Версия за печат

02851-2014-0001

BG-София: 01 - Услуги по поддържане и ремонт (вкл. инсталиране) на машини и съоръжения

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

Дирекция "Управление на собствеността и социални дейности" - МВР, ул. “Княз Борис І" №124, За: Стоянка Малканова, РБългария 1301, София, Тел.: 02 9824466, Факс: 02 9813010

Място/места за контакт: ДУССД - МВР

Интернет адрес/и:

Адрес на профила на купувача: www.mvr.bg.

Адреси и места за контакти, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, от които може да се получат спецификациите и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:

Дирекция "Управление на собстевността и социални дейности" - МВР, ул."Княз Борис №" №124, За: Живка Даскалова, РБългария 1000, София, Тел.: 02 9822274

Място/места за контакт: ДУССД - МВР

I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна дейност на възложителя

Обществен ред и сигурност

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

"Следгаранционно обслужване на леки автомобили от марките: БМВ и „Ровър”.

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 1
Основно място на изпълнение: сервиз на изпълнителя на територията на гр.София
Код NUTS: BG411
ІІ.1.3) Настоящото обявление обхваща

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/покупките

"Следгаранционно обслужване на леки автомобили от марките: БМВ и „Ровър” по обособени позиции, както следва: -позиция 1 - БМВ, модели: 318 І, 320 D, 325, 325 TDI, 520 І, 523 I, 525 І 24 клапана, 525 TDS, 530 D, 730 I, 735 I автоматик; -позиция 2 - „Ровър”, модели: 90H/TOP, 90, 110S/ WAGON TDI, Дефендър SW 110E -2,4 TD4.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

50000000

Описание:

Услуги по ремонт и поддръжка

ІІ.1.7) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

ІІ.1.8) Разделяне на обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Съвкупно количество или обем

„Следгаранционно обслужване на леки автомобили от марките: БМВ и „Ровър” по обособени позиции, както следва: - позиция 1 – БМВ - 17 броя; - позиция 2 – „Ровър” - 13 броя. Общо количество на поръчката - съгласно обема на заявките, в рамките на предвидените финансови средства за съответната обособена позиция.

Прогнозна стойност без ДДС
57500 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
Продължителност в месеци

12


РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие в процедурата: поз.1 - 300 лв.; поз.2 -240 лв. Гаранция за изпълнение на договора - 3 % от стойността на договора без ДДС. Гаранциите могат да бъдат във вид на парична сума или банкова гаранция. Когато гаранцията за участие/изпълнение се представя във вид на парична сума, то тя се внася по IBAN BG 60 UNCR 9660 3320 3610 10, BIC код UNCRBGSF, Уникредит Булбанк АД, клон "Батенберг", на името на Дирекция "Управление на собствеността и социални дейности" - МВР. Всички банкови разходи свързани с обслужването на превода на гаранциите, включително при тяхното възстановяване са за сметка на участника/изпълнителя. Когато гаранцията за участие в процедурата е банкова, то тя е безусловна, неотменяема, като се представя оригиналът й и същата е със срок на валидност - срока на валидност на офертата. Когато гаранцията за изпълнение на договора е под формата на банкова гаранция, то тя е безусловна, неотменяема, представена преди подписването на договора, покриваща 100 % стойността на гаранцията за изпълнението му, със срок на валидност - срока на изпълнение на поръчката плюс 30 дни. Участникът посочва банкова сметка, банков код и банка за връщане на внесената гаранция за участие. Участникът/ изпълнителят сам избира формата на гаранцията. Когато участникът или избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. Възложителят има право да задържи гаранцията за участие до решаване на спора, когато участникът в процедура за възлагане на обществена поръчка обжалва решението за определяне на изпълнител. Възложителят има право да усвои гаранцията за участие независимо от нейната форма, когато: 1.Участник оттегли офертата си след изтичане срока за получаване на офертите; 2. е определен за изпълнител, но не изпълни задължението си да сключи договор за обществената поръчка. Условията и сроковете за задържане и освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за възлагане на обществена поръчка.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

