен да уведоми участниците, се връчват по електронен път при условията и по реда на Закона за електронния документ и електронния подпис. Обменът на информация между Възложителя и участника се извършва по интернет- за Възложителя на следната електронна поща: : terveldds@abv.bg или на следния интернет адрес: http://www.dpshumen.bg/, а за заинтересованите лица по електронна поща, която са посочила в депозираната от тях оферта. Потвърждаване на получаването на електронно изявление не е необходимо, за да се смята, че е получено от адресата. Писмата и уведомленията трябва да бъдат адресирани до посочените лица за контакти. За Възложителя: съгласно обявлението.

V.5) Текст за коригиране в оригиналното обявление:
Номер и наименование на полето, съдържанието на което трябва да се промени:

VI.3) Допълнителна информация

Вместо:

Настоящата поръчка се възлага съобразно реда посочен в чл.64, ал.3 от ЗОП- документацията е публично достъпна по партидата на Възложителя 02711 в сайта на АОП и в сайта на СИДП " ДП гр. Шумен - с адрес http://dpshumen.bg/ - раздел " профил на купувача". Комуникацията между Възложителя и участниците в настоящата процедура е в писмен вид по електронен път при условията и по реда на Закона за електронния документ и електронния подпис. Решенията и протоколите на Възложителя, за които той е длъжен да уведоми участниците, се връчват по електронен път при условията и по реда на Закона за електронния документ и електронния подпис. Обменът на информация между Възложителя и участника се извършва по интернет- за Възложителя на следната електронна поща: : dlsbalchik@gmail.com или на следния интернет адрес: http://www.dpshumen.bg/, а за заинтересованите лица по електронна поща, която са посочила в депозираната от тях оферта. Потвърждаване на получаването на електронно изявление не е необходимо, за да се смята, че е получено от адресата. Писмата и уведомленията трябва да бъдат адресирани до посочените лица за контакти. За Възложителя: съгласно обявлението.

Да се чете:

Настоящата поръчка се възлага съобразно реда посочен в чл.64, ал.3 от ЗОП- документацията е публично достъпна по партидата на Възложителя 02711 в сайта на АОП и в сайта на СИДП " ДП гр. Шумен - с адрес http://dpshumen.bg/ - раздел " профил на купувача". Комуникацията между Възложителя и участниците в настоящата процедура е в писмен вид по електронен път при условията и по реда на Закона за електронния документ и електронния подпис. Решенията и протоколите на Възложителя, за които той е длъжен да уведоми участниците, се връчват по електронен път при условията и по реда на Закона за електронния документ и електронния подпис. Обменът на информация между Възложителя и участника се извършва по интернет- за Възложителя на следната електронна поща: : : terveldds@abv.bg или на следния интернет адрес: http://www.dpshumen.bg/, а за заинтересованите лица по електронна поща, която са посочила в депозираната от тях оферта. Потвърждаване на получаването на електронно изявление не е необходимо, за да се смята, че е получено от адресата. Писмата и уведомленията трябва да бъдат адресирани до посочените лица за контакти. За Възложителя: съгласно обявлението.

V.6) Дати, които трябва да бъдат коригирани в оригиналното обявление:

VI: ОБЖАЛВАНЕ

VI.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.2) Срок за подаване на жалби: съгласно чл.120 от ЗОП

VII: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ


VIII: ДАТА НА ИЗПРАЩАНЕ НА НАСТОЯЩЕТО РЕШЕНИЕ

07.01.2014 г. 


Възложител

Трите имена: инж. Цветелин Георгиев Миланов
Длъжност: Директор ТП " ДЛС Тервел" при ДП " СИДП" гр. Шумен