Версия за печат

00621-2014-0001

BG-Две могили: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

ОБЩИНА ДВЕ МОГИЛИ, бул. България 84, За: Йоана Димитрова, Република България 7150, Две могили, Тел.: 08141 2254, E-mail: dvemogili@mbox.digsys.bg, Факс: 08141 2254

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.dvemogili.bg/.

Адрес на профила на купувача: http://www.dvemogili.bg/.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

“Доставка на храни и хранителни продукти по обособени позиции за нуждите на звената на общинска бюджетна издръжка – детска ясла, детски градини, Общинско предприятие «Обществено храненe» на територията на Община Две могили”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: Община Две могили
Код NUTS: BG323
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

“Доставка на храни и хранителни продукти по обособени позиции за нуждите на звената на общинска бюджетна издръжка – детска ясла, детски градини, Общинско предприятие «Обществено храненe» на територията на Община Две могили”

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

15000000

Описание:

Хранителни продукти, напитки, тютюн и свързани с него продукти

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Прогнозни количества за период от една година, посочени в документацията за участие по обособени позиции

Прогнозна стойност без ДДС
201556.69 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

12


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие в откритата процедура е разпределена по обособени позиции, както следва: • • за ОП І “Хляб и закуски” – 150.00 лв.; • за ОП ІІ “Хлебни изделия” – 90.00 лв.; • за ОП ІІІ “ Свинско и телешко месо, колбаси” – 600.00 лв.; • за ОП IV “ Пиле и пилешко месо” 200.00 лв. • за ОП V „Риба и рибни продукти” 100.00 лв. • за ОП VI “ Мляко и млечни продукти” – 100 лв.; • за ОП VII “Захар и захарни изделия” – 70.00 лв.; • за ОП VIIІ “ Растителна и животинска мазнина” – 50.00 лв.; • за ОП IX “ Плодове и зеленчуци” – 220.00 лв.; • за ОП Х “Консервирани и пакетирани стоки” 240.00 лв.; • за ОП XI “ Други хранителни продукти” – 40.00лв.; • за цялата поръчка – 1860 лева. парична сума, внесена в касата на Община Две могили или по сметка IBAN BG93BUIB71143329000100 в СИ БАНК АД клон Русе, б. код BIC BUIBBGSF банкова гаранция. Когато е учредена банкова гаранция, тя трябва да е със срок не по-кратък от срока на валидност на офертата; Документ за внесена гаранция за участие се представя при подаване на офертата. 2. Освобождаването и задържането на гаранцията за участие в процедурата за възлагане на обществена поръчка става по реда на чл.62 ал. 1 от ЗОП: • Възложителят има право да задържи гаранцията за участие, когато участникът в процедура за възлагане на обществена поръчка: 1. оттегли офертата си след изтичането на срока за получаване на оферти; 2. обжалва решението на възложителя за определяне на изпълнител - до решаване на спора; 3. е определен за изпълнител, но не изпълни задължението си да сключи договор за обществената поръчка. В случаите, когато участникът е представил банкова гаранция, възложителят има право да пристъпи към упражняване на правата по нея. • Сумите, внесени от участниците като гаранции за участие в откритата процедура, се освобождават от възложителя, както следва: на отстранените и на класираните участници - в срок три работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението на възложителя за определяне на изпълнител; при прекратяване на процедурата за възлагане на обществена поръчка гаранциите на всички участници се освобождават в срок три работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за прекратяване. 3. Възложителят освобождава гаранциите по реда на основание чл. 62 от ЗОП, без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. Предназначението на гаранцията за участие е да обезпечи и да обезщети негативните вреди от евентуалното неизпълнение на преддоговорните задължения от страна на участника. 4. Гаранция за изпълнение - определеният изпълнител представя гаранция за изпълнение при подписването на договора. Гаранцията за изпълнение на договора е парична сума в размер на 3 % от предложената от него стойност на договора, внесени в касата или по същата сметка на Община Две могили в СИ БАНК АД клон гр. Русе или да представи оригинал на безусловна, неотменяема банкова гаранция за изпълнение на договора, издадена от българска банка в полза на възложителя, за сума в размер на 3 % от стойността на договора, валидна за срока за изпълнението му. Гаранцията се освобождава след окончателното приключване на изпълнението на договора. Възложителя не дължи лихви за периода през който средствата са престояли законосъобразно при него.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Финансирането е от общинския бюджет. Плащането ще се извършва по начина , упоменат в проекто-договора, част от документацията за участие

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

В случай, че участникът участва като обединение, което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице, тогава участниците в обединението сключват споразумение. То следва да бъде подписано от всички членове на обединението.