1.Условия при образуване на предлаганата цена: Предлаганата цена за един сервизен час труд да бъде в лева с вкл.ДДС и предложената търговска отстъпка (в проценти) от цените на дребно на резервните части или консумативи за тази марка, предложени от участника. 2.Условия и начин на плащане: 2.1. Банков превод по сметка на изпълнителя в рамките на 30 (тридесет) календарни дни след всяка извършена услуга, срещу представена оригинална фактура и двустранно подписан приемо - предавателен протокол от представители на възложителя и изпълнителя. 2.2.Чрез разкриване на неотменяем, документарен, непрехвърляем, делим акредитив със срок на валидност – срока на изпълнение на поръчката плюс 30 (тридесет) календарни дни. Акредитивът е усвоим срещу представена оригинална фактура, издадена от изпълнителя, заверена от представител на възложителя и двустранно подписан приемо-предавателен протокол от представители на възложителя и изпълнителя. 2.3.Възложителят сам определя начина на плащане по т.2.1 или т.2.2, както и размера на разкрития акредитив. Всяка страна поема разходите за облужване на акредитива на обслужващата я банка. 3.Фактурата, издадена от изпълнителя трябва да съдържа информация за наименованието на вложения консуматив (ако има такъв), резервната част и съответния й каталожен (номенклатурен или пореден) номер от ценовата листа, вложени при ремонта и цената на труд. 4. Фактуриране на ремонта на допълнително придобитите от възложителя автомобили от същите марки, но с модел, който не е посочен в техническата спецификация, се извършва по договорените цени, за един сервизен час труд – лв./час и търговска отстъпка (в проценти) от цената на дребно за резервните части или консумативи за тази марка, предложени от участника. *Под консумативи да се разбират допълнителните материали извън авточастите, които ще се остойностяват във фактурата за извършения ремонт.

