Версия за печат

01060-2014-0001

BG-Добрич: 27 - Други услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА - СПЕЦИАЛНИ СЕКТОРИ
Директива 2004/17/EO

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 834026369

"Водоснабдяване и канализация" ЕООД, бул. "Трети март" 59, За: Яна Янева, България 9300, Добрич, Тел.: 058 655888, E-mail: info@vikdobrich.bg, Факс: 058 630003

Място/места за контакт: бул. "Трети март" 59

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възложителя: http://vikdobrich.bg.

Адрес на профила на купувача: http://vikdobrich.bg/Vik/PublicCommissionIndex#.

Електронен достъп до информация: http://vikdobrich.bg/Vik/PublicCommissionIndex#.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Основна дейност

Вода

I.3) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възложителя

Инкасиране на суми в брой срещу издаден касов бон, за заплащане на В и К услуги от абонати на възложителя, за обекти находящи се в селата на територията на обл.Добрич.

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 27 (27 - Други услуги)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
всички села в обл.Добрич. Служителите на изпълнителя инкасират сумите от клиентите на възложителя по местонахождение на водоснабдяваните имоти във всички села находящи се в област Добрич.
Код NUTS: BG332
ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Предмета на поръчката е: Инкасиране на суми в брой срещу издаден касов бон, за заплащане на В и К услуги от абонати на възложителя, за обекти находящи се в селата на територията на обл.Добрич. Възложителят ще сключи договор с трима изпълнители, класирани на първите три места, а ако допуснатите участници и оферти са по-малко от 3, ще сключи договори с всички. Прогнозна стойност - 60 000,00 лв. без ДДС за целия срок на поръчка, вкл. при прилагане на опцията за продължаване на срока на изпълнение до 31.12.2015 г.. Участниците предлагат комисионна в процент (в размер до 1.8 % от събраните суми). Възложителят представя на Изпълнителя предварително изготвен месечен опис на задълженията на абонатите по фактури, касови апарати, както и цялата необходима информация и документация за осъществяването на предмета на поръчката до третия работен ден от месеца, както и: -списък на задълженията по абонати и по села, който завършва с рекапитулация в 2 /два/ екземпляра. - рекапитулация по села в 2 /два/ екземпляра със задълженията за целия район. 2. Изисквания към изпълнението на поръчката и качеството. - Изпълнителят трябва да има техническа и кадрова възможност да извърши предмета на поръчката. - Изпълнителят в края на всеки отчетен месец предоставя информация за броя на неинкасираните задължения. - Изпълнителят превежда по сметката на Възложителя реално инкасираните суми до момента на основание дневни отчети, на 10-то число от месеца, на 20-то число от месеца, а на 30-то число остатъкът от инкасираното за съответния месец. - Изпълнителят осигурява квалифициран служител за всяко село, транспорт и необходимата охрана за инкасото на паричните средства. - В последния работен ден на месеца Изпълнителят предоставя на Възложителя втория екземпляр на списъка на задълженията и втория екземпляр на рекапитулацията по села.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

79940000

Описание:

Услуги по събиране на плащания, вземания и дългове

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Според необходимостта на възложителя.

Стойност, без да се включва ДДС
60000 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

ДА

Срок за изпълнение- 31.12.2014 г., с опция срока за изпълнение да бъде автоматично продължен до провеждане на нова процедура и писмено уведомяване за предстоящо сключване на нов договор, но най-късно до 31.12.2015 г. Краен срок на договора – 31.12.2014 г., с опция срока на договора да бъде автоматично продължен до провеждане на нова процедура и писмено уведомяване за предстоящо сключване на нов договор, но най-късно до 31.12.2015 г.

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

ДА

Брой на възможните подновявания

1

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Завършване

31.12.2014 г. 

