Версия за печат

00835-2014-0001

BG-Съединение: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Съединение, ул. "6-ти Септември" № 13, За: Георги Руменов-Кмет, България 4190, Съединение, Тел.: 0318 23920, E-mail: oba_saedinenie@abv.bg, Факс: 0318 23571

Място/места за контакт: Община Съединение

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.saedinenie.org..

Адрес на профила на купувача: www.saedinenie.org/?page_id=277.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Избор на строител за дейности: - Обособена позиция №1- Изграждане на многофункционална закрита спортна зала, спортно-възстановителен комплекс, външни комуникации и околно пространство, закупуване на машини, оборудване, обзавеждане и съоръжения, реконструкция и модернизация на стадион и прилежащи спортни съоръжения. - Обособена позиция №2- Изграждане на фитнес площадки на открито”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите 
Място на изпълнение: Община Съединение
Код NUTS: BG421
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Обществената поръчка включва избор на изпълнител на СМР по две обособени позиции: Обособена позиция 1- Изграждане на многофункционална закрита спортна зала, спортно-възстановителен комплекс, външни комуникации и околно пространство, закупуване на машини, оборудване, обзавеждане и съоръжения, реконструкция и модернизация на стадион и прилежащи спортни съоръжения. Обособена позиция 2- Изграждане на девет фитнес площадки на открито в населени места на територията на община Съединение. Доставката на машини, оборудване, съоръжения и обзавеждане е свързано с предмета на строителството. Подробно описание на предмета на поръчката е посочено в документацията за участие. Същата е публикувана на профила на купучава на Възложителя, от където желаещите могат да се запознаят.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45000000, 45212200, 45236110, 45236119, 45212225

Описание:

Строителни и монтажни работи
Строителни и монтажни работи по общо изграждане на спортни съоръжения
Строителни работи на спортни терени
Работи по ремонт на спортни площадки
Строителни и монтажни работи по общо изграждане на спортни зали

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Съгласно количествените сметки, приложени в документацията за участие. Обособена позиция 1 Изграждане на многофункционална закрита спортна зала.1/ Строителна част: Предвижда изграждането на: Зала с размери 30х40 м., височина 10 м. и 300 бр. места за зрители; Спомагателни и обслужващи площи, помещения и съоръжения.2/ Полагане на настилки: Полагане на винилова спортна настилка за спортна зала – 1200 м2; 3/ Доставка на оборудване: Доставка и монтаж на седалки по трибуни без облегалки; Доставка и монтаж на баскетболни кошове; Доствака и монтаж на окомплектовка за волейболно игрище; 4/ Полагане на електроинсталации:4.1. Табла, захранващи линии и зазем. инсталация; 4.2. Осветителна ел.инсталация и контакти; 4.3. Силова ел. инсталация; 4.4. Мълниезащитна инсталация. 5/ Изграждане на система за отопление, вентилация и климатизация. ІІ. Изграждане на спортно -възстановителен комплекс 1/ Строителна част; 2/ Полагане на ВиК инсталации; 3/ Полагане на електроинсталации; ІІІ. Реконструкция и модернизация на стадион и прилежащи спортни съоръжения 1/ Изграждане на съблекалня за посетители; 2/ Реконструкция на съблекалня за спортисти; 3/ Реконструкция на трибуните към стадиона; 4/ Реконструкция на козирките към стадиона:5/ Реконструкция на пилоните към стадиона; 6/ Реконструкция на настилките на стадиона; 7/ Изграждане на електроинсталации; 8/ Реконструкция и изграждане на прилежащи спортни площадки; ІV. Външни комуникации и околно пространство;1/ Изграждане на районни ВиК мрежи; 2/ Изграждане на площадкови ел. инсталации; 3/ Извършване на вертикална планировка; 4/ Изграждане на огради и заграждения; Обособена позиция 2 - Изграждане на фитнес площадки на открито. Предвижда се изграждане на 9 фитнес площадки на открито в с. Неделево, Царимир, Церетелово, Драгомир, Голям Чардак, Любен, Правище, Найден Герово и Малък Чардак. 1/ Доставка и монтаж на предпазна мрежа; 2/ Предпазен парапет; 3/ Полагане на асфалтова настилка за алеи; 4/ Доставка - полагане на основа от заклинен трошен камък; 5/ Доставка - полагане на направляваща пътна ивица 15/20; 6/ Изкоп за баластрена основа; 7/ Тартанова настилка – зелена; 8/ Доставка и монтаж на Маса за тенис на открито, размери 1525/2740/52; 9/ Доставка и монтаж на фитнес уред за Тренировка за кръста, размери 1200/1200/1000; 10/ Доставка и монтаж на Стол за разтягане на крака, размери 2000/400/1500; 11/ Доставка и монтаж на Дъска за сърфиране, размери 1000/800/1300; 12/ Доставка и монтаж на фитнес уред за Разтягане на гръб и кръст, размери 1200/600/1000; 13/ Доставка и монтаж на Масажор за гръб и кръст, размери 1200/1600/1200; 14/ Доставка и монтаж на Уред за гъвкавост на краката, размери 960/960/1200.

