Версия за печат

02711-2014-0002

BG-Велики Преслав: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

СИДП ДП гр.Шумен, ТП "ДГС Преслав", ул."Симеон Велики" № 10, За: Янита Спасева, Република България 9850, Велики Преслав, Тел.: 0538 42106, E-mail: dgs.prslav@dpshumen.bg, Факс: 0538 42106

Място/места за контакт: ТП "ДГС Преслав"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.dpshumen.bg.

Адрес на профила на купувача: www.dpshumen.bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Публичноправна организация

Основна дейност на възложителя

Друг: Горско и ловно стопанство

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Доставка чрез покупка на семана и фуражи за нуждите на ТП "ДГС Преслав" за 2014г.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: ТП "ДГС Преслав" гр.Велики Преслав, ул."Симеон Велики" № 10
Код NUTS: BG333
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Доставка чрез покупка на семена и фуражи за нуждите на ТП ДГС "Преслав" за 2014г.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

03111000, 03114200

Описание:

Семена
Фуражни растения

ІІ.1.8) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

фуражи: царевица зърно – 20000 кг.; семена: царевица Канзас – 6000бр/дка - за 34дка; слънчоглед Елжи 5665 – 6000бр/дка - за 20дка; ечемик Бисер – 25кг/дка - за 110дка; люцерна Приста 5 – 3кг/дка - за 30дка; грах Русе – 7,5кг/дка - за 56дка; овес Алекси – 15кг/дка - за 56дка; пшеница Болярка – 25кг/дка - за 150дка

Прогнозна стойност без ДДС
15000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Завършване

15.10.2014 г. 


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1. Участникът представя гаранция за участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка, а определеният изпълнител представя гаранция за изпълнение при подписването на договора. 2. Възложителят определя условията и размера на гаранцията за участие в размер на 1 (един) процент от стойността на поръчката, платими в касата или вносими по сметка на Държавно Горско Стопанство "Преслав"– IBAN BG20UBBS80025037393810 BIC UBBSBGSF при Банка ТБ ОББ гр. В.Преслав 3. Възложителят определя условията и размера на гаранцията за изпълнение на договора в размер на 2 (два) процента от стойността на поръчката, платими в касата или вносими по сметка на Държавно Горско Стопанство "Преслав"– IBAN BG20UBBS80025037393810 BIC UBBSBGSF при Банка ТБ ОББ гр. В.Преслав 4. Гаранциите се представят в една от следните форми: парична сума или банкова гаранция. Кандидатът, участникът или определеният изпълнител избира сам формата на гаранцията за участие, съответно за изпълнение. В случай, че бъде избрана банкова гаранция като форма на гаранция за участие и/или за изпълнение, същата следва да бъде неотменяема, безусловна и със срок на валидност 60 дни след приключване изпълнението на договора. 5. Възложителят има право да задържи гаранцията за участие когато кандидатът или участникът в процедура за възлагане на обществена поръчка: 5.1. оттегли заявлението си след изтичането на срока за получаване на заявления или оттегли офертата си след изтичането на срока за получаване на офертите; 5.2. обжалва решението на възложителя, с което се обявяват резултатите от предварителния подбор, или решението за определяне на изпълнител - до решаване на спора; 5.3. е определен за изпълнител, но не изпълни задължението си да сключи договор за обществената поръчка. 6. В случаите по т. 5.1 и 5.3, когато кандидатът или участникът е представил банкова гаранция, възложителят има право да пристъпи към упражняване на правата по нея. Гаранцията за участие се освобождава при условията и реда на чл. 62 от ЗОП. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за възлагане на обществена поръчка. Забележка: При прекратяване на процедурата за възлагане на обществена поръчка, възложителят освобождава гаранциите на участниците без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Съгласно проекто договора към документацията