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Участникът трябва да представи гаранция за участие в размер на 300 лв. Гаранцията за участие в открита процедура трябва да бъде представена по желание на участника в една от следните форми: 1.гаранция за участие под формата на парична сума: - платена в касата на Възложителя, ет. 2, стая 201; - платена в Банка: ,,ИНВЕСТБАНК” АД, клон Добрич, IBAN: BG10 IORT 8088 1000 0011 00, BIG: IORT BGSF 2.оригинал на банкова гаранция за участие, издадена в полза на Възложителя по указания образец. Независимо от формата на представяне, гаранцията за участие трябва да бъде валидна най-малко 30 (тридесет) дни след изтичане срока на валидност на офертата. Участникът, определен за изпълнител на обществената поръчка, е длъжен при подписването на договора да представи в оригинал гаранция за изпълнение на договора в размер на 900 лева. Гаранцията за изпълнение на договора трябва да бъде представена по желание на участника в една от следните форми: - гаранция за изпълнение на договора под формата на парична сума, платена в касата на Възложителя – бул. „Трети март” № 59, ет. 2, ст. 201 или в банка ,,ИНВЕСТБАНК” АД, клон Добрич, IBAN: BG10 IORT 8088 1000 0011 00, BIG: IORT BGSF 1.оригинал на банкова гаранция за изпълнение на договора, издадена в полза на възложителя по указания образец, и със срок на валидност, посочен в проекта на договора. Гаранцията за изпълнението на договора се задържа, освобождава и/или усвоява в съответствие с условията на проекто-договора.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Плащането се извършва по банков път по сметка на изпълнителя, в срок до 30 (тридесет) календарни дни след представяне на оригинална фактура от страна на изпълнителя.

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

НЕ

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

І. ПЛИК №1 „ДОКУМЕНТИ ЗА ПОДБОР” 1. Образец Оферта – попълва се Образец № 1, с приложен списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника; 2. Административни сведения - попълва се Образец № 2; 3. Копие от документ за рагистрация (Удостоверение за актуално състояние - от фирмено отделение на съответния съд по регистрацията на Участника или от Агенцията по вписванията, което да е актуално към датата на подаване на офертата) или единен идентификационен код (ЕИК) съгласно чл.23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец; документ за регистрация на чуждестранно лице съобразно националното му законодателство, като документът се представя в официален превод, а когато е физическо лице – копие от документ за самоличност. При участници обединения – документ, подписан от лицата в обединението, в който задължително се посочва представляващият. Когато Участникът е обединение, което не се е регистрирало като юридическо лице преди подаването на Предложението, то следва да представи договор за създаването си и регистрация съгласно чл.3, ал.1, т.6 от Закона за регистър Булстат (ЗРБ) 4. Декларации за липсата на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, ал. 2 и ал. 5 от ЗОП – попълва се Образец №4 и Образец №5. 5. Декларация, че участникът е запознат с всички обстоятелства, свързани с обществената поръчка – Образец №3. Управляващият и представляващ участника в процедурата попълва и подписва декларацията по приложения образец към настоящата документация. 6.Документи за доказване на икономическото и финансово състояние по чл.50 от ЗОП, посочени в обявлението за обществена поръчка (при участници обединения се представят само за участниците /съдружниците/, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор по чл. 25, ал. 2, т. 6): 6.1.Удостоверение от банката обслужваща участника, че същият е икономически и финансово стабилен. 7. Документи за доказване на техническите възможности и/ или квалификация по чл.51 от ЗОП, посочени в обявлението за обществената поръчка (при участници обединения се представят само за участниците /съдружниците/, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор по чл. 25, ал. 2, т. 6): 7.1. Декларация, съдържаща списък на основните договори за доставки/ услуги, свързани с предмета на поръчката през последните три години назад (считано от датата на крайния срок за подаване на офертите), включително стойностите на получените по тях възнаграждения, датите на сключване, и Възложителите – попълва се Образец №13. Към посочените договори участникът следва да представи препоръки за добро изпълнение с посочени лица за контакти, телефон и адрес, от които Възложителят може да получи допълнителна информация. 7.2. Удостоверение на вписване в Регистъра на администраторите на лични данни, воден от КЗЛД - копие, заверено от участника. 7.3. Доказателства (документи, декларации и др.) за техническото оборудване, с което разполага участника за изпълнение на поръчката по съответната обособена позиция. 7.4. Декларация за наличие на работни места (обособени пунктове, офиси, каси, терминали, назначени служители отговарящи и покриващи всяко село и др.), за изпълнение на услугата. 8. Документ за закупена документация за участие – заверено копие. 9. Документ за внесена гаранция за участие – копие на вносната бележка или оригинал на банковата гаранция, покриваща срока на валидност на офертата от 120 календарни дни. 10. Декларация за участие на подизпълнители – попълва се Образец № 6 и Образец №6.1. 11. Проект на договор Образец №10 - не се прилага - попълва се и се прилага декларация за приемане клаузите по договора -Образец № 9. 12. Декларация по чл.56, ал.1, т.11 - попълва се Образец № 14 13. Друга допълнителна информация, по преценка на Участника. Забележка: Когато се предвижда участие на подизпълнители, в офертата се посочват: подизпълнителите, стойността, процентът от общата стойност и конкретната част от предмета на

