Версия за печат

00118-2014-0001

BG-Сливен: 27 - Други услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 000590654

Община Сливен, бул. "Цар Освободител" № 1, За: инж. Румен Стоилов, Република България 8800, Сливен, Тел.: 044 611232, E-mail: rstoilov@sliven.bg, Факс: 044 662350

Място/места за контакт: Община Сливен

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.sliven.bg.

Адрес на профила на купувача: www.sliven.bg.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги
Обществен ред и сигурност
Околна среда
Икономическа и финансова дейност
Здравеопазване
Настаняване/жилищно строителство и места за отдих и култура
Социална закрила
Отдих, култура и религия
Образование

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

„Озеленяване и целогодишно поддържане и почистване на новите и съществуващите озеленени площи и прилежащите, алеи и площадки на паркове, градини, скверове, междублокови пространства, разделителни ивици, залесителни пояси, гробищни терени; поддържане на дълготрайната декоративна дървесна и храстова растителност; реконструкция и ремонт на детски площадки и архитектурни елементи; целогодишно поддържане на паркови елементи и елементи на новите и на съществуващи детски съоръжения, реконструкция, ремонт и поддръжка на поливни системи, питейни фонтанки и други, както и извършване на дейности по оформяне на нови зелени площи и внасяне на нова паркова мебел на територията на Община Сливен”, по 2 обособени позиции, както следва: Обособена позиция I: Район северен - Озеленени площи, паркове, градини, скверове, пешеходни зони, междублокови пространства, дълготрайната дървесна и храстова растителност, детски площадки, поливни системи, питейни фонтанки и други, разположени северно от бул. ”Димитър Пехливанов – Добрович”, бул. ”Цар Симеон”, бул. ”Братя Миладинови” и бул. ”Георги Данчев”, включващи следните обекти: Централна градска част, кв. ”Комлука”, кв. „Република“, кв. „Кольо Фичето”, кв. ”Звездите”, кв. ”Ново село”, кв. ”Сини камъни”, кв. ”Българка”, бул. ”Христо Ботев” – изток, запад, бул. ”Панайот Хитов”, Ичеренско шосе до разклона за лифта, Дюлева река от долна лифтена станция до ресторант „Бриз”, бул. ”Стефан Стамболов”, северно от бул. ”Георги Данчев”, бул.”Димитър Пехливанов – Добрович” - градината край реката, бул. ”Цар Симеон”, включително кръгово кръстовище, бул. ”Братя Миладинови” и бул. ”Георги Данчев”, включително кръгово кръстовище; кв. ”Клуцохор”, ”Хамам Баир”, бул. ”Стефан Караджа”, бул. ”Тракия”, бул. ”6-ти септември”, бул. ”Димитър Пехливанов – Добрович”, Банско шосе, Софийски подход до пътна връзка (Детелината) на път II-66 „Сливен – Стара Загора” и I-6 „Сливен – Бургас”; населените места: с. Бинкос, с. Селиминово, с. Голямо Чочовен, с. Малко Чочовен, с. Гавраилово, с. Чинтулово, с. Тополчане, с. Калояново, с. Глушник, с. Трапоклово, с. Горно Александрово, с. Сотиря, с. Ичера, с. Раково, с. Въглен, с. Бяла, с. Новачево, с. Градско, с. Изгрев, с. Божевци, с. Средорек, с. Стара река, с. Зайчари Обособена позиция ІІ: Район южен - Озеленени площи, паркове, градини скверове, пешеходни зони, междублокови пространства, дълготрайната дървесна и храстова растителност, детски площадки, поливни системи, питейни фонтанки и други, разположени южно от бул. ”Братя Миладинови” и бул. ”Георги Данчев”, включващи следните обекти: кв. ”Гео Милев”, кв. ”Даме Груев”, кв. ”Руски квартал”, кв. ”Младост”, кв. ”Стоян Заимов” - север и юг, кв. ”Дружба”, парк ”Юнак”, Стадион „Хаджи Димитър” южно от входна алея, градинка „Орлето”, градинка пред Енергоснабдяване, кв. ”Надежда”, кв. ”Речица”, бул. ”Хаджи Димитър”, южно от бул. „Братя Миладинови”, ул. ”Радой Ралин”, бул. ”Цар Симеон” от бул. ”Илинденско въстание” до околовръстен път на изхода за гр. Ямбол, бул. ”Илинденско въстание”, Бургаско шосе, Бургаски подход до разклона за Нови гробища, Нови гробища, Стадион „Академик”, кв. ”Диньо Дачев”; кв. ”Речица”; населените места: с. Струпец, с. Старо село, с. Злати войвода, с. Ковачите, с. Младово, с. Биково, гр. Кермен, с. Скобелево, с. Бозаджии, с. Чокоба, с. Николаево, с. Глуфишево, с. Панаретовци, с. Мечкарево, с. Гергевец, с. Самуилово, с. Крушаре, с. Камен, с. Жельо войвода, с. Блатец, с. Драгоданово

