Версия за печат

04592-2013-0002

BG-село Дебелт: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Народно читалище „Светлина - 1924”, село Дебелт, община Средец, Бургаска област, За: Лена Радева, България 8141, село Дебелт, Тел.: 0895 621517, E-mail: debelt@abv.bg

Място/места за контакт: Народно читалище „Светлина - 1924”

Интернет адрес/и:

Адрес на профила на купувача: http://sredets.bg/publicOrders.php.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Друг: Народно читалище

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги
Отдих, култура и религия
Образование

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Реконструкция и модернизация на сградата на Народно читалище „Светлина - 1924” в село Дебелт в изпълнение на Договор за изпълнение на Проект „Предоставяне на по-качествени културни услуги чрез реконструкция и повишаване функционалните характеристики на читалищната сграда”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите 
Място на изпълнение: Сградата на Народно читалище „Светлина - 1924” в село Дебелт
Код NUTS: BG323
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Реконструкция на сградата с цел повишаване на функционалните характеристики и осигуряване на достъп на лица с увреждания, реахабилитация и модернизация на сградата на НЧ ”Светлина - 1924”, подмяна на покрива и смяна на дограмата, с цел подобряване на условията за работа в Читалището и разширяване и обогатяване на неговата дейност.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45453000, 45454000

Описание:

Строителни работи по възстановяване и възобновяване
Строителни работи по преустройство

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Предметът на публичната покана включва реконструкция, реахабилитация и модернизация на сградата на НЧ ” Свeтлина -1924" в село Дебелт, подмяна на покрива и смяна на дограмата, с цел подобряване на условията за работа в Читалището и разширяване и обогатяване на неговата дейност, включително: 1. изпълнение на строително-монтажни работи, включително доставка на суровини и материали, механизация, работна сила и всякакви услуги и дейности, необходими за изпълнение на строителството в съответствие с техническите проекти и спецификации; 2. дейности по въвеждане на обекта в експлоатация; 3. отстраняване на дефекти; 4. други дейности, предвидени в одобрена КСС.

Прогнозна стойност без ДДС
280490 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

