Версия за печат

01071-2014-0001

BG-Долни Дъбник: 12 - Архитектурни и инженерни услуги; услуги по градоустройствено планиране и паркова архитектура, инженерно ориентирани научни и технически консултантски услуги; технически изпитвания и анализи

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Долни Дъбник, ул. "Христо Янчев" № 59, За: Росен Монов - Главен експерт "Обществени поръчки", РБългария 5870, Долни Дъбник, Тел.: 06514 2454, E-mail: mun_dabnik@mail.bg, Факс: 06514 2070

Място/места за контакт: Община Долни Дъбник

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.dolni-dabnik.acstre.com..

Адрес на профила на купувача: http://www.dolni-dabnik.acstre.com..

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Упражняване на строителен надзор на обект: „Реконструкция и подмяна на водопроводна мрежа на с. Петърница, общ. Долни Дъбник”.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 12
Място на изпълнение: село Петърница, Община Долни Дъбник
Код NUTS: BG314
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Предметът на настоящата обществена поръчка е свързан с избор на изпълнител на консултантска услуга за упражняване на строителен надзор при изпълнението на обект: „Реконструкция и подмяна на водопроводна мрежа на с. Петърница, общ. Долни Дъбник”.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

71521000

Описание:

Строителен надзор по време на строителството

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Предметът на настоящата обществена поръчка е свързан с избор на изпълнител, който да предостави следните услуги: Дейност 1. Упражняване на строителен надзор по време на строителството на обектите (чл.168, ал. 2 от ЗУТ) в обем и обхват съгласно изискванията на ЗУТ и съответните подзаконови нормативни актове, вкл. надзор върху съставяните при строителството актове и протоколи по ЗУТ и изготвяне на окончателен доклад по чл. 168, ал. 6 от ЗУТ; Дейност 2. Контрол на количествата, качеството и съответствието на изпълняваните строителни и монтажни работи и влаганите материали с договорите за изпълнение на строителството, съгласно чл. 166, ал.1, т. 2 от ЗУТ; Дейност 3. Изготвяне на технически паспорт на обектите съгласно чл. 176б от ЗУТ и в обхвата, посочен в чл. 4 от НАРЕДБА № 5 от 28.12.2006 г. за техническите паспорти на строежите, издадена от министъра на регионалното развитие и благоустройството, обн., ДВ, бр. 7/2007г.

Прогнозна стойност без ДДС
80000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Завършване

15.06.2015 г. 


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Всеки участник е длъжен да представи гаранция за участие в процедурата, а определеният изпълнител представя гаранция за изпълнение при подписването на договора. Гаранциите за участие или изпълнение се представя в една от следните форми: а) депозит на парична сума по сметка на Възложителя; б) банкова гаранция в полза на Възложителя. Гаранцията за участие е в размер на 800 лв. (осемстотин лева). Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 3% (три процента) от стойността на договора. Участникът или определеният изпълнител избира сам формата на гаранцията за участие или изпълнение. Когато гаранция за участие или изпълнение е парична сума, същата се внася по банков път по следната сметка на Община Долни Дъбник: IBAN: BG23 BUIN 9561 3300 2551 51; BIC: BUINBGSF, Банка „АЛИАНЦ БАНК БЪЛГАРИЯ” АД, клон Плевен В нареждането за плащане и банковата гаранция задължително следва да бъде записано наименованието на обществената поръчка. Ако Участникът представя Гаранция за участие под формата на Банкова гаранция, то същата трябва да бъде открита в съответствие с условията по приложения в документацията образец на Банкова гаранция. Гаранцията трябва да бъде неотменима и безусловна, с възможност да се усвои изцяло или на части. Същата следва да съдържа задължение на банката-гарант да извърши безотказно и безусловно плащане при първо писмено искане на Възложителя. Валидността на гаранцията за участие следва да бъде не по-малко от 180 календарни дни след датата, определена в Обявлението за обществена поръчка като краен срок за подаване на офертите. Когато участникът избере Гаранцията за изпълнение да бъде Банкова гаранция, тогава в нея трябва да бъде изрично записано, че тя е безусловна и неотменима, че е в полза на Възложителя и че е със срок на валидност най – малко 60 (шестдесет) календарни дни, след датата на приключване на договора. Същата трябва да бъде открита в съответствие с условията по приложения в документацията образец на банкова гаранция за изпълнение на договора. Банковите разходи по откриването на гаранциите са за сметка на участника, съответно изпълнителя. Разходите по евентуалното им усвояване – за сметка на възложителя. Участникът, съответно изпълнителят, трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранцията така, че размера на получената от възложителя гаранция да не бъде по-малък от определения в настоящата процедура. Банковата гаранция или съответния платежен документ, доказващ внасянето на гаранцията, се представят в оригинал. Преди изтичане на срока на валидност на Гаранцията за участие и Гаранцията за изпълнение, възложителят може да поиска от участниците в обществената поръчка да удължат срока й. Когато участникът или избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията (чл.60, ал.3 от ЗОП). Възложителят има право да задържи гаранцията за участие до решаване на спора, когато участникът в процедурата за възлагане на обществена поръчка обжалва решението, с което се обявяват резултатите от предварителния подбор, или решението за определяне на изпълнител (чл.61, ал.1 от ЗОП). Възложителят освобождава гаранцията за участие съгласно чл.62 от ЗОП. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за възлагане на обществена поръчка. Възложителят освобождава гаранциите без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

