Версия за печат

00037-2014-0002

BG-Тетевен: 11 - Консултантски услуги по управление и стопанска дейност

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 000291698

Община Тетевен, пл."Сава Младенов" № 9, За: инж. Мариян Алексиев, Десислав Цветанов, България 5700, Тетевен, Тел.: 0678 52200, E-mail: mayortn@abv.bg, Факс: 0678 52588

Място/места за контакт: Община Тетевен, пл."Сава Младенов" № 9

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.teteven.bg.

Адрес на профила на купувача: www.teteven.bg.

Електронен достъп до информация: http://www.teteven.bg/index.php?option=com_content&view=category&layout=blog&id=130&Itemid=235&lang=bg..

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

"Избор на консултант за външна техническа помощ по проект "Интегриран инвестиционен проект за подобряване инфраструктурата за питейни и отпадъчни води Тетевен - Изграждане ПСОВ, канализационна мрежа, подмяна на водопровод"

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 11 (11 - Консултантски услуги по управление и стопанска дейност)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
гр. Тетевен
Код NUTS: BG315
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

"Избор на консултант за външна техническа помощ по проект "Интегриран инвестиционен проект за подобряване инфраструктурата за питейни и отпадъчни води Тетевен - Изграждане ПСОВ, канализационна мрежа, подмяна на водопровод" Външна техническа помощ - ще подпомага служителите за изпълнението на следните задачи. Подпомагане дейността на ЗИП: • оперативно подпомагане членовете на ЗИП при осъществяване на административното, техническо и финансово управление на проекта, включително подкрепа при изпълнение на препоръките на Управляващия орган и Междинното звено на ОПОС; • преглед съвместно със ЗИП, на всяко искане за плащане от страна на изпълнителите на договорите за обществени поръчки, попадащи в обхвата на проекта; • съдействие при изготвяне на месечните справки, доклади за напредък и искания за средства до Управляващия Орган на ОПОС, както и при изготвяне на друга документация, свързана както с изпълнението на инвестиционния проект, така и с администрирането и управлението на проекта, съгласно правилата на ОПОС; • подпомагане изпълнението и контрола по изпълнението на мерки и препоръки от верифициращи, контролиращи и одитиращи органи, свързани с осъществяването на инженерно-технически и строителни дейности по проекта. Предоставяне на инженерно-технически консултации на всички етапи на изпълнение на проекта: • предоставяне на инженерно-технически консултации във връзка с изпълнението на проекта; • техническо консултиране на членовете на ЗИП във връзка с провеждането на проверки на място от страна на Междинното звено и Управляващия орган на ОПОС и други проверяващи и одитиращи институции. • юридически консултации.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

71540000, 71541000, 71312000, 71311300, 71500000, 71530000, 71800000

Описание:

Услуги по управление, свързани със строителството
Услуги по управление на проекти, свързани със строителството
Консултантски инженерни услуги в строителството
Технически препоръки и консултации по изграждане на инфраструктура
Услуги, свързани със строителството
Строителни консултантски услуги
Консултантски услуги в областта на водоснабдяването и отпадъчните води

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Предвижда се изпълнение на дейността по предмета на поръчката да е за срок до 19 месеца, като основните дейности, които ще се изпълняват са, както следва: Подпомагане дейността на ЗИП: • оперативно подпомагане членовете на ЗИП при осъществяване на административното, техническо и финансово управление на проекта, включително подкрепа при изпълнение на препоръките на Управляващия орган и Междинното звено на ОПОС; • преглед съвместно със ЗИП, на всяко искане за плащане от страна на изпълнителите на договорите за обществени поръчки, попадащи в обхвата на проекта; • съдействие при изготвяне на месечните справки, доклади за напредък и искания за средства до Управляващия Орган на ОПОС, както и при изготвяне на друга документация, свързана както с изпълнението на инвестиционния проект, така и с администрирането и управлението на проекта, съгласно правилата на ОПОС; • подпомагане изпълнението и контрола по изпълнението на мерки и препоръки от верифициращи, контролиращи и одитиращи органи, свързани с осъществяването на инженерно-технически и строителни дейности по проекта. Предоставяне на инженерно-технически консултации на всички етапи на изпълнение на проекта: • предоставяне на инженерно-технически консултации във връзка с изпълнението на проекта; • техническо консултиране на членовете на ЗИП във връзка с провеждането на проверки на място от страна на Междинното звено и Управляващия орган на ОПОС и други проверяващи и одитиращи институции. • юридически консултации: - Становища във връзка с прилагането на националното и европейското законодателство; - Изготвяне вътрешни правила / процедури и контролни листа, свързани с изпълнението на проекта; - Изготвяне проекти за решения и споразумения във връзка с изпълнението по проекта; - Окомплектоване документации за проведени процедури за възлагане на обществени поръчки и тяхното предоставяне за извършване на последващ контрол от страна на Междинното звено; - Осъществяване процесуално представителство за нуждите на проекта; - Подпомагане на всички членове на екипа за управление на проекта в рамките на своите компетенции.

