Версия за печат

00026-2014-0001

BG-София: 23 - Детективски и охранителни услуги, с изключение на услугите с бронирани автомобили

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА ОТ ВЪЗЛОЖИТЕЛ ПО ЧЛ. 7, Т. 5 ИЛИ 6 ОТ ЗОП

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Национална Електрическа Компания ЕАД, ул. "Веслец" №5, За: Йорданка Згурева - по документацията, тел. 02 9263365; Вера Соколова - по технически въпроси, тел. 02 9263538, РБългария 1040, София, Тел.: 02 9263365, E-mail: izgureva@nek.bg, Факс: 02 9263430

Място/места за контакт: управление "Обществени поръчки"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.nek.bg.

Адрес на профила на купувача: www.nek.bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Основна/и дейност/и на възложителя, свързана/и с:

Електрическа енергия

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„ОСЪЩЕСТВЯВАНЕ НА ОХРАНИТЕЛНА ДЕЙНОСТ НА ОБЕКТИ НА НЕК ЕАД В ЧЕТИРИ ОБОСОБЕНИ ПОЗИЦИИ (ЛОТА ): Обособена позиция №1: Въоръжена охрана от един пост на язовирна стена „Белмекен“ Обособена позиция №2: Въоръжена охрана от един пост и един автопатрул на обектите от каскада „Баташки водносилов път“ Обособена позиция №3: Въоръжена охрана от три поста в язовирен район „Родопи на каскада „Доспат – Въча“ Обособена позиция № 4: Въоръжена охрана от три поста на обекти от язовирен район „Овчарица“ и язовирен район „Розов кладенец“

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 23
(относно категории услуги 1—27, моля, вижте приложения ХVІІА и ХVІІБ към Директива 2004/17/ЕО)
Място на изпълнение: България
Код NUTS: BG
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за:

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

„ОСЪЩЕСТВЯВАНЕ НА ОХРАНИТЕЛНА ДЕЙНОСТ НА ОБЕКТИ НА НЕК ЕАД В ЧЕТИРИ ОБОСОБЕНИ ПОЗИЦИИ (ЛОТА ): Обособена позиция №1: Въоръжена охрана от един пост на язовирна стена „Белмекен“ Обособена позиция №2: Въоръжена охрана от един пост и един автопатрул на обектите от каскада „Баташки водносилов път“ Обособена позиция №3: Въоръжена охрана от три поста в язовирен район „Родопи на каскада „Доспат – Въча“ Обособена позиция № 4: Въоръжена охрана от три поста на обекти от язовирен район „Овчарица“ и язовирен район „Розов кладенец“

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

79700000

Описание:

Детективски и охранителни услуги

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

„ОСЪЩЕСТВЯВАНЕ НА ОХРАНИТЕЛНА ДЕЙНОСТ НА ОБЕКТИ НА НЕК ЕАД В ЧЕТИРИ ОБОСОБЕНИ ПОЗИЦИИ (ЛОТА ): Обособена позиция №1: Въоръжена охрана от един пост на язовирна стена „Белмекен“ Обособена позиция №2: Въоръжена охрана от един пост и един автопатрул на обектите от каскада „Баташки водносилов път“ Обособена позиция №3: Въоръжена охрана от три поста в язовирен район „Родопи на каскада „Доспат – Въча“ Обособена позиция № 4: Въоръжена охрана от три поста на обекти от язовирен район „Овчарица“ и язовирен район „Розов кладенец“

Прогнозна стойност без ДДС
396000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Крайна дата

14.02.2015 г. 


