Версия за печат

03615-2013-0005

BG-гр.София: 27 - Други услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/ЕО

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 202099976

"София Тех Парк" АД, район "Изгрев", ул. "Тинтява" №86, За: Илия Големанов, България 1113, гр.София, Тел.: 0889 900615, E-mail: i.golemanov@sofiatech.bg, Факс: 02 4472898

Място/места за контакт: гр.София, район "Изгрев", ул. "Тинтява" №86

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.sofiatech.bg.

Адрес на профила на купувача: www.sofiatech.bg.

Електронен достъп до информация: www.sofiatech.bg.

I.2) Вид на възлагащия орган

Публичноправна организация

I.3) Основна дейност

Друг: Изграждане, управление и развитие на научно-технологични паркове и друга иновативна инфраструктура (инкубатори, центрове за технологичен трансфер и др. инициативи), инвестиции в изграждане на публична инфраструктура, управление и поддръжка на изградената инфраструктур

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

ОРГАНИЗИРАНЕ НА СЪБИТИЯ ПО ПРОЕКТ "НАУЧНО-ТЕХНОЛОГИЧЕН ПАРК", КОЙТО СЕ ИЗПЪЛНЯВА ПО ОП „РАЗВИТИЕ НА КОНКУРЕНТОСПОСОБНОСТТА НА БЪЛГАРСКАТА ИКОНОМИКА” 2007-2013, ПРИОРИТЕТНА ОС 1: „РАЗВИТИЕ НА ИКОНОМИКА, БАЗИРАНА НА ЗНАНИЕТО И ИНОВАЦИОННИТЕ ДЕЙНОСТИ”, СЪГЛАСНО ДОГОВОР С ИДЕНТИФИКАЦИОНЕН НОМЕР BG161PO003-1.2.05-0001-С0001

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 27 (27 - Други услуги)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
гр. София, ул. „Тинтява“ № 86 или друго, определено от Възложителя;
Код NUTS: BG411
II.1.3) Информация относно рамковото споразумение
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Предметът на обществената поръчка включва следните дейности: Дейност 1: Организиране и провеждане на индустриални панели Предвижда се провеждането на ежегоден индустриален панел, съсредоточен върху представяне на възможностите на СТП да бъде потенциален партньор на индустрията чрез своята развойна и приложна дейност. Продължителността на всеки панел е 1 ден. Дейност 2: Организиране и провеждане на срещи с инвеститори Предвижда се организирането и провеждането веднъж годишно на персонални срещи с инвеститори с предварително селектирани компании/идеи от инкубатора, които в рамките на 20-30 мин. да се презентират и да породят интерес, с цел постигане на конкретна договореност в последващ директен контакт с инвеститора. Продължителността на всяка среща е 2 дни. Дейност 3: Организиране и провеждане на инвестиционни форуми Предвижда се организирането и провеждането един път годишно на инвестиционен форум на СТП заедно с организациите – потенциални партньори, който ще предостави среда за осъществяване на връзки с инвестиционната общност, обсъждане на възможностите за сътрудничество, презентиране на най-добрите практики с потенциал да получат финансиране и подкрепа за дадена иновативна технология в етапа на комерсиализация. Продължителността на всеки е 2 дни. Дейност 4: Организиране и провеждане на изложение на иновациите Предвижда се организирането и провеждането на едно тематично изложение за демонстриране на иновативни технологии, услуги и продукти за целия период на изпълнение на настоящата обществена поръчка. Продължителността на изложението е 2 дни. Дейност 5: Организиране на изложбено пространство на иновационни технологии и три изложби на иновационни технологии Предвижда се организирането на постоянна изложбена площ за гостуващи експозиции, демонстриращи нови технологии, услуги и продукти. Дейност 6: Организиране и провеждане на научни форуми Предвижда се организирането и провеждането на научни форуми с участието на водещи научни кадри от чужбина и България с цел установяване на контакти и изграждане на партньорски мрежи. Продължителността на всеки от тях е 1 ден. Дейност 7: Организиране и провеждане на конференции Предвижда се организирането и провеждането на 2 конференции с чуждестранно участие при изпълнение на поръчката. Продължителността на всяка от конференция е 1 ден. Дейност 8: Организиране и провеждане на професионални форуми Предвижда се организирането и провеждането на професионални форуми с участието на представители на сходни по дейност дружества, паркове и подобни.Продължителността на всеки от тях е 1 ден.

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

79952000

Описание:

Услуги, свързани с организирането на събития

II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
400000 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критерий: Техническо предложение общо; тежест: 60
Критерий: Подпоказател на техническото предложение: "Организация и методология за изпълнение на дейностите"; тежест: 45
Критерий: Подпоказател на техническото предложение: "Управление на риска"; тежест: 15
Критерий: Финансово предложение; тежест: 40
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Използван е електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2013/S 100 - 171446 от 25.05.2013 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА


Поръчка №: Д-001-2014/BG161РО003-1.2 / Обособена позиция №: / Заглавие на обособената позиция: Договор
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

26.09.2013 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

4

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

„ИВЕНТ ДИЗАЙН“ ООД, ЕИК 175152418, р-н Витоша, бул. „България“ №88, офис 8, България 1680, гр.София, Тел.: 02 9502666, E-mail: amilanova@iventdesignbg.com

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 400000 BGN без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 400000 BGN без ДДС
Брой месеци: 21
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

ДА

ОП „РАЗВИТИЕ НА КОНКУРЕНТОСПОСОБНОСТТА НА БЪЛГАРСКАТА ИКОНОМИКА” 2007-2013, ПРИОРИТЕТНА ОС 1: „РАЗВИТИЕ НА ИКОНОМИКА, БАЗИРАНА НА ЗНАНИЕТО И ИНОВАЦИОННИТЕ ДЕЙНОСТИ”, СЪГЛАСНО ДОГОВОР С ИДЕНТИФИКАЦИОНЕН НОМЕР BG161PO003-1.2.05-0001-С0001.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

07.01.2014 г.