Прогнозна стойност без ДДС
5277320 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

8


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Участник в процедурата следва да представи гаранция за участие в една от следните форми: - Депозит на парична сума по сметка на Възложителя. При избор на гаранция за участие - парична сума, то тя следва да се внесе по банков път по сметка на Възложителя: - Банкова гаранция в полза на Възложителя. Банковата гаранция трябва да бъде открита в съответствие с условията по приложения в документацията образец на «Банкова гаранция за участие» или по образец на банката издател. Гаранцията трябва да бъде неотменима и безусловна, с възможност да се усвои изцяло или на части. Същата следва да съдържа задължение на банката - гарант да извърши безусловно плащане при първо писмено искане, подписано от Възложителя. Банковите разходи по откриването на гаранцията са за сметка на Участника. Срокът на валидност на банковата гаранция трябва да бъде минимум 30 дни след изтичане валидността на офертата. • Участникът избира сам формата на гаранцията за участие. Участниците следва да представят гаранция за участие в размер на:- За обособена позиция 1 – 50 000 (петдесет хиляди) лв.; - За обособена позиция 2 – 700 (седемстотин) лв. Ако участник кандидатства за повече от една обособена позиция, той представя отделни гаранции за участие. Възложителят освобождава гаранцията за участие без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли у него, на: • отстранените участници - в срок от 5 работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за определяне на изпълнител; • класираните на първо и второ място участници - след сключване на договора за обществена поръчка; • останалите класирани участници - в срок от 5 работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за определяне на изпълнител. В случай на прекратяване на процедурата за възлагане на обществената поръчка, Възложителят освобождава гаранциите за участие на всички участници в срок от 5 работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за прекратяване. Възложителят има право да задържи гаранцията за участие до решаване на спора, когато участникът в процедурата за възлагане на обществената поръчка обжалва решението за определяне на изпълнител. Възложителят има право да усвои гаранцията за участие независимо от нейната форма, когато участник: • оттегли офертата си след изтичането на срока за получаване на офертите; • е определен за изпълнител, но не изпълни задължението си да сключи договор за обществената поръчка. При подписване на договора за възлагане на обществената поръчка, определеният изпълнител следва да внесе гаранция за изпълнение в една от следните форми: - Депозит на парична сума по сметка на Възложителя. При избор на гаранция за изпълнение - парична сума, то тя следва да се внесе по банков път по сметка на Възложителя: - Банкова гаранция в полза на Възложителя. Банковата гаранция трябва да бъде открита в съответствие с условията по приложения в документацията образец на «Банкова гаранция за изпълнение» или по образец на банката издател. Гаранцията трябва да бъде неотменима и безусловна, с възможност да се усвои изцяло или на части. Същата следва да съдържа задължение на банката-гарант да извърши безусловно плащане при първо писмено искане, подписано от Възложителя. Банковите разходи по откриването на гаранцията са за сметка на определения изпълнител. Гаранцията за изпълнение следва да бъде валидна до издаване на разрешение за ползване на обектите. Участникът избира сам формата на гаранцията за изпълнение, която е в размер на 3 % от приетата договорна стойност (без ДДС) в лева. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за възлагане на обществена поръчка. Когато участникът или избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. Гаранциите се внасят по следната банкова сметка: BG48IORT73753308000003, "ИНВЕСТБАНК'АД.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Обществената поръчка се се осъществява с финансовата подкрепа по мярка 321 „Основни услуги за населението и икономиката в селските райони” от Програмата за развитие на селските райони 2007 – 2013 по проект „Реконструкция и разширение на общински спортен комплекс в гр. Съединение, община Съединение”. Условията и начинът на пащане е уреден в договора за обществената поръчка. ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ ще заплати на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ авансово 20% /двадесет процента/ от цената на договора в срок до 30 календарни дни след представяне на фактура. Стойността на аванса се приспада пропорционално от всеки следващ акт, фактура и плащане . ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ заплаща на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ стойността на актуваните и действително извършени дейности за всеки месец (когато е приложимо) от стартиране на изпълнението на работите по договора на база на представени от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ и одобрени от лицето осъществяващо строителен надзор дейности, актове и протоколи по Наредба № 3 на Министерството на регионалното развитие и благоустройството /МРРБ/ от 2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството и одобрени от лицето от страна на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ, изпълняващо инвеститорски контрол. Срокът за одобряване на Протокол за приемане на извършени СМР и Сметка 22 от страна на Възложителя е 7 календарни дни. При забележки от страна на Възложителя, Изпълнителят следва да ги отстрани за своя сметка. Стойността на посочените по-горе плащания не може да надвишава 90 % от стойността на договора. Единичните цени на СМР, посочени в количествено-стойностните сметки от Ценовата оферта са окончателни и не подлежат на корекция при изпълнението на договора. Окончателно плащане се извършва след изтичане на срока за изпълнение на договора, подписан без забележки протокол образец 15 за установяване годността на обекта и разрешение за ползване (когато е приложимо) в срок от 30 календарни дни след представяне от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ на одобрените от лицата осъществяващи инвеститорски контрол и строителен надзор регламентирани разходно-оправдателни документи (актове и протоколи по Наредба № 3 на МРРБ от 2003 г. и Сметка 22), доказващи изпълнението на всички дейности по договора и окончателна фактура. Плащанията се извършват по оригинални фактури след подписване на съответните протоколи до размера на сумата, посочена в ценовата оферта на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Възложителят не предвижда изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител в процедурата, е обединение на физически и/или юридически лица.В настоящата процедура едно физическо или юридическо лице може да участва само в едно обединение. Лице, което участва в обединение не може да представя самостоятелна оферта.