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Видът на гаранцията – парична сума или банкова гаранция, се определя от участника. Участниците представят гаранция за участие в откритата процедура в размер на: • за обособена позиция 1/лот 1 - 360 .00 (триста и шестдесет) лева; • за обособена позиция 2/лот 2 - 1080.00 (хиляда и осемдесет) лева; • за обособена позиция 3/лот 3 - 1440.00 ( хиляда четиристотин и четиридесет) лева; • за обособена позиция 4/лот 4 - 1080.00 (хиляда и осемдесет) лева. Участникът, определен за изпълнител, представя гаранция за изпълнение на договора в размер на 3% (три на сто) от стойността на договора. Видът на гаранцията – парична сума или банкова гаранция се избира от участника.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Възложителят финансира процедурата със собствени средства.Възложителят заплаща цената за извършване на услугата за даден месец в срок до 30-то число на следващия месец, срещу представени фактура от Изпълнителя, двустранно подписан протокол за установяване на извършената работа от упълномощени лица.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Участниците в процедурата представят следните документи за подбор, а именно: 1. Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника; 2. Заверено копие от документ за регистрация или единен идентификационен код съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е българско юридическо лице или едноличен търговец; копие от документа за самоличност, когато участникът е физическо лице; документ за регистрация на чуждестранно лице съобразно националното му законодателство (официален превод). При участници обединения – документ (договор/споразумение за създаване на обединението – оригинал или нотариално заверен препис), подписан от лицата в обединението, в който задължително се посочва представляващият. Договорът/споразумението следва да включва: задължение за лицата в обединението (съдружници, партньори) за солидарна отговорност при изпълнението на поръчката; задължение, че обединението няма да бъде прекратено преди изпълнението на поръчката; съгласие на всички лица (съдружници, партньори), че представляващият обединението задължава всеки един от участващите в обединението във връзка с участието в настоящата процедура и при изпълнението на поръчката; 3. Документ за гаранция за участие - оригинална банкова гаранция или заверено копие на платежно нареждане; Представя се за всяка обособена позиция, за която се участва. 4. Копие от документ за закупена документация за участие. Представя се към документите за подбор за всяка обособена позиция, за която се участва. 5. Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, 2 и 5 от ЗОП (попълнена съгласно образец – Приложение № 1). Представя се за всяка обособена позиция, за която се участва. 6. Справка административни сведения за участника (по образец – Приложение № 2). Представя се за всяка обособена позиция, за която се участва. 7. Декларация за направен оглед на обекта (по образец – Приложение № 5). Представя се за всяка обособена позиция, за която се участва.За всяка обособена позиция 8. Декларация за приемане на условията на проекта на договор (свободен текст). Представя се за всяка обособена позиция, за която се участва.За всяка обособена позиция. 9. Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 11 от ЗОП - Декларация, че са спазени изискванията за закрила на заетостта, включително минимална цена на труда и условията на труд – (по образец Приложение № 8). Органите, от които участниците могат да получат необходимата информация за задълженията, свързани с данъци и осигуровки, опазване на околната среда, закрила на заетостта и условията на труд са: - Национална агенция за приходите /НАП/ към Министерство на финансите; - Национален статистически институт, Национален осигурителен институт /НОИ/; - Министерство на околната среда и водите и прилежащите му регионални инспекции; - Изпълнителна агенция „Главна инспекция по труда“, Агенция по заетостта към Министерството на труда и социалната политика; 10. Декларация от участника за участие на подизпълнител (по образец – Приложение № 6); 11. Декларация за съгласие за участие от подизпълнителя (по образец – Приложение № 7); 12. Списък на подизпълнителите, които ще участват при изпълнението на поръчката, процентът от общата стойност и конкретната част от предмета на обществената поръчка (ако участникът предвижда подизпълнители); 13. Друга информация, ако участникът смята за необходимо да представи.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности

1. Доказателства за икономическото и финансово състояние по чл. 50, ал. 1 от ЗОП - представят се за всяка обособена позиция, за която се участва. 2. Заверено копие от годишния финансов отчет за предходната година. 3. Информация за общия оборот от извършена охранителна дейност за последните три години в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си. Участникът следва да представи информация по образец. 4. Декларация, че при избор на участника за изпълнител на поръчката, за охранителния състав ще бъде сключена застраховката „Гражданска отговорност за носене и употреба на огнестрелно оръжие”, съгласно чл. 94, ал.2 от Закона за оръжията, боеприпасите, взривните вещества и пиротехническите изделия. 5. Декларация, че Изпълнителят ще сключи и поддържа за целия срок на изпълнение на договора застраховка “Обща гражданска отговорност” за нанесени имуществени вреди на Възложителя с лимит за 1 събитие - 20 000 лв., но не по-малко от стойността на щетата по възстановителна цена и агрегатен лимит за щети до 100 000 лв. с период на полицата - от датата на влизане на договора за охрана в сила, до изтичане на срока му.