Стойност, без да се включва ДДС
1179660 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

ДА

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в месеци

19

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие и изпълнение Гаранцията за участие е в размер на 10 000.00 (десет хиляди лева) лв.; Гаранцията за участие се внася като парична сума по сметка на Община Тетевен: IBAN: BG88 IORT 8046 3310 0100 00, BIC: IORTBGSF, Банка: ТБ „Инвестбанк” АД, клон Ловеч, офис Тетевен, или се представя като неотменима издадена в полза на възложителя банкова гаранция за срока на валидност на офертата. Гаранцията за участие се задържа в полза на Възложителя или се освобождава по реда на чл.61 и чл.62 от ЗОП. Ако участникът избере да представи банкова гаранция в полза на Община Тетевен за участие, в текста на гаранцията следва изрично да е посочена възможността за задържането й по реда на чл. 61 от ЗОП. Гаранцията за изпълнение на договора, внесена по сметката на общината или представена като банкова гаранция преди подписване на договора е 1 % от стойността на поръчката. Банковата гаранция за изпълнение на договора да бъде валидна за срока на договора. В договора са описани случаите, в които възложителят ще задържи гаранцията за изпълнение на договора. Възложителят не дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли у него.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Дейностите по проекта се финансират по Оперативна програма „Околна среда 2007-2013 г.”, Приоритетна ос 1, Кохезионен фонд 2007-2013 г., Процедура с референтен №: BG161PO005/10/1.11/02/16 „Подобряване и развитие на инфраструктурата за питейни и отпадъчни води в агломерации над 10 000 е.ж.”, проект „Интегриран инвестиционен проект за подобряване инфраструктурата за питейни и отпадъчни води Тетевен - Изграждане ПСОВ, канализационна мрежа, подмяна на водопровод”. ВАЖНО!!! В случай, че финансирането по проекта не бъде осигурено поради каквато и да е причина, Възложителят си запазва правото да прекрати процедурата на основание чл.39 ал.1 т.5 от ЗОП. В случай, че процедурата е проведена и Възложителя е сключил договор с избрания изпълнител, то тогава изпълнението ще започне само след осигуряване на финансирането и след изрично уведомление за стартиране на дейностите по проекта, като Възложителят си запазва правото при узнаване на факта, че финансирането на проекта няма да бъде осигурено, да прекрати договора с избрания изпълнител без да дължи неустойки и/или обезщетения за пропуснати ползи. ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ ще заплати на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ за предоставяните услуги, както следва: Плащането по Договора се осъществява на части съответно за консултантски услуги по проекта в рамките на предложените цена за изпълнението им, както следва: 1. Авансовото плащане в размер на 20 % (двадесет процента) от цената на договора и се осъществява в срок до 10 (десет) дни от подписването на този договор и издаване на фактура от изпълнителя. Платеният аванс се приспада пропорционално от всяко последващо плащане, описано по-долу; 2. Междинни плащания в общ размер до 60 % (шестдесет процента) от цената на договора, дължими както следва: А) Първо междинно плащане в размер до 20 % (двадесет процента) от цената на договора, дължимо в срок до 10 (десет) дни от одобрение на първия междинен доклад за съответната дейност и представяне на фактура; Б) Второ междинно плащане в размер до 20 % (двадесет процента) от цената на договора, дължимо в срок до 10 (десет) дни от одобрение на втория междинен доклад за съответната дейност и представяне на фактура; В) Трето междинно плащане в размер до 20 % (двадесет процента) от цената на договора, дължимо в срок до 10 (десет) дни от одобрение на третия междинен доклад за съответната дейност и представяне на фактура; Г). В случай, че възложената работа бъде изпълнена и приета преди изтичането на сроковете за извършване на междинните плащания, описани в букви А, Б и В, Възложителят дължи заплащане на посочените суми (общо в размер до 60 % от стойността на този етап) в срок до 10 (десет) дни, считано от приемане на работата за съответната дейност по депозираните доклади. 3. Окончателното плащане е в размер равен на разликата между цената на договора и извършените плащания по-горе. Окончателното плащане е дължимо в срок до 10 (десет) дни, считано от одобрение на окончателния доклад за изпълнение на договора за съответната дейност и представяне на фактура. От него се приспадат всички неустойки, обезщетения и др. дължими от изпълнителя суми, за стойността, с която надвишават внесената гаранция за добро изпълнение.