ІІІ.1.4) Други особени условия

Всяко закупило документацията лице може да поиска писмено от Възложителя разяснения по документацията за участие.Срокове за искане на разяснения, за отговор от възложителя и начина на предоставянето им на участниците са съгласно чл. 29 от ЗОП. Навсякъде в обявлението и документацията, където се поставя изискване за сходни с предмета на поръчката дейности да се има предвид: * За Обособена позиция № 1- Под строителство сходно с поръчката следва да се разбират обекти, свързани със строителство, реконструкция, рехабилитация, благоустрояване на спорни зали, спортни игрища, тренировъчни спортно-възстановителни комплекси, стадиони, площади , както и външни комуникации на прилежащите спортни терени; *Зa Обособена позиция №2 - Под строителство сходно с поръчката следва да се разбират обекти, свързани със строителство, реконструкция, рехабилитация, благоустрояване на външни спортни площадки и съоръжения, детски площадки, публични паркове, и рекреационни зони. Всички съобщения и уведомления, свързани с поръчката и с процедурата по избор на изпълнител, ще бъдат публикувани на сайта на община Съединение-профил на купувача- www.saedinenie.org/?page_id=277. От датата на публикуване същите ще се считат за редовно връчени на участниците в процедурата.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 2.1. Не може да участва в процедурата за възлагане на обществена поръчка участник, за който са налице обстоятелствата по чл. 47, ал.1, т.1, б. „а” - „д”,т.2 и т.3 и ал.5,т.1 и т.2 от ЗОП. 2.2. Не може да участва в процедурата за възлагане на обществена поръчка участник: а/ който е в открито производство по несъстоятелност, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от Търговския закон, а в случай че участникът е чуждестранно лице - се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или участникът е преустановил дейността си; б/ който има задължения по смисъла на чл. 162, ал. 2, т. 1 от Данъчно-осигурителния процесуален кодекс към държавата и към община, установени с влязъл в сила акт на компетентен орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията, или има задължения за данъци или вноски за социалното осигуряване съгласно законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен; в/ който е осъден с влязла в сила присъда за престъпление по чл. 313 от Наказателния кодекс във връзка с провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки; Изискванията по т.2.1., относно обстоятелствата по чл. 47, ал.1, т.1, б. „а” - „д” и т. 2.2, б. „в” се прилагат както следва; 1. при събирателно дружество - за лицата по чл. 84, ал. 1 и чл. 89, ал. 1 от Търговския закон; 2. при командитно дружество - за лицата по чл. 105 от Търговския закон, без ограничено отговорните съдружници; 3. при дружество с ограничена отговорност - за лицата по чл. 141, ал. 2 от Търговския закон, а при еднолично дружество с ограничена отговорност - за лицата по чл. 147, ал. 1 от Търговския закон; 4. при акционерно дружество - за овластените лица по чл. 235, ал. 2 от Търговския закон, а при липса на овластяване - за лицата по чл. 235, ал. 1 от Търговския закон; 5. при командитно дружество с акции - за лицата по чл. 244, ал. 4 от Търговския закон; 6. при едноличен търговец - за физическото лице - търговец; 7. във всички останали случаи, включително за чуждестранните лица - за лицата, които представляват кандидата или участника; 8. в случаите по т. 1 - 7 - и за прокуристите, когато има такива; когато чуждестранно лице има повече от един прокурист, декларацията се подава само от прокуриста, в чиято представителна власт е включена територията на Република България, съответно територията на държавата, в която се провежда процедурата при възложител по чл. 7, т. 2 от ЗОП. За изискванията по т. 2.1, относно обстоятелствата по чл.47, ал.1, т.2 и т.3, ал.5, т.2 от ЗОП и по т.2.2., б. „а” и „б” , когато участникът е юридическо лице е достатъчно подаване на декларация от едно от лицата, които могат самостоятелно да го представляват. Когато участникът предвижда участието на подизпълнители при изпълнение на поръчката, изискванията по т. 2.1 и т.2.2. се прилагат и за подизпълнителите. При подаване на офертата участникът удостоверява липсата на обстоятелствата по т. 