02851-2014-0001
Технически редакции | ||
07.01.2014 09:48 ч. : | 06/01/2014 19:16 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
07.01.2014 09:48 ч. : | 06/01/2014 19:16 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-София: 01 - Услуги по поддържане и ремонт (вкл. инсталиране) на машини и съоръжения
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Услуги
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН
Дирекция "Управление на собствеността и социални дейности" - МВР, ул. “Княз Борис І" №124, За: Стоянка Малканова, РБългария 1301, София, Тел.: 02 9824466, Факс: 02 9813010
Място/места за контакт: ДУССД - МВРИнтернет адрес/и:
Адрес на профила на купувача: www.mvr.bg.
Адреси и места за контакти, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакти, от които може да се получат спецификациите и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакти, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:
Дирекция "Управление на собстевността и социални дейности" - МВР, ул."Княз Борис №" №124, За: Живка Даскалова, РБългария 1000, София, Тел.: 02 9822274
Място/места за контакт: ДУССД - МВРМинистерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения
Обществен ред и сигурност
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА
"Следгаранционно обслужване на леки автомобили от марките: БМВ и „Ровър”.
Възлагане на обществена поръчка
"Следгаранционно обслужване на леки автомобили от марките: БМВ и „Ровър” по обособени позиции, както следва: -позиция 1 - БМВ, модели: 318 І, 320 D, 325, 325 TDI, 520 І, 523 I, 525 І 24 клапана, 525 TDS, 530 D, 730 I, 735 I автоматик; -позиция 2 - „Ровър”, модели: 90H/TOP, 90, 110S/ WAGON TDI, Дефендър SW 110E -2,4 TD4.
50000000
Описание:
НЕ
ДА
НЕ
„Следгаранционно обслужване на леки автомобили от марките: БМВ и „Ровър” по обособени позиции, както следва: - позиция 1 – БМВ - 17 броя; - позиция 2 – „Ровър” - 13 броя. Общо количество на поръчката - съгласно обема на заявките, в рамките на предвидените финансови средства за съответната обособена позиция.
НЕ
12
РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
Гаранция за участие в процедурата: поз.1 - 300 лв.; поз.2 -240 лв. Гаранция за изпълнение на договора - 3 % от стойността на договора без ДДС. Гаранциите могат да бъдат във вид на парична сума или банкова гаранция. Когато гаранцията за участие/изпълнение се представя във вид на парична сума, то тя се внася по IBAN BG 60 UNCR 9660 3320 3610 10, BIC код UNCRBGSF, Уникредит Булбанк АД, клон "Батенберг", на името на Дирекция "Управление на собствеността и социални дейности" - МВР. Всички банкови разходи свързани с обслужването на превода на гаранциите, включително при тяхното възстановяване са за сметка на участника/изпълнителя. Когато гаранцията за участие в процедурата е банкова, то тя е безусловна, неотменяема, като се представя оригиналът й и същата е със срок на валидност - срока на валидност на офертата. Когато гаранцията за изпълнение на договора е под формата на банкова гаранция, то тя е безусловна, неотменяема, представена преди подписването на договора, покриваща 100 % стойността на гаранцията за изпълнението му, със срок на валидност - срока на изпълнение на поръчката плюс 30 дни. Участникът посочва банкова сметка, банков код и банка за връщане на внесената гаранция за участие. Участникът/ изпълнителят сам избира формата на гаранцията. Когато участникът или избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. Възложителят има право да задържи гаранцията за участие до решаване на спора, когато участникът в процедура за възлагане на обществена поръчка обжалва решението за определяне на изпълнител. Възложителят има право да усвои гаранцията за участие независимо от нейната форма, когато: 1.Участник оттегли офертата си след изтичане срока за получаване на офертите; 2. е определен за изпълнител, но не изпълни задължението си да сключи договор за обществената поръчка. Условията и сроковете за задържане и освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за възлагане на обществена поръчка.
