Версия за печат

02718-2014-0011

BG-к.к.Пампорово, област Смолян,община Чепеларе: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

"Южноцентрално държавно предприятие " ДП- Смолян, к.к.Пампорово - административната сграда на бившето Държавно горско стопанство " Пампорово", За: Венета Кадънкова - юрисконсулт, Република България 4870, к.к.Пампорово, област Смолян,община Чепеларе, Тел.: 03095 8003, E-mail: ucdp@ucdp-smolian.com, Факс: 03095 8005

Място/места за контакт: к.к.Пампорово - административната сграда на бившето Държавно горско стопанство " Пампорово"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.ucdp-smolian.com.

Адрес на профила на купувача: www.ucdp-smolian.com.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Публичноправна организация

Основна дейност на възложителя

Друг: управление на горски територии - държавна собственост,ловно стопанска дейност

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Доставка чрез закупуване на 60 бр. GPS устройства с инсталиран софтуер за работа в горите и изработване на специализирани цифрови карти с атрибутни данни за нуждите на „ЮЖНОЦЕНТРАЛНО ДЪРЖАВНО ПРЕДПРИЯТИЕ "

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: к.к.Пампорово,административната сграда на бившето Държавно горско стопанство "Пампорово"
Код NUTS: BG424
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Доставка чрез закупуване на 60 бр. GPS устройства с инсталиран софтуер за работа в горите и изработване на специализирани цифрови карти с атрибутни данни за нуждите на „ЮЖНОЦЕНТРАЛНО ДЪРЖАВНО ПРЕДПРИЯТИЕ ".Устройствата трябва: » Да са нови и неупотребявани. » Да бъдат произведени от качествени материали, осигуряващи нормална и безпроблемна експлоатация за периода на ползването им. » За устройствата да бъде осигурена сервизна поддръжка от фирмен/и /оторизиран/и/ сервиз/и в България. » Да отговаря на Европейските стандарти за съответния вид продукт /ако има такива приложими за него/ » Устройството да бъде снабдено с инструкция за работа . » Доставените устройства трябва да бъдат с гаранция минимум 12 /дванадесет/ месеца » Други изисквания - съгласно техническите изисквания, посочени в заданието към документацията за участие;

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

38112100

Описание:

Глобална система за навигация и определяне на местоположението (GPS или равностойни)

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

60 бр. GPS устройства с инсталиран софтуер за работа в горите и специализирани цифрови карти с атрибутни данни

Прогнозна стойност без ДДС
105000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в дни

60


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Всяка оферта трябва да бъде представена заедно с парична или банкова гаранция за участие - по избор на участника в размер на 1050 лева без ДДС .Гаранцията за участие под формата на парична сума, трябва да е постъпила по сметката на възложителя към момента на изтичане на крайния срок за подаване на офертите за участие .Гаранцията за изпълнение на договора - парична сума или банкова гаранция , по избор на участника, в размер на 3% /три процента/ от стойността на договора без ДДС, вносима ,респ.представена след като участникът бъде определен за изпълнител на поръчката и преди подписване на договора . Гаранциите във формата на парична сума се внасят по банков път, по сметка на възложителя – IВАN: ВG45DЕМI92401000050251 при ТБ"Д"АД, офис Асеновград, ВIС код:DEMIBGSF, а банковата гаранция - оригинал на безусловна ,неделима и неотменяема банкова гаранция ,издадена от българска или чуждестранна банка със срок на валидност : за гаранция за участие- с 30 /тридесет/ дни по - дълъг от сроко на валидност на офертата ,а за гаранцията на изпълнение - с 45 дни по- дълъг от срока на договора .