1. Авансово плащане в размер на 30% от общата цена по договора, без ДДС. Сумата е платима в срок до 30 (тридесет) календарни дни след представяне на оригинална фактура. 2. Окончателно плащане в размер на разликата между стойността на всички признати от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ работи, извършени от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ и сумата по авансовото плащане. Плащането се извършва в срок до 30 (тридесет) календарни дни след подписване на окончателен двустранен предавателно-приемателен протокол, в това число за представяне на окончателен доклад за строежа в съответствие с разпоредбите на чл. 168, ал. 6 от ЗУТ и неговото одобряване от Възложителя; издаване на удостоверение за въвеждане на обекта в експлоатация по чл.177 от ЗУТ, както и след представяне на оригинална фактура.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Възложителят, с оглед предоставената му правна възможност в чл.25, ал.3, т.2 от ЗОП не поставя и няма изискване за създаване на юридическо лице, в случай, че избраният за Изпълнител участник е обединение от физически и/или юридически лица. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, към офертата се представя Споразумението за създаване на обединение за участие в настоящата обществена поръчка, което следва да бъде представено в оригинал или нотариално заверено копие и в текста му задължително да се съдържа посочване на Възложителя и процедурата, за която се обединяват. Споразумението трябва да съдържа клаузи, които гарантират, че: 1. всички членове на обединението са отговорни солидарно - заедно и поотделно, за изпълнението на договора; 2. е определен водещ член на обединението, който е упълномощен да задължава, да получава указания за и от името на всеки член на обединението; 3. изпълнението на договора, включително плащанията, са отговорност на водещия член на обединението, без това да води до отпадане на солидарната отговорност на останалите членове на обединението; 4. всички членове на обединението са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора; 5. е направено разпределение на дейностите на отделните членове на обединението, с ясно и конкретно посочване на обекта/ите и/или дейностите, които всеки от тях ще изпълнява в рамките на договора за изпълнение на обществената поръчка. Участниците в обединението задължително в споразумението трябва да определят конкретно/и лице/а, което/които да представлява/т обединението като цяло и съответните му членове - за целите на поръчката. Не се допускат промени в състава на обединението след подаването на офертата за участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка. В случай, че определеният изпълнител е неперсонифицирано обединение на физически и/или юридически лица преди сключване на договора е необходимо да представи заверено копие на удостоверение на данъчна регистрация и регистрация по БУЛСТАТ на създаденото обединение. В случай, че обединението се състои от чуждестранни физически и/или юридически лица, те представят еквивалентен документ за регистрация от държавата, в която са установени. За участниците – обединения следва да бъдат спазени изискванията съгласно чл. 56, ал. 3 на ЗОП. Когато участникът в процедура е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения следва да бъдат спазени изискванията съгласно чл. 56, ал. 4 на ЗОП.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: В процедурата за възлагане на общ. поръчка може да участва всяко българско или чуждестранно физ. или юрид. лице, както и техни обединения, което отговаря на изискванията, посочени в ЗОП и на условията в обявлението и документ. за участиe. Не може да участва във възлагането на обществената поръчка лице, съответно Възложителят ще отстрани от участие в процедурата всеки участник, при който е налице някое от следните обстоятелства: 1. е осъден с влязла в сила присъда за: престъпление против финансовата, данъчната или осигурителната система (включително изпиране на пари) по чл. 253-260 от Наказателния кодекс (НК); подкуп по чл. 301-307 от НК; участие в организирана престъпна група по чл. 321 и 321а от НК; престъпление против собствеността по чл. 194 - 217 от НК; престъпление против стопанството по чл. 219 - 252 от НК, освен ако е реабилитиран; 2. обявен е в несъстоятелност; 3. е в производство по ликвидация или се намира в подобна процедура съгласно националните му закони и подзаконови актове; 4. е в открито производство по несъстоятелност, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от Търговския закон, а в случай че участникът е чуждестранно лице - се намира в подобна процедура съгласно националните му закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или участникът е преустановил дейността си; 5. е лишен от правото да упражнява професия или дейност, свързана с упражняване на строителен надзор, съгласно законодателството на държавата, в която е извършено нарушението; 6. има задължения по смисъла на чл. 162, ал. 2, т. 1 от Данъчно-осигурителния процесуален кодекс към държавата и към община, установени с влязъл в сила акт на компетентен орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията, или има задължения за данъци или вноски за социалното осигуряване съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен; 7. има наложено административно наказание за наемане на работа на незаконно пребиваващи чужденци през последните до 5 години. 