Версия за печат

01351-2014-0001

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА ОТ ВЪЗЛОЖИТЕЛ ПО ЧЛ. 7, Т. 5 ИЛИ 6 ОТ ЗОП

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

"БУЛГАРТРАНСГАЗ" ЕАД, ж.к. Люлин-2, бул. "Панчо Владигеров" № 66, За: Калин Ананиев, България 1336, София, Тел.: 003592 9396180, E-mail: kananiev@bulgartransgaz.bg, Факс: 003592 9250063

Място/места за контакт: отдел "Придобиване на активи"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.bulgartransgaz.bg.

Адрес на профила на купувача: www.bulgartransgaz.bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие:

"Булгартрансгаз" ЕАД, ж.к. "Люлин 2", бул. "Панчо Владигеров" № 66, За: Весела Тафраджийска, България 1336, София, Тел.: 003592 9396358, E-mail: Vesela.Tafradzijska@bulgartransgaz.bg, Факс: 003592 9250063

Място/места за контакт: ж.к. "Люлин 2", бул. "Панчо Владигеров" № 66

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: www.bulgartransgaz.bg.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:

"Булгартрансгаз" ЕАД, ж.к. "Люлин 2", бул. "Панчо Владигеров" № 66, За: Весела Тафраджийска, България 1336, София, Тел.: 003592 9396358, E-mail: Vesela.Tafradzijska@bulgartransgaz.bg, Факс: 003592 9250063

Място/места за контакт: ж.к. "Люлин 2", бул. "Панчо Владигеров" № 66

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: www.bulgartransgaz.bg.

I.2) Основна/и дейност/и на възложителя, свързана/и с:

Производство , пренос и разпределение на природен газ и топлинна енергия

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Изработка и доставка на специално, защитно и предпазно облекло за служители на "Булгартрансгаз" ЕАД.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: Стоката, конкретизирана по вид и количество в т. 1 от приложената техническа спецификация се доставя в Централно управление на "Булгартрансгаз" ЕАД - гр. София, бул. "Панчо Владигеров" 66, в срок до 10 /десет / работни дни след подписване на договор. Стоката, конкретизирана по вид и количество в т. 2 от приложената техническа спецификация се доставя в Складова база "Яна" на "Булгартрансгаз" ЕАД, с. Яна, община Кремиковци, област София, в срок до 90 /деветдесет/ календарни дни от подписване на договор.
Код NUTS: BG412
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за:

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Предмет на поръчката е изработка, доставка и снабдяване на персонал на дружеството със специално, защитно и предпазно облекло, удовлетворяващо в пълна степен изискванията на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ, посочени в пълното описание на предмета на поръчката и техническата спецификация.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

35113400

Описание:

Защитно и предпазно облекло

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Предметът на поръчката е доставка на 3064 /три хиляди шестдесет и четири/ броя якета с качулка, 1636 /хиляда шестстотин тридесет и шест/ броя панталони, 1464 /хиляда четиристотин и шестдесет и четири/ броя полугащеризони, 111 /сто и единадесет/ броя гащеризони с качулка, 838 /осемстотин тридесет и осем/ броя ризи с дълъг ръкав, 658 /шестстотин петдесет и осем/ броя ризи с къс ръкав, 4752 /четири хиляди седемстотин петдесет и два/ броя тениски с къс ръкав, 541 /петстотин четиридесет и един/ броя ватирани куртки, 192 /сто деветдесет и два/ броя ватирани панталони, 385 /триста осемдесет и пет/ броя ватирани полугащеризони и 1835 /хиляда осемстотин тридесет и пет/ броя фирмени шапки, съгласно документацията за участие.

Прогнозна стойност без ДДС
275000 BGN
ІІ.2.2) Опции

При необходимост от допълнителни доставки на отделни артикули извън доставените количества, посочени в II.2.1) от настоящото, ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ може да заяви такива, по единични цени, съгласно Ценовото предложение на спечелилия участник и качествени характеристики съгласно Пълното описание на предмета на поръчката.