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Участникът в настоящата процедура трябва да е икономически и финансово стабилен.

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

Участникът в процедурата трябва да е изпълнил, да изпълнява, или да е участвувал в изпълнението на минимум 3 (три) поръчки от подобен характер, сходен с предмета на поръчката, през последните три години назад (считано от датата на крайния срок за подаване на офертите), като общият оборот на участника (полученото възнаграждение) от изпълнение на договори за събиране плащания за тези три години следва да е не по-малък от 30 000 лева. Участникът в процедурата следва да е вписан в Регистъра на администратори на лични данни воден от КЗЛД. Участникът в процедурата да докаже, че разполага с кадрови ресурс за предоставяне на услугата - минимум 1 (едно) работно помещение и/или отговорен служител за всяко едно село в обл.Добрич (като посочи местоположение/село на работното помещение/отговорния служител - адрес с пощенски код и съответно име на служителя и за кое село/села отговаря, по изготвен от участника списък, и работното им време). Един служител на участника може да обслужва няколко села.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата
Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

НЕ

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
30.01.2014 г.  Час: 16:30
Платими документи

ДА

Цена: 12 BGN
Условия и начин на плащане

Цената на документацията за участие е в размер на10 (десет) лева без ДДС или 12 (дванадесет) лева с ДДС и може да бъде заплатена, както следва: - по банков път по сметката на Възложителя – ,,ИНВЕСТБАНК” АД, клон Добрич, IBAN: BG10 IORT 8088 1000 0011 00, BIG: IORT BGSF за превод в лева или - парична сума в лева, платена в касата на Възложителя, гр. Добрич, бул.,,Трети март” № 59, ет.2, ст. 201, Административна сграда. 1.2. Документацията се закупува в административната сграда на Възложителя на адрес: гр. Добрич, бул. “Трети март” 59, ст. № 201, от 08,00 ч. до 12,00 ч. и от 12,30 ч. до 16,30 ч. всеки работен ден до срока, определен в Обявлението за обществена поръчка срещу представен документ за платената цена.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти и на заявления за участие
06.02.2014 г.  Час: 16:30
IV.3.5) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
 

IV.3.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

90

IV.3.7) Условия за отваряне на офертите
Дата: 07.02.2014 г.  Час: 10:00
Място

гр. Добрич, бул. "3-ти март" 59

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Участнците, упълномощени представители на участниците. Представители на средствата за масово усведомяване и на юридическите лица с нестопанска цел, след предварително заявяване на това желание и посочване на телефон и ел.поща за контакт.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
Това представлява периодично пвтаряща се поръчка

ДА

Прогнозни срокове за публикуването на следващи обявления:

декември 2014 г.

VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120 от ЗОП

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

03.01.2014 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