2.1 и т. 2.2 с декларация. При подписване на договора за обществена поръчка участникът, определен за изпълнител, е длъжен да представи документи от съответните компетентни органи за удостоверяване липсата на обстоятелствата по т. 2.1, относно обстоятелствата по чл. 47, ал.1, т.1, б. „а” - „д”, т.2 и т.3 и ал.5 от ЗОП и по т.2.2. Тези документи не се изискват когато се отнасят до обстоятелства вписани в търговския регистър. Не може да участва в процедура за възлагане на обществена поръчка чуждестранно физическо или юридическо лице, за което в държавата, в която е установено, e налице някое от обстоятелствата по чл. 47 ал.1 и 2 от ЗОП.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1.Декларация- по образец за общия и специализиран оборот и заверени от участника копия на Годишен финансов отчет за отчетните 2011, 2012 и 2013 г. (в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си), оформен съгласно Закона за счетоводството и приложимите нормативни актове, като за участници чуждестранни юридически лица се представят копия на ГФО за отчетните 2011, 2012 и 2013 г., когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която участникът е установен или представяне на ЕИК (в случаите, когато същите са надлежно публикувани в Търговския регистър към Агенция по вписванията).Относно информацията за 2013г. ще се приеме за достатъчно представянето на информация за общия оборот и за оборота от строителството, предмет на поръчката, за последните три години. 2. Копие от валидна Застрахователна полица за професионална отговорност на участниците в строителството по чл. 171 от ЗУТ.
Минимални изисквания: 1. Участниците да имат общ оборот общо за последните три години (2011, 2012 и 2013 г.) в зависимост от датата, на която участникът е учреден или започнал дейността си, както следва: - за обособена позиция № 1 не по-малко от 15 000 000 лв.(петнадесет милиона лева) без ДДС; - за обособена позиция № 2 не по-малко от 210 000 лв.(двеста и десет хиляди лева) без ДДС; В случаите, когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, изискванията по-горе трябва да бъдат изпълнени общо от обединението, а при участие на подизпълнители изискването се прилага съобразно вида и дела на участието им. Ако участник участва за повече от една обособена позиция, изискването за общ оборот следва да се покрие общо за всички позиции, за които участникът кандидатства. 2.Участникът трябва да има минимален специфичен оборот от строителство сходно* с предмета на настоящата поръчка за предходните три години (2011 г., 2012 г. и 2013 г.) според приложените части от годишните финансови отчети, в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си в размер равен или по-голям от: • За обособена позиция №1 – 10 000 000 лв. десет милиона) без ДДС; • За обособена позиция №2 – 140 000 лв. (сто и четиридесет хиляди) без ДДС; * Под строителство сходно с поръчката следва да се разбират обекти, свързани със строителство, реконструкция, рехабилитация, благоустрояване на спорни зали, спортни игрища, тренировъчни спортно-възстановителни комплекси, стадиони, външни спортни площадки и съоръжения, детски площадки, публични паркове, площади и рекреационни зони, както и външни комуникации на прилежащите спортни терени; Ако участник участва за повече от една обособена позиция, изискването за общ и специфичен оборот от СМР следва да се покрие общо за всички позиции, за които участникът кандидатства. 3. Участниците да имат имат сключена „Застраховка за професионална отговорност на участниците в строителството” по чл. 171 от ЗУТ. Същата трябва да е в сила минимум срока на валидност на офертата, както и да бъде придружена с декларация от участника, че в случай, че по време на действие на договора застраховката изтече, то действието й ще бъде подновено със срок не по – малък от срока на строителството и договора. За участник, установен/регистриран в Република България, застраховката за професионална отговорност следва да бъде съгласно чл.171, ал.1 от Закона за устройство на територията (ЗУТ). За участник, установен/регистриран извън Република България застраховката за професионална отговорност следва да бъде еквивалента на тази по чл.171, ал.1 от ЗУТ, но направена съгласно законодателството на държавата, където е установен/ регистриран участника. В случай на участие на обединение/консорциум, който не е регистриран като самостоятелно юридическо лице, застраховката се представя за всеки един от членовете на обединението/консорциума, съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението, а при участие на подизпълнители, за всеки един от тях, които ще изпълняват дейности свързани със строителството.