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в дни

90


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1. Гаранция за участие: Участниците представят гаранция за участие под формата на банкова гаранция или депозит на парична сума в размер на 2500 (две хиляди и петстотин) лева или тяхната равностойност в евро по фиксинга на БНБ в деня на извършване на плащането или издаването на банковата гаранция. Участниците имат задължение да поддържат валидност на банковите гаранции за участие за срок до сключване на договор за изпълнение на поръчката и ако в случай на необходимост за удължаване на гаранциите не бъде представена банкова гаранция за удължаване на нейната валидност в срок до три дни преди изтичане на валидност на действаща гаранция, то Възложителят ще пристъпи към усвояване на действащата гаранция. Усвоената сума ще бъде трансформирана в депозит, като гаранция за участие и същата ще бъде задържана при хипотезата на чл. 61, ал. 1 и ал. 2, т. 1 и т. 2 от Закона за обществените поръчки, съответно освободена при наличие на предпоставки съгласно чл. 62 от ЗОП. 2. Гаранция за изпълнение - участникът, определен за изпълнител, следва при подписване на договора за поръчка да представи документ за внесена гаранция за изпълнение на задълженията си по него, под формата на депозит на парична сума или банкова гаранция, в размер на 3% от стойността на поръчката. Условията и изискванията по отношение гаранцията за изпълнение на договора са определени в проекта на договор, от документацията за участие в процедурата. Банковите гаранции трябва да бъдат издадени от местни банки или от клонове с регистрирана дейност в Р. България на чуждестранни банки и притежаващи лиценз от БНБ за осъществяване на гаранционни сделки. Банковите гаранции се представят на български или английски език. В случай, че гаранцията е представена на английски език, то към нея се прилага документа и в превод. Всички разходи, свързани с гаранцията за изпълнение, представена под формата на банкова гаранция, в т. ч. и тези за нейното усвояване, са за сметка на участника.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Финансирането е от "Булгартрансгаз" ЕАД и ще се извърши със собствени средства. Начинът на плащане е съобразен с условията от проекта на договор от документацията за участие.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Няма такова изискване.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Офертата съдържа: Плик № 1 "Документи за подбор" - отделен плик: Оферта и списък на документи, съдържащи се в офертата Образец O-1 - Копие от документа за регистрация или единен идентификационен код, съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец; копие от документа за самоличност, когато участникът е физическо лице. Чуждестранни юридически лица представят съответен еквивалентен документ за регистрация или идентификационен номер, издаден от компетентния съдебен или административен орган в държавата, в която са установени и документ за самоличност на физическо лице. От представените документи следва да е видна информацията по отношение на лицата, които представляват дружеството (вкл. за прокуристите) и начина на представителство. - Заверено Копие на Договор за създаване на обединение (в случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице), съгласно Закона за задълженията и договорите (ЗЗД), подписан от лицата в обединението, в който задължително се посочва представляващият и документ за регистрация в регистър БУЛСТАТ или посочване на БУЛСТАТ номер. Чуждестранни обединения представят заверено копие на договор за създаване на обединение и съответен еквивалентен документ на БУЛСТАТ номер, издаден от компетентния съдебен или административен орган в държавата за регистрация на обединението в случай, че такава е предвидена по местното законодателство. - Пълномощно на лицето, подписващо офертата (оригинал) - представя се, когато офертата (както и други документи от нея) не са подписани от представляващия/те участника, съгласно актуалното му състояние, а от изрично упълномощен негов представител; - Декларации по чл. 47, ал. 1 и ал. 5 от ЗОП от съответните лица по чл. 47, ал. 4 от ЗОП (оригинал на Образец О-6 и Образец О-7); - Декларация за приемане на условията в проекта на договора (Образец О-10); - Документ за гаранция за участие в процедурата (оригинал на банкова гаранция по Образец О-4 или копие на платежно нареждане); - Документ за закупена документация за участие (копие). Плик № 2 "Предложение за изпълнение на поръчката" (оригинал на Образец О-2) с приложение 1 към него - отделен плик; Да се представят мостри, като част от Предложението за изпълнение на поръчката. Мострите трябва да отговарят на изискванията на Възложителя. Възложителят има право за своя сметка да извърши анализ на представените мостри в акредитирана лаборатория. При констатирани несъответствия между представените мостри от участника и изискванията на Възложителя, подробно посочени в Пълното описание на предмета на поръчката, участникът ще бъде предложен за отстраняване от процедурата. Плик № 3 "Предлагана цена за изпълнение на поръчката" (оригинал на Образец О-3) с приложения към нея (единични цени) - отделен плик. При подаване на оферта от чуждестранен участник, горепосочените документи се представят при съответно съобразяване с разпоредбата на чл. 56, ал. 4 от Закона за обществените поръчки. Когато участникът предвижда участие на подизпълнители документи се представят при съобразяване с разпоредбата на чл. 56, ал. 2 от ЗОП. В случай че участникът в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, документите се представят при съобразяване изискванията на чл. 56, ал. 3 от ЗОП.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности

Не се изискват.

ІІІ.2.3) Технически възможности

1. Участниците следва да представят документите, посочени в чл. 51, ал. 1, т. 1 и т. 6 от ЗОП, а именно: 1.1. Списък на основните договори за изработка и/или доставка на облекло, аналогично на предмета на поръчката, изпълнени през последните 3 (три) години, считано до датата на подаване на офертата, включително стойностите, датите и получателите (оригинал на декларация Образец О-8Б), придружен от препоръки за добро изпълнение (копия, заверени с текст „вярно с оригинала” и подпис на лицето извършило заверката). Задължително е списъкът да бъде изготвен и представен, съгласно изискванията на чл. 51, ал. 1, т. 1 от ЗОП и по приложения образец на декларация към документацията за участие в процедурата, както и да бъдат представени препоръки за добро изпълнение (заверено/и копие/я); 1.2. Заверени с текст “вярно с оригинала” и подпис на лицето, извършило заверката копия на валидни Сертификати, издадени от акредитирани институции или агенции за управление на качеството, удостоверяващи, че производителят на стоката, предмет на поръчката, е въвел и прилага система управление на качеството в съответствието със стандарт ISO 9001 или еквивалентен, с обхват на сертификата – производител на защитно работно облекло или подобна дейност. Удостоверяването на изискването т. 1.2 е чрез представяне на копия на валидни сертификати към датата на крайния срок за представяне на оферти, посочен в обявлението на обществената поръчка и такива, за които е представен сертификат с изтекла валидност, но придружен с официално писмо, изходящо от сертифициращия орган, че сертификатът е с удължен срок на валидност. 1.3. За преценка на съответствието на представените сертификати с изискванията на възложителя, участниците да представят списък на производителите на стоката (в случай че участникът не е производител), предмет на поръчката, която предлагат, който да кореспондира с посочените производители в предложението за начина на изпълнение на поръчката (техническото предложениe) на участника. 1.4. Декларация, че стоката, предмет на поръчката ще е в съответствие с БДС EN 340:2006 и БДС EN 342:2005 или „еквивалент” и действащите нормативни изисквания в Република България и ЕС; 1.5. За платовете, които ще бъдат вложените в производството на специалното предпазно и защитно облекло да се представят протоколи от изпитване, издадени от акредитирана от ИА „БСА” изпитвателна лаборатория /АИЛ/ и анализни свидетелства, издадени от съответните производители, удостоверяващи изисквания състав - 100% памук и маса в посочените граници за съответния артикул, подробно указани в т. 3.1 от пълното описание на предмета на поръчката. Минимални изисквания за технически възможности и квалификация на участника: 1.Участникът (или участник в обединението) и/или деклариран/и подизпълнител/и следва да има опит, през последните 3 години, считано до датата на подаване на офертата, в изпълнението на минимум 3 (три) договора за изработка и/или доставка на облекло, аналогично на предмета на поръчката, като поне един от тях да бъде на стойност над 250 000 (двеста и петдесет хиляди) лева, без ДДС. Под договори с аналогичен предмет се приема изработка и/или доставка на работно и/или защитно облекло от текстилен плат. Удостоверяването на изискването е чрез представяне на Списък на договорите с аналогичен предмет, изпълнени през последните три години (оригинал на декларация по Образец О-8Б) и представените препоръки за добро изпълнение (заверено/и копие/я).

ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговорен за изпълнението на услугата

НЕ



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, даден от възложителя

130-152

ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
24.01.2014 г.  Час: 17:00
Платими документи

ДА

Цена
15 BGN
Условия и начин на плащане

По сметка на "Булгартрансгаз" ЕАД се заплащат 18 лв. (цената с ДДС) или тяхната равностойност в евро съгласно фиксинга на БНБ в деня на извършване на плащането, по една от следните банкови сметки на "Булгартрансгаз"ЕАД в “УниКредит Булбанк” АД - BIC код - UNCRBGSF; IBAN сметка в лева – BG52 UNCR 763010784357 01; IBAN сметка в евро BG88 UNCR 76301476061042. В платежното нареждане да бъде записано: "Документация за процедура 130-152". Банковите такси по извършване на превода са за сметка на Участника.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
31.01.2014 г.  Час: 17:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

90

IV.3.7) Условия за отваряне на офертите
Дата: 01.02.2014 г.  Час: 14:00
Място

Централно управление на "Булгартрансгаз" ЕАД, гр. София,ж. к. "Люлин-2", бул. Панчо Владигеров № 66

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

При отварянето на офертите и ценовите оферти могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масова осведоменост и на юридически лица с нестопанска цел. Представителите на горепосочените лица, желаещи да присъстват при отварянето на офертите, е необходимо да представят следните документи: • За участници в процедурата – представляващ/и участника представят документ за самоличност, копие на документ, удостоверяващ актуалното състояние на съответния участник. Чуждестранните участници представят документа, удостоверяващ актуалното състояние, и в превод на български език. • За упълномощените представители на участниците - документ за самоличност, пълномощно, копие на документ, удостоверяващ актуалното състояние на съответния участник. Чуждестранните участници представят документа, удостоверяващ актуалното състояние, и съответното пълномощно и в превод на български език. • За представителите на средствата за масова осведоменост - служебна карта или друг документ, удостоверяващ служебното положение, по силата на което лицето има право на присъствие. • За юридически лица с нестопанска цел – представляващия/ите юридическото лице с нестопанска цел, представят документ за самоличност и копие от актуалното състояние. За упълномощените представители на юридическото лице с нестопанска цел - документ за самоличност, пълномощно и копие на документ, удостоверяващ актуалното състояние на съответното юридическо лице с нестопанска цел. Чуждестранните участници представят документа, удостоверяващ актуалното състояние, а в случай на упълномощаване - съответното пълномощно, и в превод на български език.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Настоящото обявление е изпратено до регистъра на Агенцията по обществени поръчки чрез упълномощен потребител, идентифициран чрез електронен подпис по реда на Закона за електронния документ и електронния подпис. Заинтересованите лица имат пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата на следният интернет адрес: www.bulgartransgaz.bg, раздел "Процедури и търгове/Обществени поръчки". Условията и документите, необходими за сключване на договор с избрания изпълнител, са съгласно описаните в Изисквания за сключване и изпълнение на договор от Указания за подготовка на офертата в открита процедура за възлагане на обществена поръчка по Закона за обществените поръчки.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120, ал. 5, т. 1 от ЗОП.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, България 1000, София, Тел.: 02 9356113, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

03.01.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