Версия за печат

00516-2014-0001

BG-София: 24 - Образователни услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 831545394

Изпълнителна агенция "Главна инспекция по труда", бул. "Княз Александър Дондуков" №3, За: Николай Тюркеджиев - началник на отдел "СУУС", дирекция "ФСД", Република България 1000, София, Тел.: 02 8101757, E-mail: nikolait@gli.government.bg, Факс: 02 8101757

Място/места за контакт: дирекция "ФСД", отдел "СУУС"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.gli.government.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.gli.government.bg/page.php?c=110.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган

Друг: Изпълнителна агенция

I.3) Основна дейност

Социална закрила

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

„Организиране и провеждане на обучение в областта на информационните технологии за администраторите на информационната система, разработвана по проект BG051PO001- 6.1.06 „Повишаване ефективността на контролната дейност на Изпълнителна агенция „Главна инспекция по труда“.

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 24 (24 - Образователни услуги)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
град София
Код NUTS: BG
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Предметът на поръчката се състои в организирането и провеждането на присъствено обучение в група с възможност за практически лабораторни упражнения на петима администратори на информационната система на Изпълнителна агенция «Главна инспекция по труда», разработвана по проект BG051PO001 - 6.1.06 „Повишаване ефективността на контролната дейност на Изпълнителна агенция „Главна инспекция по труда”. Обучението включва общо пет обучителни сесии по курсове на Майкрософт, както следва: 1 курс 10174 Configuring and Administering Microsoft SharePoint 2010 за пет участника с продължителност 5 дни (40 часа); 2 курс 10774 Querying Microsoft SQL Server 2012 за пет участника с продължителност 5 дни (40 часа); 3 курс 10775 Administering Microsoft SQL Server 2012 Databases за пет участника с продължителност 5 дни (40 часа); 4 курс 2576А Implementing and Administering Microsoft Internet Information Services (IIS) 6.0 за пет участника с продължителност 3 дни (24 часа); 5 курс: 5.1. 6421 Configuring and Troubleshooting a Windows Server 2008 Network Infrastructure за два участника с продължителност 5 дни (40 часа) и 5.2. 6425 Configuring Windows Server 2008 Active Directory Domain Services за трима участника с продължителност 5 дни (40 часа).

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

80510000, 80533000, 80570000

Описание:

Услуги по специализирано обучение
Услуги по компютърно обучение и получаване на знания в областта на информатиката
Услуги по обучение за повишаване квалификацията на персонала

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Обучението ще включва общо пет обучителни сесии по курсове на Майкрософт, както следва: 1 курс 10174 Configuring and Administering Microsoft SharePoint 2010 за пет участника с продължителност 5 дни (40 часа); 2 курс 10774 Querying Microsoft SQL Server 2012 за пет участника с продължителност 5 дни (40 часа); 3 курс 10775 Administering Microsoft SQL Server 2012 Databases за пет участника с продължителност 5 дни (40 часа); 4 курс 2576А Implementing and Administering Microsoft Internet Information Services (IIS) 6.0 за пет участника с продължителност 3 дни (24 часа); 5 курс: 5.1. 6421 Configuring and Troubleshooting a Windows Server 2008 Network Infrastructure за два участника с продължителност 5 дни (40 часа) и 5.2. 6425 Configuring Windows Server 2008 Active Directory Domain Services за трима участника с продължителност 5 дни (40 часа).

Стойност, без да се включва ДДС
30000 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Завършване

30.05.2014 г. 

