Версия за печат

00845-2014-0001

BG-Бобошево: 13 - Рекламни услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Бобошева, ул."Иван Кепов"№3, За: Красимира Ненова, Р.България 2660, Бобошево, Тел.: 07046 2354, E-mail: obst_boboshevo@mail.bg, Факс: 07046 2344

Място/места за контакт: Община Бобошево

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.obshtina-boboshevo.com.

Адрес на профила на купувача: http://www.obshtina-boboshevo.com.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Създаване на изложби за експониране на местното етнографско, историческо и природно наследство на Община Бобошево, с прилагане на аудио-визуални компютърни технологии, по две обособени позиции: Обособена позиция № 1: „Доставка на Аудио-визуално компютърно съдържание за представяне на етнографското, историческо и природно наследство на община Бобошево” Обособена позиция № 2: „Доставка на компютърен софтуер за управление на аудио-визуално съдържание за представяне на етнографското, историческо и природно наследство на община Бобошево“

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 13
Място на изпълнение: гр.Бобошево
Код NUTS: BG415
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Предметът на обществената поръчка е доставка с цел създаване на изложби за експониране на местното етнографско, историческо и природно наследство на община Бобошево, с прилагане на аудио-визуални компютърни технологии.В обхвата на обособена позиция 1 следва да бъдат изпълнени следните дейности: Изработка на компютърно съдържание за представяне на изложби; Изготвяне на DVD и печатна дипляна за разпространение; Изработка на версия за показване в Интернет на създадените филми. В рамките на тази обособена позиция №2 се предвижда да бъде доставен софтуер, чрез който да се управлява: избора на аудио-визуални елементи, отговарящи на определени признаци; избора на език за озвучаване; взаимодействието с потребителя чрез допир до екрана и възможност за записване на диск

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

92111220, 48783000

Описание:

Услуги, свързани с производство на рекламни видеофилми и филми на цифров диск (DVD)
Софтуерни пакети за управление на съдържание

ІІ.1.8) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

В рамките на обособена позиция №1: Изготвяне на 42 филма с обща продължителност 140 мин.всеки един озвучен на 5 езика; Изработка на версия за показване в Интернет на създадените филми; Изготвяне на DVD и печатна дипляна за разпространение – 1000 комплекта. В рамките на обособена позиция №2: Доставка на софтуер, чрез който да се управлява: избора на аудио-визуални елементи, отговарящи на определени признаци; избора на език за озвучаване; взаимодействието с потребителя чрез допир до екрана и възможност за записване на диск – 1бр.

Прогнозна стойност без ДДС
295286 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

12


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1.Гаранция за участие в размер на: 2 160 лв. (две хиляди сто и шестдесет лева) – за участие по обособена позиция № 1 и 700 лв. (седемстотин лева) – за участие по обособена позиция № 2, внесена под форма на банкова гаранция или депозит по следната сметка на Възложителя:Банка: ДСК ЕАД, клон Бобошево, Банков код (BIC): STSABGSF, Банкова сметка (IBAN): BG84STSA93003144304600. В случай, че участникът подава оферта и за двете обособени позиции размерът на гаранцията за участие, която трябва да внесе е 2 860.00 лв. (две хиляди осемстоти и шестдесет лева). *** Когато Участникът е Обединение, което не е юридическо лице, всеки от членовете (съдружниците) в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. 2. Гаранция за изпълнение на договора е в размер на 3 % (три на сто) от стойността му. Гаранцията за изпълнение може да се внесе по банков път или може да се представи под формата на банкова гаранция - участникът избира сам формата на гаранцията за изпълнение. *** Когато Участникът е Обединение, което не е юридическо лице, всеки от членовете (съдружниците) в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията 3.Задържането и освобождаването на гаранцията за участие става по условията и реда на чл. 61 и чл. 62 от ЗОП

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Съгласно проекта на договор за изпълнение на двете обособени позиции, плащанията са както следва: 1.Авансово плащане в размер на 40 % от общата стойност на договорената сума, платимо в срок до 60 (шестдесет) календарни дни след подписване на договора. 2.Окончателно плащане на договорената сума, платимо при изпълнение на предмета на договора, съгласно техническата спецификация на Възложителя и техническото предложение на Изпълнителя в срок от 60 (шестдесет) календарни дни след подписване на приемо – предавателен протокол за окончателното изпълнение на договора