8. осъден е с влязла в сила присъда за престъпление по чл. 313 от Наказателния кодекс във връзка с провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки; 9. участник, при който, лицата по чл.47, ал.4 от ЗОП са свързани лица по смисъла на §1, т.23а от Допълнителните разпоредби на Закона за обществените поръчки с възложителя или със служители на ръководна длъжност в неговата организация; 10. участник, който е сключил договор с лице по чл. 21 или чл. 22 от Закона за предотвратяване и установяване на конфликт на интереси. Изискванията по т.1,5,8 и 9 се прилагат от лицата по чл.47, ал.4 от ЗОП: За обстоятелствата по т.2,3,4,6,7 и 10, когато участникът е юридическо лице, е достатъчно подаване на декларация от едно от лицата, които могат самостоятелно да го представляват. Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, посочените по-горе изисквания от т.1 до т.10 важат за всеки отделен подизпълнител. Посочените в т.1 -10 изисквания се отнасят, както за участника, така и когато участникът е обединение - за всяко от лицата (физически или юридически), включени в Обединението. Когато участникът е чуждестранно физическо или юридическо лице или обединение на чуждестранни физически или юридически лица, то тези чуждестранни лица трябва да отговарят на горепосочените изисквания (от т.1 до т.8) в държавата, в която са установени. Участникът трябва да притежава Удостоверение за извършване на дейностите по чл. 166, ал. 1, т. 1 от ЗУТ или заверено копие от документ, удостоверяващ правото на участниците да извършват такава дейност, издаден от компетентен орган на държава - членка на Европейския съюз, или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, съгласно чл. 166, ал. 7 от ЗУТ. Органите, от които може да се получи информация за задълженията по чл.56, ал.1, т.11 от ЗОП са Агенцията по заетостта и Изпълнителна агенция "Главна инспекция по труда".
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1.Заверени от участника копия на следните съставни части на годишния финансов отчет на Участника: баланс и отчет за приходите и разходите за всяка от предходните три години (2010 г., 2011 г. и 2012 г.), в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си - за юридическите лица и едноличните търговци или декларация (свободен текст в оригинал), че горните документи са обявени в Търговския регистър при Агенция по вписванията (когато участникът е търговец по см. на Търговския закон, регистриран в РБългария); Когато участникът е чуждестранно лице горепосочените документи се представят, когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която същият е установен. Ако съобразно законодателството на държавата, в която е установен, не е регламентирано съставянето на горепосочените документи, тогава същия представя еквивалентен документ, съставен съобразно законодателството на тази страна. Всички страници на документите трябва да са заверени от участника с „вярно с оригинала” и да имат свеж печат на участника (ако участника разполага с такъв) и подпис на лицето, притежаващо представителна власт, съобразно удостоверението за актуално състояние или въз основа на редовно упълномощаване от това лице. Ако участникът е физическо лице - официален документ, удостоверяващ дохода му и/или всеки документ, който Възложителя счита за подходящ, включително и годишна данъчна декларация за всяка една от последните 3 години (2010 г., 2011 г. и 2012 г.), заверени от участника с „вярно с оригинала” и подпис на участника на всяка страница. 2.Информация за общия оборот от дейността на участника и оборота от осъществяван от него строителен надзор за последните три приключени финансови години (2010 г., 2011 г. и 2012 г.), в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си. 3.