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие в процедурата за възлагане на обществена поръчка се представя в една от формите по чл. 60, ал.1 от Закона за обществените поръчки. Гаранцията за участие в обществената поръчка е в размер на – 300.00 (триста) лева. Гаранцията се представя в една от следните форми - парична сума, внесена по сметка на възложителя – УНИКРЕДИТ БУЛБАНК, КЛОН БАТЕНБЕРГ, IBAN BG76UNCR9660 3319 827610, BIC UNCRBGSF или неотменяема и безусловна банкова гаранция съгласно Приложение № 4 от Документацията за участие. При подписване на договора, кандидатът определен за изпълнител, трябва да представи документ за внесена гаранция за изпълнение на договора в размер на 3% (три процента) от предложената от него стойност на договора. Гаранцията за изпълнение се представя в една от следните форми - парична сума, внесена по сметка на възложителя – УНИКРЕДИТ БУЛБАНК, КЛОН БАТЕНБЕРГ, IBAN BG76UNCR9660 3319 827610, BIC UNCRBGSF или неотменяема и безусловна банкова гаранция. Валидността на банковата гаранция за участие следва да бъде не по-малко от 30 (тридесет) дни след изтичане срока на валидност на офертата на участника. Гаранцията за изпълнение следва да бъде с валидност не по-малко от 30 (тридесет) работни дни след изтичане срока на договора и се освобождава до 30 (тридесет) работни дни след изтичане срока на договора. Освобождаването на гаранциите става по реда на чл.62 от ЗОП.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Всички плащания се извършват в срок до 30 /тридесет/ работни дни след завършване на обучението, представяне на фактура оригинал за пакетна услуга за всички курсове, включени в обучението, със стойности за всеки от курсовете, доклад за организацията и провеждането на обучението, списъци със съответните имена, месторабота и подпис на участниците в обучението, одобрен доклад за обучението, с посочени отделни цени на извършените услуги за съответното събитие, формиращи стойността на пакетната услуга, съгласно фактурата, подписан приемо-предавателен протокол. Цените следва да бъдат предложени в български лева. Финансирането ще бъде осигурено по проект BG051PO001- 6.1.06 „Повишаване ефективността на контролната дейност на Изпълнителна агенция „Главна инспекция по труда”, финансиран по Оперативна програма "Развитие на човешките ресурси" и осъществяван с финансовата подкрепа на Европейския социален фонд и Ребулика България.

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

В случай, че участникът участва като обединение или консорциум, което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице, тогава участниците в обединението (или консорциума) сключват споразумение. Споразумението трябва да съдържа клаузи, които гарантират, че всички членове на обединението/консорциума са отговорни, заедно и поотделно, по закон за изпълнението на договора и че всички от членовете на обединението/консорциума са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора. Участниците в обединението/консорциума трябва да определят едно лице, което да представлява обединението/консорциума за целите на поръчката. Не се допускат промени в състава на обединението след изтичането на срока за подаването на офертата. Когато не е приложено споразумение за създаването на обединение/консорциум, или в приложеното споразумение липсват клаузи, гарантиращи изпълнението на горепосочените условия или състава на обединението се е променил след подаването на офертата – участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка. Когато определеният изпълнител е неперсонифицирано обединение на физически и/ или юридически лица, договорът за обществена поръчка се сключва след представяне на заверено копие от удостоверение за регистрация по БУЛСТАТ и заверено копие от удостоверение за данъчна регистрация на създаденото обединение. В случаите, когато обединението се състои от чуждестранни физически и/ или юридически лица, те следва да представят еквивалентен документ за регистрация, издаден от съдебен или административен орган на държавата, в която те са установени. При участници обединения се представя документ за образуване на обединението- оригинал или нотариално заверено копие, подписан от лицата в обединението, в който задължително се посочва представляващият го.

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

ДА

Описание на особените условия

Ако участникът е чуждестранно физическо или юридическо лице, представените документи, удостоверяващи липсата на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1, б. „а” до б. „д” и ал. 2, т. 5 от ЗОП, чл. 47, ал. 1, т. 2 и 3, ал. 2, т. 1, 3 и 4 от ЗОП и чл. 47, ал. 2, т. 2а и ал. 5 от ЗОП трябва да отговарят на изискванията на чл. 48 ал. 1 ЗОП. Когато участникът в процедурата е обединение/ консорциум от фирми “Административните сведения” от документацията за участника се попълва от обединението/ консорциума, като се сочи адресът за кореспонденция на обединението/ консорциума, за лице за контакти се сочи лицето представляващо обединението/ консорциума). Когато участник в процедурата е обединение, което не е ЮЛ, регистрационните документи, както и декларациите по чл. 47, ал. 1, 2 и 5 посочени в р.ІІІ.2.1. от Обявлението се представят за всяко физическо лице или юридическо лице, включено в обединението. Когато участникът в процедура е чуждестранно ФЛ или ЮЛ или техни обединения, регистрационните документи се представя в официален превод, а документите по чл. 56, ал. 1, т. 4, 5 и 6 от ЗОП (посочени в Р. ІІІ.2.1. от настоящото обявление, които са на чужд език, се представят в превод. При участници обединения се представя документ (включително участникът може да представи и договор за създаване на обединение в оригинал или нотариално заверено копие), подписан от лицата в обединението, в който задължително се посочва представляващият го.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