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Плащането на цената се извършва с платежно нареждане по банкова сметка на изпълнителя, в срок до 14 (четиринадесет) дни от датата на доставката. Плащанията се извършват след подписване на приемо-предавателния протокол за доставените устройства. Изпълнителят издава фактури за всяко териториално поделение в съответствие с количества GPS устройства, заявени от съответното териториално поделение,съгласно списък изготвен и предоставен от Възложителя.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Възложителят няма изискване за създаване на юридическо лице.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1. Заявление за участие - Приложение № 1. В заявлението се описват всички документи, съдържащи се в офертата, като по този начин то се явява задължителния списък на документите съгласно чл.56, ал.1, т. 14 от ЗОП; 2. Заверено от участника копие от документа за регистрация или единен идентификационен код съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец; копие от документ за самоличност, когато участникът е физическо лице. 3. Административни сведения за участника - Приложение № 3; 4. Декларации относно обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, ал. 2 и ал. 5 от ЗОП -Приложения с № №5, 6, 7 и 8; 5. Доказателства за икономическото и финансовото състояние по чл. 50 от ЗОП, посочени от Възложителя в обявлението за обществена поръчка: -Заверени от участника копия на баланс и отчет за приходите и разходите за последните 3 (три) приключени финансови години (2010 г., 2011 г. и 2012 г.), съгласно Закона на счетоводството или декларация (свободен текст), че същите са обявени в Търговския регистър към Агенция по вписванията - за юридическите лица и едноличните търговци. -Информация за реализирания оборот от доставки сходни с предмета на настоящата поръчка за последните 3 (три) години считано до датата на подаване на офертата, в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си с посочване на оборота за всяка година поотделно - Приложение № 13 ; 6. Доказателства за технически възможности: Участникът трябва да представи: - Сертификат за представителство в България на съответната марка и модел или Нотариално заверена декларация за произхода им . - Кратко описание на дейността на участника и неговите ресурсни и организационни възможности, с приложен списък на фирмените (оторизираните) сервизи на съответните устройства - свободен текст; - Към техническото предложение всеки участник да представи описание на техническите характеристики или технически спецификации на предлаганите от тях устройства и софтуер . - Декларация - справка за основните договори със сходен предмет на настоящата обществена поръчка, изпълнени от участника за тригодишен период, т. е. до датата определена като краен срок за подаване на оферти, с посочен предмет на договора, стойност, срокове за изпълнение, и възложители, минимум 2 (два) изпълнени договора - попълва се - Приложение №14; - Препоръки за добро изпълнение на поне 2 (два) договора от посочените в декларацията - справка изпълнени договори. -Участникът може да представи и други документи, доказващи техническите му възможности. 7. Документ за гаранция за участие - заверено от участника копие, когато се касае за парична гаранция и оригинал - в случаите на представяне на банкова гаранция; 8. Заверено копие от платежен документ за закупена документация за участие; 9. Нотариално заверено пълномощно на лицата, подписали офертата, в случай че нямат представителни функции по закон; 10. Декларация за подизпълнителите, независимо дали ще се ползват такива - Приложение №9 11. Декларации от подизпълнителя/ите, изразяващи съгласие за участие като подизпълнител на участника - Приложение №10.Подизпълнителят/ите трябва да удостовери съгласието си прилагайки към офертата изискуемите документите по чл.56,ал.1,т.1,4,5 и 6 от ЗОП. 12. Декларация, за приемане на условията в проекта на договор - Приложение № 11; 13. Техническо предложение за изпълнение на поръчката - Приложение № 12; Участникът трябва да предложи срок за гаранционна поддръжка на устройствата минимум 12 /дванадесет/ месеца, считано от датата на доставяне на устройствата до мястото на изпълнение. 14. Ценово предложение -Приложение № 2
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1.Информация за реализирания оборот от доставки сходни с предмета на настоящата поръчка за последните 3 (три) години считано до датата на подаване на офертата, в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си с посочване на оборота за всяка година поотделно, съгласно Приложение № 13 от документацията за участие; Декларираните от участника договори трябва да бъдат на обща стойност не по-малка от 315 000,00 лева (триста и петнадесет хиляди лева) без ДДС или тяхната равностойност в чужда валута 2.Заверени от участника копия на баланс и отчет за приходите и разходите за последните 3 (три) приключени финансови години (2010 г., 2011 г. и 2012 г.), съгласно Закона на счетоводството или декларация (свободен текст), че същите са обявени в Търговския регистър към Агенция по вписванията - за юридическите лица и едноличните търговци. Когато участникът е обединение или консорциум, изискването за минимален сходен оборот от дейности се отнася общо за участниците в обединението/консорциума. Информацията и документите, с които се доказва изискването за оборота се представят съгласно условията на чл. 56, ал. 3, т. 2 от ЗОП. Минималните изисквания се прилагат към подизпълнителите съобразно дела и вида на тяхното участие.
Минимални изисквания: Участниците трябва да са реализирали оборот от доставки сходни с предмета на настоящата поръчка сумарно за последните 3 (три) години считано до датата на подаване на офертата, в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността в размер не по-малък от 315 000,00 лева (триста и петнадесет хиляди лева) без ДДС или тяхната равностойност в чужда валута.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Сертификат за представителство в България на съответната марка и модел или Нотариално заверена декларация за произхода им . 2. Кратко описание на дейността на участника и неговите ресурсни и организационни възможности, с приложен списък на фирмените (оторизираните) сервизи на съответните устройства - свободен текст; 3. Описание на техническите характеристики или технически спецификации на предлаганите устройства и софтуер . 4. Декларация - справка за основните договори със сходен предмет на настоящата обществена поръчка, изпълнени от участника за тригодишен период, т. е. до датата определена като краен срок за подаване на оферти, с посочен предмет на договора, стойност, срокове за изпълнение, и възложители, минимум 2 (два) изпълнени договора - Приложение №14; 5.Препоръки за добро изпълнение на поне 2 (два) договора от посочените в декларацията - справка изпълнени договори. Участникът следва да представи препоръки (референции) от клиенти, които да съдържат следната информация: стойност на договора, срок на изпълнение (начална и крайна дата на изпълнение на договора), предмет на договора, кратко описание на извършените дейности по договора, име на клиента, потвърждение от клиента относно доброто изпълнение на доставката. 6.Участникът може да представи и други документи, доказващи техническите му възможности.
Минимални изисквания: -Да разполага с поне един фирмен (оторизиран) сервиз на съответните устройства на територията на РБългария -Декларация - справка за основните договори със сходен предмет на настоящата обществена поръчка, изпълнени от участника за тригодишен период, считано до датата определена като краен срок за подаване на оферти, с посочен предмет на договора, стойност, срокове за изпълнение, и възложители, минимум 2 (два) изпълнени договора - Приложение №14; -Препоръки за добро изпълнение на поне 2 (два) договора от посочените в декларацията - справка изпълнени договори. Препоръките следва да съдържат следната информация: стойност на договора, срок на изпълнение (начална и крайна дата на изпълнение на договора), предмет на договора, кратко описание на извършените дейности по договора, име на клиента, потвърждение от клиента относно доброто изпълнение на доставката.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Ценово предложение ; тежест: 50
Показател: Техническо предложение; тежест: 40
Показател: Срок за извършване на доставката; тежест: 10

IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации свързани със същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП

Номер на обявлението в РОП/ДВ 526278 от 27.02.2013 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
20.01.2014 г.  Час: 16:30
Платими документи

ДА

Цена: 5 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията за участие се получава от деловодството на Южноцентрално държавно предприятие" , всеки работен ден от 08:30 часа до 16:30 часа на 20.01.2013г.,срещу представяне на документ за внесена в касата на предприятието невъзстановима сума в размер на 5/пет/лв. без ДДС , представляваща стойността на документацията за участие или чрез плащането и по банков път ,по сметка на възложителя .При поискване от заинтересованото лице възложителят изпраща документацията за сметка на лицето отправила искането .В искането си направено в писмена форма ,лицето следва да посочи данни за фактурата относно закупената документация и да посочи начина на изпращането й - чрез пощенска пратка или конкретна куриерска служба . При непосочване - възложителят избира начина за изпращане на документацията . заплащането на документацията за участие може да се извърши и по банков път по сметка на възложителя:IBAN: BG45DEMI92401000050251 при ТБ "Д"АД,офисАсеновград,BIC код :DEMIBGSF.Възложителят предоставя безплатен електронен достъп до документацията за участие на сайта на предприятието:www.ucdp-smolian.com

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
31.01.2014 г.  Час: 16:30
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 04.02.2014 г.  Час: 10:30
Място

к.к.Пампорово,административната сграда на бившето Държавно горско стопанство "Пампорово",заседателна зала

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Участниците или нотариално упълномощени техни представители ,както и представители на средствата за масова информация и на юридическите лица с нестопанска цел.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

06.01.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