9


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за изпълнение на поръчката е в размер на 1 % /един процент/ от стойността на договора. Същата може да се внесе по банков път или да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът избира сам формата на гаранцията за изпълнение. Ако участникът избере да внесе гаранцията за изпълнение по банков път, то тя следва да се внесе по сметка на възложителя. Участникът, определен за изпълнител на обществената поръчка, представя банковата гаранция или платежния документ за внесената по банков път гаранция за изпълнение на договора при неговото сключване.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Поръчката се финансира от Европейския съюз и Държавния бюджет на Република България във връзка с договор за отпускане на безвъзмездна финансова помощ № 18/321/01311/2012 г. по мярка 321 "Основни услуги за населението и икономиката в селските райони" от Програмата за развитие на селските райони за периода 2007-2013 г., за реализацията на проект "Предоставяне на по-качествени културни услуги чрез реконструкция и повишаване функционалните характеристики на читалищната сграда на НЧ "Светлина - 1924", с. Дебелт". Предвижда се авансово плащане в размер на 40 % от стойността на договора, платимо в срок до 30 /тридесет/ календарни дни, след сключване на договора и неговото валидиране от ДФЗ срещу представена фактура от изпълнителя. Междинно плащане не се предвижда. Окончателно плащане в размер на 60 % от договорената сума, при изпълнение на всички предвидени дейности, в срок до 30 (тридесет) календарни дни след завършване на обекта, представяне на писмен доклад на лицето, осъществяващо финансово управление и отчитане на проекта в съответствие с изискванията на Държавен фонд „Земеделие“ – ПРСР 2007-2013 г., валидиране на направените разходи от ДФЗ и одобрена фактура от Възложителя, като се приспадат начислените неустойки, в случай че има такива. Плащанията се извършват по банков път, съгласно условията, посочени в документацията, офертата на класирания на първо място участник и договора, сключен с него. Възложителят ще заплаща възнаграждението по банков път, по банкова сметка на Изпълнителя, в предвидения срок, срещу издаден първичен счетоводен документ. Разплащането при изпълнението на обществената поръчка се осъществява до размера на осигурените средства, включително и авансовите плащания.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Участник в настоящата процедура за възлагане на обществена поръчка може да бъде всяко българско и/или чуждестранно физическо или юридическо лице, както и техни обединения. Участникът трябва да е вписан в Централния професионален регистър на строителя към Камарата на строителите в Република България, за изпълнение на строежи първа група, четвърта категория, съгласно Правилника за реда за вписване и водене на Централния професионален регистър на строителя, във връзка с чл. 137, ал. 1, т. 4 от ЗУТ, или еквивалентна регистрация в държавата, в която са регистрирани. Съгласно чл. 49 от ЗОП, чуждестранните участници могат да докажат регистрацията си в някой от професионалните или търговски регистри на държавата, в която са установени, или да представят декларация или удостоверение за наличието на такава регистрация от компетентните органи, съгласно националните им закони. Когато участникът е обединение, достатъчно е един от участниците в него да има такава регистрация. При участие на подизпълнители, независимо от дела на тяхното участие, ако вида на работата изисква вписване в ЦПРС, то те следва да са вписани за този вид дейност. Участникът трябва да е сертифициран по международния стандарт ISO 9001:2000 за система за управление на качеството с област на приложение в строителството (или еквивалент), което доказва с копие от официалния сертификат. Когато участникът в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, сертификат трябва да има най-малко един участник в обединението. Участникът да има въведена система за опазване на околната среда и да притежава валиден сертификат ISO 14001:2004 или еквивалент, с обхват предмета на настоящата процедура (строителство, реконструкция, ремонтни работи). Когато участникът в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, сертификати представят всички членове на обединението, в съответствие с условието на чл. 25, ал. /8/ от ЗОП. Участникът да има въведена система за управление на здравето и безопасността при работа и да притежава валиден сертификат OHSAS 18001:2007 или еквивалент, с обхват предмета на настоящата процедура (строителство, реконструкция, ремонтни работи). Когато участникът в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, сертификати трябва да имат всички участници в обединението. Възложителят приема еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки, както и други доказателства за еквиваленти мерки за осигуряване на качеството или за опазване на околната среда или за здравословни и безопасни условия на труд. Участникът трябва да притежава валидна към момента на подаване на офертата застраховка за професионална отговорност (съгласно чл. 171, ал. 1 от ЗУТ) за вреди, причинени на други участници в строителството и/или на трети лица, вследствие на неправомерни действия или бездействия при или по повод изпълнение на задълженията им, което доказва със застрахователната полица. За участник, установен/регистриран извън Република България застраховката за професионална отговорност следва да бъде еквивалента на тази по чл. 171, ал. 1, от ЗУТ, съгласно законодателството на държавата, където е установен/регистриран участника. Участникът трябва да притежава валидни към момента на подаване на офертата застраховки злополука/живот на работните места, което се доказва със застрахователните полици. Участникът трябва да декларира изпълнителския състав и да докаже професионална квалификация на не по-малко от 40% от изпълнителския персонал с дипломи от професионални гимназии или с валидни удостоверения (сертификати), издадени от обучителни организации, лицензирани от НАПОО, в съответствие със Закона за народното образование, Правилника за неговото приложение, Закона за професионалното образование и другите действащи нормативни актове. Участникът – чуждестранно лице представя аналогични документи според националния си правопорядък в копие на оригиналите и в превод на български език от лицензиран преводач.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Годишен баланс и ОПР за последните три години (2010, 2011 и 2012), в зависимост от датата на учредяване или започване на дейността - заверени копия. 2. Информация за общия оборот на участника за последните три години, в зависимост от датата на учредяване или започване на дейността. 3. Валидна застраховка за професионална отговорност на лицето, което ще осъществява строителството за вреди, причинени на други участници в строителството и/или на трети лица, вследствие на неправомерни действия или бездействия при или по повод изпълнение на задълженията им, по смисъла на чл. 171, ал. 1 от ЗУТ или еквивалент, според законодателството на страната на чуждестранен участник. 4. Валидни към момента на подаване на офертата застраховки злополука/живот на работните места.
Минимални изисквания: 1. Участникът следва да е реализирал минимален общ оборот от дейности, общо за предходните 3 приключени финансови години /2010, 2011 и 2012 г./, в зависимост от датата, на която е учреден или е започнал дейността си, в размер на не по-малко от 700 000 /седемстотин хиляди/ лева без ДДС. 2. Участникът следва да е реализирал минимален оборот от дейности от строителство на обекти, сходни с предмета на поръчката, общо за предходните 3 приключени финансови години, в зависимост от датата, на която е учреден или е започнал дейността си, в размер на не по-малко от 200 000 /двеста хиляди/ лева без ДДС.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Справка-декларация за договори, изпълнявани през 2010, 2011, 2012 г. включително, в зависимост от датата на учредяването му или започване на дейността, в съответствие с изискването на чл. 50, ал. /1/, т. 3 от ЗОП, придружен от препоръки за добро изпълнение за най–важните обекти и/или други документи, удостоверяващи изпълнението и стойността на сходните с предмета на поръчката дейности. Под „строителни дейности, сходни с предмета на поръчката” следва да се разбират строителни дейности по обекти от категория ІV (четвърта), буква „б”, съгласно чл.137, ал./1/, т. 4 от ЗУТ и чл. 9, ал. /1/ във връзка с чл. 8, ал. /2/ от Наредба №1/2003 за номенклатурата на видовете строежи, или по-висока. Когато участникът в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, документите се представят общо за обединението. 2. Валиден сертификат за внедрена СУК по стандарт ISO 9001:2000 или еквивалентна, с предметен обхват в областта на строителството. 3. Валиден сертификат за внедрена СООСа по стандарт ISO 14001:2004 или еквивалентна, с обхват предмета на настоящата процедура /строителство, реконструкция, ремонтни работи/. 4. Въведена система за управление на здравето и безопасността при работа и да притежава валиден сертификат OHSAS 18001:2007 или еквивалент, с обхват предмета на настоящата процедура (строителство, реконструкция, ремонтни работи). Участникът може да приложи и други доказателства за внедрени еквивалентни мерки за здравословни и безопасни условия на труд. 5. Справка-декларация за квалифициран ръководен инженерно-технически състав, с който ще изпълни поръчката с доказателства за професионална квалификация. 6. Доказана професионална квалификация на не по-малко от 40% от изпълнителския персонал с дипломи от професионални гимназии или с валидни удостоверения (сертификати), издадени от обучителни организации, лицензирани от НАПОО. Участникът-чуждестранно лице представя аналогични документи според националния си правопорядък в копие на оригиналните и в превод на български език от лицензиран преводач.
Минимални изисквания: 1. Доказателства за изпълнени минимум два договора, сходни с предмета на поръчката, придружени от референции за добро изпълнение и най-малко два броя подписани Акт 15 за приети обекти по тези договори. 2. Минимален квалифициран ръководен инженерно-технически състав, който трябва да отговаря на следните изисквания: • Един Ръководител: 1) диплома от завършено висше образование, степен „магистър”, квалификация строителен инженер; 2) професионален опит минимум 10 години по специалността; • Един технически ръководител, който следва да притежава: 1) придобита образователна степен "техник" или еквивалентна; 2) най-малко 5 години професионален опит по специалността; • Един отговорник по контрола на качеството 1) притежаващ съответното удостоверение; 2) с минимум 3 години професионален опит; • Един координатор ЗБУТ 1) притежаващ валидно удостоверение; 2) с минимум 3 години професионален опит.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Предлагана цена; тежест: 60
Показател: Срок на изпълнение; тежест: 30
Показател: Гаранционен срок; тежест: 10

