Версия за печат

02718-2014-0008

BG-село Славейно: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Доставки

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 2016195800351

"Южноцентрално държавно предприятие", ТП Държавно горско стопанство "Славейно", ., За: Иван Свирков - юрисконсулт, Република България 4747, село Славейно, Тел.: 088 9895760, E-mail: dgsslaveino@ucdp-smolian.com

Място/места за контакт: ТП Държавно горско стопанство "Славейно"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.ucdp-smolian.com; www.dgsslaveino.ucdp-smolian.com.

Адрес на профила на купувача: www.ucdp-smolian.com.

Електронен достъп до информация: www.ucdp-smolian.com; www.dgsslaveino.ucdp-smolian.com.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган

Публичноправна организация

I.3) Основна дейност

Друг: Стопанисване на горите - управление, възпроизводство, ползване и опазване, съгласно Закона за горите

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

„Периодична доставка чрез закупуване на канцеларски материали и офис консумативи за нуждите на ТП ДГС "Славейно"”.

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
Административната сграда на ТП ДГС „Славейно”, с адрес: село Славейно, общ. Смолян.
Код NUTS: BG424
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Поръчката включва доставка на - канцеларска хартия и формуляри; пишещи пособия, аксесоари за бюро и папки; доставка на тонер касети за принтери и ксерокс апарати, както и пълнене на тонер касети; компютърни аксесоари и компоненти магнитни и оптични носители на информация. Описание на артикулите по вид се съдържа в техническото задание от документацията.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

30197630, 39263000, 30197210, 30125100, 30192121, 22852100

Описание:

Хартия за печатане
Офис принадлежности
Папки с пръстени за захващане на страниците
Касети с тонер
Химикалки
Папки за досиета

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Посочената стойност е прогнозна.

Стойност, без да се включва ДДС
10000 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

ДА

Възложителят може да поръчва до 20% над обявената прогнозна стойност, предмет на поръчката и/или до сключване на договор за избор на нов изпълнител.

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Завършване

31.12.2016 г. 

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие е в размер на 100.00 лева. Гаранцията за участие може да се внесе под формата на парична сума по банков път или може да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът избира сам формата на гаранцията за участие. Когато участникът избере гаранцията за участие да бъде банкова гаранция, тогава това трябва да бъде безусловна и неотменима банкова гаранция със срок на валидност 120 дни от датата, определена за краен срок за получаване на оферти. Когато участникът избере да внесе гаранцията за участие под формата на парична сума по банков път това следва да стане по следната банкова сметка на ТП ДГС „Славейно”: IBAN: BG49BUIB98881037924301, BIC: BUIBBGSF, банка: „Сибанк” ЕАД, клон/офис: Смолян. При представяне на гаранция в платежното нареждане или в банковата гаранция изрично се посочва процедурата, за която се представя гаранцията. Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. Гаранцията за изпълнение на договора за обществена поръчка е в размер на 3% от прогнозната стойност на обществена поръчка без ДДС. Гаранцията за изпълнение може да се внесе под формата на парична сума по банков път или може да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът избира сам формата на гаранцията за изпълнение. В случай че участникът избере да внесе гаранцията за изпълнение на договора под формата на парична сума, тя се превежда по банковата сметка на ТП ДГС „Славейно”: IBAN: BG49BUIB98881037924301, BIC: BUIBBGSF, банка: „Сибанк” ЕАД, клон/офис: Смолян. В случай че участникът избере да представи гаранцията за изпълнение на договора под формата на банкова гаранция, с която банката писмено и безусловно да се задължи да плати на ТП ДГС „Славейно” при предявяване сумата на гаранцията за изпълнение на договора. Срокът на валидност на банковата гаранция следва да бъде 60 дни след изтичане срока на договора. Оригиналът на банковата гаранция се представя преди сключване на договора за изпълнение на поръчката. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за възлагане на обществената поръчка. Възложителят освобождава гаранциите, без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. При представяне на гаранция в платежното нареждане или в банковата гаранция изрично се посочва процедурата, за която се представя гаранцията. Когато избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. Задържане и освобождаване на гаранцията за участие: Задържането, усвояването и освобождаването на гаранцията за участие става по условията и реда на чл. 61 и чл. 62 от ЗОП. Задържане и освобождаване на гаранцията за изпълнение. Условията, при които гаранцията за изпълнение се задържа или освобождава се уреждат с договора за възлагане на обществената поръчка между възложителя и изпълнителя. Договорът за възлагане на обществената поръчка не се сключва преди участникът, определен за изпълнител да представи определената гаранция за изпълнение. Възложителят освобождава гаранцията за изпълнение без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Съгласно условията на проекто - договора. Цените на заявените доставки от Възложителя се заплащат в 30 дневен срок, след представяне на фактура и приемо предавателен протокол.

