Версия за печат

02443-2014-0001

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Доставки

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 129010164

Главна дирекция "Пожарна безопасност и защита на населението" - МВР, ул. "Пиротска" № 171 А, За: Сашка Стоянова, сектор "Обществени поръчки", РБългария 1309, София, Тел.: 02 96010341; 02 96010291, E-mail: s.stoyanova@mes.government.bg, Факс: 02 8688115

Място/места за контакт: гр. София, ул. "Н.Габровски" №30

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: http://www.nspbzn.mvr.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.nspbzn.mvr.bg.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.3) Основна дейност

Обществен ред и сигурност

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

„Доставка на лични предпазни средства за гасене на горски пожари” по обособени позиции, както следва: Обособена позиция № 1: „Комплект лични предпазни средства, предпазващи тялото и помощни средства”; Обособена позиция № 2: „Комплект лични предпазни средства, предпазващи главата”; Обособена позиция № 3: „Защитни обувки“, по проект: „Техническо обезпечаване на оперативните структури на ГДПБЗН – МВР за ограничаване и ликвидиране на горски пожари”, финансиран по Оперативна програма „Околна среда 2007 – 2013".

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
гр. София, с. Локорско, Централна складова база на ГДПБЗН-МВР.
Код NUTS: BG412
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

„Доставка на лични предпазни средства за гасене на горски пожари” по обособени позиции, както следва: Обособена позиция № 1: „Комплект лични предпазни средства, предпазващи тялото и помощни средства”, съдържащ костюм от две части с припокриване, панталон, куртка (жакет), елек, предпазни ръкавици и раница; Обособена позиция № 2: „Комплект лични предпазни средства, предпазващи главата”, съдържащ защитна каска, фенер за челно осветление, предпазни очила и пожарникарска качулка; Обособена позиция № 3: „Защитни обувки“.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

35110000, 35810000

Описание:

Противопожарно, спасително оборудване и оборудване за безопасност
Индивидуална екипировка

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

ДА

Оферти могат да бъдат подадавани:
За една или повече обособени позиции
II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Обособена позиция № 1: „Комплект лични предпазни средства, предпазващи тялото и помощни средства” - 2400 комплекта, съдържащ костюм от две части с припокриване, куртка (жакет), панталон, елек, предпазни ръкавици и раница; Обособена позиция № 2: „Комплект лични предпазни средства, предпазващи главата” - 2400 комплекта, съдържащ защитна каска, фенер за челно осветление, предпазни очила и пожарникарска качулка; Обособена позиция № 3: „Защитни обувки“ - - 2400 чифта.

Стойност, без да се включва ДДС
2179992 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в дни

120

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие в процедурата е, както следва: • по Обособена позиция 1 е в размер на 13 000 лв.; • по Обособена позиция 2 е в размер на 4 900 лв.; • по Обособена позиция 3 е в размер на 3 600 лв. Форма на гаранциите. Гаранциите се представят в една от следните форми: • депозит на парична сума по сметка на Възложителя; • банкова гаранция в полза на Възложителя. Участникът сам избира формата на гаранциите. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, всеки от участниците в обединението може да бъде наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. При избор на гаранция за участие - парична сума, то тя следва да се внесе по банков път по следната сметка: Банка: БНБ - Централно управление, Банков код (BIC): BNBGBGSD, Банкова сметка (IBAN): BG82BNBG96613300157303 Ако участникът избере да представи гаранцията за участие под формата на „парична сума”, платена по банков път, документът, удостоверяващ платената гаранция, следва да бъде с подпис и печат от съответната банка и да се представи в оригинал. Ако участникът е превел парите по електронен път (електронно банкиране), той следва да представи съответния документ с неговия подпис и печат (ако е длъжен да има такъв) в оригинал. В случай, че участникът представя банкова гаранция, то същата се представя в оригинал и трябва да бъде неотменима и безусловна, с възможност да се усвои изцяло или на части. Същата следва да съдържа задължение на банката-гарант да извърши безотказно и безусловно плащане при първо писмено искане на възложителя, подписано от директора на Главна дирекция „Пожарна безопасност и защита на населението” - МВР или упълномощено от него длъжностно лице. Валидността на гаранцията за участие, следва да бъде не по-малко от 45 (четиридесет и пет) календарни дни след изтичане на срока на валидност на офертата. В гаранцията за участие следва да бъде посочен предмета на поръчката, за който участникът кандидатства и обособената позиция. Банковите разходи по откриването на гаранциите са за сметка на участниците. Разходите по евентуалното им усвояване - за сметка на възложителя. Участникът трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранцията така, че размерът й да не бъде по-малък от определения в настоящата поръчка. Задържането и освобождаването на гаранцията за участие става при условията и по реда на чл. 61 и чл. 62 от ЗОП. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 3 (три) % от стойността на поръчката без включен ДДС, със срок на валидност, срока на изпълнение на договора плюс 45 (четиридесет и пет) календарни дни. Формата на гаранцията за изпълнение и банковата сметка на Възложителя са същите като описаните при гаранцията за участие. Задържането и освобождаването на гаранцията за изпълнение се урежда подробно в договора за възлагане на обществена поръчка.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

