Версия за печат

01060-2014-0001

BG-Добрич:

РЕШЕНИЕ

Номер: РД-03-ОП-1 от 03.01.2014 г. 

чл. 3, ал. 1 от ЗОП

А) за откриване на процедура


І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

чл. 7, т. 5 или 6 на ЗОП (секторен)

I.1) Наименование и адрес

"Водоснабдяване и канализация" ЕООД, бул. "Трети март" 59, За: Яна Янева, Република България 9300, Добрич, Тел.: 058 655888, E-mail: info@vikdobrich.bg, Факс: 058 630003

Място/места за контакт: инж.Юлиян Иванов

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://vikdobrich.bg.

Адрес на профила на купувача: http://vikdobrich.bg/Vik/PublicCommissionIndex#.

I.3) Основна/и дейност/и на възложителя, свързана/и с:

Вода


А) ЗА ОТКРИВАНЕ НА ПРОЦЕДУРА ЗА ВЪЗЛАГАНЕ НА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА


ІI: ОТКРИВАНЕ

ОТКРИВАМ

процедура за възлагане на обществена поръчка

ІI.1) Вид на процедурата

Открита процедура


IІI: ПРАВНО ОСНОВАНИЕ

Чл.103, ал.1 от ЗОП

IV: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

Услуги
ІV.1) Описание на предмета на поръчката/на потребностите при състезателен диалог/на конкурса за проект

1. Предмет на поръчката Предмета на поръчката е: Инкасиране на суми в брой срещу издаден касов бон, за заплащане на В и К услуги от абонати на възложителя, за обекти находящи се в селата на територията на обл.Добрич. Възложителят ще сключи договор с трима изпълнители, класирани на първите три места, а ако допуснатите участници и оферти са по-малко от 3, ще сключи договори с всички. Прогнозна стойност - 60 000,00 лв. без ДДС за целия срок на поръчка, вкл. при прилагане на опцията за продължаване на срока на изпълнение до 31.12.2015 г.. Участниците предлагат комисионна в процент (в размер до 1.8 % от събраните суми). Възложителят представя на Изпълнителя предварително изготвен месечен опис на задълженията на абонатите по фактури, касови апарати, както и цялата необходима информация и документация за осъществяването на предмета на поръчката до третия работен ден от месеца, както и: -списък на задълженията по абонати и по села, който завършва с рекапитулация в 2 /два/ екземпляра. - рекапитулация по села в 2 /два/ екземпляра със задълженията за целия район. 2. Изисквания към изпълнението на поръчката и качеството. - Изпълнителят трябва да има техническа и кадрова възможност да извърши предмета на поръчката. - Изпълнителят в края на всеки отчетен месец предоставя информация за броя на неинкасираните задължения. - Изпълнителят превежда по сметката на Възложителя реално инкасираните суми до момента на основание дневни отчети, на 10-то число от месеца, на 20-то число от месеца, а на 30-то число остатъкът от инкасираното за съответния месец. - Изпълнителят осигурява квалифициран служител за всяко село, транспорт и необходимата охрана за инкасото на паричните средства. - В последния работен ден на месеца Изпълнителят предоставя на Възложителя втория екземпляр на списъка на задълженията и втория екземпляр на рекапитулацията по села. 3.Срок и място за изпълнение на обществената поръчка, условия и начин на плащане: Място на изпълнение - всички села в обл.Добрич. Служителите на изпълнителя инкасират сумите от клиентите на възложителя по местонахождение на водоснабдяваните имоти във всички села находящи се в област Добрич. Срок за изпълнение- 31.12.2014 г., с опция срока за изпълнение да бъде автоматично продължен до провеждане на нова процедура и писмено уведомяване за предстоящо сключване на нов договор, но най-късно до 31.12.2015 г. Краен срок на договора – 31.12.2014 г., с опция срока на договора да бъде автоматично продължен до провеждане на нова процедура и писмено уведомяване за предстоящо сключване на нов договор, но най-късно до 31.12.2015 г. Начин на плащане на възнаграждението /комисионна/ - Плащането се извършва по банков път по сметка на изпълнителя, в срок до 30 (тридесет) календарни дни след представяне на оригинална фактура от страна на изпълнителя.

ІV.2) Зелена обществена поръчка
ІV.2.1) Поръчката е "зелена", съгласно обхвата на Националния план за действие за насърчаване на зелените обществени поръчки

НЕ

ІV.2.1.2.) "Зелените" критерии присъстват във:
ІV.2.2) Поръчката е "зелена" извън обхвата на Националния план за действие

НЕ


V: МОТИВИ

V.1) Мотиви за избора на процедура

Необходимост от възлагане на услугата, и спазване на изискванията на ЗОП.

V.3) Настоящата процедура е свързана с процедура за възлагане на обществена поръчка или конкурс за проект, която е:
Публикувано в регистъра на обществените поръчки под уникален №: --

VI: ОДОБРЯВАМ

обявлението и документацията за участие


VII: ОБЖАЛВАНЕ

VII.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, Факс: 02 9807315

VII.2) Срок за подаване на жалби: съгласно чл.120 от ЗОП

VIII: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ


IX: ДАТА НА ИЗПРАЩАНЕ НА НАСТОЯЩЕТО РЕШЕНИЕ

03.01.2014 г. 


Възложител

Трите имена: Юлиян Христов Иванов
Длъжност: Управител