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 27 (27 - Други услуги)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
Община Сливен
Код NUTS: BG342
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

„Озеленяване и целогодишно поддържане и почистване на новите и съществуващите озеленени площи и прилежащите, алеи и площадки на паркове, градини, скверове, междублокови пространства, разделителни ивици, залесителни пояси, гробищни терени; поддържане на дълготрайната декоративна дървесна и храстова растителност; реконструкция и ремонт на детски площадки и архитектурни елементи; целогодишно поддържане на паркови елементи и елементи на новите и на съществуващи детски съоръжения, реконструкция, ремонт и поддръжка на поливни системи, питейни фонтанки и други, както и извършване на дейности по оформяне на нови зелени площи и внасяне на нова паркова мебел на територията на Община Сливен”, по 2 обособени позиции, както следва: Обособена позиция I: Район северен - Озеленени площи, паркове, градини, скверове, пешеходни зони, междублокови пространства, дълготрайната дървесна и храстова растителност, детски площадки, поливни системи, питейни фонтанки и други, разположени северно от бул. ”Димитър Пехливанов – Добрович”, бул. ”Цар Симеон”, бул. ”Братя Миладинови” и бул. ”Георги Данчев”, включващи следните обекти: Централна градска част, кв. ”Комлука”, кв. „Република“, кв. „Кольо Фичето”, кв. ”Звездите”, кв. ”Ново село”, кв. ”Сини камъни”, кв. ”Българка”, бул. ”Христо Ботев” – изток, запад, бул. ”Панайот Хитов”, Ичеренско шосе до разклона за лифта, Дюлева река от долна лифтена станция до ресторант „Бриз”, бул. ”Стефан Стамболов”, северно от бул. ”Георги Данчев”, бул.”Димитър Пехливанов – Добрович” - градината край реката, бул. ”Цар Симеон”, включително кръгово кръстовище, бул. ”Братя Миладинови” и бул. ”Георги Данчев”, включително кръгово кръстовище; кв. ”Клуцохор”, ”Хамам Баир”, бул. ”Стефан Караджа”, бул. ”Тракия”, бул. ”6-ти септември”, бул. ”Димитър Пехливанов – Добрович”, Банско шосе, Софийски подход до пътна връзка (Детелината) на път II-66 „Сливен – Стара Загора” и I-6 „Сливен – Бургас”; населените места: с. Бинкос, с. Селиминово, с. Голямо Чочовен, с. Малко Чочовен, с. Гавраилово, с. Чинтулово, с. Тополчане, с. Калояново, с. Глушник, с. Трапоклово, с. Горно Александрово, с. Сотиря, с. Ичера, с. Раково, с. Въглен, с. Бяла, с. Новачево, с. Градско, с. Изгрев, с. Божевци, с. Средорек, с. Стара река, с. Зайчари Обособена позиция ІІ: Район южен - Озеленени площи, паркове, градини скверове, пешеходни зони, междублокови пространства, дълготрайната дървесна и храстова растителност, детски площадки, поливни системи, питейни фонтанки и други, разположени южно от бул. ”Братя Миладинови” и бул. ”Георги Данчев”, включващи следните обекти: кв. ”Гео Милев”, кв. ”Даме Груев”, кв. ”Руски квартал”, кв. ”Младост”, кв. ”Стоян Заимов” - север и юг, кв. ”Дружба”, парк ”Юнак”, Стадион „Хаджи Димитър” южно от входна алея, градинка „Орлето”, градинка пред Енергоснабдяване, кв. ”Надежда”, кв. ”Речица”, бул. ”Хаджи Димитър”, южно от бул. „Братя Миладинови”, ул. ”Радой Ралин”, бул. ”Цар Симеон” от бул. ”Илинденско въстание” до околовръстен път на изхода за гр. Ямбол, бул. ”Илинденско въстание”, Бургаско шосе, Бургаски подход до разклона за Нови гробища, Нови гробища, Стадион „Академик”, кв. ”Диньо Дачев”; кв. ”Речица”; населените места: с. Струпец, с. Старо село, с. Злати войвода, с. Ковачите, с. Младово, с. Биково, гр. Кермен, с. Скобелево, с. Бозаджии, с. Чокоба, с. Николаево, с. Глуфишево, с. Панаретовци, с. Мечкарево, с. Гергевец, с. Самуилово, с. Крушаре, с. Камен, с. Жельо войвода, с. Блатец, с. Драгоданово Основни дейности: Паркоустрояване /поддържане на вегетативни елементи/; Благоустрояване /поддържане на невегетативни елементи/; Поддържане на чистота на озеленените площи;Реконструкция, ремонт и поддържане наполивни системи и питейни фонтанки;Реконструкция и ремонт на съществуващи детски площадки и архитектурни елементи към тях.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