1. Начин на определяне на цената - предложената от участника цена без включен ДДС задължително трябва да включва всички разходи за изпълнение на доставката, в т.ч. митни сборове, транспортни разходи до мястото посочено за доставка и други. *Забележка: Митни сборове се калкулират, когато участникът предлага изделия (стока) подлежащи на митническо облагане, съгласно действащото законодателство в Р. България. 2. Условия и начин на плащане. Заплащането на цената на договорът/ите ще се осъществява по един от следните начини – с авансово плащане или без авансово плащане. 2.1. Схема с авансово плащане. - Авансовото плащане е в размер - до 20 % от цената на договора. За извършване на авансово плащане участникът представя оригинална банкова гаранция, равна на сумата на авансовото плащане и оригинална фактура. Точния размер на авансовото плащане, в случай че иска такова, участникът посочва в ценовото си предложение. Авансовото плащане ще се осъществява в срок до 45 (четиридесет и пет) календарни дни, след представяне на оригинална банкова гаранция и оригинална фактура, като Изпълнителят съгласува текста на фактурата с Възложителя. Банковата гаранция за авансовото плащане трябва да бъде неотменима и безусловна, с възможност да се усвои изцяло или на части. Същата следва да съдържа задължение на банката-гарант да извърши безотказно и безусловно плащане при първо писмено искане на Възложителя, или упълномощено от него длъжностно лице. Срокът на валидност на банковата гаранция е срока на изпълнение на договора плюс 45 (четиридесет и пет) календарни дни. Банковите разходи по откриването на гаранцията са за сметка на изпълнителя. Разходите по евентуалното й усвояване са за сметка на възложителя. Участникът трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранцията така, че размерът й да не бъде по-малък от размера на авансовото плащане. - Окончателното плащане е в размер, представляващ разликата между авансовото плащане и остатъка от цената на договора. Окончателното плащане Възложителят прави в срок до 45 (четиридесет и пет) календарни дни, считано от датата на подписване на приемателно – предавателен протокол. Плащането се извършва по банков път - на посочена от Изпълнителя банкова сметка след представяне на следните документи: - оригинална фактура, като Изпълнителят съгласува текста на фактурата с Възложителя; - приемателно – предавателен протокол, подписан от страните по договора. 2.2. Схема без авансово плащане. Цялата дължима по договора цена се заплаща еднократно по реда предвиден за окончателното плащане в схемата с авансово плащане. Изпълнителят декларира в ценовото си предложение по коя от посочените схеми иска да получи плащането и % на авансово плащане.

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

Когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица, договорът се сключва след като избраният за изпълнител представи пред Възложителя заверено копие от документ за регистрация като юридическо лице. В документа се посочват всички данни за новосъздаденото юридическо лице. Новосъздаденото юридическо лице е обвързано от офертата, подадена от обединението. Ако обединението се състои от чуждестранни физически и/или юридически лица, те представят еквивалентен документ от държавата, в която са установени, в официален превод.