ІІІ.1.4) Други особени условия, приложими към изпълнението на поръчката

1.Срок за изпълнение на поръчката - 12 месеца, считано от датата на подписване на договора или до изчерпване на финансовия ресурс; 2.Срок за изпълнение на конкретен ремонт - до 7 /седем/ работни дни, считано от датата на постъпване на автомобила в сервиз на изпълнителя. 3.Гаранционен срок – не по-малко от 12 месеца, считано от датата на издаване на фактурата за извършената дейност/ ремонт. 4.Общо количество на поръчката - съгласно обема на заявките в рамките на разчетените финансови средства. Заявките се подават от упълномощени от възложителя лица. 5. Договорът ще се сключи при условие, че има осигурени финансови средства, обезпечаващи изпълнението му.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние към икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: 1. Копие от документа за регистрация на участника или единен идентификационен код съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец, или копие на документ за самоличност, когато е физическо лице. Когато участникът в процедурата е чуждестранно физическо или юридическо лице указаните документи трябва да са издадени от компетентния орган в страната, в която участникът е установен и да се представят в официален превод на български език, 2. Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, прилага към офертата си нотариално заверено копие от дружествения договор, в който задължително се посочва представляващият. Участникът посочва и чрез кой от участниците в обединението доказва съответствието с критериите за подбор по чл.25, ал.2, т.6 от ЗОП (за икономическото и финансово състояние на участника и техническите му възможности и квалификация), поставени от възложителя в документацията за участие в процедурата във връзка с чл.56, ал.3, т.2 от ЗОП. 3. Документ за внесена гаранция за участие. Документът да бъде с печат на банката, наредила превода, ако гаранцията е във вид на парична сума; 4. Доказателства за икономическото и финансово състояние; 5. Доказателства за технически възможности; 6.Декларация за удостоверяване на липсата на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 2 и 3, ал. 2, т. 1, 2а, 3 и 4 и ал. 5, т. 2 от ЗОП; 7. Декларация за удостоверяване на липсата на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1, ал. 2, т. 5 и ал. 5, т. 1 от ЗОП; Възложителят отстранява от по-нататъшно участие в процедурата участник, за който са налице обстоятелствата по чл.47, ал.1, т.1, т.2 и т.3, ал. 2, т.1, 2а, 3, 4 и т. 5, ал.5, т.1 и т.2 от ЗОП; 8. Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 8 от ЗОП за използване/неизползване на подизпълнители и списък с имената на подизпълнителите, ако участникът предвижда такива, както и вида на работите, които ще извършват, и дела на тяхното участие.В случаи на участие на подизпълнител, документите и данните по чл.56, ал.1, т. 1, 4, 5 и 6 от ЗОП, следва да бъдат представени и за всеки един от подизпълнителите. Да се представи и декларация от подизпълнителя за съгласие за участие като подизпълнител на съответния участник; 9. Техническо предложение за изпълнение на поръчката; 10. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, документите по чл. 56, ал. 1, т. 1 и 6 от ЗОП се представят за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението; документите по чл. 56, ал. 1, т.4 и 5 от ЗОП се представят за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор по чл.25, ал.2, т.6; 11. Оферта, съгласно приложения образец; 12. Срок за изпълнение на поръчката; 13. Предлагана цена; 14. Декларация за приемане условията в проект на договора; 15. Декларация, че участникът приема мястото за изпълнение на поръчката; 16. Декларация, че участникът е запознат и приема условията и начина на плащане; 17. Декларация за срока на валидност на офертата; 18. Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника. *Официален превод е превод, извършен от преводач, който има сключен договор с Министерство на външните работи за извършване на официални преводи.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Участникът да представи: 1. Заверени от участника с "Вярно с оригинала", подпис и печат копия от баланса и отчета за приходите и разходите за последните 3 /три/ финансови години (2010, 2011 и 2012г.), в зависимост от датата на която е учреден или е започнал дейността си.
Изисквано/и минимално/и ниво/а: 1.Участникът следва да има минимален, документално доказан общ оборот от дейността, или доход за последните 3 /три/ финансови години (2010, 2011 и 2012г.) в размер по позиции, както следва: - по позиция 1 - 30 000 лева без ДДС; - по позиция 2 - 20 000 лева без ДДС.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Участникът да представи: 1. Участникът да представи списък на сключените и изпълнени договори* за сервизно обслужване и ремонт на автомобили, през последните три години, включително стойностите им и срокове на действие, придружени с препоръки за добро изпълнение, издадени от съответните възложители; 2. Документ, удостоверяващ правото му за извършване на търговска дейност на територията на съответната община, издаден от общинските власти по местонахождение на обекта (сервиза); 3. Декларация, че към датата на сключване на договора ще разполага със собствена, наета сервизна база или такава с право на ползване на територията на гр. София, за извършване на обслужването и ремонта на автомобилите, предмет на поръчката, което се удостоверява с представяне на списък на сервизите, техните адреси и описание на техническото им оборудване; 4. Списък на изпълнителския състав, придружен с копия от дипломи или завършени квалификационни курсове, удостоверяващи правото им да извършват ремонт на автомобилна техника; 5. Сертификат за съответствие със стандарт за система за управление на качеството ISO 9001:2008 или еквивалент, с обхват на дейност - сервизно обслужване и ремонт на автомобили, издаден от независими акредитирани лица съгласно разпоредбата на чл.53, ал.3 от ЗОП. *За всеки посочен в списъка договор, следва да се приложи препоръка за добро изпълнение.
Изисквано/и минимално/и ниво/а: 1. Участникът да е изпълнил минимум три договора с обхват на дейност - сервизно обслужване и ремонт на автомобили през последните три години, придружени с препоръки за добро изпълнение; 2.Участникът да има право за извършване на търговска дейност на територията на съответната община; 3. Към датата на сключване на договора, участникът да разполага със собствена, наета сервизна база или такава с право на ползване на територията на град София. Сервизната база да има минимум 4 работни поста, оборудвани с двуколонни или четириколонни подемници и прилежащото към тях ремонтно-диагностично оборудване; 4.Участникът да разполага с минимум 5 автомонтьора с квалификация ремонт на автомобилна техника; 5. Участникът да е сертифициран за съответствие със стандарт за система за управление на качеството ISO 9001:2008 или еквивалент, с обхват на дейност - сервизно обслужване и ремонт на авомобили.
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