77300000, 45000000

Описание:

Услуги по озеленяване
Строителни и монтажни работи

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

ДА

Оферти могат да бъдат подадавани:
За една или повече обособени позиции
II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

При изпълнение на обществената поръчка ще бъдат възложени дейности, манипулации, СМР на обща стойност до 4 500 000,00 лева (четири милиона и петстотин хиляди лева) за всяка от двете обособени позиции.

Стойност, без да се включва ДДС
9000000 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в месеци

60

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1. Гаранция за участие. Гаранциите се представят в една от следните форми:а) депозит на парична сума по сметка на Възложителя;б) банкова гаранция в полза на Възложителя.Участникът сам избира формата на гаранцията за участие. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, всеки от участниците в обединението може да бъде наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията.При избор на гаранция за участие - парична сума, то тя следва да се внесе по банков път по следната сметка: IBAN: BG37KORP92203338764301 BIC: KORPBGSF в Банка ТБ „Корпоративна търговска банка” АД, финансов център Сливен.Ако участникът избере да представи гаранцията за участие под формата на «парична сума», платена по банков път, документът, удостоверяващ платената гаранция, следва да бъде заверен с подпис и печат от съответната банка и да се представи в оригинал. Ако участникът е превел парите по електронен път (електронно банкиране), той следва да завери съответния документ с неговия подпис и печат. В гаранцията за участие следва да бъде посочен предмета на поръчката, за който участникът кандидатства и обособената позиция.Гаранцията за участие за всяка обособена позиция е в размер на: Обособена позиция 1 - 22 000,00 лева (двадесет и две хиляди лева); Обособена позиция 2 - 22 000,00 лева (двадесет и две хиляди лева). В случай, че участникът представя банкова гаранция, то същата трябва да бъде неотменима и безусловна. Същата следва да съдържа задължение на банката-гарант да извърши безотказно и безусловно плащане при първо писмено искане на възложителя, подписано от кмета на Община Сливен или упълномощено от него длъжностно лице. Подробна информация за гаранцията за участие се съдържа в документацията за участие. Забележка:Когато участникът подава оферта за двете обособени позиции следва да се представи отделна гаранция за участие, за всяка обособена позиция, за която участва.Задържането и освобождаването на гаранцията за участие става при условията и по реда на чл. 61 и чл. 62 от ЗОП. Участниците, които не са представили документ за гаранция за участие или са представили гаранция за участие, която не отговаря на изискванията, ще бъдат отстранени от участие в откритата процедура за възлагане на обществената поръчка. Гаранция за изпълнение: Задължение за представяне на гаранция за изпълнение възниква само за участника, определен за изпълнител на обществената поръчка или на съответната обособена позиция. Гаранцията за изпълнение е в размер на 1 % (един процент) от прогнозната стойност за всяка обособена позиция. Гаранцията за изпълнение може да се внесе по банков път или да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът сам избира формата на гаранцията за изпълнение. Гаранцията за изпълнение под формата на парична сума трябва да бъде внесена по следната сметка на възложителя: IBAN: BG37KORP92203338764301 BIC: KORPBGSF в Банка ТБ „Корпоративна търговска банка” АД, финансов център Сливен.Подробна информация за гаранцията за изпълнение се съдържа в документацията за участие.Задържане и освобождаване на гаранцията за изпълнение, условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение, се уреждат с договора за възлагане на обществената поръчка между възложителя и изпълнителя. Възложителят освобождава гаранциите без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