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

ДА

Описание на особените условия

В процедурата за възлагане на обществената поръчка могат да участват като участници български или чуждестранни физически и/или юридически лица, включително техни обединения. В случай, че участникът участва като обединение, изброените по долу изисквания, с изключение на административните изисквания, ще се прилагат за обединението като цяло. В случай, че участникът участва като обединение или консорциум, което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице, тогава участниците в обединението/консорциума сключват споразумение, в което задължително се посочва представляващият. Не се допускат промени в състава на обединението след подаването на Офертата. В споразумението/договора трябва да се съдържат клаузи, които гарантират, че: всички членове на обединението са отговорни солидарно - заедно и поотделно, за изпълнението на договора. е определен член на обединението, който е упълномощен да задължава, да получава указания за и от името на всеки член на обединението. всички членове на обединението са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора. е направено разпределение на дейностите между отделните членове на обединението, с ясно и конкретно посочване на обекта/ите и/или дейностите, които всеки от тях ще изпълнява в рамките на договора за изпълнение на обществената поръчка. Когато участникът е обединение, но не е приложен договор за създаването на обединение, или в приложеният договор липсват клаузи, гарантиращи изпълнението на горепосочените условия или състава на обединението се е променил след подаването на Офертата – участникът ще бъде отстранен от участие. Административни изисквания съгласно ЗОП: Участникът в настоящата процедура за обществена поръчка следва да отговаря на следните административни изисквания, съгласно Закона за обществените поръчки (ЗОП): Участникът да не е осъден с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран: за престъпление против финансовата, данъчната или осигурителната система, включително изпиране на пари, по чл. 253 - 260 от Наказателния кодекс; за подкуп по чл. 301 - 307 от Наказателния кодекс; за участие в организирана престъпна група по чл. 321 и 321а от Наказателния кодекс; за престъпление против собствеността по чл. 194 - 217 от Наказателния кодекс; за престъпление против стопанството по чл. 219 - 252 от Наказателния кодекс. Участникът да не е обявен в несъстоятелност; Участникът да не е в производство по ликвидация или да се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове; Участникът да не е в открито производство по несъстоятелност, или да е сключил извън съдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от Търговския закон, а в случай че участникът е чуждестранно лице – се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или участникът е преустановил дейността си; Участникът да не е лишен от правото да упражнява определена професия или дейност, свързана с предмета на настоящата поръчка, съгласно законодателството на държавата, в която е извършено нарушението; Участникът да не е виновен за неизпълнение на задължения по договор за обществена поръчка, доказано от възложителя с влязло в сила съдебно решение; Участникът да няма парични задължения към държавата и към община по смисъла на чл. 162, ал. 2, т. 1 от Данъчно - осигурителния процесуален кодекс, установени с влязъл в сила акт на компетентен орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията, или парични задължения, свързани с плащането на вноски за социалното осигуряване или на данъци съгласно правните норми на държавата, в която участникът е установен; Участникът да не е осъден с влязла в сила присъда за престъпление по чл. 313 от Наказателния кодекс във връзка с провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки. Участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата поръчка, ако не отговаря на някое от горните изисквания.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Пликът с офертата съдържа 3 отделни запечатани непрозрачни плика, надписани, както следва:Плик № 1 - "Документи за подбор", наименование на участника и процедурата. Плик № 2 - "Предложение за изпълнение на поръчката“, наименование на участника и процедурата. Плик № 3, наименование на участника и процедурата. Плик № 1 следва да съдържа:1) Списък на документите, съдържащи се в офертата-Образец № 11;2) Оферта-Образец № 1;3) Регистрационни документи на участника.