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

ДА

Описание на особените условия

1. Възложителят ще отстрани от участие участник, за когото е на лице /поне едно/ от обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1, б. “а”, „б”, „в”, „г” и “д”, т. 2 и 3, ал. 2, т. 1, 3, 4 и 5 и ал. 5 от ЗОП. 2. Възложителят ще отстрани от участие участник, за когото е на лице /поне едно/ от обстоятелствата по чл. 106, т. 1, б. “а”, „б”, „в”, „г” “д” и „е” от Регламент /ЕС, ЕВРАТОМ/ № 966/2012 г., на Европейския парламент и на Съвета, относно финансовите правила, приложими за общия бюджет на Съюза. 3. Крайният срок за изпълнение на доставката на лични предпазни средства за гасене на горски пожари, считано от датата на сключване на договора е по предложение на участника и не може да бъде по-дълъг от 120 календарни дни за обособени позиции №№ 1, 2 и 3. В случай, че участник предложи срок за изпълнение на доставката по-дълъг от 120 календарни дни за обособени позиции №№ 1, 2 и 3, същият ще бъде отстранен. 4. Предложените от участниците гаранционни срокове не могат да бъдат по-кратки от посочените от Възложителя, съгласно т. VІ от документацията за участие (техническа спецификация) по всяка конкретна обособена позиция, считано от датата на предаване с приемателно – предавателен протокол. В случай, че участник предложи по-кратки гаранционни срокове от посочените от Възложителя, същият ще бъде отстранен. 5. Възложителят ще отстрани от участие участник, който е предложил: - стойност в ценовото си предложение, надвишаваща прогнозната стойност на поръчката, съгласно т.3 на Приложение Б за конкретната обособена позиция по която участва; - срок за изпълнение на доставката по-дълъг от 120 календарни дни; - гаранционни срокове по-кратки от изискканите от Възложителя, съгласно т. VI от документацията за участие за конкретната обособена позиция по която участва; - техническо предложение без конкретни характеристики и параметри на предлаганите изделия. 6. Участникът да представи документ/и (пълномощно, писмо, оторизационно писмо, договор и др.), даващ разрешение от производителя/ите за продажба на лични предпазни средства за гасене на горски пожари на територията на ЕС, включително и на територията на Република България или изрично разрешение за доставката по предмета на поръчката по обособени позиции, както следва: По Обособена позиция № 1: „Комплект лични предпазни средства, предпазващи тялото и помощни средства”; По Обособена позиция № 2: „Комплект лични предпазни средства, предпазващи главата”; По Обособена позиция № 3: „Защитни обувки“. Разрешението/ята трябва да бъде/бъдат на името на участника. *Забележка: Документа се изготвя в свободен текст. 7. Участникът да представи копия на валидни сертификати за управление на качеството в съответствие с ISO 9001:2008 на името на производителите на лични предпазни средства за гасене на горски пожари, издаден от лице или орган по чл. 53, ал. 3 от ЗОП и с обхват „производство” на доставяните стоки. Възложителят приема и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качество на производителя. 8. Участникът прилага мостри на личните предпазни средства, за всяка конкретна обособена позиция за която участва. 9. Възложителят ще отстрани от участие участник, който представи мостри, неотговарящи на изискванията, заложени в техническата спецификация и без трайно закрепени етикети, съгласно изискванията на стандартите. 10. Възложителят ще отстрани от участие участник, който не представи изисканите копия на валидни сертификати, съгласно т. VІ "Техническа спецификация" по отделните обособени позиции, за които участва, от Документацията за участие.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