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Възложителят, с оглед предоставената му правна възможност в чл. 25, ал. 3, т. 2 от ЗОП не поставя и няма изискване за създаване на юридическо лице, в случай, че избраният за Изпълнител участник е Обединение от физически и/или юридически лица.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Не може да участва във възлагането на обществената поръчка лице, съответно Възложителят ще отстрани от участие в процедурата всеки участник, при който е налице някое от следните обстоятелства: е осъден с влязла в сила присъда за: престъпление против финансовата, данъчната или осигурителната система (включително изпиране на пари) по чл. 253-260 от Наказателния кодекс (НК); подкуп по чл. 301-307 от НК; участие в организирана престъпна група по чл. 321 и 321а от НК; престъпление против собствеността по чл. 194 - 217 от НК; престъпление против стопанството по чл. 219 - 252 от НК, освен ако е реабилитиран; обявен е в несъстоятелност; е в производство е по ликвидация или се намира в подобна процедура съгласно националните му закони и подзаконови актове; срещу него е открито производство по несъстоятелност, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от Търговския закон, а в случай че участникът е чуждестранно лице - се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или участникът е преустановил дейността си; има задължения по смисъла на чл. 162, ал. 2, т. 1 от Данъчно-осигурителния процесуален кодекс към държавата и към община, установени с влязъл в сила акт на компетентен орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията, или има задължения за данъци или вноски за социалното осигуряване съгласно законодателството на държавата, в която е установен; има наложено административно наказание за наемане на работа на незаконно пребиваващи чужденци през последните до 5 години; осъден е с влязла в сила присъда за престъпление по чл. 313 от НК във връзка с провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки; чийто член на управителен орган, включително прокурист (лицата от б. “а” до б. “з” по-долу), е свързано лице по смисъла на §1, т. 23а от Допълнителните разпоредби на ЗОП с Възложителя или със служители на ръководна длъжност в неговата организация; сключил е договор с лице по чл. 21 или чл. 22 от Закона за предотвратяване и установяване на конфликт на интереси (ЗПУКИ). 2. Представил е оферта, която е непълна или не отговаря на предварително обявените условия и изисквания на Възложителя, обективирани в обявлението за обществена поръчка и документацията за участие; 3. Представил е оферта, която не отговаря на изискванията на чл. 57, ал. 2 от ЗОП; 4. Представил е гаранция за участие в процедурата под формата на банкова гаранция, която е със срок на валидност по-кратък от срока на валидност на офертите. Изискуеми документи, които трябва да бъдат поставени в плик №1 "Документи за подбор":1.Списък на документите, съдържащи се в офертата. 2. Оферта подписана от участника. 3.Административни сведения *** Когато участникът в процедурата е Обединение, документите по т.1, 2 и 3 се представя за Обединението като цяло, като се попълва и подписва от лицето, което е упълномощено от членовете на обединението, съгласно споразумението/съответния документ за създаване/ учредяването му. 4. Копие от документа за регистрация или посочване на Единен идентификационен код (ЕИК), съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър - когато участникът е регистрирано в Република България юридическо лице или едноличен търговец. В случай на непосочване на ЕИК, Участникът представя Удостоверение за актуално състояние. *** Чуждестранните юридически лица или обединения на чуждестранни юридически лица представят съответен документ за регистрация или еквивалент, издаден от съдебен или административен орган в държавата, в която са установени, в официален превод (съобразно нормата на §1, т. 16а от Допълнителната разпоредба на ЗОП е “официален превод” е превод , извършен от преводач, който има сключен договор с Министерството на външните работи за извършване на официални преводи”. Продължава в Раздел VI, т.3.