ІІІ.1.4) Други особени условия

Изисквания за участник - чуждестранно лице- Възложителят има право да изиска от всеки участник да докаже регистрацията си в някой от професионалните или търговски регистри на държавата, в която е установен, или да представи декларация или удостоверение за наличието на такава регистрация от компетентните органи съгласно националния му закон. За допускане до участие в процедурата на участник, установен в друга държава – членка на Европейския съюз, Възложителят няма да изисква набавянето на сертификат или документ за регистрация от административен орган, ако участникът представи еквивалентен документ, издаден от държавата, в която е установен.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Участник в процедурата за възлагане на обществена поръчка може да бъде всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения , които следва да представят следните документи: 1.Документ за регистрация на участника (първоначална регистрация и удостоверение за актуално състояние, издадено не повече от 30 дни от датата на подаване на офертата), а когато е физическо лице – копие от документ за самоличност. 2. Копие от удостоверението за регистрация по ДДС. 3. Копие от регистрацията БУЛСТАТ (ЕИК). 4. При участници обединения – документ подписан от лицата в обединението, в който задължително се посочва представляващият 5.Оферта за участие (образец) 6.Документ за внесена гаранция за участие и закупена документация за участие 7. Доказателства за икономическото и финансово състояние по чл.50 ЗОП: • Заверено копие от годишния баланс за предходните 2010,2011 и 2012 година или в зависимост от датата, на която е учреден или е започнал дейността си • Заверено копие от отчета за приходите и разходите за предходните 2010,2011 и 2012 година в зависимост от датата на която участникът е учреден или е започнал дейността 8. Доказателства за техническа възможност и/или квалификация по чл.51 ЗОП за изпълнение на поръчката: Списък на основните договори за доставки, изпълнени през последните три години, в зависимост от датата на която участникът е учреден или е започнал дейността включително стойностите, датите и получателите, придружен от препоръки за добро изпълнение - чл.51, ал.1, т.1 ЗОП; Сертификати, издадени от акредитирани институции или агенции за управление на качеството, удостоверяващи съответствието на стоките със съответните спецификации или стандарти, съгласно чл чл.51, ал.1, т.6 ЗОП; 9. Декларация за техническото оборудване, с което разполага кандидата за изпълнение на поръчката - чл.51, ал.1, т 9 ЗОП; 10. Декларация за отсъствие на обстоятелствата по 47, ал. 1 без б. „е” , т. 2 и 3 и по чл. 47, ал. 2, т. 1 и 3, и по чл. 47 ал. 5, т. 2 ЗОП 11. Декларация по чл. 47, ал. 1, т. 1, ал. 2, т. 2 и ал. 5 т.1, т.от ЗОП (образец) 12. Декларация по чл. 56 ал. 1 т. 8 от ЗОП (образец) 13. Декларация по чл. 56 ал. 1 т. 12 от ЗОП (образец) 14.Списък -опис на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника. 15. Техническа оферта по чл. 56 ал. 1 т. 7 (образец)(Обособена позиция 1-11) 16..Ценова оферта (образец) )(Обособена позиция 1-11) 17. Пълномощно на лицата, подписващи офертата, в случай, че нямат представителни функции.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: За доказване на икономическото и финансовото си състояние , участниците следва да представят Годишен баланс и отчет за приходите и разходите за 2010г., 2011г. и 2012 г. или в зависимост от датата на която участникът е учреден или е започнал дейността си съгласно чл.50, ал.1, т.2 от ЗОП.
Минимални изисквания: 1.Участниците трябва да са реализирали общ оборот от дейнсотта си не по малко от 200 000 лева за последните три години (2010,2011 и 2012 г. )или в зависимост от датата на която участникът е учреден или е започнал дейнсотта си.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1.Списък на основните договори за доставка на хранителни продукти, изпълнени през последните три години от участника в зависимост от датата на която участникът е учреден или е започнал дейността си, включително стойностите, датите и получателите, придружени от препоръки за добро изпълнение. 2.Декларация за техническото оборудване, с което разполага кандидата за изпълнение на поръчката, 3. Сертификати издадени от акредитирани институции или агенции за управление на качеството, удостоверяващи съответствието на стоките със съответните спецификации или стандарт – копия , заверени от участника; 4.Описание на дейността на участника и кратко представяне, Административни сведения.
Минимални изисквания: 1. Участниците да имат мимимум два изпълнени договора за доставка на хранителни продукти – доказва се със списък на основните договори за доставки, изпълнени през последните три години, в зависимост от датата на коятоучастникът е учреден или е започнал дейността си, включително стойностите, датите и получателите – придружени с минимум 3 (три) броя референции от възложителите за доставка на хранителни продукти, с отбелязан телефон и адрес за контакти, изходящ номер, подпис и печат. 2.в т. ч складово помещение с хладилна техника и хладилни помещения поддържащи постоянна температура (за обособени позиции от 3 до 11) необходима за съхранение на продуктите; хладилни автомобили, транспорт за превоз на хранителни продукти от неживотински произход. Участниците да притежават складово помещение с хладилна техника и хладилни помещения поддържащи постоянна температура, необходима за съхранение на продуктите - (за обособени позиции от 3 до 11)- доказва се с удостоверение за регистрация по реда на Закона за храните. В случай че складовите помещения с хладилна техника и хладилни помещения не са собствени се прилага договор за наем , в който да е удостоверено, че те ще са на разположение за срока на поръчката. Участниците да имат минимум 2 (два) броя собствени или наети хладилни автомобила (за обособени позиции от 3 до 11) и минимум 2 (два) броя собствен или нает транспорт за превоз на хранителни продукти от неживотински произход (за всички обособени позиции) удостоверен с разрешително за превоз на хранителни продукти- представя се списък - декларация с всички транспортни средства , които са на разположение на участника за срока на договора, с приложени копия на регистрационни талони, удостоверяващи собствеността и общата товароносимост на специализираните превозни средства, както и валидни разрешителни за превоза на името на участника, съгласно изискванията на Закона за храните. В случай че транспортните средства не са собствени се прилага договор за наем, в който да е удостоверено, че те ще са на разположение за срока на поръчката. Автомобилите да имат издадено Удостоверение за регистрация на транспортно средство, издадено по Закона за храните-– копия, заверени от участника. 3. Копия заверени от участника 4. Описание на дейнсотта на участника и кратко представяне, Административни сведения на участника
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Предлоцена най-ниска цена без ДДС; тежест: 70
Показател: Най-кратък срок на доставка в часове /дни от датата на заявката; тежест: 30