1.Финансирането на поръчката ще се осъществява от бюджета на Община Сливен за период 60 месеца,след сключване на договора, съобразно одобрени проекто–бюджети за всяка календарна година.Прогнозната стойност на обществената поръчка е както следва:За І обособена позиция–4500000,00 лв. (четири милиона и петстотин хиляди лева),без ДДС;За ІI обособена позиция-4 500 000,00 лева (четири милиона и петстотин хиляди лв),без ДДС;2.Условия и начин на плащане:Заплащането по всеки сключен договор ще се извършва, по банков път по банкова сметка на Изпълнителя, както следва:2.1.До 30 (тридесет) дни след представяне на двустранно подписан Протокол или Протокол (акт обр. 19), анализи за извършени видове работи и фактура за стойността на извършените работи, по единични цени за посочени в Ценовото предложение видове работи. Всички количества и видове работи се доказват с двустранни протоколи за действително извършените дейности, подписани от представители на страните на база Ценовото предложение, анализни цени за допълнително възникналите работи, свързани с изпълнението на поръчката и представени фактури за закупени материали, сертификати за съответствие. За Община Сливен двустранните протоколи за действително извършените дейности, фактурите и други документи, свързани с изпълнението на договора се подписват от определено/и със Заповед на кмета на Община Сливен длъжностно/и лице/а.2.2.До 30 (тридесет) дни след представяне и одобрение от Възложителя на фактури за закупен и вложен посадъчен материал, закупени и монтирани паркови архитектурни елементи, паркова мебел и други материали, извършени ремонти и СМР.3.Разплащането на изпълнените дейности и СМР се извършва текущо (месечно) на база възлагателно/и писмо/а за всеки месец и признатата действително извършена работа, констатирана в двустранно подписан протокол за приемане между Възложителя и Изпълнителя, утвърден от кмета на Община Сливен. Месечните възлагателни писма, свързани с изпълнението на договора се подготвят от определено/и със Заповед на кмета на Община Сливен длъжностно/и лице/а, съгласувано със заместник-кмет „Устройство на територията и строителството“.Всички количества и видове работи се доказват с двустранни протоколи за действително извършените дейности, подписани от представители на страните на база Ценовото предложение, анализни цени за допълнително възникналите работи, свързани с изпълнението на поръчката и представени фактури за закупени материали, сертификати за съответствие.От страна на Община Сливен протоколите за действително извършените дейности/ работи, фактурите и други документи, свързани с изпълнението на договора се подписват от определено/и със Заповед на кмета длъжностно/и лице/а.4.Фактурирането на новите насаждения от дълготрайна декоративна растителност ще се извършва отделно от останалите видове работи, както следва:4.1.при засаждане на дълготрайна декоративна растителност (декоративни храсти, декоративни дървета, затревени терени и цветни фигури) се фактурира 80 % от стойността;4.2. останалите 20 % се фактурират след установено състояние на растителността, след един вегетационен сезон.При компрометиране на растителния материал, в срок до един вегетационен сезон, Изпълнителят се задължава да го замени с аналогичен растителен материал, като същият не се заплаща от Възложителя.5.Разплащането на нова дълготрайна декоративна растителност (дървесна, храстова, цветна, тревна) до 80% от стойността през първия месец след засаждането, се извършва на база възлагателно писмо, приемо-предавателен протокол с описан гаранционен срок, съгласно изпълнени изисквания за качество, размери, видове, състав, начин на укрепване (за дървесна растителност), фактури за закупуване на посадъчен материал, сертификати за произход на растителността. Останалите 20 % се заплащат след установено състояние на растителността, след един вегетационен сезон, а при компрометиране на растителния материал, в срок един вегетационен период, същият не се заплаща от Възложителя.

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

Няма изискване за придобиване на правна форма на групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката.