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Отчет за приходите и разходите, като съставна част на годишния финансов отчет на Участника, за всяка от предходните три приключили финансови години (2010 г., 2011 г. и 2012 г.) – за юридическите лица и едноличните търговци или Декларация (свободен текст), че същите са обявени в Търговския регистър при Агенцията по вписванията и са публично достъпни. В случай, че участникът е чуждестранно лице и съобразно законодателството на държавата, в която е установен, не е регламентирано съставянето на отчети за приходите и разходите, тогава същият представя еквивалентен документ, съставен съобразно законодателството на страната, в която е установен. При липса на предвидена правна регламентация и несъставяне на еквивалент, участникът представя декларация за верността на посочените от него обстоятелства. Ако участникът е физическо лице - официален документ, удостоверяващ дохода му и/или Годишна данъчна декларация за всяка една от последните 3 години (2010 г., 2011 г. и 2012 г.), заверени с гриф „вярно с оригинала” и подписани собственоръчно от участника на всяка страница. В случай на участник обединение, което не е юридическо лице Документите се представят само за тези членове на Обединението, чрез които то, като участник в процедурата доказва съответствието си с критериите за подбор. Когато Участникът предвижда участие на подизпълнители, документите се представят за всеки от посочените подизпълнители.
Минимални изисквания: Участникът трябва да има реализиран общ оборот от дейността си за последните три приключили финансови години (2010 г., 2011 г., 2012г.), в зависимост от датата, на която е учреден или е започнал дейността си, в следните размери: а) Минимум 195 000 лв. (сто деветдесет и пет хиляди лева), без вкл.ДДС - при участие по обособена позиция № 1; б) Минимум 75 000 лв. (седемдесет и пет хиляди лева), без вкл. ДДС - при участие по обособена позиция № 2 * В случай, че участник подава оферта за повече от една обособена позиция, той следва да докаже реализиран общ оборот за последните три финансови години (2010 г., 2011 г., 2012 г.) в размер на изискуемия за обособена позиция №1 такъв. При участие на Обединение, което не е юридическо лице, изискванията за оборот се прилагат за Обединението като цяло. При посочване на участие на подизпълнител изискванията за оборот се отнасят и за подизпълнителя, съобразно процентното му участие в изпълнението на конкретните дейности от обекта на поръчката.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Списък с основните договори, сходни с предмета на настоящата поръчка /обособената позиция, за която участникът подава оферта/, изпълнени през последните 3 (три) години, считано до датата на подаване на оферта. 2. Заверено копие на препоръка за добро изпълнение, издадена от предишен възложител, доказваща по ясен и безусловен начин изпълнението на поставеното от Възложителя изискване за съответната обособена позиция – мин. 1(една). В случай, че участникът подава оферта и за двете обособени позиции, той следва да представи минимум по една референция, покриваща поставените от Възложителя изисквания към всяка от двете обособени позиции. Препоръчително е в съдържанието на представената/ите референция/ препоръка за добро изпълнение да бъдат посочени следните реквизити: стойност, период и място на изпълнението, получател и качество на изпълнението на възложените дейности - дали то е осъществено професионално и в съответствие с изискванията на Възложителя. В случай на участник Обединение, документите по т.1 и 2 се представят за обединеното като цяло и се представят от тези членове на Обединението, чрез които то, като участник в процедурата, доказва съответствието си с критериите за подбор. Когато Участникът предвижда участие на подизпълнители,документите се представят от всеки посочен подизпълнител.
Минимални изисквания: Участникът следва да докаже, че през предходните 3 (три) години, считано до датата на подаване на офертата има успешно изпълнен минимум 1 бр. договор с предмет, сходен с предмета на обособената позиция за която подава оферта. *** Под договор с предмет, сходен с предмета на дейностите по Обособена позиция № 1 се разбира: Договор за изработване на рекламни или информационни клипове или на документални филми. Под договор с предмет, сходен с предмета на дейностите по Обособена позиция № 2 се разбира: Доставка и инсталиране на софтуер за управление за аудио-визуално оборудване или на софтуер за управление на информационни терминали. В случай, че участник подава оферта и за двете обособени позиции той следва да докаже изпълнение на поставените от Възложителя изисквания и по двете обособени позиции. При участие на Обединение, което не е юридическо лице, посоченото изискване се прилагат за Обединението като цяло. Когато Участникът предвижда участие на подизпълнители, изискването важи за всеки от посочените подизпълнители съобразно процентното участие в изпълнението на конкретните дейности от обхвата на поръчката.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговарен за изпълнението на услугата