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
03.02.2014 г.  Час: 17:00
Платими документи

ДА

Цена: 20 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията за участие в откритата процедура се получава всеки работен ден, от деня, следващ деня на вписване на обявлението в Регистъра на обществените поръчки, от 8.00 часа до 17.00 часа в Сградата на Общинска администрация, находяща се в гр. Две могили, бул"България" № 84, III етаж, стая №8 срещу представена вносна бележка за платена сума от 20.00 (двадесет) лева - невъзстановими и платени по сметка на Община Две могили: IBAN BG25BUIB71148429000200, BIC: BUIBBGSF , код за плащане 447000 при СИБАНК - клон Русе

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
10.02.2014 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 11.02.2014 г.  Час: 09:00
Място

Две могили

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

При извършване на действията на комисията по чл. 68, ал. 4 и ал. 5 от ЗОП, както и при отваряне на ценовите оферти по чл.69а, ал. 3 от ЗОП , могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на юридически лица с нестопанска цел и на средствата за масово осведомяване.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул Витоша 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, Факс: 02 8907315

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

06.01.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция Хляб и закуски
1) Кратко описание

Участниците да представят оферта за доставка на хляб и закуски , като включат арткули и количества, съгласно посочените в документацията

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

15000000, 15810000

Описание:

Хранителни продукти, напитки, тютюн и свързани с него продукти
Хляб, хлебни изделия и пресни сладкарски изделия

3) Количество или обем

количества на артикулите, съгласно посочените в документацията

Прогнозна стойност, без ДДС
18375 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 12
5) Допълнителна информация

Гаранция за участие в размер на150.00лева


Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция Хлебни изделия
1) Кратко описание

Участниците да предоставят оферта за доставка на хлебни изделия , като се включат артикули и количества, съгласно приложените в документацията

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

15000000, 15810000

Описание:

Хранителни продукти, напитки, тютюн и свързани с него продукти
Хляб, хлебни изделия и пресни сладкарски изделия

3) Количество или обем

количества, съгласно приложените в докуеннтацията

Прогнозна стойност, без ДДС
10715.14 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 12
5) Допълнителна информация

гаранция за участие в размер на 90.00 лева


Обособена позиция № 3 / Заглавие на обособената позиция Свинско и телешко месо и колбаси
1) Кратко описание

Участниците да предоставят оферта за доставка на свинско и телешко месо и колбаси, като се включат артикули и количества, съгласно приложените в документацията

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

15000000, 15130000

Описание:

Хранителни продукти, напитки, тютюн и свързани с него продукти
Месни продукти

3) Количество или обем

количества съгласно приложените в документацията

Прогнозна стойност, без ДДС
61521.23 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 12
5) Допълнителна информация