1.Условия при образуване на предлаганата цена: Предлаганата цена за един сервизен час труд да бъде в лева с вкл.ДДС и предложената търговска отстъпка (в проценти) от цените на дребно на резервните части или консумативи за тази марка, предложени от участника. 2.Условия и начин на плащане: 2.1. Банков превод по сметка на изпълнителя в рамките на 30 (тридесет) календарни дни след всяка извършена услуга, срещу представена оригинална фактура и двустранно подписан приемо - предавателен протокол от представители на възложителя и изпълнителя. 2.2.Чрез разкриване на неотменяем, документарен, непрехвърляем, делим акредитив със срок на валидност – срока на изпълнение на поръчката плюс 30 (тридесет) календарни дни. Акредитивът е усвоим срещу представена оригинална фактура, издадена от изпълнителя, заверена от представител на възложителя и двустранно подписан приемо-предавателен протокол от представители на възложителя и изпълнителя. 2.3.Възложителят сам определя начина на плащане по т.2.1 или т.2.2, както и размера на разкрития акредитив. Всяка страна поема разходите за облужване на акредитива на обслужващата я банка. 3.Фактурата, издадена от изпълнителя трябва да съдържа информация за наименованието на вложения консуматив (ако има такъв), резервната част и съответния й каталожен (номенклатурен или пореден) номер от ценовата листа, вложени при ремонта и цената на труд. 4. Фактуриране на ремонта на допълнително придобитите от възложителя автомобили от същите марки, но с модел, който не е посочен в техническата спецификация, се извършва по договорените цени, за един сервизен час труд – лв./час и търговска отстъпка (в проценти) от цената на дребно за резервните части или консумативи за тази марка, предложени от участника. *Под консумативи да се разбират допълнителните материали извън авточастите, които ще се остойностяват във фактурата за извършения ремонт.
1.Срок за изпълнение на поръчката - 12 месеца, считано от датата на подписване на договора или до изчерпване на финансовия ресурс; 2.Срок за изпълнение на конкретен ремонт - до 7 /седем/ работни дни, считано от датата на постъпване на автомобила в сервиз на изпълнителя. 3.Гаранционен срок – не по-малко от 12 месеца, считано от датата на издаване на фактурата за извършената дейност/ ремонт. 4.Общо количество на поръчката - съгласно обема на заявките в рамките на разчетените финансови средства. Заявките се подават от упълномощени от възложителя лица. 5. Договорът ще се сключи при условие, че има осигурени финансови средства, обезпечаващи изпълнението му.
НЕ
НЕ
НЕ
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
НЕ
НЕ
Български
90
Дирекция "Управление на собствеността и социални дейности" - МВР, ул."Княз Борис І" №124
Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масова информация и на юридически лица с нестопанска цел. В случай, че присъстват упълномощени представители на участниците, те следва да представят пълномощно /оригинал или копие, заверено "вярно с оригинала" от участника/, даващо им възможност да присъстват на действията на комисията по чл. 68, ал.3 и чл. 69а, ал.3 от ЗОП. Датата, часът и мястото на отваряне на ценовите оферти ще бъдат посочени в профила на купувача и на видно място в Д УССД - МВР - гр. София, ул. "Княз Борис І" № 124.
РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
НЕ
1. Документацията за участие в процедурата не се закупува, а се публикува на профила на купувача- www.mvr.bg. 2. Писмени искания за разяснение по документацията се подават съгласно чл. 29, ал.1 от ЗОП на български език. 3. Възложителят публикува разясненията в законоустановения срок от постъпване на искането на профила на купувача.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Жалба може да се подава в 10-дневен срок от изтичане на срока по чл.27а, ал.3 от ЗОП или в 10-дневен срок от получаването на документацията, ако са изпълнени едновременно условията по чл.120, ал.6 от ЗОП.
Сектор "Правно-нормативно обслужване" - ДУССД - МВР, ул."Княз Борис I" № 124, РБългария 1301, София, Тел.: 02 9827020, Факс: 02 9813010
06.01.2014 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ
"Следгаранцинно обслужване на леки автомобили от марката БМВ", модели: 318 І,320 D, 325, 325 TDI, 520 І, 523 I, 525 І 24 клапана, 525 TDS, 530 D, 730 I, 735 I автоматик.
50000000
Описание:
"Следгаранцинно обслужване на леки автомобили от марката БМВ" - 17 броя.
1.Срок за изпълнение на поръчката - 12 месеца, считано от датата на подписване на договора или до изчерпване на финансовия ресурс; 2.Срок за изпълнение на конкретен ремонт - до 7 /седем/ работни дни, считано от датата на постъпване на автомобила в сервиза на изпълнителя. 3.Гаранционен срок - не по-малко от 12 месеца от датата на издаване на фактурата за извършената дейност.
"Следгаранцинно обслужване на леки автомобили от марката "Ровър", модели: 90H/TOP,90, 110S/ WAGON TDI, Дефендър SW 110E -2,4 TD4.
50000000
Описание:
"Следгаранцинно обслужване на леки автомобили от марката "Ровър" - 13 броя.
1.Срок за изпълнение на поръчката - 12 месеца, считано от датата на подписване на договора или до изчерпване на финансовия ресурс; 2.Срок за изпълнение на конкретен ремонт - до 7 /седем/ работни дни, считано от датата на постъпване на автомобила в сервиза на изпълнителя. 3.Гаранционен срок - не по-малко от 12 месеца, считано от датата на издаване на фактурата за извършената дейност.