1.1. Участник в процедурата може да бъде всяко физическо/ юридическо лице или тяхно обединение, което отговаря на условията, посочени от Възложителя, както и на всички изисквания, произтичащи от Закона за обществените поръчки, свързаните с него подзаконови нормативни актове и релевантното към поръчката законодателство. 1.2. Участник, за когото е налице някое от обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1, б. „а” до б. „д” и ал. 2, т. 5 от ЗОП, чл. 47, ал. 1, т. 2 и 3, ал. 2, т. 1, 3 и 4 от ЗОП и чл. 47, ал. 2, т. 2а и ал. 5 от ЗОП се отстранява от участие в процедурата. 1.3. Участниците са длъжни да съблюдават сроковете и документацията за участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка. Невъзможността да се представи цялата информация или представянето на оферта, неотговаряща на обявените от Възложителя условия, при всички случаи е риск за съответния участник и може да доведе до неговото отстраняване. Всеки участник следва да представи следните документи: в Плик №1 - 1. Оферта - по образец (Приложение№1); 2. Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника (Приложение №2); 3. Административни сведения - по образец (Приложение №3); 4. Заверено копие на документ за самоличност на участника, ако е физическо лице, респ. заверено копие на документ за регистрация или единен идентификационен код /ЕИК/, ако е юридическо лице или едноличен търговец; Когато участникът не представи ЕИК съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, освен копие от документа за регистрация, прилага и документ за актуално състояние, издаден не по-рано от 3 (три) месеца от посочената в обявлението дата на отваряне на офертите (за участник- чуждестранно лице, или участник- българско ЮЛ, което не е търговец).5. Документ за внесена гаранция за участие в процедурата; 6. Декларации за отсъствие на обстоятелствата по чл.47,ал.1,т.1, б.а-д, и ал. 2, т. 5 , по чл. 47, ал. 1, т. 2 и 3, ал. 2, т. 1, 3 и 4, ал. 5, т. 2 и и по чл. 47, ал. 2, т. 2а и ал. 5, т.1 от ЗОП, подписани саморъчно от лицето, което следва да подаде съответната декларация (Приложения №10, 11 и 12); 7. Декларация за запознаване с условията на поръчката и неразгласяване на информация – по образец (Приложение №17);.9. Доказателства за икономическото и финансовото състояние на участника (съгласно т.ІІІ.2.2 от обявлението);10. Доказателства за техническите възможности и квалификацията на участника (съгласно т.ІІІ.2.3 от обявлението);11. Декларация за използване/ неизползване на подизпълнител/-и/ – по образец с посочена информация относно вида на работите извършвани от подизпълнителите, както и дела на тяхното участие (Приложение №13);12. Списък на подизпълнителите, които ще участват при изпълнението на поръчката, ако участникът предвижда подизпълнител/-и/. 13. Декларация за съгласие за участие като подизпълнител – по образец (Приложение №14). Попълва се, подписва се и се подпечатва от представляващия подизпълнителя по приложения към документацията образец (ако участникът предвижда участие на подизпълнител/-и/);14. Документите по чл.56, ал.1, т.1, 4, 5 и 6 от ЗОП за всеки подизпълнител, като изискванията се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие (ако участникът предвижда подизпълнител/-и/);15. Декларация за приемане на клаузите на проекта на договор за обществена поръчка – по образец (Приложение №18);16. Оригинал или нотариално заверено копие на пълномощно (ако участникът се представлява от пълномощник). При участие на обединение, което не е ЮЛ, изброените документи се представят съгласно чл.56, ал.3 от ЗОП заедно с документ, подписан от лицата в обединението, в който задължително се посочва представляващият. В Плик №2 - Техническо предложение за изпълнение на поръчката (Приложение №15) и Срок за изпълнение на поръчката (Приложение №21); В Плик №3 - Ценова оферта (по образец Приложение №16).

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

1.Заверено от участника копие на годишен баланс и отчет на приходите и разходите от годишния финансов отчет за всяка една от последните 3 (три) счетоводно приключени години в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която участникът е установен, при условие че същите не са обявени в Търговски регистър. 2. Информация за общия оборот и оборота на участника формиран от сходни на предмета на поръчката дейности съгласно Приложение № 5, за последните три години считано от крайния срок за подаване на оферти или в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си. Когато по обективни причини участникът не може да представи исканите от Възложителя документи, той може да докаже икономическото и финансовото си състояние с всеки друг документ, който Възложителят приеме за подходящ.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

Участниците трябва да докажат: извършен общ оборот в размер на не по-малко от 60 000.00 лева и извършен специфичен оборот, формиран от сходни дейности обект на настоящата поръчка в размер на не по-малко от: 45 000.00 лева - общо за последните три години, считано от крайния срок за подаване на оферти, или в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си.