Гаранция за участие в размер на 600.00 лева


Обособена позиция № 4 / Заглавие на обособената позиция Пиле и пилешко месо
1) Кратко описание

Участниците да предоставят оферта за доставка на пиле и пилешко месо, като се включат артикули и количества, съгласно приложените в документацията

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

15000000, 15112000

Описание:

Хранителни продукти, напитки, тютюн и свързани с него продукти
Домашни птици

3) Количество или обем

количества съгласно документацията за участие

Прогнозна стойност, без ДДС
21140.3 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 12
5) Допълнителна информация

Гаранция за участие в размер на 200.00 лева


Обособена позиция № 5 / Заглавие на обособената позиция Риба и рибни продукти
1) Кратко описание

Участниците да предоставят оферта за доставка нариба и рибни продукти, като се включат артикули и количества, съгласно приложените в документацията

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

15000000, 15200000

Описание:

Хранителни продукти, напитки, тютюн и свързани с него продукти
Риба и други водни животни, преработени и консервирани

3) Количество или обем

количества съгласно посочените в документацията

Прогнозна стойност, без ДДС
12458.1 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 12
5) Допълнителна информация

гаранция за участие в размер на 100.00


Обособена позиция № 6 / Заглавие на обособената позиция Мляко и млечни продукти
1) Кратко описание

Участниците да предоставят оферта за доставка на мляко и млечни продукти, като се включат артикули и количества, съгласно приложените в документацията

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

15000000, 15500000

Описание:

Хранителни продукти, напитки, тютюн и свързани с него продукти
Млечни продукти

3) Количество или обем

количества, съглансо посочените в документацията

Прогнозна стойност, без ДДС
10540.72 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 12
5) Допълнителна информация

гаранция за участие в размер на 100.00 лева


Обособена позиция № 7 / Заглавие на обособената позиция Захар и захарни изделия
1) Кратко описание

Участниците да предоставят оферта за доставка на захар и захарни изделия , като се включат артикули и количества, съгласно приложените в документацията

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

15000000, 15830000

Описание:

Хранителни продукти, напитки, тютюн и свързани с него продукти
Захар и свързани с нея продукти

3) Количество или обем

количества, съгласно посочените в документацията

Прогнозна стойност, без ДДС
7315.1 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 12
5) Допълнителна информация

гаранция за участие в размер на 70.00 лева


Обособена позиция № 8 / Заглавие на обособената позиция Растителна и животинска мазнина
1) Кратко описание

Участниците да предоставят оферта за доставка на растителна и животинска мазнина , като се включат артикули и количества, съгласно приложените в документацията

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

15000000, 15400000

Описание:

Хранителни продукти, напитки, тютюн и свързани с него продукти
Животински или растителни масла и мазнини

3) Количество или обем

количества съгласно посочените в документацията

Прогнозна стойност, без ДДС
5660.15 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 12
5) Допълнителна информация

гаранция за участие в размер на 50.00 лева


Обособена позиция № 9 / Заглавие на обособената позиция Плодове и зеленчуци
1) Кратко описание

Участниците да предоставят оферта за доставка на плодове и зеленчуци, като се включат артикули и количества, съгласно приложените в документацията

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

15000000, 15300000

Описание:

Хранителни продукти, напитки, тютюн и свързани с него продукти
Плодове и зеленчуци, преработени и консервирани

3) Количество или обем

количества съгласно посочените в документацията

Прогнозна стойност, без ДДС
24100.29 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 12
5) Допълнителна информация

Гаранция за участие в размер на 220.00 лева


Обособена позиция № 10 / Заглавие на обособената позиция Консервирани и пакетирани продукти
1) Кратко описание

Участниците да предоставят оферта за доставка наконсервирани и пакетирани продукти , като се включат артикули и количества, съгласно приложените в документацията

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

15000000, 15890000

Описание:

Хранителни продукти, напитки, тютюн и свързани с него продукти
Различни видове хранителни продукти и сухи продукти

3) Количество или обем

количества съгласно посочените в документацията

Прогнозна стойност, без ДДС
25430.5 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 12
5) Допълнителна информация

гаранция за участие в размер на 240.00 лева


Обособена позиция № 11 / Заглавие на обособената позиция Други хранителни продукти
1) Кратко описание

Участниците да предоставят оферта за доставка на други хранителни продукти, като се включат артикули и количества, съгласно приложените в документацията

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

15000000, 15800000

Описание:

Хранителни продукти, напитки, тютюн и свързани с него продукти
Различни хранителни продукти

3) Количество или обем

количества съгласно посочените в документацията

Прогнозна стойност, без ДДС
4300.16 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 12
5) Допълнителна информация

гаранция за участие в размер на 40.00 лева