ІІІ.2.3) Технически възможности

1 Доказателства за техническите възможности и/или квалификация на участника по чл. 51, ал. 1 от ЗОП – представят се за всяка обособена позиция, за която се участва. 2 Заверено копие от лиценз за извършване на частна охранителна дейност за територията на цялата страна или в зависимост от обхвата на поръчката, съгласно изискванията на чл. 5, ал. 1, т. 2 и ал. 2 от Закона за частната охранителна дейност и заверено копие от уведомление до органите на МВР по чл. 18 ал. 2 от ЗЧОД. Участниците могат да представят заверено копие от уведомление до органите на МВР по чл. 18, ал. 2 от ЗЧОД или декларация, или уведомително писмо. Чуждестранните лица представят удостоверение, съгласно изискванията на Наредба № lз-2895/15.11.2011 г., издадена от министъра на вътрешните работи и министъра на икономиката и енергетиката и туризма; 3. Охранителната дейност да е основен предмет на дейност на фирмата – представяне на декларация свободен текст 4. Участниците да разполагат с дублираща система за комуникация между постовете, оперативен дежурен център на фирмата, МВР, Възложител и т.н. За доказване на това обстоятелство Участниците следва да разполагат: - със собствен лиценз за радиочестота с национално или регионално покритие (в зависимост от обхвата на поръчката) и договор с един мобилен оператор или договори с два мобилни оператора. Участниците трябва да представят заверено копие от лиценза със съпътстващите документи за технически характеристики и способите за функциониране и/или декларация за ползваните мобилни оператори. 5. Заверено копие от сертификат за внедрена система за управление на качеството, съгласно стандарт ЕN ISO 9001:2008 за извършваната услуга или негов еквивалент. 6. Заверено копие от удостоверение за администратор на лични данни, издаден от Комисия за защита на личните данни. 7. Участниците следва да притежават опит при изпълнение на охранителна дейност. 8. Участниците представят декларация за средния годишен брой на работниците и служителите и за броя на ръководните служители на участника за последните три години – свободен текст, както и актуална справка от НАП, издадена след 30.06.2013 год. за подадени уведомления по чл.62 от Кодекса на труда и списък с работещите охранители. 9. Участниците представят декларация – свободен текст, че: - ще сключат трудови договори с необходимия брой служители за длъжността „охранител” за работа на обекта, предмет на процедурата; - трудовата дейност на персонала, зает с охраната на обекта, ще бъде в съответствие с трудово-осигурителното и данъчно законодателство; - графиците и смените на охранителите на обектите ще бъдат организирани съгласно разпоредбите на Кодекса на труда и Наредба за работното време, почивките и отпуските. - ще бъдат спазени следните изисквания към охранителите: да отговарят на изискванията на чл. 27 от ЗЧОД; да отговарят на изискванията за носене и боравене с оръжие (чл. 12, ал. 2 от ЗЧОД). да са преминали обучение и допълнителна подготовка, съгласно чл. 28 от ЗЧОД; да са на възраст до 55 години – съгласно указания на ДАНС (рег.№ 1-1068/2011 г.) служителите да отговарят на изискванията на чл.45 за работа на стратегически обекти, във връзка и в изпълнение на чл. 40, ал. 1, т. 2 от ППЗДАНС. 10. За изпълнение изискванията на чл. 28 от ЗЧОД участниците следва да представят: -Заверено ксерокопие от лицензия на център за професионално обучение на фирмата, ако Участниците са лицензирани за тази дейност, или заверено копие от действащ договор, сключен с лицензиран център за професионално обучение за професия „охранител” и заверено копие от лиценза на обучаващата фирма; -Декларация, че служителите ще бъдат обучени за работа със системите за видеонаблюдение и СОТ, за постовете, където се изисква това умение. 11. Участниците следва да гарантират опазване на информационни данни за охраняваните обекти - етап провеждане на процедура и етап изпълнение на договора (от всички служители). Участниците представят декларация.

ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

ДА

Нормативни разпоредби

Закон за частната охранителна дейност и Наредба 9/04.12.2006 год за придобиване на квалификация по професия охранител.

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговорен за изпълнението на услугата

НЕ



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критериите, посочени в спецификациите, поканата за представяне на оферти или за договаряне или в описателния документ:
Показател: Финансов (ценови) показател - Предлагана цена ; тежест: 70
Показател: Технически показател - Представено предложение за изпълнение на поръчката ; тежест: 30
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, даден от възложителя

13ТП-260А020

ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
10.02.2014 г.  Час: 12:00
Платими документи

ДА

Цена
24 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията може да се закупува или получава всеки работен ден от 9:00 до 11:00 ч. и от 15:30 до 17:00 ч. в ЦУ на НЕК ЕАД от управление “Обществени поръчки“, след заплащането й в брой в касата на ЦУ на НЕК ЕАД, ул.”Веслец” № 5 или след банков превод по сметка на НЕК ЕАД в “ЮРОБАНК И ЕФ ДЖИ БЪЛГАРИЯ” АД. Банкова сметка в лева: BG07BРВІ79421087792201, BIC: BРBІBGSF

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
20.02.2014 г.  Час: 12:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

120

IV.3.7) Условия за отваряне на офертите
Дата: 20.02.2014 г.  Час: 15:00
Място

Цу на НЕК ЕАД, ул. "Веслец" №5, гр. София

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Участници или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

06.01.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция Въоръжена охрана от един пост на язовирна стена „Белмекен”
1) Кратко описание

Охраната е въоръжена и се осъществява денонощно с по един охранител на смяна. Охранителите от този пост осъществяват пропускателен режим в района на хидроенергиен комплекс "Белмекен-Сестримо-Чаира".

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

79700000

Описание:

Детективски и охранителни услуги

3) Количество или обем

Охраната е въоръжена и се осъществява денонощно с по един охранител на смяна.

Прогнозна стойност, без ДДС
36000 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Начална дата , Крайна дата 14.02.2015 г. 
5) Допълнителна информация

1.Участникът следва да представи информация за общия оборот от извършена охранителна дейност за последните три години в зависимост от датата, на която е учреден или е започнал дейността си-за обособена позиция 1 (лот1) - не по-малко от 36 000,00 (тридесет и шест хиляди) лева без ДДС. 2.Участниците представят декларация – списък с договори за охрана на обекти, реализирани през последните три години. Представят се референции, които съдържат наименование на поръчката, № и дата на договора, стойност, допълнителни данни за обектите, актуален телефон за връзка. Референциите да кореспондират с посочените в декларацията-списък договори- за обособена позиция 1 (лот1) – успешно изпълнение на поне един договор за въоръжена охрана на обект, съгласно ПМС № 181/20.07.2009 г., реализиран през последните три години. 3.Участниците следва да разполагат с техническото оборудване, необходимо за изпълнение на поръчката, при минимални изисквания: - Разработена, внедрена и действаща техническа система за осъществяване на контрол на охранителните екипи във връзка с изпълнение на функционалните им задължения. Участниците представят декларация – свободен текст, че ползват техническа система, както и описание на техническата система за осъществяване на контрол на охранителните екипи във връзка с изпълнение на функционалните задължения на охранителния състав. 3. Участниците да разполагат с минимум 11 броя огнестрелни оръжия (съгласно изискванията на чл.6, ал.2 във връзка с чл. 4, ал. 2 от Закона за оръжията, боеприпасите, взривните вещества и пиротехническите изделия) за изпълнение на обществената поръчка по всички обособени позиции, над броя ползвани в момента оръжия за охрана на други обекти, предназначени за охрана на обектите, при минимални изисквания-за обособена позиция № 1 - 1 брой огнестрелно оръжие. В случай, че участникът участва за една обособена позиция следва да разполага с изискуемия минимален брой огнестрелни оръжия за тази позиция. Представя се декларация, свободен текст за удостоверяване изискванията и ксерокопие от разрешение за съхранение с приложен списък на оръжието, закупено и съхранявано от фирмата-кандидат на територията на Р. България, заверено от съответните служби „Контрол на общоопасните средства“ към Министерството на вътрешните работи. 5. Участниците да разполагат с ресурси да зачислят униформено облекло, служебна идентификационна карта, отличителен знак, оръжие и каси за съхранението му, помощни и технически средства, които са задължителни при упражняване на дейността по охрана. Участниците прилагат декларация – свободен текст за удостоверяване изискванията. Към декларацията се прилагат образци или снимки на служебна идентификационна карта, отличителен знак и униформено облекло, които са задължителни при упражняване на дейността по охрана, както и снимки на ползваните помощни и технически средства.


Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция Въоръжена охрана от един пост и eдин автопатрул на обектите от каскада „Баташки водносилов път”
1) Кратко описание

Въоръжена охрана от един пост и един автопатрул на обектите от каскада „Баташки водносилов път”.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

79700000

Описание:

Детективски и охранителни услуги

3) Количество или обем

Охраната е въоръжена и се осъществява денонощно с по един охранител на смяна на стационарен пост „основен изпускател“. Денонощните мобилните групи (автопатрул) са въоръжени и са с по двама охранители на смяна. Придвижването на групата се извършва с технически изправен високопроходим автомобил, съобразен с тежките високопланински терени и климатични условия. През денонощието се извършват мобилни обходи и огледи, по маршрути в района, по предварително одобрени графици.

Прогнозна стойност, без ДДС
108000 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Начална дата , Крайна дата 14.02.2015 г. 
5) Допълнителна информация

1. Информация за общия оборот от извършена охранителна дейност за последните три години в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си-за обособена позиция 2 (лот2) - не по-малко от 108 000 (сто и осем хиляди) лева, без ДДС. 2.2.Участниците представят декларация – списък с договори за охрана на обекти, реализирани през последните три години. Представят се референции, които съдържат наименование на поръчката, № и дата на договора, стойност, допълнителни данни за обектите, актуален телефон за връзка. Референциите да кореспондират с посочените в декларацията-списък договори- за обособена позиция2 (лот2) – успешно изпълнение на поне един договор за въоръжена охрана на обект, съгласно ПМС № 181/20.07.2009 г., от значение за националната сигурност и поне един договор за въоръжена охрана с автопатрул, реализиран през последните три години. 3. Участниците следва да разполагат с техническото оборудване, необходимо за изпълнение на поръчката, при минимални изисквания: - Разработена, внедрена и действаща техническа система за осъществяване на контрол на охранителните екипи във връзка с изпълнение на функционалните им задължения. Участниците представят декларация – свободен текст, че ползват техническа система, както и описание на техническата система за осъществяване на контрол на охранителните екипи във връзка с изпълнение на функционалните задължения на охранителния състав. -Наличие на моторно превозно средство с повишена проходимост. Минимални изисквания – един брой МПС с повишена проходимост в добро техническо състояние. Участниците представят декларация – свободен текст с посочване на МПС и прилагат копие от валидно удостоверение за техническа изправност; 4. Участниците да разполагат с минимум 11 броя огнестрелни оръжия (съгласно изискванията на чл.6, ал.2 във връзка с чл. 4, ал. 2 от Закона за оръжията, боеприпасите, взривните вещества и пиротехническите изделия) за изпълнение на обществената поръчка по всички обособени позиции, над броя ползвани в момента оръжия за охрана на други обекти, предназначени за охрана на обектите, при минимални изисквания -за обособена позиция № 2 – 3 броя огнестрелно оръжие. В случай, че участникът участва за една обособена позиция следва да разполага с изискуемия минимален брой огнестрелни оръжия за тази позиция. Представя се декларация, свободен текст за удостоверяване изискванията и ксерокопие от разрешение за съхранение с приложен списък на оръжието, закупено и съхранявано от фирмата-кандидат на територията на Р. България, заверено от съответните служби „Контрол на общоопасните средства“ към Министерството на вътрешните работи. 5. Участниците да разполагат с ресурси да зачислят униформено облекло, служебна идентификационна карта, отличителен знак, оръжие и каси за съхранението му, помощни и технически средства, които са задължителни при упражняване на дейността по охрана. Участниците прилагат декларация – свободен текст за удостоверяване изискванията. Към декларацията се прилагат образци или снимки на служебна идентификационна карта, отличителен знак и униформено облекло, които са задължителни при упражняване на дейността по охрана, както и снимки на ползваните помощни и технически средства.