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

Възложителят няма изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител е обединение на физичеки и/или юридически лице.В случай, че участникът е обединение (или консорциум), което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице, тогава участниците в обединението (или консорциума) сключват нотариално заверен договор. Договорът трябва да съдържа клаузи, които гарантират, че: - всички членове на обединението / консорциума са отговорни, заедно и поотделно за изпълнението на договора; - да определя лице, което да представлява обединението/консорциума, да го задължава, да получава указания за и от името на всеки член на обединението / консорциума за целите на поръчката; - всички членове на обединението / консорциума са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора; - не се допускат промени в състава на обединението след подаването на офертата. Когато не е представено нотариално заверено копие от договора за създаването на обединението / консорциум, или в приложения липсват клаузи, гарантиращи изпълнението на горепосочените условия или съставът на обединението се е променил след подаването на офертата – участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка. Ако в договора за създаване на обединение не е определен предстаявлващ, то участниците представят и документ, подписан от лицата в обединението, в който задължително се посочва представляващия.

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

НЕ

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

В процедурата за възлагане на обществената поръчка могат да участват като участници български или чуждестранни физически или юридически лица, включително техни обединения, които отговарят на условията, посочени в Закона за обществените поръчки (ЗОП) и настоящата документация. В процедурата не може да участва, респ. комисията ще отстрани участник, за когото е налице някое от обстоятелствата по чл.47 ал.1, т.1, б."а"- б."д",т.2 и т.3, ал.2, т.1, т. 2а(предл. първо), т. 3, т. 4 и т. 5 и ал.5 от ЗОП. От участие се отстранява чуждестранно физ. или юрид. лице, за което в държавата,в която е установено,e налице някое от обстоятелствата по по чл.47 ал.1, т.1, б."а"- б."д",т.2 и т.3, ал.2, т.1, т. 2а(предл. първо), т. 3, т. 4 и т. 5 и ал.5 от ЗОП. Офертата следва да съдържа: 1. Начален документ на оферта без посочване на данни относими съм Плик№2 и №3; 2.Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника; 3. Копие на документа за регистрация или единен идентификационен код съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец;В случаите, при които не е представен ЕИК, съгласно чл. 24, ал. 1 от ППЗОП, участниците - юр.лица или ЕТ, прилагат към своите оферти и удостоверения за актуално състояние, но с представянето му не отпада задължението за представяне на документа за регистрация; копие от документа за самоличност, когато участникът е физическо лице; документ за регистрация на чуждестранно лице, съобразно националното му законодателство. Когато участникът в процедура е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, документът за регистрация, съответно документът за самоличност, се представя в официален превод. 4.Копие на удостоверение за регистрация по ЗДДС, ако е налично такова. 5.Когато участникът е обединение - нотариално заверен договор за създаване на обединението и ако в него няма посоч.представл., документ, подписан от лицата в обединението, в който задължително се посочва представляващия. 6.Нотариално заверено пълномощно на лицето, подписващо офертата, когато е разл. от предст. по акт.рег. 7. Декларация за запознаване с условията на поръчката. 8.Документи, доказващи изпълнението на минималните изисквания за икономическо и финансово състояние съгласно раздел ІІІ.2.2. 