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

1. Списък с основните договори с обект, сходен с обекта на поръчката изпълнени от участника през последните три години, считано от датата, определена като краен срок за подаване на офертите, с посочена, цена, място и срокове на изпълнение, и клиенти, съгласно Приложение №6. Обстоятелствата, декларирани в списъка с посочените договори се доказват с приложени към списъка референции/ препоръки за добро изпълнение/копие на договори. Договори в процес на изпълнение няма да бъдат признавани. 2. Сертификат за специализиран учебен център за техническо обучение на Microsoft Microsoft Certified Partner for Learning Solutions (Microsoft CPLS) (или еквивалент) (заверено от участникът копие). 3. Списък на експертите, ангажирани с осъществяването на поръчката, придружен с изготвени автобиографии и декларации на ключовите експерти, както и с доказателства, които удостоверяват професионалната квалификация и опит на посочените в списъка лица (дипломи за завършено висше образование, сертификати, професионални автобиографии, трудови книжки, трудови и/ или облигационни договори и други документи, доказващи образованието, професионалната квалификация и опита на лицата).

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1. Участникът следва да докаже опит в изпълнението на най-малко 1 (един) договор с предмет, сходен с предмета на настоящата обществена поръчка, придружен с препоръка за добро изпълнение, на обща стойност равна или по-висока от стойността на обществената поръчка, като изпълнението е качествено, в срок и без недостатъци. 2. Участникът следва да представи сертификат за специализиран учебен център за техническо обучение на Microsoft Microsoft Certified Partner for Learning Solutions (Microsoft CPLS) или еквивалентен такъв, чрез който да е оторизиран да провежда официални учебни курсове по програмата Microsoft Official Curriculum (MOC). 3. Участникът следва да разполага с достатъчен брой експерти с подходяща квалификация и опит за успешното изпълнение на задачата в рамките на определения срок, като основният екип следва да включва минимум: Ключов експерт Ръководител: изисквания - висше образование, опит в организирането и/или провеждането на минимум 3(три) събития – обучения, семинари, кръгли маси, конференции, работни срещи или други подобни комуникационни дейности с не по малко от 5 (пет) участника всяко; Ключов експерт Лектор – минимум двама: изисквания - висше образование; сертификация като Microsoft инструктор (или еквивалент) за технологията за която ще обучава, членство в Microsoft Certified Trainers (MCT)), участие като инструктор в минимум 5 (пет) курса за обучение по технологията, по която ще обучава (ще се признае и участия в курс за обучение на предходна версия на същия продукт)

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата
Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

ДА

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за предварителна информация

Номер на обявлението в ОВ на ЕС: 2013/S 246 - 428916 от 19.12.2013 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
07.02.2014 г.  Час: 17:30
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
17.02.2014 г.  Час: 17:30
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
Български

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

120

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 18.02.2014 г.  Час: 13:00
Място

Административна сграда на Изпълнителна агенция "Главна инспекция по труда" на адрес: гр. София, бул. "Княз Александър Дондуков" №3, Заседателна зала /ст. 107/.

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

При отварянето на офертите могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
Това представлява периодично пвтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

ДА

Поръчката е свързана с реализирането на проект BG051PO001- 6.1.06 „Повишаване ефективността на контролната дейност на Изпълнителна агенция „Главна инспекция по труда”, финансиран по Оперативна програма "Развитие на човешките ресурси".

VI.3) Допълнителна информация

Настоящото обявление се изпраща по електронен път, а от датата на публикуването му в електронен вид до 10 дни преди изтичането на срока за получаване на офертите се предоставя пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата на интернет страницата на ИА ГИТ (на адрес: http://gli.government.bg/page.php?c=110). До 10 дни преди изтичането на срока за получаване на офертите документацията за участие може да се получава на хартиен носител в Деловодството на Изпълнителна агенция "Главна инспекция по труда" на адрес: гр. София, бул. "Княз Александър Дондуков" №3, ст. 113, всеки работен ден от 9:00 ч. до 17:30 ч.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Сроковете за обжалване са посочени в чл.120, ал. 5, т. 1 и ал. 6 от ЗОП, като жалба срещу решението за откриване на процедурата и/ или решението за промяна може да се подава в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл.27а, ал.3 от ЗОП. Ако датите на публикуване на обявленията в Регистъра на обществените поръчки и в "Официален вестник" на Европейския съюз са различни, срокът за обжалване тече от по-късната дата (чл.120, ал.10 от ЗОП).

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

06.01.2014 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