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

НЕ

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Не може да участва в изпълнението на обществената поръчка лице, при което е налице някое от обстоятелствата по чл.47,ал.1,т.1,б."а" до "б."д",т.2,т.3 и ал.5 от ЗОП.Възложителят ще отстрани от участие в процедурата всеки участник, за който е налице някое от обстоятелствата по чл.47,ал.2,т.1,т.3 и т.5 от ЗОП.Не може да участва в процедурата за възлаганте на обществената поръчка чуждестранно лице, за което в държавата, в кята е установено, е налице някое от обстоятелствата по чл.47,ал.1,т.1,б."а" до б."д",т.2,т.3,ал.2,т.1,т.3 и т.5 от ЗОП.Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени:Плик № 1"Документи за подбор" и името на участника (непрозрачен, запечатан) съдържащ следните документи:Офертата Образец №1;Копие/я от документ/и за регистрация (включително и всички пререгистрации) или единен идентификационен код (ЕИК)-за българско юридическо лице и ЕТ, документ за регистрация на чуждестранно лице съобразно националното му законодателство, а когато Участникът е физическо лице–копие от документ за самоличност.Документът за регистрация и актуално състояние не се изисква, ако участникът е посочил ЕИК и е попълнил и приложил декларация за регистрация по ЗТР,попълнена по образец съгласно Образец №2 към документацията;Пълномощно за определяне на физическо лице, представител на обединението/консорциума,подписано от законно упълномощените лица, представляващи всички отделни участници или съдружници в консорциума/обединението,което ще подписва документите от името на обединението/консорциума–с нотариална заверка на подписите (в случай че Участникът е обединение или консорциум, което не е регистрирано като юридическо лице);Споразумение между участниците или съдружниците в обединението или консорциума (в случай че Участникът е обединение или консорциум, което не е регистрирано като юридическо лице)-представя се в оригинал или нотариално заверено копие на споразумението;Удостоверение за регистрация по ЗДДС, ако е налична такава;Декларация/и за липса на обстоятелства по чл.47,ал.1,т.1,б.„а” до б.„д”,ал.2,т.5 и ал.5,т.1 от ЗОП-Образец №3;Декларация/и за липса на обстоятелства по чл.47,ал.1,т.2 и т.3,ал.2,т.1 и т.3 и ал.5, т.2 от ЗОП-Образец №4;Оригинал на документ за внесена гаранция за участие или оригинал на банкова гаранция;Декларация за участие на подизпълнител/и по чл.56,ал.1,т.8 от ЗОП-Образец №5;Декларация от подизпълнителя (съответно от членовете на управителния орган на подизпълнителя/ите) за съгласие за участие в изпълнението на поръчката (в случай, че се предвижда участие на подизпълнител/и)-Образец №6;Декларация за съгласие за приемане на условията на поръчката-Образец №7;Декларация за приемане на условията в проекта на договор–Образец №8; Документи доказващи икономическите,финансовите и техническите възможности,посочени в р-л ІІІ.2.2 и р-л ІІІ.2.3 от обявлението за поръчката;Копие от Застраховка за трудова злополука на персонала, ангажиран в изпълнението на поръчката; Заверено копие на предварителен договор с оператор за извозване и изхвърляне на битови отпадъци на регламентирани депа;Писмено пълномощно,упълномощаващо лицето,подписващо предложението на Участника и цялата свързана с него документация (ако това лице не е законен представител);Списък на документите,съдържащи се в офертата, подписан от представляващия участника (в оригинал).Плик № 2“Предложение за изпълнение на поръчката” и името на участника (непрозрачен, запечатан) съдържащ:Техническо предложение за изпълнение на поръчката-Образец № 13.Техническото предложение съдържа Работна програма, която се състои от линеен график или обяснителна записка. Подробно описание на организацията по извършване на манипулациите, свързани с озеленяване и поддържане на озеленените площи, дълготрайната растителност и архитектурните елементи по месеци, както и последователността при извършване на дейностите и манипулациите; срокове за изпълнение и гаранционни срокове. Продължава в т. VІ.3. "Допълнителна информация".

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

1.Декларация съдържаща информация за оборота от дейности, сходни с предмета на настоящата поръчка,изпълнени през последните 3 години (2011 г., 2012 г. и 2013 г.) или в зависимост от датата на която Участникът е учреден или е започнал дейността си - Образец № 9.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1.Участниците следва да са реализирали общо за последните три години (2011 г., 2012 г. и 2013 г.) специфичен оборот от дейности, сходни с предмета на поръчката в размер не по-малко от 4 500 000,00 лева (четири милиона и петстотин хиляди лева), без ДДС – за всяка обособена позиция. Забележка: За сходни с предмета на поръчката се считат дейности, свързани с озеленяване и поддържане на съществуващи озеленени площи и/или благоустрояване и паркоустрояване и/или производство и/или доставка на дълготрайна декоративна растителност (дървесна, храстова, цветна) и/или дейности по поддържане на паркова и градинска мебел (пейки и други паркови елементи) и реконструкция и ремонт на детски площадки, поливни системи и питейни фонтанки. Забележка: Когато Участникът е обединение, което не е юридическо лице за да отговаря на минималните изисквания е необходимо включените в обединението лица в тяхната съвкупност да отговарят на поставените изисквания. Когато участникът предвижда подизпълнители изискванията за минимално ниво се прилагат в замисимост от вида и дела на участието им.