9. Документи, доказващи изпълнението на минималните изисквания за технически възможности и квалификация съгласно раздел ІІІ.2.3. 10. Декларация за липса на обстоятелства по по чл. 47, ал. 1, т. 1, без б „е”, ал. 2, т. 2, т. 2а / предл. първо/, т. 5 и ал. 5, т. 1 от ЗОП. 11. Декларация за липса на обстоятелства по чл. 47, ал. 1, т.2 , т. 3, ал. 2, т. 1, т. 3 и т. 4 и ал. 5, т. 2 от ЗОП; 12. Декларация за приемане на клаузите на проекто-договора 13. Декларация за подизпълнителите, които ще участват при изпълнението на поръчката, вида на работите и дела на тяхното участие, ако участникът предвижда подизпълнители. 14. Декларация за съгласие за участие като подизпълнител в процедура за възлагане на обществена поръчка, вида на работите и дела на тяхното участие(ако е приложимо); 15. Документ за внесена гаранция за участие. 16. Декларация по чл.56 ал.1 т.11 от ЗОП /при обединения се представя само от участниците в обединението, които ще изпълняват дейности, свързани с предоставяната услуга/съгл.пос. в поле VІ.3) Допълнителна информация от обявлението.17. Други документи, изискуеми съгласно условията на обявлението и документацията за участие. 18. Техническо предложение и срок за изпълнение на поръчката - Плик № 2. 19. Ценово предложение - Плик №3.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

1. Годишен счетоводен баланс и отчет за приходите и разходите за последните три години (2011, 2012 и 2013г.), в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, оформени съгласно Закона за счетоводството и приложимите нормативни актове, или представяне на ЕИК (в случате, когато същите са надлежно публикувани в Търговския реигтър към Агенция по вписванията), като за участници чуждестранни юридически лица се представят еквивалентни документи, когато публикуването им се изисква съгласно приложимото законодателство на страната, където са установени. В случай, че към момента на подаване на офертата участникът няма изготвени горецитираните съставни части на годишните финансови отчети за 2013 г., то същият представя справка за приходите и за приходите от услуги сходни с предмета на поръчката, подписана от участника/или представляващия го/ и главния счетоводител. 2. Справка-декларация за общия и специфичния оборот от услуги, сходни с предмета на поръчката за последните три години (2011, 2012 и 2013г.) в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си по образец; **Под „сходни” с предмета на поръчката следва да се разбират дейности по управление и отчитане на инфраструктурни проекти или други проекти; юридически и икономически консултации и/или изготвяне на документации за подготовка на инвестиционни проекти за участие по процедури за възлагане на обществени поръчки, във връзка с реализирането на такива проекти.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1. За последните три години (2011, 2012 и 2013г.), в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, общият оборот на участника да не е по-малък от 1 100 000,00 лв без ДДС (един милион и сто хиляди лева без ДДС) и специфичния оборот на участника от услуги, сходни* с предмета на поръчката, сумарно, да не е по-малко от 1 000 000,00 лв без ДДС (един милион лева без ДДС). *Под „сходни” с предмета на поръчката следва да се разбират дейности по управление и отчитане на инфраструктурни проекти или други проекти; юридически и икономически консултации и/или изготвяне на документации за подготовка на инвестиционни проекти за участие по процедури за възлагане на обществени поръчки, във връзка с реализирането на такива проекти. В случай, че участникът участва като обединение, което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице, то на горното изискване следва да отговаря обединението като цяло. В случай, че е предвидено участие на подизпълнители, всеки един от тях трябва да съответсва на изискването съобразно вида и дела на участието си.