Заверено от участника копие на валидна застрахователна полица „Застраховка за професионална отговорност” по чл. 171 от ЗУТ, придружена от декларация, че застраховката ще се поддържа през целия период на договора. За участник, установен / регистриран извън Република България застраховката за професионална отговорност следва да бъде еквивалентна на тази по чл.171 от ЗУТ, но изготвена съгласно законодателството на държавата, където е установен / регистриран участника. Когато по обективни причини Участникът не може да представи исканите от възложителя документи, той може да докаже икономическото и финансовото си състояние с всеки друг документ, който Възложителят приеме за подходящ. Документите по т. 1 и 2 се представят само за тези членове на Обединението, чрез които то, като участник в процедурата доказва съответствието си с критериите за подбор, посочени от Възложителя, а документа по т.3 се представя от тези от членовете в него, които ще изпълняват дейностите по строителен надзор. Когато Участникът предвижда участие на подизпълнители, документите по т.1, 2 и 3 се представят от всеки подизпълнител съобразно вида и дела на неговото участие.
Минимални изисквания: Участникът трябва да има: 1.Реализиран общ оборот от дейността за последните три приключили финансови год. (2010 г.,2011 г.,2012 г.), в зависимост от датата, на която участникът е учр. или е започнал дейността си в размер не по-малко от 160 000 лв. (сто и шестдесет хиляди лева), без вкл. ДДС; 2. Реализиран оборот от осъществяване на строителен надзор за последните три приключили финансови год. (2010 г.,2011 г.,2012 г.), в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си в размер не по-малко от 80 000лв. (осемдесет хиляди лева), без вкл.ДДС; 3. Сключена "Застраховка за професионална отговорност" по смисъла на чл.171, ал.1 от ЗУТ. Професионалната дейност от застрахователната полица трябва да отговаря на предмета на поръчката и застрахователната сума по застраховката трябва да покрива минималната застрахователна сума за обекта, предмет на поръчката, съобразно неговата категория строеж, съгласно Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството. Застраховката трябва да е валидна към датата на подаване на офертата. За участник, установен / регистриран извън Република България застраховката за професионална отговорност следва да бъде еквивалентна на тази по чл.171 от ЗУТ, но изготвена съгласно законодателството на държавата, където е установен / регистриран участника. При участие на обединение, което не е юридическо лице, изискванията за оборот се прилагат за обединението като цяло. Застраховката по т.3 следва да бъде представена от тези от членовете в него, които ще изпълняват дейностите по строителен надзор. При посочване на участие с използване на подизпълнител, изискванията по т.1, 2 и 3 се отнасят и за всеки един от подизпълнителите, съобразно вида и процентното му участие в изпълнението на конкретните дейности от обекта на поръчката.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1.Заверено копие от удостоверение за извършване на дейностите по чл. 166, ал. 1, т. 1 от ЗУТ, придружено със списъка на правоспособните физически лица, представляващ неразделна част от него или заверено копие от документ, удостоверяващ правото на участниците да извършват такава дейност, издаден от компетентен орган на държава - членка на Европейския съюз, или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство съгласно чл. 166, ал. 7 от ЗУТ. В случай, че срокът на удостоверението на участник в процедурата изтича преди срока по проекта, участникът следва да представи и декларация (свободен текст) в която да декларира, че в случай че бъде избран за изпълнител се задължава да поднови удостоверението си в съответствие със сроковете по проекта. 2.Списък с основните договори, доказващи опит на участника в изпълнението на договори за упражняване на строителен надзор, изпълнени през последните 3 (три) години, считано от крайния срок за подаване на офертите в зависимост от датата, на която е учреден или е започнал дейността си. Към всеки, посочен в списъка договор следва да има приложена референция/препоръка за добро изпълнение на договорите от предишни Възложители, съдържаща стойност, период на изпълнение, получател и качество на изпълнението на възложените дейности, дали то е изпълнено професионално и в съответствие с нормативните изисквания (заверено копие). 3.Декларация за предложените ключови експерти за изпълнение на поръчката с приложени за всеки експерт: а) Професионални автобиографии; б) документи, удостоверяващи образованието, професионалната квалификация и опит на предлаганите от участника експерти; в) Декларация от всеки един от експертите, част от екипа на участника, за ангажираност в изпълнението на поръчката, за принадлежност и наличност. 4.