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Списък по образец, съдържащ описание на основните договори, изпълнени през последните 5 години, считано от крайния срок за подаване на оферти или в зависимост от датата, на която участникът учреден или е започнал дейността си, придружен от препоръки за добро изпълнение за по-важните обекти. В препоръките задължително се посочва наименованието на възложителя, общата стойност на договора, датата и мястото на строителството, както и дали изпълнението е професионално и в съответствие с нормативните изисквания, адрес и телефон за контакт с подписалия препоръката. 2.Декларация за екипа от специалисти, които ще вземат участие при изпълнението на поръчката (по образец), придружена от професионална автобиография и документи, удостоверяващи обстоятелствата в нея (официални документи, удостоверяващи образованието, професионалната квалификация и стажа на лицата, отговарящи за изпълнението на поръчката, с приложени заверени копия на дипломи за завършено образование, удостоверения за вписване в професионалните регистри, сертификати). 3.Декларация от всеки един от специалистите, включени в екипа за участника, за ангажираност в изпълнението на поръчката, за принадлежност и наличност (по образец). 4. За лицето, което участникът определя като отговорник за контрола на качеството, освен посочените документи, следва да се представи и „Удостоверение за осъществяване контрол върху качеството на изпълнение на строителството и за съответствие на влаганите в строежите строителни продукти със съществените изисквания за безопасност” или еквивалентен документ за чуждестранните лица; 5. За лицето, което участникът определя като отговорник за контрола по спазването на здравословни и безопасни условия на труд, освен посочените документи, следва да се представи и „Документ за преминато обучение през последните 12 месеца съгласно изискванията на Наредба № РД-07-2 от 16.12.2009 год. за условията и реда за провеждането на периодично обучение и инструктаж на работниците и служителите по правилата за осигуряване на здравословни и безопасни условия на труд или еквивалентен документ за чуждестранните лица; 6. Копие от Удостоверение за вписване в Централния професионален регистър на строителя към Строителната камара за изпълнение на строежи от: а) I (първа) група, III-та (трета) категория, съгласно чл.5, ал.6, т.1.3.1. от ПРВВЦПРС, във връзка с чл.137, ал.1, т.3, буква „в” от ЗУТ - за обособена позиция 1; б) I (първа) група, V (пета) категория съгласно чл.5, ал.6, т.1.5.1. от ПРВВЦПРС, във връзка с чл.137, ал.1, т.5, буква „а” от ЗУТ- за обособена позиция 2. Чуждестранните юридически лица представят съответен валиден еквивалентен документ, доказващ регистрацията му в някой от професионалните или търговски регистри на държавата, в която е установен, или декларация или удостоверение за наличието на такава регистрация от компетентните органи, съгласно националното му законодателство; 7. Заверено от участника копие от Сертификати за внедрени системи или други документи за внедрени еквивалентни мерки, както следва: • ISO 9001:2008 за внедрена система за управление на качество или еквивалент; • ISO 14001:2004 за внедрена система за управление на околната среда или еквивалент; 8. Списък на техническото оборудване, строителната техника и механизация, необходими за изпълнение на поръчката (посочват се по вид и характеристики, съобразно видовете работи) (по образец), към който се прилагат за всяка от машините документ за собственост, договор за наем, договор за лизинг, предварителен договор за закупуване, наем, лизинг и други.