Копие от документ за регистрация или ЕИК съгл.чл. 23 от ЗТР, когато участникът е юридическо лице или ЕТ. Когато не е представен ЕИК съгл. чл. 23 от ЗТР, участниците - юридически лица или ЕТ, прилагат към своите оферти и удостоверения за актуално състояние.Ако участникът е чуждестранно юридическо лице, той следва да представи еквивалентен на актуалното сътояние документ на съдебен или административен орган от държавата, в която е установен;Копие от документ за самоличност, ако участникът е физическо лице;4) Споразумение за създаване на обединение за участие в обществената поръчка (когато участникът е обединение, което не е юридическо лице) – оригинал или нотариално заверен препис.5) Нотариално заверено пълномощно на лицето, упълномощено да представлява участника в процедурата (тогава, когато участникът не се представлява от лицата, които имат право на това, съгласно документите му за съдебна регистрация).6) Документ за закупена документация за участие – оригинал или заверено копие на вносната бележка (платежно нареждане).7) Документ за внесена гаранция за участие – оригинал или заверено копие на вносната бележка (платежно нареждане) или оригинал на банковата гаранция за участие.8) Декларации по чл. 47, ал. 1, ал. 2 и ал. 5 от ЗОП–попълват се Образец № 4 и № 5.Доказателства за иконом.и фин. съст. на участника съгласно изискванията в Указанията за участие, а именно:9)Информация за оборота от извършени доставки, сходни с предмета на настоящата поръчка сумарно за последните 3 години считано до датата на подаване на офертата-Образец № 6;10) Заверени от участника копия на баланс и ОПР за последните 3 приключени финансови години (2010 г., 2011 г. и 2012 г.), съгласно ЗСч или от датата на учредяване, а за чуждестранните участници – в съответствие със законите в страната, в която са установени, или декларация (свободен текст), че същите са обявени в ТР при АВ-за юридическите лица и ЕТ.Доказателства за техн. възможности за изпълнение, съгласно Указанията за участие, а именно:11) Декларация - справка за основните договори със сходен предмет на настоящата поръчка, изпълнени от участника за тригодишен период, т. е. до датата определена като краен срок за подаване на оферти, с посочен предмет на договора, стойност, срокове за изпълнение, и възложители-Образец № 7;12) Препоръки за добро изпълнение на поне 1 договор от посочените в декларацията - справка.;13) Декларация за участието на подизпълнители–Образец № 8.14) Декларация от подизпълнител-Образец № 9.15) Декларация за, че участникът приема условията на проекта на договор–Образец № 10.Плик № 2 – „Предложение за изпълнение на поръчката”-1) Попълва се Образец № 2 „Техническо предложение”;Плик № 3 - “Предлагана цена”-1) Попълва се Образец № 3 „Ценово предложение”.При неспазване на горепосочените изисквания, участникът ще бъде отстранен.Извън плика с надпис “Предлагана цена” не трябва да е посочена никаква информация относно цената.Участници, които и по какъвто и да е начин са включили някъде в офертата си извън плика “Предлагана цена” елементи, свързани с предлаганата цена (или части от нея), ще бъдат отстранени от участие в процедурата. Запечатване на офертата.Пликове № 1, № 2 и № 3 се запечатват в един общ непрозрачен плик, като върху плика се изписва: ОФЕРТА за участие в открита процедура за възлагане на обществена поръчка с предмет: „„Периодична доставка чрез закупуване на канцеларски материали и офис консумативи за нуждите на ТП ДГС „Славейно””.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Информация за реализирания оборот от доставки сходни с предмета на настоящата поръчка за последните 3 (три) години считано до датата на подаване на офертата, в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си с посочване на оборота за всяка година поотделно, съгласно Образец № 6 от документацията за участие; Декларираните от участника договори трябва да бъдат на обща стойност не по-малка от 10000,00 лева (десет хиляди лева) без ДДС или тяхната равностойност в чужда валута. Заверени от участника копия на баланс и отчет за приходите и разходите за последните 3 (три) приключени финансови години (2010 г., 2011 г. и 2012 г.), съгласно Закона на счетоводството или декларация (свободен текст), че същите са обявени в Търговския регистър или Агенцията по вписванията - за юридическите лица и едноличните търговци.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