Списък на неключовите експерти, предлагани от Участника, които да подпомагат дейността на задължителните ключови експерти. Представяне на професионални автобиографии и документи, удостоверяващи образованието и професионалната квалификация на лицата от този списък, не се изисква от Възложителя. Участник в поръчката може да използва ресурсите на други физически или юридически лица при изпълнение на поръчката, при условие, че представи документи, доказващи, че има на свое разположение тези ресурси. Когато участникът е Обединение, което не е юридическо лице документите по т. 2,3 и 4 се представят само за тези членове на Обединението, чрез които то, като участник в процедурата доказва съответствието си с критериите за подбор, посочени от Възложителя, а документа по т.1 се представя от тези членове на обединението, които според направеното разпределение на дейностите в договора за обединение ще изпълняват дейностите по строителен надзор. Когато Участникът предвижда участие на подизпълнители, документите по т.1,2,3 и 4 се представят за всеки от посочените подизпълнители съобразно вида и дела на неговото участие.
Минимални изисквания: 1.Участникът трябва да притежава Удостоверение за извършване на дейностите по чл. 166, ал. 1, т. 1 от ЗУТ или заверено копие от документ, удостоверяващ правото на участниците да извършват такава дейност, издаден от компетентен орган на държава - членка на Европейския съюз, или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, съгласно чл. 166, ал. 7 от ЗУТ. 2.Участникът трябва да има изпълнен/и през предходните 3 (три) години, считано от крайния срок за подаване на офертите, в зависимост от датата, на която е учреден или е започнал дейността си договор/и за упражняване на строителен надзор, чиято стойност сумарно, да покрива изискуемата минимална стойност за специализиран оборот по т.2 на раздел ІІІ.2.2) от минималните изисквания заа Икономически и финансови възможности. 3.Участникът да има на разположение за срока на изпълнение на договора екип от ключови експерти, притежаващи компетентност, покриваща спецификата на поръчката. Всички технически правоспособни физически лица, ангажирани с обекта на поръчката трябва да са включени в списъка на правоспособните физически лица, представляващ неразделна част от издаденото удостоверение за упражняване на дейностите по чл. 166, ал. 1, т. 1 от ЗУТ (ако е приложимо). Предлаганият от участника екип трябва да бъде в следния минимален състав и да отговаря на посочените по – долу минимални изисквания, както следва: 3.1. Ключов експерт № 1 – Ръководител надзорен екип, който: а)има придобита образователно-квалификационна степен „магистър”, със строителна инженерна специалност, намираща приложение в едно или повече от следните професионални направления: ВиК и/или хидротехническо строителство или еквивалентна; б) има минимум 5 години професионален опит по специалността, от които не по-малко от 3 г. опит в строителен надзор; 3.2.Ключов експерт № 2 - Строителен инженер, който: а) има придобита образователно-квалификационна степен „магистър”, специалност «ВиК» и/или хидротехническо строителство или еквивалентна; б) има минимум 5 г. професионален стаж по специалността, от които не по-малко от 1 г. опит в строителен надзор. 3.3. Ключов експерт № 3 - Строителен инженер, който:а) има придобита образователно-квалификационна степен „магистър”, специалност «Пътно строителство» или еквивалентна; б) има минимум 5 г. професионален стаж по специалността, от които не по-малко от 1 г. опит в строителен надзор. Участникът трябва да посочи за всяка от позициите от експертния състав отделни лица (един експерт не може да съвместява две позиции от изискуемия експертен състав). 4.Участникът следва да има на разположение и не-ключови експерти, които да подпомагат ключовите експерти при реализация на дейностите по договора. Участник в поръчката може да използва ресурсите на други физически или юридически лица при изпълнение на поръчката, при условие, че представи документи, доказващи, че има на свое разположение тези ресурси. В случай, че участникът участва като обединение, което не е юридическо лице, изброените минимални изисквания за техническите възможности по т.2 - 4 важат за обединението като цяло, а минималното изискване по т.1 следва да бъде доказано от този/тези член/ове на обединението, който според направеното разпределение на дейностите в договора за обединение ще изпълнява дейностите по строителен надзор. При участие на подизпълнители, минималните изисквания важат за тях, съобразно вида и дела им в изпълнение на дейностите от обекта на поръчката.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговарен за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Показател "Техническа оценка": (Обосновка и стратегия - Максимум 3 т.; Организация на дейностите и ресурсите, които участника възнамерява да вложи при изпълнението на дейностите по изпълнение на договора - Максимум 3 т.; Процедури за контрол по изпълнение на дейностите – предмет на поръчката - Максимум 3 т.); тежест: 50
Показател: Показател "Финансова оценка" - Предлагана цена - Максимум 50 т.; тежест: 50