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

1.Списък-декларация, съдържаща списък на основните договори с предмет сходен с предмета на настоящата поръчка за последните 3 години, считано от датата на подаване на офертата – Образец № 10, включително стойностите, датите и получателите, придружен от препоръки за добро изпълнение. 2.Декларация за персонала, който ще участва в изпълнение на поръчката - Образец № 11, включително образование, професионална квалификация и професионален опит. Към декларацията се прилагат документи, удостоверяващи образованието, професионалната квалификация и професионалния опит на лицата, които ще контролират и отговарят пряко за изпълнението на поръчката (ландшафтен инженер, строителен инженер и техническото лице) - копия от: дипломи, удостоверения, завършени курсове за квалификация, сертификати или еквивалентни, трудови, служебни книжки или еквивалентни. 3.Декларация за техническото оборудване, с което разполага участникът за изпълнение на обществената поръчка – Образец № 12. Декларацията трябва да бъде придружена с документи, доказващи собствеността на оборудването, механизацията и техниката или договори за лизинг/наем/ползване. В случай на наемане на техника, участникът трябва да представи декларация от собственика, че отдадената под наем техника ще бъде на разположение за целия период на договора. В случай на предоставяне за ползване на техника, участникът трябва да представи декларация от собственика, че предоставената за ползване техника ще бъде на разположение за целия период на договора. Справката се попълва с модела, марката и годината на производство на машината.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1.Участниците трябва да са изпълнили или участвали в изпълнението през последните 3 години, считано от датата на подаване на офертата, на минимум 1 (един) договор, с предмет сходен с предмета на поръчката: озеленяване и поддържане на съществуващи озеленени площи и/или благоустрояване и паркоустрояване и/или производство и/или доставка на дълготрайна декоративна растителност (дървесна, храстова, цветна) и/или дейности по поддържане на паркова и градинска мебел (пейки и други паркови елементи) и реконструкция и ремонт на детски площадки, поливни системи и питейни фонтанки. Препоръките трябва да са надлежно оформени с издател и лице за контакт, в тях трябва да са вписани видовете дейности, които е извършил конкретния участник. 2.Участниците следва да разполагат с професионално подготвен инженерен и технически персонал за видовете дейности, включени в поръчката и да разполага минимум с: 1 (един) ландшафтен архитект с минимален стаж по специалността - 3 години; 1 (един) строителен инженер с минимален стаж по специалността - 3 години; 1 (едно) техническо лице (ландшафтен архитект или инж. озеленител) с минимален стаж по специалността - 3 (три) години; 10 (десет) души – озеленители. 3.Участниците трябва да разполагат минимум със следното собствено или наето оборудване: 1 (един) брой автовишка с работна височина до 20 м; 1 (един) брой автокран, 1 (един) брой пъноизкоренител с работен диаметър на свредела минимум 0,80м, 1 (един) брой цистерна 8м3, 1 (един) брой тракторна косачка; 10 (десет) броя моторни косачки; 3 (три) броя моторни триони; 2 (два) броя моторни храсторези; 2 (два) броя товарни превозни средства с минимален обем 4м3. Забележка: Когато Участникът е обединение, което не е юридическо лице за да отговаря на минималните изисквания е необходимо включените в обединението лица в тяхната съвкупност да отговарят на поставените изисквания. Когато участникът предвижда подизпълнители изискванията за минимално ниво се прилагат в замисимост от вида и дела на участието им.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата
Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

ДА

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: Технически показател К1 - Срок за доставка и изпълнение на нови насаждения - за дървесна и храстова растителност - в работни дни; тежест: 8
Показател: Срок за доставка и изпълнение на нови насаждения - за цветя и тревна растителност – в работни дни; тежест: 8
Показател: Технически показател К3 - Срок за реконструкция на поливни системи и питейни фонтанки - в работни дни; тежест: 8
Показател: Технически показател К4 - Срок за ремонт на поливни системи и питейни фонтанки - в работни дни; тежест: 8
Показател: Технически показател К5 - Срок за реконструкция на детски площадки - в работни дни; тежест: 8
Показател: Технически показател К6 - Срок за ремонт на детски площадки - в работни дни ; тежест: 8
Показател: Технически показател К7 - Брой отчети за изпълнение на дейностите, предмет на поръчката; тежест: 12
Показател: Финансов показател К8 – Предлагани цени за единични дейности, манипулации, СМР извършвани при изпълнение предмета на поръчката; тежест: 40
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за предварителна информация