1. Копие на документ за регистрация или единен идентификационен код, съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец. Когато не е посочен ЕИК се представя удостоверение за актуално състояние. Чуждестранните юридически лица прилагат еквивалентен документ на съдебен или административен орган от държавата, в която са установени; копие от документа за самоличност, когато участникът е физическо лице. Ако участникът е регистриран или пререгистриран след 01.01.2008 г. по реда на Закона за търговския регистър (ЗТР) е достатъчно да се попълни и приложи декларация за регистрация по ЗТР, попълнена по образец съгласно Образец № 2 към документацията (не се отнася за чуждестранни юридически лица). Когато участникът в процедурата е чуждестранно юридическо лице или техни обединения, документът за регистрация се представя в официален превод, а документите по т. 4, 5 ,7 и 8 се представят и в превод. Когато участника е чуждестранно физическо лице, документът за самоличност се представя в официален превод, а документите по т. 4, 5 ,7 и 8 се представят и в превод; 2. Нотариално заверено пълномощно на лицето, упълномощено да представлява участника в процедурата (когато участникът не се представлява от лицата, които имат право на това, съгласно документите му за регистрация); 3. Когато участникът в процедурата е обединение се представят следните документи: - Копие на акта за създаване на обединение или друг подписан от участниците в обединението документ, в който задължително се посочва представляващият; - Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, документите по т. 1, 4, 5 и 6 се представят за всяко физическо или юридическо лице включено в обединението; 4. Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1, б. “а”, „б”, „в”, „г” и “д”, ал. 2, т. 5 и ал. 5, т. 1 от ЗОП - Образец № 3; 5. Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. чл. 47, ал. 1, т. 2 и 3, ал. 2, т. 1, 3 и 4 и ал. 5, т. 2 от ЗОП - Образец № 4; 6. Декларации за отсъствие на обстоятелствата по по чл. 106, т. 1, б. “а”, „б”, „в”, „г” “д” и „е” от Регламент /ЕС, ЕВРАТОМ/ № 966/2012 г., на Европейския парламент и на Съвета, относно финансовите правила, приложими за общия бюджет на Съюза - Образец № 5. 7. Доказателства за икономическото и финансово състояние на участника - съгласно т. III.2.2; 8. Доказателства за техническите възможности на участника - съгласно т. III.2.3; 9. Декларация за участие на подизпълнители, ако участникът предвижда такива, както и вида на работите, които ще извършват, и дела на тяхното участие по чл. 56, ал. 1, т. 8 от ЗОП - Образец № 8; 10. Декларация за съгласие за участие като подизпълнител - Образец № 9; 11. Документ за внесена гаранция за участие – оригинал на вносната бележка или оригинал на банковата гаранция за участие; 12. Декларация за приемане на условията в проекта на договора - Образец № 10; 13. Документ/и по т.6 от раздел ІІІ.1.4 от обявлението. 14. Документ/и по т.7 от раздел ІІІ.1.4 от обявлението. 15. Образец на оферта за участие съдържаща: административни сведения, срок на валидност на офертата и списък на документите, подписан от участника – Образец № 1. 16. Техническо предложение, срок за изпълнение на поръчката - Образец № 11 А, Б и В. 17. Ценово предложение - Образец № 12 А, Б и В. * Забележка: Посочените образци са част от документацията за участие.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Участникът следва да представи: 1. Заверени копия на баланса и отчета за приходите и разходите за предходните три години (2011, 2012 и 2013 г.), когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която участникът е установен. В случаите, когато по обективни причини липсва заверен баланс и отчет за приходите и разходите за 2013 г., обстоятелствата за 2013 г. се доказват с декларацията по чл. 50, ал. 1, т. 3 от ЗОП- Образец № 6. За физическите лица: подписана от участника декларация, удостоверяваща дохода на физическото лице за всяка от последните три приключени финансови години. Тази декларация се зачита за подходящ документ по смисъла на чл. 50, ал. 2 от ЗОП. Прилагането на баланси и отчети за приходите и разходите не се изисква, когато същите са вписани в Търговския регистър (не се отнася за чуждестранните юридически лица). 2. Декларация – Образец № 6, съдържаща информация за общия оборот и за оборота на стоките, които са със същия или сходен предмет с предмета на поръчката, за последните три години в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1. Участникът да е реализирал общ оборот и оборот на стоките, които са със същия или сходен предмет с предмета на поръчката, през последните три години в зависимост от датата, на която е учреден или е започнал дейността си, по обособени позиции, както следва: 1.1. За участие по обособена позиция № 1 – общ оборот в размер на 500 000 лв., без включен ДДС и оборот на стоките, които са със същия или сходен предмет с предмета на поръчката в размер на 250 000 лв., без включен ДДС (под оборот на стоките, които са със същия или сходен предмет с предмета на поръчката да се има предвид оборот от лични предпазни средства); 1.2. За участие по обособена позиция № 2 – общ оборот в размер на 200 000 лв., без включен ДДС и оборот на стоките, които са със същия или сходен предмет с предмета на поръчката в размер на 100 000 лв., без включен ДДС (под оборот на стоките, които са със същия или сходен предмет с предмета на поръчката да се има предвид оборот от лични предпазни средства); 1.3. За участие по обособена позиция № 3 – общ оборот в размер на 150 000 лв., без включен ДДС и оборот на стоките, които са със същия или сходен предмет с предмета на поръчката в размер на 75 000 лв., без включен ДДС (под оборот на стоките, които са със същия или сходен предмет с предмета на поръчката да се има предвид оборот от лични предпазни средства); *Забележка: Участникът да посочи общ оборот и оборот на стоките, които са със същия или сходен предмет с предмета на поръчката само за обособената позиция за която участва.