Минимални изисквания: 1.Участникът трябва да е изпълнил договори за СМР сходни с предмета на поръчката за последните 5 г., считано от крайния срок за подаване на оферти или в зависимост датата на учредяването или на започване на дейността си, както следва: • за обособена позиция №1 – един договор на стойност не по-малко от 5 000 000 лв. без ДДС; • за обособена позиция №2 – един договор на стойност не по-малко от 70 000 лв. без ДДС; В случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице, изискванията по-горе трябва да бъдат изпълнени общо от обединението, а при участие на подизпълнители изискването се прилага съобразно вида и дела на участието им. *Под сходни с поръчката следва да се разбират обекти, свързани със строителство, реконструкция, рехабилитация, благоустрояване на спорни зали и игрища, тренировъчни СВК, стадиони, външни спортни площадки и съоръжения, детски площадки, паркове, площади и рекреационни зони, както и външни комуникации на прилежащите спортни терени; 2.Участникът трябва да разполага с квалифициран персонал за изпълнение на строителството (за всяка от обособените позиции отделен екип), отговарящ на изискванията на Възложителя, включващ най-малко следните специалисти: • Ръководител на екипа - строителен инженер с образователна степен „магистър”, ВиК, ХМС, ХТС, ХЕС или ПГС или еквивалентно образоване, който има опит включително в управлението на поне 1 обект, сходен с този, предмет на настоящата обществена поръчка - 7 г. стаж по специалността; • Технически ръководител - технически правоспособно лице съгласно чл. 163а от ЗУТ- 5г. стаж по специалността • Специалист контрол на качеството - специалист с образователна степен средно-специално/ бакалавър/магистър, притежаващ Удостоверение/Сертификат за преминато обучение за контрол върху качеството на изпълнение в строителството- 4 г. стажпо специалност; • Специалист по ЗБУТ - специалист с образователна степен средно-специално/бакалавър/магистър, притежаващ удостоверение (сертификат) за завършен курс за длъжностно лице по здраве и безопасност или еквивалентно- 3 г. стажпо специалността • Лице с придобита професионална квалификация „Строителен инженер” по специалностите ССС/ПГС/ТС или аналогични на тях или специалист с квалификация „Строителен техник”, придобита по специалностите „Строителство и архитектура”, „Транспортно строителство” или аналогични- 3 г. стажпо специалността • Лице с придобита професионална квалификация „Електроинженер”, притежаващ квалификационна група за безопасност при работа, съгласно ПБЗРЕУЕТЦЕМ, притежаващ минимум ІV квалификационна група, или еквивалентна квалифи. за чужд. лица - 3 г. стажпо спец.; В случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице, изискванията по-горе трябва да бъдат изпълнени общо от обединението, а при участие на подизпълнители изискването се прилага съобразно вида и дела на участието им. 3.Участникът следва да има регистрация в Централния професионален регистър на строителя, съгласно ЗКС, която да му позволява извършването на строителните работи, предмет на настоящата поръчка, а за участник чуждестранно лице - еквивалентен документ или декларация от компетентните органи съгласно националния му законодателство за вписването на лицето в съответен професионален регистър на държавата, в която е установен. В случай на участие на обединение/консорциум, който не е регистриран като самостоятелно юридическо лице, удостоверението се представя за всеки един от членовете на обединението/консорциума, пряко ангажирани със строителство, съгласно договора за създаване на обединението, а при участие на подизпълнители, за всеки един от тях, които ще изпълняват дейности свързани със строителството. 4. Участникът следва да има въведена система за управление на качеството и опазване на околната среда. 5.Участникът трябва да разполага с техническо оборудване и механизация, чрез които ще може да извърши свободно и безпрепятствено всички дейности, които са залегнали в обществената поръчка по отделните обособени позиции.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Гаранционен срок – П1; тежест: 5
Показател: Срок за изпълнение – П2; тежест: 5
Показател: Техническо предложение –П3 Подпоказатели към този показател са:„Организация на работата” - А-максимум 5т.,„Методи и организация на текущия контрол от Изпълнителя на качеството на доставките и на дейностите по СМР при изпълнение на поръчката” - В-максимум 5т.; тежест: 30
Показател: Ценово предложение – П4; тежест: 60