Участниците трябва да са реализирали оборот от доставки сходни с предмета на настоящата поръчка сумарно за последните 3 (три) години считано до датата на подаване на офертата, в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността в размер не по-малък от 10000,00 лева (десет хиляди лева) без ДДС или тяхната равностойност в чужда валута. Когато участникът е обединение или консорциум, изискването за минимален сходен оборот от дейности се отнася общо за участниците в обединението/консорциума. Информацията и документите, с които се доказва изискването за оборота се представят съгласно условията на чл. 56, ал. 3, т. 2 от ЗОП. Минималните изисквания се прилагат към подизпълнителите съобразно дела и вида на тяхното участие.

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

Декларация – справка за изпълнени договори с предмет, сходен с предмета на поръчката за последните 3 години, считано до крайния срок за подаване на офертата - Образец № 7 от документацията за участие. * Забележка: Доставки, сходни с обекта на поръчката, са извършване на доставка на канцеларски и офис консумативи.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

Всеки Участник трябва да има опит в извършването на доставки сходни с предмета на настоящата поръчка: за последните 3 (три) години, считано до датата, определена като краен срок за представяне на оферти, да е изпълнил и/или участвал в изпълнението на най-малко 1 договор, свързани с изпълнението на доставки сходни с предмета на настоящата поръчка. Когато участникът е обединение или консорциум, изискването за опит, сходен на предмета на поръчката, се отнася общо за участниците в обединението/консорциума. Копия на препоръки/референции или други еквивалентни за поне 1 от договорите, посочени в декларацията - справка за изпълнените договори. Участникът следва да представи препоръки (референции) от клиенти, които да съдържат следната информация: стойност на договора, срок на изпълнение (начална и крайна дата на изпълнение на договора), предмет на договора, кратко описание на извършените дейности по договора, име на клиента, потвърждение от клиента относно доброто изпълнение на доставката. Информацията и документите, с които се доказва изискването за изпълнени договори се представят съгласно условията на чл. 56, ал. 3, т. 2 от ЗОП.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за предварителна информация

Номер на обявлението в ОВ на ЕС: 2013/S 044 - 070382 от 02.03.2013 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
20.01.2014 г.  Час: 16:30
Платими документи

ДА

Цена: 10 BGN
Условия и начин на плащане

Комплектът офертни документи може да бъде закупен всеки работен срещу заплащане на сумата от 10 /десет/ лева без ДДС, в брой в касата на ТП ДГС „Славейно”, с адрес: село Славейно, община Смолян, от 8:30ч. до 12:00ч. и от 13:00ч. до 16:30ч. на 20.01.2014г. или по банков път. Съгласно чл. 28, ал. 4 ЗОП при писмено поискване от заинтересованото лице, придружено с платежен документ за стойността на документацията, същата ще бъде изпратена за сметка на лицето, отправило искането на посочен от него адрес. Банковата сметка на ТП ДГС „Славейно”, на която може да бъде заплатена документацията е: IBAN: BG49BUIB98881037924300, BIC: BUIBBGSF, банка: „Сибанк” ЕАД, клон/офис: Смолян. Документацията за участие може да се предостави на заинтересованите лица и по електронен път, на посочен от тях електронен адрес, ако същата е заплатена по един от посочените начини. Документацията може да се изтегли и от профила на купувача в секция Обществени поръчки от интернет-страницата на Южноцентрално държавно предпиятие град Смолян – http://www.ucdp-smolian.com и ТП ДГС „Славейно” – http://www.dgsslaveino.ucdp-smolian.com

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
30.01.2014 г.  Час: 16:30
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
 

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

120

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 31.01.2014 г.  Час: 10:00
Място

Административната сградата на Териториално поделение Държавно горско стопанство „Славейно”

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично. Участниците могат да присъстват при отваряне на офертите лично или чрез упълномощен представител, както и представители на средствата за масова информация и на юридически лица с нестопанска цел. Присъствието на участниците и техните представители не е задължително. Комисията обявява по подходящ начин датата, часа и мястото на отваряне на ценовите оферти, при което право да присъстват имат участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на юридически лица с нестопанска цел и на средствата за масово осведомяване. При отваряне на ценовите оферти комисията оповестява предлаганите цени. В изпълнение на чл. 69а, ал. 3 от ЗОП, участниците в процедурата ще бъдат уведомени писмено за датата, часа и мястото на отваряне и оповестяване на ценовите оферти на посочения от тях адрес за кореспонденция или факс или електронна поща.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

При провеждане на откритата процедура по реда на ЗОП Възложителят изпраща обявлението за обществената поръчка до Агенцията по обществени поръчки за вписване в Регистъра на обществените поръчки, най-малко 52 дни преди крайния срок за получаване на офертите. На основание чл. 64, ал. 2 от ЗОП този срок се намалява на 36 дни, тъй като предварителното обявление за обществената поръчка (номер на обявлението в ОВ на ЕС 2013/S 044-070382) е изпратено за публикуване 52 дни преди датата на изпращането на обявлението за обществената поръчка до Агенцията по обществени поръчки за вписване в Регистъра на обществените поръчки и съдържа информацията, налична към датата на изпращането му. На основание чл. 64, ал. 3 от ЗОП този срок се намалява със 7 дни, тъй като обявлението е изпратено по електронен път, и с още 5 дни, защото от датата на обнародване на обявлението в електронен вид, Възложителят предоставя пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата и в обявлението е посочен Интернет адреса, на който тя може да бъде намерена – http://www.ucdp-smolian.com и http://www.dgsslaveino.ucdp-smolian.com. Забележка: Всички образци, приложени към настоящата документация са задължителни за участниците, като промяната им ще доведе до отстраняване на участника, поради несъответствие на подадената оферта с предварително обявените от Възложителя условия.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120 и сл. от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

06.01.2014 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