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
03.02.2014 г.  Час: 16:30
Платими документи

ДА

Цена: 4.8 BGN
Условия и начин на плащане

Посочената цена на документацията е с включен ДДС и може да бъде платена в брой в сградата на Община Долни Дъбник, гр. Долни Дъбник, ул. "Христо Янчев" №59 в "Център за услуги и информация" или по банков път по банкова сметка: „Алианц Банк България” АД, клон Плевен, IBAN BG04BUIN95618400255145, BIC BUINBGSF, код за вид плащане 44 70 00. Документацията за участие се получава в "Център за услуги и информация" в сградата на Община Долни Дъбник на адрес: гр. Долни Дъбник, ул. "Христо Янчев" №59 всеки работен ден от 08.00 часа до 12.00 часа и от 13.00 часа до 16.30 часа срещу представен документ за закупена документация, но не по-късно от деня и часа посочен в обявлението. При поискване от заинтересованото лице възложителят е длъжен да изпрати документацията за сметка на лицето, отправило искането. Лицата имат право да разгледат документацията за участие на място преди да я закупят.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
10.02.2014 г.  Час: 16:30
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 11.02.2014 г.  Час: 10:00
Място

Заседателната зала на община Долни Дъбник

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Участниците в процедурата или упълномощени техни представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел. При отварянето на плика с предлаганата цена имат право да присъстват участниците в процедурата или упълномощени техни представители, както и представители на юридически лица с нестопанска цел и средствата за масово осведомяване.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

Финансирането на обекта на обществената поръчка ще се осигури чрез отпуснатите средства по Договор № 15/321/01212 от 27.11.2012 г. за безвъзмездна финансова помощ по мярка 321 „Основни услуги за населението и икономиката в селските райони” от Програмата за развитие на селските райони 2007 – 2013г., подкрепена от Европейския земеделски фонд за развитие на селските райони (ЕЗФРСР).

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120, ал. 5, т. 1 и ал. 6 от ЗОП

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Община Долни Дъбник, ул. "Христо Янчев" №59, Република България 5870, Долни Дъбник, Тел.: 06514 2454, E-mail: mun_dabnik@mail.bg, Факс: 06514 2070

Интернет адрес/и:

URL: http://www.dolni-dabnik.acstre.com.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

06.01.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