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

1.Изпълнението на това минимално изискване се доказва от участника със списък по образец, съдържащ описание на основните изпълнени договор/и през последните три години, считано от крайния срок за подаване на офертите, сходни с предмета и общия обем на поръчката, придружен от заверени от участника препоръки за добро изпълнение за всеки посочен договор. В препоръките задължително се посочва датата, мястото на изпълнение и наименованието на възложителя, стойността на договора и телефон и адрес за контакт, както и дали изпълнението е професионално и в съответствие с нормативните изисквания и условията на договора. 2. Списък-декларация на ключовите експерти (съдържаща информация за предложените експерти) - по образец, Автобиография във формат по образец и документи, удостоверяващи обстоятелствата в нея (официални документи, удостоверяващи образованието, професионалната квалификация и стажа на лицата, отговарящи за изпълнението на поръчката, с приложени заверени копия на дипломи за завършено образование, удостоверения за вписване в професионалните регистри, сертификати, трудови или осигурителни книжки), както и Декларация за разположение на експерт по образец. 3. Копие от сертификат ISO 9001:2008 или еквивалентно с обхват на дейност, предмет на настоящата процедура или други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качество. Сертификатите трябва да са издадени от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция "Българска служба за акредитация" или от друг национален орган за акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1. Участникът следва да е изпълнил през последните три години, считано от крайния срок за подаване на офертите, договор/и за услуги с предмет и в общ обем, сходен с предмета на поръчката. Под „сходни” с предмета на поръчката следва да се разбират дейности по управление и отчитане на инфраструктурни или други проекти; юридически и икономически консултации и/или изготвяне на документации за подготовка на инвестиционни проекти за участие по процедури за възлагане на обществени поръчки, във връзка с реализирането на такива проекти. Под „сходни” с обема на поръчката следва да се разбират договори, от които са изпълнени услуги в общ обем на стойност равна или по-голяма от прогнозния бюджет на поръчката. В случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице, изискванията по-горе трябва да бъдат изпълнени общо от обединението, а при участие на подизпълнители изискването се прилага съобразно вида и дела на участието им. 2. Участникът трябва трябва да докаже, че разполага с необходимите специалисти за предоставяне на услугите, нужни за качественото изпълнение на проекта. Екипът следва да включва минимум следните специалисти: - Ръководител на екипа; Изисквания: • Да има диплома за висше юридическо образование и удостоверение за юридическа правоспособност или такава за строителен инженер, или еквивалентна;• Да има професионален опит по специалността минимум 7 години; • Да има опит на ръководна длъжност в организацията и управлението на поне 2 /два/ инвестиционни проекта,и/или изготвяне на документации за подготовка на инвестиционни проекти и/или за участие в процедури за възлагане на обществени поръчки; -Координатор на екипа:• Да има диплома за висше юридическо образование и удостоверение за юридическа правоспособност или такава за строителен инженер, или еквивалентна;• Да има професионален опит по специалността минимум 3 години; • Да има опит на ръководна длъжност в организацията и управлението на поне 2 /два/ инвестиционни проекта,и/или изготвяне на документации за подготовка на инвестиционни проекти и/или за участие в процедури за възлагане на обществени поръчки; - Икономист, Изисквания:• Да има диплома за висше икономическо образование или еквивалентна;• Да има професионален опит минимум 5 години; - Строителен Инженер, Изисквания: • Да има диплома за висше образование строителен инженер; • Да има професионален опит по специалността минимум 5 години; - Юрист, Изисквания:• Да има диплома за висше юридическо образование или еквивалентна и да притежава юридическа правоспособност; • Да има професионален опит по специалността минимум 3 години; • Да има опит в подготовката и/или провеждане на поне 2 процедури по възлагане на обществени поръчки; В случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице, изискванията по-горе трябва да бъдат изпълнени общо от обединението, а при участие на подизпълнители изискването се прилага съобразно вида и дела на участието им. 3. Участникът да притежава въведена система за управление на качеството ISO 9001:2008 или еквивалентно с обхват дейност, сходна с предмета на настоящата процедура. *Под „сходни” с предмета на поръчката следва да се разбират дейности по управление и отчитане на инфраструктурни или други проекти; юридически и икономически консултации, изготвяне на документации за подготовка на инвестиционни проекти и/или за участие по процедури за възлагане на обществени поръчки, във връзка с реализирането на такива проекти. В случай на участие на обединение/консорциум, който не е регистриран като самостоятелно юридическо лице, както и в случаите, когато се ползва подизпълнител, изисканите сертификати се представят за всеки един от членовете на обединението/консорциума, съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението, както и за подизпълнителите, пряко ангажирани с упражняване на консултантските услуги.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата
Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