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
04.02.2014 г.  Час: 12:00
Платими документи

ДА

Цена: 100 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията за участие включва условията за участие, образците на приложенията и техническата документация на хартиен носител. Условията за участие и образците на приложенията са публикувани на посочения сайт на Община Средец. Документацията за участие, без техническия проект, е публикувана на сайта на профила на възложителя. Закупуването на документацията не е условие за участие в процедурата.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
14.02.2014 г.  Час: 12:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 14.02.2014 г.  Час: 14:00
Място

Народно читалище „Светлина-1924" с. Дебелт

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват оторизирани представители на участниците, представители на средствата за масово осведомяване, на Община Средец, на юридически лица с нестопанска цел.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

Поръчката е в изпълнение на Проект “Предоставяне на по-качествени културни услуги чрез реконструкция и повишаване функционалните характеристики на читалищната сграда на НЧ "Светлина - 1924", с. Дебелт” по Мярка 321 на ПРСР на основание Договор № 02/321/01311 между Възложителя и ДФЗ.

VI.3) Допълнителна информация

Поръчката е по чл. 14, ал. /3/ от ЗОП. В съответствие с чл. 64, ал. /1/ от ЗОП минималният срок между изпращане на обявлението в АОП за вписване в Регистъра и получаването на офертите е 40 дни. Възложителят ползва възможността по чл. 64, ал. /3/ от ЗОП на основание изпращането на обявлението по електронен път и публикуването на документацията за участие на посочен в обявлението Интернет адрес.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

По реда на чл. 120 от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

06.01.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