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

Участникът да представи: 1. Декларация - Образец № 7, съдържаща списък на основните договори за доставки на лични предпазни средства, изпълнени през последните три години, считано от датата, определена за подаване на оферти по настоящата процедура, включително стойностите, датите и получателите, придружен от препоръки за добро изпълнение. 2. Копие на валиден сертификат за управление на качеството в съответствие с ISO 9001:2008 на името на участника, издаден от лице или орган по чл. 53, ал. 3 от ЗОП и с обхват „търговия” с лични предпазни средства. Възложителят приема и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качество на участника. 3. Описание, мострени образци и каталози (без ценови листи) на стоките, които ще се доставят за всяка конкретна обособена позиция.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1. Участникът да декларира изпълнени договори за доставка на лични предпазни средства, в зависимост от обособената позиция за която участва, на стойност не по-малко от: По обособена позиция №1: 250 000 лв., без ДДС; По обособена позиция №2: 100 000 лв., без ДДС; По обособена позиция №3: 75 000 лв., без ДДС. *Забележка: Участникът да декларира списък на основните договори за доставки на лични предпазни средства, само за обособената позиция за която участва. 2. Участникът да приложи копие на валиден сертификат за управление на качеството в съответствие с ISO 9001:2008 на името на участника, издаден от лице или орган по чл. 53, ал. 3 от ЗОП и с обхват „търговия” с лични предпазни средства. 3. С представените мострени образци и каталози (без ценови листи) участникът следва визуално да онагледи съответствието на предлаганите стоки с изискванията на Възложителя по Техническите спецификации за всяка конкретна обособена позиция по която участва.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за предварителна информация

Номер на обявлението в ОВ на ЕС: 2013/S 007 - 007623 от 10.01.2013 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
21.01.2014 г.  Час: 17:30
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
31.01.2014 г.  Час: 17:30
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
 

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 03.02.2014 г.  Час: 11:00
Място

гр. София, ул. "Н. Габровски" №30

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

При отварянето на офертите имат право да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на юридически лица с нестопанска цел и средствата за масова информация. В случай, че присъстват упълномощени представители на участниците, те следва да представят пълномощно /оригинал или копие, заверено "вярно с оригинала" от участника/, даващо им възможност да присъстват на действията на комисията, на която ще се отварят офертите и ценовите предложения.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
Това представлява периодично пвтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

ДА

Обществената поръчка се изпълнява по проект: „Техническо обезпечаване на оперативните структури на ГДПБЗН – МВР за ограничаване и ликвидиране на горски пожари”, финансиран по Оперативна програма „Околна среда 2007 – 2013”.