НЕ



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: К1 - минимална предложена цена за един час труд; тежест: 60
Показател: К2 - предложена отстъпка от цената (на дребно) на резервните части (в проценти); тежест: 40
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
07.02.2014 г.  Час: 16:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на искания за участие
17.02.2014 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 18.02.2014 г.  Час: 14:30
Място

Дирекция "Управление на собствеността и социални дейности" - МВР, ул."Княз Борис І" №124

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масова информация и на юридически лица с нестопанска цел. В случай, че присъстват упълномощени представители на участниците, те следва да представят пълномощно /оригинал или копие, заверено "вярно с оригинала" от участника/, даващо им възможност да присъстват на действията на комисията по чл. 68, ал.3 и чл. 69а, ал.3 от ЗОП. Датата, часът и мястото на отваряне на ценовите оферти ще бъдат посочени в профила на купувача и на видно място в Д УССД - МВР - гр. София, ул. "Княз Борис І" № 124.



РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова е периодично повтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

1. Документацията за участие в процедурата не се закупува, а се публикува на профила на купувача- www.mvr.bg. 2. Писмени искания за разяснение по документацията се подават съгласно чл. 29, ал.1 от ЗОП на български език. 3. Възложителят публикува разясненията в законоустановения срок от постъпване на искането на профила на купувача.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Жалба може да се подава в 10-дневен срок от изтичане на срока по чл.27а, ал.3 от ЗОП или в 10-дневен срок от получаването на документацията, ако са изпълнени едновременно условията по чл.120, ал.6 от ЗОП.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Сектор "Правно-нормативно обслужване" - ДУССД - МВР, ул."Княз Борис I" № 124, РБългария 1301, София, Тел.: 02 9827020, Факс: 02 9813010

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

06.01.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция "Следгаранцинно обслужване на леки автомобили от марката БМВ"
1) Кратко описание

"Следгаранцинно обслужване на леки автомобили от марката БМВ", модели: 318 І,320 D, 325, 325 TDI, 520 І, 523 I, 525 І 24 клапана, 525 TDS, 530 D, 730 I, 735 I автоматик.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

50000000

Описание:

Услуги по ремонт и поддръжка

3) Количество или обем

"Следгаранцинно обслужване на леки автомобили от марката БМВ" - 17 броя.

Прогнозна стойност, без ДДС
33333 валута BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 12
5) Допълнителна информация относно обособените позиции

1.Срок за изпълнение на поръчката - 12 месеца, считано от датата на подписване на договора или до изчерпване на финансовия ресурс; 2.Срок за изпълнение на конкретен ремонт - до 7 /седем/ работни дни, считано от датата на постъпване на автомобила в сервиза на изпълнителя. 3.Гаранционен срок - не по-малко от 12 месеца от датата на издаване на фактурата за извършената дейност.


Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция "Следгаранцинно обслужване на леки автомобили от марката "Ровър"
1) Кратко описание

"Следгаранцинно обслужване на леки автомобили от марката "Ровър", модели: 90H/TOP,90, 110S/ WAGON TDI, Дефендър SW 110E -2,4 TD4.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

50000000

Описание:

Услуги по ремонт и поддръжка

3) Количество или обем

"Следгаранцинно обслужване на леки автомобили от марката "Ровър" - 13 броя.

Прогнозна стойност, без ДДС
24167 валута BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 12
5) Допълнителна информация относно обособените позиции

1.Срок за изпълнение на поръчката - 12 месеца, считано от датата на подписване на договора или до изчерпване на финансовия ресурс; 2.Срок за изпълнение на конкретен ремонт - до 7 /седем/ работни дни, считано от датата на постъпване на автомобила в сервиза на изпълнителя. 3.Гаранционен срок - не по-малко от 12 месеца, считано от датата на издаване на фактурата за извършената дейност.