Номер на обявлението в ОВ на ЕС: 2013/S 045 - 072508 от 05.03.2013 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
18.02.2014 г.  Час: 17:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
28.02.2014 г.  Час: 16:00
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Всеки от официалните езици на ЕС

 

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

120

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 04.03.2014 г.  Час: 14:00
Място

стая № 19, в сградата на Община Сливен

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на юридически лица с нестопанска цел и на средствата за масово осведомяване.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
Това представлява периодично пвтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Продължение от т. ІІІ.2.1. от настоящото обявление: Плик №3"Предложена цена" и името на участника (непрозрачен, запечатан) съдържащ:Ценово предложение на участника-Образец №14 и Анализи на предложените единични цени,без ДДС. От датата на публикуване на обявлението в Регистъра на обществените поръчки Възложителят предоставя пълен безплатен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата на следния интернет адрес: www.sliven.bg - Профил на купувача. Документацията ще е достъпна до датата и часа посочени в раздел ІV.3.3. от настоящото обявление за поръчка.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120 от ЗОП.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

06.01.2014 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция „Озеленяване и целогодишно поддържане и почистване на новите и съществуващите озеленени площи и прилежащите, алеи и площадки на паркове, градини, скверове, междублокови пространства, разделителни ивици, залесителни пояси, гробищни терени; поддържане на дълготрайната декоративна дървесна и храстова растителност; реконструкция и ремонт на детски площадки и архитектурни елементи; целогодишно поддържане на паркови елементи и елементи на новите и на съществуващи детски съоръжения, реконструкция, ремонт и поддръжка на поливни системи, питейни фонтанки и други, както и извършване на дейности по оформяне на нови зелени площи и внасяне на нова паркова мебел на територията на Община Сливен”, обособена позиция І - Район северен
1) Кратко описание

„Озеленяване и целогодишно поддържане и почистване на новите и съществуващите озеленени площи и прилежащите, алеи и площадки на паркове, градини, скверове, междублокови пространства, разделителни ивици, залесителни пояси, гробищни терени; поддържане на дълготрайната декоративна дървесна и храстова растителност; реконструкция и ремонт на детски площадки и архитектурни елементи; целогодишно поддържане на паркови елементи и елементи на новите и на съществуващи детски съоръжения, реконструкция, ремонт и поддръжка на поливни системи, питейни фонтанки и други, както и извършване на дейности по оформяне на нови зелени площи и внасяне на нова паркова мебел на територията на Община Сливен”, Обособена позиция I: Район северен - Озеленени площи, паркове, градини, скверове, пешеходни зони, междублокови пространства, дълготрайната дървесна и храстова растителност, детски площадки, поливни системи, питейни фонтанки и други, разположени северно от бул. ”Димитър Пехливанов – Добрович”, бул. ”Цар Симеон”, бул. ”Братя Миладинови” и бул. ”Георги Данчев”, включващи следните обекти: Централна градска част, кв. ”Комлука”, кв. „Република“, кв. „Кольо Фичето”, кв. ”Звездите”, кв. ”Ново село”, кв. ”Сини камъни”, кв. ”Българка”, бул. ”Христо Ботев” – изток, запад, бул. ”Панайот Хитов”, Ичеренско шосе до разклона за лифта, Дюлева река от долна лифтена станция до ресторант „Бриз”, бул. ”Стефан Стамболов”, северно от бул. ”Георги Данчев”, бул.”Димитър Пехливанов – Добрович” - градината край реката, бул. ”Цар Симеон”, включително кръгово кръстовище, бул. ”Братя Миладинови” и бул. ”Георги Данчев”, включително кръгово кръстовище; кв. ”Клуцохор”, ”Хамам Баир”, бул. ”Стефан Караджа”, бул. ”Тракия”, бул. ”6-ти септември”, бул. ”Димитър Пехливанов – Добрович”, Банско шосе, Софийски подход до пътна връзка (Детелината) на път II-66 „Сливен – Стара Загора” и I-6 „Сливен – Бургас”; населените места: с. Бинкос, с. Селиминово, с. Голямо Чочовен, с. Малко Чочовен, с. Гавраилово, с. Чинтулово, с. Тополчане, с. Калояново, с. Глушник, с. Трапоклово, с. Горно Александрово, с. Сотиря, с. Ичера, с. Раково, с. Въглен, с. Бяла, с. Новачево, с. Градско, с. Изгрев, с. Божевци, с. Средорек, с. Стара река, с. Зайчари. Основни дейности: Паркоустрояване /поддържане на вегетативни елементи/; Благоустрояване /поддържане на невегетативни елементи/; Поддържане на чистота на озеленените площи;Реконструкция, ремонт и поддържане наполивни системи и питейни фонтанки;Реконструкция и ремонт на съществуващи детски площадки и архитектурни елементи към тях.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