Обособена позиция № 3 / Заглавие на обособената позиция Въоръжена охрана от три поста в Язовирен район „Родопи” на каскада "Досп.ат-Въча"
1) Кратко описание

Язовирен район ”Родопи” е обект от Каскада „Доспат - Въча” и е разположен в Западните Родопи на територията на Смолянска област. Обектите от Каскада „Доспат - Въча” са стратегически от значение за националната сигурност. Същите се охраняват от охранителна фирма.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

79700000

Описание:

Детективски и охранителни услуги

3) Количество или обем

Охраната е въоръжена и се осъществява денонощно: - на Сухата зона на главна напорна деривация от един денонощен подвижен пост с по двама охранители на смяна; - на стената на изравнител „Тешел“ – с два денонощни поста с по един охранител на смяна. През денонощието ще се извършват пеши обходи и огледи, по маршрути в района, по предварително одобрени графици.

Прогнозна стойност, без ДДС
144000 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Начална дата , Крайна дата 14.02.2015 г. 
5) Допълнителна информация

1.Информация за общия оборот от извършена охранителна дейност за последните три години в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си-за обособена позиция 3 (лот 3) - не по-малко от 144 000 ( сто четиридесет и четири хиляди) лева без ДДС. 2.Участниците представят декларация – списък с договори за охрана на обекти, реализирани през последните три години. Представят се референции, които съдържат наименование на поръчката, № и дата на договора, стойност, допълнителни данни за обектите, актуален телефон за връзка. Референциите да кореспондират с посочените в декларацията-списък договори- за обособена позиция 3 (лот3) – успешно изпълнение на поне един договор за въоръжена охрана на обект, съгласно ПМС № 181/20.07.2009 г., реализиран през последните три години. 3. Участниците следва да разполагат с техническото оборудване, необходимо за изпълнение на поръчката, при минимални изисквания: - Разработена, внедрена и действаща техническа система за осъществяване на контрол на охранителните екипи във връзка с изпълнение на функционалните им задължения. Участниците представят декларация – свободен текст, че ползват техническа система, както и описание на техническата система за осъществяване на контрол на охранителните екипи във връзка с изпълнение на функционалните задължения на охранителния състав. 4. Участниците да разполагат с минимум 11 броя огнестрелни оръжия (съгласно изискванията на чл.6, ал.2 във връзка с чл. 4, ал. 2 от Закона за оръжията, боеприпасите, взривните вещества и пиротехническите изделия) за изпълнение на обществената поръчка по всички обособени позиции, над броя ползвани в момента оръжия за охрана на други обекти, предназначени за охрана на обектите, при минимални изисквания-за обособена позиция № 3 – 4 броя огнестрелно оръжие В случай, че участникът участва за една обособена позиция следва да разполага с изискуемия минимален брой огнестрелни оръжия за тази позиция. Представя се декларация, свободен текст за удостоверяване изискванията и ксерокопие от разрешение за съхранение с приложен списък на оръжието, закупено и съхранявано от фирмата-кандидат на територията на Р. България, заверено от съответните служби „Контрол на общоопасните средства“ към Министерството на вътрешните работи. 5. Участниците да разполагат с ресурси да зачислят униформено облекло, служебна идентификационна карта, отличителен знак, оръжие и каси за съхранението му, помощни и технически средства, които са задължителни при упражняване на дейността по охрана. Участниците прилагат декларация – свободен текст за удостоверяване изискванията. Към декларацията се прилагат образци или снимки на служебна идентификационна карта, отличителен знак и униформено облекло, които са задължителни при упражняване на дейността по охрана, както и снимки на ползваните помощни и технически средства.