НЕ



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Показатели, посочени в документацията, спецификациите, в поканата за представяне на оферти или за участие в договаряне или в описателния документ
Показател: Предложение за изпълнение на поръчката: качество на предложената методология за изпълнение и план за организация и изпълнение на предмета на поръчката; тежест: 50
Показател: Предлагана цена ; тежест: 50

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
10.02.2014 г.  Час: 16:30
Платими документи

ДА

Цена: 7.2 BGN
Условия и начин на плащане

Заинтересуваните лица могат да закупят документацията за участие в деловодството на Община Бобошево, на адрес: гр. Бобошево, ул. “Иван Кепов“ № 3, срещу заплащане в касата на Общината на цена в размер на 7.20 лева (седем лева и 20 ст лева.), с ДДС или срещу представяне на платежен документ за внесената сума по сметка BG84STSA93003144304600, Банка ДСК ЕАД, гр. Бобошево.При поискване от заинтересованото лице Възложителят ще изпрати документацията за сметка на лицето, отправило искането

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
20.02.2014 г.  Час: 16:30
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 21.02.2014 г.  Час: 11:00
Място

гр.Бобошево, ул. Иван Кепов №3, сградата на ОА Бобошево, етаж 2.

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

Настоящата обществена поръчка „Създаване на изложби за експониране на местното етнографско, историческо и природно наследство на Община Бобошево, с прилагане на аудио-визуални компютърни технологии” е част от дейностите, предвидени за изпълнение по проект „Експониране на етнографското наследство и природните забележителности на община Бобошево прилагане на аудио-визуални компютърни технологии”. Проектът се изпълнява съгласно условията на договор № 10/313/00173 от 21.11.2012 г., подписан между ДФЗ-РА и Община Бобошево, който се осъществява с финансовата подкрепа на Програмата за развитие на селските райони за периода 2007-2013 г., съфинансирана от ЕС чрез ЕЗФРСР

VI.3) Допълнителна информация

Продължение от раздел III, т.2.1 ***Физическите лица, участници в процедурата или включени в състава на обединения, представят копие от документ за самоличност. Ако тези физически лица са чуждестранни граждани, документът се представя и в официален превод. 5. Когато участникът е Обединение, което не е юридическо лице - Споразумение или друг еквивалентен документ за създаване на Обединението за участие в настоящата обществена поръчка - в оригинал или нотариално заверено копие и документ за упълномощаване на лицето което да представлява обединението. 6. Доказателства за икономическото и финансовото състояние на участника,съгласно посоченото в Раздел III, т.2.2 на обявлението. 7. Доказателства за техническите възможности и квалификация на участника, съгласно посоченото в Раздел III, т.2.3 на обявлението. 8.Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1 от ЗОП, с изключение на обстоятелствата по буква „е“. 9. Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 2, т. 5 от ЗОП. 10. Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 5, т. 1 от ЗОП. 11. Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 2 и т. 3 от ЗОП. 12. Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 2, т. 1, т. 3 и т. 4 от ЗОП. 13. Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал.5, т.2 от ЗОП. 14. Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 8 от ЗОП 15. Декларация за съгласие за участие като подизпълнител (в случай че е приложимо) придружена от: декларация на подизпълнителя с посочване на ЕИК, при участие на юридическо лице или ЕТ, а когато е физическо лице - документ за самоличност – заверени копия на указаните документи, издадени от компетентния орган в страната на подизпълнителя. Изискванията към документите са съгласно т. 4 по-горе; декларации за отсъствия на търсените обстоятелствата по 47, ал. 1, ал. 2 и ал. 5 от ЗОП. 15.Документ за внесена гаранция за участие . 16.Документ за закупена документация за участие 17.Изрично, нотариално заверено пълномощно на лицето, което е упълномощено да представлява участника в настоящата процедура (в случай че е приложимо). 18. Декларация за приемане на условията в проекта на договор за съответната обособена позиция, за която участникът подава оферта. Съдържание на плик №2” Предложение за изпълнение на поръчката” 1.Техническото предложение, изготвено по образец и План за организация и изпълнение като Приложение №1. В случай, че участникът подава оферта и за двете обособени позиции, той следва да представи техническите си предложения съответно по Обособена позиция № 1 и по Обособена позиция № 2 в отделни пликове № 2. Съдържание на Плик №3 „Предлагана цена” Ценовата оферта се подготвя от участника съгласно Образец. В случай, че участникът подава оферта и за двете обособени позиции, той следва да представи ценовите си оферти в отделни пликове № 3.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съобразно чл.120, ал.5, т.1 от ЗОП на обжалване подлежи решението на Възложителя за обявяване на настоящата процедура и/или решението за промяна. Съгласно чл.120, ал.6 срока на обжалване е 10 дни; Срокът за обжалване на решението по ал.5, т.1 тече от получаването на документацията, ако са изпълнени едновременно следните условия: жалбата е срещу изисквания, които не са посочени в обявлението; документацията не е публикувана едновременно с обявлението; документацията е получена след срока по чл. 27а, ал. 3 от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

06.01.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция Доставка на Аудио-визуално компютърно съдържание за представяне на етнографското, историческо и природно наследство на община Бобошево
1) Кратко описание

Изработка на компютърно съдържание за представяне на изложби; Изработка на версия за показване в Интернет на създадените филми; Изготвяне на DVD и печатна дипляна за разпространение:

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

92111220

Описание:

Услуги, свързани с производство на рекламни видеофилми и филми на цифров диск (DVD)

3) Количество или обем

Изготвяне на 42 филма с обща продължителност 140 мин.всеки един озвучен на 5 езика Изработка на версия за показване в Интернет на създадените филми Изготвяне на DVD и печатна дипляна за разпространение - 1000 комплекта.

Прогнозна стойност, без ДДС
216886 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 12

Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция Доставка на компютърен софтуер за управление на аудио-визуално съдържание за представяне на етнографското, историческо и природно наследство на община Бобошево“
1) Кратко описание

доставен софтуер, чрез който да се управлява: избора на аудио-визуални елементи, отговарящи на определени признаци; избора на език за озвучаване; взаимодействието с потребителя чрез допир до екрана и възможност за записване на диск

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

48783000

Описание:

Софтуерни пакети за управление на съдържание

3) Количество или обем

компютърен софтуер за управление на аудио-визуално съдържание - 1(един) брой.

Прогнозна стойност, без ДДС
78400 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 12