VI.3) Допълнителна информация

Документацията за участие, както Решението и Обявлението по настоящата процедура са публикувани на електронен адрес: http://www.nspbzn.mvr.bg/ в раздел Общeствени поръчки – профил на купувача. Документацията участниците могат да получат или на хартиен носител или да я изтеглят от интернет адреса на Възложителя. Пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата е предоставен на следния интернет адрес: http://www.nspbzn.mvr.bg/. На хартиен носител документацията може да бъде получена в сградата на ГДПБЗН, находяща се в гр. София, ул. „Н. Габровски” 30 след предварителна заявка на тел. 02/96010291 или 02/96010341. В срока, определен в чл. 29, ал. 1 във връзка с чл. 29, ал. 3 от ЗОП и посочен в т. IV.3.3 от Обявлението, заинтересованите лица следва да посочат данни и адрес за кореспонденция на тел. 02/96010291 или 02/96010341, във връзка с изпращане на разясненията. При постъпване на въпроси /искане за разяснения/ по настоящата процедура, разясненията се публикуват на електронен адрес: http://www.nspbzn.mvr.bg/ в раздел Общeствени поръчки – профил на купувача. Писмено искане по чл.29, ал.1 от ЗОП за разяснения по документацията се подава на български език. Участниците в процедурата имат пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата в профила на купувача - www.nspbzn.mvr.bg. КОГАТО УЧАСТНИЦИТЕ В ПРОЦЕДУРАТА УЧАСТВАТ САМО ЗА ЕДНА ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ, ТО ТЕ ПРЕДСТАВЯТ ДОКУМЕНТИТЕ В ЕДИН ОБЩ ЗАПЕЧАТАН, НЕПРОЗРАЧЕН И НАДПИСАН ПЛИК, СЪГЛАСНО ИЗИСКВАНИЯТА НА ЧЛ. 57, АЛ. 1 ОТ ЗОП. ОБЩИЯТ ПЛИК, СЪГЛАСНО ИЗИСКВАНИЯТА НА ЧЛ. 57, АЛ. 2 ОТ ЗОП, СЪДЪРЖА ТРИ ОТДЕЛНИ ЗАПЕЧАТАНИ, НЕПРОЗРАЧНИ И НАДПИСАНИ ПЛИКА, КАКТО СЛЕДВА: ПЛИК № 1 С НАДПИС "ДОКУМЕНТИ ЗА ПОДБОР", ПЛИК № 2 С НАДПИС "ПРЕДЛОЖЕНИЕ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА И ПЛИК № 3 С НАДПИС "ПРЕДЛАГАНА ЦЕНА". КОГАТО УЧАСТНИКЪТ ПОДАВА ОФЕРТИ ЗА ПОВЕЧЕ ОТ ЕДНА ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ, ТО В ОБЩИЯ ПЛИК СЕ ПОСТАВЯТ ОТДЕЛНИ ПЛИКОВЕ, ЗА КОНКРЕТНАТА ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ, СЪДЪРЖАЩИ ПЛИК № 1 С НАДПИС "ДОКУМЕНТИ ЗА ПОДБОР” ПО ОБОСОБЕНАТА ПОЗИЦИЯ № ....”, ПЛИК № 2 С НАДПИС "ПРЕДЛОЖЕНИЕ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА” ПО ОБОСОБЕНАТА ПОЗИЦИЯ № ....”. И ПЛИК № 3 С НАДПИС "ПРЕДЛАГАНА ЦЕНА" ПО ОБОСОБЕНАТА ПОЗИЦИЯ № ....”.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Жалба може да се подава в 10 (десет) дневен срок, съгласно чл. 120, ал. 5, т. 1 и ал. 6 от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

06.01.2014 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция „Доставка на комплект лични предпазни средства, предпазващи тялото и помощни средства”
1) Кратко описание

„Комплект лични предпазни средства, предпазващи тялото и помощни средства”, съдържащ костюм от две части с припокриване, куртка (жакет), панталон, елек, предпазни ръкавици и раница.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

35110000

Описание:

Противопожарно, спасително оборудване и оборудване за безопасност

3) Количество или обем

„Доставка на комплект лични предпазни средства, предпазващи тялото и помощни средства”- 2400 комплекта, съдържащ костюм от две части с припокриване, панталон, елек, предпазни ръкавици и раница.

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
1320000 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в дни 120
5) Допълнителна информация относно обособените позиции

1. Крайният срок за изпълнение на доставката на лични предпазни средства за гасене на горски пожари, считано от датата на сключване на договора е по предложение на участника и не може да бъде по-дълъг от 120 календарни дни за обособена позиция № 1. В случай, че участник предложи срок за изпълнение на доставката по-дълъг от 120 календарни дни за обособена позиция № 1, същият ще бъде отстранен. 2. Предложените от участниците гаранционни срокове не могат да бъдат по-кратки от посочените от Възложителя, съгласно т. VІ от документацията за участие (техническа спецификация) по конкретната обособена позиция, считано от датата на предаване с приемателно – предавателен протокол. В случай, че участник предложи по-кратки гаранционни срокове от посочените от Възложителя, същият ще бъде отстранен. 3. Възложителят ще отстрани от участие участник, който представи мостри, неотговарящи на изискванията заложени в техническата спецификация и без трайно закрепени етикети, съгласно изискванията на стандартите. 4. Възложителят ще отстрани от участие участник, който е предложил: - стойност в ценовото си предложение, надвишаваща прогнозната стойност на поръчката, съгласно т.3; - срок за изпълнение на доставката по-дълъг от 120 календарни дни; - гаранционни срокове по-кратки от изискканите от Възложителя, съгласно т. VI от документацията за участие; - техническо предложение без конкретни характеристики и параметри на предлаганите изделия. 5. Възложителят ще отстрани от участие участник, който не представи изисканите копия на валидни сертификати, съгласно т. VІ "Техническа спецификация" по конкретната обособена позиция, от Документацията за участие.




Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция „Доставка на комплект лични предпазни средства, предпазващи главата”
1) Кратко описание

„Комплект лични предпазни средства, предпазващи главата”, съдържащ защитна каска, фенер за челно осветление, предпазни очила и пожарникарска качулка.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

35110000

Описание:

Противопожарно, спасително оборудване и оборудване за безопасност

3) Количество или обем

„Доставка на комплект лични предпазни средства, предпазващи главата” - 2400 комплекта, съдържащ защитна каска, фенер за челно осветление, предпазни очила и пожарникарска качулка.

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
499992 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в дни 120
5) Допълнителна информация относно обособените позиции

1. Крайният срок за изпълнение на доставката на лични предпазни средства за гасене на горски пожари, считано от датата на сключване на договора е по предложение на участника и не може да бъде по-дълъг от 120 календарни дни за обособена позиция № 2. В случай, че участник предложи срок за изпълнение на доставката по-дълъг от 120 календарни дни за обособена позиция № 2, същият ще бъде отстранен. 2. Предложените от участниците гаранционни срокове не могат да бъдат по-кратки от посочените от Възложителя, съгласно т. VІ от документацията за участие (техническа спецификация) по конкретната обособена позиция, считано от датата на предаване с приемателно – предавателен протокол. В случай, че участник предложи по-кратки гаранционни срокове от посочените от Възложителя, същият ще бъде отстранен. 3.Възложителят ще отстрани от участие участник, който представи мостри, неотговарящи на изискванията заложени в техническата спецификация и без трайно закрепени етикети, съгласно изискванията на стандартите. 4. Възложителят ще отстрани от участие участник, който е предложил: - стойност в ценовото си предложение, надвишаваща прогнозната стойност на поръчката, съгласно т.3; - срок за изпълнение на доставката по-дълъг от 120 календарни дни; - гаранционни срокове по-кратки от изискканите от Възложителя, съгласно т. VI от документацията за участие; - техническо предложение без конкретни характеристики и параметри на предлаганите изделия. 5. Възложителят ще отстрани от участие участник, който не представи изисканите копия на валидни сертификати, съгласно т. VІ "Техническа спецификация" по конкретната обособена позиция, от Документацията за участие.




Обособена позиция № 3 / Заглавие на обособената позиция „Доставка на защитни обувки”
1) Кратко описание

„Доставка на защитни обувки”

2) Общ терминологичен речник (CPV)

35810000

Описание:

Индивидуална екипировка

3) Количество или обем

„Доставка на защитни обувки“ - 2400 чифта.

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
360000 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в дни 120
5) Допълнителна информация относно обособените позиции

1. Крайният срок за изпълнение на доставката на лични предпазни средства за гасене на горски пожари, считано от датата на сключване на договора е по предложение на участника и не може да бъде по-дълъг от 120 календарни дни за обособена позиция № 3. В случай, че участник предложи срок за изпълнение на доставката по-дълъг от 120 календарни дни за обособена позиция № 3, същият ще бъде отстранен. 2. Предложените от участниците гаранционни срокове не могат да бъдат по-кратки от посочените от Възложителя, съгласно т. VІ от документацията за участие (техническа спецификация) по конкретната обособена позиция, считано от датата на предаване с приемателно – предавателен протокол. В случай, че участник предложи по-кратки гаранционни срокове от посочените от Възложителя, същият ще бъде отстранен. 3. Възложителят ще отстрани от участие участник, който представи мостри, неотговарящи на изискванията заложени в техническата спецификация и без трайно закрепени етикети, съгласно изискванията на стандартите. 4. Възложителят ще отстрани от участие участник, който е предложил: - стойност в ценовото си предложение, надвишаваща прогнозната стойност на поръчката, съгласно т.3; - срок за изпълнение на доставката по-дълъг от 120 календарни дни; - гаранционни срокове по-кратки от изискканите от Възложителя, съгласно т. VI от документацията за участие; - техническо предложение без конкретни характеристики и параметри на предлаганите изделия. 5. Възложителят ще отстрани от участие участник, който не представи изисканите копия на валидни сертификати, съгласно т. VІ "Техническа спецификация" по конкретната обособена позиция, от Документацията за участие.