Обособена позиция № 4 / Заглавие на обособената позиция Въоръжена охрана от три поста на обекти от Язовирен район „Овчарица” и „Розов кладенец“
1) Кратко описание

Обектите от язовирни райони „Овчарица” и „Розов кладенец” са разположени на територията на Старозагорска област и се охраняват от фирма. Обектите от язовирен район „Овчарица” са стратегически от значение за националната сигурност.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

79700000

Описание:

Детективски и охранителни услуги

3) Количество или обем

Охраната е въоръжена и се осъществява денонощно на всеки от обектите от един пост с по един охранител на смяна. През денонощието се извършват пеши обходи и огледи, по маршрути в района, по предварително одобрени графици през определени часове.

Прогнозна стойност, без ДДС
108000 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Начална дата , Крайна дата 14.02.2015 г. 
5) Допълнителна информация

1. Информация за общия оборот от извършена охранителна дейност за последните три години в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си -за обособена позиция 4 (лот 4) - не по-малко от 108 000 (сто и осем хиляди) лева без ДДС. 2.Участниците представят декларация – списък с договори за охрана на обекти, реализирани през последните три години. Представят се референции, които съдържат наименование на поръчката, № и дата на договора, стойност, допълнителни данни за обектите, актуален телефон за връзка. Референциите да кореспондират с посочените в декларацията-списък договори- за обособена позиция 4 (лот4) – успешно изпълнение на поне един договор за въоръжена охрана на обект, съгласно ПМС № 181/20.07.2009 г., реализиран през последните три години. 3. Участниците следва да разполагат с техническото оборудване, необходимо за изпълнение на поръчката, при минимални изисквания: - Разработена, внедрена и действаща техническа система за осъществяване на контрол на охранителните екипи във връзка с изпълнение на функционалните им задължения. Участниците представят декларация – свободен текст, че ползват техническа система, както и описание на техническата система за осъществяване на контрол на охранителните екипи във връзка с изпълнение на функционалните задължения на охранителния състав. 4.Участниците да разполагат с минимум 11 броя огнестрелни оръжия (съгласно изискванията на чл.6, ал.2 във връзка с чл. 4, ал. 2 от Закона за оръжията, боеприпасите, взривните вещества и пиротехническите изделия) за изпълнение на обществената поръчка по всички обособени позиции, над броя ползвани в момента оръжия за охрана на други обекти, предназначени за охрана на обектите, при минимални изисквания -за обособена позиция № 4 – 3 броя огнестрелно оръжие. В случай, че участникът участва за една обособена позиция следва да разполага с изискуемия минимален брой огнестрелни оръжия за тази позиция. Представя се декларация, свободен текст за удостоверяване изискванията и ксерокопие от разрешение за съхранение с приложен списък на оръжието, закупено и съхранявано от фирмата-кандидат на територията на Р. България, заверено от съответните служби „Контрол на общоопасните средства“ към Министерството на вътрешните работи. 5. Участниците да разполагат с ресурси да зачислят униформено облекло, служебна идентификационна карта, отличителен знак, оръжие и каси за съхранението му, помощни и технически средства, които са задължителни при упражняване на дейността по охрана. Участниците прилагат декларация – свободен текст за удостоверяване изискванията. Към декларацията се прилагат образци или снимки на служебна идентификационна карта, отличителен знак и униформено облекло, които са задължителни при упражняване на дейността по охрана, както и снимки на ползваните помощни и технически средства.