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: ОБЩИ ИЗИСКВАНИЯ КЪМ УЧАСТНИЦИТЕ 1. Участник в процедура за обществена поръчка може да бъде всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице, както и техни обединения. 2. Участниците са длъжни да спазват сроковете и условията, посочени в обявлението и документацията за участие в процедура за възлагане на обществена поръчка. 3. Участниците в процедурата представят оферта за цялата поръчка. 4. Разходите, свързани с изготвянето и подаването на офертите са за сметка на участника. Възложителят не участва в тези разходи независимо от начина на провеждане и изхода на процедурата. Участниците не могат да имат претенции и да изискват от възложителите възстановяване на направените от тях разходи. 5. Участниците участват в процедурата чрез лица, които ги представляват по закон или имат изрично нотариално заверено пълномощно за участие в процедурата. 6. Отстранява се от участие в процедурата участник, който е в открито производство по несъстоятелност или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от Търговския закон, а в случай че кандидатът или участникът е чуждестранно лице - се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или кандидатът или участникът е, както и участник, който е в производство по ликвидация /или се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове/. ОБЩИ ИЗИСКВАНИЯ КЪМ ДОКУМЕНТИТЕ 1. Документите и данните в офертата се подписват само от лица с представителни функции по закон и/или упълномощени за това лица. Във втория случай се изисква да се представи нотариално заверено пълномощно за изпълнението на такива функции. 2. Всички документи, свързани с офертата, следва да бъдат на български език. Ако в офертата са включени документи и референции на чужд език, те следва да са придружени със заверен превод на български език. 3. По офертата не се допускат никакви вписвания между редовете, изтривания или корекции; 4. В случаите, когато Възложителят не изисква изрично оригинал на документ, участникът може да представи копие от същия, заверен от лицето с представителна власт и подпечатано с печата на участника. Забележка: Когато участник представя заверено от него копие от документите, е необходимо при поискване от комисията да представи оригиналите или нотариално заверени копия от тях за сравнение. 5. Документацията за участие в откритата процедура се получава на адрес гр.В.Преслав, ул. „Симеон Велики” №10, срещу представяне на документ за внесени 10 /десет/ лева, без ДДС по банкова сметка на Държавно Горско Стопанство "Преслав"– IBAN BG98CECB979010C7755500 BIC CECBBGSF при Банка ЦКБ АД клон гр.Шумен При получаване на документацията се предоставя информация за лицето, закупило документацията (име, адрес, телефон, факс, лице за контакт). Информацията е необходима с оглед изпълнение задължението на възложителя по чл. 29, ал. 3 от ЗОП. Документацията може да се получи и от интернет страницата на възложителя на адрес: www.dpshumen.bg, раздел „Профил на купувача”. 6. Не се приемат за участие в процедурата и се връщат незабавно на участниците оферти, които са представени след изтичане на крайния срок за получаване или в незапечатан или скъсан плик.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Съгласно посочените в документацията
Минимални изисквания: Съгласно посочените в документацията
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Семената и фуражите следва да отговарят на български държавни стандарти за качество, български стандарти, които въвеждат европейски, международни стандарти, европейски технически одобрения или общи технически спецификации, или или еквивалентно.
Минимални изисквания: Семената и фуражите следва да отговарят на български държавни стандарти за качество, български стандарти, които въвеждат европейски, международни стандарти, европейски технически одобрения или общи технически спецификации, или или еквивалентно.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
11.02.2014 г.  Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена: 10 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията за участие в откритата процедура се получава на адрес гр.В.Преслав, ул. „Симеон Велики” №10, срещу представяне на документ за внесени 10 /десет/ лева, без ДДС по банкова сметка на Държавно Горско Стопанство "Преслав"– IBAN BG98CECB979010C7755500 BIC CECBBGSF при Банка ЦКБ АД клон гр.Шумен. Документацията може да се получи и от интернет страницата на възложителя на адрес: www.dpshumen.bg, раздел „Профил на купувача”.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
20.02.2014 г.  Час: 16:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 21.02.2014 г.  Час: 10:00
Място

ТП "ДГС Преслав" гр.Велики Преслав, ул."Симеон Велики" № 10

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

съгласно чл.120 от ЗОП

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул.Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

06.01.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция Доставка чрез покупка на семена
1) Кратко описание

Доставка чрез покупка на семена

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

03111000

Описание:

Семена

3) Количество или обем

семена: царевица Канзас – 6000бр/дка - за 34дка; слънчоглед Елжи 5665 – 6000бр/дка - за 20дка; ечемик Бисер – 25кг/дка - за 110дка; люцерна Приста 5 – 3кг/дка - за 30дка; грах Русе – 7,5кг/дка - за 56дка; овес Алекси – 15кг/дка - за 56дка; пшеница Болярка – 25кг/дка - за 150дка

Прогнозна стойност, без ДДС
8000 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Начална дата , Крайна дата 15.03.2014 г. 
5) Допълнителна информация

крайна дата за доставка на пшеница Болярка - 15.09.2014г.


Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция Доставка чрез покупка на фуражи
1) Кратко описание

Доставка чрез покупка на фуражи

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

03114200

Описание:

Фуражни растения

3) Количество или обем

царевица на зърно за фураж - 20000кг. - разпределена в чували до 40кг.

Прогнозна стойност, без ДДС
7000 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Начална дата , Крайна дата 15.10.2014 г.