ДА

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: (Тп) Техническо предложение за изпълнение на поръчката в съответствие с изискванията на Възложителя, заложени в Техническата спецификация , което включва: Степен на подробност и степен на разбиране на основните цели и очакваните резултати от изпълнението на договора, Описание на стратегията на участника, График за изпълнение на дейностите/Времеви график; тежест: 70
Показател: (Фп) Предложена от участника цена; тежест: 30
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за предварителна информация

Номер на обявлението в ОВ на ЕС: 2013/S 045 - 072513 от 05.03.2013 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
23.01.2014 г.  Час: 17:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
04.02.2014 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
 

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 05.02.2014 г.  Час: 10:00
Място

Общинска администрация Тетевен

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Действията на комисията по отварянето на офертите са публични. На тях могат да присъстват участниците или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и юридически лица с нестопанска цел. Присъстващите представители се допускат след представяне на документ, удостоверяващ представителната им власт.В случаите, когато на заседанията присъстват упълномощени представители, същите следва да представят пълномощно с нотариална заверка на подписите.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

ДА

Оперативна програма „Околна среда 2007-2013 г.”, съфинансирана от Европейския съюз, чрез Кохезионен фонд, процедура с референтен №: BG161PO005/10/1.11/02/16 „Подобряване и развитие на инфраструктурата за питейни и отпадъчни води в агломерации над 10 000 е.ж.”

VI.3) Допълнителна информация

1.Органи, от които може да се получи необходимата информация за задълженията, свързани със закрила на заетостта и условията за труд. Участниците могат да получат необходимата информация за : -задълженията, свързани с данъци и осигуровки - от Национална агенция по приходите на ел.адрес www.nap.bg ; -опазване на околната среда - от Министерство на околната среда и водите и неговите структури на ел.адрес www.moew.government.bg ; -закрила на заетостта и условията на труд - от Министерство на труда и социалната политика на ел.адрес www.mlsp.government.bg, които са в сила в РБългария, където трябва да се предоставят услугите, и които са приложими към строителството или към предоставяните услуги. 2.Датата, часа и мястото за отваряне и оповестяване на ценовите предложения се обявява на официалната интернет страница на Възложителя: www.teteven.bg 3. Цялата документация за участие в процедурата е публикувана и на официалния интернет сайт на Възложителя www.teteven.bg от датата на изпращане на настоящото обявление. 4. ВАЖНО!!! В случай, че финансирането по проекта не бъде осигурено поради каквато и да е причина, Възложителят си запазва правото да прекрати процедурата на основание чл.39 ал.1 т.5 от ЗОП. В случай, че процедурата е проведена и Възложителя е сключил договор с избрания изпълнител, то тогава изпълнението ще започне само след осигуряване на финансирането и след изрично уведомление за стартиране на дейностите по проекта, като Възложителят си запазва правото при узнаване на факта, че финансирането на проекта няма да бъде осигурено, да прекрати договора с избрания изпълнител без да дължи неустойки и/или обезщетения за пропуснати ползи. 5. Възложителят си запазва правото, ако възникне необходимост от повторение на услугата и при осигурено финансиране, при което да е налице необходимост повторната услуга да се извърши от същия изпълнител, да възложи повторната услуга чрез процедура на договаряне без обявление по чл. 90, ал. 1, т. 9 от ЗОП, като новата поръчка ще съответства на настоящия проект и ще включва според нуждите на възложителя дейности, сходни с настоящия проект.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

съгласно чл.120 ал.5 т.1 и ал.6 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

03.01.2014 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