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
10.02.2014 г.  Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена: 5 BGN
Условия и начин на плащане

Желаещите да закупят документацията за участие в процедурата за възлагане на обществена поръчка могат да направят това в Община Съединение, бул. «6-ти септември» № 13, всеки работен ден от 09.00 ч. до 16.00 часа. Документацията за участие се продава на електронен носител -CD и може да се закупи до 10 дни преди изтичане срока за подаване на офертите, съгласно обявлението. Документацията ще бъде качена на профила на купувача. Заинтересованите лица имат право да разгледат документацията на място, преди да я закупят. Цената на документацията е 5 лева. Сумата може да бъде заплатена на касата на Община Съединение, бул. «6-ти септеври» № 13, ет. 3, стая № 30 или внесена по банков път на следната сметка: Банка: „ИНВЕСТБАНК” АД - клон Пловдив, офис Съединение, гр. Съединение, IBAN-BG44IORT73758408020000., вид плащане 447000 банков код: IORTBGSF Документацията може да бъде изпратена на участниците по куриер за тяхна сметка.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
20.02.2014 г.  Час: 16:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

200

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 21.02.2014 г.  Час: 10:00
Място

Община Съединение, гр.Съединение, ул. "6-ти Септември" № 13, заседателната зала

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел. Комисията обявява по подходящ начин датата, часа и мястото на отваряне на ценовите оферти, при което право да присъстват имат участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на юридически лица с нестопанска цел и на средствата за масово осведомяване.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

Обществената поръчка се възлага в изпълнение на проект „Реконструкция и разширение на общински спортен комплекс в гр. Съединение, община Съединение”, който се осъществява с финансовата подкрепа по мярка 321 „Основни услуги за населението и икономиката в селските райони” от Програмата за развитие на селските райони 2007 – 2013, подкрепена от Европейския земеделски фонд за развитие на селските райони.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Община Съединение, Община Съединение, България 4190, Съединение, Тел.: 0318 23920, E-mail: oba_saedinenie@abv.bg, Факс: 0318 23517

Интернет адрес/и:

URL: www.saedinenie.org.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

06.01.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция Изграждане на многофункционална закрита спортна зала, спортно-възстановителен комплекс, външни комуникации и околно пространство, закупуване на машини, оборудване, обзавеждане и съоръжения, реконструкция и модернизация на стадион и прилежащи спортни съоръжения.
1) Кратко описание

Изграждане на многофункционална закрита спортна зала, спортно-възстановителен комплекс, външни комуникации и околно пространство, закупуване на машини, оборудване, обзавеждане и съоръжения, реконструкция и модернизация на стадион и прилежащи спортни съоръжения.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45212225, 45236000, 45236100

Описание:

Строителни и монтажни работи по общо изграждане на спортни зали
Строителни работи на спортни терени и терени на съоръжения за отдих и развлечение
Строителни работи на спортни терени на стадиони и спортни площадки

3) Количество или обем

Съгласно количествената сметка по обособена позиция 1, приложена в документацията за участие.Обособена позиция 1 Изграждане на многофункционална закрита спортна зала.1/ Строителна част: Предвижда изграждането на: Зала с размери 30х40 м., височина 10 м. и 300 бр. места за зрители; Спомагателни и обслужващи площи, помещения и съоръжения.2/ Полагане на настилки: Полагане на винилова спортна настилка за спортна зала – 1200 м2; 3/ Доставка на оборудване: Доставка и монтаж на седалки по трибуни без облегалки; Доставка и монтаж на баскетболни кошове; Доствака и монтаж на окомплектовка за волейболно игрище; 4/ Полагане на електроинсталации:4.1. Табла, захранващи линии и зазем. инсталация; 4.2. Осветителна ел.инсталация и контакти; 4.3. Силова ел. инсталация; 4.4. Мълниезащитна инсталация. 5/ Изграждане на система за отопление, вентилация и климатизация. ІІ. Изграждане на спортно -възстановителен комплекс 1/ Строителна част; 2/ Полагане на ВиК инсталации; 3/ Полагане на електроинсталации; ІІІ. Реконструкция и модернизация на стадион и прилежащи спортни съоръжения 1/ Изграждане на съблекалня за посетители; 2/ Реконструкция на съблекалня за спортисти; 3/ Реконструкция на трибуните към стадиона; 4/ Реконструкция на козирките към стадиона:5/ Реконструкция на пилоните към стадиона; 6/ Реконструкция на настилките на стадиона; 7/ Изграждане на електроинсталации; 8/ Реконструкция и изграждане на прилежащи спортни площадки; ІV. Външни комуникации и околно пространство; 1/ Изграждане на районни ВиК мрежи; 2/ Изграждане на площадкови ел. инсталации; 3/ Извършване на вертикална планировка; 4/ Изграждане на огради и заграждения;

Прогнозна стойност, без ДДС
5200056 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 8

Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция Изграждане на фитнес площадки на открито
1) Кратко описание

Изграждане на девет фитнес площадки на открито в с. Неделево, Царимир, Церетелово, Драгомир, Голям Чардак, Любен, Правище, Найден Герово и Малък Чардак

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45236100, 43325000

Описание:

Строителни работи на спортни терени на стадиони и спортни площадки
Оборудване за паркове и площадки за игри

3) Количество или обем

Обособена позиция 2 - Изграждане на фитнес площадки на открито. Съгласно количествената сметка по обособена позиция 2, приложена в документацията за участие. Предвижда се изграждане на 9 фитнес площадки на открито в с. Неделево, Царимир, Церетелово, Драгомир, Голям Чардак, Любен, Правище, Найден Герово и Малък Чардак 1/ Доставка и монтаж на предпазна мрежа; 2/ Предпазен парапет; 3/ Полагане на асфалтова настилка за алеи; 4/ Доставка - полагане на основа от заклинен трошен камък; 5/ Доставка - полагане на направляваща пътна ивица 15/20; 6/ Изкоп за баластрена основа; 7/ Тартанова настилка – зелена; 8/ Доставка и монтаж на Маса за тенис на открито, размери 1525/2740/52; 9/ Доставка и монтаж на фитнес уред за Тренировка за кръста, размери 1200/1200/1000; 10/ Доставка и монтаж на Стол за разтягане на крака, размери 2000/400/1500; 11/ Доставка и монтаж на Дъска за сърфиране, размери 1000/800/1300; 12/ Доставка и монтаж на фитнес уред за Разтягане на гръб и кръст,размери 1200/600/1000; 13/ Доставка и монтаж на Масажор за гръб и кръст, размери 1200/1600/1200; 14/ Доставка и монтаж на Уред за гъвкавост на краката, размери 960/960/1200. Предвижда се изграждане на 9 фитнес площадки на открито в с. Неделево, Царимир, Церетелово, Драгомир, Голям Чардак, Любен, Правище, Найден Герово и Малък Чардак.

Прогнозна стойност, без ДДС
77264 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 8