77300000, 45000000

Описание:

Услуги по озеленяване
Строителни и монтажни работи

3) Количество или обем

При изпълнение на обособената позиция ще бъдат възложени дейности, манипулации, СМР на обща стойност до 4 500 000,00 лева (четири милиона и петстотин хиляди лева).

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
4500000 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 60



Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция „Озеленяване и целогодишно поддържане и почистване на новите и съществуващите озеленени площи и прилежащите, алеи и площадки на паркове, градини, скверове, междублокови пространства, разделителни ивици, залесителни пояси, гробищни терени; поддържане на дълготрайната декоративна дървесна и храстова растителност; реконструкция и ремонт на детски площадки и архитектурни елементи; целогодишно поддържане на паркови елементи и елементи на новите и на съществуващи детски съоръжения, реконструкция, ремонт и поддръжка на поливни системи, питейни фонтанки и други, както и извършване на дейности по оформяне на нови зелени площи и внасяне на нова паркова мебел на територията на Община Сливен”, Обособена позиция ІІ: Район южен
1) Кратко описание

„Озеленяване и целогодишно поддържане и почистване на новите и съществуващите озеленени площи и прилежащите, алеи и площадки на паркове, градини, скверове, междублокови пространства, разделителни ивици, залесителни пояси, гробищни терени; поддържане на дълготрайната декоративна дървесна и храстова растителност; реконструкция и ремонт на детски площадки и архитектурни елементи; целогодишно поддържане на паркови елементи и елементи на новите и на съществуващи детски съоръжения, реконструкция, ремонт и поддръжка на поливни системи, питейни фонтанки и други, както и извършване на дейности по оформяне на нови зелени площи и внасяне на нова паркова мебел на територията на Община Сливен”, Обособена позиция ІІ: Район южен - Озеленени площи, паркове, градини скверове, пешеходни зони, междублокови пространства, дълготрайната дървесна и храстова растителност, детски площадки, поливни системи, питейни фонтанки и други, разположени южно от бул. ”Братя Миладинови” и бул. ”Георги Данчев”, включващи следните обекти: кв. ”Гео Милев”, кв. ”Даме Груев”, кв. ”Руски квартал”, кв. ”Младост”, кв. ”Стоян Заимов” - север и юг, кв. ”Дружба”, парк ”Юнак”, Стадион „Хаджи Димитър” южно от входна алея, градинка „Орлето”, градинка пред Енергоснабдяване, кв. ”Надежда”, кв. ”Речица”, бул. ”Хаджи Димитър”, южно от бул. „Братя Миладинови”, ул. ”Радой Ралин”, бул. ”Цар Симеон” от бул. ”Илинденско въстание” до околовръстен път на изхода за гр. Ямбол, бул. ”Илинденско въстание”, Бургаско шосе, Бургаски подход до разклона за Нови гробища, Нови гробища, Стадион „Академик”, кв. ”Диньо Дачев”; кв. ”Речица”; населените места: с. Струпец, с. Старо село, с. Злати войвода, с. Ковачите, с. Младово, с. Биково, гр. Кермен, с. Скобелево, с. Бозаджии, с. Чокоба, с. Николаево, с. Глуфишево, с. Панаретовци, с. Мечкарево, с. Гергевец, с. Самуилово, с. Крушаре, с. Камен, с. Жельо войвода, с. Блатец, с. Драгоданово Основни дейности: Паркоустрояване /поддържане на вегетативни елементи/; Благоустрояване /поддържане на невегетативни елементи/; Поддържане на чистота на озеленените площи;Реконструкция, ремонт и поддържане наполивни системи и питейни фонтанки;Реконструкция и ремонт на съществуващи детски площадки и архитектурни елементи към тях.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

77300000, 45000000

Описание:

Услуги по озеленяване
Строителни и монтажни работи

3) Количество или обем

При изпълнение на обособената позиция ще бъдат възложени дейности, манипулации, СМР на обща стойност до 4 500 000,00 лева (четири милиона и петстотин хиляди лева).

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
4500000 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 60